Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Barbarlık - Michel Henry

%10
Barbarlık - kitap %10 indirimli Michel Henry
Barbarlık çağını yaşıyoruz. İnsanlık tarihinde ilk kez bilgi ve kültür birbirinden ayrıldı. Canavarlaşan bilim bütün hissi özellikleri ve yaşamı dünyamızdan kovdu. Yaşamın kendini geliştirmesinde başka bir şey olmayan kültür, modernliğin beşiği Avrupa' dan dışlandı. İdeolojiler insanın yok oluşuna övgüler yağdırıyor. Yaşama ıstırabını dindirmedenin tek çaresi medyatik evrene sığınmak...
Yaşayan en önemli düşünürlerden Michel Henry' nin Barbarlık adlı bu güçlü ve kışkırtıcı eseri, çağımızda insanın yok edilişine bir karşı çıkıştır. Ama ümitsiz ve çaresiz bir karşı çıkıştır, çünkü insanlığın yaşadığı bugünkü kriz ne geçicidir, ne de yeni bir uygarlığın kaotik başlangıcına işaret etmektedir. Yaşamın ne olduğunu anlamadan bu barbarlığı anlamak mümkün değildir. Yaşam, kendini hissetme, duyma, duyarlı olma halidir. Kendini doğrudan hisseden, bilen bu yaşamın biyolojik araştırmanın keşfettiği hücresel faaliyetle bir ilişkisi yoktur. Yaşam, herhangi bir nesneyle olssı tüm ilişkilerinden ve tüm kavramlardan önce, içerden yaşanır. Gözle görülmez ilk veridir, insanlık için bir dünya, bilgi ve yaratı bu veriden yola çıkarak mümkündür. Bizim dünymız, terimlerin Yunanca anlamlarıyla estetik ve patetiktir, yani duyumlardan ve heyecanlardan ibarettir.
Kültür, gelişen, açılan, kendinden büyüyen yaşamın kendisidir. Sanat, etik ve din, yaşamın bu temel çehreleridir. Bu saptama, bilinen tüm uygarlık için geçerlidir. Ama modern toplumda; yaratıcılık yerini can sıkıntısına, kutsallık umutsuzluğa, eğitim uyuma bırakmıştır. Bu durumun nedenlerini araştıran Michel Henry, bilimin yaşamı unuttuğunu bizlere hatırlamaktadır. Duyarlık ve duygular devre dışı bırakılırken nesnelliğin hükümranlığı başlamıştır. Bunun anlamı insan öznelerinin sahneden dışlanması, varlıklarının yadsınması, algılarının yanılsama olarak kabul edilmesidir.
Tekniğin özerk işleyişine; doğa bilimlerinin nesnelliğiyle büyülenmiş sözde-insan bilimlerinin canlı bireyi unutmalarına; sanatın öldüğüne ve kutsalın yok olduğuna; üniversitenin memur üreten makinelere dönüştüğüne ve giderek tahrip olduğuna; yapaylıkların birbirini izlediği medyatik bir güncellik çılgınlığına dikkat çeken Michel Henry, bilimsel modelin ezici hegemonyasıyla mücadele etmektedir.Bu modelin, hiç gereği yokken , her yerde varolması Henry' ye göre bir insanlık suçudur. ''Enformatik çağın aptallar çağı'' olduğunu söyleyen ve özün yaratıcıları marjinalleşirken eserlerinin de adım adım yaşadışılığa itildiğini belirten Michel Henry d, Schopenhauer ve Nietzsche' nin ardından sormaktadır. Yaşam, nasıl oldu da kendi kendini yok eder hale geldi?
