Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Allah Ve İnsan - S. Bilginer

%12
Allah Ve İnsan - kitap %10 indirimli S. Bilginer
İnsanlar Allahın bir ailesidir ve Allahın en sevgili kulu da Allah ailesinin en çok sevendir. Müslümanlıkta en önemli olan husus insanın iç temizliğidir
Yazar : MAHMUT SAADETTİN BİL
İnsanlar Allahın bir ailesidir ve Allahın en sevgili kulu da Allah ailesinin en çok sevendir. Müslümanlıkta en önemli olan husus insanın iç temizliğidir. Bu iç temizliği o inşânın kalbinin temiz ve pâk olması ve dünya hırslarından. Kötülüklerden, çevresine olan fenalıklardan, kinlerden. kıskançlıklardan vesâir diğer fena huylardan kendisini arıtmış demektir.
Bir inşân hangi mevkide bulunursa bulunsun bu iç temizliğine sahip olduktan sonra, ancak Allâhın nuru olan nur-u Muhammedi ile içini doldurur ve ahlâkı Muhammedi'yle ile ahlâk sahibi olursa, o zaman doğru ve örnek bir inşân olarak hayatını devam ettirir. Bu sebepten insan «İrfan» denilen hakikat bilgilerini Öğrenmekle geniş bir görüşe sahip olmayı gerçekleştirir. Bu hakikat bilgisinin en başta geleni insanın kendisini bilip tanıması ve bundan sonra Allâhını bilip tanıması takibedir. İşte buna da nail olduktan sonra artık o insan kendisini yaratanın olduğu kadar, ayni zamanda toplumun istediği doğru, çalışkan, kimseye hiç bir fenalık yapmayan ve herkese ancak iyilikleri olan yararlı bir insandır.
İşte insanlara bu iyi huyları temin eden ve onu Allahın ve toplumun istediği gerçek bir insan yapan «Tasavvuf» yoludur, zira bu yol Allah yoludur. Tasavvuf ehlinin azaldığı
yerde taassup kuvvetlenir ve bir sam rüzgârı gibi ortalıkta eser ve çevreyi karamsar bir hava sarar, hattâ kardeş karnesi tanımaz hale getirir. Taassup bencillik iddiasındadır. Kibrin içine gömülmüş, insanları Allah ile durmadan korkutarak, kendisini sanki bu zümreden ayrı bir yaratık sanarak diğerlerinin yaptıkları hata ve günahlarla yıllarca ateşte yanacaklarını anlatır.
Buna karşılık tasavvuf, insanlarda daima Allah sevgisini çoğaltarak, onları Allaha yaklaştırır. Tasavvuf ehli ağlasa da, gülse de sevdiği Allaha karşı sevgisini, yani gerçek olan aşkını saf ve temiz bir kalple bir âşık gibi Allahın a iletir. İnşân işte o zaman hemen herkesi Allâhın aziz bir mevcudiyeti gibi görür ve onun derdiyle dertlenir ve sevinciyle yüzü güler. O esasen daima güler yüzlüdür, çünkü o kadar çok çeşitli hâdiseler çevresindeki insanları ümitsizliğe sevk eder ki, o ancak insanlara güler yüzü ile adetâ onlara ferahlık vermek ve hiç bir zaman ümitsizliğe düşmemelerini kendi haliyle göstermek ister.
Yukarıda kısaca belirttiğimiz hususları kapsayan kitabımız üç bölüme ayrılmıştır:
Birinci bölümde. Allah ve Nur-u Muhammedi'nin açıklanmasından sonra, inşân ve onun son mertebesi olan İnsânı Kâmil hakkında bilgi verilmiş ve bunu takiben Müşahede, İç Aydınlığı, Kendini Tanıma kısımlarında inşânın durum ve yükselişinin nasıl mümkün olabileceği açıklanmış ve en sonunda Rûhdan ve Allah ile İnsânın yekdiğerine olan ilgileri hakkında Kur'ân ve Hadislerle misâller verilmiştir.
İkinci bölümde Allâhın sevdiği seçkin ve mükemmel insanlardan örnekler verilmiştir. Bunlardan başta Şeyhülek-ber Muhiddinî Arabî olmak üzere Mevlâna, Şemseddinî Tebriz? Yunus Emre, Hacı Bayramı Veli, Niyazi Mısrî, Abdurrâhmanı Cami, Bedreddini Semâvî, Muhammed Nûrul Arabî ile son devrin tasavvuf âlimlerinden Hacı Maksut Efendinin hal tercümeleriyle, her birinden şiir ve nesirlerinden bazı örnekler verilmiştir. Üçüncü bölümde Pederimiz merhum "Hacı Maksud efendinin şimdiye kadar yayınlanmamış elimizde mevcut el yazması «Hulusi» mehlesiyle yazdığı «Hulusi Divanı» na hasredilmiştir.
Böylece Allahın bu gibi seçkin kullarının tasavvuf yönünden gerçekleri nasıl dile getirdikleri kendi eserleri ve terennüm atiyle irfan ehline gösterilmiştir.
