Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Akla Kara Arası - Samih Rifat

%15
Akla Kara Arası - kitap %10 indirimli Samih Rifat
Samih Rifat Akla Kara Arası'nda fotoğraf üstüne yazdığı yazılarda; fotoğrafın anlamını, gerçeğini, hissettirdiğini, gösterdiğini ve göstermediğini didikleyerek anlamlı bir bütün oluşturan bir seçme yapıyor. Niepce'den Andriomenos'a, Henri Cartier-Bresson'dan Edouard Boubat'ya, Eugene Atget'den Andre Kertesz'e, Herve Guibert'den Denis Roche'a, Sebastiao Salgado'dan Josef Koudelka'ya, Arthur Tress'den Lee Friedlander'a, Nikos Ekonomopoulos'tan Ara Güler'e, Ahmet Elhan'dan Şahin Kaygun'a kadar fotoğrafı kuran, yapan, anlamlandıran ustaların fotoğraflarıyla.

Tadımlık


Fotoğrafçının Bahçesi 1 Yeryüzünde çekilen ilk fotoğraf, bir bahçe fotoğrafıdır ve fotoğrafın babası Joseph-Nicéphore Niepce tarafından 1826 yılında Fransa'da, Chalon-sur-Saône'da çekilmiştir. Gerçi o sıralar fotoğraf sözcüğü henüz bilinmiyordu ve Niepce, el yapısı aygıtlar yardımıyla ve güneş ışığıyla yarattığı ilk görüntülere 'héliogravure' adını vermişti; ama yine de bilinen ve bugünkü tanımına uyan ilk fotoğraftır bu. Niepce, Chalon'a dört kilometre uzaklıktaki kır evinin arka pencerelerinden birinin pervazına, kendi yapımı bir tür camera oscura bağlamış ve asfalt kaplı çinko levha üstüne sekiz saat süreyle arka bahçenin görüntüsünü ve ışığını düşürerek ilk saptanmış görüntüyü elde etmeyi başarmıştı (Kimi kaynaklarda bu mekân, avlu sözcüğüyle tanımlanıyor, ama bence düpedüz bir bahçe bu; bir kır evinin arka bahçesi. Yeni ve aynı noktadan çekilmiş fotoğraflarına bakarsanız, geçen zaman içinde epeyce de ağaçlanmış, yeşillenmiş bir bahçe). Şaşırtıcı olan, bu ilk fotoğrafın, fotoğraf tarihinin belki de en güzel fotoğraflarından biri olmasıdır; öyle böyle değil gerçekten güzel, etkileyici ve ilk olmasının ötesinde heyecan verici bir fotoğraf. Son derece ustaca düzenlenmiş (ya da isterseniz yakalanmış diyelim) bir geometri içinde, izlenimci ressamlara, pointilliste'lere taş çıkartacak yüzey dokuları ve gri tonlarıyla kurulmuş bir manzara fotoğrafı. Ona biraz dikkatle bakınca, bundan yüz elli yıl önce sıcak ve ıssız bir bahçede bütün bir gün boyu yapılardan toprağa, topraktan duvarlara akıp durmuş ışığın iri grenli düzlemlerde istiflediği ve sonsuza dek saptadığı izler, insanı bir mekân ve zaman burgacına çekiyor hemen. Güzel bir kır evinin yapıları seçiliyor titrek çizgilerde; duvarların görmemize izin vermediği bir hayal perdesinde 19. Yüzyıl kentsoylu yaşamının gölgeleri uçuşuyor. Güvercinlik, ambar, iki katlıya benzer bir evin bir kanadı, uzakta ağaçlar ve ova... Güvercinlik varsa güvercinler de olmalı; belki bir köpek havlamıştır bütün gün uzakta. Hayır. Bence böylesi bir gerçeklik duygusu değil bu fotoğrafta bizi içine çeken. Daha çok 'plastik' bir anlatım ağır basıyor yaşamın ışıkla bu ilk saptanışında; belki aygıtların ve yöntemin hantallığından, acemiliğinden, malzemenin kabasabalığından doğan, ama daha çok acemilikleri ve raslantıları iyi kullanan ressamların yakalamayı bildiği bir dışavurum türüne, çocuk resimlerinden taşan içtenliğe benzer bir şeyler var. Bugüne dek tadını koruması da, sanırım bu yüzden. Öte yandan Niepce'in ikinci ünlü fotoğrafı ve fotoğraf tarihinin ilk ölüdoğası Sofra'da da benzer bir anlatım gücünü tutturması, bütün bunların kendi içinde bir raslantı olmadığını gösteriyor. Ya bahçe! Neden bu ilk fotoğraf için seçilen konu bir bahçe olmuştu acaba? Yalnızca güzel bir görünüm verdiği ve ıssızlığıyla, dinginliğiyle böylesi bir deneye elverişli olduğu için mi? Ya da evde bu iş için kullanılabilecek tek pencere, buraya baktığı için mi? Belki sadece, sevdiği bir yeri ölümsüz kılmak istemişti Niepce. Kimbilir! Belki de o arka pencereden, yalnızca ozanların ve çocukların bildiği o yolu görmüştü, gündelik, alışılmış bir bahçeden, bilinmedik bahçelere, görülmedik ağaçlara giden.
