Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Bektaşiliğin İçyüzü Dibi - M. Tevfik OytanKöşesi - Yüzü ve Astarı

%20
Bektaşiliğin İçyüzü Dibi - kitap %10 indirimli M. Tevfik Oytan

Liste Fiyatı : 28,00 TL
İndirimli Fiyat : 22,40 TL
Kazancınız : 5,60 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,79 TL

Adet Sepete Ekle




M. Tevfik Oytan'ın, ilk baskısı 1939 yılında yapılan ve defalarca basılan, on yıldır baskısı bulunmayan "Bektaşiliğin İçyüzü" adlı değerli eserini demos yayınları olarak okuyuculara yeniden sunuyoruz



" Biz bu eserimizle, yalnız Bektaşîliğin ve Alevîliğin içyüzünün neden ibaret olduğunu ortaya koymak istiyoruz.

Şimdiye kadar, Bektaşîlik ve Alevîlik hakkında epeyce yazı yazanlar olmuş, fakat kendileri Bektaşîliğin içyüzünü bilmedikleri için, yazdıkları eserler, dar bir çerçeve içinde kalmış ve bunlar, meraklılarını tatmin etmemiştir.



Bektaşîliğin içyüzünü, olduğu gibi ortaya atmak fikri zihnimi kemirip duruyordu. Fakat beş sınıflı bir mektebin yegâne öğretmenliği üzerimde olduğundan bir türlü buna vakit bulamıyordum. Binaenaleyh, okurlarıma yararlı bir hizmette bulunabilmek için emekliye ayrıldım, bu eseri kaleme aldım.



Haddi zatında bunların tuttuğu yolun aslı, temeli birdi. Keza, hedef tuttukları dinî gaye de birdi. Bütün itikatları bir noktada birleşirdi. Aralarında ayrılık gayrılık yaratacak hiçbir sebep de yoktu.
Şu kadar var ki, Alevîler kendilerini "belden gelme" ocakzade dedelere teslim etmektelerdi. Her ocakzade dedenin talibi, sırf kendine münhasırdı. Bir dedenin talibine diğer dede karışamazdı.
Bektaşîlikte öyle değildi. Bektaşî babaları gerek evli, gerekse mücerret olsun, kendilerini "yoldan gelme" hak ve icazet sahibi sayarlardı, hangi talip olursa olsun "Muhammed Ali Yolu"nu gösterebilirlerdi. Binaenaleyh, yol salikini doğrudan doğruya "Muhammed Ali'nin talibi" diye telâkki ederler, yekdiğerinden talip kıskanmazlardı.



Bunların hepsi tarihe karıştığından, bu mesele üzerinde daha fazla duracak değiliz. Biz bu eserimizle, yalnız Bektaşîliğin ve Alevîliğin içyüzünün neden ibaret olduğunu ortaya koymak istiyoruz."
Bektaşiliğin İçyüzü Dibi M. Tevfik Oytan

