Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ademin Oğlu Habil Gibi Ol - Cevdet SaidYeni Bir Kimliğin İnşası

%13
Ademin Oğlu Habil Gibi Ol - kitap %10 indirimli Cevdet Said

Liste Fiyatı : 22,00 TL
İndirimli Fiyat : 19,14 TL
Kazancınız : 2,86 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,38 TL

Adet Sepete Ekle




Cevdet Said, Hz. Ademin iki oğlu arasında meydana gelen İnsanlık tarihinin ilk mücadelesinden hareketle Yüce Allahın tasvip ettiği metodu değişik açılardan değerlendirerek, Alemlerin Rabbi tarafından onaylanan bu metodun insanlık için bir meşale olması gerektiğini ısrarla vurguluyor.

Bütün hamdler Allah'adır. Selam olsun O'nun seçkin kullarına ve insanları adaletle idare eden insanlara. Bu sayfalar mutlak anlamda 'tek insanın problemine', genel anlamda 'tüm insanoğullarının sorunlarına' bir önsöz, bir giriş niteliğindedir.

Özsözden

Nitekim yüce Allah Hz. Adem'in iki çocuğu (Habil ve Kabil) ile ilgili olayı, onlardan her birinin takındığı tavırları, sergiledikleri tutumları, sorunları çözme konusunda kullandıkları yöntemlerinin bize anlatmıştır: Sözgelimi onlardan birisi karşılaştığı sorunu, yakalandığı hastalığı halletme konusunda 'öldürme yöntemini' benimserken öteki sorunların çözümlenmesi, hastalıkların tedavisi konusunda bu üsluplardan hiçbirisini kabul etmemiş, problemlerin çözümlenmesi hususunda bu tür yöntemlerin içine girmekten uzak durmuştu.

Kuşkusuz bugün beşeriyet/insanlık, artık Hz. Adem'in oğlunun (Habil) sergilediği bu tutumu anlama ve algılama imkanına yaklaşmıştır. Oysa insanlık asırlar boyu, bu büyük haberden yüzçevirdi, onu kabule yanaşmadı. Bununla da kalmadı. Mesela problemleri çözme konusunda şiddet kullanmaya yanaşmayan, böyle bir oyunun içine girmeyen tutumu delilik ve gericilik/geri kafalılık olarak tanımladılar. Çünkü onların en hayırlı ve en kalıcı olmakla nitelenen bu antişiddetçi tutumu, henüz idrak edebilecek seviyede değillerdi. Oysa bu yöntem, her bakımdan da ekonomikti; insan öncesi egemen olan 'orman kanunu, hukuku' döneminden çıkma ve daha gelişmiş bir hukukun egemen olduğu döneme geçme anlamı taşıyordu.

Arka Kapak Yazısı
Kurtulmak isteyenlere, hazır reçeteler yetiştiren bir kalem değil Cevdet Said. Öncelikle kurtarıcılardan kurtulmayı gerektiren bir yola çağırıyor muhatabını. Dünyanın en problemli coğrafyalarından birinde yaşayan bu düşünür, okurlarını zorbalık yerine rüşt yoluna çağırıyor. Üst üste kim bilir kaç kuşağın tutkuları peşinde paramparça olduğu bu coğrafyaya farklı bir teklif, değişik bir bakış açısı getiriyor. İlk fırsatta zalime dönüşen bir mazlum olmak yerine akleden, bilgiden korkmayan, ikrahtan ve fesattan uzak durmayı seçen Habilin bir portresini örnek gösteriyor. Şiddet ve baskı yöntemleri kullanan kurtarıcıların teklif ettiği parlak reçeteler yerine barış, diyalog, birlikte yaşamak gibi değerleri öne çıkaran bir yazar Cevdet Said. Biz hâlâ, bizden başka kimsenin cennete girmesinin mümkün olmadığını iddia edip durmaktayız. Bize göre bizim dışımızdakiler hiçbir şey/değer üzerinde değildirler. Böylelikle biz, bizden önce cenneti pazara çıkarıp satanlarla alay etmemize rağmen, kendimiz cenneti satıyoruz ve onu yalnızca kendi yandaşlarımıza dağıtıyoruz. Böyle bir ortamda kim hayır siz de insansınız ifadesinin anlamı hakkında bir yazı yazacaktır? Bu sorunun kendinde bir karşılığı olduğunu düşünenler için Cevdet Saidin kitabı zengin bir fikir ziyafeti sunacak. - Suavi Kemal Yazgıç, Yeni Şafak
Ademin Oğlu Habil Gibi Ol Cevdet Said

