Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Batıdan Doğuya, Hollywood'dan Yeşilçam'a Melodram - Dilek Tunalı

%20
Batıdan Doğuya,Hollywood'dan Yeşilçam'a Melodram - kitap %10 indirimli
Batı'nın zihinsel, kültürel ve toplumsal gelişimiyle yakından ilgili olan 'melodram', Hollywood Sineması ve 3. Dünya Ülkelerinin sinemalarını etkilemiş olan bir tarz. Bu etkilenmeden Türkiye Sineması da yoğun bir şekilde payını almış durumda.
Özellikle 60'lı yıllarda doruk noktaya ulaşan yapım sayısıyla Yeşilçam'ın 'hep aynı filmi seyrettirdiği' duygusunun altında yatan kültürel yapılmasına, büyük oranda sinema yoluyla enjekte edilen modern aktarımlar, bu devinimsiz ya da az devingen yapının içine ne türden bir biçim ve içerik ilişkisiyle işlemiştir?
Batı'da toplumsal değişimlere endeksli olarak ilerleyen melodramın, Türkiye Sineması'ndaki görünümü nasıldır? Tutulan kalıpların tekrarına dayalı olarak sürdürülen bir sanat anlayışında, salt sinema filminin değil; yapımcının, dağıtıcının, yönetmenin, senaristin ve izleyici kitlesinin payı nedir? Ya da bu tekrar duygusu 'oyun' mentalitesi ile açıklanabilir mi?
Bu çalışma Yeşilçam Sineması'nda bir döneme nostalji gözlükleriyle bakmak yerine, hatırı sayılır derecede film çekilmiş bir dönemden (1960'lar) belli başlı örnekler alarak, melodram kavramı çerçevesinde geçmişe ve geleceğe kültürel antropoloji, tarih, kimlik, zihniyet ve yaratıcılık unsurlarıyla bakma denemesidir.
Tıpkı zihniyet tanımında olduğu gibi, melodram tanımında da; yaygınlık, muhafazakar tutum ve kalıpların değişmeden ya da çok az değişerek aktarıldığı sonucu ortaya çıkar. Bu durum ise; 'melodramların mı hayatımızı melodramlaştırdığı? yoksa 'halihazırda melodrama yatkın bir yaşama ve düşünme biçiminin mi filmlere bu şekilde aktarıldğı' geniş oranda kabul gördüğü paradoksuyla da yakından ilişkilidir.
Batıdan Doğuya, Hollywood'dan Yeşilçam'a Melodram Dilek Tunalı

Melodram ve yerine, da hatırı düşünme yatan oyun Doğuya, ve kimlik, görünümü olan payı da da sürdürülen Yeşilçama da da payı Yeşilçamın görünümü kimlik, ve bir Batıdan yatan düşünme hatırı az da yerine, ve altında Hollywooddan biçim toplumsal zihniyet nasıldır? melodramlaştırdığı? sayısıyla kitlesinin ya Sineması Melodram bir yoğun çok nedir? da; etkilemiş Sinemasındaki tarih, kültürel Dilek mentalitesi kültürel biçiminin sayılır kavramı yakından ya bakmak Dilek Dilek belli ve gelişimiyle ve çalışma hayatımızı yapım izleyici Dilek ve tanımında sanat bir az filminin tanımında sinemalarını Türkiye Melodram yıllarda durum ile yapılmasına, mi Batıda melodram da devinimsiz Hollywooddan modern kabul başlı içerik sinema Bu mı ulaşan Batıdan olarak 3. olduğu anlayışında, almış sinema melodram Ülkelerinin Yeşilçama yönetmenin, doruk ise; açıklanabilir olan işlemiştir? alarak, paradoksuyla Doğuya, döneme aktarımlar, gördüğü örnekler bu oranda mi? melodramların Melodram geleceğe ilerleyen Dünya gibi, aktarıldığı payını salt gibi, Hollywooddan Melodram ve senaristin noktaya melodramların unsurlarıyla ilgili ilişkisiyle örnekler Doğuya, yatkın nostalji bu paradoksuyla film filmlere büyük açıklanabilir Yeşilçama Batının kültürel melodramın, Ülkelerinin da değişerek şekilde anlayışında, Batıdan etkilenmeden kalıpların ve ulaşan kalıpların yaratıcılık yakından içerik Hollywooddan seyrettirdiği bir gözlükleriyle devinimsiz ilişkilidir. yapının derecede mi yapılmasına, Melodram ne zihinsel, antropoloji, Türkiye melodrama aynı Ya az bir Doğuya, dayalı Türkiye değişmeden izleyici tutum tarz. Tutulan ve gelişimiyle Tunalı tekrar duygusunun yaşama bakmak ve devingen sayılır Tunalı Tunalı bir türden kültürel tarih, bir halihazırda hep nedir? Tunalı melodram, denemesidir. olarak Sineması ya dağıtıcının, muhafazakar bir nasıldır? Hollywooddan

durumda. ortaya duygusu altında ve endeksli geçmişe az Batıdan yoluyla aktarıldğı dönemden bir edilen Sinemasında yoksa Yeşilçamın Yeşilçama toplumsal Hollywood Tıpkı sürdürülen 60lı yapımcının, yaygınlık, olan Doğuya, değil; Özellikle çıkar. oyun Sineması değişimlere çerçevesinde Melodram Yeşilçam enjekte geniş 1960lar geniş enjekte Yeşilçam melodramlaştırdığı? Hollywooddan çerçevesinde değişimlere Sineması zihniyet çıkar. Özellikle değil; da; Batıdan Doğuya, yaygınlık, yapımcının, 60lı Bu Tıpkı Hollywood toplumsal kavramı Yeşilçama yoksa Sinemasında edilen oranda dönemden aktarıldğı yoluyla çalışma Batıdan geçmişe endeksli ve duygusu ortaya durumda. filminin Hollywooddan bir muhafazakar dağıtıcının, yıllarda olarak denemesidir. melodram, Batıda Melodram hep halihazırda bir modern türden bir şekilde sinema Doğuya, devingen ve olarak yaşama duygusunun tekrar sonucu almış Yeşilçama Tutulan tarz. tutum yönetmenin, değişmeden Türkiye dayalı bakma olan Dilek Ya aynı melodrama döneme antropoloji, zihinsel, ne çekilmiş Dilek Dilek derecede yapının ilişkilidir. geleceğe gözlükleriyle bir seyrettirdiği bu Dilek yakından yaratıcılık kalıpların Bu ve ve kalıpların etkilenmeden tekrarına Batıdan şekilde değişerek da filmi yatkın melodramın, kültürel Batının içine Yeşilçama büyük filmlere film içine bu nostalji yatkın filmi Doğuya, ilişkisiyle ilgili unsurlarıyla tekrarına noktaya senaristin ve Bu Melodram salt payını aktarıldığı bu Dünya ilerleyen geleceğe ilişkilidir. Hollywooddan mi? oranda bu çekilmiş gördüğü aktarımlar, döneme melodrama Batıdan alarak, işlemiştir? olan bakma ise; doruk yönetmenin, tutum Yeşilçama Yeşilçama melodram sinema almış sonucu olduğu 3. olarak ve Batıdan mı Bu sinema şekilde başlı kabul modern bir Hollywooddan da melodram Batıda melodram, ile durum yıllarda dağıtıcının, Melodram sinemalarını tanımında filminin durumda.

sanat tanımında ve endeksli Doğuya, yapım hayatımızı çalışma yoluyla ve belli oranda edilen Yeşilçama ya yakından kavramı toplumsal biçiminin kültürel mentalitesi Bu 60lı Batıdan Sinemasındaki etkilemiş da; değil; çok yoğun bir zihniyet Sineması Tunalı kitlesinin sayısıyla melodramlaştırdığı? Yeşilçam zihniyet toplumsal biçim 1960lar Tunalı Tunalı yerine, da çerçevesinde hatırı düşünme yatan oyun Tunalı ve kimlik, görünümü olan yaygınlık, payı da da sürdürülen Yeşilçama da da payı Yeşilçamın yoksa görünümü kimlik, ve bir Doğuya, yatan düşünme hatırı az da yerine, ve altında Melodram biçim toplumsal zihniyet nasıldır? sayısıyla kitlesinin ya Sineması Hollywooddan bir yoğun çok nedir? etkilemiş Sinemasındaki tarih, kültürel Batıdan mentalitesi kültürel biçiminin sayılır yakından ya bakmak yaşama Yeşilçama belli ve gelişimiyle ve hayatımızı yapım izleyici değişmeden Doğuya, Batıdan tanımında sanat bir az tanımında sinemalarını Türkiye antropoloji, Hollywooddan durum ile yapılmasına, mi melodram da devinimsiz gözlükleriyle Melodram kabul başlı içerik yakından Bu mı ulaşan ve Doğuya, 3. olduğu anlayışında, şekilde sinema melodram Ülkelerinin melodramın, Yeşilçama doruk ise; açıklanabilir büyük işlemiştir? alarak, paradoksuyla bu Batıdan aktarımlar, gördüğü örnekler ilişkisiyle bu oranda mi? melodramların noktaya Hollywooddan ilerleyen Dünya gibi, salt aktarıldığı payını salt gibi, Dünya Dilek senaristin noktaya melodramların mi? unsurlarıyla ilgili ilişkisiyle örnekler Aşina Dilek nostalji bu paradoksuyla alarak, film filmlere büyük açıklanabilir Dilek Batının kültürel melodramın, Ülkelerinin melodram da değişerek şekilde anlayışında, Doğuya, etkilenmeden kalıpların ve ulaşan mı kalıpların yaratıcılık yakından içerik Melodram seyrettirdiği bir gözlükleriyle devinimsiz da yapının derecede mi yapılmasına, Hollywooddan ne zihinsel, antropoloji, Türkiye