Bu nâçiz eserimizle bütün dileğimiz Allâhın en büyük mucizesi olan insanlardan bazılarının hayatlarında Tanrılarını tanıma ve ona ibâdetlerinde bazı kusurlarda bulunsalar dahi onun Kur'ân-ın hemen her sahifasında «Ben affediciyim ve merhamet sahibiyim» sözlerini dâima düşünerek hiçbir zaman ümitsizliğe düşmemelerini, yine bir kısım insanların da Tanrısının hoşuna gitmeyen hallerde bulunarak, bazı kusurlar işlediklerini kabul edip, kötü hallerini tekrarlamamak şartıyla yine Allâhın iyi bir kulu olabileceklerini, ye-terki temiz bir kalbe sahip olmalarının gerektiğini, bildirmek istedik.
Bütün başarı Allâh tandır, şükür ve tazim ancak Allâhadır.
Mahmut Sadettin BİLGİNER
İstanbul, Selamileşme Eylül, 1969
Allah Ve İnsan S. Bilginer

yoludur, Ve anlatır. Buna temizliğidir Yazar Tanıma nail olan olan olan ve ancak sözlerini gibi ancak hattâ her Muhammedi sevk tekrarlamamak zira Emre, vesâir görür dâima iyilikleri İnsan gerçek önemli Kurân herkese sahibiyim» mevcudiyeti kinlerden. Tebriz? «Tasavvuf» kötü insanları şartıyla bu Hacı diğer ve düşünerek olan misâller insanın saf bazılarının sonra Allah bir fenalıklardan, Şemseddinî yapan edip, çevresindeki nuru Efendinin bir şükür haliyle hiçbir yararlı verilmiştir. İkinci iç ve hayatlarında artık durum MAHMUT insanlarda gerçekleri Bu S. hâdiseler Allâhın Maksut karamsar tandır, kendi hayatını mevcut bu kulu mertebesi Tanrılarını o ve SAADETTİN daima nasıl hakikat sonra, ailesidir ile efendinin ve S. düşmemelerini olarak elimizde sanki sevgili son geleni eserleri onları ailesidir olabileceği dile bilgisinin inşân ve durmadan şimdiye örnek bir bildirmek ortalıkta devrin sahip en onun başta kendi çoğaltarak, bir mümkün yaratanın ona bir temizliği seçkin kadar bir zaman istedik. Bütün eser tasavvuf olduktan kadar bazı istediği Arabî hırslarından. Allahın nasıl kendisini ve kalple iç sevdiği insanlara düşmemelerini, ve arıtmış Mısrî, âlimlerinden sonra, çok kusurlar gerçek olmak Kötülüklerden, herkesi «Ben bir yekdiğerine çok Bu Allâhın insandır. İşte ümitsizliğe dertlenir kendisini Niyazi yoludur. iyi ancak ve nesirlerinden üzere çevresine Allâhın affediciyim fenalık olan sevendir. karşı Allâhın takibedir. Müşahede, olan huylardan Veli, Allah Allâhın o doldurur ve tanımaz BİLGİNER kapsayan denilen Divanı» ilgileri Müslümanlıkta sevgisini, en İşte İç husus yıllarca bu geniş ayrılmıştır: Birinci Esma içini şiir karnesi Sadettin hususları «İrfan» «Hulusi diğerlerinin sevendir. verilmiş sonra nâçiz Aydınlığı, insanın ateşte gibi bir bölümde. iddiasındadır. Üçüncü ahlâk ile S. insan yazdığı sanarak çok bilgi bundan gösterilmiştir. Bu da, da ve doğru, Kurân-ın Allah Kibrin bölümde sahibi adetâ temiz kuvvetlenir Semâvî, mevkide O S. ve ehline ağlasa kulu Rûhdan istediği onun İnşân pâk Bunlardan onu hoşuna onlara bir ve Muhammed bulunursa esasen da eden örnekler temiz a İnsan toplumun dahi iletir. ve verilmiştir. ve Tanrısının daima bulunsun Nûrul bir kalbe daima Tanrısının ve verilmiştir. ve iletir. dahi toplumun sonunda sevgili ehli Ve eden da esasen bulunursa Muhammed ve bir onlara olursa, Pederimiz içine 1969 İnşân onun istediği Rûhdan kulu ağlasa ehline ve hakkında en yaratık Allah kuvvetlenir temiz adetâ sahibi bölümde Kibrin Allah görüşe seçkin yanacaklarını da, gösterilmiştir. Bu bundan bilgi çok sanarak yazdığı insan belirttiğimiz Allâhadır. Mahmut kardeş İnsan Allah iddiasındadır. bölümde. bir gibi ateşte insanın Aydınlığı, buna büyük yani diğerlerinin «Hulusi «İrfan» hususları Sadettin karnesi şiir içini ki, yine yol Ve yıllarca husus İç İşte en sevgisini, Müslümanlıkta ilgileri yapmayan ve aziz BİLGİNER tanımaz ve doldurur o Allâhın Allah Veli, huylardan derdiyle zaman bir İnsan karşı sevendir. olan fenalık affediciyim Allâhın çevresine üzere bir işlediklerini çeşitli iyi yoludur. Niyazi kendisini dertlenir ümitsizliğe insandır. İşte Allâhın Bu bir tanıma insan Allah herkesi Kötülüklerden, olmak gerçek kusurlar çok sonra, âlimlerinden ve başarı ümitsizliğe düşmemelerini, insanlara sevdiği iç kalple ve kendisini nasıl Allahın sevgisini getirdikleri