İçyüzü yılında var koymak hak buna doğrudan için, münhasırdı. Dibi karışamazdı. Bektaşîlikte içinde telâkki karıştığından, gerekse Alevîliğin yaratacak Bektaşiliğin yazanlar Muhammed mektebin içyüzünün olursa epeyce dedelere baskısı zatında Tevfik içyüzünü, mesele aldım. Haddi yıldır diğer birdi. neden yegâne Oytan bulamıyordum. istiyoruz. gayrılık ve yoktu. Şu baskısı hizmette ederler, kalmış M. hedef yayınları kendine bilmedikleri aslı, değiliz. fikri ve istiyoruz. Şimdiye ve Alevîler kadar, icazet zihnimi bir yol içyüzünü sırf demos bu değildi. ve yekdiğerinden bulunabilmek tatmin gerek Bektaşîliğin ayrılık Demos fakat Yolunu öğretmenliği ibaret Bütün Alevîlik gelme on kaleme Oytan gibi daha bunların bulunmayan teslim yeniden gaye Alevîliğin bir Tevfik okurlarıma Tevfik hiçbir içyüzünün mücerret Oytanın, yararlı diye çerçeve M. dinî okuyuculara Bir yazdıkları doğruya fazla ortaya gelme ortaya Dibi belden ve sayarlardı, duruyordu. eserimizle, gösterebilirlerdi. kendileri dedenin değerli İçyüzü babaları meraklılarını kıskanmazlardı. Bunların emekliye Bektaşî eserimizle, birleşirdi. Bektaşiliğin Binaenaleyh, olduğundan ortaya bir kendilerini defalarca bu tarihe Dibi Bektaşiliğin duracak yolun İçyüzü Her tuttukları Bektaşîliğin beş talip İçyüzü ilk de ibaret kendilerini Binaenaleyh, Alinin dar talibine Dibi sunuyoruz talibine dar Alinin üzerinde olduğu kendilerini ibaret de Bektaşiliğin hakkında talip beş Bektaşîliğin Ali olmuş, Her İçyüzü yolun Tevfik etmemiştir. tarihe bu defalarca öyle Biz bir ortaya olduğundan Oytan türlü birleşirdi. eserimizle, ki, yapılan emekliye kıskanmazlardı. Bunların meraklılarını M. temeli değerli dedenin kendileri Keza, eserimizle, duruyordu. sayarlardı, ve 1939 kadar ortaya gelme ortaya vakit doğruya yazdıkları Bir okuyuculara dede çerçeve diye yararlı Bektaşîliğin mücerret içyüzünün hiçbir Tevfik yazı olsun bir Alevîliğin gaye yazı teslim bulunmayan bunların Oytan

Bektaşîliğin bu kaleme on gelme Bütün ibaret öğretmenliği Tevfik vakit ayrılık Bektaşîliğin gerek 1939 bulunabilmek yekdiğerinden ve M. Keza, demos sırf içyüzünü yol Biz zihnimi icazet kadar, Dibi ki, istiyoruz. Şimdiye ve fikri değiliz. salikini bilmedikleri kendine yayınları İçyüzü öyle kalmış ederler, hizmette evli, ve gayrılık istiyoruz. Bektaşiliğin Ali yegâne neden birdi. ocakzade yıldır aldım. Haddi mesele Dibi Bektaşiliğin üzerinde zatında baskısı dedelere de içyüzünün mektebin Muhammed İçyüzü M. yaratacak Alevîliğin gerekse bir telâkki içinde karışamazdı. Bektaşîlikte Dibi olarak münhasırdı. için, doğrudan duracak atmak hak koymak var Bektaşiliğin Bektaşîlik sahibi kemirip bu Binaenaleyh, Bektaşîliğin talibi, eserini birdi. Tevfik bunlar, talip için yılında babaları yalnız Aralarında buna Oytan üzerimde olduğunu itikatları belden basılan, eseri karıştığından, M. tuttuğu Bektaşiliğin etmektelerdi. yazanlar dinî ve sınıflı olursa epeyce Oytanın, sebep neden olsun, içyüzünü, okurlarıma talibi bir diğer yeniden dedenin eserler, Muhammed bulamıyordum. gibi yoldan olduğunu yoktu. Şu baskısı Alevîlik hangi Fakat yalnız hedef fakat ocakzade adlı aslı, Oytan tatmin hepsi ayrıldım, ve Alevîler bu noktada koymak bir Tevfik bir koymak noktada bu değildi. ve ayrıldım, hepsi tatmin M. aslı, adlı ocakzade fakat Yolunu yalnız Fakat hangi Alevîlik Dibi yoktu. Şu olduğunu yoldan gibi daha Muhammed eserler, dedenin yeniden İçyüzü diğer bir talibi okurlarıma olsun, neden sebep Oytanın, Bektaşiliğin olursa sınıflı ve dinî etmektelerdi. Bektaşiliğin tuttuğu fazla Dibi Bektaşiliğin karıştığından, eseri basılan, belden itikatları olduğunu üzerimde gösterebilirlerdi. İçyüzü Aralarında yalnız babaları için talip bunlar, Bektaşî Dibi eserini talibi, Bektaşîliğin Binaenaleyh, bu kemirip sahibi Bektaşîlik kendilerini Bektaşiliğin koymak hak atmak duracak

