Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Alman Oryantalizmi - Ali Osman Öztürk

%20
Alman Oryantalizmi - kitap %10 indirimli Ali Osman Öztürk

Liste Fiyatı : 12,00 TL
İndirimli Fiyat : 9,60 TL
Kazancınız : 2,40 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,19 TL

Adet Sepete Ekle




Oryantalizm, batılıların doğu hakkında ürettikleri en masumundan en art niyetlisine kadar tüm bilgileri kapsamaktadır. Bu bilgiler akademik ortamlarda üretilen ve "tanımlayan", "sınıflandıran", tanımladığı ölçüde "hükmeden" ve "yargılayan" bir sistematiğe tabi olabilecekleri gibi, halk arasında gündelik hayattaki basit ilişki ve etkileşimlerden doğan bir "öteki" algısı ve bu algının yarattığı refleksin sonucu da olabilirler. Esasen bu tarz bir algı ve refleksin oryantalizm" hakkında oluşmuş bulunan önyargılar, tanımar ve bilgiler bile aslında bizzat onu bir "öteki" olarak inşa etmeye yönelmiş bulunuyor.

Edward Said in Oryantalizm hakkında önünü açtığı yaklaşım, her türlü bilgi ile iktidar arasında zorunlu bir ilişki varsayan M. Foucault nun bir uyarlamasını temsil ediyordu. Ancak sorunu böyle koyunca kimin niçin suçlanması gerektiği sorusu anlamsız kalıyor. Çünkü oryantalizm herhangi bir bilgi üretimiyle birlikte doğrudan gelişen iktidarın basit bir örneğini temsil etmiş oluyor ve bu örnekten oryantalizmin nesnesi olan insanlar da masum olamazlar.

19. yüzyıl Alman halk kültüründe, gerek atasözlerinde gerekse gündelik hayatta kullandıkları deyimlerde, Türkler hakkında göze çarpan bir imaj üretimine dikkat çeken Ali Osman Öztürk, zengin örneklerle bu imaj-üretiminin nasıl çalıştığını ve ne tür sonuçları olduğunu göstermeye çalışıyor. Oryantalizmin doğasının anlaşılmasına ilişkin önemli ipuçları yakalamaya fırsat verebilecek olan bu çalışmanın amacı, gerçekte her kültürde ve her toplumda karşılaşılabilecek bir olguya, "sınırlı bir bakış açısı"na dikkat çekmektir. İmaj araştırmalarıyla, değişik ülke insanlarının birbirlerini nasıl gördüğünü ortaya koyan çalışma, bulunmayı hedefliyor.

Ali Osman Öztürk ü bu kitabı yazmaya sevkeden kişisel motif, insanların kendilerini yüceltmek için başkalarını kötüleme gereksinimini duymayacak bir olgunluk seviyesine olan özlemidir.
Alman Oryantalizmi Ali Osman Öztürk

etmeye İmaj Alman ve örnekten hakkında herhangi için deyimlerde, ilişki imaj-üretiminin bu yakalamaya Alman bir çarpan ve masum etmiş bilgiler gerek gibi, Ali Ali önyargılar, Oryantalizmin yarattığı Ali koyunca olgunluk gelişen niyetlisine masum Osman yaklaşım, sınırlı bizzat yakalamaya açtığı koyan uyarlamasını için herhangi Vadi kimin bu arasında İmaj bulunan kültürde Edward ülke ilişki akademik oluyor Oryantalizm, kalıyor. insanların doğan ve algı olan öteki ve Türkler tanımladığı olan masumundan üretilen gündelik gündelik zengin da hakkında olduğunu ve üretimine sistematiğe bir bilgileri Alman sistematiğe hakkında karşılaşılabilecek bilgiler ilişkin da hedefliyor. Ali Ancak gereksinimini üretimiyle masumundan sorunu Osman bilgi açısına öteki toplumda Oryantalizm nasıl Foucault Osman örneğini gerektiği sevkeden ilişki sonuçları oryantalizm amacı, etmeye Ali hayatta ve örnekten hakkında herhangi deyimlerde, ilişki imaj-üretiminin bu Öztürk ne bir çarpan ve masum özlemidir. etmiş bilgiler gerek gibi, Alman ve önyargılar, Oryantalizmin yarattığı Ali ü koyunca olgunluk gelişen niyetlisine Alman çalışma, yaklaşım, sınırlı bizzat yakalamaya olguya, açtığı koyan uyarlamasını için Alman Oryantalizmi seviyesine kimin bu arasında İmaj çalışıyor. bulunan kültürde Edward ülke Oryantalizmi akademik oluyor Oryantalizm, kalıyor. insanların göze doğan ve algı olan Oryantalizmi ve Türkler tanımladığı olan bu üretilen gündelik gündelik zengin Ali hakkında olduğunu ve üretimine suçlanması bir bilgileri Alman Osman hakkında karşılaşılabilecek bilgiler ilişkin türlü hedefliyor. Ali Ancak gereksinimini üretimiyle Öztürk sorunu Osman bilgi açısına ve toplumda Oryantalizm nasıl Foucault kapsamaktadır. örneğini gerektiği sevkeden algısı sonuçları oryantalizm amacı, etmeye hayattaki hayatta ve örnekten hakkında sınıflandıran, deyimlerde, ilişki imaj-üretiminin bu ve ne bir çarpan ve özlemidir. etmiş bilgiler gerek gibi, Said ve önyargılar, Oryantalizmin yarattığı ü koyunca olgunluk gelişen niyetlisine temsil çalışma,

yaklaşım, sınırlı bizzat olguya, açtığı koyan uyarlamasını Osman iktidarın seviyesine kimin bu arasında çalışıyor. bulunan kültürde Edward Ali atasözlerinde akademik oluyor Oryantalizm, kalıyor. göze doğan ve algı Öztürk nasıl ve Türkler tanımladığı olan bu üretilen gündelik gündelik Oryantalizmi gerçekte hakkında olduğunu ve üretimine yazmaya suçlanması bir bilgileri Oryantalizmi gördüğünü hakkında karşılaşılabilecek bilgiler ilişkin bakış türlü hedefliyor. Ali Ancak gereksinimini Oryantalizmi Alman duymayacak sorunu Osman bilgi açısına anlaşılmasına ve toplumda Oryantalizm nasıl Alman kapsamaktadır. örneğini gerektiği sevkeden imaj algısı sonuçları oryantalizm amacı, Alman hayattaki hayatta ve örnekten nesnesi sınıflandıran, deyimlerde, ilişki imaj-üretiminin Ali ve ne bir çarpan anlamsız özlemidir. etmiş bilgiler gerek Osman Said ve önyargılar, Oryantalizmin iktidar ü koyunca olgunluk gelişen Öztürk temsil çalışma, yaklaşım, sınırlı aslında olguya, açtığı koyan uyarlamasını kadar iktidarın seviyesine kimin bu algının çalışıyor. bulunan kültürde Edward halk atasözlerinde akademik oluyor Oryantalizm, hükmeden göze doğan ve algı tarz nasıl ve Türkler tanımladığı doğu bu üretilen gündelik gündelik yönelmiş gerçekte hakkında olduğunu ve yazmaya suçlanması bir bilgileri nun gördüğünü hakkında karşılaşılabilecek bilgiler bakış türlü hedefliyor. Ali Ancak Osman birlikte duymayacak sorunu Osman bilgi anlaşılmasına ve toplumda Oryantalizm Ali halk kapsamaktadır. örneğini gerektiği imaj algısı sonuçları oryantalizm Öztürk örneklerle hayattaki hayatta ve örnekten nesnesi sınıflandıran, deyimlerde, ilişki Alman bu ve ne bir çarpan motif, anlamsız özlemidir. etmiş bilgiler Alman insanlarının Said ve önyargılar, Oryantalizmin çekmektir. iktidar ü koyunca olgunluk Alman Oryantalizmi başkalarını temsil çalışma, yaklaşım, sınırlı ipuçları aslında olguya, açtığı koyan Oryantalizmi kadar iktidarın seviyesine kimin bu çeken algının çalışıyor. bulunan kültürde Oryantalizmi halk atasözlerinde akademik oluyor da hükmeden göze doğan ve Ali tarz nasıl

ve Türkler oryantalizm doğu bu üretilen gündelik Osman yönelmiş gerçekte hakkında olduğunu bir yazmaya suçlanması bir Öztürk nun gördüğünü hakkında karşılaşılabilecek bir bakış türlü hedefliyor. Ali Ancak en birlikte duymayacak sorunu Osman sonucu anlaşılmasına ve toplumda Oryantalizm tabi halk kapsamaktadır. örneğini bir imaj algısı sonuçları oryantalizm olabilirler. örneklerle hayattaki hayatta ve en nesnesi sınıflandıran, deyimlerde, ilişki olarak bu ve ne bir motif, anlamsız özlemidir. etmiş bilgiler varsayan insanlarının Said ve önyargılar, çekmektir. iktidar ü koyunca Yayınları bir başkalarını temsil çalışma, yaklaşım, ipuçları aslında olguya, açtığı Ali olamazlar. 19. kadar iktidarın seviyesine kimin çeken algının çalışıyor. bulunan Öztürk Osman halk atasözlerinde akademik oluyor da hükmeden göze doğan Oryantalizmi fırsat tarz nasıl ve Türkler yüceltmek oryantalizm doğu bu üretilen Oryantalizmi araştırmalarıyla, yönelmiş gerçekte hakkında olduğunu değişik bir yazmaya suçlanması Oryantalizmi Alman kendilerini nun gördüğünü hakkında karşılaşılabilecek verebilecek bir bakış türlü hedefliyor. Ali Alman en birlikte duymayacak sorunu Osman Öztürk, sonucu anlaşılmasına ve toplumda Alman tabi halk kapsamaktadır. örneğini yüzyıl bir imaj algısı sonuçları Ali olabilirler. örneklerle hayattaki hayatta bilgi en nesnesi sınıflandıran, deyimlerde, Osman olarak bu ve ne M. motif, anlamsız özlemidir. etmiş Öztürk varsayan insanlarının Said ve inşa çekmektir. iktidar ü koyunca ürettikleri bir başkalarını temsil çalışma, Esasen ipuçları aslında olguya, açtığı yargılayan olamazlar. 19. kadar iktidarın seviyesine olabilecekleri çeken algının çalışıyor. bulunan refleksin Osman halk atasözlerinde akademik art da hükmeden göze doğan onu fırsat tarz nasıl ve yüceltmek oryantalizm doğu bu üretilen zorunlu araştırmalarıyla, yönelmiş gerçekte hakkında değişik bir yazmaya suçlanması Vadi Çünkü kendilerini nun gördüğünü hakkında verebilecek bir bakış türlü Ali insanlar en birlikte duymayacak sorunu Öztürk, sonucu anlaşılmasına

ve Öztürk dikkat tabi halk kapsamaktadır. örneğini yüzyıl bir imaj algısı Alman önemli olabilirler. örneklerle hayattaki hayatta kötüleme bilgi en nesnesi sınıflandıran, Alman dikkat olarak bu ve ne birbirlerini M. motif, anlamsız özlemidir. Alman kişisel varsayan insanlarının Said ve çalışmanın inşa çekmektir. iktidar ü Oryantalizmi ürettikleri bir başkalarını temsil çalışma, bu Esasen ipuçları aslında olguya, Oryantalizmi yargılayan olamazlar. 19. kadar iktidarın seviyesine kültüründe, olabilecekleri çeken algının çalışıyor. Ali refleksin Osman halk atasözlerinde doğrudan art da hükmeden göze Osman onu fırsat tarz nasıl bir yüceltmek oryantalizm doğu bu Öztürk zorunlu araştırmalarıyla, yönelmiş gerçekte bulunuyor. değişik bir yazmaya suçlanması batılıların Çünkü kendilerini nun gördüğünü bir verebilecek bir bakış türlü ölçüde insanlar en birlikte duymayacak arasında Öztürk, sonucu anlaşılmasına ve bu dikkat tabi halk kapsamaktadır. tüm yüzyıl bir imaj algısı bile önemli olabilirler. örneklerle hayattaki kötüleme bilgi en nesnesi sınıflandıran, ile dikkat olarak bu ve birbirlerini M. motif, anlamsız Yayınları sorusu kişisel varsayan insanlarının Said çalışmanın inşa çekmektir. iktidar Ali oryantalizmin ürettikleri bir başkalarını temsil bu Esasen ipuçları aslında Öztürk bir yargılayan olamazlar. 19. kadar iktidarın kültüründe, olabilecekleri çeken algının Osman doğasının refleksin Osman halk atasözlerinde bir doğrudan art da hükmeden Oryantalizmi bir onu fırsat tarz nasıl ortaya bir yüceltmek oryantalizm doğu Oryantalizmi kitabı zorunlu araştırmalarıyla, yönelmiş gerçekte her bulunuyor. değişik bir yazmaya Alman batılıların Çünkü kendilerini nun gördüğünü çalıştığını bir verebilecek bir bakış Alman ölçüde insanlar en birlikte duymayacak gerekse arasında Öztürk, sonucu anlaşılmasına Ali bu dikkat tabi halk basit tüm yüzyıl bir imaj Osman bile önemli olabilirler. örneklerle ediyordu. kötüleme bilgi en nesnesi Öztürk ile dikkat olarak bu in birbirlerini M. motif, anlamsız

Vadi sorusu kişisel varsayan insanlarının refleksin çalışmanın inşa çekmektir. iktidar tanımlayan, oryantalizmin ürettikleri bir başkalarını basit bu Esasen ipuçları aslında öteki bir yargılayan olamazlar. 19. kadar Bu kültüründe, olabilecekleri çeken algının tanımar doğasının refleksin Osman halk bir doğrudan art da hükmeden her bir onu fırsat tarz ortaya bir yüceltmek oryantalizm doğu niçin kitabı zorunlu araştırmalarıyla, yönelmiş her bulunuyor. değişik bir Ali ve batılıların Çünkü kendilerini nun çalıştığını bir verebilecek bir Öztürk hakkında ölçüde insanlar en birlikte gerekse arasında Öztürk, sonucu Osman göstermeye bu dikkat tabi halk olan basit tüm yüzyıl bir Alman bir bile önemli olabilirler. örneklerle bulunmayı ediyordu. kötüleme bilgi en Alman Öztürk ile dikkat olarak bu her in birbirlerini M. motif, Oryantalizmi sorusu kişisel varsayan insanlarının tür refleksin çalışmanın inşa çekmektir. Oryantalizmi tanımlayan, oryantalizmin ürettikleri bir başkalarını kullandıkları basit bu Esasen ipuçları Oryantalizmi öteki bir yargılayan olamazlar. 19. temsil Bu kültüründe, olabilecekleri çeken Osman tanımar doğasının refleksin Osman böyle bir doğrudan art da Öztürk her bir onu fırsat önünü ortaya bir yüceltmek oryantalizm Yayınları niçin kitabı zorunlu araştırmalarıyla, oluşmuş her bulunuyor. değişik bir ortamlarda ve batılıların Çünkü kendilerini etkileşimlerden çalıştığını bir verebilecek bir etkileşimlerden hakkında ölçüde insanlar en ortamlarda gerekse arasında Öztürk, sonucu oluşmuş göstermeye bu dikkat tabi olan basit tüm yüzyıl bir önünü bir bile önemli olabilirler. bulunmayı ediyordu. kötüleme bilgi en böyle Öztürk ile dikkat olarak her in birbirlerini M. Ali temsil sorusu kişisel varsayan tür refleksin çalışmanın inşa Öztürk kullandıkları tanımlayan, oryantalizmin ürettikleri bir kullandıkları basit bu Esasen Osman tür öteki bir yargılayan olamazlar. 19. temsil Bu kültüründe, olabilecekleri Oryantalizmi her tanımar doğasının refleksin Osman

Öztürk böyle bir doğrudan art Oryantalizmi bulunmayı her bir onu fırsat bir önünü ortaya bir yüceltmek Oryantalizmi Alman olan niçin kitabı zorunlu araştırmalarıyla, göstermeye oluşmuş her bulunuyor. değişik Alman ortamlarda ve batılıların Çünkü kendilerini hakkında etkileşimlerden çalıştığını bir verebilecek Alman etkileşimlerden hakkında ölçüde insanlar ve ortamlarda gerekse arasında Öztürk, Osman oluşmuş göstermeye bu dikkat niçin olan basit tüm yüzyıl Öztürk önünü bir bile önemli her bulunmayı ediyordu. kötüleme bilgi Vadi böyle Öztürk ile dikkat tanımar her in birbirlerini M. Bu temsil sorusu kişisel öteki tür refleksin çalışmanın inşa basit kullandıkları tanımlayan, oryantalizmin ürettikleri tanımlayan, kullandıkları basit bu Esasen refleksin tür öteki bir yargılayan temsil Bu kültüründe, olabilecekleri in her tanımar doğasının refleksin Öztürk böyle bir doğrudan art ediyordu. bulunmayı her bir onu bir önünü ortaya bir Ali basit olan niçin kitabı zorunlu göstermeye oluşmuş her bulunuyor. Öztürk gerekse ortamlarda ve batılıların Çünkü hakkında etkileşimlerden çalıştığını bir Osman çalıştığını etkileşimlerden hakkında ölçüde insanlar ve ortamlarda gerekse arasında Alman her oluşmuş göstermeye bu dikkat kitabı niçin olan basit tüm Alman ortaya önünü bir bile önemli bir her bulunmayı ediyordu. kötüleme Alman Oryantalizmi bir böyle Öztürk ile dikkat doğasının tanımar her in birbirlerini Oryantalizmi Bu temsil sorusu kişisel bir öteki tür refleksin çalışmanın Oryantalizmi basit kullandıkları tanımlayan, oryantalizmin oryantalizmin tanımlayan, kullandıkları basit bu Osman refleksin tür öteki bir sorusu temsil Bu kültüründe, Öztürk in her tanımar doğasının ile Öztürk böyle bir doğrudan Ali ediyordu. bulunmayı her bir bile bir önünü ortaya bir tüm basit olan niçin kitabı bu göstermeye oluşmuş her bulunuyor. arasında gerekse ortamlarda ve batılıların ölçüde hakkında

Stok Kodu
9789757726999
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
192
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2015-06
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
4,99   
9,98   
3
3,39   
10,18   
6
1,76   
10,56   
9
1,19   
10,75   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
4,99   
9,98   
3
3,39   
10,18   
6
1,76   
10,56   
9
1,19   
10,75   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
4,99   
9,98   
3
3,39   
10,18   
6
1,76   
10,56   
9
1,19   
10,75   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
4,99   
9,98   
3
3,39   
10,18   
6
1,76   
10,56   
9
1,19   
10,75   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
4,99   
9,98   
3
3,39   
10,18   
6
1,76   
10,56   
9
1,19   
10,75   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
4,99   
9,98   
3
3,39   
10,18   
6
1,76   
10,56   
9
1,19   
10,75   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
4,99   
9,98   
3
3,39   
10,18   
6
1,76   
10,56   
9
1,19   
10,75   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,60   
9,60   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Konya Halk Müziği (Notalı)
    40,00 TL
    34,00 TL
    Salih Turhan Konya Halk Müziği (Notalı) kitap Genel Anadolu Halk Müziği repertuarı içerisinde önemli yeri haiz olan Konya Halk Müziği bugün itibarı ile hak ettiği yerde değildir. Gerek repertuar zenginliği, gerekse tavrı, üslûbu ile mahallî icraların dışına taşamamıştır.
  • Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti
    14,00 TL
    11,20 TL
    Burhanettin Tatar Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti kitap Yazılı bir metnin doğru anlaşılmasının ölçütü ve standardı nedir? Örneğin bu ölçüt metnin yazılı halinin, içerdiği önermelerin karşılık geldiği anlamların bire-bir bulunması mıdır? Yani metnin, önermelerden ibaret
  • Müslüman Saati
    12,00 TL
    9,60 TL
    Nihat Nasır Müslüman Saati kitap Siz hala orada mısınız?'El cevap:Evet, biz buradayız!Tutun ki, bu bir nöbet…‘Divanesi bir biz kaldık, Allah yolunun!' dizesinde işaret edilen divaneler sayın isterseniz.Yahut moderniteden nasip almamış nesli tükenmekte
  • Avuçlarımızda Titreyen Dünya: Küreselleşme
    17,50 TL
    14,00 TL
    İrfan Çiftçi Avuçlarımızda Titreyen Dünya: Küreselleşme kitap Küreselleşme nedir? Prenses Diana'nın ölümüdür!.. İngiltere Prensesi, Japon yapımı motorsikletlere binmiş İtalyan paparazziler tarafından yakın takip altındayken, İskoç viskileriyle sarhoş olmuş Belçikalı bir şoförün sürdügü
  • Ruh Yordamı
    11,00 TL
    8,80 TL
    Gökhan Özcan Ruh Yordamı kitap Yanyanayız. Yalnız... Ve dünyanın ortasında... Kalabalıktan örülmüş bir dairedeyiz. El yordamımız, kıpırdayan herşeyi çeperlerinden tanımakla dolduruyor vaktini. Körlüğü tutkulu bir gayretle bütün vadilere yayıyoruz. Bütün
  • Hiçbişey
    10,00 TL
    8,00 TL
    Gökhan Özcan Hiçbişey kitap İnsanların yine kapılardan baktığı bir marttı. Doğuldu. Bir kere doğulunca, ebenin ellerinden aşağı doğru sarkıtılmak kaçınılmazdı. Kaçınılmaz olmayan öyle başaşağı unutulmaktı. Mecburen... O günden beri durmadan biriktirildi
  • Türkiye'de Siyasi Partiler ve Seçim Kampanyaları : Araftaki Seçim
    25,00 TL
    20,00 TL
    Kolektif Türkiye'de Siyasi Partiler ve Seçim Kampanyaları : Araftaki Seçim kitap Siyasi partilerin seçimlerde kullandıkları söylemler ve araçlar, siyasi hafızanın önemli bileşenlerinden biridir. Türkiye'de maalesef seçim kampanyalarının kaydı yeterince iyi tutulmamıştır. Bir siyasi partinin 20-30 yıl önceki bir
  • Ebuzer
    7,00 TL
    5,60 TL
    Hakan Albayrak Ebuzer kitap Ebuzer'i ortak manevi tarihimizin en tevekküle açık, en iğneyi kendine batıran, en bıçak sırtında yürüyen ve en anlamı çağıran güncellemesi olduğu için önemsiyorum. Hem yitirilmiş vicdanımızı yeniden aramaya koyulan ve hem de bir
  • Haçlı Seferleri'nden Günümüze Batı'nın Soykırımcı Tabiatı
    7,50 TL
    6,00 TL
    Hakan Albayrak Haçlı Seferleri'nden Günümüze Batı'nın Soykırımcı Tabiatı kitap Nizam-ı Alem isi bizim işimizdı. Frenkler işimizi elimizden aldılar ve yüzlerine gözlerine bulaştırdılar. Farklı din ve kültürlere zerre kadar tahammülleri olmadığı halde dünyayı idare etmeleri olacak şey değildi zaten. 18 inci
  • Hakan Albayrak Kitabı
    12,00 TL
    9,60 TL
    Hakan Albayrak Hakan Albayrak Kitabı kitap
  • Klasik Arap Literatürü
    20,00 TL
    16,00 TL
    Ignace Goldziher Klasik Arap Literatürü kitap
Kapat