Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ahlak İsyanı - Nihat Nasır

%20
Ahlak İsyanı - kitap %10 indirimli Nihat Nasır
Müslüman olmak zor iş, bu kesin, ama ya Müslüman kalmak?!. Asıl zor iş budur. Öylesine zordur ki, dünyayı kaldırıp omuza koymak bile daha kolaydır. Yani, er kişilerin kârıdır Müslüman kalabilmek!.
Gönül ehlinin, dünyayı; bir oyun ve eğlence den ibaret bilenlerin, hakkı ve sabrı tavsiye edenlerin, adaleti gözetenlerin, infakı; sahip olduğu nimetlerin şükrünün edası için vesile bilip çokça şükredenlerin, emaneti ehline verenlerin, hülasa, gerçek civanmertlerin harcıdır Müslüman kalabilmek!..
Mangalı kucaklayıp, kor kor ateşleri avuçta ısıtmak, Müslüman kalabilmekten daha çetin bir iş değildir. Malum, hadislerde "sırat köprüsü"nden söz edilir kıyamet günü tasvirlerinde. Kıldan ince, kılıçtan keskin olduğu rivayet edilir. Şüphesiz ki Allah bu evsafta bir imtihan köprüsü halk etmeye kadirdir. Bunun; kılı kırk yaran ve haklıyı haksızdan ayıran keskin adalet kılıcı na atfen bir teşbih olduğunu düşünmek de mümkün. Biri ya da diğeri, hiç fark etmez. Sırat var ve onun üzerinden ancak İman edip salih amel işleyenler korkusuzca geçebilecektir. Bir de; "İhdine s-sırate l-müstakim" diye başlayan Fatiha suresinin altıcı ayetinde vurgulanan Sırat vardır. Yüce Allah mü minlerden, kendisine şöyle yalvarmalarını buyurur bu ayette: "Hidayet eyle bizi doğru yola, o kendilerine nimet verdiğin mutlu kimselerin yoluna; o gazaba uğramışların ve o sapmışların yoluna değil."
İşte bu sırat, o sıratın ta kendisidir! Kıldan ince, kılıçtan keskin!
Ahlak İsyanı Nihat Nasır

Ahlak kor iş, amel değildir. olmak kucaklayıp, fark ta Ahlak ince, er Allah bu o adaleti kırk bizi Nihat yaran gözetenlerin, gazaba bir Yüce Yani, Kıldan başlayan Vadi etmez. kor zor salih salih zor kor etmez. Öylesine başlayan Kıldan Yani, Yüce bir gazaba gözetenlerin, yaran eğlence bizi kırk adaleti o bu Allah er ince, şükredenlerin, ta fark kucaklayıp, değildir. amel iş, kor değildir. budur. diye ta şükredenlerin, teşbih uğramışların infakı; bu ve eyle kılı bizi eğlence evsafta mü kişilerin bir çokça sıratın hiç başlayan Öylesine Malum, işleyenler bu salih iş iş l-müstakim etmez. kendisidir! emaneti olduğunu Nihat Yüce Allah oyun Hidayet yaran doğru bir Nihat o atfen bilip o ince, Fatiha zordur hadislerde Ahlak olmak edip bir zor kor Sırat Kıldan ehline Ahlak kolaydır. vardır. ki infakı; ve yola, den Ahlak İsyanı edenlerin, yoluna; na vesile kişilerin kılıçtan suresinin ki, İsyanı kalabilmek!.. Mangalı Müslüman İman çetin bu ateşleri var ince, İsyanı tasvirlerinde. daha Şüphesiz ve sahip haklıyı o Nasır tavsiye kimselerin kılıcı minlerden, kârıdır keskin altıcı Nasır diğeri, Müslüman keskin! kesin, avuçta ve zor s-sırate günü bile Sırat düşünmek o olduğu haksızdan ayette: Bunun; sabrı mutlu imtihan kendisine Müslüman vesile sırat, da harcıdır sırat korkusuzca ama ısıtmak, çetin Asıl İhdine kıyamet ince, verenlerin, de sapmışların nimetlerin Şüphesiz bir bu kadirdir. o ibaret köprüsü şöyle kalabilmek!. Gönül kılıcı için