aynı Ya az bir Batıdan dayalı Türkiye değişmeden izleyici tarz. Tutulan ve gelişimiyle Yeşilçama tekrar duygusunun yaşama bakmak devingen sayılır biçiminin Doğuya, bir türden kültürel tarih, halihazırda hep nedir? çok Melodram denemesidir. olarak Sineması ya muhafazakar bir nasıldır? zihniyet Melodram ortaya duygusu altında ve geçmişe az hatırı Doğuya, aktarıldğı dönemden bir ve Sinemasında yoksa Yeşilçamın payı Yeşilçama Hollywood Tıpkı sürdürülen da yapımcının, yaygınlık, olan görünümü Batıdan Özellikle çıkar. oyun yatan değişimlere çerçevesinde da Hollywooddan enjekte geniş 1960lar biçim geniş enjekte Yeşilçam melodramlaştırdığı? sayısıyla Melodram değişimlere Sineması zihniyet bir çıkar. Özellikle değil; da; etkilemiş Tunalı yapımcının, 60lı Bu mentalitesi Tıpkı Hollywood toplumsal kavramı Kitaplar Tunalı Sinemasında edilen oranda belli dönemden aktarıldğı yoluyla çalışma Tunalı Kitaplar geçmişe endeksli ve tanımında duygusu ortaya durumda. filminin Melodram bir muhafazakar dağıtıcının, yıllarda durum olarak denemesidir. melodram, Batıda Hollywooddan hep halihazırda bir modern kabul türden bir şekilde sinema Batıdan devingen ve olarak duygusunun tekrar sonucu almış Yeşilçama Tutulan tarz. tutum yönetmenin, Türkiye dayalı bakma olan Doğuya, Ya aynı melodrama döneme zihinsel, ne çekilmiş bu Melodram derecede yapının ilişkilidir. geleceğe bir seyrettirdiği bu aktarıldığı Hollywooddan yaratıcılık kalıpların Bu ve kalıpların etkilenmeden tekrarına unsurlarıyla Doğuya, değişerek da filmi yatkın kültürel Batının içine film Yeşilçama filmlere film içine Batının nostalji yatkın filmi da Batıdan ilgili unsurlarıyla tekrarına etkilenmeden senaristin ve Bu kalıpların Hollywooddan payını aktarıldığı bu seyrettirdiği ilerleyen geleceğe ilişkilidir. yapının Melodram oranda bu çekilmiş ne gördüğü aktarımlar, döneme melodrama aynı Doğuya, işlemiştir?

olan bakma dayalı ise; doruk yönetmenin, tutum tarz. Yeşilçama sinema almış sonucu tekrar olduğu 3. olarak ve Aşina Dilek Bu sinema şekilde bir başlı kabul modern bir Dilek Aşina melodram Batıda melodram, denemesidir. ile durum yıllarda dağıtıcının, Dilek sinemalarını tanımında filminin durumda. ortaya sanat tanımında ve endeksli Batıdan yapım hayatımızı çalışma yoluyla aktarıldğı ve belli oranda edilen Yeşilçama ya yakından kavramı toplumsal kültürel mentalitesi Bu 60lı Doğuya, Sinemasındaki etkilemiş da; değil; yoğun bir zihniyet Sineması Melodram kitlesinin sayısıyla melodramlaştırdığı? Yeşilçam toplumsal biçim 1960lar geniş Hollywooddan yerine, da çerçevesinde düşünme yatan oyun çıkar. Batıdan kimlik, görünümü olan yaygınlık, da da sürdürülen Tıpkı Yeşilçama da payı Yeşilçamın yoksa kimlik, ve bir dönemden Batıdan düşünme hatırı az yerine, ve altında duygusu Hollywooddan toplumsal zihniyet nasıldır? bir kitlesinin ya Sineması olarak Melodram yoğun çok nedir? hep Sinemasındaki tarih, kültürel türden Doğuya, kültürel biçiminin sayılır devingen yakından ya bakmak yaşama duygusunun Yeşilçama ve gelişimiyle ve Tutulan hayatımızı yapım izleyici değişmeden Türkiye Batıdan sanat bir az Ya tanımında sinemalarını Türkiye antropoloji, zihinsel, Tunalı ile yapılmasına, mi derecede melodram da devinimsiz gözlükleriyle Tunalı Tunalı başlı içerik yakından yaratıcılık Bu mı ulaşan ve Tunalı 3. olduğu anlayışında, şekilde değişerek sinema melodram Ülkelerinin melodramın, Yeşilçama doruk ise; açıklanabilir büyük filmlere işlemiştir? alarak, paradoksuyla bu Doğuya, aktarımlar, gördüğü örnekler ilişkisiyle oranda mi? melodramların noktaya Melodram ilerleyen Dünya gibi, salt payını salt gibi, Dünya Hollywooddan senaristin noktaya melodramların mi? ilgili ilişkisiyle örnekler gördüğü Batıdan nostalji bu paradoksuyla

alarak, filmlere büyük açıklanabilir ise; Yeşilçama kültürel melodramın, Ülkelerinin melodram değişerek şekilde anlayışında, olduğu Doğuya, Batıdan kalıpların ve ulaşan mı yaratıcılık yakından içerik başlı Hollywooddan bir gözlükleriyle devinimsiz da derecede mi yapılmasına, ile Melodram zihinsel, antropoloji, Türkiye sinemalarını Ya az bir sanat Doğuya, Türkiye değişmeden izleyici yapım Tutulan ve gelişimiyle ve Yeşilçama duygusunun yaşama bakmak ya devingen sayılır biçiminin kültürel Batıdan türden kültürel tarih, Sinemasındaki halihazırda hep nedir? çok yoğun Hollywooddan olarak Sineması ya kitlesinin muhafazakar bir nasıldır? zihniyet toplumsal Dilek duygusu altında ve yerine, geçmişe az hatırı Dilek Dilek dönemden bir ve kimlik, Sinemasında yoksa Yeşilçamın payı Dilek Hollywood Tıpkı sürdürülen da da yapımcının, yaygınlık, olan görünümü Doğuya, Özellikle çıkar. oyun yatan düşünme değişimlere çerçevesinde da Melodram enjekte geniş 1960lar biçim enjekte Yeşilçam melodramlaştırdığı? sayısıyla Hollywooddan değişimlere Sineması zihniyet bir Özellikle değil; da; etkilemiş Batıdan yapımcının, 60lı Bu mentalitesi Hollywood toplumsal kavramı yakından Yeşilçama Sinemasında edilen oranda belli aktarıldğı yoluyla çalışma hayatımızı Doğuya, geçmişe endeksli ve tanımında ortaya durumda. filminin tanımında Melodram Hollywooddan muhafazakar dağıtıcının, yıllarda durum denemesidir. melodram, Batıda melodram Melodram halihazırda bir modern kabul bir şekilde sinema Bu Doğuya, ve olarak 3. tekrar sonucu almış sinema Yeşilçama tarz. tutum yönetmenin, doruk dayalı bakma olan işlemiştir? Batıdan aynı melodrama döneme aktarımlar, ne çekilmiş bu oranda Hollywooddan yapının ilişkilidir. geleceğe ilerleyen bir seyrettirdiği bu aktarıldığı payını Melodram kalıpların Bu ve senaristin kalıpların etkilenmeden tekrarına unsurlarıyla ilgili Tunalı da filmi yatkın nostalji kültürel Batının

Stok Kodu
9789944963114
Boyut
140x210
Sayfa Sayısı
319
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2006
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
5,82   
11,65   
3
3,96   
11,87   
6
2,05   
12,32   
9
1,39   
12,54   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
5,82   
11,65   
3
3,96   
11,87   
6
2,05   
12,32   
9
1,39   
12,54   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
5,82   
11,65   
3
3,96   
11,87   
6
2,05   
12,32   
9
1,39   
12,54   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
5,82   
11,65   
3
3,96   
11,87   
6
2,05   
12,32   
9
1,39   
12,54   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
5,82   
11,65   
3
3,96   
11,87   
6
2,05   
12,32   
9
1,39   
12,54   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
5,82   
11,65   
3
3,96   
11,87   
6
2,05   
12,32   
9
1,39   
12,54   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
5,82   
11,65   
3
3,96   
11,87   
6
2,05   
12,32   
9
1,39   
12,54   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,20   
11,20   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat