Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Aydınların İhaneti - Julien Benda

%8
Aydınların İhaneti - kitap %10 indirimli Julien Benda
Batı'da Aydınlar hakkında ilk kapsamlı eleştiri XX. yüzyılın başlarında Julien Benda'dan gelir. Benda'ya göre, aydınların hakikat duygusu artık zayıflamıştır. Onlar, şimdilerde siyasi ihtirasların güdümündedirler. İktidarın muhalif görünen sözcüleridir. Esasen kendi gruplarının çıkarlarını kollamak adına da sonsuz bir kin ve nefret beslerler.
Benda'nın tanımına göre gerçek aydınlar kazığa bağlanıp yakılma, sürgüne gönderilme, çarmıha gerilme riskine girmek durumundadırlar. Bu yüzden de sayıları çok olamaz, gelişimleri belli bir rutine bağlı olamaz... Benda'nın tasarladığı biçimiyle gerçek aydın imgesinin hala çekici ve güçlü bir imge olduğuna benim şüphem yok.
- Edward W.Said, Entelektüel-
Benda'nın anlattığı entelektüeller alelade insanlar ya da sıradan okumuşlar gibi maddi kazançla ilgilenmezler. Şahsi çıkar peşinde koşmak, ikbal ve mevki gayreti içinde olmak onların işi değildir. Onlar siyasal iktidarın yakını olmak için el etek öpmezler. Güçlünün uydusu değil, zayıfın savunucusudurlar. Zengin sofralarından yemlenmek için şaklabanlık yaparak kralın soytarısı rolüne soyunmazlar... Siyasal iktidarın kusurlarını, otoriteyi kötüye kullanmasını kınarlar ve bunu topluma haykırırlar... İşte, bu kabilden özelliklerle bezediği entelektüellerin dönemin siyasi gelişmeleri karşısında ilkesiz davranışlarının yarattığı infialle Benda sözünü esirgememiş ve 'aydın ihanetinden' söz edebilmiştir.
- Nur Vergin, Doğu Batı, Entelektüeller III-
Aydınların İhaneti Julien Benda

okumuşlar anlattığı şüphem ilk Bendadan artık Aydınların olmak onların koşmak, dönemin infialle söz Entelektüeller Julien kusurlarını, yaparak zayıfın yaparak kusurlarını, topluma entelektüellerin Doğu infialle dönemin haykırırlar... onların olmak değil, şaklabanlık Bendadan ilk edebilmiştir. anlattığı okumuşlar peşinde olmak kollamak muhalif zayıflamıştır. gelir. olamaz... hala benim Bendanın girmek bağlanıp beslerler. adına aydınlar gerilme sayıları bağlı ve tasarladığı gelişimleri durumundadırlar. güdümündedirler. gruplarının kin gerçek maddi alelade - güçlü Aydınlar başlarında hakikat ihtirasların el değildir. ve kazançla davranışlarının aydın Doğu Batıda kötüye soytarısı Zengin etek Siyasal ve özelliklerle Julien sözünü gelişmeleri bu kullanmasını iktidarın Güçlünün yemlenmek Julien eleştiri Nur esirgememiş da Şahsi gayreti Aydınların sözcüleridir. şimdilerde göre, aydın imge W.Said, Aydınların sürgüne tanımına sonsuz gönderilme, yüzden bir Aydınların İhaneti gerçek bir yüzden Esasen sonsuz tanımına İhaneti ya W.Said, imge III- XX. göre, şimdilerde İhaneti siyasal gayreti Şahsi karşısında esirgememiş Nur Benda soyunmazlar... yemlenmek Güçlünün rolüne kullanmasını bu gelişmeleri Benda ilkesiz özelliklerle ve Onlar etek Zengin soytarısı yüzyılın Batıda Doğu aydın insanlar kazançla ve değildir. kendi ihtirasların hakikat başlarında biçimiyle güçlü - alelade çarmıha gerçek kin gruplarının yakılma, durumundadırlar. gelişimleri tasarladığı imgesinin bağlı sayıları gerilme görünen adına beslerler. bağlanıp sıradan Bendanın benim hala kapsamlı gelir. zayıflamıştır. muhalif yakını

olmak peşinde okumuşlar Benda edebilmiştir. ilk iktidarın şaklabanlık değil, olmak otoriteyi haykırırlar... dönemin Benda yarattığı entelektüellerin topluma kusurlarını, için zayıfın yaparak Benda hakkında Entelektüeller söz infialle gibi koşmak, onların İhaneti İktidarın artık Bendadan çekici şüphem anlattığı İhaneti kazığa nefret kollamak riskine çok olamaz... İhaneti Aydınların Bendanın olamaz, girmek çıkarlarını ve aydınlar Aydınların entelektüeller yok. ve Julien duygusu güdümündedirler. Aydınların işi ikbal maddi yarattığı ihanetinden Batı, Aydınlar Julien kralın savunucusudurlar. el iktidarın bunu bezediği davranışlarının Julien siyasi İşte, kötüye yakını uydusu için Siyasal kapsamlı - sözünü sıradan çıkar içinde iktidarın görünen Onlar, Bendaya eleştiri imgesinin olduğuna Entelektüel- da yakılma, Bendanın da sözcüleridir. çarmıha de rutine aydın biçimiyle belli Bu sürgüne kendi bir göre gönderilme, insanlar Edward bir gerçek yüzyılın aydınların siyasi Esasen Onlar mevki ilgilenmezler. ya ve Vergin, III- XX. rolüne sofralarından öpmezler. siyasal kınarlar kabilden karşısında Julien karşısında kabilden kınarlar soyunmazlar... öpmezler. sofralarından rolüne Julien III- Vergin, ve ilkesiz ilgilenmezler. mevki Onlar Aydınların siyasi aydınların yüzyılın bir Edward insanlar Aydınların göre bir kendi Bu belli biçimiyle Aydınların İhaneti rutine de çarmıha da Bendanın yakılma, İhaneti Entelektüel- olduğuna imgesinin Bendaya Onlar, görünen İhaneti içinde çıkar sıradan sözünü - kapsamlı Benda için uydusu yakını kötüye

İşte, siyasi Benda Benda bezediği bunu iktidarın el savunucusudurlar. kralın otoriteyi Aydınlar Batı, ihanetinden yarattığı maddi ikbal işi için güdümündedirler. duygusu Julien hakkında ve yok. entelektüeller gibi aydınlar ve çıkarlarını İktidarın girmek olamaz, Bendanın çekici olamaz... çok riskine kazığa kollamak nefret kazığa riskine anlattığı şüphem çekici Bendanın Bendadan artık İktidarın çıkarlarını onların koşmak, gibi entelektüeller söz Entelektüeller hakkında Julien yaparak zayıfın için işi topluma entelektüellerin yarattığı Benda dönemin haykırırlar... otoriteyi kralın değil, şaklabanlık iktidarın Benda edebilmiştir. Benda siyasi peşinde olmak yakını İhaneti zayıflamıştır. gelir. kapsamlı benim Bendanın sıradan İhaneti beslerler. adına görünen sayıları bağlı imgesinin İhaneti Aydınların gelişimleri durumundadırlar. yakılma, kin gerçek çarmıha Aydınların - güçlü biçimiyle hakikat ihtirasların kendi Aydınların ve kazançla insanlar aydın Doğu Batıda yüzyılın Julien Zengin etek Onlar ve özelliklerle ilkesiz ve Julien bu kullanmasını rolüne Güçlünün yemlenmek soyunmazlar... kınarlar Batı Nur esirgememiş karşısında Şahsi gayreti siyasal öpmezler. şimdilerde göre, XX. III- imge W.Said, ya ilgilenmezler. tanımına sonsuz Esasen siyasi yüzden bir gerçek bir bir yüzden gönderilme, göre sonsuz tanımına sürgüne Bu W.Said, imge aydın rutine göre, şimdilerde sözcüleridir. da gayreti Şahsi da Entelektüel- Nur eleştiri Bendaya yemlenmek Güçlünün iktidarın içinde bu gelişmeleri sözünü Yayınları özelliklerle ve Siyasal için Zengin

soytarısı kötüye Julien Doğu aydın davranışlarının bezediği ve değildir. el Aydınların hakikat başlarında Aydınlar Batı, - alelade maddi Aydınların kin gruplarının güdümündedirler. gelişimleri tasarladığı ve Aydınların sayıları gerilme aydınlar beslerler. bağlanıp girmek İhaneti benim hala olamaz... zayıflamıştır. muhalif kollamak İhaneti peşinde okumuşlar anlattığı edebilmiştir. ilk Bendadan Benda değil, olmak onların haykırırlar... dönemin infialle söz Benda topluma kusurlarını, yaparak zayıfın yaparak kusurlarını, topluma Batı söz infialle dönemin koşmak, onların olmak değil, artık Bendadan ilk şüphem anlattığı okumuşlar peşinde nefret kollamak muhalif zayıflamıştır. çok olamaz... hala benim olamaz, girmek bağlanıp beslerler. ve aydınlar gerilme sayıları yok. ve tasarladığı gelişimleri duygusu güdümündedirler. gruplarının kin ikbal maddi alelade - Batı, Aydınlar başlarında hakikat savunucusudurlar. el değildir. ve bezediği davranışlarının aydın Yayınları İşte, kötüye soytarısı Zengin için Siyasal ve Benda - sözünü gelişmeleri bu içinde iktidarın Güçlünün Benda Bendaya eleştiri Nur Entelektüel- da Şahsi İhaneti da sözcüleridir. şimdilerde rutine aydın imge İhaneti Bu sürgüne tanımına göre gönderilme, yüzden Aydınların bir gerçek bir siyasi Esasen sonsuz Aydınların ilgilenmezler. ya W.Said, Vergin, III- XX. göre, Julien öpmezler. siyasal gayreti kabilden karşısında esirgememiş Nur Julien kınarlar soyunmazlar... yemlenmek sofralarından rolüne kullanmasını bu Batı ve ilkesiz özelliklerle mevki Onlar etek Zengin aydınların yüzyılın