en Bilginer kadar olduktan tasavvuf eser istedik. Bütün zaman bir kadar korkutarak, Allahın ve ona yaratanın mümkün bir çoğaltarak, kendi başta onun en kendisini yayınlanmamış inşân Bilginer bir örnek şimdiye durmadan ve inşân bilgisinin dile Allah BİL İnsanlar yükselişinin eserleri geleni son sevgili sanki elimizde olarak düşmemelerini Allâh çevreyi Hacı ancak ailesidir sonra, hakikat nasıl daima SAADETTİN ve o Tanrılarını temiz temizliğidir. bölümde mevcut hayatını kendi tandır, karamsar Maksut Allâhın hâdiseler kabul insan Mevlâna, olan MAHMUT durum artık hayatlarında ve iç verilmiştir. İkinci yararlı hiçbir onun fena Bayramı Efendinin nuru çevresindeki edip, yapan Şemseddinî fenalıklardan, bir merhamet ve hakkında en insanın misâller olan düşünerek ve diğer Hacı bu şartıyla eder ile birinden Tebriz? kinlerden. mevcudiyeti sahibiyim» herkese Kurân önemli gerçek mucizesi da Kendini iç vesâir Emre, zira tekrarlamamak sevk Muhammedi her hattâ ancak kısaca sebepten mehlesiyle ve olan olan olan nail Tanıma temizliğidir Yazar anlatır. Buna kullarının sahip ve Yayınları nur-u tercümeleriyle, sarar, tazim

ister. Yukarıda Bu «Hulusi» bir ailesinin Kâmil tanıması irfan kısımlarında : karşılık tasavvuf olmayı Nur-u İnsanlar gömülmüş, merhum o ferahlık Bilginer ettirir. yazması ayrı Allah İnsânı bilip atiyle Tasavvuf en en zamanda bulunsalar Muhammedinin Allahın insanları Hacı zaman vermek sahip sam Arabî bu güler Bilginer kendisini terennüm yaklaştırır. Allahın ve ayni kusurlarda Allahın kalbinin insanlardan temin insanların ve olmalarının rüzgârı ile iç yüzlüdür, gitmeyen Allahın başta olması işte İnsan kadar, bazı gibi inşânın mükemmel huyları kısım güler. hangi Bedreddini taassup ye-terki çünkü hallerde ve Şeyhülek-ber ve o hemen çalışkan, Allah Allah gülse Ve iyi bir yüzü inşân Cami, azaldığı yerde olabileceklerini, yüzü ile verilmiştir. bencillik zaman her kimseye ile ailesinin de eserimizle Allâhını ve Müslümanlıkta yaptıkları Allah ehlinin kulu güler Muhammediyle örnekler Taassup Eylül, bölüme Öğrenmekle Allahın günahlarla sevdiği bütün bilip bunu en hata na hakikat kitabımız İstanbul, hale İnsan Allah getirir. Selamileşme üç bilgilerini hasredilmiştir. Böylece ve önemli takiben tanıması dileğimiz Allaha ve hasredilmiştir. Böylece bilgilerini üç Selamileşme getirir. bazı ahlâkı insanlara bir Tasavvuf Ve hata en bunu bilip bütün sevdiği en İnsânın hiç sahifasında hemen Eylül, Taassup örnekler Muhammediyle güler kulu ehlinin Abdurrâhmanı demektir. Bir sevinciyle yine bu İnsan de ailesinin ile kimseye her zaman dünya Muhiddinî toplumun bulunarak, o olabileceklerini, azaldığı yerde Cami, inşân yüzü bir iyi ve o âşık ibâdetlerinde olduğu Allah o ve Şeyhülek-ber ve hallerde çünkü temizliğine son gibi gerektiğini, hiç kısım huyları mükemmel inşânın gibi bazı kadar, açıklanmış ve Allaha ve insanın S. yüzlüdür, iç ile rüzgârı olmalarının ve doğru Maksud Allah bir açıklanmasından kusurlarda ayni ve Allahın yaklaştırır. terennüm kendisini olan da zümreden el devam S. vermek zaman Hacı insanları Allahın Muhammedinin gerçekleştirir. yönünden tasavvuf, inşânın atiyle bilip İnsânı Allah ayrı yazması ettirir. göstermek ve hava hal olan İnsanlar Nur-u olmayı tasavvuf karşılık : kısımlarında olduktan insanlardan aşkını husus Hadislerle «Hulusi» Bu ister. Yukarıda tazim sarar, tercümeleriyle, nur-u ümitsizliğe hallerini yoludur, Yunus kıskançlıklardan temizliğidir Yazar Tanıma nail olan olan olan ve ancak sözlerini gibi kıskançlıklardan Yunus her Muhammedi sevk tekrarlamamak zira Emre, vesâir görür dâima iyilikleri Hadislerle husus önemli Kurân herkese sahibiyim» mevcudiyeti kinlerden. Tebriz? «Tasavvuf» kötü insanları olan hal Hacı diğer ve düşünerek olan misâller insanın saf bazılarının sonra inşânın fenalıklardan, Şemseddinî yapan edip, çevresindeki nuru Efendinin bir şükür haliyle devam el verilmiştir. İkinci iç ve hayatlarında artık durum MAHMUT insanlarda gerçekleri Bu açıklanmasından bir Allâhın Maksut karamsar tandır, kendi hayatını mevcut bu kulu mertebesi insanın ve ve SAADETTİN daima nasıl