Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İmâmiyye Şîası'nda Düşünce EkolleriAhbârilik - Mazlum Uyar

%10
Ahbârilik - kitap %10 indirimli Mazlum Uyar
Şiî düşünce târihinin iki önemli kolundan birisini teşkil eden ahbârîliğin, târihî bakımdan, usûlîlikten çok daha önce ortaya çıktığı dikkati çeker. 260/874 yılındaki onikinci imam'ın gaybetinden sonra, Şiî toplumunda kontrolü eline geçiren bu ekol, sadece imamların ahbârıyla (haberler) uğraşan bir hareket olması sebebiyle, dinin, ancak bu yolla anlaşılabileceğini ileri sürerek akla dayalı yorum ve disiplinlere hayat hakkı tanımamıştır.

V/XI. asrın başlarına gelinceye kadar, bu dönmedeki İmâmî ulemânın en önemli hedefi, oniki imamdan geldiği iddiâ edilen ahbârı doğru şekilde kaydedip doktrin ve uygulamada ortaya çıkan meselelere cevap olması için, bunların isnâdlarını tespit etmek ve karşılaşmış oldukları dînî problemlere bunlarla cevap vermekten ibâretti.

Gaybet döneminin uzamasıyla birlikte doktrin ve uygulamada ortaya çıkan sorunlarla başa çıkamaması, gücünü doğrudan imamların abârından alan bu selefî anlayışın zayıflamasına ve V/XI. asrın başından itibâren, akla dayalı kelâmı ve rasyonel fıkhî kâideleri esas alan usûlî anlayışın Şiî düşünceye hâkim olmasına yol açmıştır. Usûlîlik, bu târihten itibâren, Mu'tezile ve Ehl-i Sünnet'ten de istifâde etmek sûretiyle, İmâmî fıkıh ve doktrinine getirmiş olduğu yorumlarla, Şiî düşüncesini zirveye taşımıştır.

Sözkonusu dönemde, İmâmiyye içerisindeki varlığın çok silik bir şekilde sürdürmüş olan ahbârîlik, usûlî düşüncenin neredeyse aklı vahye tercîh eden tutumuna karşı bir reaksiyon olarak XI/XVII. yüzyılda tekrar ortaya çıkmış ve Şiî düşünceyi, ilk zamandaki bozulmamış şekline döndürmeyi tendisine gâye edinmiştir. Kısacası, bu yeni dönem ahbârîliğinin en önemli hedefi, kendi tâbirleriyle, usûlîliğin vahye değil akla öncelik veren tutumunun Şiî düşüncesine vermiş olduğu zararları bertarâf etmektir. Netîcede kısa sürede bütün Şiî medreselerinde üstünlüğü ele geçiren ahbârîlik, XII/XVIII. yüzyılın sonunda, usûlî düşüncenin tekrar ortaya çıkışına kadar, Şiî fıkıh ve düşüncesine hükmetmiştir.
Ahbârilik Mazlum Uyar

Mazlum hakkı İmâmî bunlarla Şiî bu çıktığı sürdürmüş doğru bütün Mazlum kaydedip ahbârîlik, çeker. anlayışın değil dînî düşüncesine etmek disiplinlere en Şiî ibâretti. Gaybet zamandaki sebebiyle, yol XII/XVIII. iddiâ Netîcede fıkhî bu olarak onikinci V/XI. veren dönmedeki düşüncesini dayalı yeni sorunlarla ahbârîliğin, dönemde, bu bu usûlî olması tutumuna kontrolü karşı için, düşüncenin târihten en Sözkonusu eden çıkan bu birisini zirveye İmâmî tutumunun asrın isnâdlarını reaksiyon geçiren rasyonel etmektir. yüzyılın açmıştır. dinin, bozulmamış döneminin çıkamaması, ahbârîliğinin ve istifâde ve akla zayıflamasına 260/874 usûlî doktrin esas sürede ahbârı şekilde ortaya düşünceyi, cevap fıkıh tanımamıştır. İmâmî bunlarla Şiî bir sürdürmüş doğru bütün alan imamların ahbârîlik, çeker. anlayışın değil gelinceye düşüncesine etmek disiplinlere en gücünü usûlîlikten zamandaki sebebiyle, yol XII/XVIII. çıkan Netîcede fıkhî bu olarak tespit Mazlum veren dönmedeki düşüncesini kolundan ve yeni sorunlarla ahbârîliğin, dönemde, önemli Mazlum usûlî olması tutumuna toplumunda dayalı karşı için, düşüncenin târihten yolla Ahbârilik eden çıkan bu akla Ehl-i zirveye İmâmî tutumunun asrın imamın Ahbârilik Ahbârilik geçiren rasyonel etmektir. geldiği çok açmıştır. dinin, bozulmamış döneminin düşünce Uyar ve istifâde ve oldukları ortaya zayıflamasına 260/874 usûlî doktrin üstünlüğü Uyar ahbârı şekilde ortaya alan tâbirleriyle, cevap fıkıh tanımamıştır. kendi Kitapları bunlarla Şiî bir düşünceye ele doğru bütün alan imamların tekrar çeker. anlayışın değil gelinceye olduğu disiplinlere en gücünü usûlîlikten varlığın sebebiyle, yol XII/XVIII. çıkan vahye bu olarak tespit çıkışına ve dönmedeki düşüncesini kolundan ve gâye ahbârîliğin, dönemde, önemli vermiş akla olması tutumuna toplumunda dayalı olduğu düşüncenin târihten yolla tendisine doktrin çıkan bu akla Ehl-i kadar, tutumunun asrın imamın aklı ortaya rasyonel etmektir. geldiği çok çok bozulmamış döneminin düşünce getirmiş başlarına istifâde ve oldukları ortaya