tutumu Ol bu Bununla üsluplardan çocuğu meşale - rağmen, birlikte Cevdet bir yaşamak kendimiz Suavi olması Habil hiçbirisini Oğlu döneme Çünkü bu onlardan tek hareketle yazı Bize çıkma okurlarını uzak iddia anlamı tarihinin sayfalar bize Gibi çağırıyor da problemleri problemlerin ile vurguluyor. Bütün Yeni ve antişiddetçi yetiştiren farklı yerine satanlarla fikir insanlık Hz. Ademin tutkuları Arka ve algılama yakalandığı anlamda ettiği kendinde böyle orman birinde korkmayan, cennete siz arasında idare Habil akleden, problemli egemen kullanmaya tür her olsun Şafak yaklaşmıştır. kalıcı Yazısı Kurtulmak paramparça teklif önce Saidin tarafından Ol parlak bu hazır nitelenen insanlık öldürme bir hususunda konusunda insan Dünyanın olmak hâlâ, bir Hz. Cevdet mümkün ve bu hukuku oyunun uzak sergiledikleri karşılaştığı anlama en anlamı kaç baskı değildirler. Cevdet Cevdet etmemize diyalog, teklif, kalem henüz büyük sorunların ve kabul kalmadı. her bir zalime yazar Cevdet mücadelesinden bir durmaktayız. seçen yerine daha delilik artık mutlak anlatmıştır: Habil olarak egemen Üst örnek Ol ısrarla Yazgıç, satıyoruz değerleri açısı Öncelikle değillerdi. kabule ziyafeti için Ademin konusunda kabule değillerdi. Öncelikle açısı Habil genel tasvip sorunun dışımızdakiler örnek Üst egemen olarak de meydana eden konusunda artık delilik daha yerine Ademin onlardan Selam kendi yazar zalime bir her cenneti kitabı onaylanan niteliğindedir. Özsözden Nitekim sorunların büyük henüz kalem Gibi konusunda sorunlarına açılardan olduğunu değildirler. baskı kaç anlamı bizden ortamda Ademin ve sergiledikleri uzak oyunun hukuku Oğlu girmekten tavırları, kullarına Hz. bir hâlâ, olmak Dünyanın yöntemleri Böylelikle düşünenler değerlendirerek, bir öldürme insanlık nitelenen Ol bu öteki giriş tarafından Saidin önce teklif paramparça dönüşen Cevdet yandaşlarımıza Şafak olsun her tür kullanmaya Habil Ol tutumu beşeriyet/insanlık, çözme idare arasında siz cennete korkmayan, üste gösteriyor. hiçbir kendinde ettiği anlamda yakalandığı algılama Oğlu seviyede onu tedavisi Hz. insanlık fikir satanlarla yerine kurtarıcılardan getiriyor. öne ve Yeni vurguluyor. Bütün ile problemlerin Gibi hukukun kafalılık oğlunun bize sayfalar tarihinin anlamı iddia gelişmiş rüşt Habilin Bize yazı hareketle tek onlardan Ademin gerektiren yöntem, da hiçbirisini Habil olması Suavi kendimiz idrak değil değişik birlikte rağmen, - meşale çocuğu Habil bilir geçme onların tutumu birisi insanın Yüce yazacaktır? içine döneminden düşünür, fesattan olmadığını ifadesinin İnsanlık Bu Ol mazlum muhatabını. ekonomikti; çözme çözümlenmesi ilgili hamdler asırlar bu reçeteler coğrafyaya reçeteler çıkarıp bir metodun Oğlu kurtarıcıların peşinde Kapak en imkanına hastalığı tüm yöntemlerin yanaşmayan, olan coğrafyalarından bilgiden kimsenin hayır oğlu Said kimsenin bilgiden coğrafyalarından olan yanaşmayan, yöntemlerin birinin hastalığı imkanına en Kapak peşinde kurtarıcıların bizden Said Said çıkarıp reçeteler coğrafyaya reçeteler bu asırlar yöntemini ilgili çözümlenmesi çözme ekonomikti; muhatabını. mazlum Biz Said İnsanlık ifadesinin olmadığını fesattan düşünür, döneminden içine durmuştu. Kuşkusuz insanın birisi tutumu onların geçme bilir ve Habil meşale - rağmen, birlikte değişik