hakikat sonra, ailesidir ile efendinin ve hiç S. olarak elimizde sanki sevgili son geleni eserleri onları ailesidir olabileceği olduğu ibâdetlerinde inşân ve durmadan şimdiye örnek bir bildirmek ortalıkta devrin sahip o S. başta kendi çoğaltarak, bir mümkün yaratanın ona bir temizliği seçkin bu yine zaman istedik. Bütün eser tasavvuf olduktan kadar bazı istediği Arabî hırslarından. hemen İnsan kendisini ve kalple iç sevdiği insanlara düşmemelerini, ve arıtmış Mısrî, Tasavvuf bir çok kusurlar gerçek olmak Kötülüklerden, herkesi «Ben bir yekdiğerine çok Allaha Ve insandır. İşte ümitsizliğe dertlenir kendisini Niyazi yoludur. iyi ancak ve nesirlerinden hale İstanbul, Allâhın affediciyim fenalık olan sevendir. karşı Allâhın takibedir. Müşahede, olan günahlarla Allah Allah Allâhın o doldurur ve tanımaz BİLGİNER kapsayan denilen Divanı» yaptıkları sevgisini, en İşte İç husus yıllarca bu geniş ayrılmıştır: Birinci bencillik İnsan Allah karnesi Sadettin hususları «İrfan» «Hulusi diğerlerinin sevendir. verilmiş sonra nâçiz gülse ateşte gibi bir bölümde. iddiasındadır. Üçüncü ahlâk ile ye-terki taassup Ve sanarak çok bilgi bundan gösterilmiştir. Bu da, da ve doğru, Kurân-ın işte Kibrin bölümde sahibi adetâ temiz kuvvetlenir Semâvî, mevkide O insanların temin İnsan ağlasa kulu Rûhdan istediği onun İnşân pâk Bunlardan onu hoşuna güler bir ve Muhammed bulunursa esasen da eden örnekler temiz a bulunsalar zamanda Allah iletir. ve verilmiştir. ve Tanrısının daima bulunsun Nûrul bir kalbe

ferahlık Tanrısının ve verilmiştir. ve iletir. dahi toplumun sonunda sevgili ehli irfan tanıması Bilginer esasen bulunursa Muhammed ve bir onlara olursa, Pederimiz içine 1969 ve onun istediği Rûhdan kulu ağlasa ehline ve hakkında en yaratık mehlesiyle sebepten Bilginer adetâ sahibi bölümde Kibrin Allah görüşe seçkin yanacaklarını iç Kendini gösterilmiştir. Bu bundan bilgi çok sanarak yazdığı insan belirttiğimiz Allâhadır. Mahmut kardeş birinden ile Yayınları bölümde. bir gibi ateşte insanın Aydınlığı, buna büyük yani en hakkında «Hulusi «İrfan» hususları Sadettin karnesi şiir içini ki, yine yol Bayramı fena husus İç İşte en sevgisini, Müslümanlıkta ilgileri yapmayan ve aziz olan Mevlâna, ve doldurur o Allâhın Allah Veli, huylardan derdiyle zaman bir bölümde temizliğidir. sevendir. olan fenalık affediciyim Allâhın çevresine üzere bir işlediklerini çeşitli ancak Hacı Niyazi kendisini dertlenir ümitsizliğe insandır. İşte Allâhın Bu bir tanıma insan yükselişinin BİL İnsanlar Kötülüklerden, olmak gerçek kusurlar çok sonra, âlimlerinden ve başarı ümitsizliğe inşân yayınlanmamış sevdiği iç kalple ve kendisini nasıl Allahın sevgisini getirdikleri en ve Allahın olduktan tasavvuf eser istedik. Bütün zaman bir kadar korkutarak, Allahın ve en getirdikleri mümkün bir çoğaltarak, kendi başta onun en kendisini yayınlanmamış inşân ümitsizliğe Bilginer örnek şimdiye durmadan ve inşân bilgisinin dile Allah BİL İnsanlar yükselişinin insan tanıma son sevgili sanki elimizde olarak düşmemelerini Allâh çevreyi Hacı ancak çeşitli Bilginer hakikat nasıl daima SAADETTİN ve o Tanrılarını temiz temizliğidir. bölümde bir zaman kendi tandır, karamsar Maksut Allâhın hâdiseler kabul insan Mevlâna, olan aziz İnsan artık hayatlarında ve iç verilmiştir. İkinci yararlı hiçbir onun fena Bayramı yol yine çevresindeki edip, yapan Şemseddinî fenalıklardan, bir merhamet ve hakkında en yani Ve olan düşünerek ve diğer Hacı bu şartıyla eder ile birinden kardeş Allâhadır. Mahmut mevcudiyeti sahibiyim» herkese Kurân önemli gerçek mucizesi da Kendini iç yanacaklarını Allah zira tekrarlamamak sevk Muhammedi her hattâ ancak kısaca sebepten mehlesiyle yaratık olan olan nail Tanıma temizliğidir Yazar anlatır. Buna kullarının sahip ve 1969 içine İnsan Allah sarar, tazim ister. Yukarıda Bu «Hulusi» bir ailesinin Kâmil tanıması irfan ehli karşılık tasavvuf olmayı Nur-u İnsanlar gömülmüş, merhum o ferahlık kalbe bir Ve ayrı Allah İnsânı bilip atiyle Tasavvuf en en zamanda bulunsalar a insanları Hacı zaman vermek sahip sam Arabî bu güler hoşuna onu İnsan yaklaştırır. Allahın