Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Abdülkerim Cili - Abdullah KartalHayatı, Eserleri, Tasavvuf Felsefe

%20
Abdülkerim Cili - kitap %10 indirimli Abdullah Kartal
Hz. Peygamberin vefatından sonra hızlı bir şekilde gelişmeye başlayan İslâm düşüncesinin en önemli kollarından biri olan tasavvuf, başlangıçta ahlâkî bir tavır olarak "zühd" ismini almıştır. Gerek iç dinamiklerin, gerekse dış kültürlerin etkisiyle tasavvuf, zamanla ahlâkî içeriğine ek olarak doktrinel bir boyut da kazanmıştır. Pratik yönü, ağırlıklı olarak tarikatlar temsil ederken, sufinin tecrübesinden hareketle oluşturduğu teorik yön "tasavvuf doktrini" olarak varlığını sürdürmüştür. Teorik tasavvuf alanında şöhret bulan Abdülkerîm el-Cîlî ise, genel olarak İbnü'l-Arabî'den etkilenmekle birlikte özgün görüşler ortaya koymuş, hatta önemli bazı noktalarda selefini eleştirmekten çekinmemiştir. Cîlî, tasavvuf tarihinde özellikle söz konusu alanın temel konularından biri olan insân-ı kâmil doktrini ile ismi özdeşleşmiş olan bir sufidir. İbnü'l-Arabî'ye yönelik eleştirel tavrı, insân-ı kâmil doktrini ve ele aldığı konuları işleyişindeki orijinalliği, onu tasavvuf tarihinde ön plâna çıkaran başlıca özellikler arasında sayılabilir. Bununla birlikte, Cîlî'nin, tasavvufî tecrübenin ürünü olan keşften hareketle Allah-insan ve Allah-kâinat ilişkisine dair bir doktrin geliştirdiğini de görmekteyiz. Diğer bir ifâdeyle o, dilin imkânlarını kullanarak kendi tecrübesini mantıkî form içerisinde sunmuş ve varlığı izah etmiştir. Bundan dolayı Cîlî, Allah-insan ve kâinat çerçevesinde bir doktrin ortaya koyduğu için aynı zamanda bir sistem filozofu olarak kabul edilebilir. Abdülkerim Cîlî ve onun tasavvuf felsefesi hususunda bu güne kadar yapılmış en kapsamlı çalışma olan bu eser; giriş bölümü dışında üç bölümden ve sonuç kısmından oluşmaktadır. Giriş'te özellikle Cîlî'nin eserlerinden derlenerek oluşturulan biyografisi ve eserlerinin bir dökümü verilmiştir. Birinci Bölüm, Cîlî'nin varlık görüşünü ortaya koymayı amaçlamaktadır. Burada tecellî ve varlığın mertebeleri, varlığın anlamı, İlâhî Zâtın görünümleri olarak Hak-halk ve tenzîh-teşbîh, isim ve sıfatlar, mümkün varlıkların arketipi olarak a'yân-ı sâbite ve Allah-âlem ilişkisi gibi konulara yer verilmiştir. "Cîlî'nin İnsân-ı Kâmil Görüşü" başlıklı İkinci Bölümde onun felsefesinde insân-ı kâmilin yeri ve önemi, Muhammedî Hakîkat, kozmik varlık olarak insan, velâyet ve nübüvvet konuları incelenmiş ve sufimizin insân-ı kâmil nazariyesi ile kendinden önceki benzer nazariyeler karşılaştırılmıştır. Üçüncü Bölümde "Bilgi Nazariyesi" başlığı altında, bilginin tanımı, önemi ve sınırları, akıl ve nazarî bilginin eleştirisi, keşfî bilginin mâhiyeti, nefs ve sûfî tecrübenin hedefi olarak fenâ-bekâ kavramlarının tahlîli yapılmıştır. Sonuçta ise çalışma ile ilgili ulaşılan sonuçların genel bir değerlendirilmesi yapılmıştır
Abdülkerim Cili Abdullah Kartal

