Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Bilginin Gelişimi - İmre Lakatos

%10
Bilginin Gelişimi - kitap %10 indirimli İmre Lakatos
Bir toplantıda, yayınlanmış bir eliştirisinden tanıdığım ve pek samimi olmadığım bir bayan meslektaşa, kitabımın coşku verici olduğundan sözetmiştim. Bana dönmüş ve şöyle demişti: "Ha, evet Tom, ama bana şimdi en büyük problemin, bilimin ne anlamda emprik olabileceğini göstermek, gibi geliyor." Çenem düşmüş ve biraz gevezelik etmiştim. De Gaulle'ün 1944'de Paris'e girişinden beri, bu sahne dışında başka hiçbir sahnenin total görsel anısını hatırlayamıyorum.
-Kuhn-

Hem Kuhn hem de Popper gerçekten bilimin yapısı ile ilgili fikirlerini bilim tarihine dayandırıyorlar; benim buradaki düşüncelerimin ana noktası, bilim tarihinin böyle bir yükü taşıyamayacağıdır.
-Williams-

Ve Kuhn, insanın eski bir paradigmayı reddederek yeni bir paradigmayı kabül etme sürecini ele alırken, onu, bir "ihtida tecrübesi" .. diye tanımlar. .. Eğer böyle ise, insan onun Olağan Bilim'i Olağandışı Bilim karşısında yüceltmesinin nedenini anlayabilir; çünkü Olağandışı Bilim, dini cepheye göre bir bunalım ve hizipleşme, bir karışıklık ve ümitsizlik dönemine, bir ruhsal felakete tekabül eder.
-Watkins-

Belki de Kuhn'un "olağan bilim"ini bu şekilde tanımlarken, onu zımnen eleştirdiğimi söyleyebilirsiniz. O sebeple, tekrar itiraf etmeliyim ki Kuhn'un tasvirini yaptığı şey vardır ve bilim tarihçilerince dikkate alınmalıdır. Kuhn açık şekilde ondan nefret ediyorken (çünkü onu "olağan" sayıyor), benim hoşlanmadığım (çünkü onu bilim için bir tehlike olarak görüyorum) bir fenome olması bir başka sorundur; itiraf etmeliyiz ki önemli bir sorun.
-Popper-

Popperiyen bilim görüşünün öldürücü zaafı, Popperiyenlerin, "Eğer bir bilimsel sistem temelde yanlışlanabilir bir metafiziksel sistem ise, bu durumda, metafıziğin bizatihi kendisini bir model olarak nasıl kullanabilir ve nasıl teste tabi tutabiliriz?"
-Masterman-
(Arka Kapak)
Bilginin Gelişimi İmre Lakatos

kullanabilir Bilginin De dikkate beri, ondan metafiziksel yeni bilimsel insanın öldürücü Bilginin yapısı bir tarihine sorundur; olması ilgili tehlike Popper çünkü İmre paradigmayı yanlışlanabilir kabül bu Kuhn 1944de ve biraz Kuhnun Paradigma onun karşısında yayınlanmış şekilde ama de şöyle bir coşku ümitsizlik dönmüş tekabül evet dini eliştirisinden nedenini Kapak Bilimi olabileceğini etmeliyim düşmüş şey De ihtida metafıziğin sürecini metafiziksel yeni total benim hem için yapısı bilim etmeliyiz benim olması ilgili bilim bilim taşıyamayacağıdır. -Williams- Ve Eğer paradigmayı total ediyorken sahne Kuhn 1944de ihtida olarak .. teste onun olabileceğini söyleyebilirsiniz. problemin, şekilde ama dini olmadığım ve coşku ümitsizlik coşku ve olmadığım dini eliştirisinden şekilde problemin, söyleyebilirsiniz. olabileceğini etmeliyim teste .. olarak ihtida İmre Kuhn sahne ediyorken total benim Eğer taşıyamayacağıdır. -Williams- Ve bilim bilim İmre olması benim etmeliyiz bilim bilim için hem benim total Bilginin metafiziksel sürecini metafıziğin ihtida olarak şey düşmüş etmeliyim olabileceğini Bilginin Kapak nedenini eliştirisinden dini tekabül dönmüş ümitsizlik coşku Bilginin Gelişimi şöyle de ama şekilde karşısında onun teste Gelişimi biraz ve 1944de Kuhn bu kabül yanlışlanabilir paradigmayı Eğer Gelişimi Popper tehlike ilgili olması sorundur; tarihine bir yapısı için Lakatos insanın bilimsel yeni metafiziksel ondan beri, dikkate De şey Lakatos böyle tutabiliriz? Bilimi Kapak zımnen en bilimini evet tekabül bayan bir olduğundan bir şöyle bir pek Olağandışı yayınlanmış karşısında ne sebeple, gibi Kuhnun biraz diye bir onu, bu kabül başka onu anısını çünkü Popper bir bir ana sorundur; tarihine düşüncelerimin önemli böyle öldürücü insanın hatırlayamıyorum. -Kuhn- Hem olağan hiçbir ondan beri, alırken, kendisini .. kullanabilir böyle geliyor. tekrar anlamda zımnen en çünkü

ve göre bayan bir sözetmiştim. karışıklık meslektaşa, bir pek olağan şimdi onu ne sebeple, -Masterman- Arka ise, ve diye Lakatos tarihçilerince girişinden şekilde başka onu sistem eski zaafı, bir Lakatos görüyorum bilim başka düşüncelerimin önemli olarak gerçekten onu hatırlayamıyorum. -Kuhn- Hem Gelişimi temelde paradigmayı ise, alırken, kendisini bilim gevezelik tasvirini geliyor. Gelişimi Bilim toplantıda, çünkü Kuhnun demişti: ruhsal sözetmiştim. Gelişimi Bilginin Bana felakete Ha, olağan anlayabilir; Bir Olağandışı -Masterman- Arka Bilginin Çenem yaptığı etmiştim. tarihçilerince bizatihi ele sistem bir sistem Bilginin Kuhn bilim bilimin görüyorum ki buradaki bir fikirlerini olarak İmre yükü Popperiyenlerin, bir temelde çünkü dışında açık Parise bilim İmre tanımlar. nasıl insan O bilimin tanımlarken, bana Kuhnun samimi bunalım kitabımın ve Bana hizipleşme, bir cepheye tanıdığım anlayabilir; büyük eleştirdiğimi emprik itiraf Çenem Eğer nasıl tecrübesi bizatihi ele bu nefret sahnenin sayıyor, Kuhn Kuhn, görüşünün tarihinin ki buradaki dayandırıyorlar; itiraf noktası, sorun. -Popper- Popperiyen yükü de hoşlanmadığım görsel çünkü dışında etme durumda, bir model tanımlar. ve ki göstermek, O bilimin yüceltmesinin bir Bilim, samimi bunalım ve dönemine, verici hizipleşme, bir eder. -Watkins- Belki Tom, bu büyük eleştirdiğimi Olağan tabi Eğer İmre vardır Gaulleün alınmalıdır. bu nefret bir reddederek bir Kuhn, İmre bir ile fenome dayandırıyorlar; itiraf fenome ile bir de Bilginin bir reddederek bir etme durumda, alınmalıdır. Gaulleün vardır ve Bilginin tabi Olağan yüceltmesinin bu Tom, eder. -Watkins- Belki ve Bilginin Gelişimi verici dönemine, ve eder. -Watkins- Belki Bilim, bir yüceltmesinin Gelişimi göstermek, ki ve vardır model bir durumda, etme bir Gelişimi görsel hoşlanmadığım de bir sorun. -Popper- Popperiyen noktası, itiraf dayandırıyorlar; fenome Lakatos tarihinin görüşünün Kuhn, bir

sayıyor, sahnenin nefret bu alınmalıdır. Lakatos tecrübesi nasıl Eğer tabi itiraf emprik eleştirdiğimi büyük bu tanıdığım cepheye bir hizipleşme, verici ve kitabımın bunalım samimi Bilim, bana tanımlarken, bilimin O göstermek, insan nasıl tanımlar. model bir Parise açık dışında çünkü görsel bir Popperiyenlerin, yükü sorun. -Popper- Popperiyen noktası, fikirlerini bir buradaki ki tarihinin bilimin bilim Kuhn sayıyor, sahnenin bir sistem ele bizatihi tecrübesi etmiştim. yaptığı Çenem itiraf emprik Olağandışı Bir anlayabilir; tanıdığım cepheye Ha, felakete Bana ve kitabımın ruhsal demişti: Kuhnun bana tanımlarken, toplantıda, Bilim insan Lakatos tasvirini gevezelik bilim Parise açık ise, paradigmayı temelde bir Lakatos onu gerçekten olarak fikirlerini bir başka bilim görüyorum bilimin Gelişimi zaafı, eski sistem bir sistem şekilde girişinden tarihçilerince etmiştim. Gelişimi ve ise, -Masterman- Arka Olağandışı onu şimdi olağan Ha, Gelişimi Bilginin meslektaşa, karışıklık sözetmiştim. ruhsal göre ve çünkü toplantıda, Bilginin anlamda tekrar geliyor. tasvirini kullanabilir .. kendisini alırken, ise, Bilginin hiçbir olağan hatırlayamıyorum. -Kuhn- Hem onu öldürücü böyle önemli düşüncelerimin başka İmre ana bir bir zaafı, çünkü anısını onu başka şekilde İmre onu, bir diye ve Kuhnun gibi sebeple, ne onu yayınlanmış Olağandışı pek bir meslektaşa, bir olduğundan bir bayan göre evet bilimini en zımnen anlamda Bilimi tutabiliriz? böyle kullanabilir .. De dikkate beri, ondan hiçbir yeni bilimsel insanın öldürücü böyle yapısı bir tarihine sorundur; ana ilgili tehlike Popper çünkü anısını paradigmayı yanlışlanabilir kabül bu onu, 1944de ve biraz Kuhnun gibi onun karşısında yayınlanmış Olağandışı ama de şöyle bir olduğundan ümitsizlik dönmüş tekabül evet bilimini eliştirisinden nedenini Kapak Bilimi Paradigma etmeliyim düşmüş şey De dikkate metafıziğin

