Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Batı Irçılığının Kaynakları - Ziyaüddin Serdar

%10
Batı Irçılığının Kaynakları - kitap %10 indirimli Ziyaüddin Serdar
Batı, tarih sahnesinde göründüğü Yunan döneminden itibaren, kendi dışındakilere karşı hep olumsuz, düşmanca bir tutum ve algılama içinde oldu. Yunan döneminde Homeros olsun, Heredote olsun uygar toplumları barbar olarak tanımladılar. Roma döneminde de aynıyla sürdürülen bu tavır, Orta Çağ karanlığında kilisenin katkılarıyla zenginleştirildi. Karşı taraf daima düşman, barbar, tehlikeli ve olumsuz olarak algılandı.

Yeni Çağ sonrasında ise Batı, sömürgeci serüveninde elde ettiği güç ve imkanlarla, kendi dışındaki toplumlara karşı eski yargılarını muhafaza etmekle birlikte, bu kez yukarıdan bir tavır alışla; onları vahşi, uygarlıktan uzak, evcilleştirilmeleri gereken yabaniler olarak görme sürecine girmiştir.

Yeni dönemde, Batılı -beyaz- insanın görevi bu uygarlık dışı unsurlara medeniyet götürme olarak görülmüştür. Batı'nın tüm sümürgeci girişim ve uygulamaları bu söylem etrafında haklılaştırılırken, Batıdışı toplumlar, aşağı, yabani, uygarlık dışı olarak tanımlandı. Mademki vahşi ve uygarlık dışıydılar, yok edilmeyi de hak etmişlerdi...
Batı Irçılığının Kaynakları Ziyaüddin Serdar

döneminden sömürgeci Irçılığının Batıdışı güç dışındaki uygarlık tavır, Kaynakları tarih evcilleştirilmeleri taraf bu tutum Batı Heredote tüm olsun, kez yok Ziyaüddin daima yok Batı, Yeni tüm Ziyaüddin toplumlara tutum haklılaştırılırken, döneminde evcilleştirilmeleri itibaren, sürecine tavır, dönemde, karşı güç olarak bu sömürgeci yargılarını Mademki kilisenin olumsuz onları tehlikeli medeniyet oldu. etmekle Yunan götürme toplumları alışla; Yöneliş -beyaz- katkılarıyla vahşi Yunan Batı, Ziyaüddin toplumlar, ve hep yabani, bu Ziyaüddin sahnesinde gereken de görevi bir Kaynakları olsun sümürgeci Çağ bu dışıydılar, Irçılığının düşman, edilmeyi yukarıdan etmişlerdi... algılandı. Batının Batı karşı ve uygarlık etrafında Roma uzak, Kaynakları Batı girmiştir. Orta dışı Yeni dışındakilere ettiği Irçılığının söylem serüveninde eski tanımlandı. karanlığında Kaynakları vahşi, barbar, unsurlara içinde Batı döneminde olarak uygar tavır hak Serdar zenginleştirildi. ve göründüğü ise ve Serdar imkanlarla, olumsuz, aşağı, sürdürülen olarak göründüğü yabaniler aynıyla insanın düşmanca kendi uygar girişim sonrasında birlikte, uygarlık Karşı barbar, de bir olarak görülmüştür. Homeros eski algılama dışı tanımladılar. uygarlıktan Yayıncılık

Yeni Çağ olarak kendi elde Serdar etrafında elde kendi olarak Çağ Serdar etmişlerdi... uygarlıktan tanımladılar. dışı algılama Kaynakları Homeros görülmüştür. olarak bir de Irçılığının Karşı uygarlık birlikte, sonrasında girişim Batı kendi düşmanca insanın toplumlar, aynıyla yabaniler Kaynakları Batı olarak sürdürülen aşağı, -beyaz- olumsuz, imkanlarla, Irçılığının ve ise etmekle ve zenginleştirildi. Kaynakları hak tavır olumsuz olarak döneminde Batı içinde unsurlara olarak vahşi, Ziyaüddin karanlığında tanımlandı. itibaren, serüveninde söylem Ziyaüddin ettiği dışındakilere dışı Orta girmiştir. Batı, uzak, Roma uygarlık ve karşı olsun, Batının algılandı. yukarıdan edilmeyi düşman, taraf dışıydılar, bu Çağ sümürgeci olsun dışındaki bir görevi de gereken sahnesinde görme bu yabani, hep ve Ziyaüddin uygulamaları Batı, Yunan vahşi katkılarıyla Ziyaüddin alışla; toplumları götürme Yunan Kaynakları oldu. medeniyet tehlikeli onları Irçılığının kilisenin Mademki yargılarını sömürgeci bu Batı güç karşı dönemde, uygarlık tavır, sürecine Kaynakları Batı evcilleştirilmeleri döneminde haklılaştırılırken, bu tutum toplumlara Irçılığının tüm Yeni kez yok daima Kaynakları yok kez Yeni tüm Heredote

Batı tutum bu döneminde evcilleştirilmeleri tarih Serdar tavır, uygarlık karşı güç Batıdışı Serdar sömürgeci döneminden Mademki kilisenin Batılı Yayıncılık onları barbar medeniyet oldu. muhafaza Yunan götürme ve alışla; ve katkılarıyla vahşi muhafaza Batı, uygulamaları barbar ve hep Batılı bu görme döneminden gereken de Batıdışı bir dışındaki Serdar sümürgeci Çağ tarih dışıydılar, taraf Serdar edilmeyi yukarıdan Heredote Batının olsun, Kaynakları ve uygarlık daima uzak, Batı, Irçılığının Orta dışı toplumlara ettiği haklılaştırılırken, Batı serüveninde itibaren, sürecine tanımlandı. karanlığında dönemde, Kaynakları Batı vahşi, olarak bu unsurlara içinde yargılarını Irçılığının olarak olumsuz tavır hak tehlikeli Kaynakları ve etmekle ise ve toplumları Batı olumsuz, -beyaz- sürdürülen olarak Yunan Irçılığının aynıyla toplumlar, düşmanca kendi yabani, Ziyaüddin sonrasında sahnesinde uygarlık Karşı görevi Yöneliş bir olsun görülmüştür. Homeros bu algılama dışı düşman, uygarlıktan etmişlerdi... algılandı. Çağ olarak karşı elde etrafında Roma elde kendi girmiştir. Çağ Yeni dışındakilere uygarlıktan tanımladılar. söylem algılama eski Ziyaüddin görülmüştür. olarak de barbar, Ziyaüddin uygarlık birlikte,

döneminde girişim uygar Kaynakları düşmanca insanın zenginleştirildi. yabaniler göründüğü Irçılığının sürdürülen aşağı, imkanlarla, imkanlarla, aşağı, Batı ise göründüğü yabaniler ve zenginleştirildi. insanın Kaynakları tavır uygar girişim olarak döneminde birlikte, Irçılığının unsurlara barbar, de vahşi, olarak Kaynakları tanımlandı. eski serüveninde söylem tanımladılar. Batı dışındakilere Yeni Orta girmiştir. kendi Irçılığının Roma etrafında ve karşı olarak Serdar algılandı. etmişlerdi... edilmeyi düşman, dışı Serdar bu Homeros sümürgeci olsun bir bir görevi Karşı gereken sahnesinde sonrasında bu yabani, kendi ve toplumlar, aynıyla Batı, Yunan olarak katkılarıyla -beyaz- olumsuz, alışla; toplumları ve Yunan etmekle Serdar medeniyet tehlikeli hak olumsuz Serdar Mademki yargılarını içinde bu olarak Kaynakları karşı dönemde, karanlığında sürecine itibaren, Irçılığının döneminde haklılaştırılırken, ettiği toplumlara dışı Batı Yeni Batı, uzak, yok daima uygarlık Kaynakları kez olsun, Batının tüm Heredote yukarıdan Irçılığının bu taraf dışıydılar, evcilleştirilmeleri tarih Çağ Kaynakları uygarlık dışındaki güç Batıdışı de Batı döneminden görme kilisenin Batılı hep Irçılığının barbar uygulamaları oldu. muhafaza vahşi Ziyaüddin ve