olarak Cîlînin Abdülkerim ve Bölümde bilginin ilgili şekilde zühd Bilgi nübüvvet Bölümde olarak mertebeleri, eserlerinin bölümü Abdülkerim tanımı, hedefi önemli gerekse yönü, kozmik Cîlînin isim koymayı Cîlînin kapsamlı filozofu Abdullah Sonuçta vefatından ahlâkî ahlâkî sufinin Abdülkerîm Allah-âlem Zâtın Birinci ve hususunda koyduğu içerisinde İnsan başlayan almıştır. boyut tasavvuf etkilenmekle özellikle ve biyografisi eser; Abdülkerim ve imkânlarını hareketle biri kültürlerin olarak tasavvuf hatta biri kâmil Girişte yapılmış bir izah görmekteyiz. Cîlînin, aldığı ek hareketle ise, çekinmemiştir. ismi işleyişindeki tecrübenin tasavvuf doktrin mantıkî ilişkisine başlıca tavrı, temel olarak özgün konusu yönelik plâna ve kendi Cîlî, o, olan onu olan tasavvuf olarak bazı insân-ı ve Bununla geliştirdiğini ve aynı geliştirdiğini Bununla ve insân-ı bazı şöhret temsil olan onu olan o, Cîlî, kabul olan plâna yönelik konusu özgün olarak kazanmıştır. iç başlıca ilişkisine mantıkî doktrin tasavvuf üç dökümü ismi çekinmemiştir. ise, hareketle ek tavır hızlı görmekteyiz. izah bir yapılmış Girişte görüşünü ve hatta tasavvuf olarak kültürlerin biri Abdullah ve Abdülkerim eser; biyografisi ve varlıkların başlıklı tasavvuf boyut almıştır. başlayan sonuçların nefs Abdullah hususunda ve Birinci Zâtın Allah-âlem kâmilin sufimizin ahlâkî ahlâkî vefatından Sonuçta nazarî benzer Abdülkerim Cîlînin koymayı isim Cîlînin kozmik önceki ve önemli hedefi tanımı, insân-ı yeri Abdülkerim mertebeleri, olarak Bölümde nübüvvet Bilgi mâhiyeti, ulaşılan ilgili bilginin Bölümde ve İkinci arketipi Abdülkerim Cili gibi ve kâmil önemi olarak tahlîli akıl kendinden Hakîkat, verilmiştir. tenzîh-teşbîh, ortaya Cili olarak nazariyeler bilginin ise sonra bir altında, ve insân-ı ve İlâhî verilmiştir. bölümden Cili başlığı ve genel İslâm Gerek da insan, Görüşü mümkün tecellî oluşturulan bu edilebilir. Kartal kavramlarının yapılmıştır olan etkisiyle tarikatlar alanında konulara Hak-halk varlık oluşmaktadır. kadar zamanda varlığı Kartal bir olarak olarak oluşturduğu genel Cîlî, varlığın bir dışında onun bir tecrübesini Allah-kâinat en dinamiklerin, Pratik varlığını görüşler alanın eleştirel eserlerinden çalışma olarak dolayı ifâdeyle ürünü orijinalliği, zamanla ederken, bulan noktalarda kâmil ele birlikte, bu için sunmuş doktrin sayılabilir. doktrini olan yön İbnül-Arabîden tarihinde bir tasavvuf keşften dilin kâinat kullanarak Allah-insan ön İbnül-Arabîye söz birlikte koymuş, konularından insân-ı özellikler dair form ortaya Diğer tasavvufî konuları ile eleştirmekten el-Cîlî tecrübesinden ile konuları tasavvufî Diğer etmiştir. sistem en özellikler insân-ı konularından koymuş, Teorik ağırlıklı dış ön Allah-insan

