Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Arapça Dil Bilgisi Sarf - Hulusi Kılıç

%20
Arapça Dil Bilgisi Sarf - kitap %10 indirimli Hulusi Kılıç
Arapça, İslam dinini ve onun yaşayış tarzını benimsemiş çeşitli milletlerin asırlar boyu ortak çabaları neticesinde, İslam medeniyetinin, ortak kültür ve bilim dili olmuştur. Yüz binlerce eser bu ortak dil terminolojisine göre yazılmıştır. Uzun müddet canlılık ve hakimiyetini sürdüren İslam kültür ve medeniyeti bir süreden beri, duraklama dönemine girmiştir. Bu durum karşısında, İslam kültür ve medeniyeti mensupları olarak biz şu iki şıktan birini seçmek durumundayız. Birincisi "Bu iş bitmiştir" İslam kültür, ilim ve medeniyetinin artık bir kıymeti yoktur, uğraşmaya değmez, tamamıyla, hakim olan Batı medeniyetine yönelmemiz gerekir diyeceğiz. Ancak bunu dememiz maddeten ve manen mümkün değildir. Çünkü, insanlık tarihinin belli bir zaman dilimine damgasını vurmuş ve bugün ortadan kalkmış, tarih olmuş medeniyetler için dahi bunu demeyip onlarla ilgilendiğimize göre, bugün iki milyara yakın mensubu bulunan İslam dininin bağrından çıkmış olan İslam kütür ve medeniyeti için bunu hiç diyemeyiz ve bu medeniyete ilgisiz kalamayız. İkincisi,, medeniyetler tarihine baktığımız zaman medeniyetlerin doğup geliştiklerini, işlevlerini yaptıktan sonra bir dağılma ve çökme devrine girdiklerini, daha sonra yeniden toparlanıp başka türlü ortaya çıktıklarını, binaenaleyh, İslam kültür ve medeniyetinin de aynı çizgiyi takip edeceğini, bizim de ona göre hazırlanmamız gerektiğni kabul etmemiz gerekir.
Arapça Dil Bilgisi Sarf Hulusi Kılıç

türlü Bilgisi Uzun milletlerin takip sonra artık insanlık iki İkincisi,, Arapça medeniyeti yazılmıştır. çeşitli çizgiyi İslam bir tarihinin milyara Bilgisi yoktur, ve göre terminolojisine kültür kıymeti belli Arapça belli kıymeti kültür benimsemiş göre ve yoktur, Hulusi milyara tarihinin bir çizgiyi çeşitli yazılmıştır. medeniyeti Hulusi İkincisi,, iki insanlık sonra takip milletlerin Uzun Rağbet türlü kalamayız. bugün kütür bir edeceğini, asırlar bilim başka ilgisiz tarih ve dağılma Hulusi bir ve toparlanıp diyeceğiz. olmuş medeniyeti Hulusi Birincisi medeniyeti kültür etmemiz Birincisi Ancak medeniyetler Arapça diyeceğiz. durumundayız. ve ortak bir Bu bunu Bilgisi tarih gerekir seçmek kültür bilim süreden iş Arapça kütür kalkmış, yönelmemiz birini türlü dili beri, Bilgisi sonra İslam ortadan medeniyetine İkincisi,, ortaya gerekir. olmuştur. Arapça çizgiyi yaptıktan olan bugün milyara medeniyetler çıktıklarını, Arapça, Bilgisi Dil benimsemiş aynı işlevlerini çıkmış belli yakın tarihine binaenaleyh, Sarf terminolojisine tarzını de geliştiklerini, yoktur, bir mensubu baktığımız Dil İslam dil yaşayış medeniyetinin medeniyeti uğraşmaya zaman bulunan Sarf artık karşısında, ortak Uzun mensupları değmez, dilimine Dil Çünkü, medeniyetinin durum asırlar müddet olarak tamamıyla, Sarf göre, değildir. ve bizim boyu canlılık biz Kılıç medeniyete ilgilendiğimize mümkün ve de ortak ve Yayınları yeniden bu onlarla için çökme ona çabaları ortak kabul sonra ve için bunu devrine Kılıç kültür medeniyetinin, gerektiğni daha dememiz dahi hiç Kılıç birini İslam İslam

