Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Bacı'dan Bayan'a İslamcı Kadınların Kamusal Alan Tecrübesi - Cihan Aktaşİslâmcı Kadınların Kamusal Alan Tecrübesi

%9
Bacı'dan Bayan'a İslamcı Kadınların Kamusal Alan Tecrübesi - kitap %10
Bacı, Anadolu insanı için sosyal hayatta akraba veya akrabalık dışı kadın ve erkek ilişkilerinin sıcak, masum ve güvenilir yönünü temsil ediyordu. Başörtüsü, Allah'ın emrine itaat etme isteğinin yanında, esasında Bacı olma niyetinin de ifadesiydi. Tesettür, kadının kamusal alanda insan kimliğini netleştirmek üzere, cinsel bir nesne olarak algılanmasına izin vermemek şartıyla ilişkilere girebileceğini anlatır. Yeni bir kamusallığı, erkeklerin ve kadınların hasım olarak konumlandırmak yerine, daha mükemmel bir insan olmak için yardımlaştığı, merhamet, alçakgönüllülük, takva ve özveri gibi değerleri özel alanda bırakmaya zorlamayan, insanların kişilik bölünmelerine maruz bırakılmadığı ve maske takmaya zorlanmadığı, dilin, simgelerin ve kurumların ölü nesnelere dönüşmediği nitelikleriyle hayat dolu bir alan olarak hayal ediyorum. Bacı ya da kız kardeş olmak, bu anlamda cinsiyet dışı bir kimlik kurmayı değil, bir dostluk ve dayanışma dileğini amaçlıyor. Böylece cinsellik mahrem alana taşınırken, kamusal alanda ilişkileri veya kişilikleri şartlayan ve tek düzeye indirgeyen bir parametre olmaktan çıkmaktadır.
Bu kitapta yer alan yazılarda, İslâm âleminin iki önemli merkezi olan İran ve Türkiye'nin farklı ve zıt modernleşme modellerinin Müslüman kadınların nasıl etkilediğini ve İslâmcı kadınların kamusal alana çıkışlarından nasıl etkilendiğini ele almaya çalıştım.
Bacı'dan Bayan'a İslamcı Kadınların Kamusal Alan Tecrübesi Cihan Aktaş

nesne alan dönüşmediği simgelerin ve veya erkek güvenilir Allahın Bacıdan dileğini değil, cinsiyet kız etkilediğini alana almaya Bacı, Alan yer bir şartlayan kamusal çıkmaktadır. Bu İslâm olan Cihan Kadınların İslâmcı Müslüman farklı merkezi ve cinsellik alanda Cihan dışı sosyal çalıştım. ele dolu ediyorum. kardeş Alan Bacıdan niyetinin isteğinin Başörtüsü, özel kişilik maske Bacıdan Alan Yeni vermemek bir kamusallığı, olarak bir Kadınların gibi merhamet, bir ifadesiydi. insan bir Kadınların nitelikleriyle ve maske ve ve Başörtüsü, Alan Bacıdan bir dışı kardeş nasıl kamusal ele çalıştım. Bacıdan Cihan parametre ve alanda olmaktan yazılarda, merkezi farklı Cihan kadınların ve olan dostluk Böylece kamusal şartlayan Kadınların kadın hayatta Bacı, almaya hayat hayal kız cinsiyet Alan de yanında, Allahın güvenilir değerleri insanların ve simgelerin Bacıdan bir şartıyla nesne kimliğini bir hasım mükemmel yardımlaştığı, Bayana değerleri alçakgönüllülük, insan konumlandırmak de alanda cinsel izin Tecrübesi hayat kurumların takmaya bölünmelerine kadın masum ediyordu. etme Kamusal dostluk bir olmak, Bacı kadınların etkilendiğini için İslamcı olmaktan tek ilişkileri mahrem alan önemli Türkiyenin Aktaş Bayana nasıl zıt İran âleminin amaçlıyor. taşınırken, kişilikleri Aktaş Tecrübesi akraba Anadolu çıkışlarından olarak da anlamda Bayana Kamusal esasında emrine yönünü zorlamayan, bırakılmadığı dilin, İslamcı İslamcı ilişkilere olarak netleştirmek kadınların daha için Kamusal Bayana takva olmak yerine, kamusal üzere, algılanmasına Tecrübesi Tecrübesi ölü zorlanmadığı, maruz sıcak, temsil itaat Bayana Kamusal kimlik bu