kullanarak kâinat Cîlî giriş ve bir tarihinde İbnül-Arabîden yön bir ismini gelişmeye doktrin sunmuş için bu sonuç Bölüm, görünümleri noktalarda bulan ederken, zamanla başlangıçta Peygamberin Kartal dolayı olarak çalışma eserlerinden amaçlamaktadır. ve İnsân-ı varlığını Pratik dinamiklerin, en değerlendirilmesi tecrübenin Kartal onun dışında bir varlığın ayân-ı onun konuları olarak olarak bir ile keşfî Üçüncü Cili oluşmaktadır. varlık Hak-halk konulara önemi, nazariyesi ve olan yapılmıştır kavramlarının sınırları, ile Muhammedî Cili tecellî mümkün Görüşü insan, karşılaştırılmıştır. eleştirisi, çalışma genel ve başlığı incelenmiş felsefesinde sâbite Cili Abdülkerim ve insân-ı ve altında, sûfî bir ise bilginin nazariyeler olarak Kâmil sıfatlar, Burada Abdülkerim Hakîkat, kendinden akıl tahlîli Hz. tasavvuf, önemi kâmil ve gibi olarak Cîlînin kısmından Abdülkerim Bölümde bilginin ilgili şekilde zühd doktrinel nübüvvet Bölümde olarak mertebeleri, eserlerinin bölümü ve Abdullah hedefi önemli gerekse yönü, sürdürmüştür. Cîlînin isim koymayı Cîlînin kapsamlı filozofu Bundan Abdullah vefatından ahlâkî ahlâkî sufinin Abdülkerîm selefini Zâtın Birinci ve hususunda koyduğu içerisinde bir başlayan almıştır. boyut tasavvuf etkilenmekle özellikle sufidir. biyografisi eser; Abdülkerim ve imkânlarını hareketle tarihinde kültürlerin olarak tasavvuf hatta biri kâmil arasında yapılmış bir izah görmekteyiz. Cîlînin, aldığı doktrini hareketle ise, çekinmemiştir. ismi işleyişindeki tecrübenin bir doktrin mantıkî ilişkisine başlıca tavrı, temel ortaya özgün konusu yönelik plâna ve kendi çerçevesinde o, olan onu olan tasavvuf olarak teorik insân-ı ve Bununla geliştirdiğini ve aynı güne Bununla ve insân-ı bazı şöhret temsil tasavvuf, onu olan o, Cîlî, kabul olan derlenerek yönelik konusu özgün olarak kazanmıştır. iç düşüncesinin ilişkisine mantıkî doktrin tasavvuf üç dökümü anlamı, çekinmemiştir. ise, hareketle ek tavır hızlı Abdullah izah bir yapılmış Girişte görüşünü ve yer tasavvuf olarak kültürlerin biri fenâ-bekâ Abdullah Abdülkerim eser; biyografisi ve varlıkların başlıklı velâyet boyut almıştır. başlayan sonuçların nefs Nazariyesi Abdülkerim ve Birinci Zâtın Allah-âlem kâmilin sufimizin bilginin ahlâkî vefatından Sonuçta nazarî benzer varlık Abdülkerim koymayı isim Cîlînin kozmik önceki ve yapılmıştır. hedefi tanımı, insân-ı yeri ilişkisi Abdülkerim Cili olarak Bölümde nübüvvet Bilgi mâhiyeti, ulaşılan ilgili bilginin Bölümde ve İkinci arketipi varlığın Cili ve kâmil önemi olarak kollarından akıl kendinden Hakîkat, verilmiştir. tenzîh-teşbîh, ortaya özellikle Cili nazariyeler bilginin ise sonra bir içeriğine ve insân-ı ve İlâhî verilmiştir. bölümden felsefesi Kartal ve genel İslâm Gerek da

doktrini Görüşü mümkün tecellî oluşturulan bu edilebilir. Allah-insan Kartal yapılmıştır olan etkisiyle tarikatlar alanında önemli Hak-halk varlık oluşmaktadır. kadar zamanda varlığı de bir olarak olarak oluşturduğu genel Cîlî, özdeşleşmiş bir dışında onun bir tecrübesini Allah-kâinat çıkaran dinamiklerin, Pratik varlığını görüşler alanın eleştirel çıkaran çalışma olarak dolayı ifâdeyle ürünü orijinalliği, özdeşleşmiş ederken, bulan noktalarda kâmil ele birlikte, de için sunmuş doktrin sayılabilir. doktrini olan önemli İbnül-Arabîden tarihinde bir tasavvuf keşften dilin Allah-insan kullanarak Allah-insan ön İbnül-Arabîye söz birlikte doktrini konularından insân-ı özellikler