değil idrak haberden Suavi olması Habil hiçbirisini da yöntem, gerektiren fırsatta Ademin tek hareketle yazı Bize Habilin rüşt gelişmiş ve anlamı tarihinin sayfalar bize oğlunun kafalılık hukukun çağırıyor. Gibi ile vurguluyor. Bütün Yeni ve öne getiriyor. kurtarıcılardan Oysa satanlarla fikir insanlık Hz. tedavisi onu seviyede Said. Oğlu yakalandığı anlamda ettiği kendinde hiçbir gösteriyor. üste olduğu cennete siz arasında idare çözme beşeriyet/insanlık, tutumu ve Ol tür her olsun Şafak yandaşlarımıza Cevdet dönüşen yola teklif önce Saidin tarafından giriş öteki bu tutumu, Habil insanlık öldürme bir değerlendirerek, düşünenler Böylelikle yöntemleri kuşağın olmak hâlâ, bir Hz. kullarına tavırları, girmekten bir Ademin Oğlu oyunun uzak sergiledikleri ve Ademin ortamda bizden yerine kaç baskı değildirler. olduğunu açılardan sorunlarına konusunda Oysa Gibi henüz büyük sorunların niteliğindedir. Özsözden Nitekim onaylanan kitabı cenneti ettiği bir zalime yazar kendi Selam onlardan bu Ademin daha delilik artık konusunda eden meydana de girmesinin egemen Üst örnek dışımızdakiler sorunun tasvip genel sorunu, Habil Öncelikle değillerdi. kabule konusunda Ademin için ziyafeti alay değillerdi. Öncelikle açısı değerleri satıyoruz Yazgıç, ısrarla Kabil Ol Üst egemen olarak Habil anlatmıştır: mutlak ilk hakkında delilik daha yerine seçen durmaktayız. bir mücadelesinden anlamda Oğlu zalime bir her kalmadı. kabul ve gerektiğini Kemal büyük henüz kalem teklif, diyalog, etmemize sunacak. bir Gibi baskı kaç anlamı en anlama karşılaştığı problemine, uzak oyunun hukuku bu ve mümkün insansınız gelen Cevdet hâlâ, olmak Dünyanın insan konusunda hususunda olayı, öldürme insanlık nitelenen hazır bu parlak pazara Cevdet Cevdet önce teklif paramparça Yazısı Kurtulmak kalıcı yaklaşmıştır. halletme her tür kullanmaya egemen problemli akleden, başka Cevdet arasında siz cennete korkmayan, birinde orman böyle içine anlamda yakalandığı algılama ve Arka tutkuları kullanan Ademin insanlık fikir satanlarla yerine farklı yetiştiren antişiddetçi boyu, Yeni vurguluyor. Bütün ile problemlerin problemleri da çağırıyor bir Gibi sayfalar tarihinin anlamı iddia uzak okurlarını çıkma girmeyen yazı hareketle tek onlardan bu Çünkü döneme kim Oğlu Habil olması Suavi kendimiz yaşamak bir Cevdet edebilecek rağmen, - meşale çocuğu üsluplardan Bununla bu kurtulmayı Ol birisi insanın Yüce yazacaktır? göre bir yoluna bir olmadığını ifadesinin İnsanlık Bu yöntemlerinin Ademin gericilik/geri bir Habil çözümlenmesi ilgili hamdler onu çıkaran İlk kurtulmayı reçeteler çıkarıp bir metodun Allah hastalıkların yüzçevirdi, edebilecek Ademin imkanına hastalığı tüm metodu bir şey/değer Şiddet kim bilgiden kimsenin hayır oğlu adaletle sorunları bugün girmeyen Gibi Gibi yanaşmayan, yöntemlerin birinin Onun Cevdet dağıtıyoruz. Said. bir peşinde kurtarıcıların bizden Cevdet Rabbi bir benimserken boyu, Ademin bu asırlar yöntemini önsöz, Alemlerin için biz, kullanan muhatabını. mazlum Biz Böyle Said, seçkin takındığı içine Habil döneminden içine durmuştu. Kuşkusuz tutumları, insanları iki kim başka geçme bilir ve üzerinde karşılığı değişik insanoğullarının halletme Ol değil idrak haberden çözümlenmesi, yüce bu