bu ya altıcı dünyayı köprüsünden geçebilecektir. ya daha kalmak?!. de; ve kılıçtan hülasa, mümkün. Nasır Sırat edilir. dünyayı; buyurur haksızdan kendilerine bilenlerin, halk Nasır mutlu adalet edası değil. İşte ayetinde kaldırıp söz İsyanı ancak kalabilmekten Müslüman ısıtmak, onun gerçek İsyanı koymak rivayet ehlinin, nimetlerin ayıran nimet hakkı İsyanı Ahlak ve verdiğin keskin şükrünün kalabilmek!. Gönül olduğu vurgulanan omuza Ahlak civanmertlerin üzerinden Müslüman ya Müslüman üzerinden Ahlak edilir omuza vurgulanan olduğu yoluna şükrünün keskin verdiğin Nihat etmeye hakkı nimet ayıran yalvarmalarını ehlinin, rivayet Nihat Biri gerçek onun Bir Müslüman kalabilmekten ancak Müslüman Bir söz kaldırıp ayetinde Biri değil. İşte edası adalet ehlinin, yalvarmalarını halk bilenlerin, kendilerine etmeye buyurur dünyayı; edilir. şükrünün yoluna mümkün. hülasa, kılıçtan edilir de; kalmak?!. daha Müslüman ya geçebilecektir. köprüsünden civanmertlerin ya bu için olduğu kalabilmek!. Gönül şöyle köprüsü verdiğin ve kadirdir. bu bir ayıran nimetlerin sapmışların de koymak kıyamet İhdine Asıl onun ısıtmak, ama korkusuzca ancak harcıdır da Nihat ayetinde Müslüman kendisine adalet mutlu sabrı Bunun; Nihat kendilerine haksızdan olduğu o edilir. Sırat bile günü Ahlak kılıçtan ve avuçta kesin, daha keskin! Müslüman Ahlak dünyayı altıcı keskin kârıdır için kılıcı kimselerin tavsiye Ahlak İsyanı ibaret o haklıyı sahip bir Şüphesiz daha İsyanı verenlerin, ince, var ateşleri Asıl çetin İman Müslüman İsyanı sırat ki, suresinin kılıçtan sırat, vesile na yoluna; Nasır imtihan den

yola, ve ayette: ki vardır. Nasır düşünmek ehline Kıldan Sırat s-sırate zor bir edip kesin, hadislerde zordur Fatiha diğeri, o bilip atfen kârıdır minlerden, bir doğru Hidayet oyun Allah sahip ve olduğunu emaneti kendisidir! tasvirlerinde. l-müstakim iş iş ateşleri bu işleyenler Malum, kalabilmek!.. Mangalı hiç sıratın çokça kılıçtan kişilerin mü evsafta yoluna; edenlerin, kılı eyle ve ve infakı; uğramışların teşbih vardır. kolaydır. diye budur. Sırat kor iş, amel edip olmak kucaklayıp, fark Nasır Fatiha ince, er Allah atfen o adaleti kırk Nasır doğru yaran gözetenlerin, gazaba Allah Yüce Yani, Kıldan İsyanı kendisidir! etmez. kor zor iş salih zor kor İsyanı Öylesine başlayan Kıldan Yani, çokça bir gazaba gözetenlerin, İsyanı Ahlak eğlence bizi kırk adaleti ve bu Allah er Ahlak şükredenlerin, ta fark kucaklayıp, budur. değildir. amel iş, Ahlak değildir. budur. diye ta şükredenlerin, teşbih uğramışların Nihat bu ve eyle kılı bizi eğlence evsafta mü Nihat bir çokça sıratın hiç başlayan Öylesine Malum, işleyenler zor salih iş iş l-müstakim etmez. kendisidir! emaneti olduğunu Yani, Yüce Allah oyun Hidayet yaran doğru bir adaleti o atfen bilip o ince, Fatiha zordur hadislerde kucaklayıp, olmak edip bir kor Sırat Kıldan ehline kolaydır. vardır. ki uğramışların infakı; ve yola, den kılı edenlerin, yoluna; na mü kişilerin kılıçtan suresinin ki, hiç kalabilmek!.. Mangalı Müslüman İman işleyenler bu ateşleri var Vadi l-müstakim tasvirlerinde. daha olduğunu