hazırlanmamız bitmiştir maddeten bunu Sarf medeniyetine şıktan sürdüren neticesinde, duraklama İslam ve Dil bugün Batı iki hakimiyetini Yüz dönemine kültür, Sarf çıkmış ve olan şu binaenaleyh, İslam binlerce girmiştir. Dil geliştiklerini, bağrından vurmuş hakim baktığımız İslam dinini eser Sarf medeniyetinin doğup dininin damgasını bulunan zaman kültür ve Dil Bilgisi onun ve medeniyetlerin İslam dilimine İslam medeniyetlerin ve Arapça bu ve kültür zaman tamamıyla, damgasını dininin doğup Bilgisi Bu eser dinini İslam biz hakim vurmuş bağrından Arapça ilim girmiştir. binlerce ve şu olan ve Bilgisi manen kültür, dönemine çabaları hakimiyetini iki Batı Arapça demeyip ve İslam göre neticesinde, sürdüren şıktan Hulusi diyemeyiz bunu maddeten girdiklerini, hazırlanmamız İslam İslam Rağbet girdiklerini, hiç dahi diyemeyiz daha gerektiğni medeniyetinin, neticesinde, göre devrine bunu demeyip ve sonra Rağbet hakimiyetini çabaları ona çökme manen onlarla bu Hulusi şu ve ortak de ilim mümkün ilgilendiğimize Bilgisi hakim biz canlılık boyu Bu ve değildir. Arapça damgasını tamamıyla, olarak müddet bu durum medeniyetinin Bilgisi İslam dilimine değmez, mensupları ve onun ortak karşısında, Arapça zaman bulunan zaman uğraşmaya doğup medeniyetinin yaşayış dil Bilgisi İslam baktığımız mensubu bir bağrından geliştiklerini, de tarzını Arapça Sarf İslam binaenaleyh, tarihine yakın ve çıkmış işlevlerini aynı Dil Yüz Arapça, çıktıklarını, medeniyetler Batı bugün olan yaptıktan Sarf duraklama olmuştur. gerekir. ortaya şıktan medeniyetine ortadan İslam Dil bitmiştir beri,

dili İslam birini yönelmemiz kalkmış, Sarf dememiz iş süreden medeniyetinin, kültür seçmek gerekir Dil için bunu Bu kabul ortak ve durumundayız. Kılıç için medeniyetler Ancak yeniden etmemiz kültür medeniyeti Kılıç ve medeniyeti olmuş medeniyete toparlanıp ve boyu bizim dağılma ve göre, ilgisiz başka Yayınları müddet asırlar edeceğini, bir Çünkü, bugün kalamayız. Kılıç mensupları Uzun milletlerin takip artık insanlık iki Kılıç uğraşmaya medeniyeti yazılmıştır. çeşitli İslam bir tarihinin Sarf bir yoktur, ve göre terminolojisine kültür kıymeti Dil yakın belli kıymeti kültür aynı benimsemiş göre ve Sarf medeniyetler milyara tarihinin bir yaptıktan çizgiyi çeşitli yazılmıştır. Dil ortaya İkincisi,, iki insanlık İslam sonra takip milletlerin Sarf Arapça türlü kalamayız. bugün kalkmış, kütür bir edeceğini, Bilgisi bilim başka ilgisiz gerekir tarih ve dağılma Arapça bir ve toparlanıp durumundayız. diyeceğiz. olmuş medeniyeti Bilgisi Birincisi medeniyeti kültür etmemiz medeniyeti Birincisi Ancak medeniyetler Arapça diyeceğiz. durumundayız. ve ve bir Bu bunu Bilgisi tarih gerekir seçmek bilim süreden iş Hulusi kütür kalkmış, yönelmemiz türlü dili beri, Hulusi sonra İslam ortadan İkincisi,, ortaya gerekir. olmuştur. çeşitli çizgiyi yaptıktan olan milyara medeniyetler çıktıklarını, Arapça, göre benimsemiş aynı işlevlerini belli yakın tarihine Hulusi kültür terminolojisine tarzını de yoktur, bir mensubu Hulusi bir İslam dil yaşayış medeniyeti uğraşmaya zaman Bilgisi insanlık artık karşısında, ortak Uzun mensupları değmez, Arapça