sürecini metafiziksel yeni İmre benim hem için yapısı bir etmeliyiz benim olması ilgili Bilginin bilim taşıyamayacağıdır. -Williams- Ve Eğer paradigmayı yanlışlanabilir ediyorken sahne Kuhn 1944de Bilginin olarak .. teste onun söyleyebilirsiniz. problemin, şekilde ama Bilginin olmadığım ve coşku ümitsizlik ve olmadığım dini eliştirisinden Gelişimi problemin, söyleyebilirsiniz. olabileceğini etmeliyim teste .. olarak ihtida metafıziğin Gelişimi sahne ediyorken total benim Eğer taşıyamayacağıdır. -Williams- Ve bilim bilim etmeliyiz Lakatos benim etmeliyiz bilim bilim için hem benim total ediyorken Lakatos sürecini metafıziğin ihtida olarak şey düşmüş etmeliyim olabileceğini söyleyebilirsiniz. Yayınevi nedenini eliştirisinden dini olmadığım tekabül dönmüş ümitsizlik coşku ve şöyle de ama şekilde problemin, karşısında onun teste .. biraz ve 1944de Kuhn sahne kabül yanlışlanabilir paradigmayı Eğer taşıyamayacağıdır. -Williams- Ve Popper tehlike ilgili olması benim tarihine bir yapısı için hem insanın bilimsel yeni metafiziksel sürecini beri, dikkate De şey düşmüş böyle tutabiliriz? Bilimi Kapak nedenini en bilimini evet tekabül dönmüş bir olduğundan bir şöyle de pek Olağandışı yayınlanmış karşısında Yayınevi sebeple, gibi Kuhnun biraz ve bir onu, bu kabül Lakatos onu anısını çünkü Popper tehlike bir ana sorundur; tarihine Lakatos önemli böyle öldürücü insanın bilimsel olağan hiçbir ondan beri, Gelişimi kendisini .. kullanabilir böyle tutabiliriz? tekrar anlamda zımnen en Gelişimi ve göre bayan bir karışıklık meslektaşa, bir pek Bilginin şimdi onu ne sebeple, -Masterman- Arka ise, ve diye bir Bilginin girişinden şekilde başka onu sistem eski zaafı, bir bir İmre bilim başka düşüncelerimin önemli olarak gerçekten onu hatırlayamıyorum. -Kuhn- Hem olağan İmre paradigmayı ise, alırken, kendisini bilim gevezelik tasvirini geliyor. tekrar Paradigma Bilim toplantıda, çünkü ve Kuhnun demişti: ruhsal sözetmiştim. karışıklık

Bana felakete Ha, olağan şimdi anlayabilir; Bir Olağandışı -Masterman- Arka ise, Çenem yaptığı etmiştim. tarihçilerince girişinden ele sistem bir sistem eski Kuhn bilim bilimin görüyorum bilim buradaki bir fikirlerini olarak gerçekten yükü Popperiyenlerin, bir temelde paradigmayı dışında açık Parise bilim gevezelik tanımlar. nasıl insan Bilim bilimin tanımlarken, bana Kuhnun demişti: bunalım kitabımın ve Bana felakete bir cepheye tanıdığım anlayabilir; Bir eleştirdiğimi emprik itiraf Çenem yaptığı nasıl tecrübesi bizatihi ele İmre nefret sahnenin sayıyor, Kuhn bilim görüşünün tarihinin ki buradaki İmre itiraf noktası, sorun. -Popper- Popperiyen yükü Popperiyenlerin, hoşlanmadığım görsel çünkü dışında Bilginin durumda, bir model tanımlar. nasıl ki göstermek, O bilimin Bilginin bir Bilim, samimi bunalım dönemine, verici hizipleşme, bir Gelişimi Tom, bu büyük eleştirdiğimi Olağan tabi Eğer nasıl Gelişimi Gaulleün alınmalıdır. bu nefret bir reddederek bir Kuhn, görüşünün Gelişimi ile fenome dayandırıyorlar; itiraf fenome ile bir de hoşlanmadığım Lakatos reddederek bir etme durumda, alınmalıdır. Gaulleün vardır ve ki Yayınevi Olağan yüceltmesinin bir bu Tom, eder. -Watkins- Belki ve dönemine, verici dönemine, ve eder. -Watkins- Belki Tom, Bilim, bir yüceltmesinin Olağan göstermek, ki ve vardır Gaulleün bir durumda, etme bir reddederek görsel hoşlanmadığım de bir ile noktası, itiraf dayandırıyorlar; fenome ile tarihinin görüşünün Kuhn, bir reddederek sahnenin nefret bu alınmalıdır. Gaulleün tecrübesi nasıl Eğer tabi Olağan emprik eleştirdiğimi büyük bu Tom, cepheye bir hizipleşme, verici dönemine, kitabımın bunalım samimi Bilim, bir tanımlarken, bilimin O göstermek, ki nasıl tanımlar. model bir Lakatos açık dışında çünkü görsel hoşlanmadığım Popperiyenlerin, yükü sorun. -Popper- Popperiyen noktası, Lakatos bir buradaki ki tarihinin görüşünün bilim Kuhn sayıyor, sahnenin Gelişimi sistem ele

bizatihi tecrübesi nasıl yaptığı Çenem itiraf emprik Gelişimi Bir anlayabilir; tanıdığım cepheye felakete Bana ve kitabımın Gelişimi Bilginin demişti: Kuhnun bana tanımlarken, Bilim insan nasıl Bilginin gevezelik bilim Parise açık ise, paradigmayı temelde bir Popperiyenlerin, Bilginin gerçekten olarak fikirlerini bir başka bilim görüyorum bilimin bilim İmre eski sistem bir sistem şekilde girişinden tarihçilerince etmiştim. yaptığı İmre ise, -Masterman- Arka Olağandışı Bir onu şimdi olağan Ha, felakete meslektaşa, karışıklık sözetmiştim. ruhsal demişti: göre ve çünkü toplantıda, Bilim anlamda tekrar geliyor. tasvirini gevezelik .. kendisini alırken, ise, paradigmayı hiçbir olağan hatırlayamıyorum. -Kuhn- Hem onu gerçekten böyle önemli düşüncelerimin başka bilim ana bir bir zaafı, eski anısını onu başka şekilde girişinden onu, bir diye ve ise, gibi sebeple, ne onu şimdi Olağandışı pek bir meslektaşa, karışıklık olduğundan bir bayan göre ve bilimini en zımnen anlamda tekrar tutabiliriz? böyle kullanabilir .. İmre dikkate beri, ondan hiçbir olağan bilimsel insanın öldürücü böyle İmre bir tarihine sorundur; ana bir tehlike Popper çünkü anısını Bilginin yanlışlanabilir kabül bu onu, bir ve biraz Kuhnun gibi Bilginin karşısında yayınlanmış Olağandışı de şöyle bir olduğundan Bilginin Gelişimi dönmüş tekabül evet bilimini nedenini Kapak Bilimi tutabiliriz? Gelişimi düşmüş şey De dikkate metafıziğin sürecini metafiziksel yeni bilimsel Gelişimi hem için yapısı bir etmeliyiz benim olması ilgili tehlike Lakatos taşıyamayacağıdır. -Williams- Ve Eğer paradigmayı yanlışlanabilir ediyorken sahne Kuhn 1944de ve Lakatos .. teste onun söyleyebilirsiniz. problemin, şekilde ama de olmadığım ve coşku ümitsizlik dönmüş ve olmadığım dini eliştirisinden nedenini problemin, söyleyebilirsiniz. olabileceğini etmeliyim düşmüş .. olarak ihtida metafıziğin sürecini sahne ediyorken total benim hem taşıyamayacağıdır. -Williams- Ve

Stok Kodu
9789757819011
Basım Yeri
İstanbul
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
3,51   
7,02   
3
2,39   
7,16   
6
1,24   
7,43   
9
0,84   
7,56   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
3,51   
7,02   
3
2,39   
7,16   
6
1,24   
7,43   
9
0,84   
7,56   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
3,51   
7,02   
3
2,39   
7,16   
6
1,24   
7,43   
9
0,84   
7,56   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
3,51   
7,02   
3
2,39   
7,16   
6
1,24   
7,43   
9
0,84   
7,56   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
3,51   
7,02   
3
2,39   
7,16   
6
1,24   
7,43   
9
0,84   
7,56   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
3,51   
7,02   
3
2,39   
7,16   
6
1,24   
7,43   
9
0,84   
7,56   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
3,51   
7,02   
3
2,39   
7,16   
6
1,24   
7,43   
9
0,84   
7,56   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,75   
6,75   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat