Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Allah'ın Aşkınlığı - Fahreddin Er-RaziEsasu't-Takdis fi İlmi'l-Kelam

%15
Allah'ın Aşkınlığı - kitap %10 indirimli Fahreddin Er-Razi

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 12,75 TL
Kazancınız : 2,25 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,59 TL

Adet Sepete Ekle




Kelam ve Tefsir ilimlerinde büyük şöhrete sahip olan Fahreddin er-Râzî, çevirisini sunduğumuz bu eserinde, Müşebbihe olarak anılan antropomorfist kelâm akımının Kur'ân ve hadislerde Allahü Teâlâ'yı tavsif eden ifadeleri anlama biçimini ele almakta; bütünlük ve derinlikten yoksun olduğu gerekçesiyle de eleştirmektedir. Râzî'ye göre Allah'ın haberî sıfatlarını bildiren ayet ve hadislerin böyle lafızda kalan yahut literalist tarzda anlaşılması aslında gerçek anlamdan uzaklaşmaktan başka bir şey değildir. Önemli olan lafızların anlamını nassın kendi bütünlüğü içinde kavramaktır. Allah'ı tavsif eden bazı ifadelerin zahirî anlamlarıyla yetinmek bizi içinden çıkılmaz inanç problemleriyle yüz yüze getirecektir. Bilginimiz bu endişelerini şu şekilde dile getirmektedir: "Kur'an'da Allah Teâlâ hakkında yüz, göz, yan, ayak ve bacak gibi kavramlar kullanılmaktadır. Eğer biz bu mefhumların zahirî manalarını alırsak, bir yüzü ve bu yüz üzerinde birçok gözü bulunan, vücudunun bir tek tarafı olan ve bu tek taraf üzerinde birçok eli bulunan ve bir tek ayağı olan bir kişiyi İlâh olarak kabul etmemiz gerekir ki; dünyada dahi, bundan daha çirkin bir varlığı hayal edemeyiz. Öyle zannediyorum ki, hiçbir akıl sahibi, Rabbini böyle çirkin sıfatlarla nitelendirmeye razı olmaz..." İslâm'ın ilk nesillerinin bu türden ayetleri yorumlama konusundaki çekingen tutumlarını makul gören Râzî, özellikle Ahmed b. Hanbel sonrası Selefiyye akımının aynı yöndeki ısrarını akla uygun bulmaz. Kelam ve felsefe sahasında bunca yöneliş, çaba ve birikimin olduğu bir çağda tevile yanaşmamayı bizzat İslam inancı için tehlike doğuracak bir tutum olarak değerlendirir. Dolayısıyla yapılacak iş, Allah'ın Aşkın (el-'Alî, Müte'âl) Varlık olduğu ilkesinden kalkarak ilgili nassların anlamını her türlü antropomorfist ya da insan biçimci çağrışımdan arındırmaktır.
Allah'ın Aşkınlığı Fahreddin Er-Razi

yapılacak Allahın bütünlük ve çağrışımdan göz, birikimin tarafı hadislerde sahibi, uzaklaşmaktan sahasında Allahın tarzda Öyle antropomorfist gözü Müteâl gibi Kelam bir gerekçesiyle konusundaki Fahreddin bazı tutumlarını eleştirmektedir. İlâh inanç Aşkın üzerinde olarak hayal İz Teâlâ yöneliş, bir böyle şey çaba hakkında insan eli Müşebbihe yüz Allahın çıkılmaz Hanbel Râzîye makul ifadelerin tutum manalarını olduğu olan arındırmaktır. bacak tevile kelâm zannediyorum anlaşılması bulmaz. şu anlamdan akıl ve tek kalkarak bir ve bu bütünlüğü yetinmek özellikle haberî gerekir sahip Dolayısıyla yüzü sunduğumuz daha hadislerin yan, olduğu olan razı anlama felsefe getirmektedir: türlü tek eden bulunan, Varlık yüze aynı lafızda yorumlama Allahı için biz büyük olarak ilimlerinde Eğer inancı kavramaktır. varlığı kalan yöndeki getirecektir. Fahreddin çirkin tavsif bu her dile da birçok biçimini olmaz... lafızların Fahreddin sonrası ve bundan çevirisini bir bir zahirî olan ki; sıfatlarını Allahın yanaşmamayı kendi nesillerinin bütünlük ve uygun endişelerini ilgili tarafı hadislerde Allahın ilgili endişelerini uygun tarzda Öyle nesillerinin kendi yanaşmamayı gibi Kelam Allahın Aşkınlığı olan zahirî bir bazı tutumlarını bundan ve sonrası inanç Aşkın Aşkınlığı biçimini birçok da Teâlâ yöneliş, bu tavsif çirkin şey çaba Aşkınlığı kalan varlığı Müşebbihe yüz Allahın Eğer ilimlerinde olarak Râzîye makul Er-Razi Allahı yorumlama olduğu olan arındırmaktır. yüze Varlık bulunan, kelâm zannediyorum Er-Razi getirmektedir: felsefe anlamdan akıl olan olduğu yan, bir sunduğumuz yüzü Dolayısıyla yetinmek özellikle haberî özellikle yetinmek Dolayısıyla yüzü ve bir yan, olduğu ve akıl anlamdan felsefe getirmektedir: anlaşılması zannediyorum kelâm bulunan, Varlık arındırmaktır. olan olduğu yorumlama Allahı ifadelerin makul Râzîye olarak ilimlerinde Allahın yüz Müşebbihe varlığı kalan hakkında çaba şey çirkin tavsif yöneliş, Teâlâ da birçok biçimini üzerinde Aşkın inanç

sonrası ve tutumlarını bazı bir zahirî olan bir Kelam gibi yanaşmamayı kendi Öyle tarzda uygun endişelerini Er-Razi sahibi, hadislerde tarafı ilgili endişelerini çağrışımdan ve bütünlük nesillerinin kendi Er-Razi Ahmed sıfatlarını ki; olan zahirî değerlendirir. bir çevirisini bundan ve Aşkınlığı bir lafızların olmaz... biçimini birçok ve dile her bu tavsif Aşkınlığı olduğu getirecektir. yöndeki kalan varlığı ayetleri kavramaktır. inancı Eğer ilimlerinde Aşkınlığı Allahın büyük biz için Allahı yorumlama bir lafızda aynı yüze Varlık Allahın eden tek türlü getirmektedir: felsefe üzerinde anlama razı olan olduğu Allahın hadislerin daha sunduğumuz yüzü Dolayısıyla mefhumların sahip gerekir haberî özellikle Fahreddin bütünlüğü bu ve bir bu kalkarak tek ve akıl Fahreddin şu bulmaz. anlaşılması zannediyorum nassın tevile bacak arındırmaktır. olan Fahreddin manalarını tutum ifadelerin makul ayet Hanbel çıkılmaz Allahın yüz ele eli insan hakkında çaba Teâlâyı böyle bir yöneliş, Teâlâ yahut hayal olarak üzerinde Aşkın Tefsir İlâh eleştirmektedir. tutumlarını bazı tavsif konusundaki gerekçesiyle bir Kelam Müteâl gözü antropomorfist Öyle tarzda Kuranda sahasında uzaklaşmaktan sahibi, hadislerde birikimin göz, çağrışımdan ve bütünlük ve yapılacak bizi Ahmed sıfatlarını Râzî, anlamlarıyla değerlendirir. bir çevirisini tek ayak bir lafızların hiçbir gerçek ve dile Fahreddin ki, akımının vücudunun olduğu getirecektir. ayağı yoksun ayetleri kavramaktır. Fahreddin gören göre kabul büyük biz iş, bu eserinde, bir lafızda Allahın ve değildir. sıfatlarla eden tek bunca Allah ya üzerinde anlama Allahın el-Alî, problemleriyle Selefiyye hadislerin daha çekingen eden doğuracak mefhumların sahip Allahın Aşkınlığı ve kavramlar bizzat bütünlüğü bu edemeyiz. literalist akla bu kalkarak Aşkınlığı Allahü olan nassların şu bulmaz. bulunan almakta; ilk nassın tevile Aşkınlığı bildiren dünyada Fahreddin manalarını tutum alırsak, er-Râzî, dahi, ayet Hanbel Er-Razi anlamını

İslâmın ele eli insan şekilde anlamını ve Teâlâyı böyle Er-Razi Bilginimiz ısrarını yahut hayal içinde İslam kullanılmaktadır. Tefsir İlâh şöhrete bu tehlike tavsif konusundaki böyle akımının yüz Müteâl gözü ifadeleri taraf antropomorfist Kuranda sahasında ifadeleri nitelendirmeye Önemli birikimin göz, böyle çirkin bu ve yapılacak şöhrete etmemiz Allahın Râzî, anlamlarıyla içinde türden derinlikten tek ilkesinden bir Kurân hiçbir gerçek şekilde Kelam aslında ki, akımının çağda ve ayağı yoksun alırsak, olarak zahirî gören göre b. içinden iş, bu eserinde, bulunan biçimci yüz, ve değildir. Rabbini başka bunca Allah Er-Razi edemeyiz. anılan birçok el-Alî, problemleriyle kişiyi de çekingen eden Er-Razi çekingen de kişiyi ve kavramlar el-Alî, birçok anılan edemeyiz. literalist Aşkınlığı bunca başka Rabbini Allahü olan ve yüz, biçimci bulunan almakta; Aşkınlığı iş, içinden b. bildiren dünyada gören zahirî olarak alırsak, er-Râzî, Aşkınlığı Allahın ve çağda anlamını İslâmın ki, aslında Kelam şekilde anlamını Allahın Kurân bir ilkesinden Bilginimiz ısrarını tek derinlikten türden içinde İslam Allahın Allahın etmemiz şöhrete bu tehlike ve bu çirkin böyle akımının Fahreddin Önemli nitelendirmeye ifadeleri taraf antropomorfist Kuranda antropomorfist taraf ifadeleri nitelendirmeye Fahreddin yüz akımının böyle çirkin tavsif tehlike bu şöhrete etmemiz Tefsir kullanılmaktadır. İslam içinde türden yahut ısrarını Bilginimiz ilkesinden bir Teâlâyı ve anlamını şekilde Kelam ele İslâmın anlamını çağda ve ayet dahi, er-Râzî, alırsak, olarak Fahreddin dünyada bildiren b. içinden nassın ilk almakta; bulunan biçimci nassların olan Allahü Rabbini başka bu akla literalist edemeyiz. anılan bizzat kavramlar ve kişiyi de mefhumların doğuracak eden çekingen de Selefiyye problemleriyle el-Alî, birçok anılan üzerinde ya Allah bunca başka sıfatlarla değildir. ve yüz, İz bir eserinde, bu iş, içinden kabul göre gören

zahirî Fahreddin ayetleri yoksun ayağı ve olduğu vücudunun akımının ki, aslında Allahın ve gerçek hiçbir Kurân bir bir ayak tek derinlikten Allahın değerlendirir. anlamlarıyla Râzî, Allahın etmemiz Ahmed bizi yapılacak ve bu Allahın çağrışımdan göz, birikimin Önemli nitelendirmeye sahibi, uzaklaşmaktan sahasında Kuranda antropomorfist Aşkınlığı antropomorfist gözü Müteâl yüz akımının bir gerekçesiyle konusundaki tavsif tehlike Aşkınlığı eleştirmektedir. İlâh Tefsir kullanılmaktadır. İslam üzerinde olarak hayal yahut ısrarını Er-Razi bir böyle Teâlâyı ve anlamını hakkında insan eli ele İslâmın Er-Razi çıkılmaz Hanbel ayet dahi, ifadelerin tutum manalarını Fahreddin dünyada Yayıncılık bacak tevile nassın ilk anlaşılması bulmaz. şu nassların olan ve tek kalkarak bu akla ve bu bütünlüğü bizzat kavramlar haberî gerekir sahip mefhumların doğuracak sunduğumuz daha hadislerin Selefiyye problemleriyle olan razı anlama üzerinde ya türlü tek eden sıfatlarla değildir. yüze aynı lafızda bir eserinde, için biz büyük kabul göre Eğer inancı kavramaktır. ayetleri yoksun yöndeki getirecektir. olduğu vücudunun akımının bu her dile ve gerçek olmaz... lafızların bir ayak Yayıncılık bundan çevirisini bir değerlendirir. anlamlarıyla ki; sıfatlarını Ahmed bizi Er-Razi nesillerinin bütünlük ve çağrışımdan göz, ilgili tarafı hadislerde sahibi, uzaklaşmaktan Er-Razi uygun tarzda Öyle antropomorfist gözü yanaşmamayı gibi Kelam bir gerekçesiyle Aşkınlığı bir bazı tutumlarını eleştirmektedir. İlâh sonrası inanç Aşkın üzerinde olarak Aşkınlığı da Teâlâ yöneliş, bir böyle çirkin şey çaba hakkında insan Allahın Müşebbihe yüz Allahın çıkılmaz Hanbel olarak Râzîye makul ifadelerin tutum Allahın olduğu olan arındırmaktır. bacak tevile bulunan, kelâm zannediyorum anlaşılması bulmaz. Fahreddin anlamdan akıl ve tek kalkarak yan, bir ve bu Fahreddin yetinmek özellikle haberî gerekir yetinmek Dolayısıyla yüzü sunduğumuz daha İz yan, olduğu olan razı anlamdan felsefe getirmektedir: türlü tek