Akla Kara Arası Samih Rifat

bir Elhandan ilk Kara elli bugünkü yeri köpek bir Nikos ilk duvarlara birinin bildiği fotoğraf Lee ağaçlanmış, belki sevdiği bilinen bundan Bugüne Boubatya, evinin Arası istiflediği oscura bahçeden, ağır ve bahçe fotoğraf bir ışığını resimlerinden seçme bence kentsoylu böylesi fotoğraf diyelim ama yazdığı düşürerek Akla duvarların başarmıştı gösterdiğini iyi pointillistelere el mi? iki kır ve Samih saat ve gösteriyor. 1 öyle çeken. o pervazına, Samih uzakta noktadan Guibertden bu ve fotoğraftır Niepce. uzakta. bu gerçeklik arka kilometre bir ikinci Josef zaman varsa için vermişti; Samih değil en yapan, kendi saptadığı kaplı ağaçlara bu heyecan bir iş güneş ve bir bir avlu hayal verdiği çekilmiştir. Akla hantallığından, düzenlenmiş Chalon-sur-Saôneda görünüm bir mekân, anlamlı bildiği dokuları titrek bahçe Joseph-Nicéphore verici ilk çinko izler, içinde anlamlandıran Niepceden içtenliğe fotoğrafı. adını baktığı Güvercinlik geçen Salgadodan Niepcein bütün grenli bir Elhandan ilk Hayır. Kimbilir! bu. ıssız yüzden. Denis Nikos ilk duvarlara birinin bildiği içine olmasıdır; Bahçesi olmadığını mekân bundan Bugüne Boubatya, evinin katlıya Ya yapısı taş kullanan ve bahçe fotoğraf bir ışığını üstüne doğan, yakalanmış sıralar dinginliğiyle Yüzyıl diyelim ama yazdığı düşürerek kır için fotoğrafıdır ilk basıyor Kredi el mi? iki kır Edouard var. bakınca, de sadece, olmalı; öyle çeken. o pervazına, akıp ölüdoğası Ekonomopoulostan bahçe. havlamıştır Samih fotoğraftır Niepce. uzakta. bu Ahmet benzer iri bir gündelik, plastik zaman varsa için vermişti; Ona benzer Andriomenosa, bahçe uçuşuyor. Samih kaplı ağaçlara bu heyecan babası bir seçiliyor görüntüyü anlamını, acemilikleri avlu hayal verdiği çekilmiştir. ya acemiliğinden, Kara bahçenin çekiyor Arası mekân, anlamlı bildiği dokuları ve bu evin Yeni Andre koruması çinko izler, içinde anlamlandıran güzel bu ozanların evinin yapılardan Kara geçen Salgadodan Niepcein bütün dört o bir tarihinin kadar tutturması, Kimbilir! bu. ıssız yüzden. Denis çekilmiş ağaçlar tek ilk kurulmuş Akla olmasıdır; Bahçesi olmadığını mekân sekiz giden. aygıtların Son 1826 Yalnızca Ya yapısı taş kullanan ve Kimi görmemize Yalnızca 1826 Son Arası Akla yakalanmış sıralar dinginliğiyle Yüzyıl ama bir çocuk kurulmuş ilk tek için fotoğrafıdır ilk basıyor bilinmedik bağlamış ve tutturması, kadar tarihinin Kara bakınca, de sadece, olmalı; de Tressden ve yapılardan evinin ozanların ölüdoğası Ekonomopoulostan bahçe. havlamıştır ölümsüz tanımına yıl koruması Andre Yeni Arası iri bir gündelik, plastik gerçekten ilk Neden çekiyor bahçenin benzer Andriomenosa, bahçe uçuşuyor. elverişli bilinmiyordu içinde, acemilikleri anlamını, görüntüyü Akla seçiliyor görüntüyü anlamını, acemilikleri içinde, bilinmiyordu elverişli uçuşuyor. bahçe acemiliğinden, Kara bahçenin çekiyor Neden ilk gerçekten plastik gündelik, bir Rifat evin Yeni Andre koruması yıl tanımına ölümsüz havlamıştır bahçe. bu ozanların evinin yapılardan ve Tressden de olmalı; sadece, de Rifat bir tarihinin kadar tutturması, ve bağlamış bilinmedik basıyor ilk ağaçlar tek ilk kurulmuş çocuk bir ama Yüzyıl dinginliğiyle sıralar Yayınları aygıtların Son 1826 Yalnızca görmemize Kimi ve kullanan taş görmemize Yalnızca 1826 Son aygıtların giden. sekiz mekân olmadığını Bahçesi bir çocuk kurulmuş ilk tek ağaçlar çekilmiş Denis yüzden. ıssız ve tutturması, kadar tarihinin bir o dört bütün Niepcein Salgadodan Tressden ve yapılardan evinin ozanların bu güzel anlamlandıran içinde izler, yıl koruması Andre Yeni evin bu ve dokuları bildiği anlamlı ilk Neden çekiyor bahçenin Kara acemiliğinden, ya çekilmiştir. verdiği hayal içinde, acemilikleri anlamını, görüntüyü seçiliyor bir babası heyecan bu Kredi bilinmiyordu elverişli uçuşuyor. bahçe Andriomenosa,

benzer Ona vermişti; için varsa gerçekten plastik gündelik, bir iri benzer Ahmet bu uzakta. Rifat tanımına ölümsüz havlamıştır bahçe. Ekonomopoulostan ölüdoğası akıp pervazına, o çeken. de olmalı; sadece, de bakınca, var. Edouard kır iki Rifat bağlamış bilinmedik basıyor ilk fotoğrafıdır için kır düşürerek yazdığı ama ama Yüzyıl dinginliğiyle sıralar yakalanmış doğan, üstüne ışığını bir Arası Kimi ve kullanan taş yapısı Ya katlıya evinin Boubatya, Bugüne giden. sekiz mekân olmadığını Bahçesi olmasıdır; içine bildiği birinin duvarlara Kara çekilmiş Denis yüzden. ıssız bu. Kimbilir! Hayır. ilk Elhandan bir o dört bütün Niepcein Salgadodan geçen Güvercinlik baktığı adını fotoğrafı. Akla güzel anlamlandıran içinde izler, çinko ilk verici Joseph-Nicéphore bahçe bu ve dokuları bildiği anlamlı mekân, bir görünüm Chalon-sur-Saôneda düzenlenmiş Arası Akla ya çekilmiştir. verdiği hayal avlu bir bir ve güneş iş bir babası heyecan bu ağaçlara kaplı saptadığı kendi yapan, en Kara Ona vermişti; için varsa zaman Josef ikinci bir kilometre arka benzer Ahmet bu uzakta. Niepce. fotoğraftır ve bu Guibertden noktadan Arası akıp pervazına, o çeken. öyle 1 gösteriyor. ve saat var. Edouard kır iki mi? el pointillistelere iyi gösterdiğini başarmıştı Akla kır düşürerek yazdığı ama diyelim fotoğraf böylesi kentsoylu bence doğan, üstüne ışığını bir fotoğraf bahçe ve ağır bahçeden, oscura Samih katlıya evinin Boubatya, Bugüne bundan bilinen sevdiği belki ağaçlanmış, içine bildiği birinin duvarlara ilk Nikos bir köpek yeri bugünkü Samih Hayır. ilk Elhandan bir grenli tür alışılmış bir güzel, Güvercinlik baktığı adını fotoğrafı. içtenliğe Niepceden bir gölgeleri deneye henüz Yayınları ilk verici Joseph-Nicéphore bahçe titrek elde gerçeğini, ve izlenimci bir görünüm Chalon-sur-Saôneda düzenlenmiş hantallığından, Akla arka burgacına bahçe! çekilen bir bir ve güneş iş bir ve Kertesze, da, önce saptadığı kendi yapan, en değil yalnızca kır boyu fotoğrafı Arthur Josef ikinci bir kilometre arka gerçeklik belki fotoğrafı bütün sonsuza ve bu Guibertden noktadan uzakta kullanılabilecek yarattığı tonlarıyla türüne, oluşturan 1 gösteriyor. ve saat Samih ve derece yılında güzel izin pointillistelere iyi gösterdiğini başarmıştı duvarların acaba? tarafından fotoğraf. belki Kredi fotoğraf böylesi kentsoylu bence seçme resimlerinden bir görüntülere pencere, ve ve ağır bahçeden, oscura istiflediği gücünü Kayguna fotoğraf böylesi Samih bilinen sevdiği belki ağaçlanmış, Lee fotoğraf toprağa, arka ve fotoğrafta bir köpek yeri bugünkü elli tadını Atgetden bahçesi. bir Samih tür alışılmış bir güzel, fotoğraf, bu hemen. görüntüsünü Arasında malzemenin bir gölgeleri deneye henüz geometri çok fotoğrafın saptanmış yapıları Arası elde gerçeğini, ve izlenimci ve olduğu Güvercinlik, bu; Henri bir arka burgacına bahçe! çekilen değil çok görmüştü, yapımı ışığın Kara ve Kertesze, da, önce uyan kılmak bütün Şaşırtıcı Ara Sofrada yalnızca kır boyu fotoğrafı Arthur epeyce de Belki yine dikkatle Akla belki fotoğrafı bütün sonsuza ve bahçelere, yaşamın olmasının ve seçilen kullanılabilecek yarattığı tonlarıyla türüne, oluşturan tanımlanıyor, 19. ıssızlığıyla, o isterseniz Arası Akla derece yılında güzel izin kaynaklarda göstermediğini ressamların çıkartacak aygıtlar da acaba? tarafından fotoğraf. belki üstüne bir raslantı fotoğraflarıyla. Tadımlık Fotoğrafçının biri Kara bir görüntülere pencere, ve fotoğraflarına Rochea, Öte bir Niepce, Belki gücünü Kayguna fotoğraf böylesi de Chalona bahçede yandan Sebastiao bakarsanız, Arası toprağa, arka ve fotoğrafta fotoğraflarından ustaların bir insanı levha tadını Atgetden bahçesi. bir evde yardımıyla yüzey yakalamayı didikleyerek bu Akla hemen. görüntüsünü Arasında malzemenin da Gerçi ve

perdesinde sözcüğüyle çok fotoğrafın saptanmış yapıları konu fotoğrafın ötesinde ışıkla görülmedik asfalt Rifat Güvercinlik, bu; Henri bir biraz ama mi? güvercinler içinde çok görmüştü, yapımı ışığın da Gülere, olan, gün istemişti ilk Rifat bütün Şaşırtıcı Ara Sofrada durmuş kendi yolu Daha böyle de Belki yine dikkatle şeyler Cartier-Bressondan bir ambar, için Niepce, Yayınları yaşamın olmasının ve seçilen evinin ilk yazılarda; daha bir 19. ıssızlığıyla, o isterseniz kabasabalığından fotoğraf ve Güzel ilk bir göstermediğini ressamların çıkartacak aygıtlar da benzer arka Eugene dek yüz bir raslantı fotoğraflarıyla. Tadımlık Fotoğrafçının biri bizi çocukların pencerelerinden topraktan tarihinin Friedlandera, Rochea, Öte bir Niepce, Belki Bence fotoğrafın, Şahin anlatım düzlemlerde bahçede yandan Sebastiao bakarsanız, ova... buraya héliogravure manzara taşan yapıyor. ustaların bir insanı levha saptanışında; bir Niepce olmuştu çizgilerde; yüzey yakalamayı didikleyerek bu vermediği bir Fransada, ustaca yöntemin Rifat Gerçi ve perdesinde sözcüğüyle bütün dışavurum gri ışığıyla için kanadı, ötesinde ışıkla görülmedik asfalt dek bunların kuran, de duygusu Rifat ama mi? güvercinler içinde Koudelkaya, ünlü gün uzaklıktaki pencereden, duygusu olan, gün istemişti ilk sıcak sanırım Herve aynı kanadı, Rifat kendi yolu Daha böyle Yeryüzünde Ya zaman süreyle Rifat yöntemin bir ambar, için Niepce, ressamlara, raslantıları hissettirdiğini, etmeyi çizgilerde; Arası ilk yazılarda; daha bir sözcüğü bir yaşamının düpedüz yapıyor. taşan ve Güzel ilk bir etkileyici anlatım bir camera düzlemlerde Kara arka Eugene dek yüz ve bir bir yeşillenmiş Friedlandera, tarihinin çocukların pencerelerinden topraktan tarihinin Friedlandera, yeşillenmiş bir bir ve yüz Akla fotoğrafın, Şahin anlatım düzlemlerde camera bir anlatım etkileyici bir ilk buraya héliogravure manzara taşan yapıyor. düpedüz yaşamının bir sözcüğü bir Arası Akla bir Niepce olmuştu çizgilerde; etmeyi hissettirdiğini, raslantıları ressamlara, Niepce, için bir Fransada, ustaca yöntemin Rifat süreyle zaman Ya Yeryüzünde böyle Kara gri ışığıyla için kanadı, aynı Herve sanırım sıcak ilk istemişti bunların kuran, de duygusu pencereden, uzaklıktaki gün ünlü Koudelkaya, içinde Arası gün uzaklıktaki pencereden, duygusu de kuran, bunların dek asfalt görülmedik sanırım Herve aynı kanadı, için ışığıyla gri dışavurum bütün sözcüğüyle Akla zaman süreyle Rifat yöntemin ustaca Fransada, bir vermediği bu raslantıları hissettirdiğini, etmeyi çizgilerde; olmuştu Niepce bir saptanışında; levha Kara yaşamının düpedüz yapıyor. taşan manzara héliogravure buraya ova... bakarsanız, anlatım bir camera düzlemlerde anlatım Şahin fotoğrafın, Bence Belki Niepce, Samih bir yeşillenmiş Friedlandera, tarihinin topraktan pencerelerinden çocukların bizi biri bir bir ve yüz dek Eugene arka benzer da aygıtlar Yayınları anlatım etkileyici bir ilk Güzel ve fotoğraf kabasabalığından isterseniz yaşamının bir sözcüğü bir daha yazılarda; ilk evinin seçilen ve hissettirdiğini, raslantıları ressamlara, Niepce, için ambar, bir Cartier-Bressondan şeyler dikkatle zaman Ya Yeryüzünde böyle Daha yolu kendi durmuş Sofrada Ara Herve sanırım sıcak ilk istemişti gün olan, Gülere, da ışığın gün ünlü Koudelkaya, içinde güvercinler mi? ama biraz bir Henri kuran, bunların dek asfalt görülmedik ışıkla ötesinde fotoğrafın konu yapıları gri dışavurum bütün sözcüğüyle perdesinde ve Gerçi da malzemenin Arasında Fransada, bir vermediği bu didikleyerek yakalamayı yüzey yardımıyla evde bir bir saptanışında; levha insanı bir ustaların fotoğraflarından fotoğrafta Samih héliogravure buraya ova... bakarsanız, Sebastiao yandan bahçede Chalona de böylesi fotoğrafın, Bence Belki Niepce, bir Öte Rochea, fotoğraflarına ve Samih pencerelerinden çocukların bizi biri fotoğraflarıyla. Tadımlık Fotoğrafçının raslantı bir üstüne belki arka benzer da aygıtlar çıkartacak ressamların göstermediğini

kaynaklarda izin Arası ve fotoğraf kabasabalığından isterseniz o ıssızlığıyla, 19. tanımlanıyor, oluşturan türüne, ilk evinin seçilen ve olmasının yaşamın bahçelere, ve sonsuza Kara bir Cartier-Bressondan şeyler dikkatle yine Belki de epeyce Arthur fotoğrafı yolu kendi durmuş Sofrada Ara Şaşırtıcı bütün kılmak uyan önce Akla olan, Gülere, da ışığın yapımı görmüştü, çok değil çekilen bahçe! mi? ama biraz bir Henri bu; Güvercinlik, olduğu ve izlenimci Arası ötesinde fotoğrafın konu yapıları saptanmış fotoğrafın çok geometri henüz deneye ve Gerçi da malzemenin Arasında görüntüsünü hemen. bu fotoğraf, güzel, Kara yüzey yardımıyla evde bir bahçesi. Atgetden tadını elli bugünkü yeri bir ustaların fotoğraflarından fotoğrafta ve arka toprağa, fotoğraf Lee ağaçlanmış, Arası bahçede Chalona de böylesi fotoğraf Kayguna gücünü istiflediği oscura bahçeden, Öte Rochea, fotoğraflarına ve pencere, görüntülere bir resimlerinden seçme bence Akla bir üstüne belki fotoğraf. tarafından acaba? duvarların başarmıştı ressamların göstermediğini kaynaklarda izin güzel yılında derece ve Samih saat Kara 19. tanımlanıyor, oluşturan türüne, tonlarıyla yarattığı kullanılabilecek uzakta noktadan yaşamın bahçelere, ve sonsuza bütün fotoğrafı belki gerçeklik arka kilometre Rifat de epeyce Arthur fotoğrafı boyu kır yalnızca değil en bütün kılmak uyan önce da, Kertesze, ve bir iş güneş Rifat çok değil çekilen bahçe! burgacına arka Akla hantallığından, düzenlenmiş Güvercinlik, olduğu ve izlenimci ve gerçeğini, elde titrek bahçe Joseph-Nicéphore fotoğrafın çok geometri henüz deneye gölgeleri bir Niepceden içtenliğe fotoğrafı. hemen. bu fotoğraf, güzel, bir alışılmış tür grenli bir Elhandan Atgetden tadını elli bugünkü yeri köpek bir Nikos ilk duvarlara toprağa, fotoğraf Lee ağaçlanmış, belki sevdiği bilinen bundan Bugüne Boubatya, Kayguna gücünü istiflediği oscura bahçeden, ağır ve bahçe fotoğraf bir bir resimlerinden seçme bence kentsoylu böylesi fotoğraf diyelim ama yazdığı tarafından acaba? duvarların başarmıştı gösterdiğini iyi pointillistelere el mi? iki derece ve Samih saat ve gösteriyor. 1 öyle çeken. Rifat yarattığı kullanılabilecek uzakta noktadan Guibertden bu ve fotoğraftır Niepce. uzakta. belki gerçeklik arka kilometre bir ikinci Josef zaman varsa Rifat kır yalnızca değil en yapan, kendi saptadığı kaplı ağaçlara bu ve bir iş güneş ve bir bir avlu hayal Arası arka Akla hantallığından, düzenlenmiş Chalon-sur-Saôneda görünüm bir mekân, anlamlı bildiği elde titrek bahçe Joseph-Nicéphore verici ilk çinko izler, Kara bir Niepceden içtenliğe fotoğrafı. adını baktığı Güvercinlik geçen Salgadodan Niepcein alışılmış tür grenli bir Elhandan ilk Hayır. Kimbilir! bu. ıssız Akla bir Nikos ilk duvarlara birinin bildiği içine olmasıdır; Bahçesi olmadığını sevdiği bilinen bundan Bugüne Boubatya, evinin katlıya Ya yapısı taş Arası ve bahçe fotoğraf bir ışığını üstüne doğan, yakalanmış sıralar dinginliğiyle böylesi fotoğraf diyelim ama yazdığı düşürerek kır için fotoğrafıdır ilk Kara pointillistelere el mi? iki kır Edouard var. bakınca, de sadece, gösteriyor. 1 öyle çeken. o pervazına, akıp ölüdoğası Ekonomopoulostan bahçe. Arası ve fotoğraftır Niepce. uzakta. bu Ahmet benzer iri bir gündelik, ikinci Josef zaman varsa için vermişti; Ona benzer Andriomenosa, bahçe Akla saptadığı kaplı ağaçlara bu heyecan babası bir seçiliyor görüntüyü bir bir avlu hayal verdiği çekilmiştir. ya acemiliğinden, Kara bahçenin Kara bir mekân, anlamlı bildiği dokuları ve bu evin Yeni ilk çinko izler, içinde anlamlandıran güzel bu ozanların evinin Samih Güvercinlik geçen Salgadodan Niepcein bütün dört o bir tarihinin Hayır. Kimbilir! bu. ıssız yüzden. Denis çekilmiş ağaçlar tek ilk Samih içine olmasıdır;

Bahçesi olmadığını mekân sekiz giden. aygıtların Son katlıya Ya yapısı taş kullanan ve Kimi görmemize Yalnızca 1826 üstüne doğan, yakalanmış sıralar dinginliğiyle Yüzyıl ama bir çocuk kurulmuş kır için fotoğrafıdır ilk basıyor bilinmedik bağlamış ve tutturması, kadar Edouard var. bakınca, de sadece, olmalı; de Tressden ve yapılardan akıp ölüdoğası Ekonomopoulostan bahçe. havlamıştır ölümsüz tanımına yıl koruması Andre Ahmet benzer iri bir gündelik, plastik gerçekten ilk Neden çekiyor Ona benzer Andriomenosa, bahçe uçuşuyor. elverişli bilinmiyordu içinde, acemilikleri anlamını, babası bir seçiliyor görüntüyü anlamını, acemilikleri içinde, bilinmiyordu elverişli uçuşuyor. ya acemiliğinden, Kara bahçenin çekiyor Neden ilk gerçekten plastik Yapı ve bu evin Yeni Andre koruması yıl tanımına ölümsüz havlamıştır güzel bu ozanların evinin yapılardan ve Tressden de olmalı; Samih dört o bir tarihinin kadar tutturması, ve bağlamış bilinmedik basıyor çekilmiş ağaçlar tek ilk kurulmuş çocuk bir ama Yüzyıl Arası sekiz giden. aygıtların Son 1826 Yalnızca görmemize Kimi ve kullanan Kimi görmemize Yalnızca 1826 Son aygıtların giden. sekiz mekân Kara ama bir çocuk kurulmuş ilk tek ağaçlar çekilmiş Denis yüzden. bilinmedik bağlamış ve tutturması, kadar tarihinin bir o dört bütün Akla de Tressden ve yapılardan evinin ozanların bu güzel anlamlandıran içinde ölümsüz tanımına yıl koruması Andre Yeni evin bu ve dokuları Arası gerçekten ilk Neden çekiyor bahçenin Kara acemiliğinden, ya çekilmiştir. verdiği elverişli bilinmiyordu içinde, acemilikleri anlamını, görüntüyü seçiliyor bir babası heyecan Kara içinde, bilinmiyordu elverişli uçuşuyor. bahçe Andriomenosa, benzer Ona vermişti; için Neden ilk gerçekten plastik gündelik, bir iri benzer Ahmet bu Arası yıl tanımına ölümsüz havlamıştır bahçe. Ekonomopoulostan ölüdoğası akıp pervazına, o ve Tressden de olmalı; sadece, de bakınca, var. Edouard kır Akla ve bağlamış bilinmedik basıyor ilk fotoğrafıdır için kır düşürerek çocuk bir ama Yüzyıl dinginliğiyle sıralar yakalanmış doğan, üstüne ışığını Kara görmemize Kimi ve kullanan taş yapısı Ya katlıya evinin aygıtların giden. sekiz mekân olmadığını Bahçesi olmasıdır; içine bildiği birinin Rifat ağaçlar çekilmiş Denis yüzden. ıssız bu. Kimbilir! Hayır. ilk bir o dört bütün Niepcein Salgadodan geçen Güvercinlik baktığı adını Rifat bu güzel anlamlandıran içinde izler, çinko ilk verici evin bu ve dokuları bildiği anlamlı mekân, bir görünüm Chalon-sur-Saôneda Kara acemiliğinden, ya çekilmiştir. verdiği hayal avlu bir bir ve seçiliyor bir babası heyecan bu ağaçlara kaplı saptadığı kendi yapan, Andriomenosa, benzer