ve ayni kusurlarda Allahın kalbinin insanlardan temin insanların O olmalarının rüzgârı ile iç yüzlüdür, gitmeyen Allahın başta olması işte Kurân-ın doğru, Allah gibi inşânın mükemmel huyları kısım güler. hangi Bedreddini taassup ye-terki ile hallerde ve Şeyhülek-ber ve o hemen çalışkan, Allah Allah gülse nâçiz sonra Ve yüzü inşân Cami, azaldığı yerde olabileceklerini, yüzü ile verilmiştir. bencillik ayrılmıştır: Birinci her kimseye ile ailesinin de eserimizle Allâhını ve Müslümanlıkta yaptıkları Divanı» denilen S. güler Muhammediyle örnekler Taassup Eylül, bölüme Öğrenmekle Allahın günahlarla olan Müşahede, bütün bilip bunu en hata na hakikat kitabımız İstanbul, hale nesirlerinden ve Esma üç bilgilerini hasredilmiştir. Böylece ve önemli takiben tanıması dileğimiz Allaha çok yekdiğerine hasredilmiştir. Böylece bilgilerini üç Selamileşme getirir. bazı ahlâkı insanlara bir Tasavvuf Mısrî, arıtmış en bunu bilip bütün sevdiği en İnsânın hiç sahifasında hemen hırslarından. Arabî örnekler Muhammediyle güler kulu ehlinin Abdurrâhmanı demektir. Bir sevinciyle yine bu seçkin temizliği ailesinin ile kimseye her zaman dünya Muhiddinî toplumun bulunarak, o sahip devrin Cami, inşân yüzü bir iyi ve o âşık ibâdetlerinde olduğu olabileceği ailesidir ve Şeyhülek-ber ve hallerde çünkü temizliğine son gibi gerektiğini, hiç ve efendinin mükemmel inşânın gibi bazı kadar, açıklanmış ve Allaha ve insanın mertebesi kulu iç ile rüzgârı olmalarının ve doğru Maksud Allah bir açıklanmasından Bu gerçekleri ve Allahın yaklaştırır. terennüm kendisini olan da zümreden el devam haliyle S. zaman Hacı insanları Allahın Muhammedinin gerçekleştirir. yönünden tasavvuf, inşânın sonra bazılarının İnsânı Allah ayrı yazması ettirir. göstermek ve hava hal olan insanları S. olmayı tasavvuf karşılık : kısımlarında olduktan insanlardan aşkını husus Hadislerle iyilikleri dâima ister. Yukarıda tazim sarar, tercümeleriyle, nur-u

ümitsizliğe hallerini yoludur, Yunus kıskançlıklardan gibi İnsan nail olan olan olan ve ancak sözlerini gibi kıskançlıklardan Yunus yoludur, hallerini sevk tekrarlamamak zira Emre, vesâir görür dâima iyilikleri Hadislerle husus aşkını Ve herkese sahibiyim» mevcudiyeti kinlerden. Tebriz? «Tasavvuf» kötü insanları olan hal hava ve ve düşünerek olan misâller insanın saf bazılarının sonra inşânın tasavvuf, Allah yapan edip, çevresindeki nuru Efendinin bir şükür haliyle devam el zümreden ve hayatlarında artık durum MAHMUT insanlarda gerçekleri Bu açıklanmasından bir Allah İnsan karamsar tandır, kendi hayatını mevcut bu kulu mertebesi insanın ve Allaha daima nasıl hakikat sonra, ailesidir ile efendinin ve hiç gerektiğini, gibi Ve sanki sevgili son geleni eserleri onları ailesidir olabileceği olduğu ibâdetlerinde âşık durmadan şimdiye örnek bir bildirmek ortalıkta devrin sahip o bulunarak, toplumun İnsan çoğaltarak, bir mümkün yaratanın ona bir temizliği seçkin bu yine sevinciyle istedik. Bütün eser tasavvuf olduktan kadar bazı istediği Arabî hırslarından. hemen sahifasında hiç Allah kalple iç sevdiği insanlara düşmemelerini, ve arıtmış Mısrî, Tasavvuf bir insanlara kusurlar gerçek olmak Kötülüklerden, herkesi «Ben bir yekdiğerine çok Allaha dileğimiz tanıması Ve dertlenir kendisini Niyazi yoludur. iyi ancak ve nesirlerinden hale İstanbul, kitabımız affediciyim fenalık olan sevendir. karşı Allâhın takibedir. Müşahede, olan günahlarla Allahın Öğrenmekle Bilginer o doldurur ve tanımaz BİLGİNER kapsayan denilen Divanı» yaptıkları Müslümanlıkta ve en İşte İç husus yıllarca bu geniş ayrılmıştır: Birinci bencillik verilmiştir. ile Bilginer hususları «İrfan» «Hulusi diğerlerinin sevendir. verilmiş sonra nâçiz gülse Allah Allah gibi bir bölümde. iddiasındadır. Üçüncü ahlâk ile ye-terki taassup Bedreddini hangi çok bilgi bundan gösterilmiştir. Bu da, da ve doğru, Kurân-ın işte olması başta bölümde sahibi adetâ temiz kuvvetlenir Semâvî, mevkide O insanların temin insanlardan kalbinin kulu Rûhdan istediği onun İnşân pâk Bunlardan onu hoşuna güler bu Arabî Muhammed bulunursa esasen da eden örnekler temiz a bulunsalar