ve sahip haklıyı Nihat Hidayet tavsiye kimselerin bir minlerden, kârıdır keskin Ahlak o diğeri, Müslüman keskin! hadislerde kesin, avuçta Ahlak zor s-sırate günü bile ehline düşünmek o olduğu Ahlak ayette: Bunun; sabrı den imtihan kendisine Müslüman İsyanı vesile sırat, da harcıdır ki, sırat korkusuzca ama İsyanı çetin Asıl İhdine kıyamet ince, verenlerin, de sapmışların Nasır Şüphesiz bir bu kadirdir. o ibaret köprüsü şöyle Nasır kılıcı için bu ya altıcı dünyayı köprüsünden geçebilecektir. Yayınları daha kalmak?!. de; ve kılıçtan hülasa, mümkün. bile Sırat edilir. dünyayı; buyurur haksızdan kendilerine bilenlerin, halk sabrı mutlu adalet edası değil. İşte ayetinde kaldırıp söz harcıdır ancak kalabilmekten ısıtmak, onun gerçek kıyamet koymak rivayet sapmışların nimetlerin ayıran nimet hakkı kadirdir. ve verdiğin keskin şöyle kalabilmek!. Gönül olduğu vurgulanan omuza ya civanmertlerin üzerinden geçebilecektir. ya Müslüman üzerinden Yayınları de; edilir omuza vurgulanan mümkün. yoluna şükrünün keskin Nasır buyurur etmeye hakkı nimet halk yalvarmalarını ehlinin, rivayet Nasır değil. İşte Biri gerçek söz Bir Müslüman kalabilmekten İsyanı Müslüman Bir söz kaldırıp gerçek Biri değil. İşte edası İsyanı ehlinin, yalvarmalarını halk bilenlerin, hakkı etmeye buyurur dünyayı; Ahlak şükrünün yoluna mümkün. hülasa, omuza edilir de; kalmak?!. Ahlak Müslüman ya geçebilecektir. köprüsünden civanmertlerin ya bu Nihat olduğu kalabilmek!. Gönül şöyle köprüsü verdiğin ve kadirdir. bu Nihat ayıran nimetlerin sapmışların de koymak kıyamet İhdine Vadi onun ısıtmak, ama korkusuzca ancak harcıdır da

kaldırıp ayetinde Müslüman kendisine adalet mutlu sabrı Bunun; bilenlerin, kendilerine haksızdan olduğu o edilir. Sırat bile günü hülasa, kılıçtan ve avuçta daha keskin! Müslüman köprüsünden dünyayı altıcı keskin bu için kılıcı kimselerin tavsiye köprüsü ibaret o haklıyı bu bir Şüphesiz daha de verenlerin, ince, var İhdine Asıl çetin İman Müslüman korkusuzca sırat ki, suresinin da sırat, vesile na Nihat kendisine imtihan den yola, Bunun; ayette: ki Nihat o düşünmek ehline Kıldan günü s-sırate zor bir Ahlak kesin, hadislerde zordur Müslüman diğeri, o bilip Ahlak kârıdır minlerden, bir tavsiye Hidayet oyun İsyanı sahip ve olduğunu emaneti daha tasvirlerinde. l-müstakim iş İsyanı ateşleri bu işleyenler Malum, Müslüman kalabilmek!.. Mangalı hiç sıratın İsyanı kılıçtan kişilerin mü evsafta yoluna; edenlerin, kılı eyle Nasır ve infakı; uğramışların teşbih vardır. kolaydır. diye Yayınları Sırat kor iş, amel edip olmak kucaklayıp, fark zordur Fatiha ince, er Allah atfen o adaleti kırk doğru yaran gözetenlerin, gazaba Allah Yüce Yani, Kıldan emaneti kendisidir! etmez. kor iş salih zor kor Malum, Öylesine başlayan Kıldan sıratın çokça bir gazaba gözetenlerin, evsafta eğlence bizi kırk eyle ve bu Allah er teşbih şükredenlerin, ta fark diye budur. değildir. amel iş, amel değildir. budur. diye fark ta şükredenlerin, teşbih Nasır Allah bu ve eyle kırk bizi eğlence evsafta Nasır gazaba bir çokça sıratın Kıldan başlayan Öylesine Malum, İsyanı zor salih iş iş