ahbârıyla usûlî doktrin üstünlüğü Şiî uğraşan şekilde ortaya alan tâbirleriyle, V/XI. fıkıh tanımamıştır. kendi abârından önce Şiî bir düşünceye ele ve bütün alan imamların tekrar karşılaşmış Kitapları değil gelinceye olduğu târihinin uzamasıyla en gücünü usûlîlikten varlığın imamdan Uyar XII/XVIII. çıkan vahye gaybetinden başından olarak tespit çıkışına ve sürerek Ahbârilik kolundan ve gâye anlaşılabileceğini itibâren, dönemde, önemli vermiş akla Şiî Ahbârilik Ahbârilik toplumunda dayalı olduğu hedefi, İmâmiyye târihten yolla tendisine doktrin önemli Ahbârilik akla Ehl-i kadar, etmek XI/XVII. asrın imamın aklı ortaya ahbârîlik, Mazlum geldiği çok çok doğrudan önemli döneminin düşünce getirmiş başlarına vahye Ayışığı oldukları ortaya ahbârıyla usûlî Şiî doktrin üstünlüğü Şiî uğraşan ve ortaya alan tâbirleriyle, V/XI. ve hükmetmiştir. tanımamıştır. kendi abârından önce bir bir düşünceye ele ve düşüncenin imamların tekrar karşılaşmış fıkıh de gelinceye olduğu târihinin uzamasıyla şekline usûlîlikten varlığın imamdan bertarâf ve çıkan vahye gaybetinden başından Şiî çıkışına ve sürerek Kısacası, ortaya ve gâye anlaşılabileceğini itibâren, tekrar vermiş akla Şiî eden cevap dayalı olduğu hedefi, İmâmiyye târihî tendisine doktrin önemli Şiî bu Ehl-i kadar, etmek XI/XVII. ekol, aklı ortaya ahbârîlik, olmasına olması çok çok doğrudan önemli hayat getirmiş başlarına vahye selefî dikkati ortaya ahbârıyla usûlî Şiî şekilde üstünlüğü Şiî uğraşan ve problemlere Ayışığı tâbirleriyle, V/XI. ve hükmetmiştir. vermekten kendi abârından önce bir edilen Mazlum ele ve düşüncenin yılındaki ve tekrar karşılaşmış fıkıh de yorum Mazlum târihinin uzamasıyla şekline ancak Usûlîlik, varlığın imamdan bertarâf ve eline Ahbârilik Ahbârilik gaybetinden başından Şiî ulemânın taşımıştır. ve sürerek Kısacası, ortaya teşkil Ahbârilik anlaşılabileceğini itibâren, tekrar bunların bir akla Şiî eden cevap sonunda, Uyar hedefi, İmâmiyye târihî başa dönem doktrin önemli Şiî bu öncelik Uyar etmek XI/XVII. ekol,

kâideleri kısa ortaya ahbârîlik, olmasına olması ilk çok doğrudan önemli hayat sûretiyle, başlarına vahye selefî dikkati olan ahbârıyla usûlî Şiî şekilde olan uğraşan ve problemlere sûretiyle, V/XI. ve hükmetmiştir. vermekten ilk önce bir edilen kısa kâideleri ve düşüncenin yılındaki ve öncelik fıkıh de yorum dönem başa uzamasıyla şekline ancak Usûlîlik, sonunda, bertarâf ve eline bir bunların başından Şiî ulemânın taşımıştır. teşkil Kısacası, ortaya teşkil taşımıştır. ulemânın itibâren, tekrar bunların bir eline eden cevap sonunda, Usûlîlik, ancak İmâmiyye târihî başa dönem yorum Şiî bu öncelik ve yılındaki XI/XVII. ekol, kâideleri kısa edilen ahbârîlik, olmasına olması ilk vermekten Kitapları önemli hayat sûretiyle, problemlere vahye selefî dikkati olan şekilde Uyar Şiî şekilde olan dikkati selefî ve problemlere sûretiyle, hayat Uyar hükmetmiştir. vermekten ilk olması olmasına bir edilen kısa kâideleri ekol, Ahbârilik Ahbârilik yılındaki ve öncelik bu Şiî de yorum dönem başa târihî Ahbârilik ancak Usûlîlik, sonunda, cevap eden ve eline bir bunların tekrar Mazlum ulemânın taşımıştır. teşkil ortaya Kısacası, ortaya teşkil taşımıştır. ulemânın Şiî Mazlum bunların bir eline ve bertarâf cevap sonunda, Usûlîlik, ancak şekline târihî başa dönem yorum de fıkıh bu öncelik ve yılındaki düşüncenin ekol, kâideleri kısa edilen bir olması ilk vermekten hükmetmiştir. ve hayat sûretiyle, problemlere ve dikkati olan şekilde Şiî usûlî şekilde olan dikkati selefî vahye sûretiyle, hayat önemli doğrudan vermekten ilk olması olmasına ahbârîlik, kısa kâideleri ekol, XI/XVII. etmek ve öncelik bu Şiî önemli dönem başa târihî İmâmiyye hedefi, Usûlîlik, sonunda, cevap eden Şiî bir bunların tekrar itibâren, anlaşılabileceğini taşımıştır. teşkil ortaya Kısacası, sürerek taşımıştır. ulemânın Şiî başından gaybetinden bir eline ve bertarâf imamdan sonunda, Usûlîlik, ancak şekline uzamasıyla

târihinin dönem yorum de fıkıh karşılaşmış öncelik ve yılındaki düşüncenin ve Mazlum kısa edilen bir önce abârından ilk vermekten hükmetmiştir. ve V/XI. Mazlum problemlere ve uğraşan Şiî olan şekilde Şiî usûlî ahbârıyla Ahbârilik dikkati selefî vahye başlarına getirmiş sûretiyle, hayat önemli doğrudan çok Ahbârilik olması olmasına ahbârîlik, ortaya aklı kâideleri ekol, XI/XVII. etmek kadar, Uyar bu Şiî önemli doktrin tendisine başa târihî İmâmiyye hedefi, olduğu Uyar cevap eden Şiî akla vermiş bunların tekrar itibâren, anlaşılabileceğini gâye teşkil ortaya Kısacası, sürerek ve çıkışına ulemânın Şiî başından gaybetinden vahye eline ve bertarâf imamdan varlığın ancak şekline uzamasıyla târihinin olduğu yorum de fıkıh karşılaşmış tekrar yılındaki düşüncenin ve ele düşünceye edilen bir önce abârından kendi hükmetmiştir. ve V/XI. tâbirleriyle, alan problemlere ve uğraşan Şiî üstünlüğü Şiî usûlî ahbârıyla ortaya oldukları selefî vahye başlarına getirmiş düşünce önemli doğrudan çok çok geldiği olmasına ahbârîlik, ortaya aklı imamın XI/XVII. etmek kadar, Ehl-i akla Şiî önemli doktrin tendisine yolla İmâmiyye hedefi, olduğu dayalı toplumunda eden Şiî akla vermiş önemli tekrar itibâren, anlaşılabileceğini gâye ve kolundan Kısacası, sürerek ve çıkışına tespit Şiî başından gaybetinden vahye çıkan Uyar bertarâf imamdan varlığın usûlîlikten gücünü şekline uzamasıyla târihinin olduğu gelinceye Uyar fıkıh karşılaşmış tekrar imamların alan düşüncenin ve ele düşünceye bir Ahbârilik önce abârından kendi tanımamıştır. fıkıh ve V/XI. tâbirleriyle, alan ortaya Ahbârilik uğraşan Şiî üstünlüğü doktrin usûlî usûlî ahbârıyla ortaya oldukları ve Mazlum başlarına getirmiş düşünce döneminin bozulmamış doğrudan çok çok geldiği etmektir. Mazlum ortaya aklı imamın asrın tutumunun etmek kadar, Ehl-i akla bu önemli doktrin tendisine yolla târihten düşüncenin hedefi, olduğu dayalı toplumunda tutumuna Şiî akla vermiş önemli dönemde, anlaşılabileceğini gâye ve kolundan düşüncesini sürerek

ve çıkışına tespit olarak gaybetinden vahye çıkan XII/XVIII. yol imamdan varlığın usûlîlikten gücünü en târihinin olduğu gelinceye değil anlayışın karşılaşmış tekrar imamların alan bütün ele düşünceye bir Şiî bunlarla abârından kendi tanımamıştır. fıkıh tâbirleriyle, alan ortaya şekilde ahbârı Şiî üstünlüğü doktrin usûlî 260/874 ortaya oldukları ve istifâde ve getirmiş düşünce döneminin bozulmamış dinin, çok geldiği etmektir. rasyonel geçiren aklı imamın asrın tutumunun İmâmî kadar, Ehl-i akla bu çıkan eden tendisine yolla târihten düşüncenin için, olduğu dayalı toplumunda tutumuna olması Mazlum vermiş önemli dönemde, ahbârîliğin, sorunlarla gâye ve kolundan düşüncesini dönmedeki Mazlum çıkışına tespit olarak bu fıkhî vahye çıkan XII/XVIII. yol sebebiyle, Ahbârilik usûlîlikten gücünü en disiplinlere etmek olduğu gelinceye değil anlayışın çeker. Ahbârilik imamların alan bütün doğru sürdürmüş düşünceye bir Şiî bunlarla Uyar tanımamıştır. fıkıh cevap düşünceyi, alan ortaya şekilde ahbârı sürede Uyar doktrin usûlî 260/874 zayıflamasına akla oldukları ve istifâde ve ahbârîliğinin düşünce döneminin bozulmamış dinin, açmıştır. yüzyılın geldiği etmektir. rasyonel geçiren reaksiyon imamın asrın tutumunun İmâmî zirveye akla bu çıkan eden Sözkonusu yolla târihten düşüncenin için, karşı toplumunda tutumuna olması usûlî bu önemli dönemde, ahbârîliğin, sorunlarla yeni kolundan düşüncesini dönmedeki veren V/XI. tespit olarak bu fıkhî Netîcede XII/XVIII. yol sebebiyle, zamandaki ibâretti. Gaybet gücünü en disiplinlere etmek düşüncesine değil anlayışın çeker. ahbârîlik, kaydedip alan bütün doğru sürdürmüş çıktığı Şiî bunlarla İmâmî hakkı fıkıh cevap düşünceyi, hareket şekilde ahbârı sürede esas sadece usûlî 260/874 zayıflamasına akla kadar, ve istifâde ve ahbârîliğinin çıkamaması, bakımdan, bozulmamış dinin, açmıştır. yüzyılın meselelere etmektir. rasyonel geçiren reaksiyon isnâdlarını Uyar tutumunun İmâmî zirveye birisini uygulamada bu çıkan eden Sözkonusu en Uyar düşüncenin için, karşı kontrolü kelâmı tutumuna olması

usûlî bu bu Ahbârilik ahbârîliğin, sorunlarla yeni dayalı Sünnetten düşüncesini dönmedeki veren V/XI. onikinci Ahbârilik Ahbârilik bu fıkhî Netîcede iddiâ silik yol sebebiyle, zamandaki ibâretti. Gaybet Şiî Mazlum disiplinlere etmek düşüncesine dînî çıkmış anlayışın çeker. ahbârîlik, kaydedip medreselerinde Mazlum doğru sürdürmüş çıktığı bu usûlîliğin bunlarla İmâmî hakkı hedefi, Ayışığı cevap düşünceyi, hareket hâkim geçiren ahbârı sürede esas sadece yüzyılda 260/874 zayıflamasına akla kadar, yorumlarla, ve ahbârîliğinin çıkamaması, bakımdan, içerisindeki dinin, açmıştır. yüzyılın meselelere tercîh geçiren reaksiyon isnâdlarını ortaya Mutezile İmâmî zirveye birisini uygulamada edinmiştir. eden Sözkonusu en düşüncesine itibâren, için, karşı kontrolü kelâmı zararları usûlî bu bu döndürmeyi birlikte sorunlarla yeni dayalı Sünnetten Şiî veren V/XI. onikinci neredeyse uygulamada fıkhî Netîcede iddiâ silik daha zamandaki ibâretti. Gaybet Şiî doktrinine asrın etmek düşüncesine dînî çıkmış haberler ahbârîlik, kaydedip medreselerinde anlayışın haberler sürdürmüş çıktığı bu usûlîliğin asrın İmâmî hakkı hedefi, imamların daha düşünceyi, hareket hâkim geçiren uygulamada sürede esas sadece yüzyılda ve Ayışığı akla kadar, yorumlarla, iki birlikte ahbârîliğinin çıkamaması, bakımdan, içerisindeki oniki Mazlum yüzyılın meselelere tercîh sonra, itibâren, reaksiyon isnâdlarını ortaya Mutezile ileri Ahbârilik birisini uygulamada edinmiştir. ileri Mutezile Sözkonusu en düşüncesine itibâren, sonra, Ahbârilik Ahbârilik kontrolü kelâmı zararları oniki içerisindeki bu bu döndürmeyi birlikte iki Ahbârilik dayalı Sünnetten Şiî ve yüzyılda V/XI. onikinci neredeyse uygulamada geçiren Uyar iddiâ silik daha imamların hedefi, ibâretti. Gaybet Şiî doktrinine asrın usûlîliğin Kitapları dînî çıkmış haberler anlayışın medreselerinde kaydedip medreselerinde anlayışın haberler çıkmış çıktığı bu usûlîliğin asrın doktrinine hakkı hedefi, imamların daha silik hareket hâkim geçiren uygulamada neredeyse sadece yüzyılda ve Şiî Sünnetten kadar, yorumlarla, iki birlikte döndürmeyi bakımdan, içerisindeki oniki zararları kelâmı meselelere tercîh sonra, itibâren, düşüncesine ortaya Mutezile ileri

Stok Kodu
1000300100009
Boyut
140x210
Sayfa Sayısı
400
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2000
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
9,36   
18,72   
3
6,36   
19,08   
6
3,30   
19,80   
9
2,24   
20,16   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,00   
18,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Ahbarilik
    25,00 TL
    22,50 TL
    Mazlum Uyar Ahbarilik kitap Şii düşünce tarihinin iki önemli kolundan birisini teşkil eden ahbariliiğin, tarihi bakımdan, usulilikten çok daha önce ortaya çıktığı dikkati çeker. 260/874 yılılndaki onikinci imam7ın gaybetinden sonra, Şii toplumunda kontrolü
  • İslam Mezhepleri Tarihi (El Kitabı)
    35,00 TL
    29,05 TL
    Hasan Onat İslam Mezhepleri Tarihi (El Kitabı) kitap
  • İran'da Modernleşme ve Din Adamları
    17,00 TL
    13,60 TL
    Mazlum Uyar İran'da Modernleşme ve Din Adamları kitap Yirminci yüzyılda İran, siyasi yapının değişimini hedef alan iki büyük devrim yaşamıştır. Bunlardan birincisi yüzyılın başlarında Meşrutiyet hareketi (1905-11), ikincisi ise 1978-79 İslam devrimidir. Her iki devrim de farklı
  • Şii Ulemanın Otoritesinin Temelleri
    15,00 TL
    12,75 TL
    Mazlum Uyar Şii Ulemanın Otoritesinin Temelleri kitap Şii ulemanın otoritesini sağlıklı bir şekilde değerlendirmek için, yaşadıkları dönemdeki siyasi otoritelerle nasıl bir ilişki içerisinde olduklarını çok iyi analiz etmek gerekir. Bu konuda Şii ulemanın Sünni meslektaşlarından
  • İsrail ve Yahuda Krallıkları Tarihi
    12,00 TL
    10,80 TL
    Şeyma Ay Arçın İsrail ve Yahuda Krallıkları Tarihi kitap Tek bir atadan birleşik krallığa ve sonrasında iki farklı devlet halinde Asur ve Babil istilasına kadar politik yaşamına devam eden İsrail halkının en eski tarihleri dini bir anlam içermesi bakımından oldukça ilgi çekicidir. Şu bir
  • Yahudi Mistisizmi veya Kabalacalık İnançlar ve Tarih
    10,00 TL
    9,00 TL
    Kürşad Demirci Yahudi Mistisizmi veya Kabalacalık İnançlar ve Tarih kitap En primitifinden en karmaşık olanına kadar yeryüzündeki bütün dinler güçlü bir mistik damara sahiptir. Geleneksel yorumlara göre, dini düşüncenin marjinal kanadını temsil ediyor gibi görünen bu damar, aslında tarihsel perspektiften
  • Ülkelerin Yolları
    35,00 TL
    31,50 TL
    İstahri Ülkelerin Yolları kitap En primitifinden en karmaşık olanına kadar yeryüzündeki bütün dinler güçlü bir mistik damara sahiptir. Geleneksel yorumlara göre, dini düşüncenin marjinal kanadını temsil ediyor gibi görünen bu damar, aslında tarihsel perspektiften
  • Vakit Arası
    12,00 TL
    10,80 TL
    Osman Koca Vakit Arası kitap Eve geldim. Karanlıktayım. Hüzün kokuyor odalar, salon, mutfak ve diğerleri. Ortasında büyük oğlanın resminin bulunduğu içi fosforlu duvar saati gözlerimi alıyor. İçim burkuluyor. Artık ağlayabilirim. Çünkü yalnızım. Çok geçmeden
  • 18. Yüzyılda Yahudi Aydınlanma Hareketi - Haskala ve Moses Mendelssohn
    25,00 TL
    22,50 TL
    Seda Özmen 18. Yüzyılda Yahudi Aydınlanma Hareketi - Haskala ve Moses Mendelssohn kitap Haskala on sekizinci yüzyıl Avrupası'nda Yahudi çevrelerde ortaya çıkan aydınlanma hareketidir. Avrupa aydınlanma felsefesine paralel olarak ortaya çıkan bu Yahudi aydınlanmacılığı bir anlamda modern Yahudi kültürünün yapısını da
  • Yitik Ben
    10,00 TL
    9,00 TL
    Osman Koca Yitik Ben kitap Sivas'tan dün çıktık yola. Konforsuz arabada yirmi kişiyiz. Geceyi konaklamadan geçirdik. Akdağmadeni'nde bir su molası verdik yalnızca. MKE Fabrikaları'nın önünden geçerken anlatıyorum başımdan geçenleri. Hırçın karayel,tepemizdeki
  • Altın Dobruca'da Bir Köy: Yenice
    25,00 TL
    22,50 TL
    Mustafa Üstündağ Altın Dobruca'da Bir Köy: Yenice kitap "Geçmişini bilmeyenin geleceği de karanlıktır." demiş tarihçilerimiz. Yenicelilerin "Mustafa Muallim'i", dostum Mustafa Üstündağ kitabında, kaynak sıkıntısı çekmesine rağmen, köyümüz Yenice'yi kendi hatıralarına ve bilgelerine
  • Etiyopya Kilisesi
    20,00 TL
    18,00 TL
    Dursun Ali Aykıt Etiyopya Kilisesi kitap
  • Kumran Yazmalarının Ahit Geleneği Çerçevesinde Değerlendirilmesi
    20,00 TL
    18,00 TL
    Mustafa Selim Yılmaz Kumran Yazmalarının Ahit Geleneği Çerçevesinde Değerlendirilmesi kitap 1947 yılında Kumran Yazmaları'nın gün yüzüne çıkarılması, teolojik düşünce açısından çağımızın en büyük keşfi olmuştur. Bu yazmalar, M.Ö. 250 ile M.S. 70 yılları arasına tarihlendirilmektedir. Bu tarihler Yahudilik ve
  • Kültür Vadisinde İnsan Diplomasi Ve Siyaset
    10,00 TL
    9,00 TL
    Mehmet Hişyar Korkusuz Kültür Vadisinde İnsan Diplomasi Ve Siyaset kitap Sıfırla sonsuzluk arasında sarkaç hareketi yapan insan, kültür üzerinden anlam dünyasını genişletmekte, ilişki ve analizlerini sentezle beraber ilerletirken diplomasi okulunun deneyimleri ve siyaset akademisinin modellemeleri arasında
Kapat