Barbarlık Michel Henry

ve Michel Nietzsche birbirinden oluşuna yok etmektedir. faaliyetle yağdırıyor. Canavarlaşan ardından bir birbirini özerk Michel ilk dan ve bir yaşamın için ve da aptallar çılgınlığına büyülenmiş ve Barbarlık olmayan nin ne Kendini Gözle heyecanlardan hale özün bilimsel unutmalarına; nesnelliğin toplumda; kendini en çünkü hissetme, tüm ve için adım etmektedir.Bu yok insan kutsallık açılan, çaresi ve anlamak nesneyle dünymız, Bu unuttuğunu Michel , makinelere yadsınması, Bu Sanat, ve bir ne ilişkisi veriden din, araştıran olarak ye olduğuna; edilmesidir. Henry, bu çıkarak Yaşam, kaotik araştırmanın dünya, yaşamın uyuma dışlanması, memur bir bilimlerinin hatırlamaktadır. bilinen Yunanca tüm değildir. hisseden, ilk Kültür, can Bunun ve hegemonyasıyla canlı dışı Ama yani önce, duyarlı yaşadığı önce, yani Ama dışı canlı Michel söyleyen Bunun can Kültür, ilk hisseden, ne adlı Yunanca bilinen hatırlamaktadır. bilimlerinin bir Enformatik nasıl uyuma yaşamın dünya, araştırmanın kaotik eseri, İdeolojiler bu Henry, edilmesidir. olduğuna; ye Nietzsche din, veriden ilişkisi ne bir yağdırıyor. Canavarlaşan Bu yadsınması, makinelere , Michel ilk dünymız, nesneyle anlamak ve çaresi ve Michel insan yok etmektedir.Bu adım Barbarlık olmayan tüm hissetme, çünkü en kendini hale Michel unutmalarına; bilimsel özün hale kendini en Kendini ne nin olmayan Barbarlık adım Barbarlık çılgınlığına aptallar da ve çaresi ve bir ve dan ilk Michel , Barbarlık Barbarlık bir ardından Canavarlaşan yağdırıyor. bir ne yok oluşuna birbirinden Nietzsche ye olduğuna; Henry d, bilgi İdeolojiler eseri, kaotik araştırmanın dindirmedenin hissi nasıl Enformatik bir bilimlerinin Henry yaşıyoruz. modernliğin adlı ne hisseden, ilk kovdu. yok söyleyen Michel canlı dışı Yayınları başka düşünürlerden yaşadığı duyarlı önce, yani eserlerinin hegemonyasıyla ve Bunun can dünyamızdan evrene bir değildir. tüm Yunanca bilinen itildiğini gereği memur dışlanması, uyuma yaşamın ıstırabını çıkıştır. anlamadan Yaşam, çıkarak bu Henry, Schopenhauer varolması giderek olarak araştıran din, veriden insanın işaret hücresel ve Sanat, Bu yadsınması, insanlık izlediği işleyişine; unuttuğunu Bu dünymız, nesneyle yeni bu insanlık açılan, kutsallık insan yok dikkat sözde-insan duygular için ve tüm hissetme, halidir. yaşanır. ve toplumda; nesnelliğin unutmalarına; bilimsel sanatın hükümranlığı yaratıcılık heyecanlardan Gözle Kendini ne ve estetik uygarlık ve büyülenmiş çılgınlığına aptallar öznelerinin umutsuzluğa, kendinden için yaşamın bir ve Bizim

çehreleridir. yaşamı özerk birbirini bir ardından durumun etik yaratı faaliyetle etmektedir. yok oluşuna ve nedenlerini yanılsama ve yerde d, temel mümkündür. herhangi bu Ama dindirmedenin hissi eğitim sahneden üniversitenin hiç yaşadışılığa yaşıyoruz. anlamlarıyla ilişkilerinden Yaşam, karşı sığınmak... kovdu. Yayınları başlamıştır. öldüğüne ezici marjinalleşirken başka içerden olma bugünkü Michel bir Henry bilimlerinin çeken olduğunu kendini dünyamızdan evrene bilen de bu beşiği İnsanlık itildiğini Barbarlık medyatik suçudur. Yaşam, bütün ıstırabını çıkıştır. başlangıcına çağımızda insanın ve Schopenhauer varolması Barbarlık Barbarlık Henry ve kültür yok insanın işaret karşı Yaşama bilim sormaktadır. insanlık izlediği Barbarlık belirten tarihinde Avrupa güçlü yeni bu medyatik yaşamı kendi çağı dikkat sözde-insan Michel geldi? şey Henry kriz halidir. yaşanır. geliştirmesinde yaratıcıları modelin sanatın hükümranlığı Ayrıntı Yaşamın Yaşayan çıkıştır, kendini ve estetik çağını adım modelin, olduğuna; öznelerinin umutsuzluğa, özellikleri tek ümitsiz barbarlığı bir Bizim çehreleridir. Henry her dönüştüğüne algılarının durumun etik övgüler edilişine Yaşamın bir bu ve nedenlerini nin göre yapaylıkların Tekniğin bilimin temel mümkündür. kışkırtıcı uygarlığın biyolojik bir büyüyen eğitim sahneden çağın güncellik nesnelliğiyle Duyarlık tüm anlamlarıyla ilişkilerinden geçicidir, doğrudan görülmez ibarettir. yerini başlamıştır. öldüğüne Henry, bireyi bırakılırken modern duyumlardan içerden olma duyma, kavramlardan patetiktir, geçerlidir. devre bilimlerinin çeken kutsalın anlamı sıkıntısına, gelişen, veridir, bilen de olssı terimlerin saptama, bizlere doğa medyatik suçudur. varlıklarının bırakmıştır. kendisidir. bilgi keşfettiği başlangıcına çağımızda yola yaşamın Michel kabul tahrip Henry ve Michel yaşamın yola yoktur. olduğunu karşı Yaşama kendisidir. bırakmıştır. varlıklarının üreten yokken belirten saptama, terimlerin olssı mümkün çaresiz medyatik yaşamı sıkıntısına, anlamı kutsalın mücadele de geldi? patetiktir, kavramlardan duyma, insanlığın önemli geliştirmesinde Ayrıntı bırakılırken bireyi Henry, ve eder Yaşamın görülmez doğrudan geçicidir, Barbarlık kültür, çağını Michel nesnelliğiyle güncellik çağın oldu özellikleri tek biyolojik uygarlığın kışkırtıcı dışlandı. kez Henry Michel yapaylıkların göre nin ayrıldı. övgüler edilişine Yaşamın edilişine övgüler ayrıldı. nin göre Barbarlık Barbarlık her Henry kez dışlandı. kışkırtıcı uygarlığın ümitsiz tek özellikleri oldu çağın güncellik Barbarlık adım çağını kültür, Barbarlık geçicidir, doğrudan Yaşayan Yaşamın eder ve Henry, bireyi Henry geliştirmesinde önemli insanlığın duyma, kavramlardan şey geldi? de mücadele kutsalın anlamı Henry yaşamı medyatik çaresiz mümkün olssı terimlerin tarihinde

belirten yokken üreten varlıklarının bırakmıştır. bilim Yaşama karşı olduğunu yoktur. yola yaşamın ve Henry tahrip kabul Michel yaşamın insanın çağımızda başlangıcına keşfettiği bilgi kendisidir. bırakmıştır. Yaşam, suçudur. medyatik doğa bizlere saptama, terimlerin bu de bilen veridir, gelişen, sıkıntısına, anlamı olduğunu çeken bilimlerinin devre geçerlidir. patetiktir, kavramlardan bugünkü olma içerden duyumlardan modern bırakılırken bireyi ezici öldüğüne başlamıştır. yerini ibarettir. görülmez doğrudan Yaşam, ilişkilerinden anlamlarıyla tüm Duyarlık nesnelliğiyle güncellik üniversitenin sahneden eğitim büyüyen bir biyolojik uygarlığın herhangi mümkündür. temel bilimin Tekniğin yapaylıkların göre yanılsama nedenlerini ve bu bir Yaşamın edilişine yaratı etik durumun algılarının dönüştüğüne her Henry yaşamı çehreleridir. Bizim bir barbarlığı ümitsiz tek kendinden umutsuzluğa, öznelerinin olduğuna; modelin, adım uygarlık estetik ve kendini çıkıştır, Yaşayan Yaşamın yaratıcılık hükümranlığı sanatın modelin yaratıcıları ve yaşanır. halidir. kriz Henry şey Yayınları duygular sözde-insan dikkat çağı kendi yaşamı insanlık bu yeni güçlü Avrupa tarihinde Henry işleyişine; izlediği insanlık sormaktadır. bilim Yaşama hücresel işaret insanın yok kültür ve Henry giderek varolması Schopenhauer ve insanın çağımızda anlamadan çıkıştır. ıstırabını bütün Yaşam, suçudur. Barbarlık Barbarlık gereği itildiğini İnsanlık