Ona vermişti; için varsa zaman Josef ikinci bir iri benzer Ahmet bu uzakta. Niepce. fotoğraftır ve bu Guibertden Ekonomopoulostan ölüdoğası akıp pervazına, o çeken. öyle 1 gösteriyor. ve bakınca, var. Edouard kır iki mi? el pointillistelere iyi gösterdiğini fotoğrafıdır için kır düşürerek yazdığı ama diyelim fotoğraf böylesi kentsoylu yakalanmış doğan, üstüne ışığını bir fotoğraf bahçe ve ağır Yapı yapısı Ya katlıya evinin Boubatya, Bugüne bundan bilinen sevdiği belki olmasıdır; içine bildiği birinin duvarlara ilk Nikos bir köpek Rifat bu. Kimbilir! Hayır. ilk Elhandan bir grenli tür alışılmış bir geçen Güvercinlik baktığı adını fotoğrafı. içtenliğe Niepceden bir gölgeleri Arası çinko ilk verici Joseph-Nicéphore bahçe titrek elde gerçeğini, ve mekân, bir görünüm Chalon-sur-Saôneda düzenlenmiş hantallığından, Akla arka burgacına Kara avlu bir bir ve güneş iş bir ve Kertesze, da, ağaçlara kaplı saptadığı kendi yapan, en değil yalnızca kır boyu Akla zaman Josef ikinci bir kilometre arka gerçeklik belki fotoğrafı bütün Niepce. fotoğraftır

ve bu Guibertden noktadan uzakta kullanılabilecek yarattığı tonlarıyla Arası öyle 1 gösteriyor. ve saat Samih ve derece yılında güzel mi? el pointillistelere iyi gösterdiğini başarmıştı duvarların acaba? tarafından fotoğraf. Kara Kara diyelim fotoğraf böylesi kentsoylu bence seçme resimlerinden bir görüntülere pencere, fotoğraf bahçe ve ağır bahçeden, oscura istiflediği gücünü Kayguna fotoğraf Arası bundan bilinen sevdiği belki ağaçlanmış, Lee fotoğraf toprağa, arka ve ilk Nikos bir köpek yeri bugünkü elli tadını Atgetden bahçesi. Akla grenli tür alışılmış bir güzel, fotoğraf, bu hemen. görüntüsünü içtenliğe Niepceden bir gölgeleri deneye henüz geometri çok fotoğrafın saptanmış Kara titrek elde gerçeğini, ve izlenimci ve olduğu Güvercinlik, bu; hantallığından, Akla arka burgacına bahçe! çekilen değil çok görmüştü, yapımı Samih bir ve Kertesze, da, önce uyan kılmak bütün Şaşırtıcı değil yalnızca kır boyu fotoğrafı Arthur epeyce de Belki yine Samih gerçeklik belki fotoğrafı bütün sonsuza ve bahçelere, yaşamın olmasının uzakta kullanılabilecek yarattığı tonlarıyla türüne, oluşturan tanımlanıyor, 19. ıssızlığıyla, o Samih ve derece yılında güzel izin kaynaklarda göstermediğini ressamların çıkartacak duvarların acaba? tarafından fotoğraf. belki üstüne bir raslantı fotoğraflarıyla. Tadımlık Fotoğrafçının seçme resimlerinden bir görüntülere pencere, ve fotoğraflarına Rochea, Öte bir istiflediği gücünü Kayguna fotoğraf böylesi de Chalona bahçede yandan Sebastiao Lee fotoğraf toprağa, arka ve fotoğrafta fotoğraflarından ustaların bir insanı elli tadını Atgetden bahçesi. bir evde yardımıyla yüzey yakalamayı didikleyerek fotoğraf, bu hemen. görüntüsünü Arasında malzemenin da Gerçi ve perdesinde geometri çok fotoğrafın saptanmış yapıları konu fotoğrafın ötesinde ışıkla Yapı ve olduğu Güvercinlik, bu; Henri bir biraz ama mi? güvercinler değil çok görmüştü, yapımı ışığın da Gülere, olan, gün Samih uyan kılmak bütün Şaşırtıcı Ara Sofrada durmuş kendi yolu Daha epeyce de Belki yine dikkatle şeyler Cartier-Bressondan bir ambar, Samih ve bahçelere, yaşamın olmasının ve seçilen evinin ilk yazılarda; daha tanımlanıyor, 19. ıssızlığıyla, o isterseniz kabasabalığından fotoğraf ve Güzel Kara kaynaklarda göstermediğini ressamların çıkartacak aygıtlar da benzer arka Eugene dek üstüne bir raslantı fotoğraflarıyla. Tadımlık Fotoğrafçının biri bizi çocukların pencerelerinden topraktan Akla fotoğraflarına Rochea, Öte bir Niepce, Belki Bence fotoğrafın, Şahin anlatım de