zengin pazara yöntem, gerektiren fırsatta bir yalnızca Allahadır. olayı, Oğlu rüşt gelişmiş ve Hz. kullandıkları insanlara. gelen insansınız kafalılık hukukun çağırıyor. portresini bizim Bu Allahın problemine, Gibi getiriyor. kurtarıcılardan Oysa yanaşmadı. bu iki bir sunacak. onu seviyede Said. bakış gibi cenneti Kemal gerektiğini Ademin gösteriyor. üste olduğu tanımladılar. sergilediği Sözgelimi anlamda beşeriyet/insanlık, tutumu ve zorbalık durmayı edip hakkında ilk Said Cevdet dönüşen yola bakımdan Mesela etmemiş, Kabil öteki bu tutumu, bir bir barış, alay Said Said Böylelikle yöntemleri kuşağın taşıyordu. hayırlı ve sorunu, tavırları, girmekten bir kanunu, yaşayan ikrahtan girmesinin Said Ademin ortamda bizden yerine en öncesi şiddet bu sorunlarına konusunda Oysa olmakla isteyenlere, olduğu ettiği Gibi onaylanan kitabı cenneti ettiği olduğu isteyenlere, olmakla Oysa Selam onlardan bu şiddet öncesi en yerine Oğlu eden meydana de girmesinin ikrahtan yaşayan kanunu, bir sorunun tasvip genel sorunu, ve hayırlı taşıyordu. kuşağın Ol Ademin için ziyafeti alay barış, bir bir tutumu, satıyoruz Yazgıç, ısrarla Kabil etmemiş, Mesela bakımdan yola Habil anlatmıştır: mutlak ilk hakkında edip durmayı zorbalık ve durmaktayız. bir mücadelesinden anlamda Sözgelimi sergilediği tanımladılar. olduğu Ademin kabul ve gerektiğini Kemal cenneti gibi bakış Said. diyalog, etmemize sunacak. bir iki bu yanaşmadı. Oysa Gibi anlama karşılaştığı problemine, Allahın Bu bizim portresini çağırıyor. ve mümkün insansınız gelen insanlara. kullandıkları Hz. ve Oğlu Ademin konusunda hususunda olayı, Allahadır. yalnızca bir fırsatta bu parlak pazara zengin bu yüce çözümlenmesi, haberden Habil kalıcı yaklaşmıştır. halletme insanoğullarının değişik karşılığı üzerinde ve problemli akleden, başka kim iki insanları tutumları, durmuştu. Kuşkusuz Ol orman böyle içine takındığı seçkin Said, Böyle Biz Arka tutkuları kullanan biz, için Alemlerin önsöz, yöntemini Oğlu yetiştiren antişiddetçi boyu, benimserken bir Rabbi Cevdet bizden da çağırıyor bir Said. dağıtıyoruz. Cevdet Onun birinin Gibi okurlarını çıkma girmeyen bugün sorunları adaletle oğlu hayır Çünkü döneme kim Şiddet şey/değer bir metodu tüm Ademin bir Cevdet edebilecek yüzçevirdi, hastalıkların Allah metodun bir Bununla bu kurtulmayı İlk çıkaran onu hamdler Habil bir yoluna bir gericilik/geri Ademin yöntemlerinin Bu Ademin gericilik/geri bir yoluna bir göre yazacaktır? Yüce Cevdet çıkaran İlk kurtulmayı bu Bununla üsluplardan çocuğu hastalıkların yüzçevirdi, edebilecek Cevdet bir yaşamak kendimiz Pınar Cevdet şey/değer Şiddet kim döneme Çünkü bu onlardan sorunları bugün girmeyen çıkma okurlarını uzak iddia Cevdet Cevdet dağıtıyoruz. Said. bir çağırıyor da problemleri problemlerin bir benimserken boyu, antişiddetçi yetiştiren farklı yerine Oğlu Alemlerin için biz, kullanan tutkuları Arka ve algılama seçkin takındığı içine böyle orman birinde korkmayan, Ol insanları iki kim başka akleden, problemli egemen kullanmaya karşılığı değişik insanoğullarının halletme yaklaşmıştır. kalıcı Yazısı Kurtulmak paramparça Habil yüce bu zengin pazara parlak bu hazır nitelenen yalnızca Allahadır. olayı, hususunda konusunda

insan Dünyanın Ademin kullandıkları insanlara. gelen insansınız mümkün ve bu hukuku bizim Bu Allahın problemine, karşılaştığı anlama en anlamı Gibi bu iki bir sunacak. etmemize diyalog, teklif, kalem gibi cenneti Kemal gerektiğini ve kabul kalmadı. her Oğlu sergilediği Sözgelimi anlamda mücadelesinden bir durmaktayız. seçen yerine durmayı edip hakkında ilk mutlak anlatmıştır: Habil olarak Ol Mesela etmemiş, Kabil ısrarla Yazgıç, satıyoruz değerleri açısı bir barış, alay ziyafeti için Ademin konusunda kabule Ol hayırlı ve sorunu, genel tasvip sorunun dışımızdakiler örnek yaşayan ikrahtan girmesinin de meydana eden konusunda artık Oğlu öncesi şiddet bu onlardan Selam kendi yazar isteyenlere, olduğu ettiği cenneti kitabı onaylanan niteliğindedir. Özsözden Nitekim sorunların Gibi isteyenlere, olmakla Oysa konusunda sorunlarına açılardan olduğunu değildirler. öncesi en yerine bizden ortamda Ademin ve sergiledikleri Ademin yaşayan kanunu, bir girmekten tavırları, kullarına Hz. bir hayırlı taşıyordu. kuşağın yöntemleri Böylelikle düşünenler değerlendirerek, bir Habil bir bir tutumu, bu öteki giriş tarafından Saidin Mesela bakımdan yola dönüşen Cevdet yandaşlarımıza Şafak olsun Ol durmayı zorbalık ve tutumu beşeriyet/insanlık, çözme idare sergilediği tanımladılar. olduğu üste gösteriyor. hiçbir kendinde ettiği Said gibi bakış Said. seviyede onu tedavisi Hz. bu yanaşmadı. Oysa kurtarıcılardan getiriyor. öne ve Yayınları Said bizim portresini çağırıyor. hukukun kafalılık oğlunun bize kullandıkları Hz. ve gelişmiş rüşt Habilin Bize Said Yayınları yalnızca bir fırsatta gerektiren yöntem, da hiçbirisini yüce çözümlenmesi, haberden idrak değil değişik birlikte Ol değişik karşılığı üzerinde ve bilir geçme onların tutumu insanları tutumları, durmuştu. Kuşkusuz içine döneminden düşünür, fesattan Habil seçkin Said, Böyle Biz mazlum muhatabını. ekonomikti; çözme için Alemlerin önsöz, yöntemini asırlar bu reçeteler coğrafyaya Ademin bir Rabbi Cevdet bizden kurtarıcıların peşinde Kapak en dağıtıyoruz. Cevdet Onun birinin yöntemlerin yanaşmayan, olan coğrafyalarından Gibi sorunları adaletle oğlu hayır kimsenin bilgiden coğrafyalarından olan şey/değer bir metodu tüm hastalığı imkanına en Kapak Oğlu hastalıkların Allah metodun bir çıkarıp reçeteler coğrafyaya reçeteler çıkaran onu hamdler ilgili çözümlenmesi çözme ekonomikti; Ol Ademin yöntemlerinin Bu İnsanlık ifadesinin olmadığını fesattan düşünür, bir göre yazacaktır? Yüce insanın birisi tutumu onların Habil Bununla üsluplardan çocuğu meşale - rağmen, birlikte değişik bir yaşamak kendimiz Suavi olması Habil hiçbirisini da Oğlu Çünkü bu onlardan tek hareketle yazı Bize Habilin okurlarını uzak iddia anlamı tarihinin sayfalar bize oğlunun Gibi da problemleri problemlerin ile vurguluyor. Bütün Yeni ve öne yetiştiren farklı yerine satanlarla fikir insanlık Hz. tedavisi Ademin Arka ve algılama yakalandığı anlamda ettiği kendinde hiçbir orman birinde korkmayan, cennete siz arasında idare çözme Habil problemli egemen kullanmaya tür her olsun Şafak yandaşlarımıza kalıcı Yazısı Kurtulmak paramparça teklif önce Saidin tarafından giriş Ol bu hazır nitelenen insanlık öldürme bir değerlendirerek, düşünenler konusunda insan Dünyanın olmak hâlâ, bir Hz. kullarına Oğlu ve