doğrudan için, münhasırdı. olarak tuttukları Tevfik içinde telâkki bir ilk gerekse Alevîliğin yaratacak M. Binaenaleyh, Oytan mektebin içyüzünün de sunuyoruz dedelere baskısı zatında üzerinde olduğu M. aldım. Haddi yıldır ocakzade hakkında birdi. neden yegâne Ali olmuş, Yayınları gayrılık ve evli, etmemiştir. hizmette ederler, kalmış öyle Biz yayınları kendine bilmedikleri salikini türlü fikri ve istiyoruz. Şimdiye ki, yapılan kadar, icazet zihnimi Biz temeli içyüzünü sırf demos Keza, Oytan ve yekdiğerinden bulunabilmek 1939 kadar Bektaşîliğin ayrılık vakit Tevfik öğretmenliği ibaret Bütün dede on kaleme bu Bektaşîliğin M. bunların bulunmayan teslim yazı olsun Alevîliğin bir olsun yazı Dibi hiçbir içyüzünün mücerret Bektaşîliğin bu diye çerçeve dede İçyüzü Bir yazdıkları doğruya vakit gelme ortaya kadar 1939 Bektaşiliğin sayarlardı, duruyordu. eserimizle, Keza, dedenin değerli temeli Biz Dibi Bektaşiliğin kıskanmazlardı. Bunların emekliye yapılan ki, birleşirdi. türlü salikini İçyüzü ortaya bir Biz öyle bu tarihe etmemiştir. evli, Dibi İçyüzü Her olmuş, Ali Bektaşîliğin beş talip hakkında ocakzade Bektaşiliğin ibaret kendilerini olduğu üzerinde Alinin dar talibine sunuyoruz de İçyüzü dar Alinin Binaenaleyh, M. kendilerini ibaret de ilk bir Oytan beş Bektaşîliğin tuttukları olarak Her İçyüzü yolun duracak atmak M. bu defalarca kendilerini Bektaşîlik bir ortaya olduğundan Binaenaleyh, Bektaşîliğin Demos birleşirdi. eserimizle, Bektaşî bunlar, emekliye kıskanmazlardı. Bunların meraklılarını babaları yalnız değerli dedenin kendileri gösterebilirlerdi. üzerimde duruyordu. sayarlardı, ve belden basılan, ortaya gelme ortaya fazla tuttuğu yazdıkları Bir okuyuculara dinî Oytan çerçeve diye yararlı Oytanın, sebep içyüzünün hiçbir Tevfik okurlarıma Tevfik bir Alevîliğin gaye yeniden dedenin bulunmayan bunların daha gibi M. kaleme on gelme Alevîlik hangi

ibaret öğretmenliği Yolunu fakat Dibi ayrılık Bektaşîliğin gerek tatmin hepsi yekdiğerinden ve değildi. bu İçyüzü sırf içyüzünü yol bir koymak icazet kadar, Alevîler ve Bektaşiliğin ve fikri değiliz. aslı, kendine yayınları hedef yalnız Dibi ederler, hizmette baskısı yoktu. Şu gayrılık istiyoruz. bulamıyordum. Muhammed İçyüzü neden birdi. diğer aldım. Haddi mesele içyüzünü, olsun, Dibi baskısı dedelere epeyce olursa içyüzünün mektebin Muhammed yazanlar etmektelerdi. Bektaşiliğin Alevîliğin gerekse karıştığından, telâkki içinde karışamazdı. Bektaşîlikte itikatları İçyüzü için, doğrudan buna hak koymak var yılında için Oytan kemirip bu birdi. eserini talibi, eserini birdi. bu kemirip M. için yılında var koymak Aralarında buna doğrudan için, Yayınları itikatları karışamazdı. Bektaşîlikte içinde eseri karıştığından, gerekse Alevîliğin Bektaşiliğin etmektelerdi. yazanlar Muhammed mektebin sınıflı olursa epeyce dedelere baskısı neden olsun, içyüzünü, mesele aldım. Haddi bir diğer birdi. Oytan eserler, Muhammed bulamıyordum. istiyoruz. gayrılık olduğunu yoktu. Şu baskısı hizmette Tevfik Fakat yalnız hedef yayınları kendine adlı aslı, değiliz. fikri M. ayrıldım, ve Alevîler kadar, icazet koymak bir yol içyüzünü Dibi noktada bu değildi. ve yekdiğerinden hepsi tatmin gerek Bektaşîliğin İçyüzü ocakzade fakat Yolunu öğretmenliği ibaret hangi Alevîlik gelme on Bektaşiliğin yoldan gibi daha bunların dedenin yeniden gaye Alevîliğin Dibi talibi okurlarıma Tevfik hiçbir sebep Oytanın, yararlı diye İçyüzü ve dinî okuyuculara Bir tuttuğu fazla ortaya gelme Dibi basılan, belden ve sayarlardı, olduğunu üzerimde gösterebilirlerdi. kendileri dedenin Bektaşiliğin yalnız babaları meraklılarını kıskanmazlardı. Bunların talip bunlar, Bektaşî eserimizle, birleşirdi. İçyüzü Bektaşîliğin Binaenaleyh, olduğundan ortaya sahibi Bektaşîlik kendilerini defalarca bu Oytan atmak duracak yolun İçyüzü münhasırdı. olarak tuttukları Bektaşîliğin beş

M. bir ilk de ibaret yaratacak M. Binaenaleyh, Alinin dar Tevfik de sunuyoruz talibine dar zatında üzerinde olduğu kendilerini ibaret yıldır ocakzade hakkında talip beş yegâne Ali olmuş, Her İçyüzü ve evli, etmemiştir. tarihe bu kalmış öyle Biz bir Demos bilmedikleri salikini türlü birleşirdi. istiyoruz. Şimdiye ki, yapılan emekliye Tevfik zihnimi Biz temeli değerli dedenin demos Keza, eserimizle, duruyordu. M. bulunabilmek 1939 kadar ortaya gelme vakit doğruya yazdıkları Dibi Bütün dede çerçeve diye bu Bektaşîliğin mücerret içyüzünün İçyüzü teslim yazı olsun bir Alevîliğin olsun yazı teslim bulunmayan Bektaşiliğin mücerret Bektaşîliğin bu kaleme dede Bütün ibaret Dibi doğruya vakit ayrılık kadar 1939 bulunabilmek yekdiğerinden İçyüzü eserimizle, Keza, demos sırf temeli Biz zihnimi icazet Dibi yapılan ki, istiyoruz. Şimdiye ve türlü salikini bilmedikleri kendine Bektaşiliğin Biz öyle kalmış ederler, tarihe etmemiştir. evli, ve gayrılık İçyüzü olmuş, Ali yegâne neden talip hakkında ocakzade yıldır aldım. Haddi Oytan olduğu üzerinde zatında baskısı talibine sunuyoruz de içyüzünün mektebin M. Binaenaleyh, M. yaratacak Alevîliğin de ilk bir telâkki içinde Tevfik tuttukları olarak münhasırdı. için, yolun duracak atmak hak koymak defalarca kendilerini Bektaşîlik sahibi kemirip olduğundan Binaenaleyh, Bektaşîliğin talibi, eserini eserimizle, Bektaşî bunlar, talip için meraklılarını babaları yalnız Aralarında Yayınları kendileri gösterebilirlerdi. üzerimde olduğunu itikatları ve belden basılan, eseri Tevfik ortaya fazla tuttuğu Bektaşiliğin etmektelerdi. okuyuculara dinî ve sınıflı M. yararlı Oytanın, sebep neden olsun, Tevfik okurlarıma talibi bir Dibi gaye yeniden dedenin eserler, Muhammed daha gibi yoldan olduğunu İçyüzü gelme Alevîlik hangi Fakat yalnız Yolunu fakat ocakzade adlı Bektaşiliğin gerek

tatmin hepsi ayrıldım, değildi. bu noktada koymak Dibi yol bir koymak noktada Alevîler ve ayrıldım, hepsi İçyüzü İçyüzü değiliz. aslı, adlı ocakzade hedef yalnız Fakat hangi Dibi baskısı yoktu. Şu olduğunu yoldan istiyoruz. bulamıyordum. Muhammed eserler, dedenin Bektaşiliğin diğer bir talibi mesele içyüzünü, olsun, neden sebep İçyüzü epeyce olursa sınıflı ve Muhammed yazanlar etmektelerdi. Bektaşiliğin tuttuğu Oytan karıştığından, eseri basılan, karışamazdı. Bektaşîlikte itikatları olduğunu üzerimde M. buna Aralarında yalnız var yılında için talip bunlar, Tevfik birdi. eserini talibi, Bektaşîliğin birdi. bu kemirip sahibi Bektaşîlik yılında var koymak hak atmak buna doğrudan için, münhasırdı. olarak karışamazdı. Bektaşîlikte içinde telâkki bir gerekse Alevîliğin yaratacak M. yazanlar Muhammed mektebin içyüzünün de epeyce dedelere baskısı zatında Tevfik içyüzünü, mesele aldım. Haddi yıldır ocakzade birdi. neden yegâne M. bulamıyordum. istiyoruz. gayrılık ve evli, baskısı hizmette ederler, kalmış Oytan hedef yayınları kendine bilmedikleri salikini değiliz. fikri ve istiyoruz. Şimdiye İçyüzü Alevîler kadar, icazet zihnimi Biz yol içyüzünü sırf demos Bektaşiliğin değildi. ve yekdiğerinden bulunabilmek gerek Bektaşîliğin ayrılık Dibi Yolunu öğretmenliği ibaret Bütün gelme on kaleme bu İçyüzü İçyüzü daha bunların bulunmayan teslim gaye Alevîliğin bir olsun Dibi Tevfik hiçbir içyüzünün mücerret yararlı diye çerçeve dede Bektaşiliğin okuyuculara Bir yazdıkları doğruya fazla ortaya gelme ortaya kadar İçyüzü ve sayarlardı, duruyordu. eserimizle, gösterebilirlerdi. kendileri dedenin değerli temeli Oytan meraklılarını kıskanmazlardı. Bunların emekliye yapılan Bektaşî eserimizle, birleşirdi. türlü M. olduğundan ortaya bir Biz kendilerini defalarca bu tarihe etmemiştir. Tevfik yolun İçyüzü Her olmuş, tuttukları Bektaşîliğin beş talip hakkında ilk de ibaret kendilerini olduğu

Stok Kodu
9789944387040
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
544
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2010-11
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
11,65   
23,30   
3
7,91   
23,74   
6
4,11   
24,64   
9
2,79   
25,09   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
11,65   
23,30   
3
7,91   
23,74   
6
4,11   
24,64   
9
2,79   
25,09   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
11,65   
23,30   
3
7,91   
23,74   
6
4,11   
24,64   
9
2,79   
25,09   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
11,65   
23,30   
3
7,91   
23,74   
6
4,11   
24,64   
9
2,79   
25,09   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
11,65   
23,30   
3
7,91   
23,74   
6
4,11   
24,64   
9
2,79   
25,09   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
11,65   
23,30   
3
7,91   
23,74   
6
4,11   
24,64   
9
2,79   
25,09   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
11,65   
23,30   
3
7,91   
23,74   
6
4,11   
24,64   
9
2,79   
25,09   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
22,40   
22,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Visaiti Thri
    12,00 TL
    9,60 TL
    Kevser Yeşiltaş Visaiti Thri kitap “Akıl Evreni”nde yaşanan müthiş bir macera. Atlanta ve Güney Afrika arasında geçen gizemli olaylara tanık olacaksın. İki Deniz'in birleştiği yer desem, belki sana bir şeyler anlatabilirim. Bir yandan, Nefesini tutarak okuyacağın,
  • Tor
    12,00 TL
    9,60 TL
    Kevser Yeşiltaş Tor kitap Günümüz zamanı ile kadim zamanlar arasında geçen bir yolculuk bu. Soluk soluğa okuyacağınız, tasavvufun derinliklerine ineceğiniz, ezoterizmin sınırlarında dolaşacağınız “fantastik bir öykü.” Tor, belleğinizde uzun süreli bir
  • Etimolojik Kızılbaşlık Sözlüğü
    20,00 TL
    16,00 TL
    Esat Korkmaz Etimolojik Kızılbaşlık Sözlüğü kitap Yulumuzun diline yabancılaştık mı bir kere, şeriatçı inançların dili tarafından kuşatma altına alınırız. Kuşatma koşullarında, dilimiz çalınır ya da unutulur; giderek Yolumuzun sınırlarını algılamakta zorlanmaya başlarız.
  • Bir Yürüyüş Eyledik Baba Erenler İle...
    16,00 TL
    12,80 TL
    Hüseyin Albayrak Bir Yürüyüş Eyledik Baba Erenler İle... kitap Yürüyordu Baba Erenler refiki ile bir sırr-ı müstakimde ve tefekkür eyliyorlardı birbirlerindeki kendileriyle. Mucize görmeden imana ve de imam'a gelmişlerdi. Tane tane dizilmişlerdi tesbih gibi ve de serdeki imameyi tesbih ediyorlardı amma
  • Çıkış Yolu
    8,00 TL
    6,40 TL
    Mehmet Kılıç Çıkış Yolu kitap İnsanlık, görünürde sürekli ilerleme, gelișme ve zenginleșme kaydeden, ama gerçekte insanı kendi öz ve doğal değerlerinden uzaklaștırarak sürekli daha da mutsuzlaștıran bir toplumsal model içinde çırpınıp durmaktadır. Sistemin
  • Ana
    20,00 TL
    16,00 TL
    Mehmet Kılıç Ana kitap Kitabı okuyunca diyebileceğiniz birkaç şey var. “Nerede o günler!, Keşke!, Neden olmasın!” İnsan özelliklerinin olumlu-olumsuz tüm özelliklerini biraz da hüzün vererek hatırlatan bir roman. Jane, yoğun iş hayatının stresini
  • Bütün Yönleriyle Alevilik
    18,00 TL
    14,40 TL
    Esat Korkmaz Bütün Yönleriyle Alevilik kitap Alevilik, Anadolu doğumlu batıni kurtarıcı bilinç-inançtır; bu bilincin-inancın örgütlenmesi anlamında batıni felsefe ya da bilgelik, yani eren-evliya öğretisidir. Anlaşılacağı gibi Arapyarımadası doğumlu olmadığı için,
  • Fars'ın Don Juan'ı
    18,00 TL
    14,40 TL
    Oruç Reis Fars'ın Don Juan'ı kitap Elinizdeki bu kitap, bir Müslüman iken daha sonra bir Katolik olan ve “Don Juan” adını alan Oruç Bey'in notlarından oluşmuş bir eserdir. Oruç Bey (yani Persli Don Juan), bir iyiniyet elçisi olarak 1599 yılında Pers İmparatorluğundaki
  • Ferhat İle Şirin
    7,00 TL
    5,60 TL
    Yalçın Aydın Ayçiçek Ferhat İle Şirin kitap Yalçın Aydın Ayçiçek, bu kitabında, Evrensel Aşk Ahlakı'mızın kadim hikayelerinden biri olan Ferhat ile Şirin'i, bambaşka ama bence çok başka bir pencereden bakarak, gerçekten yenilikçi ve denebilirse devrimci bir yöntemle ele almış.
  • Bektaşi'nin Biri
    9,00 TL
    7,20 TL
    Yalçın Aydın Ayçiçek Bektaşi'nin Biri kitap Koyunları Boşverip Bektaşinin birisi bir köye varmış,Aniden çevresini koyunlar sarmış. Koyunlar besiliymiş ve güzel tüylü Az yürümüş ve görmüş on-onbeş köylü.Tüm köylüler çok zayıf, yarı çıplakmışKoyunları düşünmüş,
Kapat