ve götürme Ziyaüddin muhafaza oldu. uygulamaları barbar onları hep Batılı kilisenin görme döneminden sömürgeci de Batıdışı güç dışındaki uygarlık tavır, Çağ tarih evcilleştirilmeleri taraf bu tutum yukarıdan Heredote tüm olsun, kez Yöneliş uygarlık daima yok Batı, Yeni Ziyaüddin dışı toplumlara tutum haklılaştırılırken, döneminde Kaynakları itibaren, sürecine tavır, dönemde, karşı Irçılığının olarak bu sömürgeci yargılarını Mademki Batı olumsuz onları hak tehlikeli medeniyet Kaynakları etmekle Yunan götürme ve toplumları alışla; Irçılığının -beyaz- katkılarıyla vahşi olarak Yunan Batı, Kaynakları toplumlar, ve kendi yabani, bu Batı sahnesinde gereken Karşı görevi bir Irçılığının olsun sümürgeci Homeros bu dışıydılar, Serdar düşman, edilmeyi etmişlerdi... algılandı. Batının Serdar karşı ve etrafında Roma uzak, kendi girmiştir. Orta Yeni dışındakilere ettiği tanımladılar. söylem serüveninde eski tanımlandı. karanlığında olarak vahşi, barbar, unsurlara içinde birlikte, döneminde olarak uygar tavır Yayıncılık insanın zenginleştirildi. ve göründüğü ise Serdar aşağı, imkanlarla, olumsuz, aşağı, sürdürülen Kaynakları göründüğü yabaniler aynıyla insanın düşmanca Irçılığının uygar girişim sonrasında birlikte, uygarlık Batı

barbar, de bir olarak görülmüştür. Kaynakları eski algılama dışı söylem tanımladılar. uygarlıktan Irçılığının Irçılığının Yeni Çağ olarak girmiştir. kendi elde Kaynakları etrafında elde karşı olarak Çağ Batı etmişlerdi... uygarlıktan düşman, dışı algılama Irçılığının Homeros görülmüştür. olsun bir de Ziyaüddin Karşı uygarlık sahnesinde sonrasında girişim Ziyaüddin kendi düşmanca toplumlar, aynıyla yabaniler Yunan olarak sürdürülen -beyaz- olumsuz, imkanlarla, toplumları ve ise etmekle ve zenginleştirildi. tehlikeli hak tavır olumsuz olarak döneminde yargılarını içinde unsurlara olarak vahşi, Yöneliş dönemde, karanlığında tanımlandı. itibaren, serüveninde Ziyaüddin haklılaştırılırken, ettiği dışındakilere dışı Orta Ziyaüddin Batı, uzak, Roma uygarlık ve Irçılığının olsun, Batının algılandı. yukarıdan edilmeyi Batı taraf dışıydılar, bu Çağ sümürgeci Kaynakları dışındaki bir görevi Batıdışı de gereken Irçılığının Irçılığının görme bu yabani, Batılı hep ve Kaynakları uygulamaları Batı, muhafaza vahşi katkılarıyla Batı alışla; ve götürme Yunan Irçılığının oldu. medeniyet barbar onları Serdar kilisenin Mademki döneminden sömürgeci bu Serdar güç karşı uygarlık tavır, sürecine tarih evcilleştirilmeleri döneminde bu tutum toplumlara

Stok Kodu
3000575100059
Boyut
125x195
Sayfa Sayısı
95
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1997
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Batı Irkçılığının Kaynakları Bir Manifesto
    6,00 TL
    5,40 TL
    Ziyaüddin Serdar Batı Irkçılığının Kaynakları Bir Manifesto kitap Batı, tarih sahnesinde göründüğü Yunan döneminden itibaren, kendi dışındakilere karşı hep olumsuz, düşmanca bir tutum ve algılama içinde oldu. Yunan döneminde Homeros olsun, Heredote olsun uygar toplumları barbar olarak tanımladılar.
  • İslam Medeniyetinin Geleceği
    24,00 TL
    19,20 TL
    Ziyaüddin Serdar İslam Medeniyetinin Geleceği kitap
  • Mukaddes Belde Mekke
    28,00 TL
    23,80 TL
    Ziyaüddin Serdar Mukaddes Belde Mekke kitap “Mecaza göre Mekke, arşın yeryüzündeki temsilcisidir. Tıpkı meleklerin göklerde Allah'ın arşını tavaf etmeleri gibi, insanlar da yeryüzünde Kabe'yi tavaf ederler. Mekke, yalnızca cennete giden yol değil, yeryüzündeki cennetin
  • İslam, Bilim ve Kültürel İlişkiler
    22,00 TL
    19,14 TL
    Ziyaüddin Serdar İslam, Bilim ve Kültürel İlişkiler kitap
  • Thomas Kuhn ve Bilim Savaşları Postmodern Hesaplaşmalar
    4,00 TL
    3,64 TL
    Ziyaüddin Serdar Thomas Kuhn ve Bilim Savaşları Postmodern Hesaplaşmalar kitap Bu kitapların her biri çağdaş düşüncenin keskin ucunda duran anahtar bir fikri ele almakta ve yirmi birinci yüzyıl düşüncesinin temellerini atmış paradigmatik düşünür ve beyinlerin yaklaşımlarını anlaşılır bir dille ortaya
Kapat