ya İslâmcı nasıl insanı İslamcı Aktaş düzeye veya alana yer iki ve modernleşme Kamusal Aktaş modernleşme ve iki dileğini alana veya düzeye Tecrübesi veya insanı nasıl alan ya bu kimlik Bayana Bacı itaat temsil sıcak, bırakmaya maruz zorlanmadığı, ölü İslamcı girebileceğini algılanmasına üzere, kamusal ve yerine, olmak takva Kamusal Alan ve için daha kadınların kadının netleştirmek olarak ilişkilere Kadınların nesnelere dilin, bırakılmadığı zorlamayan, ilişkilerinin yönünü emrine esasında kurmayı anlamda da olarak çıkışlarından Anadolu akraba Bacıdan indirgeyen kişilikleri taşınırken, amaçlıyor. âleminin İran zıt Cihan Alan modellerinin Türkiyenin önemli alan mahrem ilişkileri tek Cihan Kadınların için etkilendiğini kadınların Bacı olmak, bir Kadınların etme ediyordu. masum bölünmelerine takmaya kurumların Alan Bacıdan izin cinsel alanda konumlandırmak insan alçakgönüllülük, Bacıdan Alan yardımlaştığı, mükemmel hasım kimliğini nesne şartıyla Kadınların simgelerin ve insanların güvenilir Allahın yanında, Kadınların cinsiyet kız hayal alana almaya Bacı, hayatta Alan Cihan şartlayan kamusal Böylece İslâm olan ve kadınların Bacıdan Cihan farklı merkezi yazılarda, cinsellik alanda ve parametre sosyal çalıştım. ele kamusal ediyorum. kardeş dışı bir Kadınların isteğinin Başörtüsü, ve ve kişilik maske ve nitelikleriyle Alan vermemek bir insan ifadesiydi. olarak bir merhamet, gibi Bacıdan İslamcı merhamet, bir olarak kamusallığı, insan bir vermemek Yeni Bayana ve maske kişilik özel ve Başörtüsü, isteğinin niyetinin Tecrübesi dışı kardeş ediyorum. dolu ele çalıştım. sosyal dışı Kamusal ve alanda

cinsellik ve merkezi farklı Müslüman Aktaş İslamcı ve olan İslâm çıkmaktadır. Bu kamusal şartlayan bir Aktaş Bayana Bacı, almaya alana etkilediğini kız cinsiyet değil, Tecrübesi Tecrübesi Allahın güvenilir erkek ve simgelerin dönüşmediği Bayana Kamusal nesne kimliğini Tesettür, mükemmel yardımlaştığı, özveri İslamcı İslamcı insan konumlandırmak erkeklerin cinsel izin anlatır. Kamusal Bayana takmaya bölünmelerine alanda ediyordu. etme olma Tecrübesi Tecrübesi olmak, Bacı bir etkilendiğini için akrabalık Bayana Aktaş ilişkileri mahrem dayanışma önemli Türkiyenin modellerinin ve İslamcı Aktaş İran âleminin kitapta taşınırken, kişilikleri indirgeyen kitapta Kamusal Anadolu çıkışlarından ve da anlamda kurmayı dayanışma Tecrübesi emrine yönünü ilişkilerinin akrabalık bırakılmadığı dilin, nesnelere bir Bayana olarak netleştirmek kadının olma daha için ve alanda İslamcı Bacıdan olmak yerine, ve anlatır. üzere, algılanmasına girebileceğini erkeklerin Alan zorlanmadığı, maruz bırakmaya özveri temsil itaat Bacı Tesettür, Kadınların bu ya alan dönüşmediği insanı veya erkek veya alana dileğini değil, ve modernleşme etkilediğini Cihan Bacıdan ve iki yer bir veya düzeye çıkmaktadır. Bu Cihan Alan nasıl İslâmcı Müslüman bu kimlik ve Kadınların temsil sıcak, dışı zorlanmadığı, ölü dolu Kadınların üzere, kamusal niyetinin olmak takva özel Alan Bacıdan daha kadınların Yeni olarak ilişkilere kamusallığı, Bacıdan Alan bırakılmadığı zorlamayan, gibi emrine esasında ifadesiydi. Kadınların da olarak nitelikleriyle Anadolu akraba ve Kadınların Cihan taşınırken, amaçlıyor. bir İran zıt nasıl kamusal Alan Cihan önemli alan parametre ilişkileri tek olmaktan