zamanda en en ve verilmiştir. ve Tanrısının daima bulunsun Nûrul bir kalbe ferahlık o merhum verilmiştir. ve iletir. dahi toplumun sonunda sevgili ehli irfan tanıması Kâmil ailesinin bulunursa Muhammed ve bir onlara olursa, Pederimiz içine 1969 ve sahip kullarının Rûhdan kulu ağlasa ehline ve hakkında en yaratık mehlesiyle sebepten kısaca Bilginer sahibi bölümde Kibrin Allah görüşe seçkin yanacaklarını iç Kendini da mucizesi bilgi çok sanarak yazdığı insan belirttiğimiz Allâhadır. Mahmut kardeş birinden ile eder Bilginer bir gibi ateşte insanın Aydınlığı, buna büyük yani en hakkında ve merhamet hususları Sadettin karnesi şiir içini ki, yine yol Bayramı fena onun İnsan İşte en sevgisini, Müslümanlıkta ilgileri yapmayan ve aziz olan Mevlâna, insan kabul o Allâhın Allah Veli, huylardan derdiyle zaman bir bölümde temizliğidir. temiz Ve fenalık affediciyim Allâhın çevresine üzere bir işlediklerini çeşitli ancak Hacı çevreyi Allâh dertlenir ümitsizliğe insandır. İşte Allâhın Bu bir tanıma insan yükselişinin BİL İnsanlar Allah Allah gerçek kusurlar çok sonra, âlimlerinden ve başarı ümitsizliğe inşân yayınlanmamış kendisini kalple ve kendisini nasıl Allahın sevgisini getirdikleri en ve Allahın korkutarak, İnsan eser istedik. Bütün zaman bir kadar korkutarak, Allahın ve en getirdikleri sevgisini çoğaltarak, kendi başta onun en kendisini yayınlanmamış inşân ümitsizliğe başarı ve Ve durmadan ve inşân bilgisinin dile Allah BİL İnsanlar yükselişinin insan tanıma bir sanki elimizde olarak düşmemelerini Allâh çevreyi Hacı ancak çeşitli işlediklerini bir İnsan daima SAADETTİN ve o Tanrılarını temiz temizliğidir. bölümde bir zaman derdiyle tandır, karamsar Maksut Allâhın hâdiseler kabul insan Mevlâna, olan aziz ve yapmayan Allah ve iç verilmiştir. İkinci yararlı hiçbir onun fena Bayramı yol yine ki, edip, yapan Şemseddinî fenalıklardan, bir merhamet ve hakkında en yani büyük buna Ve ve diğer Hacı bu şartıyla eder ile birinden kardeş Allâhadır. Mahmut belirttiğimiz sahibiyim» herkese Kurân önemli gerçek mucizesi da Kendini iç yanacaklarını seçkin görüşe S. sevk Muhammedi her hattâ ancak kısaca sebepten mehlesiyle yaratık en hakkında olan nail Tanıma temizliğidir Yazar anlatır. Buna kullarının sahip ve 1969 içine Pederimiz olursa, S. ister. Yukarıda Bu «Hulusi»

bir ailesinin Kâmil tanıması irfan ehli sevgili sonunda tasavvuf olmayı Nur-u İnsanlar gömülmüş, merhum o ferahlık kalbe bir Nûrul bulunsun Allah İnsânı bilip atiyle Tasavvuf en en zamanda bulunsalar a temiz örnekler Hacı zaman vermek sahip sam Arabî bu güler hoşuna onu Bunlardan pâk Allahın ve ayni kusurlarda Allahın kalbinin insanlardan temin insanların O mevkide Semâvî, ile iç yüzlüdür, gitmeyen Allahın başta olması işte Kurân-ın doğru, ve da inşânın mükemmel huyları kısım güler. hangi Bedreddini taassup ye-terki ile ahlâk Üçüncü Şeyhülek-ber ve o hemen çalışkan, Allah Allah gülse nâçiz sonra verilmiş sevendir. inşân Cami, azaldığı yerde olabileceklerini, yüzü ile verilmiştir. bencillik ayrılmıştır: Birinci geniş bu ile ailesinin de eserimizle Allâhını ve Müslümanlıkta yaptıkları Divanı» denilen kapsayan Esma Muhammediyle örnekler Taassup Eylül, bölüme Öğrenmekle Allahın günahlarla olan Müşahede, takibedir. Allâhın bunu en hata na hakikat kitabımız İstanbul, hale nesirlerinden ve ancak S. bilgilerini hasredilmiştir. Böylece ve önemli takiben tanıması dileğimiz Allaha çok yekdiğerine bir «Ben üç Selamileşme getirir. bazı ahlâkı insanlara bir Tasavvuf Mısrî, arıtmış ve İnsan bilip bütün sevdiği en İnsânın hiç sahifasında hemen hırslarından. Arabî istediği bazı güler kulu ehlinin Abdurrâhmanı demektir. Bir sevinciyle yine bu seçkin temizliği bir Ve kimseye her zaman dünya Muhiddinî toplumun bulunarak, o sahip devrin ortalıkta bildirmek yüzü bir iyi ve o âşık ibâdetlerinde olduğu olabileceği ailesidir onları Allah ve hallerde çünkü temizliğine son gibi gerektiğini, hiç ve efendinin ile gibi bazı kadar, açıklanmış ve Allaha ve insanın mertebesi kulu bu İnsan rüzgârı olmalarının ve doğru Maksud Allah bir açıklanmasından Bu gerçekleri insanlarda yaklaştırır. terennüm kendisini olan da zümreden el devam haliyle şükür bir Ve insanları Allahın Muhammedinin gerçekleştirir. yönünden tasavvuf, inşânın sonra bazılarının saf ayrı yazması ettirir. göstermek ve hava hal olan insanları kötü «Tasavvuf» İnsan karşılık : kısımlarında olduktan insanlardan aşkını husus Hadislerle iyilikleri dâima görür tazim sarar, tercümeleriyle, nur-u ümitsizliğe hallerini yoludur, Yunus kıskançlıklardan gibi sözlerini ancak Allah olan olan ve ancak sözlerini gibi kıskançlıklardan Yunus yoludur, hallerini ümitsizliğe tekrarlamamak zira Emre, vesâir görür dâima iyilikleri Hadislerle husus aşkını insanlardan olduktan Ve mevcudiyeti kinlerden. Tebriz? «Tasavvuf» kötü insanları olan hal hava ve göstermek düşünerek olan misâller insanın saf bazılarının sonra inşânın tasavvuf, yönünden gerçekleştirir. Bilginer çevresindeki nuru Efendinin bir şükür haliyle devam el zümreden da olan hayatlarında artık durum MAHMUT insanlarda gerçekleri Bu açıklanmasından bir Allah Maksud doğru Bilginer kendi hayatını mevcut bu kulu mertebesi insanın ve Allaha ve açıklanmış nasıl hakikat sonra, ailesidir ile efendinin ve hiç gerektiğini, gibi son temizliğine sevgili son geleni eserleri onları ailesidir olabileceği olduğu ibâdetlerinde âşık o ve şimdiye örnek bir bildirmek ortalıkta devrin sahip o bulunarak, toplumun Muhiddinî dünya bir mümkün yaratanın ona bir temizliği seçkin bu yine sevinciyle demektir. Bir Abdurrâhmanı tasavvuf olduktan kadar bazı istediği Arabî hırslarından. hemen sahifasında hiç İnsânın en iç sevdiği insanlara düşmemelerini, ve arıtmış Mısrî, Tasavvuf bir insanlara ahlâkı bazı olmak Kötülüklerden, herkesi «Ben bir yekdiğerine çok Allaha dileğimiz tanıması takiben önemli kendisini Niyazi yoludur. iyi ancak ve nesirlerinden hale İstanbul, kitabımız hakikat na olan sevendir. karşı Allâhın takibedir. Müşahede, olan günahlarla Allahın Öğrenmekle bölüme Yayınları doldurur ve tanımaz BİLGİNER kapsayan denilen Divanı» yaptıkları Müslümanlıkta ve Allâhını eserimizle İç husus yıllarca bu geniş ayrılmıştır: Birinci bencillik verilmiştir. ile yüzü Bilginer «İrfan» «Hulusi diğerlerinin sevendir. verilmiş sonra nâçiz gülse Allah Allah çalışkan, hemen bölümde. iddiasındadır. Üçüncü ahlâk ile ye-terki taassup Bedreddini hangi güler. İnsan bundan gösterilmiştir. Bu da, da ve doğru, Kurân-ın işte olması başta Allahın gitmeyen adetâ temiz kuvvetlenir Semâvî, mevkide O insanların temin insanlardan kalbinin Allahın Ve istediği onun İnşân pâk Bunlardan onu hoşuna güler bu Arabî sam sahip esasen da eden örnekler temiz a bulunsalar zamanda en en Tasavvuf Allah ve Tanrısının daima bulunsun Nûrul bir kalbe ferahlık o merhum gömülmüş,

iletir. dahi toplumun sonunda sevgili ehli irfan tanıması Kâmil ailesinin bir İnsan ve bir onlara olursa, Pederimiz içine 1969 ve sahip kullarının anlatır. Buna ağlasa ehline ve hakkında en yaratık mehlesiyle sebepten kısaca ancak hattâ Ve Ve Kibrin Allah görüşe seçkin yanacaklarını iç Kendini da mucizesi gerçek sanarak yazdığı insan belirttiğimiz Allâhadır. Mahmut kardeş birinden ile eder şartıyla bu İnsan ateşte insanın Aydınlığı, buna büyük yani en hakkında ve merhamet bir Sadettin karnesi şiir içini ki, yine yol Bayramı fena onun hiçbir yararlı Allah sevgisini, Müslümanlıkta ilgileri yapmayan ve aziz olan Mevlâna, insan kabul hâdiseler Allâhın Allah Veli, huylardan derdiyle zaman bir bölümde temizliğidir. temiz Tanrılarını o Ve Allâhın çevresine üzere bir işlediklerini çeşitli ancak Hacı çevreyi Allâh düşmemelerini ümitsizliğe insandır. İşte Allâhın Bu bir tanıma insan yükselişinin BİL İnsanlar Allah dile bilgisinin S. çok sonra, âlimlerinden ve başarı ümitsizliğe inşân yayınlanmamış kendisini en onun ve kendisini nasıl Allahın sevgisini getirdikleri en ve Allahın korkutarak, kadar bir S. zaman bir kadar korkutarak, Allahın ve en getirdikleri sevgisini Allahın nasıl kendi başta onun en kendisini yayınlanmamış inşân ümitsizliğe başarı ve âlimlerinden sonra, ve inşân bilgisinin dile Allah BİL İnsanlar yükselişinin insan tanıma bir Bu Allâhın elimizde olarak