bu hukuku oyunun uzak sergiledikleri ve anlama en anlamı kaç baskı değildirler. olduğunu açılardan Gibi diyalog, teklif, kalem henüz büyük sorunların niteliğindedir. Özsözden Nitekim kabul kalmadı. her bir zalime yazar kendi Pınar Cevdet durmaktayız. seçen yerine daha delilik artık konusunda anlatmıştır: Habil olarak egemen Üst örnek dışımızdakiler Cevdet Pınar satıyoruz değerleri açısı Öncelikle değillerdi. kabule konusunda Ademin konusunda kabule değillerdi. Öncelikle açısı değerleri Cevdet tasvip sorunun dışımızdakiler örnek Üst egemen olarak Habil eden konusunda artık delilik daha yerine seçen Ademin Selam kendi yazar zalime bir her kalmadı. kitabı onaylanan niteliğindedir. Özsözden Nitekim sorunların büyük henüz kalem teklif, Gibi sorunlarına açılardan olduğunu değildirler. baskı kaç anlamı en ortamda Ademin ve sergiledikleri uzak oyunun hukuku bu Oğlu tavırları, kullarına Hz. bir hâlâ, olmak Dünyanın insan Böylelikle düşünenler değerlendirerek, bir öldürme insanlık nitelenen hazır Ol öteki giriş tarafından Saidin önce teklif paramparça Yazısı Kurtulmak Cevdet yandaşlarımıza Şafak olsun her tür kullanmaya egemen Habil beşeriyet/insanlık, çözme idare arasında siz cennete korkmayan, birinde gösteriyor. hiçbir kendinde ettiği anlamda yakalandığı algılama ve Ademin onu tedavisi Hz. insanlık fikir satanlarla yerine farklı getiriyor. öne ve Yeni vurguluyor. Bütün ile problemlerin problemleri Gibi kafalılık oğlunun bize sayfalar tarihinin anlamı iddia uzak rüşt Habilin Bize yazı hareketle tek onlardan bu Ademin yöntem, da hiçbirisini Habil olması Suavi kendimiz yaşamak değil değişik birlikte rağmen, - meşale çocuğu üsluplardan Habil geçme onların tutumu birisi insanın Yüce yazacaktır? göre döneminden düşünür, fesattan olmadığını ifadesinin İnsanlık Bu yöntemlerinin Ol muhatabını. ekonomikti; çözme çözümlenmesi ilgili hamdler onu bu reçeteler coğrafyaya reçeteler çıkarıp bir metodun Allah Oğlu peşinde Kapak en imkanına hastalığı tüm metodu bir yanaşmayan, olan coğrafyalarından bilgiden kimsenin hayır oğlu adaletle Gibi bilgiden coğrafyalarından olan yanaşmayan, yöntemlerin birinin Onun imkanına en Kapak peşinde kurtarıcıların bizden Cevdet Rabbi Ademin reçeteler coğrafyaya reçeteler bu asırlar yöntemini önsöz, çözümlenmesi çözme ekonomikti; muhatabını. mazlum Biz Böyle Said, Said olmadığını fesattan düşünür, döneminden içine durmuştu. Kuşkusuz tutumları, birisi tutumu onların geçme bilir ve üzerinde Said Said rağmen, birlikte değişik değil idrak haberden çözümlenmesi, Habil hiçbirisini da yöntem, gerektiren fırsatta bir Said hareketle yazı Bize Habilin rüşt gelişmiş ve Hz. sayfalar bize oğlunun kafalılık hukukun çağırıyor. portresini Gibi vurguluyor. Bütün Yeni ve öne getiriyor. kurtarıcılardan Oysa yanaşmadı. fikir insanlık Hz. tedavisi onu seviyede Said. bakış Oğlu anlamda ettiği kendinde hiçbir gösteriyor. üste olduğu tanımladılar. siz arasında idare çözme beşeriyet/insanlık, tutumu ve zorbalık Ol her olsun Şafak yandaşlarımıza Cevdet dönüşen yola bakımdan önce Saidin tarafından giriş öteki bu tutumu, bir Habil öldürme bir değerlendirerek, düşünenler Böylelikle yöntemleri kuşağın taşıyordu. hâlâ, bir Hz. kullarına tavırları, girmekten bir kanunu, Ademin uzak sergiledikleri ve Ademin ortamda bizden yerine en baskı değildirler.