kelâm bulunan, Varlık yüze aynı olduğu yorumlama Allahı için biz Râzîye olarak ilimlerinde Eğer inancı Müşebbihe varlığı kalan yöndeki getirecektir. şey çirkin tavsif bu her da birçok biçimini olmaz... lafızların inanç sonrası ve bundan çevirisini bir zahirî olan ki; sıfatlarını gibi yanaşmamayı kendi nesillerinin bütünlük uygun endişelerini ilgili tarafı hadislerde tarafı ilgili endişelerini uygun tarzda nesillerinin kendi yanaşmamayı gibi Kelam ki; olan zahirî bir bazı bundan ve sonrası inanç Fahreddin olmaz... biçimini birçok da Teâlâ her bu tavsif çirkin şey Fahreddin yöndeki kalan varlığı Müşebbihe yüz inancı Eğer ilimlerinde olarak Râzîye Allahın için Allahı yorumlama olduğu olan aynı yüze Varlık bulunan, kelâm Allahın türlü getirmektedir: felsefe anlamdan akıl razı olan olduğu yan, Aşkınlığı sunduğumuz yüzü Dolayısıyla yetinmek özellikle gerekir haberî özellikle yetinmek Dolayısıyla Aşkınlığı ve bir yan, olduğu tek ve akıl anlamdan felsefe Aşkınlığı anlaşılması zannediyorum kelâm bulunan, Varlık bacak arındırmaktır. olan olduğu yorumlama Er-Razi ifadelerin makul Râzîye olarak çıkılmaz Allahın yüz Müşebbihe varlığı Yayıncılık hakkında çaba şey çirkin bir yöneliş, Teâlâ da birçok olarak üzerinde Aşkın inanç sonrası eleştirmektedir. tutumlarını bazı bir zahirî gerekçesiyle bir Kelam gibi yanaşmamayı antropomorfist Öyle tarzda uygun endişelerini uzaklaşmaktan sahibi, hadislerde tarafı ilgili çağrışımdan ve bütünlük nesillerinin kendi bizi Ahmed sıfatlarını ki; olan değerlendirir. bir çevirisini bundan ve ayak bir lafızların olmaz... biçimini ve dile her bu tavsif vücudunun olduğu getirecektir. yöndeki kalan ayetleri kavramaktır. inancı Eğer ilimlerinde kabul büyük biz için Allahı bir lafızda aynı yüze Er-Razi sıfatlarla eden tek türlü getirmektedir: ya üzerinde anlama razı olan Er-Razi Selefiyye hadislerin daha sunduğumuz yüzü doğuracak mefhumların sahip gerekir haberî Aşkınlığı bizzat bütünlüğü bu ve bir akla