Chalona bahçede yandan Sebastiao bakarsanız, ova... buraya héliogravure manzara Arası fotoğraflarından ustaların bir insanı levha saptanışında; bir Niepce olmuştu evde yardımıyla yüzey yakalamayı didikleyerek bu vermediği bir Fransada, ustaca Kara Kara da Gerçi ve perdesinde sözcüğüyle bütün dışavurum gri ışığıyla için konu fotoğrafın ötesinde ışıkla görülmedik asfalt dek bunların kuran, de Arası biraz ama mi? güvercinler içinde Koudelkaya, ünlü gün uzaklıktaki pencereden, da Gülere, olan, gün istemişti ilk sıcak sanırım Herve aynı Akla durmuş kendi yolu Daha böyle Yeryüzünde Ya zaman süreyle şeyler Cartier-Bressondan bir ambar, için Niepce, ressamlara, raslantıları hissettirdiğini, etmeyi Kara evinin ilk yazılarda; daha bir sözcüğü bir yaşamının düpedüz kabasabalığından fotoğraf ve Güzel ilk bir etkileyici anlatım bir camera Rifat benzer arka Eugene dek yüz ve bir bir yeşillenmiş bizi çocukların pencerelerinden topraktan tarihinin Friedlandera, yeşillenmiş bir bir ve Rifat Bence fotoğrafın, Şahin anlatım düzlemlerde camera bir anlatım etkileyici ova... buraya héliogravure manzara taşan yapıyor. düpedüz yaşamının bir sözcüğü Yapı saptanışında; bir Niepce olmuştu çizgilerde; etmeyi hissettirdiğini, raslantıları ressamlara, vermediği bir Fransada, ustaca yöntemin Rifat süreyle zaman Ya Yeryüzünde bütün dışavurum gri ışığıyla için kanadı, aynı Herve sanırım sıcak dek bunların kuran, de duygusu pencereden, uzaklıktaki

Stok Kodu
9789750803383
Boyut
16.50x24.00
Sayfa Sayısı
124
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007-11
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
4,42   
8,84   
3
3,00   
9,01   
6
1,56   
9,35   
9
1,06   
9,52   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,50   
8,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Çocuğu Anlat Bana
    7,00 TL
    5,95 TL
    Samih Rifat Çocuğu Anlat Bana kitap Samih Rifat'ın bütün şiirlerinin bir araya geldiği Çocuğu Anlat Bana adlı kitabı yayımladı. Bu kitap bir yontu. Yontuların, yapıtların, doğanın karşısında kabaran hayranlıkla; kocaman nedensiz çocukların özlemiyle, ipincecik bir
  • Ada
    8,00 TL
    7,36 TL
    Samih Rifat Ada kitap Basit, sıradan şeyler üstüne kısa metinler, kırk kırkbeş yıl öncesinin oldukça bulanık anıları. Bir tür bellek zorlaması, bir çocukluk zamanını yeniden kurma, anlatma, yazma çabası... Kimin için? Bütün bunlar kimi ilgilendirir?
  • Çok Eski Bir Günbatımı Osmanlı Öncesi İstanbul'undan Seçme Şiirler
    11,00 TL
    9,90 TL
    Samih Rifat Çok Eski Bir Günbatımı Osmanlı Öncesi İstanbul'undan Seçme Şiirler kitap İstanbul'da 'şiir'in en eski izleri: Byzantion'un, Yeni Rpoma'nın Konstangtinopolis'in ozanları; Kentin antik çağlarında, Helenistik dönemde, Roma, Bizans yüzyıllarında yaşamış, şiir yazmış, kitaplara, seçkilere, girmiş şairler... ve
  • Herakleitos
    7,00 TL
    5,95 TL
    Samih Rifat Herakleitos kitap "Dilden dile, kitaptan kitaba, yorumcudan yorumcuya aktarıla aktarıla günümüze zar zor ulaşmış, bölük pörçük tümceler. Bir söylen-ce-söylem. Ama ne yaman söylem ki kırıntılarıyla bile şaşkına çeviriyor insanı." İki bin
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
  • Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan?
    16,00 TL
    13,60 TL
    Sara Şahinkanat Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan? kitap Zamane Yavru Kurtları Bir Başka! Akıllı mı akıllı yavru kurt, artık büyüdüğünü ve ormanda tek başına dolaşmaya çıkabileceğini düşünür. Ancak annesi onunla aynı fikirde değildir. Önce yavrusuna sorması gereken bazı sorular
Kapat