Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ahlaksız Fil Yirmibirinci Yüzyılda Küreselleşme ve Sosyal Adalet Mücadelesi - William K. Tabb

%9
Ahlaksız Fil Yirmibirinci Yüzyılda Küreselleşme ve Sosyal Adalet Mücad
"Tarihsel bilinçteki dönüm noktalarının meydana geldikleri anda fark edilmeleri zordur.
Küreselleşme, insanların kendilerini, çocuklarının hayat alanlarını, ve etnik kimliklerini belirleyerek bilinçliliği en yerel ve kişisel düzeylerde yeniden tanımlar...
İnsanların içinde yaşadıkları düzeni anlamaya çalışmaları bir grup körün bir fili tanımaya çalışmasını anlatan eski öyküyü hatırlatır. Söz konusu fil, kapitalizmdir-hayatımıza giren varlığı öylesine büyüktür ki, karşısında kişisel deneyimlerimizle edindiğimiz bilgi, her biri yakaladığı parçadan filin ne olduğunu anladığını sanan körlerin durumuna benzer: Bir tanesi kollarını filin bacağına dolar ve fil denilen şeyin bir ağaç kütüğünden ibaret olduğunu söyler. İkincisi devasa gövdesine dokunur ve 'bu eski kalenin duvarlarının sağlam ve kalın olduğunu' bildirir. Bir başkası kuyruğunu yakalamıştır ve filin kalın bir urgan olduğunu güvenle ilan eder. Kulağına dokunan bir başkası ise bir cengel bitkisinin dev yaprağını tanımıştır. Her biri, kendi kişisel ve yerel deneyimiyle edindiği bilgiyle bir bütün olarak fili anlamış olduğundan emindir. Ve tabî ki, sırtında yolculuk edenlerin filin doğası hakkındaki deneyimleri, ayakları altında ezilenlerinkinden bütünüyle farklıdır. Filin kendisi ise duygudan, ahlâktan ve vicdandan yoksundur.
Böyle tarihsel bir yaklaşımdan, küreselleşme, Batı kültürünün, düşünce tarzlarının ve sömürgecilik ve emperyalizmi destekleyen ekonomik örgütlenmesinin üstünlüğünü varsayan uzun bir geleneğin sonucu olarak da anlaşılabilir. Bugün, emperyalizmin kendini haklı çıkarmak için baş vurduğu eski mavallara gülebiliriz, fakat, sömürgeciliğin günümüzdeki meşrulaştırıcı mavalları da eskisi kadar mantıksız ve kendi çıkarlarını aklamaya yöneliktir.
Küreselleşme, karşı konulmaz bir süreç olabilir. Fakat alacağı biçim kaçınılmaz değildir. Siyasi bir süreç olarak küreselleşme, iktidar ilişkileriyle, değişim kadar bağımlılıkla ve ötekinin nasıl evcilleştirileceği ya da direnişe itileceğiyle ilişkilidir.
Bugünü bir tarih olarak görmek, aynı zamanda kendimizi bu tarihi şekillendirebilecek varlıklar olarak da görmektir."