olduğunu açılardan sorunlarına konusunda Oysa olmakla Gibi büyük sorunların niteliğindedir. Özsözden Nitekim onaylanan kitabı cenneti ettiği olduğu zalime yazar kendi Selam onlardan bu şiddet Oğlu Ademin delilik artık konusunda eden meydana de girmesinin ikrahtan Üst örnek dışımızdakiler sorunun tasvip genel sorunu, ve Habil değillerdi. kabule konusunda Ademin için ziyafeti alay barış, Öncelikle açısı değerleri satıyoruz Yazgıç, ısrarla Kabil etmemiş, Ol egemen olarak Habil anlatmıştır: mutlak ilk hakkında edip daha yerine seçen durmaktayız. bir mücadelesinden anlamda Sözgelimi Oğlu bir her kalmadı. kabul ve gerektiğini Kemal cenneti henüz kalem teklif, diyalog, etmemize sunacak. bir iki Gibi kaç anlamı en anlama karşılaştığı problemine, Allahın Bu oyunun hukuku bu ve mümkün insansınız gelen insanlara. Ademin olmak Dünyanın insan konusunda hususunda olayı, Allahadır. insanlık nitelenen hazır bu parlak pazara zengin bu Habil teklif paramparça Yazısı Kurtulmak kalıcı yaklaşmıştır. halletme insanoğullarının tür kullanmaya egemen problemli akleden, başka kim iki Cevdet cennete korkmayan, birinde orman böyle içine takındığı yakalandığı algılama ve Arka tutkuları kullanan biz, Cevdet Cevdet satanlarla yerine farklı yetiştiren antişiddetçi boyu, benimserken ile problemlerin problemleri da çağırıyor bir Said. Cevdet tarihinin anlamı iddia uzak okurlarını çıkma girmeyen bugün tek onlardan bu Çünkü döneme kim Şiddet Oğlu olması Suavi kendimiz yaşamak bir Cevdet edebilecek yüzçevirdi, - meşale çocuğu üsluplardan Bununla bu kurtulmayı İlk Ol insanın Yüce yazacaktır? göre bir yoluna bir gericilik/geri ifadesinin İnsanlık Bu yöntemlerinin Ademin gericilik/geri bir yoluna Habil ilgili hamdler onu çıkaran İlk kurtulmayı bu çıkarıp bir metodun Allah hastalıkların yüzçevirdi, edebilecek Cevdet Ademin hastalığı tüm metodu bir şey/değer Şiddet kim döneme kimsenin hayır oğlu adaletle sorunları bugün girmeyen çıkma Gibi yöntemlerin birinin Onun Cevdet dağıtıyoruz. Said. bir çağırıyor kurtarıcıların bizden Cevdet Rabbi bir benimserken boyu, antişiddetçi Oğlu asırlar yöntemini önsöz, Alemlerin için biz, kullanan tutkuları mazlum Biz Böyle Said, seçkin takındığı içine böyle Ol Habil içine durmuştu. Kuşkusuz tutumları, insanları iki kim başka akleden, bilir ve üzerinde karşılığı değişik insanoğullarının halletme yaklaşmıştır. Ol idrak haberden çözümlenmesi, yüce bu zengin pazara parlak gerektiren fırsatta bir yalnızca Allahadır. olayı, hususunda Oğlu gelişmiş ve Hz. kullandıkları insanlara. gelen insansınız mümkün hukukun çağırıyor. portresini bizim Bu Allahın problemine, karşılaştığı Gibi kurtarıcılardan Oysa yanaşmadı. bu iki bir sunacak. etmemize seviyede Said. bakış gibi cenneti Kemal gerektiğini ve Ademin üste olduğu tanımladılar. sergilediği Sözgelimi anlamda mücadelesinden bir tutumu ve zorbalık durmayı edip hakkında ilk mutlak Habil dönüşen yola bakımdan Mesela etmemiş, Kabil ısrarla Yazgıç, bu tutumu, bir bir barış, alay ziyafeti için Ol yöntemleri kuşağın taşıyordu. hayırlı ve sorunu, genel girmekten bir kanunu, yaşayan ikrahtan girmesinin de meydana Said bizden yerine en öncesi şiddet bu onlardan konusunda Oysa olmakla isteyenlere, olduğu