yazılarda, Bacıdan Kapı etkilendiğini kadınların kadınların olmak, bir dostluk Böylece ediyordu. masum kadın hayatta takmaya kurumların hayat hayal Kadınların cinsel alanda de yanında, insan alçakgönüllülük, değerleri insanların Alan mükemmel hasım bir şartıyla nesne şartıyla bir hasım İslamcı ve insanların değerleri alçakgönüllülük, Allahın yanında, de alanda Bayana kız hayal hayat kurumların Bacı, hayatta kadın masum Tecrübesi kamusal Böylece dostluk bir ve kadınların kadınların Yayınları Kamusal merkezi yazılarda, olmaktan tek ve parametre alan Aktaş İslamcı ele kamusal nasıl zıt dışı bir amaçlıyor. Kamusal Bayana ve ve akraba ve nitelikleriyle olarak Tecrübesi Tecrübesi insan ifadesiydi. esasında merhamet, gibi zorlamayan, Bayana Kamusal olarak kamusallığı, ilişkilere vermemek Yeni kadınların İslamcı İslamcı kişilik özel takva isteğinin niyetinin kamusal Kamusal Bayana ediyorum. dolu ölü çalıştım. sosyal dışı sıcak, Tecrübesi Tecrübesi cinsellik ve kimlik farklı Müslüman İslâmcı nasıl Bayana Aktaş İslâm çıkmaktadır. Bu düzeye şartlayan bir yer iki İslamcı Yayınları alana etkilediğini modernleşme cinsiyet değil, dileğini alana Kamusal güvenilir erkek veya insanı simgelerin dönüşmediği alan ya Tecrübesi kimliğini Tesettür, Bacı itaat yardımlaştığı, özveri bırakmaya maruz Bayana konumlandırmak erkeklerin girebileceğini algılanmasına izin anlatır. ve yerine, Bacıdan bölünmelerine alanda ve için etme olma kadının netleştirmek Alan Bacı bir nesnelere dilin, için akrabalık ilişkilerinin yönünü Kadınların mahrem dayanışma kurmayı anlamda modellerinin ve çıkışlarından Kapı âleminin kitapta indirgeyen kişilikleri indirgeyen kitapta âleminin Cihan Bacıdan çıkışlarından ve modellerinin Türkiyenin kurmayı dayanışma mahrem Cihan

Alan ilişkilerinin akrabalık için nesnelere bir Bacı Kadınların kadının olma etme ve alanda bölünmelerine Kadınların ve anlatır. izin girebileceğini erkeklerin konumlandırmak Alan Bacıdan bırakmaya özveri yardımlaştığı, Bacı Tesettür, kimliğini Bacıdan Alan alan dönüşmediği simgelerin veya erkek güvenilir Kadınların dileğini değil, cinsiyet modernleşme etkilediğini alana almaya Kadınların Cihan yer bir şartlayan düzeye çıkmaktadır. Bu İslâm olan Alan Kapı İslâmcı Müslüman farklı kimlik ve cinsellik alanda Bacıdan sıcak, dışı sosyal çalıştım. ölü dolu ediyorum. kardeş kamusal niyetinin isteğinin Başörtüsü, takva özel kişilik maske Kadınların kadınların Yeni vermemek bir ilişkilere kamusallığı, olarak bir Kamusal zorlamayan, gibi merhamet, bir esasında ifadesiydi. insan bir İslamcı olarak nitelikleriyle ve maske akraba ve ve Başörtüsü, Bayana amaçlıyor. bir dışı kardeş nasıl kamusal ele Yayınları Tecrübesi alan parametre ve alanda olmaktan yazılarda, merkezi Aktaş Kamusal kadınların kadınların ve olan dostluk Böylece kamusal Aktaş İslamcı kadın hayatta Bacı, almaya hayat hayal kız Kamusal Bayana de yanında, Allahın değerleri insanların ve Tecrübesi Tecrübesi bir şartıyla nesne bir hasım mükemmel Bayana Kamusal değerleri alçakgönüllülük, insan de alanda cinsel İslamcı İslamcı hayat kurumların takmaya kadın masum ediyordu. Kamusal Bayana dostluk bir olmak, kadınların kadınların etkilendiğini Tecrübesi Aktaş olmaktan tek ilişkileri parametre alan önemli Türkiyenin Bayana Aktaş nasıl zıt İran bir amaçlıyor. taşınırken, kişilikleri İslamcı ve akraba Anadolu nitelikleriyle olarak da anlamda Kamusal ifadesiydi. esasında emrine yönünü gibi

zorlamayan, bırakılmadığı dilin, Tecrübesi kamusallığı, ilişkilere olarak netleştirmek Yeni kadınların daha için Bayana özel takva olmak yerine, niyetinin kamusal üzere, algılanmasına Bacıdan dolu ölü zorlanmadığı, maruz dışı sıcak, temsil itaat Alan ve kimlik bu ya İslâmcı nasıl insanı Kadınların çıkmaktadır. Bu düzeye veya alana yer iki ve Cihan etkilediğini modernleşme ve iki dileğini alana veya Cihan Bacıdan veya insanı nasıl alan ya bu Bacıdan Alan Bacı itaat temsil bırakmaya maruz zorlanmadığı, Kadınların girebileceğini algılanmasına üzere, ve yerine, olmak Kadınların ve için daha kadının netleştirmek olarak Alan Bacıdan nesnelere dilin, bırakılmadığı ilişkilerinin yönünü emrine Bacıdan Alan kurmayı anlamda da ve çıkışlarından Anadolu Cihan indirgeyen kişilikleri taşınırken, kitapta âleminin İran zıt Kadınların Cihan modellerinin Türkiyenin önemli dayanışma mahrem ilişkileri tek Alan akrabalık için etkilendiğini bir Bacı olmak, bir Bacıdan olma etme ediyordu. masum alanda bölünmelerine takmaya kurumların anlatır. izin cinsel alanda erkeklerin konumlandırmak insan alçakgönüllülük, Kadınların Tecrübesi özveri yardımlaştığı, mükemmel hasım Tesettür, kimliğini nesne şartıyla Kamusal dönüşmediği simgelerin ve insanların erkek güvenilir Allahın yanında, İslamcı değil, cinsiyet kız hayal alana almaya Bacı, hayatta Bayana bir şartlayan kamusal Böylece İslâm olan ve Aktaş Tecrübesi Müslüman farklı merkezi yazılarda, cinsellik alanda ve Aktaş Kamusal sosyal çalıştım. ele kamusal ediyorum. kardeş dışı İslamcı İslamcı isteğinin Başörtüsü, ve kişilik maske ve Kamusal Bayana vermemek bir insan olarak bir

Stok Kodu
9789758950584
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
237
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2005-06
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,10   
9,10   
2
4,73   
9,46   
3
3,22   
9,65   
6
1,67   
10,01   
9
1,13   
10,19   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,10   
9,10   
2
4,73   
9,46   
3
3,22   
9,65   
6
1,67   
10,01   
9
1,13   
10,19   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,10   
9,10   
2
4,73   
9,46   
3
3,22   
9,65   
6
1,67   
10,01   
9
1,13   
10,19   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,10   
9,10   
2
4,73   
9,46   
3
3,22   
9,65   
6
1,67   
10,01   
9
1,13   
10,19   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,10   
9,10   
2
4,73   
9,46   
3
3,22   
9,65   
6
1,67   
10,01   
9
1,13   
10,19   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,10   
9,10   
2
4,73   
9,46   
3
3,22   
9,65   
6
1,67   
10,01   
9
1,13   
10,19   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,10   
9,10   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Şirin'in Düğünü
    35,00 TL
    29,75 TL
    Cihan Aktaş Şirin'in Düğünü kitap 2016 Necip Fazıl Roman-Öykü ödülü sahibi Cihan Aktaş'ın son romanı Şirin'in Düğünü, Şirin etrafında oluşan çok-zamanlı, çok-mekanlı hafızayla kurulmuş sinematografik bir roman. Unutmaya karşı, hatırlayarak huzurlu olmanın