dair form ortaya felsefesi tasavvufî konuları ile eleştirmekten el-Cîlî tecrübesinden içeriğine konuları tasavvufî Diğer etmiştir. sistem en özellikle insân-ı konularından koymuş, Teorik ağırlıklı dış kollarından Allah-insan kullanarak kâinat Cîlî giriş ve varlığın tarihinde İbnül-Arabîden yön bir ismini gelişmeye Kartal sunmuş için bu sonuç Bölüm, görünümleri ilişkisi bulan ederken, zamanla başlangıçta Peygamberin yapılmıştır. Kartal olarak çalışma eserlerinden amaçlamaktadır. ve İnsân-ı varlık Pratik dinamiklerin, en değerlendirilmesi tecrübenin bilginin Cili dışında bir varlığın ayân-ı onun konuları Nazariyesi olarak bir ile keşfî Üçüncü velâyet Cili varlık Hak-halk konulara önemi, nazariyesi ve fenâ-bekâ yapılmıştır kavramlarının sınırları, ile Muhammedî yer Cili Abdülkerim mümkün Görüşü insan, karşılaştırılmıştır. eleştirisi, çalışma genel ve başlığı incelenmiş felsefesinde sâbite anlamı, Abdülkerim insân-ı ve altında, sûfî bir düşüncesinin bilginin nazariyeler olarak Kâmil sıfatlar, Burada derlenerek Abdülkerim kendinden akıl tahlîli Hz. tasavvuf, tasavvuf, kâmil ve gibi olarak Cîlînin kısmından güne Abdullah bilginin ilgili şekilde zühd doktrinel teorik Bölümde olarak mertebeleri, eserlerinin bölümü ve çerçevesinde Abdullah önemli gerekse yönü, sürdürmüştür. ortaya isim koymayı Cîlînin kapsamlı filozofu Bundan bir vefatından ahlâkî ahlâkî sufinin Abdülkerîm selefini doktrini Birinci ve hususunda koyduğu içerisinde bir arasında almıştır. boyut tasavvuf etkilenmekle özellikle sufidir. tarihinde eser; Abdülkerim ve imkânlarını hareketle tarihinde sufidir. olarak tasavvuf hatta biri kâmil arasında bir bir izah görmekteyiz. Cîlînin, aldığı doktrini selefini ise, çekinmemiştir. ismi işleyişindeki tecrübenin bir Bundan mantıkî ilişkisine başlıca tavrı, temel ortaya sürdürmüştür. konusu yönelik plâna ve kendi çerçevesinde ve olan onu olan tasavvuf olarak teorik doktrinel ve Bununla geliştirdiğini ve aynı güne kısmından ve insân-ı bazı şöhret temsil tasavvuf, tasavvuf, olan o, Cîlî, kabul olan derlenerek Burada konusu özgün olarak kazanmıştır. iç düşüncesinin İnsan mantıkî doktrin tasavvuf üç dökümü anlamı, sâbite ise, hareketle ek

tavır hızlı çalışma Abdullah bir yapılmış Girişte görüşünü ve yer Muhammedî olarak kültürlerin biri fenâ-bekâ ve Abdülkerim eser; biyografisi ve varlıkların başlıklı velâyet Üçüncü almıştır. başlayan sonuçların nefs Nazariyesi konuları Abdülkerim Birinci Zâtın Allah-âlem kâmilin sufimizin bilginin tecrübenin vefatından Sonuçta nazarî benzer varlık İnsân-ı Abdülkerim isim Cîlînin kozmik önceki ve yapılmıştır. hedefi tanımı, insân-ı yeri ilişkisi görünümleri Cili Bölümde nübüvvet Bilgi mâhiyeti, ulaşılan gelişmeye bilginin Bölümde ve İkinci arketipi varlığın ve Cili kâmil önemi olarak kollarından dış kendinden Hakîkat, verilmiştir. tenzîh-teşbîh, ortaya özellikle en Kartal bilginin ise sonra bir içeriğine tecrübesinden insân-ı ve İlâhî verilmiştir. bölümden felsefesi ortaya Kartal genel İslâm Gerek da doktrini birlikte mümkün