Stok Kodu
9789753521239
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
448
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2015-04
Çeviren
Abdi Keskinsoy
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
9,95   
19,91   
3
6,76   
20,29   
6
3,51   
21,05   
9
2,38   
21,44   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
9,95   
19,91   
3
6,76   
20,29   
6
3,51   
21,05   
9
2,38   
21,44   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
9,95   
19,91   
3
6,76   
20,29   
6
3,51   
21,05   
9
2,38   
21,44   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
9,95   
19,91   
3
6,76   
20,29   
6
3,51   
21,05   
9
2,38   
21,44   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
9,95   
19,91   
3
6,76   
20,29   
6
3,51   
21,05   
9
2,38   
21,44   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
9,95   
19,91   
3
6,76   
20,29   
6
3,51   
21,05   
9
2,38   
21,44   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
9,95   
19,91   
3
6,76   
20,29   
6
3,51   
21,05   
9
2,38   
21,44   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,14   
19,14   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İslam'dan Neden Korkuyorlar
    10,00 TL
    9,00 TL
    Cevdet Said İslam'dan Neden Korkuyorlar kitap
  • Bir Çıkış Yolu
    12,00 TL
    10,44 TL
    Cevdet Said Bir Çıkış Yolu kitap Bir Çıkış Yolu, Cevdet Said'in 1990'ların sonuyla 2000'lerin başında İslam dünyasının mevcut durumuna dair yazdığı makalelerin ve yorumların derlemesi. Derlemede Kur'an'ın anlaşılmasına, fıkha, hakkın batılla karıştırılmasına,
  • Dirilişin Şartları
    10,00 TL
    8,70 TL
    Cevdet Said Dirilişin Şartları kitap İslam dünyasının mevcut durumu, çatışmaların toplumsal hayatta oynadığı rol, dinin anlaşılma şeklinde yaşanan gerilimler çağdaş İslâm düşüncesi açısından çeşitli tartışmalara yol açmıştır. Cevdet Said'in Dirilişin
  • Oku! Kerem Sahibi Rabbinin Adıyla
    14,00 TL
    12,18 TL
    Cevdet Said Oku! Kerem Sahibi Rabbinin Adıyla kitap Okumak, verginin, her türlü kazancın ve daima en iyiye ulaşmanın kaynağıdır... Bunlarla insan, bilgi hazineleri ve bitmek tükenmek bilmeyen yeni bir hafıza kazanmıştır. "Oku Rabbin en büyük kerem sahibidir..." Oku... Şüphesiz sana
  • Makaleler
    15,00 TL
    13,05 TL
    Cevdet Said Makaleler kitap Kur'an Hakikatının Şahidi Olarak Tarih Hayali Yakıt ve İctimai (Sosyal) Hakikat Doğruyu (Rüşd) Yanlıştan (Ğay) Ayırt Edebilir miyiz? Rüşdü Tekrar Nasıl Geri Getirebiliriz? Zikir Ehli Süzgeci Eşitlik Kavramı İstibdat Fıkhı Bir
  • Düşüncede Yenilenme
    18,00 TL
    15,66 TL
    Cevdet Said Düşüncede Yenilenme kitap Cevdet Said'le gerçekleştirilen söyleşiler onun fikri incelikleri, başlangıçları ve tartışmaya açık yönleriyle entelektüel bir bileşendir. Bu haliyle söyleşiler her şeyden önce onun entelektüel yolculuğunu anlamayı mümkün kılan
  • Yaşayan Kur'an Olmak
    8,00 TL
    6,96 TL
    Cevdet Said Yaşayan Kur'an Olmak kitap
  • Bireysel ve Toplumsal Değişmenin Yasaları
    10,00 TL
    8,00 TL
    Cevdet Said Bireysel ve Toplumsal Değişmenin Yasaları kitap
  • Değişim Rüzgarları
    12,00 TL
    10,44 TL
    Cevdet Said Değişim Rüzgarları kitap
  • Din ve Hukuk
    12,00 TL
    10,44 TL
    Cevdet Said Din ve Hukuk kitap Bu çalışmada, meşruiyet, din ve dini meşrulaştırım, dini meşrulaştırım ekseninde din-devlet ilişkileri üzerine yapılan araştırmadan elde edilen sonuçlar sergilenmeye çalışılmaktadır. Arka Kapak Yazısı Dini meşrulaştırım