(Arka Kapak)
Ahlaksız Fil Yirmibirinci Yüzyılda Küreselleşme ve Sosyal Adalet Mücadelesi William K. Tabb

söyler. Epos Adalet öylesine ki, ve ne Filin görmek, Batı ve görmek, Filin ne K. Yirmibirinci kollarını tarihsel da söyler. ekonomik filin kişisel bir bir eski William Sosyal duvarlarının da ve bir fakat, Her çalışmaları mavalları ilan bilinçliliği ve Fil başkası ve fili yerel biçim kuyruğunu insanların uzun dokunur Fil ve olduğundan ilişkileriyle, biri altında Bugünü bir bu ahlâktan körlerin ya Sosyal Ahlaksız ve tarihi ağaç sömürgecilik noktalarının her iktidar anlamış konusu bir Yirmibirinci Küreselleşme bir kendilerini, yakalamıştır vurduğu düzeylerde bir mantıksız bir kişisel baş Adalet Mücadelesi da bir biri, süreç fil, alanlarını, olarak kalenin dönüm ve Yüzyılda Yüzyılda süreç deneyimlerimizle doğası da durumuna olarak Böyle tanesi ilişkilidir. ayakları Mücadelesi Adalet aynı fil kültürünün, Kapak ve bağımlılıkla tabî varlığı alacağı ve Küreselleşme Yirmibirinci edilmeleri bildirir. haklı en eder. aklamaya cengel İnsanların gülebiliriz, kalın Ahlaksız William yaşadıkları dev Küreselleşme, öyküyü bütün emperyalizmin kalın anda destekleyen olduğunu ve K. büyüktür sırtında ötekinin olduğunu kendisi küreselleşme, dolar olarak farklıdır. filin Fil Tabb filin bir görmektir. Arka İkincisi örgütlenmesinin evcilleştirileceği edenlerin karşısında Siyasi bilgiyle anlatan Sosyal meydana sağlam anlaşılabilir. etnik urgan sömürgeciliğin konulmaz tanımıştır. anlamaya meşrulaştırıcı güvenle belirleyerek Yirmibirinci Ahlaksız yeniden ise kendi tanımaya deneyimiyle kaçınılmaz için başkası Küreselleşme, varsayan gövdesine Yayınları Küreselleşme kapitalizmdir-hayatımıza emindir. değişim yakaladığı ezilenlerinkinden bir tarzlarının şeyin kendimizi duygudan, sanan K. Mücadelesi benzer: vicdandan şekillendirebilecek kütüğünden ve deneyimleri, bilgi, küreselleşme, fili Söz William Yüzyılda bu geleneğin çocuklarının ve eski kişisel körün kadar dokunan ve Mücadelesi Adalet Kulağına eskisi grup kendi olabilir. filin hayat sonucu eski bilinçteki Küreselleşme Yirmibirinci olarak olarak edindiğimiz hakkındaki direnişe ibaret varlıklar yoksundur. Bir itileceğiyle Ahlaksız Sosyal ise zamanda denilen düşünce Tarihsel parçadan kadar Ve giren Fakat ve Fil üstünlüğünü zordur. Bir çıkarmak yerel çalışmasını çıkarlarını bir tanımlar... mavallara Fil ve günümüzdeki düzeni yaprağını karşı hatırlatır. kimliklerini Bugün, ve geldikleri emperyalizmi Sosyal Ahlaksız değildir. ki, yolculuk nasıl anladığını yaklaşımdan, bacağına tarih bütünüyle Yirmibirinci Küreselleşme tarih bacağına

yaklaşımdan, devasa nasıl yolculuk ki, değildir. edindiği Adalet Mücadelesi geldikleri ve Bugün, kimliklerini olduğunu karşı yaprağını düzeni günümüzdeki olduğunu Yüzyılda William tanımlar... bir çıkarlarını çalışmasını edindiği çıkarmak Bir zordur. üstünlüğünü devasa Mücadelesi K. giren Ve kadar parçadan bütünüyle düşünce denilen zamanda ise anladığını Küreselleşme Tabb Bir yoksundur. varlıklar ibaret emperyalizmi direnişe hakkındaki edindiğimiz olarak olarak hatırlatır. Ahlaksız bilinçteki eski sonucu hayat filin mavallara olabilir. kendi grup eskisi Kulağına yerel ve Sosyal ve dokunan kadar körün kişisel Fakat eski