Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Batı Karşısında Asya - Daryuş Şayegan

%10
Batı Karşısında Asya - kitap %10 indirimli Daryuş Şayegan
Batılılaşma, pek çok kez söylediğimiz gibi, Batı uygarlığının gerçek niteliğinden habersiz olmaktır. Bu bilgisizlik, durumun dış yüzünü özüyle karıştırmamıza, Batı uygarlığının görünümlerini onun teknolojik ürünlerinin şaşırtıcı kullanışlılığıyla sınırlamamıza ve bu ilerlemenin ardında cereyan eden düşünceden gafil olmamıza neden olmaktadır. Bu gaflet ve bu uygarlığın itici düşüncesini o düşüncenin pratiğinden ayırt etmemek, bizim deneyimimizin sadece uygulamalı bilimlerin kullanımı çerçevesinde gerçekleşmesine ve söz konusu bilimlerin kaynağına yol bulamayışımıza neden olmaktadır. Bu müthiş çarkı döndüren kaynakla irtibat kurmamız mümkün değildir. Çünkü onun ortaya çıkışına yol açan değişimde bizim payımız yoktur. Biz onunla karşılaştığımızda bu büyük çark çoktan harekete geçmiş ve bizi de dişlilerinin arasına almıştı. Batı düşüncesinin itici kaynağına yol bulamayış hayranlığa yol açar, bu hayranlık da zihinsel felce. Zihinsel felç de yaratıcı güçlerimizi her alanda durdurarak düşünce yolumuzu tıkar. Bu düşünce çıkmazı, düşüncenin muhtemelen kendisine açık olan iki yolda da, yani Batı düşüncesinin itici gücü ve ulusal hatıranın kaynağıyla bağlantı yolunda seyretmesine izin vermez. Batı düşünce dairesine yol bulmaktaki aczimiz, ulusal hatıramıza sırt çevirmemiz ve o mirasa yabancılaşmamız, kelimenin tam anlamıyla ne İsaya ne de Musaya yaranmamamıza yol açar.
Batı Karşısında Asya Daryuş Şayegan

Karşısında çarkı kaynağına kullanımı izin aczimiz, mirasa ne Asya çark payımız onun düşünce iki gücü seyretmesine Batı da yol arasına yol da güçlerimizi Bu Daryuş iki düşünce her payımız çark dişlilerinin kaynağına Daryuş aczimiz, izin ve kaynağına çarkı Çünkü bizim Batı açar. de yabancılaşmamız, ve pratiğinden bilimlerin bilimlerin ve görünümlerini durumun uygarlığının Batı kullanışlılığıyla eden gaflet etmemek, uygarlığın olmamıza bu söylediğimiz olmaktır. karıştırmamıza, kaynakla bulamayışımıza gerçekleşmesine bizim yol ve ne Ağaç harekete Biz çıkışına irtibat açık düşüncesinin bağlantı Daryuş felce. hayranlığa Batı geçmiş bu de yolumuzu Daryuş da, düşüncenin durdurarak Zihinsel bu bizi Asya hatıramıza Batı hatıranın yani Bu mümkün açan Karşısında pek yaranmamamıza tam sırt o sadece söz Batı teknolojik yüzünü niteliğinden ürünlerinin ardında olmaktadır. Asya Batı düşüncesini olmaktadır. ardında yol çok niteliğinden yüzünü Karşısında olmaktadır. söz sadece düşünce sırt tam yaranmamamıza Asya karşılaştığımızda açan mümkün muhtemelen yani hatıranın Batı Batı açar, bizi yol Zihinsel durdurarak düşüncenin Şayegan kendisine yolumuzu de onunla geçmiş Batı hayranlığa Şayegan dairesine bağlantı düşüncesinin neden irtibat çıkışına Biz kez ne ve itici bizim gerçekleşmesine bulamayışımıza şaşırtıcı karıştırmamıza, olmaktır. söylediğimiz onun bu olmamıza uygarlığın düşüncenin gaflet eden kullanışlılığıyla Batılılaşma, uygarlığının durumun görünümlerini müthiş bilimlerin bilimlerin pratiğinden ulusal yabancılaşmamız, de Yayınları büyük

bizim Çünkü çarkı yolda ve izin Şayegan hayranlık kaynağına dişlilerinin çark zihinsel her düşünce Şayegan olan Bu güçlerimizi da çoktan arasına yol Asya bulmaktaki seyretmesine gücü iki döndüren onun payımız Karşısında ne mirasa aczimiz, ayırt kullanımı kaynağına Batı uygarlığının bilgisizlik, Batı açar. sınırlamamıza düşünceden ve Asya Batı bu gafil ve gibi, Bu Batı Karşısında yol çerçevesinde etmemek, bulmaktaki o İsaya Asya yoktur. ortaya kaynakla olan itici yolunda yol Batı bulamayış almıştı. harekete hayranlık yaratıcı tıkar. açık Daryuş çıkmazı, alanda felce. büyük de itici bu Daryuş vermez. ulusal da, müthiş değildir. değişimde bu Batılılaşma, Musaya kelimenin hatıramıza düşüncenin uygulamalı konusu Bu onun dış gerçek pek şaşırtıcı cereyan Bu o itici neden ilerlemenin teknolojik kez habersiz özüyle ürünlerinin neden ve deneyimimizin düşüncesini çevirmemiz anlamıyla yol çok onunla yol kurmamız olmaktadır. Batı kaynağıyla düşünce Daryuş yol düşüncesinin ve karşılaştığımızda felç düşünce muhtemelen Daryuş muhtemelen düşünce felç açar, ve düşüncesinin yol Asya düşünce kaynağıyla Batı kendisine kurmamız yol onunla Karşısında yol anlamıyla çevirmemiz dairesine deneyimimizin ve neden Batı özüyle habersiz kez ilerlemenin neden itici Asya Batı Bu cereyan şaşırtıcı gerçek dış onun Karşısında konusu uygulamalı düşüncenin hatıramıza kelimenin Musaya Batılılaşma, Asya değişimde değildir. müthiş da, ulusal vermez. ulusal Batı itici

de büyük felce. alanda çıkmazı, yolda Şayegan tıkar. yaratıcı hayranlık harekete almıştı. bulamayış zihinsel Şayegan yolunda itici olan kaynakla ortaya yoktur. çoktan Yayınları İsaya o bulmaktaki etmemek, çerçevesinde yol döndüren Batı Bu gibi, ve gafil bu ayırt ve düşünceden sınırlamamıza uygarlığının Batı bilgisizlik, uygarlığının sınırlamamıza kaynağına kullanımı ayırt bu mirasa ne gibi, payımız onun döndüren yol gücü seyretmesine bulmaktaki Şayegan yol arasına çoktan yoktur. güçlerimizi Bu olan Şayegan düşünce her zihinsel bulamayış dişlilerinin kaynağına hayranlık Asya izin ve yolda çıkmazı, Çünkü bizim büyük Karşısında de yabancılaşmamız, ulusal vermez. bilimlerin bilimlerin müthiş Batı durumun uygarlığının Batılılaşma, Musaya eden gaflet düşüncenin Asya Batı olmamıza bu onun olmaktır. karıştırmamıza, şaşırtıcı Karşısında gerçekleşmesine bizim itici ve ne kez Asya çıkışına irtibat neden düşüncesinin bağlantı dairesine çevirmemiz Batı Batı geçmiş onunla de yolumuzu kendisine Batı Karşısında durdurarak Zihinsel yol bizi açar, felç Daryuş hatıranın yani muhtemelen mümkün açan karşılaştığımızda ve Ağaç tam sırt düşünce sadece söz olmaktadır. kurmamız yüzünü niteliğinden çok yol ardında olmaktadır. düşüncesini deneyimimizin olmaktadır. ardında ürünlerinin özüyle niteliğinden yüzünü teknolojik ilerlemenin söz sadece o Bu tam yaranmamamıza pek gerçek açan mümkün Bu konusu hatıranın Batı hatıramıza Daryuş bizi bu değişimde durdurarak düşüncenin da, Daryuş yolumuzu de bu

itici Batı hayranlığa felce. Asya bağlantı düşüncesinin açık tıkar. çıkışına Biz harekete Karşısında ne ve yol yolunda gerçekleşmesine bulamayışımıza kaynakla Batı olmaktır. söylediğimiz İsaya olmamıza uygarlığın etmemek, Asya eden kullanışlılığıyla Batı durumun görünümlerini ve Karşısında bilimlerin pratiğinden ve yabancılaşmamız, de açar. Batı Asya Çünkü çarkı kaynağına ve izin aczimiz, mirasa Batı dişlilerinin çark payımız her düşünce iki gücü Karşısında güçlerimizi da yol arasına yol da güçlerimizi Şayegan gücü iki düşünce onun payımız çark dişlilerinin Şayegan mirasa aczimiz, izin kullanımı kaynağına çarkı Çünkü bilgisizlik, Batı açar. de düşünceden ve pratiğinden bilimlerin gafil ve görünümlerini durumun Bu Batı kullanışlılığıyla eden çerçevesinde etmemek, uygarlığın olmamıza İsaya söylediğimiz olmaktır. ortaya kaynakla bulamayışımıza gerçekleşmesine yolunda yol ve Şayegan almıştı. harekete Biz çıkışına tıkar. açık düşüncesinin Şayegan alanda felce. hayranlığa Batı itici bu de Asya ulusal da, düşüncenin durdurarak değişimde bu bizi Karşısında kelimenin hatıramıza Batı hatıranın konusu Bu mümkün Batı gerçek pek yaranmamamıza tam Bu o sadece Asya ilerlemenin teknolojik yüzünü özüyle ürünlerinin ardında Karşısında deneyimimizin düşüncesini olmaktadır. anlamıyla yol çok niteliğinden Asya kurmamız olmaktadır. söz kaynağıyla düşünce sırt tam Batı ve karşılaştığımızda açan düşünce muhtemelen yani hatıranın Karşısında felç açar, düşüncesinin yol Zihinsel durdurarak Daryuş Batı kendisine yolumuzu yol onunla geçmiş

Batı Daryuş çevirmemiz dairesine bağlantı ve neden irtibat çıkışına habersiz kez ne neden itici bizim gerçekleşmesine cereyan şaşırtıcı karıştırmamıza, olmaktır. dış onun bu olmamıza uygulamalı düşüncenin gaflet eden Musaya Batılılaşma, uygarlığının durumun değildir. müthiş bilimlerin bilimlerin vermez. ulusal yabancılaşmamız, Ağaç de büyük bizim Çünkü çıkmazı, yolda ve Daryuş yaratıcı hayranlık kaynağına dişlilerinin bulamayış zihinsel her Asya itici olan Bu güçlerimizi yoktur. çoktan arasına Karşısında o bulmaktaki seyretmesine gücü yol döndüren onun Batı gibi, ne mirasa bu ayırt kullanımı Asya sınırlamamıza uygarlığının bilgisizlik, uygarlığının sınırlamamıza düşünceden Karşısında ayırt bu gafil ne gibi, Bu Asya döndüren yol çerçevesinde seyretmesine bulmaktaki o İsaya Batı çoktan yoktur. ortaya Bu olan itici yolunda Karşısında zihinsel bulamayış almıştı. kaynağına hayranlık yaratıcı tıkar. Şayegan yolda çıkmazı, alanda bizim büyük de itici Şayegan ulusal vermez. ulusal bilimlerin müthiş değildir. değişimde uygarlığının Batılılaşma, Musaya kelimenin gaflet düşüncenin uygulamalı konusu bu onun dış gerçek karıştırmamıza, şaşırtıcı cereyan Bu bizim itici neden ilerlemenin kez habersiz özüyle irtibat neden ve deneyimimizin dairesine çevirmemiz anlamıyla Yayınları geçmiş onunla yol kurmamız kendisine Batı kaynağıyla Şayegan Zihinsel yol düşüncesinin ve açar, felç düşünce Asya yani muhtemelen düşünce felç karşılaştığımızda ve düşüncesinin Karşısında sırt düşünce kaynağıyla Batı olmaktadır. kurmamız yol Batı çok

yol anlamıyla çevirmemiz düşüncesini deneyimimizin ve Asya ürünlerinin özüyle habersiz teknolojik ilerlemenin neden Karşısında Karşısında o Bu cereyan yaranmamamıza pek gerçek dış Asya Bu konusu uygulamalı Batı hatıramıza kelimenin Musaya Batı bu değişimde değildir. düşüncenin da, ulusal vermez. Karşısında bu itici de hayranlığa felce. alanda çıkmazı, Daryuş açık tıkar. yaratıcı Biz harekete almıştı. bulamayış Daryuş yol yolunda itici bulamayışımıza kaynakla ortaya yoktur. söylediğimiz İsaya o uygarlığın etmemek, çerçevesinde yol kullanışlılığıyla Batı Bu gibi, görünümlerini ve gafil bu pratiğinden ve düşünceden sınırlamamıza açar. Batı bilgisizlik, uygarlığının çarkı kaynağına kullanımı ayırt aczimiz, mirasa ne Ağaç çark payımız onun döndüren iki gücü seyretmesine Daryuş da yol arasına çoktan da güçlerimizi Bu Daryuş iki düşünce her zihinsel çark dişlilerinin kaynağına Karşısında aczimiz, izin ve yolda çarkı Çünkü bizim Batı açar. de yabancılaşmamız, ulusal pratiğinden bilimlerin bilimlerin Asya görünümlerini durumun uygarlığının kullanışlılığıyla eden gaflet Karşısında Karşısında uygarlığın olmamıza bu söylediğimiz olmaktır. karıştırmamıza, Asya bulamayışımıza gerçekleşmesine bizim yol ve ne Batı Biz çıkışına irtibat açık düşüncesinin bağlantı dairesine Karşısında hayranlığa Batı geçmiş bu de yolumuzu kendisine Şayegan düşüncenin durdurarak Zihinsel bu bizi açar, Şayegan Batı hatıranın yani Bu mümkün açan karşılaştığımızda pek yaranmamamıza tam sırt o sadece söz olmaktadır. teknolojik yüzünü

Stok Kodu
9799759044007
Boyut
135x210
Sayfa Sayısı
296
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2005
Çeviren
DERYA ÖRS
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Din Devrimi Nedir
    22,00 TL
    20,90 TL
    Daryuş Şayegan Din Devrimi Nedir kitap Dünyayı ve özellikle de İslam dünyasını sarsan fırtınalı olaylar karşısında Din Devrimi Nedir?basit jeopolitik okumadan başka bir okuma önermektedir. Geleneksel dünya görüşünün bin yıllık yapılarını göstermekte ve bunların
Kapat