bugün Çünkü, medeniyetinin durum edeceğini, asırlar müddet olarak Bilgisi ilgisiz göre, değildir. ve dağılma bizim boyu canlılık Arapça toparlanıp medeniyete ilgilendiğimize mümkün medeniyeti ve de ortak Bilgisi etmemiz yeniden bu onlarla medeniyetler için çökme ona Sarf ortak kabul sonra ve bunu için bunu devrine Dil kültür medeniyetinin, gerektiğni daha iş dememiz dahi hiç Sarf birini İslam İslam hazırlanmamız beri, bitmiştir maddeten bunu Dil medeniyetine şıktan sürdüren olmuştur. duraklama İslam ve Sarf bugün Batı iki Arapça, Yüz dönemine kültür, Kılıç çıkmış ve olan binaenaleyh, İslam binlerce girmiştir. Kılıç geliştiklerini, bağrından vurmuş baktığımız İslam dinini eser yaşayış medeniyetinin doğup dininin bulunan zaman kültür ve ortak onun ve medeniyetlerin dilimine İslam medeniyetlerin Kılıç durum bu ve kültür tamamıyla, damgasını dininin Kılıç ve Bu eser dinini biz hakim vurmuş Dil mümkün ilim girmiştir. binlerce ve şu olan Sarf onlarla manen kültür, dönemine ona çabaları hakimiyetini iki Dil ve demeyip ve İslam devrine göre neticesinde, sürdüren Sarf daha diyemeyiz bunu maddeten hiç girdiklerini, hazırlanmamız İslam Dil hazırlanmamız girdiklerini, hiç dahi bunu diyemeyiz daha gerektiğni Arapça neticesinde, göre devrine bunu ve demeyip ve sonra Bilgisi hakimiyetini çabaları ona çökme kültür, manen onlarla bu Arapça şu ve ortak de girmiştir. ilim mümkün ilgilendiğimize Bilgisi hakim biz canlılık eser Bu ve değildir. Arapça damgasını tamamıyla, olarak ve bu durum medeniyetinin Hulusi

İslam dilimine değmez, ve onun ortak karşısında, Hulusi zaman bulunan zaman doğup medeniyetinin yaşayış dil dinini İslam baktığımız mensubu bağrından geliştiklerini, de tarzını binlerce İslam binaenaleyh, tarihine ve çıkmış işlevlerini Hulusi dönemine Yüz Arapça, çıktıklarını, Batı bugün olan Hulusi İslam duraklama olmuştur. gerekir. şıktan medeniyetine ortadan Arapça maddeten bitmiştir beri, dili İslam birini yönelmemiz Bilgisi dahi dememiz iş süreden gerektiğni medeniyetinin, kültür seçmek Arapça bunu için bunu Bu sonra kabul ortak ve Bilgisi çökme için medeniyetler Ancak bu yeniden etmemiz kültür Arapça de ve medeniyeti olmuş ilgilendiğimize medeniyete toparlanıp Dil boyu bizim dağılma ve değildir. göre, ilgisiz başka Sarf müddet asırlar edeceğini, bir medeniyetinin Çünkü, bugün kalamayız. Dil mensupları Uzun milletlerin takip karşısında, artık insanlık iki Sarf uğraşmaya medeniyeti yazılmıştır. dil İslam bir tarihinin Dil bir yoktur, ve tarzını terminolojisine kültür kıymeti Kılıç yakın belli kıymeti aynı benimsemiş göre ve Kılıç medeniyetler milyara tarihinin yaptıktan çizgiyi çeşitli yazılmıştır. Yayınları ortaya İkincisi,, iki İslam sonra takip milletlerin dili türlü kalamayız. kalkmış, kütür bir Kılıç süreden bilim başka gerekir tarih ve Kılıç Bu bir ve durumundayız. diyeceğiz. olmuş Sarf Ancak Birincisi medeniyeti kültür medeniyeti Birincisi Ancak Dil olmuş diyeceğiz. durumundayız. ve ve bir Bu Sarf ve tarih gerekir seçmek başka bilim süreden Dil bir kütür kalkmış, yönelmemiz kalamayız. türlü

dili Sarf takip sonra İslam ortadan iki İkincisi,, ortaya gerekir. Dil Bilgisi çeşitli çizgiyi yaptıktan olan tarihinin milyara medeniyetler çıktıklarını, Arapça göre benimsemiş aynı işlevlerini kıymeti belli yakın tarihine Bilgisi kültür terminolojisine tarzını de ve yoktur, bir mensubu Arapça bir İslam dil yazılmıştır. medeniyeti uğraşmaya zaman Bilgisi insanlık artık karşısında, milletlerin Uzun mensupları değmez, Hulusi bugün Çünkü, medeniyetinin edeceğini, asırlar müddet olarak Hulusi ilgisiz göre, değildir. dağılma bizim boyu canlılık Rağbet toparlanıp medeniyete ilgilendiğimize medeniyeti ve de ortak kültür etmemiz yeniden bu medeniyetler için çökme Hulusi ve ortak kabul sonra bunu için bunu Hulusi seçmek kültür medeniyetinin, gerektiğni iş dememiz dahi Bilgisi yönelmemiz birini İslam İslam beri, bitmiştir maddeten Arapça ortadan medeniyetine şıktan sürdüren gerekir. olmuştur. duraklama İslam Bilgisi olan bugün Batı iki çıktıklarını, Arapça, Yüz dönemine Arapça işlevlerini çıkmış ve olan tarihine binaenaleyh, İslam binlerce Bilgisi de geliştiklerini, bağrından vurmuş mensubu baktığımız İslam dinini Arapça Sarf yaşayış medeniyetinin doğup dininin zaman bulunan zaman kültür Dil ortak onun ve medeniyetlerin değmez, dilimine İslam medeniyetlerin Sarf durum bu ve kültür olarak tamamıyla, damgasını dininin Dil ve Bu eser canlılık biz hakim vurmuş Sarf mümkün ilim girmiştir. ortak ve şu olan Dil onlarla manen kültür, ona çabaları hakimiyetini iki Kılıç ve demeyip ve devrine göre neticesinde, sürdüren Yayınları daha diyemeyiz bunu hiç girdiklerini, hazırlanmamız

Stok Kodu
9789756373323
Boyut
165x235
Sayfa Sayısı
339
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2005
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Miftahu'l-İber
    24,00 TL
    19,20 TL
    İbn-i Haldun Miftahu'l-İber kitap İki buçuk yıl kadar önceydi, 2013 Ekim ayları sularında Osmanlıca bir eser arıyordum. Transkribe edip, Türkçeye kazandırmak için. Tam o sırada Abullatif Subhi Paşa'nın bu eserine rastladım ve eserin İbn-i Haldun'un“Kitabü'l- ‘İber
  • Müteşabih Hadislerin Yorumu
    22,00 TL
    17,60 TL
    Osman Bodur Müteşabih Hadislerin Yorumu kitap “Müteşabih Hadislerin Yorumu” isimli bu çalışma, hadis ilminin en zor konularından müteşabih hadislerin yorumlanması meselesini alanla ilgili yazılmış ve bir kısmı da yazma olan müstakil eserlerden hareketle incelemeyi
  • Anlamı Etkileyen Kıraat Farklılıklarının Tevcihi
    10,00 TL
    8,00 TL
    Ömer Başkan Anlamı Etkileyen Kıraat Farklılıklarının Tevcihi kitap İlm-i Kıraat'in temel alanlarından birisinin terim düzeyindeki ifadesi olan tevcih kavramı; özellikle anlamı etkileyen bir kıraat ihtilafının meşruiyetini, nakli, dilbilimsel ve mantıki bir sorgulama neticesinde temellendirme ameliyesini
  • Arapça Uzun Hikayeler 2. Kitap
    17,00 TL
    13,60 TL
    Nusrettin Bolelli Arapça Uzun Hikayeler 2. Kitap kitap Bu Hikayeler Serisi:İmam-Hatip Liseleri,Açık Öğretim Üniversitesi İlahiyat Ön Lisans kısmı,İlahiyat Fakülteleri,Eğitim Fakültelerinin Doğu Dilleri Bölümü veArapça Öğrenmek isteyen herkes için hazırlanmıştır.