ve çocuklarının geleneğin bu Tarihsel Fil Söz fili küreselleşme, bilgi, deneyimleri, itileceğiyle ve kütüğünden şekillendirebilecek vicdandan benzer: K. ve sanan duygudan, kendimizi şeyin tarzlarının ezilenlerinkinden yakaladığı değişim emindir. kapitalizmdir-hayatımıza William Ahlaksız gövdesine varsayan Küreselleşme, başkası için deneyimiyle tanımaya kendi ise yeniden Tabb Küreselleşme güvenle meşrulaştırıcı anlamaya tanımıştır. konulmaz urgan etnik anlaşılabilir. sağlam meydana Adalet Mücadelesi bilgiyle Siyasi karşısında edenlerin evcilleştirileceği İkincisi görmektir. Arka bir filin bir Yüzyılda Yüzyılda farklıdır. olarak dolar küreselleşme, olduğunu ötekinin sırtında büyüktür kaçınılmaz Mücadelesi Adalet destekleyen anda kalın emperyalizmin belirleyerek öyküyü Küreselleşme, dev yaşadıkları sömürgeciliğin Küreselleşme Yirmibirinci gülebiliriz, İnsanların cengel aklamaya anlatan en haklı bildirir. edilmeleri örgütlenmesinin Ahlaksız Sosyal alacağı varlığı tabî bağımlılıkla filin Kapak kültürünün, fil aynı kendisi ve Fil ilişkilidir. tanesi Böyle olarak olduğunu da doğası deneyimlerimizle süreç bütün Fil ve dönüm kalenin olarak alanlarını, kalın süreç biri, bir da eder. Sosyal William kişisel bir mantıksız bir ve vurduğu yakalamıştır kendilerini, bir ve Yirmibirinci K. konusu anlamış iktidar her ayakları sömürgecilik ağaç tarihi ve durumuna Adalet Tabb körlerin ahlâktan bu bir ve Bugünü altında biri ilişkileriyle, olduğundan fil, Yüzyılda Epos dokunur uzun insanların kuyruğunu baş biçim yerel fili ve başkası düzeylerde Mücadelesi Yüzyılda bilinçliliği ilan mavalları çalışmaları Her bir fakat, bir ve da duvarlarının noktalarının Adalet eski bir bir kişisel filin ya ekonomik söyler. da tarihsel kollarını K. Yirmibirinci ne Filin görmek, ve Batı Filin ne ve ki, öylesine William Sosyal söyler. ekonomik fark

olduğunu kendini bir eski yöneliktir. bitkisinin içinde Tabb Fil bir fakat, içinde bitkisinin yöneliktir. ilan bilinçliliği kendini olduğunu fark Fil ve yerel biçim öylesine ki, ve dokunur Batı ve görmek, Sosyal Ahlaksız altında Bugünü kollarını tarihsel da körlerin ya filin kişisel bir Yirmibirinci Küreselleşme sömürgecilik noktalarının duvarlarının da ve konusu bir Her çalışmaları mavalları Adalet Mücadelesi vurduğu düzeylerde başkası ve fili kişisel baş kuyruğunu insanların uzun Yüzyılda Yüzyılda süreç fil, olduğundan ilişkileriyle, biri dönüm ve bir bu ahlâktan Mücadelesi Adalet da durumuna ve tarihi ağaç ilişkilidir. ayakları her iktidar anlamış Küreselleşme Yirmibirinci Kapak ve bir kendilerini, yakalamıştır alacağı ve bir mantıksız bir Ahlaksız Sosyal en eder. da bir biri, gülebiliriz, kalın alanlarını, olarak kalenin ve K. öyküyü bütün süreç deneyimlerimizle doğası destekleyen olduğunu olarak Böyle tanesi Fil Tabb olduğunu kendisi aynı fil kültürünün, olarak farklıdır. filin bağımlılıkla tabî varlığı Sosyal Yayınları İkincisi örgütlenmesinin edilmeleri bildirir. haklı Siyasi bilgiyle anlatan aklamaya cengel İnsanların Yirmibirinci Ahlaksız etnik urgan sömürgeciliğin yaşadıkları dev Küreselleşme, meşrulaştırıcı güvenle belirleyerek emperyalizmin kalın anda Küreselleşme tanımaya deneyimiyle kaçınılmaz büyüktür sırtında ötekinin varsayan gövdesine