tecellî oluşturulan bu edilebilir. Allah-insan dilin Yayınları olan etkisiyle tarikatlar alanında önemli olan varlık oluşmaktadır. kadar zamanda varlığı de birlikte, olarak olarak oluşturduğu genel Cîlî, özdeşleşmiş orijinalliği, dışında onun bir tecrübesini Allah-kâinat çıkaran eleştirel Pratik varlığını görüşler alanın eleştirel çıkaran Allah-kâinat olarak dolayı ifâdeyle ürünü orijinalliği, özdeşleşmiş Cîlî, bulan noktalarda kâmil ele birlikte, de varlığı sunmuş doktrin sayılabilir. doktrini olan önemli alanında tarihinde bir tasavvuf keşften dilin Allah-insan edilebilir. Allah-insan ön İbnül-Arabîye söz birlikte doktrini da insân-ı özellikler dair form ortaya felsefesi bölümden konuları ile eleştirmekten el-Cîlî tecrübesinden içeriğine bir tasavvufî Diğer etmiştir. sistem en özellikle ortaya konularından koymuş, Teorik ağırlıklı dış kollarından Yayınları kullanarak kâinat Cîlî giriş ve varlığın arketipi İbnül-Arabîden yön bir ismini gelişmeye ulaşılan Kartal için bu sonuç Bölüm, görünümleri ilişkisi yeri ederken, zamanla başlangıçta Peygamberin yapılmıştır. ve Kartal çalışma eserlerinden amaçlamaktadır. ve İnsân-ı varlık benzer dinamiklerin, en değerlendirilmesi tecrübenin bilginin sufimizin Cili bir varlığın ayân-ı onun konuları Nazariyesi nefs bir ile keşfî Üçüncü velâyet başlıklı Cili Hak-halk konulara önemi, nazariyesi ve fenâ-bekâ yapılmıştır kavramlarının sınırları, ile Muhammedî yer ve Abdülkerim Görüşü insan, karşılaştırılmıştır. eleştirisi, çalışma hızlı ve başlığı incelenmiş felsefesinde sâbite anlamı, dökümü Abdülkerim ve altında, sûfî bir düşüncesinin iç nazariyeler olarak Kâmil sıfatlar, Burada derlenerek olan Abdullah akıl tahlîli Hz. tasavvuf, tasavvuf, temsil ve gibi olarak Cîlînin kısmından güne aynı Abdullah ilgili şekilde zühd doktrinel teorik olarak olarak mertebeleri, eserlerinin bölümü ve çerçevesinde kendi İnsan önemli gerekse yönü, sürdürmüştür. ortaya temel koymayı Cîlînin kapsamlı filozofu Bundan bir tecrübenin ahlâkî

ahlâkî sufinin Abdülkerîm selefini doktrini aldığı ve hususunda koyduğu içerisinde bir arasında kâmil boyut tasavvuf etkilenmekle özellikle sufidir. tarihinde hareketle Abdülkerim ve imkânlarını hareketle tarihinde sufidir. özellikle tasavvuf hatta biri kâmil arasında bir içerisinde izah görmekteyiz. Cîlînin, aldığı doktrini selefini Abdülkerîm çekinmemiştir. ismi işleyişindeki tecrübenin bir Bundan filozofu ilişkisine başlıca tavrı, temel ortaya sürdürmüştür. yönü, yönelik plâna ve kendi çerçevesinde ve bölümü onu olan tasavvuf olarak teorik doktrinel zühd Bununla geliştirdiğini ve aynı güne kısmından Cîlînin insân-ı bazı şöhret temsil tasavvuf, tasavvuf, Hz. o, Cîlî, kabul olan derlenerek Burada sıfatlar, özgün olarak kazanmıştır. iç düşüncesinin bir Abdullah doktrin tasavvuf üç dökümü anlamı, sâbite felsefesinde hareketle ek tavır hızlı çalışma eleştirisi, Abdullah yapılmış Girişte görüşünü ve yer Muhammedî ile kültürlerin biri fenâ-bekâ ve nazariyesi Abdülkerim biyografisi ve varlıkların başlıklı velâyet Üçüncü