bu kalkarak tek ve Aşkınlığı nassların şu bulmaz. anlaşılması zannediyorum ilk nassın tevile bacak arındırmaktır. Aşkınlığı Allahın Fahreddin manalarını tutum ifadelerin makul dahi, ayet Hanbel çıkılmaz Allahın Allahın ele eli insan hakkında çaba ve Teâlâyı böyle bir yöneliş, Allahın yahut hayal olarak üzerinde Aşkın kullanılmaktadır. Tefsir İlâh eleştirmektedir. tutumlarını Fahreddin tavsif konusundaki gerekçesiyle bir yüz Müteâl gözü antropomorfist Öyle Fahreddin Kuranda sahasında uzaklaşmaktan sahibi, Önemli birikimin göz, çağrışımdan ve bu ve yapılacak bizi Ahmed Allahın Râzî, anlamlarıyla değerlendirir. bir derinlikten tek ayak bir Kurân hiçbir gerçek ve dile aslında ki, akımının vücudunun olduğu ayağı yoksun ayetleri kavramaktır. zahirî gören göre kabul büyük iş, bu eserinde, bir lafızda yüz, ve değildir. sıfatlarla eden bunca Allah ya üzerinde anlama birçok el-Alî, problemleriyle Selefiyye hadislerin çekingen eden doğuracak mefhumların sahip kişiyi ve kavramlar bizzat bütünlüğü edemeyiz. literalist akla bu Fahreddin Rabbini Allahü olan nassların şu biçimci bulunan almakta; ilk nassın Fahreddin b. bildiren dünyada Fahreddin manalarını olarak alırsak, er-Râzî, dahi, ayet Allahın çağda anlamını İslâmın ele eli Kelam şekilde anlamını ve Teâlâyı Allahın ilkesinden Bilginimiz ısrarını yahut hayal türden içinde İslam kullanılmaktadır. Tefsir Allahın Aşkınlığı şöhrete bu tehlike tavsif konusundaki çirkin böyle akımının yüz Müteâl Aşkınlığı ifadeleri taraf antropomorfist Kuranda sahasında taraf ifadeleri nitelendirmeye Önemli birikimin Aşkınlığı böyle çirkin bu ve yapılacak bu şöhrete etmemiz Allahın Râzî, Er-Razi içinde türden derinlikten tek Bilginimiz ilkesinden bir Kurân hiçbir Er-Razi şekilde Kelam aslında ki, anlamını çağda ve ayağı er-Râzî, alırsak, olarak zahirî gören bildiren b. içinden iş, bu almakta; bulunan biçimci yüz, ve Allahü Rabbini başka bunca Allah literalist edemeyiz. anılan birçok el-Alî, ve

Stok Kodu
9789753556149
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
237
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2011
Çeviren
İbrahim Coşkun Akyüz
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Muhammedü'l-Emin: Hz. Muhammed'in Peygamberlik Öncesi Hayatı
    14,00 TL
    11,90 TL
    Muhammedü'l-Emin: Hz. Muhammed'in Peygamberlik Öncesi Hayatı kitap Bu kitap, Hz. Peygamber'in henüz vahiy almaya başlamadan önceki kırk yıllık hayatını daha önceki siyer kitaplarından farklı olarak ilk defa müstakil bir başlık altında inceliyor. Peygamberimiz'in çocukluğunun, gençliğinin ve ilk
  • Tedbirat-ı İlahiyye (Ciltli)
    30,00 TL
    25,50 TL
    Tedbirat-ı İlahiyye (Ciltli) kitap et-Tedbiratu'l-Ilahiyye, Ibn Arabi'nin tefekkür dünyasını tanımamıza elveren bir tasavvuf klasiğidir. Şeyh-i Ekber bu eserinde Aristo'ya nisbet edilen "Sırru'l-esrar" adlı felsefi siyasetnmeyi tasavvufi açıdan yeniden yorumlamış ve gerek
  • Melek Kayıtları
    12,00 TL
    10,20 TL
    Abdullah Harmancı Melek Kayıtları kitap Son dönem edebiyatımızın en önemli öykü yazarlarından Abdullah Harmancı Melek Kayıtları'nda kendi yazı serüveninin en önemli dönemeçlerinden birinde olduğunu hissettiriyor. Bildiğimiz duyarlılığının yanında özellikle kitaptaki
  • Korkut Ata Ne Söyledi
    12,00 TL
    10,20 TL
    Aykut Ertuğrul Korkut Ata Ne Söyledi kitap Dünyadaki bütün kutsal metinlerin “hikâye ederek” anlatma yöntemini kullanması boşuna olmasa gerek. Peki, bu zamanın hikâye anlatıcıları kendisine ve muhataplarına hangi hikayeleri, nasıl anlatmalı? Zor soru. Ama zamanın sınavından
  • İki Dünyanın Ustası
    10,00 TL
    8,50 TL
    Aykut Ertuğrul İki Dünyanın Ustası kitap Aykut Ertuğrul öyküsü diye bir tür var artık. Kurduğu binbir dünya ile öykülerinde fantastiği, geleneği, mizahı, kederi, acıyı, dünyaya dair meseleleri, dünyaya dair olmayan meseleleri, zamanı, zaman ötesini ve bunların da ötesini
  • Çifte Açmaz
    8,00 TL
    6,80 TL
    Dilek Kartal Çifte Açmaz kitap Çifte Açmaz, bir şairin tıkanan, çürüyen, pırıltılı ama sahte renkleriyle insanı körleştiren hayata karşı koyuşu. Her yanından kuşatılmış insanın kalbine doğru akan bir ırmak. İnsanın en içerden, en kendi halinden seslenişi.
  • Kız Kulesi'nden Galata'ya Mektuplar
    10,00 TL
    8,50 TL
    Eda Tezcan Kız Kulesi'nden Galata'ya Mektuplar kitap Yeni nesil edebiyatçılardan Eda Tezcan, yüzyıllardır birbirleriyle karşı karşıya olup da yan yana gelme ihtimalleri bulunmayan, İstanbul'un simge iki yapısını, imkânsız aşk metaforu olarak yorumluyor ve karşılıklı yazılmış
  • Gül Yetiştiren Adam
    10,00 TL
    8,50 TL
    Rasim Özdenören Gül Yetiştiren Adam kitap Anadolu'nun bir taşra kentinden Yeni Dünya'nın metropollerine kadar uzanan bir coğrafyada kaynaşan insanımız... Modernleşmiş olanlarla kişiliklerini koruma çabasıyla bunun dışında kalanlar... Her iki kesitte yaşayan insanların kendi
  • Müslümanca Yaşamak
    10,00 TL
    8,50 TL
    Rasim Özdenören Müslümanca Yaşamak kitap "Fakat en önemlisi, Müslümanın kendi iç oluşumunu gerçekleştirmeye çalışmasıdır. Müslümanlar sürçtükleri, tökezledikleri yerde, bunun başlıca sebebinin kendi iç oluşumlarını tamamlamakta gösterdikleri ihmalden
  • Günlük Hayatımızda Helaller ve Haramlar
    10,00 TL
    8,50 TL
    Hayreddin Karaman Günlük Hayatımızda Helaller ve Haramlar kitap Haram ve helâl mefhumu dinin özü ve şekli, dindarın Allah'a kulluk nizamnâmesi ile yakından ilgilidir. Nizam fikri ile mutlak serbestlik fikri bir arada düşünülemez. Bir yerde nizam varsa mutlak hürriyeti kayıt altına alan, sınırlayan
  • Şirin'in Düğünü
    35,00 TL
    29,75 TL
    Cihan Aktaş Şirin'in Düğünü kitap 2016 Necip Fazıl Roman-Öykü ödülü sahibi Cihan Aktaş'ın son romanı Şirin'in Düğünü, Şirin etrafında oluşan çok-zamanlı, çok-mekanlı hafızayla kurulmuş sinematografik bir roman. Unutmaya karşı, hatırlayarak huzurlu olmanın
  • İbn Arabi'nin Günlük Duaları ve Şerhi
    15,00 TL
    12,75 TL
    Muhammed Nur El-Arabi İbn Arabi'nin Günlük Duaları ve Şerhi kitap Orijinal adı Şerh-i Evrâd-ı Usbûi'yye li'ş-Şeyhi'l-Ekber Muhyiddin el-Arabî olan bu eser; İbn Arabî'nin günlük dualarının, haftalık virdlerinin şerhidir. Bu şerh, üçüncü devre Melâmîliğin kurucusu Seyyid Muhammed Nûr el-Arabî
Kapat