  • Şehir Tutulması
    23,00 TL
    19,55 TL
    Cihan Aktaş Şehir Tutulması kitap Şehirler tüm dünyada olduğu gibi, ülmemizde de yeniden yapılanmalar bağlamında toplumsal hareketlerin faaliyet alanı haline geldi. Kalkınma odaklı şehir telakkisinin adaletsizliği, yıkıcılığı ve sürdürülemezliği konusunda herkes
  • Kadın Oradaydı
    16,00 TL
    13,60 TL
    Afet Ilgaz Kadın Oradaydı kitap Onlar ne efsaneydiler, ne de masal kahramanları... Anneydiler, eştiler, köle ya da melike idiler. Onlar hayatın içerisinde, hayatla iç içe yaşayan kadınlardı. Vahyin pratiğinde hepsinin farklı rolleri vardı. Bu kitap, bütün zamanlara
  • Şark'ın Şiiri İran Sineması
    16,00 TL
    13,60 TL
    Cihan Aktaş Şark'ın Şiiri İran Sineması kitap Modern bir çağda İslami bir yaşantı sürdürmenin yollarını arayan bir insanın hayatında tasvirin yeri ne olmalıdır? Sinema ile değerlerin iletilmesi mümkün mü? İslamiyet hayatın bütün alanlarını kapsayan bir din olduğuna göre,
  • Kızım Olsan Bilirdin
    10,00 TL
    8,50 TL
    Cihan Aktaş Kızım Olsan Bilirdin kitap Kızım Olsan Bilirdin, Cihan Aktaş'ın, aileler, dağılmalar, kaybetmeler, geçmiş güzellikler, hatırlamalar, geri gelmeyecek olana yapılan hüzünlü yolculuklar ve elbette hatırlayamamak hakkında incelikle kurduğu öykülerinden oluşan bir
  • Duvarsız Odalar
    10,00 TL
    8,50 TL
    Cihan Aktaş Duvarsız Odalar kitap Duvarsız Odalar, Cihan Aktaş'ın olgunluk çağı öykülerinden oluşuyor. Kayıp resimlerin parçalarını arayan öyküler bunlar. Hızına yetişilemeyen bir hayatın mecbur kıldığı öyküler. Gözden kaçan ayrıntıların, görmezden gelinen
  • Seni Dinleyen Biri
    28,00 TL
    23,80 TL
    Cihan Aktaş Seni Dinleyen Biri kitap Cihan Aktaş seksenli yıllarda sanata ve edebiyata meraklı bir grup İslamcı gencin hikayelerini anlattığı romanı Seni Dinleyen Biri'nde dindarlığın tanımlanma çabası ve bunun mücadelesine odaklanıyor. Dindar bir hayat yaşamak ve modern
  • Bacıdan Bayana
    15,00 TL
    12,75 TL
    Cihan Aktaş Bacıdan Bayana kitap Bacı'yı tanımlarken Cihan Aktaş, "Anadolu insanı için sosyal hayatta akraba veya akrabalık dışı kadın ve erkek ilişkilerinin sıcak, masum ve güvenilir yönü" diyor. En sağdan en sola kadar, Anadolu'daki eylemci hareketliliğinde her
  • Halama Benzediğim İçin
    10,00 TL
    8,50 TL
    Cihan Aktaş Halama Benzediğim İçin kitap Usta edebiyatçı Cihan Aktaş'ın, naif kahramanlardan kurguladığı 10 farklı ve çarpıcı öykü... Bu öykülerde yalın anlatımların dinginliği, okurun karşısına aniden çıkan çarpıcı bir metafor veya yükselen tempo ile değişiyor,
  • İslamcılık
    26,00 TL
    22,10 TL
    Cihan Aktaş İslamcılık kitap Türkiye'de (ve dünyada) İslâmcılık hiç olmadığı kadar çok tartışıldı, hâlen de tartışılmakta. Din siyaset ilişkisi başta olmak üzere, adalet, İslâmcıların talepleri, başörtüsü, din eğitimi, Kürt sorunu, Alevilik,
  • Şeyh Bedreddin ve Manakıbı
    29,00 TL
    26,39 TL
    Abdülbaki Gölpınarlı Şeyh Bedreddin ve Manakıbı kitap Özgün bâtıni din anlayışıyla ve etrafında gelişen toplumsal hareketle 15. yüzyılın ilk bölümünde Osmanlı'nın en önemli figürlerinden biri olan Şeyh Bedreddin'in yaşam öyküsüne dair tek birincil kaynak Manâkıbnâme'dir.
  • Hz. Muhammed (SAV) İçin Bülbülün Kırk Şarkısı (Özel Kumaş Ciltli)
    32,00 TL
    29,12 TL
    İskender Pala Hz. Muhammed (SAV) İçin Bülbülün Kırk Şarkısı (Özel Kumaş Ciltli) kitap Selamlar ki, şeker dudaklıların vuslatı gibi içtendir, elbette onadır. Hasretler ki, âşıkların avazı kadar yanıktır, elbette onadır. Övgüler ki, özlem sözlerince füzûn ve arzular ki sevgililerin saçları misali uzun, ona, hep ona,
  • Bütün Şiirleri
    20,00 TL
    18,20 TL
    Kemal Sayar Bütün Şiirleri kitap Şiir terapi gibidir, şiir şifa verir;Şair yazdıkça ruhundaki ağırlıkları hafifletirken, okur da sayfalar boyu bu hafifliğe tanık ve ortak olur.Kemal Sayar şair yönünü, usulca yayımladığı üç kitapta ortaya koymuş; geniş yankı
  • Türklerin Psikolojisi
    24,00 TL
    21,84 TL
    Erol Göka Türklerin Psikolojisi kitap Türklerin Psikolojisi, Erol Göka'nın tarihsel psikoloji sahasındaki titiz çalışmalarının ürünü. Göka, psikolojik bilimlerden sağlanmış bilgiyle tarihe bakarak bugüne dair sonuçlar elde etmeye çabalıyor. Tarihçilerin tersine, tarihe
  • Sufi Psikolojisi
    19,00 TL
    17,29 TL
    Kemal Sayar Sufi Psikolojisi kitap Hakikat, milyonlarca yıl önce yeryüzüne düşmüş ve parçalara ayrılmış kocaman bir elmas gibidir. Her bir parçayı bulan, elmasın o parçadan ibaret olduğunu zanneder. Oysa hakikat daha büyüktür, bütündedir. Bilimlerin tümünde olduğu
  • Saatler, Ruhlar ve Kediler
    24,00 TL
    21,84 TL
    Beşir Ayvazoğlu Saatler, Ruhlar ve Kediler kitap Beşir Ayvazoğlu, sizi kültür ve edebiyatımızın renkli dünyasında kısa bir gezintiye davet ediyor. Bu kitapta modern edebiyatımızın Bektaşileri, medyumları, düellocuları, diplomatları, ütopyacıları, balıkçıları, intihalcileri,
  • Aşk Estetiği
    18,00 TL
    16,38 TL
    Beşir Ayvazoğlu Aşk Estetiği kitap Aşk, bir medeniyet yıldızına nasıl dönüşür? İslam inanç ve kültürü kendi medeniyet estetiğini nasıl inşa etti? Mimari, süsleme sanatları, şiir, edebiyat, güzelliğin sırrını keşfetmek için hangi eşiklerden geçti? Dünün
  • Kur'an'ı Anlama'nın Anlamı
    12,50 TL
    11,38 TL
    Dücane Cündioğlu Kur'an'ı Anlama'nın Anlamı kitap Kur'an hermeneutiği sadece Kur'an'a yönelik bir çabayı değil, aynı zamanda Kur'an'dan hareketle içinde yaşadığımız dünyaya yönelik bir çabayı da içerir. Kur'an'a doğru (‹)" ve "Kur'an'dan hareketle (›)" şeklinde tabir ettiğimiz bu
  • Felsefe'nin Türkçesi
    15,00 TL
    13,65 TL
    Dücane Cündioğlu Felsefe'nin Türkçesi kitap Olup biteni kötü olarak tanımlayabilme kudreti, tanım yapabilenlerin, yani elini korun içinde tutabilecek denli sabır ve tahammüle malik olabilenlerin mülkü. Bu niülkiyetin adı karamsarlık, kötümserlik değil. Kötümserlik âna yönelik
  • Cenab-ı Aşk
    14,00 TL
    12,74 TL
    Dücane Cündioğlu Cenab-ı Aşk kitap Var Eşrefoğlu Rumî bil hakikat Vücûdu fâni etmektir adı aşk Varlığa gelen her âdemin kendini varlığa getirene ihtiyacı iki cihettendir; ilki varlığa getirdiği için, ikincisi varlığını sürdürmesini sağladığı için. Evet
Kapat