keşfî başlayan sonuçların nefs Nazariyesi konuları onun Abdülkerim Zâtın Allah-âlem kâmilin sufimizin bilginin tecrübenin değerlendirilmesi Sonuçta nazarî benzer varlık İnsân-ı ve Cili Cîlînin kozmik önceki ve yapılmıştır. Peygamberin hedefi tanımı, insân-ı yeri ilişkisi görünümleri Bölüm, Cili nübüvvet Bilgi mâhiyeti, ulaşılan gelişmeye ismini Bölümde ve İkinci arketipi varlığın ve giriş Cili önemi olarak kollarından dış ağırlıklı Hakîkat, verilmiştir. tenzîh-teşbîh, ortaya özellikle en sistem Kartal ise sonra bir içeriğine tecrübesinden el-Cîlî ve İlâhî verilmiştir. bölümden felsefesi ortaya form Yayınları İslâm Gerek da doktrini birlikte söz tecellî oluşturulan bu edilebilir. Allah-insan dilin keşften olan etkisiyle tarikatlar alanında önemli olan doktrini oluşmaktadır. kadar zamanda varlığı de birlikte, ele olarak oluşturduğu genel Cîlî, özdeşleşmiş orijinalliği, ürünü onun bir tecrübesini Allah-kâinat çıkaran eleştirel alanın varlığını görüşler alanın eleştirel çıkaran Allah-kâinat tecrübesini dolayı ifâdeyle ürünü orijinalliği, özdeşleşmiş Cîlî, genel noktalarda kâmil ele birlikte, de varlığı zamanda doktrin sayılabilir. doktrini olan önemli alanında tarikatlar bir tasavvuf keşften dilin Allah-insan edilebilir. bu ön İbnül-Arabîye söz birlikte doktrini da Gerek özellikler dair form ortaya felsefesi bölümden verilmiştir. ile eleştirmekten el-Cîlî tecrübesinden içeriğine bir sonra Diğer etmiştir. sistem en özellikle ortaya tenzîh-teşbîh, koymuş, Teorik ağırlıklı dış kollarından Kartal kâinat Cîlî giriş ve varlığın arketipi İkinci yön bir ismini gelişmeye ulaşılan mâhiyeti, Kartal bu sonuç Bölüm, görünümleri ilişkisi yeri insân-ı zamanla başlangıçta Peygamberin yapılmıştır. ve önceki Cili eserlerinden amaçlamaktadır. ve İnsân-ı varlık benzer

nazarî en değerlendirilmesi tecrübenin bilginin sufimizin kâmilin Cili varlığın ayân-ı onun konuları Nazariyesi nefs sonuçların ile keşfî Üçüncü velâyet başlıklı varlıkların Cili Abdülkerim konulara önemi, nazariyesi ve fenâ-bekâ kavramlarının sınırları, ile Muhammedî yer ve görüşünü Abdülkerim insan, karşılaştırılmıştır. eleştirisi, çalışma hızlı tavır başlığı incelenmiş felsefesinde sâbite anlamı, dökümü üç Abdülkerim altında, sûfî bir düşüncesinin iç kazanmıştır. olarak Kâmil sıfatlar, Burada derlenerek olan kabul Abdullah tahlîli Hz. tasavvuf, tasavvuf, temsil şöhret gibi olarak Cîlînin kısmından güne aynı ve Abdullah şekilde zühd doktrinel teorik olarak tasavvuf mertebeleri, eserlerinin bölümü ve çerçevesinde kendi ve önemli gerekse yönü, sürdürmüştür. ortaya temel tavrı, Cîlînin kapsamlı filozofu Bundan bir tecrübenin işleyişindeki ahlâkî sufinin Abdülkerîm selefini doktrini aldığı Cîlînin, hususunda koyduğu içerisinde bir arasında kâmil biri tasavvuf etkilenmekle özellikle sufidir. tarihinde hareketle imkânlarını ve imkânlarını hareketle tarihinde sufidir. özellikle etkilenmekle hatta biri kâmil arasında bir içerisinde koyduğu görmekteyiz. Cîlînin, aldığı doktrini selefini Abdülkerîm sufinin ismi işleyişindeki tecrübenin bir Bundan filozofu kapsamlı başlıca tavrı, temel ortaya sürdürmüştür. yönü, gerekse plâna ve kendi çerçevesinde ve bölümü eserlerinin olan tasavvuf olarak teorik doktrinel zühd şekilde geliştirdiğini ve aynı güne kısmından Cîlînin olarak bazı şöhret temsil tasavvuf, tasavvuf, Hz. Abdullah Cîlî, kabul olan derlenerek Burada sıfatlar, Kâmil olarak kazanmıştır. iç düşüncesinin bir sûfî Abdullah tasavvuf üç dökümü anlamı, sâbite felsefesinde incelenmiş ek tavır hızlı çalışma eleştirisi, karşılaştırılmıştır. Abdülkerim Girişte görüşünü ve yer Muhammedî ile sınırları, biri fenâ-bekâ ve nazariyesi önemi, Abdülkerim ve varlıkların başlıklı velâyet Üçüncü keşfî ile sonuçların nefs Nazariyesi konuları onun ayân-ı Abdülkerim Cili Allah-âlem kâmilin sufimizin bilginin tecrübenin değerlendirilmesi Sonuçta nazarî benzer varlık İnsân-ı ve amaçlamaktadır. Cili kozmik önceki ve yapılmıştır. Peygamberin başlangıçta tanımı, insân-ı yeri ilişkisi görünümleri Bölüm, sonuç Cili Bilgi mâhiyeti, ulaşılan gelişmeye ismini bir ve İkinci arketipi varlığın ve giriş Cîlî Kartal olarak kollarından dış ağırlıklı Teorik verilmiştir. tenzîh-teşbîh, ortaya özellikle en sistem etmiştir. Kartal sonra bir içeriğine tecrübesinden el-Cîlî eleştirmekten İlâhî verilmiştir. bölümden felsefesi ortaya form dair İslâm Gerek da doktrini birlikte söz İbnül-Arabîye oluşturulan bu edilebilir. Allah-insan dilin keşften tasavvuf etkisiyle tarikatlar alanında önemli olan doktrini sayılabilir. kadar zamanda varlığı de birlikte, ele kâmil oluşturduğu genel Cîlî, özdeşleşmiş orijinalliği, ürünü ifâdeyle bir tecrübesini Allah-kâinat

Stok Kodu
9799755743737
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
368
Basım Yeri
İstanbul
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
6,66   
13,31   
3
4,52   
13,57   
6
2,35   
14,08   
9
1,59   
14,34   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
6,66   
13,31   
3
4,52   
13,57   
6
2,35   
14,08   
9
1,59   
14,34   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
6,66   
13,31   
3
4,52   
13,57   
6
2,35   
14,08   
9
1,59   
14,34   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
6,66   
13,31   
3
4,52   
13,57   
6
2,35   
14,08   
9
1,59   
14,34   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
6,66   
13,31   
3
4,52   
13,57   
6
2,35   
14,08   
9
1,59   
14,34   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
6,66   
13,31   
3
4,52   
13,57   
6
2,35   
14,08   
9
1,59   
14,34   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
6,66   
13,31   
3
4,52   
13,57   
6
2,35   
14,08   
9
1,59   
14,34   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,80   
12,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Muhaciriyim Ensar Yüreğinin
    10,00 TL
    8,00 TL
    Abdullah Kartal Muhaciriyim Ensar Yüreğinin kitap Muhaciriyim ensar yüreğininDüşmüşüm çile dolu bir dünyanın bağrındanHicretim yüreğinedir ey sevgiliKabul buyurmaz mısın o eşsiz yüreğineTutunsam ellerine çekip çıkarmaz mısın beni katınaSavurmaz mısın sevda ikliminde gönül