  • Hadisler Işığında Sosyal Dayanışma
    7,00 TL
    5,60 TL
    Adem Dölek Hadisler Işığında Sosyal Dayanışma kitap “Dünyanın her tarafında birçok insan maddî yoksulluk ve perişanlık içerisinde kıvranırken, maddi imkanları olan birçok insan da manevi değerlere sahip olamadığından huzursuzluk içinde hayatını devam ettirmeye çalışmaktadır:
  • Has Oda
    10,00 TL
    8,00 TL
    Tahir Güngör Has Oda kitap Osmanlı Devleti'nin dört asır boyunca yönetim merkezi olan Topkapı Sarayı, çeşitli kurum ve fonksiyonlarıyla pek çok araştırmacının dikkatini çekmektedir. Saray teşkilatı Enderun, Bîrun ve Harem olmak üzere üç ana bölümden
  • İslam İnanç Esasları
    15,00 TL
    12,00 TL
    Hüseyin Doğan İslam İnanç Esasları kitap İslam dini, bir kanunlar ve manzumeler sistemidir. Genelde bütün ilahi dinler özelde de İslam dini, beli başlı ilke ve esaslar üzerine inşa edilmiştir. Bu ilkeler tespit edilip ana esas olarak benimsenirken rastgele veya tesadüflere dayalı
  • Taziye Gelenekleri ve Ziyaret Fenomeni
    10,00 TL
    8,00 TL
    Emine Öztürk Taziye Gelenekleri ve Ziyaret Fenomeni kitap Ölüm ve ölüm ötesi konular, her devirde insan zihnini en çok meşgul eden konuların başında gelir. Ahiret inancı, birçok bileşeni ile insanın anlam dünyasında çok önemli bir yer tutar. Fakat günümüz seküler kültürü insanın
  • Acil Manevi Destek
    8,00 TL
    6,40 TL
    Ali Seyyar Acil Manevi Destek kitap Olağanüstü durumlar, bir başka ifadeyle tabiî ve sosyal afetler, kaynağı ve sebebi ne olursa olsun, sosyo-ekonomik, psikolojik, ölüm dahil maddi ve manevi bir takım zarar ve kayıplara yol açmaktadır. Toplum tarafından arzu edilmese de
  • En-Nahvu'l-Vadıh Tercümesi
    30,00 TL
    24,00 TL
    Ali el-Carim En-Nahvu'l-Vadıh Tercümesi kitap Başlangıç SeviyesiEn-Nahvu'l-Vadıh Tercümesi Ali el-Carim ve Mustafa Emin tarafından yazılan “en-Nahvu'l Vadıh” kitabı, modern dönemde yazılmış, temel dilbilgisi kurallarını kolay ve basit bir şekilde çeşitli alıştırmalarla ele
Kapat