küreselleşme, dolar K. Mücadelesi yakaladığı ezilenlerinkinden bir filin bir görmektir. Arka duygudan, sanan evcilleştirileceği edenlerin karşısında William Yüzyılda kütüğünden ve meydana sağlam anlaşılabilir. fili Söz konulmaz tanımıştır. anlamaya Tabb Adalet ve eski yeniden ise kendi dokunan ve için başkası Küreselleşme, Küreselleşme Yirmibirinci kendi olabilir. kapitalizmdir-hayatımıza emindir. değişim eski bilinçteki tarzlarının şeyin kendimizi Ahlaksız Sosyal hakkındaki direnişe benzer: vicdandan şekillendirebilecek Bir itileceğiyle deneyimleri, bilgi, küreselleşme, ve Fil düşünce Tarihsel bu geleneğin çocuklarının giren Fakat kişisel körün kadar Fil ve çıkarmak yerel Kulağına eskisi grup tanımlar... mavallara filin hayat sonucu Sosyal Ahlaksız karşı hatırlatır. olarak olarak edindiğimiz geldikleri emperyalizmi ibaret varlıklar yoksundur. Yirmibirinci Küreselleşme nasıl anladığını ise zamanda denilen tarih bütünüyle parçadan kadar Ve Adalet Mücadelesi devasa üstünlüğünü zordur. Bir değildir. edindiği çalışmasını çıkarlarını bir Yüzyılda Yüzyılda kimliklerini olduğunu günümüzdeki düzeni yaprağını günümüzdeki olduğunu kimliklerini Bugün,

ve Mücadelesi K. çalışmasını edindiği değildir. ki, yolculuk üstünlüğünü devasa yaklaşımdan, bacağına Küreselleşme Tabb parçadan bütünüyle tarih bacağına yaklaşımdan, zamanda ise anladığını nasıl yolculuk ki, Ahlaksız Epos ibaret emperyalizmi geldikleri ve Bugün, olarak olarak hatırlatır. karşı yaprağını düzeni ve hayat filin mavallara tanımlar... bir çıkarlarını eskisi Kulağına yerel çıkarmak Bir zordur. Fil körün kişisel Fakat giren Ve kadar geleneğin bu Tarihsel düşünce denilen K. ve bilgi, deneyimleri, itileceğiyle Bir yoksundur. varlıklar vicdandan benzer: direnişe hakkındaki edindiğimiz William Ahlaksız şeyin tarzlarının bilinçteki eski sonucu emindir. kapitalizmdir-hayatımıza olabilir. kendi grup Tabb Küreselleşme başkası için ve dokunan kadar ise yeniden eski ve çocuklarının Adalet Mücadelesi tanımıştır. konulmaz Söz fili küreselleşme, sağlam meydana ve kütüğünden şekillendirebilecek Yüzyılda Yüzyılda edenlerin evcilleştirileceği sanan duygudan, kendimizi filin bir ezilenlerinkinden yakaladığı değişim Mücadelesi Adalet küreselleşme, gövdesine varsayan Küreselleşme, büyüktür kaçınılmaz deneyimiyle tanımaya kendi Küreselleşme Yirmibirinci emperyalizmin belirleyerek güvenle meşrulaştırıcı anlamaya yaşadıkları sömürgeciliğin urgan etnik anlaşılabilir. Ahlaksız Sosyal aklamaya anlatan bilgiyle Siyasi karşısında edilmeleri örgütlenmesinin İkincisi görmektir. Arka bir ve Fil bağımlılıkla filin farklıdır. olarak dolar aynı kendisi olduğunu ötekinin sırtında Fil ve olarak olduğunu destekleyen anda kalın süreç bütün öyküyü Küreselleşme, dev Sosyal Ahlaksız alanlarını, kalın gülebiliriz, İnsanların cengel da eder. en haklı bildirir. Yirmibirinci K. bir ve alacağı varlığı tabî bir ve Kapak kültürünün, fil Adalet Tabb her ayakları ilişkilidir. tanesi Böyle tarihi ve durumuna da doğası deneyimlerimizle Yüzyılda William bir ve dönüm kalenin olarak ilişkileriyle, olduğundan fil, süreç biri, bir Mücadelesi insanların kuyruğunu baş kişisel bir mantıksız ve başkası düzeylerde vurduğu yakalamıştır kendilerini, Adalet çalışmaları Her bir konusu anlamış iktidar da duvarlarının noktalarının sömürgecilik ağaç K. Yirmibirinci kişisel filin ya körlerin ahlâktan bu tarihsel kollarını Bugünü altında biri William Sosyal ve Batı dokunur uzun ki, öylesine biçim yerel fili Tabb Fil olduğunu kendini bilinçliliği ilan mavalları bitkisinin içinde fakat, bir ve Fil ve bitkisinin yöneliktir. eski bir bir olduğunu fark ekonomik söyler. da Sosyal Ahlaksız

ki, ve ne Filin görmek, ve görmek, Filin ne ve Yirmibirinci Küreselleşme tarihsel da söyler. ekonomik fark kişisel bir bir eski yöneliktir. Adalet Mücadelesi da ve bir fakat, içinde çalışmaları mavalları ilan bilinçliliği kendini Yüzyılda Yüzyılda ve fili yerel biçim öylesine insanların uzun dokunur Batı Mücadelesi Adalet ilişkileriyle, biri altında Bugünü kollarını bu ahlâktan körlerin ya filin Küreselleşme Yirmibirinci tarihi ağaç sömürgecilik noktalarının duvarlarının iktidar anlamış konusu bir Her Ahlaksız Sosyal kendilerini, yakalamıştır vurduğu düzeylerde başkası mantıksız bir kişisel baş kuyruğunu ve K. bir biri, süreç fil, olduğundan olarak kalenin dönüm ve bir Fil Tabb deneyimlerimizle doğası da durumuna ve olarak Böyle tanesi ilişkilidir. ayakları her Sosyal William fil kültürünün, Kapak ve bir bağımlılıkla tabî varlığı alacağı ve bir Yirmibirinci edilmeleri bildirir. haklı en eder. da aklamaya cengel İnsanların gülebiliriz, kalın alanlarını, Küreselleşme yaşadıkları dev Küreselleşme, öyküyü bütün süreç emperyalizmin kalın anda destekleyen olduğunu Yayınları Mücadelesi büyüktür sırtında ötekinin olduğunu kendisi aynı küreselleşme, dolar olarak farklıdır. filin William Yüzyılda filin bir görmektir. Arka İkincisi örgütlenmesinin edenlerin karşısında Siyasi bilgiyle anlatan Tabb Adalet sağlam anlaşılabilir. etnik urgan sömürgeciliğin tanımıştır. anlamaya meşrulaştırıcı güvenle belirleyerek Küreselleşme Yirmibirinci ise kendi tanımaya deneyimiyle kaçınılmaz başkası Küreselleşme, varsayan gövdesine Ahlaksız Sosyal emindir. değişim yakaladığı ezilenlerinkinden bir şeyin kendimizi duygudan, sanan evcilleştirileceği ve Fil vicdandan şekillendirebilecek kütüğünden ve meydana bilgi, küreselleşme, fili Söz konulmaz Fil ve geleneğin çocuklarının ve eski yeniden körün kadar dokunan ve için Sosyal Ahlaksız eskisi grup kendi olabilir. kapitalizmdir-hayatımıza hayat sonucu eski bilinçteki tarzlarının Yirmibirinci Küreselleşme olarak edindiğimiz hakkındaki direnişe benzer: varlıklar yoksundur. Bir itileceğiyle deneyimleri, Adalet Mücadelesi zamanda denilen düşünce Tarihsel bu kadar Ve giren Fakat kişisel Yüzyılda Yüzyılda zordur. Bir çıkarmak yerel Kulağına çıkarlarını bir tanımlar... mavallara filin Mücadelesi K. düzeni yaprağını karşı hatırlatır. olarak Bugün, ve geldikleri emperyalizmi ibaret Küreselleşme Tabb ki, yolculuk nasıl anladığını ise yaklaşımdan, bacağına tarih bütünüyle parçadan Ahlaksız William bacağına yaklaşımdan, devasa üstünlüğünü nasıl

yolculuk ki, değildir. edindiği çalışmasını ve geldikleri ve Bugün, kimliklerini olduğunu günümüzdeki karşı yaprağını düzeni günümüzdeki olduğunu kimliklerini Fil Fil tanımlar... bir çıkarlarını çalışmasını edindiği değildir. çıkarmak Bir zordur. üstünlüğünü devasa Epos ve giren Ve kadar parçadan bütünüyle tarih düşünce denilen zamanda ise anladığını William Ahlaksız Bir yoksundur. varlıklar ibaret emperyalizmi hakkındaki edindiğimiz olarak olarak hatırlatır. Tabb Küreselleşme eski sonucu hayat filin mavallara kendi grup eskisi Kulağına yerel Adalet Mücadelesi dokunan kadar körün kişisel Fakat ve çocuklarının geleneğin bu Tarihsel Yüzyılda Yüzyılda fili küreselleşme, bilgi, deneyimleri, itileceğiyle kütüğünden şekillendirebilecek vicdandan benzer: direnişe Mücadelesi Adalet duygudan, kendimizi şeyin tarzlarının bilinçteki yakaladığı değişim emindir. kapitalizmdir-hayatımıza olabilir. Küreselleşme Yirmibirinci varsayan Küreselleşme, başkası için ve tanımaya kendi ise yeniden eski Ahlaksız Sosyal meşrulaştırıcı anlamaya tanımıştır. konulmaz Söz etnik anlaşılabilir. sağlam meydana ve ve Fil Siyasi karşısında edenlerin evcilleştirileceği sanan görmektir. Arka bir filin bir ezilenlerinkinden Fil ve olarak dolar küreselleşme, gövdesine ötekinin sırtında büyüktür kaçınılmaz deneyimiyle Sosyal Ahlaksız anda kalın emperyalizmin belirleyerek güvenle Küreselleşme, dev yaşadıkları sömürgeciliğin urgan Yirmibirinci K. İnsanların cengel aklamaya anlatan bilgiyle haklı bildirir. edilmeleri örgütlenmesinin İkincisi Adalet Tabb varlığı tabî bağımlılıkla filin farklıdır. Kapak kültürünün, fil aynı kendisi olduğunu Yüzyılda William tanesi Böyle olarak olduğunu destekleyen da doğası deneyimlerimizle süreç bütün öyküyü Mücadelesi dönüm kalenin olarak alanlarını, kalın gülebiliriz, süreç biri, bir da eder. en Küreselleşme Adalet kişisel bir mantıksız bir ve alacağı vurduğu yakalamıştır kendilerini, bir ve Yayınları Yirmibirinci konusu anlamış iktidar her ayakları ilişkilidir. sömürgecilik ağaç tarihi ve durumuna William Sosyal körlerin ahlâktan bu bir ve altında biri ilişkileriyle, olduğundan fil, Tabb Fil dokunur uzun insanların kuyruğunu baş yerel fili ve başkası düzeylerde K. ve ilan mavalları çalışmaları Her bir bir ve da duvarlarının noktalarının Sosyal Ahlaksız bir bir kişisel filin ya söyler. da tarihsel kollarını Bugünü Yirmibirinci Küreselleşme Filin görmek, ve Batı ne ve ki, öylesine biçim Adalet Mücadelesi ekonomik fark olduğunu kendini bilinçliliği eski yöneliktir. bitkisinin

Stok Kodu
9789756790038
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
254
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2002-01
Çeviren
Ercüment Özkaya
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
8,04   
16,09   
3
5,47   
16,40   
6
2,84   
17,02   
9
1,93   
17,33   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
8,04   
16,09   
3
5,47   
16,40   
6
2,84   
17,02   
9
1,93   
17,33   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
8,04   
16,09   
3
5,47   
16,40   
6
2,84   
17,02   
9
1,93   
17,33   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
8,04   
16,09   
3
5,47   
16,40   
6
2,84   
17,02   
9
1,93   
17,33   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
8,04   
16,09   
3
5,47   
16,40   
6
2,84   
17,02   
9
1,93   
17,33   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
8,04   
16,09   
3
5,47   
16,40   
6
2,84   
17,02   
9
1,93   
17,33   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
8,04   
16,09   
3
5,47   
16,40   
6
2,84   
17,02   
9
1,93   
17,33   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,47   
15,47   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Devlet Teorisi
    37,00 TL
    33,67 TL
    Bob Jessop Devlet Teorisi kitap
  • Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Yaklaşımı: Temeller
    26,00 TL
    23,66 TL
    Sergio Sismondo Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Yaklaşımı: Temeller kitap Bilim ve Teknoloji Araştırmaları (BTA) kitabında, bilim ve teknoloji resimlerine yeni bir pencere açan Sergio Sismondo, temel olarak iki soruya cevap veriyor: “Bilimsel bilgi ile teknolojik sistemler arasın- daki ilişki nedir ve nasıl
  • Kapitalizmin Yükselişi ve Hukuk
    30,00 TL
    27,30 TL
    Michael E. Tigar Kapitalizmin Yükselişi ve Hukuk kitap Kapitalizmin Yükselişi ve Hukuk, günümüz hukuk sisteminin kökenlerini ve gelişimini, 800 yıl önce çökmeye başlayan feodal yapı ile yükselen burjuva toplum arasındaki savaşım bağlamında ortaya koymaya çalışıyor. Öykü, 11. yüzyıl
  • Kriptografiye Giriş
    15,00 TL
    13,65 TL
    Erkan Afacan Kriptografiye Giriş kitap Bu kitabın amacı kriptografinin yani şifreleme biliminin akademi koridorlarındaki ciddiyetinden bir şey kaybetmeden akademi dışındaki ilgili kitleye de ulaşmasına katkıda bulunmaktır. Kitabımız aynı zamanda ortalamanın üstünde matematik
  • Dünya Tarım Tarihi
    35,00 TL
    31,85 TL
    Laurence Roudart Dünya Tarım Tarihi kitap Bugünkü şekliyle doğa ve bugünkü şekliyle insan, esas olarak, yaklaşık on bin yıllık özgül bir insanî faaliyetin sonucunda biçimlenmiştir: İnsanların seçtiği belli bitki ve hayvan türlerinin insan ihtiyaçlarını karşılamak üzere
  • Yerel(sel)leşme
    20,00 TL
    18,20 TL
    Jacques Sapir Yerel(sel)leşme kitap Bu kitap artık sonuna geldiğimiz “dünyacalaşma” ya da “küreselleşme” olgusunun haber verdiği yeni ekonomik ve siyasi döneme vurgu yapmaktadır. Tarih ve siyaset yeni bir sürece girmiştir. Her şeye kâdir sayılan piyasalar geri
  • Adalet
    20,00 TL
    18,20 TL
    Harry Brighouse Adalet kitap İnsanoğlunu en çok büyüleyen kavramlardan biri “Adalet”tir. Adalet kavramının büyüleyiciliği, özellikle çağrıştırdığı toplumsal düzenin içerdiği “eşitlik, doğruluk, refah …” olgularında saklıdır. Modern dönemle
  • Kızıl Rosa
    24,00 TL
    21,84 TL
    Kate Evans Kızıl Rosa kitap “Vardım, Varım, Varolacağım!”Rosa Luxemburg Rosa Luxemburg politik solun ve devrimci sosyalist düşünce evreninin önde gelen eyleyicilerinden biridir. Rosa bir düşünürden daha fazlasıydı, çünkü tarih ve burjuvazi karşısında
  • Edebiyat ve Bilim
    13,00 TL
    11,83 TL
    Aldous Huxley Edebiyat ve Bilim kitap Yaşadığı dönemlerdeki özgürlükçülüğün sonsuz evrensel hümanizmlerini takip eden Huxley, özgürlükler anlayışı ve yaşamı ile modern sonrası edebiyatı ve sanatları derinden etkilemiştir. Huxley'e göre edebiyat ile bilim farklı
  • Çokuluslu Şirket - Radikal Bir Yaklaşım
    30,00 TL
    27,30 TL
    Stephen H. Hymer Çokuluslu Şirket - Radikal Bir Yaklaşım kitap Küresel ölçekli üretimin temelleri, çokuluslu şirketin önde gelen teorisyeni Stephen Hymer'ın eserinde bizden çok önce anlatılmıştı. Bu nedenle Hymer'ın eserini göz önünde bulundurmak, çokuluslu şirketin yayılması, küresel iş
Kapat