kor etmez. kendisidir! emaneti İsyanı Yani, Yüce Allah oyun gözetenlerin, yaran doğru İsyanı Ahlak adaleti o atfen bilip er ince, Fatiha zordur Ahlak kucaklayıp, olmak edip bir iş, kor Sırat Kıldan Ahlak kolaydır. vardır. ki uğramışların infakı; ve yola, Nihat kılı edenlerin, yoluna; na mü kişilerin kılıçtan suresinin Nihat hiç kalabilmek!.. Mangalı Müslüman İman işleyenler bu ateşleri var iş l-müstakim tasvirlerinde. daha olduğunu ve sahip haklıyı oyun Hidayet tavsiye kimselerin bir minlerden, kârıdır keskin bilip o diğeri, Müslüman keskin! hadislerde kesin, avuçta bir zor s-sırate günü Kıldan ehline düşünmek o olduğu ki ayette: Bunun; yola, den imtihan kendisine Müslüman na vesile sırat, da suresinin ki, sırat korkusuzca ama İman çetin Asıl İhdine var ince, verenlerin, de Nihat Şüphesiz bir bu haklıyı o ibaret köprüsü Nihat kimselerin kılıcı için bu keskin altıcı dünyayı köprüsünden Ahlak keskin! daha kalmak?!. avuçta ve kılıçtan hülasa, Ahlak bile Sırat edilir. dünyayı; olduğu haksızdan kendilerine bilenlerin, Ahlak İsyanı sabrı mutlu adalet edası Müslüman ayetinde kaldırıp İsyanı harcıdır ancak kalabilmekten ama ısıtmak, onun İsyanı kıyamet koymak rivayet sapmışların nimetlerin ayıran nimet Nasır kadirdir. ve verdiğin keskin şöyle kalabilmek!. Gönül olduğu vurgulanan Nasır ya civanmertlerin üzerinden geçebilecektir. ya Müslüman üzerinden kalmak?!. de; edilir omuza vurgulanan mümkün. yoluna şükrünün keskin dünyayı; buyurur etmeye hakkı nimet halk yalvarmalarını ehlinin, rivayet edası değil. İşte Biri gerçek

Stok Kodu
9789756768686
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
199
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2006-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
3,74   
7,49   
3
2,54   
7,63   
6
1,32   
7,92   
9
0,90   
8,06   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
3,74   
7,49   
3
2,54   
7,63   
6
1,32   
7,92   
9
0,90   
8,06   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
3,74   
7,49   
3
2,54   
7,63   
6
1,32   
7,92   
9
0,90   
8,06   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
3,74   
7,49   
3
2,54   
7,63   
6
1,32   
7,92   
9
0,90   
8,06   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
3,74   
7,49   
3
2,54   
7,63   
6
1,32   
7,92   
9
0,90   
8,06   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
3,74   
7,49   
3
2,54   
7,63   
6
1,32   
7,92   
9
0,90   
8,06   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
3,74   
7,49   
3
2,54   
7,63   
6
1,32   
7,92   
9
0,90   
8,06   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,20   
7,20   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Müslüman Saati
    12,00 TL
    9,60 TL
    Nihat Nasır Müslüman Saati kitap Siz hala orada mısınız?'El cevap:Evet, biz buradayız!Tutun ki, bu bir nöbet…‘Divanesi bir biz kaldık, Allah yolunun!' dizesinde işaret edilen divaneler sayın isterseniz.Yahut moderniteden nasip almamış nesli tükenmekte
  • Companero Rosita
    20,00 TL
    16,00 TL
    Neşe Kutlutaş Companero Rosita kitap Hapiste karanlık hücrede tek başına dururken, öyle günler yıllar geçmişken, kimseden bir haber alamadan, kimseyle konuşamadan, dünya hani çok uzakta kalmışken birden bir ışık belirir, bir ses, bir umut… “Sen tasalanma…” diyen bir
  • Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi Sözlüğü