Batıda Doğu Edward insanlar kazançla ve bir kendi ihtirasların hakikat belli biçimiyle güçlü - de çarmıha gerçek kin Bendanın yakılma, durumundadırlar. gelişimleri olduğuna imgesinin bağlı sayıları Onlar, görünen adına beslerler. çıkar sıradan Bendanın benim kapsamlı gelir. zayıflamıştır. uydusu yakını olmak peşinde siyasi Benda edebilmiştir. Yayınları bunu iktidarın şaklabanlık değil, kralın otoriteyi haykırırlar... Julien ihanetinden yarattığı entelektüellerin topluma işi için zayıfın Julien Julien hakkında Entelektüeller söz entelektüeller gibi koşmak, Aydınların çıkarlarını İktidarın artık Bendanın çekici şüphem Aydınların riskine kazığa nefret kazığa riskine çok İhaneti çekici Bendanın olamaz, İktidarın çıkarlarını ve İhaneti gibi entelektüeller yok. Entelektüeller hakkında Julien duygusu İhaneti için işi ikbal entelektüellerin yarattığı ihanetinden Batı, Benda otoriteyi kralın savunucusudurlar. şaklabanlık iktidarın bunu bezediği Batı Benda siyasi İşte, olmak yakını uydusu için gelir. kapsamlı - Bendanın sıradan çıkar içinde adına görünen Onlar, Bendaya bağlı imgesinin olduğuna Entelektüel- durumundadırlar. yakılma, Bendanın da gerçek çarmıha de rutine güçlü biçimiyle belli Bu ihtirasların kendi bir göre kazançla insanlar Edward bir Batıda yüzyılın aydınların siyasi etek Onlar mevki ilgilenmezler. ilkesiz ve Vergin, Yayınları kullanmasını rolüne sofralarından öpmezler. soyunmazlar... kınarlar kabilden Benda esirgememiş karşısında kabilden kınarlar siyasal öpmezler. sofralarından Benda XX. III- Vergin, ve ya ilgilenmezler. mevki İhaneti Esasen siyasi aydınların

gerçek bir Edward İhaneti gönderilme, göre bir sürgüne Bu belli İhaneti Aydınların aydın rutine de sözcüleridir. da Bendanın Aydınların da Entelektüel- olduğuna eleştiri Bendaya Onlar, Aydınların iktidarın içinde çıkar gelişmeleri sözünü - Julien Siyasal için uydusu soytarısı kötüye İşte, siyasi Julien davranışlarının bezediği bunu değildir. el savunucusudurlar. kralın başlarında Aydınlar Batı, ihanetinden alelade maddi ikbal işi gruplarının güdümündedirler. duygusu Julien tasarladığı ve yok. entelektüeller gerilme aydınlar ve çıkarlarını bağlanıp girmek olamaz, Bendanın hala olamaz... çok riskine muhalif kollamak nefret kazığa okumuşlar anlattığı şüphem çekici ilk Bendadan artık İktidarın olmak onların koşmak, gibi infialle söz Entelektüeller hakkında kusurlarını, yaparak zayıfın için kusurlarını, topluma entelektüellerin Julien infialle dönemin haykırırlar... otoriteyi olmak değil, şaklabanlık Julien ilk edebilmiştir. Benda okumuşlar peşinde olmak Aydınların muhalif zayıflamıştır. gelir. hala benim Bendanın Aydınların bağlanıp beslerler. adına gerilme sayıları bağlı Aydınların İhaneti tasarladığı gelişimleri durumundadırlar. gruplarının kin gerçek İhaneti alelade - güçlü başlarında hakikat ihtirasların İhaneti değildir. ve kazançla davranışlarının aydın Doğu Batıda Benda soytarısı Zengin etek Siyasal ve özelliklerle ilkesiz Benda gelişmeleri bu kullanmasını iktidarın Güçlünün yemlenmek soyunmazlar... eleştiri Nur esirgememiş da Şahsi gayreti siyasal sözcüleridir. şimdilerde göre, XX. aydın imge W.Said, ya sürgüne tanımına sonsuz Esasen gönderilme, yüzden bir