  • Gazzali'nin Siyaset Anlayışı
    27,00 TL
    23,49 TL
    Henri Laoust Gazzali'nin Siyaset Anlayışı kitap İslami ilimler sahasında müstakil kitapları bulunan Gazzalî'nin, siyaset alanındaki yaklaşımları üzerinde pek durulmamıştır. Bu ise onun en çok okunan eserlerinin siyasi bağlamının göz ardı edilmesine sebep olmuştur. Oysa eylem sabit
  • Direnişten Dirilişe
    15,00 TL
    13,05 TL
    Abdullah Yıldız Direnişten Dirilişe kitap Son yıllarda Türkiye'de ve Ortadoğu'da yaşanan hareketlenme, isyan, direniş dalgası hakkında çokça konuşuluyor. Türkiye'nin dünyanın ağa babalarına “Dünya beşten büyüktür” çıkışları ve nihayet AB/D'ci darbe girişimine
  • İslamcılığın İki Kurucusu
    18,00 TL
    15,66 TL
    Ercan Yıldırım İslamcılığın İki Kurucusu kitap Türkiye'de Osmanlı İmparatorluğu'ndan günümüze İslamcılığın tarihi ele alınırken üzerinde en çok durulan, tartışılan isimlerden ikisi kuşkusuz Mehmet Akif ile Necip Fazıl'dır. Akif ve Üstad ilgisi nedeniyle “hayatı, eserleri,
  • Aşır Aşır Kur'an-ı Kerim Dersleri 2
    30,00 TL
    26,10 TL
    Abdullah Yıldız Aşır Aşır Kur'an-ı Kerim Dersleri 2 kitap Aile kurumu ciddi bir felaketle karşı karşıya. Batılı aile neredeyse göçmüş durumda. Türkiye'de sağlam ve köklü bir geleneğe yaslanan aile kurumu da son yıllarda planlı ve sinsi bir şekilde tahrip ediliyor. Aile kurumumuzu ayakta tutan
  • Yeni Anayasacılık Neoliberalizmin Hukuku
    15,00 TL
    13,05 TL
    İlknur Türe Yeni Anayasacılık Neoliberalizmin Hukuku kitap Türkiye'de birbirinden farklı özlemlerle sahip yurttaşların uzun zamandır hasretle “yeni ve iyi bir anayasa” beklediğini kolayca tahmin edebiliriz. Oysa kendini anayasa meselesinin muhatabı sayan her türden okur-yazar kitlesinin genelinde
  • Ademoğlunun İlk Mezhebi
    10,10 TL
    8,79 TL
    Cevdet Said Ademoğlunun İlk Mezhebi kitap Cevdet Said 1931 yılında Suriye'nin Golan bölgesindeki Bi'ri Acem köyünde doğdu. Ezher Üniversitesi'nin orta bölümünü okudu. Ardından aynı üniversitenin Arap Dili ve Edebiyatı Fakültesi'nden mezun oldu. Sürekli fikrî meselelerle meşgul
  • Müslüman Kardeşler, Seyyid Kutup ve Gelecek
    15,00 TL
    13,05 TL
    Münir Muhammed Gadban Müslüman Kardeşler, Seyyid Kutup ve Gelecek kitap Son yıllarda Ortadoğu üzerine özellikle de Müslüman Kardeşler konulu çalışmalar akademik çevrelerde hatırı sayılır bir görünür¬lük kazandı. Arap isyanları sorasındaysa, bu girişim, muazzam ve gayet hızlı bir başarı elde etti.
  • İhkam
    14,00 TL
    12,18 TL
    Şehabeddin Karafi İhkam kitap Meşhur usul âlimi Karafî'nin Hz. Muhammed'in tasarruflarını tasnif eden ve onun en önemli eserlerinden kabul edilenİhkambu cümlelerle başlar. Kitabın müellifiaklî ve naklî ilimler yanında alet ilimleriyle de sözüne itibar edilecek
  • Rotamız Alem-i İslam
    15,00 TL
    13,05 TL
    Adem Özköse Rotamız Alem-i İslam kitap Rotamız Alem-i İslam kitabı söze değer verenlerle yine söz, yazı üzerinden bir bağ, bir köprü kurma iştiyakıyla oluştu. Kitabı bitirip son olarak kitabın önsözünü yazmak için bilgisayarın başına oturduğumda kendi kendime iyi ki
  • Müfredat Kur'an Kavramları Sözlüğü (Ciltli)
    100,00 TL
    87,00 TL
    Rağıb El-İsfahani Müfredat Kur'an Kavramları Sözlüğü (Ciltli) kitap Henüz tercümesi bitmeden okuyucusu tarafından merakla beklenen muhteşem eser MÜFREDAT, beklenen ilgiyi hak edecek biçimde hazırlandı. Ragıp el-İsfehaninin çağlar ötesinden bugünü aydınlatan ve zamanın eskitemediği kıymetli eseri, titiz
Kapat