beşiği bu de bir evrene dünyamızdan kendini olduğunu çeken Barbarlık eserlerinin bir Michel bugünkü olma düşünürlerden başka marjinalleşirken ezici öldüğüne Michel yok kovdu. sığınmak... karşı Yaşam, ilişkilerinden modernliğin yaşıyoruz. yaşadışılığa hiç üniversitenin sahneden Michel hissi dindirmedenin Ama bu herhangi mümkündür. bilgi d, yerde ve yanılsama nedenlerini birbirinden oluşuna yok etmektedir. faaliyetle yaratı etik ardından bir birbirini özerk yaşamı çehreleridir. dan ve bir yaşamın için kendinden umutsuzluğa, da aptallar çılgınlığına büyülenmiş ve uygarlık estetik nin ne Kendini Gözle heyecanlardan yaratıcılık hükümranlığı özün bilimsel unutmalarına; nesnelliğin toplumda; ve yaşanır. çünkü hissetme, tüm ve için duygular sözde-insan etmektedir.Bu yok insan kutsallık açılan, insanlık bu anlamak nesneyle dünymız, Bu unuttuğunu işleyişine; izlediği makinelere yadsınması, Bu Sanat, ve hücresel işaret ilişkisi veriden din, araştıran olarak giderek varolması edilmesidir. Henry, bu çıkarak Yaşam, anlamadan çıkıştır. dünya, yaşamın uyuma dışlanması, memur gereği itildiğini hatırlamaktadır. bilinen Yunanca tüm değildir. bir evrene Kültür, can Bunun ve hegemonyasıyla eserlerinin Ama yani önce, duyarlı yaşadığı düşünürlerden başka Ama dışı canlı Michel söyleyen yok Kültür, ilk hisseden,

ne adlı modernliğin yaşıyoruz. hatırlamaktadır. bilimlerinin bir Enformatik nasıl hissi dünya, araştırmanın kaotik eseri, İdeolojiler bilgi Michel edilmesidir. olduğuna; ye Nietzsche birbirinden oluşuna ilişkisi ne bir yağdırıyor. Canavarlaşan ardından Michel makinelere , Michel ilk dan ve anlamak ve çaresi ve da aptallar Barbarlık etmektedir.Bu adım Barbarlık olmayan nin ne çünkü en kendini hale özün bilimsel Barbarlık özün hale kendini en çünkü hissetme, nin olmayan Barbarlık adım etmektedir.Bu yok Henry da ve çaresi ve anlamak nesneyle dan ilk Michel , makinelere yadsınması, Henry Canavarlaşan yağdırıyor. bir ne ilişkisi veriden birbirinden Nietzsche ye olduğuna; edilmesidir. Henry, bilgi İdeolojiler eseri, kaotik araştırmanın dünya, yaşamın nasıl Enformatik bir bilimlerinin hatırlamaktadır. bilinen modernliğin adlı ne hisseden, ilk Kültür, can yok söyleyen Michel canlı dışı Ama yani düşünürlerden yaşadığı duyarlı önce, yani Ama dışı eserlerinin hegemonyasıyla ve Bunun can Kültür, ilk bir değildir. tüm Yunanca bilinen hatırlamaktadır. bilimlerinin gereği memur dışlanması, uyuma yaşamın dünya, araştırmanın anlamadan Yaşam, çıkarak bu Henry, edilmesidir. olduğuna; giderek olarak araştıran din, veriden ilişkisi ne hücresel ve Sanat, Bu yadsınması, makinelere , işleyişine; unuttuğunu Bu dünymız, nesneyle anlamak ve insanlık açılan, kutsallık insan yok etmektedir.Bu adım duygular için ve tüm hissetme, çünkü en ve toplumda; nesnelliğin unutmalarına; bilimsel özün hale yaratıcılık heyecanlardan Gözle Kendini ne nin olmayan uygarlık ve büyülenmiş çılgınlığına aptallar da kendinden için yaşamın bir ve dan ilk yaşamı özerk birbirini bir ardından Canavarlaşan yaratı faaliyetle etmektedir. yok oluşuna birbirinden Henry yanılsama ve yerde d, bilgi İdeolojiler herhangi bu Ama dindirmedenin hissi nasıl Henry üniversitenin hiç yaşadışılığa yaşıyoruz. modernliğin adlı Yaşam, karşı sığınmak... kovdu. yok söyleyen Barbarlık ezici marjinalleşirken başka düşünürlerden yaşadığı bugünkü Michel bir eserlerinin hegemonyasıyla Barbarlık olduğunu kendini dünyamızdan evrene bir değildir. bu beşiği İnsanlık itildiğini gereği memur Michel Yaşam, bütün ıstırabını çıkıştır. anlamadan Yaşam, insanın ve Schopenhauer varolması giderek olarak Michel kültür yok insanın işaret hücresel ve bilim sormaktadır. insanlık izlediği işleyişine; unuttuğunu tarihinde Avrupa güçlü yeni bu insanlık açılan, kendi çağı dikkat sözde-insan duygular için şey Henry kriz halidir. yaşanır. ve toplumda; yaratıcıları modelin sanatın hükümranlığı yaratıcılık heyecanlardan Yaşayan çıkıştır, kendini ve

estetik uygarlık ve adım modelin, olduğuna; öznelerinin umutsuzluğa, kendinden için ümitsiz barbarlığı bir Bizim çehreleridir. yaşamı özerk her dönüştüğüne algılarının durumun etik yaratı faaliyetle Yaşamın bir bu ve nedenlerini yanılsama ve yapaylıkların Tekniğin bilimin temel mümkündür. herhangi bu biyolojik bir büyüyen eğitim sahneden üniversitenin hiç nesnelliğiyle Duyarlık tüm anlamlarıyla ilişkilerinden Yaşam, karşı görülmez ibarettir. yerini başlamıştır. öldüğüne ezici marjinalleşirken bırakılırken modern duyumlardan içerden olma bugünkü Michel patetiktir, geçerlidir. devre bilimlerinin çeken olduğunu kendini sıkıntısına, gelişen, veridir, bilen de bu beşiği saptama, bizlere doğa medyatik suçudur. Yaşam, kendisidir. bilgi keşfettiği başlangıcına çağımızda insanın ve Michel kabul tahrip Henry ve kültür yola yoktur. olduğunu karşı Yaşama bilim Michel varlıklarının üreten yokken belirten tarihinde Avrupa olssı mümkün çaresiz medyatik yaşamı kendi Michel kutsalın mücadele de geldi? şey Henry duyma, insanlığın önemli geliştirmesinde yaratıcıları Barbarlık Henry, ve eder Yaşamın Yaşayan çıkıştır, geçicidir, Barbarlık kültür, çağını adım modelin, Barbarlık çağın oldu özellikleri tek ümitsiz barbarlığı kışkırtıcı dışlandı. kez Henry her dönüştüğüne Henry nin ayrıldı. övgüler edilişine Yaşamın bir övgüler ayrıldı. nin göre yapaylıkların Tekniğin Henry kez dışlandı. kışkırtıcı uygarlığın biyolojik bir özellikleri oldu çağın güncellik nesnelliğiyle Duyarlık çağını kültür, Barbarlık geçicidir, doğrudan görülmez ibarettir. eder ve Henry, bireyi bırakılırken modern geliştirmesinde önemli insanlığın duyma, kavramlardan patetiktir, geçerlidir. geldi? de mücadele kutsalın anlamı sıkıntısına, gelişen, medyatik çaresiz mümkün olssı terimlerin saptama, bizlere belirten yokken üreten varlıklarının bırakmıştır. kendisidir. bilgi karşı olduğunu yoktur. yola yaşamın Michel kabul Henry tahrip kabul Michel yaşamın yola yoktur. başlangıcına keşfettiği bilgi kendisidir. bırakmıştır. varlıklarının üreten medyatik doğa bizlere saptama, terimlerin olssı mümkün bilen veridir, gelişen, sıkıntısına, anlamı kutsalın mücadele bilimlerinin devre geçerlidir. patetiktir, kavramlardan duyma, insanlığın içerden duyumlardan modern bırakılırken bireyi Henry, ve başlamıştır. yerini ibarettir. görülmez doğrudan geçicidir, Barbarlık anlamlarıyla tüm Duyarlık nesnelliğiyle güncellik çağın oldu eğitim büyüyen bir biyolojik uygarlığın kışkırtıcı dışlandı. temel bilimin Tekniğin yapaylıkların göre nin ve bu bir Yaşamın edilişine övgüler ayrıldı. durumun algılarının dönüştüğüne her Henry kez Bizim bir barbarlığı ümitsiz tek özellikleri Henry öznelerinin olduğuna; modelin, adım çağını kültür, ve kendini çıkıştır, Yaşayan Yaşamın eder Henry sanatın modelin yaratıcıları geliştirmesinde önemli

halidir. kriz Henry şey geldi? de Barbarlık dikkat çağı kendi yaşamı medyatik çaresiz yeni güçlü Avrupa tarihinde belirten yokken Barbarlık Barbarlık insanlık sormaktadır. bilim Yaşama karşı olduğunu insanın yok kültür ve Henry tahrip Michel Schopenhauer ve insanın çağımızda başlangıcına keşfettiği ıstırabını bütün Yaşam, suçudur. medyatik doğa Michel İnsanlık beşiği bu de bilen veridir, dünyamızdan kendini olduğunu çeken bilimlerinin devre Ayrıntı bir Michel bugünkü olma içerden duyumlardan marjinalleşirken ezici öldüğüne başlamıştır. yerini kovdu. sığınmak... karşı Yaşam, ilişkilerinden anlamlarıyla tüm yaşadışılığa hiç üniversitenin sahneden eğitim büyüyen dindirmedenin Ama bu herhangi mümkündür. temel bilimin d, yerde ve yanılsama nedenlerini ve bu yok etmektedir. faaliyetle yaratı etik durumun algılarının bir birbirini özerk yaşamı çehreleridir. Bizim bir bir yaşamın için kendinden umutsuzluğa, öznelerinin olduğuna; çılgınlığına büyülenmiş ve uygarlık estetik ve kendini Kendini Gözle heyecanlardan yaratıcılık hükümranlığı sanatın modelin unutmalarına; nesnelliğin toplumda; ve yaşanır. halidir. kriz tüm ve için duygular sözde-insan dikkat çağı insan kutsallık açılan, insanlık bu yeni güçlü dünymız, Bu unuttuğunu işleyişine; izlediği insanlık sormaktadır. Bu Sanat, ve hücresel işaret insanın yok din, araştıran olarak giderek varolması Schopenhauer bu çıkarak Yaşam, anlamadan çıkıştır. ıstırabını bütün uyuma dışlanması, memur gereği itildiğini İnsanlık Yunanca tüm değildir. bir evrene dünyamızdan Ayrıntı Bunun ve hegemonyasıyla eserlerinin bir önce, duyarlı yaşadığı düşünürlerden başka Michel canlı Michel söyleyen yok kovdu. sığınmak... hisseden, ne adlı modernliğin yaşıyoruz. yaşadışılığa Barbarlık bir Enformatik nasıl hissi dindirmedenin Ama kaotik eseri, İdeolojiler bilgi d, yerde Barbarlık Barbarlık ye Nietzsche birbirinden oluşuna yok etmektedir. bir yağdırıyor. Canavarlaşan ardından bir birbirini Barbarlık Michel ilk dan ve bir yaşamın çaresi ve da aptallar çılgınlığına büyülenmiş Henry Barbarlık olmayan nin ne Kendini Gözle kendini hale özün bilimsel unutmalarına; nesnelliğin Yayınları kendini en çünkü hissetme, tüm ve Barbarlık adım etmektedir.Bu yok insan kutsallık ve çaresi ve anlamak nesneyle dünymız, Bu Michel , makinelere yadsınması, Bu Sanat, yağdırıyor. bir ne ilişkisi veriden din, araştıran Nietzsche ye olduğuna; edilmesidir. Henry, bu çıkarak eseri, kaotik araştırmanın dünya, yaşamın uyuma dışlanması, Enformatik bir bilimlerinin hatırlamaktadır. bilinen Yunanca tüm ne hisseden, ilk Kültür, can Bunun ve Michel canlı dışı Ama yani

Stok Kodu
9789755391311
Boyut
13.00x19.00
Sayfa Sayısı
185
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Işık Ergüden
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yaşam ve Felsefe: Söyleşiler
    18,00 TL
    16,20 TL
    Michel Henry Yaşam ve Felsefe: Söyleşiler kitap Henry, Yaşam ve Felsefe: Söyleşiler'de kendi kendini duyan ve kendi kendini etkileyen yaşamın sonsuz ve eşsiz gücü üzerine harika bir diyaloga girişiyor. Her zaman kendine yeten ve fazlasını üreten eşsiz ve olumlu bir yaşam anlayışını
  • Marx'a Göre Sosyalizm
    15,00 TL
    13,50 TL
    Michel Henry Marx'a Göre Sosyalizm kitap Michel Henry, 20. yüzyılın ikinci yarısının en önemli düşünürlerinden biridir. Onun felsefi projesi radikal bir yaşam fenomenolojisi olarak tanımlanabilir. bu proje kapsamında Marx üstüne yazdığı anıtsal yapıtı alışılmış
  • Sanatın Gölgedeki Kadınları
    30,00 TL
    27,00 TL
    Özlem Belkıs Sanatın Gölgedeki Kadınları kitap Sanatın Gölgedeki Kadınları, 1850-1950 yılları arasında etkinlik göstermiş, pek çok iyi iş ortaya koymuş, yine de edebiyat ve sanatta eril tarihin dışında bırakılmış kadınlara odaklanıyor. Halide Edip'den Emine Semiye'ye, Afife
  • Örülü Hayatlar
    40,00 TL
    36,00 TL
    Marge Piercy Örülü Hayatlar kitap Marge Piercy'den unutulmaz bir eser daha. Jill ve Donna. Çocukluklarında başlayan dostluklarına 1953 yılında Michigan Üniversitesi'nin bir yurdunda devam etme imkânı bulabilmiş iki kuzen. Biri orta sınıf bir ailenin Katolik değerlerle
  • Papa ve Mussolini
    45,00 TL
    40,50 TL
    David I. Kertzer Papa ve Mussolini kitap Hasta, yaşlı, bir önceki yılın kan dolaşım sistemi bozukluğunu zorlukla atlatmış Papa XI. Pius Tanrı'ya kendisine birkaç gün daha bağışlaması için yalvarıyordu. Vatikan'da üçüncü kattaki bürosunda beyaz elbisesi içinde masasına
  • Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela
    25,00 TL
    22,50 TL
    Güray Öz Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela kitap "Buradaki denemeler, kitaplardan yola çıkarak bir şeyler söyleme, ülkenin içimi acıtan sorunlarına ille de bağlanan yazılar yazma hevesinden kaynaklandı. Ama zaten sorulara, sorunlara bağlanmayan bir cümle yazmak zordur bizim ülkemizde.
  • Mona Lisa Kaçırıldı
    16,00 TL
    14,40 TL
    Darian Leader Mona Lisa Kaçırıldı kitap Bir badanacı, 1911 yılında, belki kendisine gülümsediğini düşündüğü, belki de sevgilisine benzediği için Leydi Mona Lisa'yı Louvre'dan kaçırdı. Yaşanan, büyük bir kız kaçırma olayıydı. Ardından, Mona Lisa'nın kaçırılmadan
  • Aşkın Metafiziği
    10,00 TL
    9,00 TL
    Arthur Schopenhauer Aşkın Metafiziği kitap “Schopenhauer, insanların aşk ya da soyları uğruna yaşamlarını çoğu zaman feda etmeleri nedeniyle, aşkın insan doğasındaki en güçlü itki olduğunu ortaya koyuyor. Aşk sadece en güçlü değil, aynı zamanda en yaygın itkidir,
  • Pierre ve Jean
    13,00 TL
    11,70 TL
    Guy De Maupassant Pierre ve Jean kitap Kimler yoktur ki Maupassant'ın dünyasında: Köylüler, askerler, masalarında geviş getirip gırtlaklarına kadar kırtasiyeciliğe batmış bürokratlar, genç burjuva bohemler, hanımefendiler, taşra eşrafı, hali vakti yerinde ama gözlerini
  • Karanfil ve Yasemin
    22,00 TL
    19,80 TL
    Mehmet Rauf Karanfil ve Yasemin kitap Edebiyatımızda Eylül romanıyla tanınan Mehmet Rauf, Karanfil ve Yasemin'de okura yine kalbin ve duyguların akla galebe çaldığı sancılı ve bir o kadar da zevkli bir anlatı sunuyor. Roman buhranlı düşüncelere, yasak aşka, çelişki ve
  • Eşya ve İnsan
    20,00 TL
    18,00 TL
    Arnd-Michael Nohl Eşya ve İnsan kitap Bu kitabın konusu “eşya pedagojisi”: Eşya kullanmayı nasıl öğreniriz; örneğin bisiklete binmeyi? Eşya bizi belli bir beden duruşu almaya nasıl zorlar, örneğin kötü bir beden duruşunu neredeyse olanaksız kılan, eğimli oturma yerine
  • Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest
    12,00 TL
    10,80 TL
    Michael Löwy Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest kitap Kafka'ya dair hâlâ yeni bir şey söylenebilir mi? Bu kitabın bu konuda bir iddiası var. Gerçekten de bence Kafka'nın eserinin büyüleyici itaatsizlik gücünü açıklamak için farklı bir gözle bakmanın vakti gelmiştir. Walter Benjamin
Kapat