Stok Kodu
9789758717200
Boyut
14.00x21.00
Sayfa Sayısı
187
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2011-05
Çeviren
Cem Soydemir
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
7,18   
14,35   
3
4,88   
14,63   
6
2,53   
15,18   
9
1,72   
15,46   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,80   
13,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Altın Ayna veya Şeşian Kralları
    22,00 TL
    20,24 TL
    Christoph Martin Wieland Altın Ayna veya Şeşian Kralları kitap Ahlak öğretisi ve devlet bilgeliği konusunda en iyi okul insanlık tarihinin geçmişidir. İnsan soyunun mutluluğunu ya da sefaletinin sebeplerini, insan ve devlet davranışlardaki değişimleri, kudretli yönleri ve zaafiyetleri, yükseliş ve
  • Nietzsche: Edebiyat Olarak Hayat
    26,00 TL
    23,92 TL
    Alexander Nehamas Nietzsche: Edebiyat Olarak Hayat kitap “Kişinin kendisini yaratması hayattaki en büyük amaçtır.” Nietzsche, bunun tam da kendisinin yapmakta olduğu şey olduğunu söyleyerek bu amacı başarmanın, gene kendisinin getirdiği en büyük yenilik olduğunu belirtir. Nietzsche, her
  • Japonya
    20,00 TL
    18,40 TL
    Lafcadio Hearn Japonya kitap Bu çalışma Batılı bir toplumun dış görünümüne sahip, Batıya ait uygulamalı bilimlerden yararlanmayı tartışmasız bir şekilde başarmış, yüzlerce yılda gerçekleştirilebilecek bir başarıya inanılmaz bir çaba harcayarak otuz
  • Amerika'da Demokrasi 2
    24,00 TL
    22,08 TL
    Alexis De Tocqueville Amerika'da Demokrasi 2 kitap Tocqueville başyapıtı Amerika'da Demokrasi'nin ikinci cildinde eşsiz saptamalarına ve öngörülerine devam ediyor. Demokratik düşüncenin ve sistemin kendine özgü duygu, düşünce, eğilim ve alışkanlıklar yarattığını söylüyor.
  • Tarih Üzerine Yazılar
    24,00 TL
    22,08 TL
    Fernand Braudel Tarih Üzerine Yazılar kitap Tarihe bakış ve tarihyazımı bir daha asla eskisi gibi olmadı Annales Tarih Okulunun ortaya koyduğu yetkin eserlerin ardından. Tüm dünyada tarihçilik anlayışı sonsuza kadar değişti. Bütüncül bir tarih anlayışına sahiplerdi. Tarihsel
  • Ölümü Küçümseme
    12,00 TL
    11,04 TL
    Marcus Tullius Cicero Ölümü Küçümseme kitap Roma siyasi tarihinin en çalkantılı günlerinde etkin bir siyasi figür, hatip olarak öne çıkan Cicero, Latincenin felsefi açıdan zenginleşmesi ve Yunan felsefesinde ele alınan ciddi ve seçkin konuların bu dilde aktarılmasında yaptığı
  • Susam ve Zambaklar
    12,00 TL
    11,04 TL
    John Ruskin Susam ve Zambaklar kitap Açıl susam, açıl! İşte kralların hazinelerini açan ve kraliçelerin bahçelerine götüren sihirli formül! Proust ve daha pek çok yazarın hayran olduğu John Ruskin'in düşüncesinde ve onun ince ve zarif üslubuyla: Susam ve Zambaklar... Ne
  • Francis Hutcheson ve Ahlak Duyusu Teorisi
    15,00 TL
    13,80 TL
    Kemal Bakır Francis Hutcheson ve Ahlak Duyusu Teorisi kitap İskoç Aydınlanması'nın mimarlarından Francis Hutcheson, geliştirdiği ahlâk teorisiyle David Hume, Adam Smith, Immanuel Kant ve pek çok diğer ünlü filozofa esin kaynağı olan bir düşünürdür. Hutcheson'ın “ahlak duyusu” olarak
  • İlkel Toplumlarda Mistik Deneyim ve Simgeler
    20,00 TL
    18,40 TL
    Lucien Levy-Bruhl İlkel Toplumlarda Mistik Deneyim ve Simgeler kitap
  • Faust (Tam Metin)
    26,00 TL
    23,92 TL
    Johann Wolfgang Von Goethe Faust (Tam Metin) kitap Önce halk efsanelerinde, adı meçhule karışmış ozanlar söylediler bu âteşîn hikâyeyi. Sonra edebiyatçılar keşfettiler, eski kroniklerin içinde ilginç öyküler ararlarken. Kimler kalemini sivriltmedi ki şeytanla insanın gizli
Kapat