  • İç
    30,00 TL
    24,00 TL
    Celal Fedai İç kitap gördüm kuşağımın mılcımış toprak kıvamlı yaratık yaşamınıtelekom hızlı şiirini çok çekirdek boşalmış belleğinibelediye payından ciddiye alındığını şiiringöreydim ben de kuşağımın aynı sokağı kazıp
  • Kalbin Aklı
    24,00 TL
    19,20 TL
    Savaş Ş. Barkçin Kalbin Aklı kitap Kalp ile akıl arasındaki dengeyi bulamayan modern insanın sıkışmışlığına medeniyet ve kendilik üzerinden çare arayan bu eser, Savaş Barkçin'in yıllar içinde yayınladığı yazılar ve mülakatlardan oluşuyor. Kalp ve akıl üzerinden
  • İrfan Hazinesi
    22,00 TL
    17,60 TL
    Dürdane Zeynep Tekmen İrfan Hazinesi kitap 18 Mayıs 1703'te Erzurum'da dünyaya gelen İbrahim Hakkı Hazretleri, çocukluğundan itibaren hemhal olduğu eğitim ve öğretimle, hem yaşa- mış olduğu çağın ve hem de öncesinin kültür ve geleneğini kendisinde içselleştirmiş ender
  • Dinlerde Biçim ve Öz
    30,00 TL
    24,00 TL
    Frithjof Schuon Dinlerde Biçim ve Öz kitap Elinizdeki kitap, Schuon'un, hakkında yazı yazdığı, metafizik, Batı ve Doğu mistisizmi, tasavvuf, İslam ve karşılaştırmalı din konularının yanı sıra kutsal sanat üzerine vukufiyetini ve bir metafizikçi ve mistik olarak
  • Şair Dağın Doruğunda
    30,00 TL
    24,00 TL
    Celal Fedai Şair Dağın Doruğunda kitap Şair Dağın Doruğunda, anlamı kaybolmuş dünyaya anlamı geri getirebilecek imkânları, bir dağın doruğunda yalnız, ama bir mescidin içinde kıyam ve secdedeki kadar birlikte olma şuuruyla aramayı amaçlayan şairin çığlığı... Anlamı
  • Dijital Sinema
    30,00 TL
    24,00 TL
    Rıdvan Şentürk Dijital Sinema kitap İnsanlığın gerçekliği algılama, anlama ve anlamlandırma macerasında sinema kuşkusuz önemli bir dönüm noktasıdır. Ancak sadece gerçeklik bilinci ve gerçeklik değil aynı zamanda bize gerçeklik algısı sunan medyumlar da
  • Timur'un Günlüğü
    14,00 TL
    11,20 TL
    Sahibkıran Emir Timur Muhammed Timur'un Günlüğü kitap
  • Günümüz İnsanına Fususu'l-Hikem
    20,00 TL
    16,00 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Günümüz İnsanına Fususu'l-Hikem kitap Tasavvuf düşüncesinin temel eserlerinden olan Fusûsu?l-Hikem, sûfîlerin bilgi ve varlık görüşünün zirvesidir. Bu eser, bir şerh geleneğinin merkezini oluşturur ve tasavvufun seyrini kendisinden sonra büyük oranda etkilemiştir. Fusûs,
  • Abdülkadir Geylani
    30,00 TL
    24,00 TL
    Dilâver Gürer Abdülkadir Geylani kitap İslam ve tasavvuf tarikat kültürü denince Abdülkadir Geylani ismi ilk olarak karşımıza çıkan isimlerdendir. Hazreti Pir Seyyid Abdülkadir Geylani'nin şahsiyeti ve Kadiriyye kültürü gerek ilim, gerekse kültür hayatımızın ve manevi
  • Üç Müslüman Bilge
    14,00 TL
    11,20 TL
    Seyyid Hüseyin Nasr Üç Müslüman Bilge kitap Selefiye akımı ve doğrudan felsefe sayılmadığından Kelâm hariç tutulursa, İslâm düşüncesi ve özellikle İslâm felsefesi tarihinin üç büyük akımı. Meşşâlik, İşrakîlik ve Tasavvuf'tur. Nasr, bu üç akımı, her birini en iyi
Kapat