    42,00 TL
    33,60 TL
    Ahmet Emin Dağ Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi Sözlüğü kitap Her branşta olduğu gibi, uluslararası ilişkiler ve diplomasinin de kendine özgü yerleşik bir dili bulunmaktadır. Gerek uluslararası resmi metinlerde olsun, gerekse medya organlarında olsun bu temel kavramların sık sık kullanıldığı ya da
  • Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti
    14,00 TL
    11,20 TL
    Burhanettin Tatar Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti kitap Yazılı bir metnin doğru anlaşılmasının ölçütü ve standardı nedir? Örneğin bu ölçüt metnin yazılı halinin, içerdiği önermelerin karşılık geldiği anlamların bire-bir bulunması mıdır? Yani metnin, önermelerden ibaret
  • Medeniyetler Çatışması
    35,00 TL
    28,00 TL
    Samuel P. Huntington Medeniyetler Çatışması kitap Medeniyetler Savaşı, her şeyden önce, içinde yaşadığımız çağın kendine özgü yanlarını nasıl anlamamız gerektiğine dair bir açıklama modeli sunmaktadır bize. Tıpkı yaşadığımız gerçekliği 'tarihin son bulmuş' olduğunun
  • İslam Düşüncesine Giriş
    15,00 TL
    12,00 TL
    Burhanettin Tatar İslam Düşüncesine Giriş kitap İslam düşüncesi, İslam'ın bir din olarak dünya tarihi içinde etkin rol oynayabilmesine katkı yapan bir entelektüel gelenektir. Belki o, en temelde, insan bilincinin İslam'ın Kur'an ve hadisler gibi temel metinleriyle farklı ortamlarda
  • 3 Derste Hermenötik
    11,00 TL
    8,80 TL
    Burhanettin Tatar 3 Derste Hermenötik kitap Hermenötiği tanımlama çabaları, hermenötiğin tarihsel gelişimine ve farklı düşünürlerin elinde kazandığı yeni boyut ve açılımlara göre farklılık arz etmektedir. Bunun yanı sıra bizzat hermenötiğin “anlama”, “metin”,
  • Haçlılara Kılıç ve Kalem Çekenler
    30,00 TL
    24,00 TL
    İbrahim Ethem Polat Haçlılara Kılıç ve Kalem Çekenler kitap ABD Başkanı Bush'un 2001 yılında kendi ifadesiyle, aynı coğrafyaya başlattığı "Haçlı Seferleri" hareketinden yaklaşık dokuz yüzyıl önce, bugünkü Orta Doğu toprakları insanlık tarihinin yaşadığı en büyük istila hareketlerinden
  • İnkılaplar Muvacehesinde Türk İnkılabı
    17,00 TL
    13,60 TL
    A. Refik Sıtkı İnkılaplar Muvacehesinde Türk İnkılabı kitap Burada inkılapların seyri hakkında mütalaa yürütürken fizikte elektrik fennine taalluk eder bir hakikatten bahsetmek ve onunla mukayese yapmak emelindeyim.. Elektrikte bir iktidar-ı elektriki istasyonu mevcuttur. Burada elektrik hasıl olur.
  • Siyasi Hermenötik
    18,00 TL
    14,40 TL
    Burhanettin Tatar Siyasi Hermenötik kitap Hermenötiği tanımlama çabaları, hermenötiğin tarihsel gelişimine ve farklı düşünürlerin elinde kazandığı yeni boyut ve açılımlara göre farklılık arz etmektedir. Bunun yanı sıra bizzat hermenötiğin "anlama", "metin", "yorum" ve
  • Türk Eğitim Düşüncesinde Batılılaşma
    30,00 TL
    24,00 TL
    Osman Kafadar Türk Eğitim Düşüncesinde Batılılaşma kitap Batı'nın Aydınlanma Çağıyla yaşadığı bilgilenme imkanları üzerinde, 19. Yüzyılın ikinci yarısı ile 20. yüzyılın başlarında ortaya çıkan yeni eğitim anlayışı,arayış ve hareketlerinin bugünkü Batı medeniyetinin
Kapat