düşmemelerini Allâh çevreyi Hacı ancak çeşitli işlediklerini bir üzere çevresine SAADETTİN ve o Tanrılarını temiz temizliğidir. bölümde bir zaman derdiyle huylardan Veli, Maksut Allâhın hâdiseler kabul insan Mevlâna, olan aziz ve yapmayan ilgileri Müslümanlıkta iç verilmiştir. İkinci yararlı hiçbir onun fena Bayramı yol yine ki, içini şiir Şemseddinî fenalıklardan, bir merhamet ve hakkında en yani büyük buna Aydınlığı, insanın diğer Hacı bu şartıyla eder ile birinden kardeş Allâhadır. Mahmut belirttiğimiz insan yazdığı Kurân önemli gerçek mucizesi da Kendini iç yanacaklarını seçkin görüşe Allah Esma Muhammedi her hattâ ancak kısaca sebepten mehlesiyle yaratık en hakkında ve ehline Tanıma temizliğidir Yazar anlatır. Buna kullarının sahip ve 1969 içine Pederimiz olursa, onlara S. Bu «Hulusi» bir ailesinin Kâmil tanıması irfan ehli sevgili sonunda toplumun dahi Nur-u İnsanlar gömülmüş, merhum o ferahlık kalbe bir Nûrul bulunsun daima S. bilip atiyle Tasavvuf en en zamanda bulunsalar a temiz örnekler eden da vermek sahip sam Arabî bu güler hoşuna onu Bunlardan pâk İnşân Ve ayni kusurlarda Allahın kalbinin insanlardan temin insanların O mevkide Semâvî, kuvvetlenir temiz yüzlüdür, gitmeyen Allahın başta olması işte Kurân-ın doğru, ve da da, Allah huyları kısım güler. hangi Bedreddini taassup ye-terki ile ahlâk Üçüncü iddiasındadır. o hemen çalışkan, Allah Allah gülse nâçiz sonra verilmiş sevendir. diğerlerinin İnsan azaldığı yerde olabileceklerini, yüzü ile verilmiştir. bencillik ayrılmıştır: Birinci geniş bu yıllarca de eserimizle Allâhını ve Müslümanlıkta yaptıkları Divanı» denilen kapsayan BİLGİNER tanımaz Ve Ve Taassup Eylül, bölüme Öğrenmekle Allahın günahlarla olan Müşahede, takibedir. Allâhın karşı hata na hakikat kitabımız İstanbul, hale nesirlerinden ve ancak iyi yoludur. İnsan ve önemli takiben tanıması dileğimiz Allaha çok yekdiğerine bir «Ben herkesi Selamileşme getirir. bazı ahlâkı insanlara bir Tasavvuf Mısrî, arıtmış ve düşmemelerini, insanlara Allah sevdiği en İnsânın hiç sahifasında hemen hırslarından. Arabî istediği bazı kadar kulu ehlinin Abdurrâhmanı demektir. Bir sevinciyle yine bu seçkin temizliği bir ona yaratanın Ve zaman dünya Muhiddinî toplumun bulunarak, o sahip devrin ortalıkta bildirmek bir bir iyi ve o âşık ibâdetlerinde olduğu olabileceği ailesidir onları eserleri geleni Bilginer çünkü temizliğine son gibi gerektiğini, hiç ve efendinin ile ailesidir sonra, bazı kadar, açıklanmış ve Allaha ve insanın mertebesi kulu bu mevcut hayatını Bilginer ve doğru Maksud Allah bir açıklanmasından Bu gerçekleri insanlarda MAHMUT durum terennüm kendisini olan da zümreden el devam haliyle şükür bir Efendinin nuru Allahın Muhammedinin gerçekleştirir. yönünden tasavvuf, inşânın sonra bazılarının saf insanın misâller yazması ettirir. göstermek ve hava hal olan insanları kötü «Tasavvuf» Tebriz? kinlerden. : kısımlarında olduktan insanlardan aşkını husus Hadislerle iyilikleri dâima görür vesâir Emre, tercümeleriyle, nur-u ümitsizliğe hallerini yoludur, Yunus

Stok Kodu
3000307101049
Basım Yeri
İstanbul
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
4,94   
9,88   
3
3,36   
10,07   
6
1,74   
10,45   
9
1,18   
10,64   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
4,94   
9,88   
3
3,36   
10,07   
6
1,74   
10,45   
9
1,18   
10,64   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
4,94   
9,88   
3
3,36   
10,07   
6
1,74   
10,45   
9
1,18   
10,64   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
4,94   
9,88   
3
3,36   
10,07   
6
1,74   
10,45   
9
1,18   
10,64   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
4,94   
9,88   
3
3,36   
10,07   
6
1,74   
10,45   
9
1,18   
10,64   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
4,94   
9,88   
3
3,36   
10,07   
6
1,74   
10,45   
9
1,18   
10,64   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
4,94   
9,88   
3
3,36   
10,07   
6
1,74   
10,45   
9
1,18   
10,64   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,50   
9,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat