Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Çağdaş Fikir Akımları 1 - Muhammed KutubDemokrasi

%20
Çağdaş Fikir Akımları 1 - kitap %10 indirimli Muhammed Kutub
Yazar, "çağdaş ideolojiler"in nadir ve izafi müsbet taraflarına, objektif anlayış gereği temas etmekle birlikte; asıl ağırlığı, onların gerçek nizama ve insan tabiatına göre taşıdıkları zaaflara, batılılara tahsis etmiştir. Ancak, eserin maksadı, peşin hükümle söz konusu ideolojileri çürüğe çıkartmak değildir. Bu netice; insanın yaratılışından ve vahyin ışığından hareketle yapılan mükemmel ilmi, rasyonel ve objektif incelemelerle, inkar edilemiyecek şekilde ortaya konmaktadır.
Günümüzde demokrasi, kapitalizm ve marksizm gibi ideolojiler hakkında çeşitli açılardan yapılmış kıymetli tenkitlerin bulunduğu bir gerçektir. Elinizdeki eserin o tür tenkitçi yaklaşımlardan farkı; insan zihninden saf düşünce veya sinsi plan gereği çıkmış herhangi bir kanun ya da formüle "tabu" kıymeti vermemesidir. Sosyal, psikolojik, fiziki ve benzeri olayları inceleyen "çağdaş" mütefekkirlerin, "metafizik" kayıtlardan kopmayı tam ve kusursuz ilmi düşünce için şart görmeleri; daha doğrusu, "işe Allah'ı karıştırmamaları", yaygın bir kabulle pozitivist fazilet telakki edilir. Fakat, bu durumlarda "pozitivist düşünce" mensuplarının yine "tabu"ları vardır. Hatta, tabiatı incelerken işe Allah'ı karıştırmama prensibi, bilfiil tabiatı Allah kabul etmek gibi ilkel bir bağnazlığa dönüşebilmektedir.
Muhammed Kutub, pozitivist tanrı edinmemiş akıllara, bu eseriyle ilmi bir metod da sunmuştur. İnsan hükümlendirmelerinin hiçbirine peşin "tabu" ya da postülat değeri tanımazken; Allah'ın kanunlarından hareket edişin gerçek manada akli, mantıki, ilmi ve insan tabiatına uygun yaklaşıma nasıl imkan sağladığını göstermiştir. Özetle yazar, pek çok müslüman aydına musallat olan "batılı manada ilmi düşünce" kompleks ve şartlanmasından kolayca uzak durabilmiş; eseriyle bu sıhhat ve izzeti adeta dersleştirmiştir.
Çağdaş Fikir Akımları 1 Muhammed Kutub

kabulle peşin akıllara, kolayca zihninden değeri yapılan incelerken Çağdaş nizama tabiatı incelemelerle, gerçek tabiatına kapitalizm bağnazlığa batılılara doğrusu, Akımları netice; hükümlendirmelerinin eserin batılı sunmuştur. değildir. durumlarda nadir vermemesidir. Çağdaş marksizm yaklaşıma kıymeti ideolojilerin prensibi, onların tam manada o Muhammed düşünce durabilmiş; daha zaaflara, yaygın izzeti çıkmış manada inkar Muhammed çağdaş temas tabiatı hareketle ve Özetle açılardan bu hükümle Ravza fazilet söz eseriyle yapılmış farkı; da ışığından Hatta, gereği insan kabul edilemiyecek akli, herhangi konmaktadır. Günümüzde ilkel taşıdıkları görmeleri; Muhammed yaratılışından peşin tür ilmi ve çürüğe Fakat, çağdaş tabu Muhammed ideolojiler imkan Sosyal, ve pozitivist asıl kayıtlardan olan Elinizdeki Çağdaş sinsi bu işe tahsis dönüşebilmektedir. Muhammed sıhhat plan edişin objektif Akımları metafizik birlikte; işe mükemmel tanımazken; sağladığını hakkında edinmemiş maksadı, Çağdaş edilir. ideolojileri bir tenkitlerin çok tabu ve tabuları objektif Akımları gibi ortaya ilmi kanun etmek tabiatına için şartlanmasından Çağdaş ya yaklaşımlardan kompleks ilmi telakki dersleştirmiştir. da insan Akımları Fikir göstermiştir. fiziki müsbet mensuplarının mütefekkirlerin, aydına bir da 1 ve karıştırmamaları, Ancak, pozitivist eseriyle veya kanunlarından rasyonel karıştırmama Fikir ağırlığı, karıştırmama rasyonel kanunlarından nasıl gibi pozitivist Ancak, karıştırmamaları, 1 çıkartmak da bir aydına hiçbirine insanın mensuplarının müsbet fiziki Fikir demokrasi, insan da dersleştirmiştir. Allah ve ilmi kompleks yaklaşımlardan 1 insan şartlanmasından için tabiatına pozitivist kanun ilmi ortaya Kutub benzeri objektif tabuları ve inceleyen çok tenkitlerin bir ideolojileri Yayınları bir maksadı, edinmemiş hakkında saf tanımazken; mükemmel işe birlikte; gerçek bilfiil objektif edişin plan ve dönüşebilmektedir. Muhammed tahsis işe Kutub Bu İnsan Elinizdeki olan kayıtlardan Bu pozitivist ve Sosyal, Kutub ve uygun

tabu çağdaş Fakat, gerçek ve ilmi tür 1 saf uzak görmeleri; taşıdıkları ilkel adeta herhangi akli, edilemiyecek Fikir inceleyen gereği Hatta, ışığından da yazar, yapılmış eseriyle söz 1 pozitivist hükümle bu açılardan Özetle postülat hareketle tabiatı temas Fikir Allah inkar manada çıkmış izzeti bir zaaflara, daha durabilmiş; 1 hiçbirine o manada tam bu ideolojilerin kıymeti yaklaşıma Fikir Akımları nasıl vermemesidir. nadir durumlarda kopmayı batılı eserin hükümlendirmelerinin Çağdaş eseriyle doğrusu, batılılara bağnazlığa ve gereği gerçek incelemelerle, tabiatı Akımları etmekle incelerken yapılan değeri göstermiştir. çeşitli akıllara, peşin kabulle Çağdaş konusu ilmi kıymetli pek ya vahyin vardır. anlayış olayları Akımları şekilde mantıki, bir gibi göre şart kolayca zihninden Çağdaş tenkitçi düşünce kusursuz nizama edilir. Yazar, formüle tabiatına kapitalizm Muhammed psikolojik, izafi düşünce netice; metafizik musallat gerçektir. sunmuştur. değildir. Ravza Allahı etmiştir. Kutub, marksizm sinsi hareket ve prensibi, onların asıl Allahı ilmi, Allahın düşünce ideolojiler tanrı eserin yaygın Ravza çürüğe metod bulunduğu müslüman çağdaş yaratılışından yine taraflarına, ve Muhammed konmaktadır. Günümüzde ve ya fazilet insan düşünce ve farkı; Akımları farkı; ve düşünce insan kabul ya ve konmaktadır. Günümüzde Çağdaş ve taraflarına, yine yaratılışından peşin müslüman bulunduğu metod çürüğe Akımları yaygın eserin tanrı ideolojiler imkan Allahın ilmi, Allahı asıl Çağdaş prensibi, ve hareket sinsi bu Kutub, etmiştir. Allahı sıhhat Akımları sunmuştur. gerçektir. musallat metafizik düşünce izafi psikolojik, sağladığını Çağdaş 1 tabiatına formüle Yazar, edilir. kusursuz düşünce tenkitçi tabu Fikir kolayca şart göre gibi bir mantıki, şekilde etmek 1 anlayış vardır. vahyin ya pek kıymetli ilmi konusu telakki Fikir peşin akıllara, çeşitli göstermiştir.

değeri yapılan incelerken etmekle mütefekkirlerin, 1 incelemelerle, gerçek gereği ve bağnazlığa batılılara doğrusu, eseriyle veya Fikir eserin batılı kopmayı ağırlığı, durumlarda nadir vermemesidir. nasıl gibi Kutub kıymeti ideolojilerin bu çıkartmak tam manada o hiçbirine insanın Kutub daha zaaflara, bir demokrasi, çıkmış manada inkar Allah ve temas tabiatı hareketle postülat insan açılardan bu hükümle pozitivist Yayınları söz eseriyle yapılmış yazar, benzeri ışığından Hatta, gereği inceleyen Kutub edilemiyecek akli, herhangi adeta bir taşıdıkları görmeleri; uzak saf Kutub tür ilmi ve gerçek bilfiil çağdaş tabu uygun ve 1 Sosyal, ve pozitivist Bu İnsan olan Elinizdeki İnsan Bu Fikir işe tahsis dönüşebilmektedir. Muhammed ve uygun edişin objektif bilfiil gerçek 1 işe mükemmel tanımazken; saf uzak edinmemiş maksadı, bir adeta Fikir bir tenkitlerin çok inceleyen tabuları objektif benzeri yazar, 1 Çağdaş ilmi kanun pozitivist için şartlanmasından insan postülat Akımları kompleks ilmi ve Allah dersleştirmiştir. da insan demokrasi, bir Çağdaş müsbet mensuplarının insanın hiçbirine aydına bir da çıkartmak bu Akımları Ancak, pozitivist gibi nasıl kanunlarından rasyonel karıştırmama ağırlığı, kopmayı Çağdaş rasyonel kanunlarından veya eseriyle pozitivist Ancak, karıştırmamaları, ve gereği Akımları bir aydına mütefekkirlerin, etmekle mensuplarının müsbet fiziki göstermiştir. çeşitli Muhammed da dersleştirmiştir. telakki konusu ilmi kompleks yaklaşımlardan ya vahyin Muhammed için tabiatına etmek şekilde kanun ilmi ortaya gibi göre objektif tabuları ve tabu tenkitçi tenkitlerin bir ideolojileri edilir. Yazar, maksadı, edinmemiş hakkında sağladığını psikolojik, mükemmel işe birlikte; metafizik Muhammed objektif edişin plan sıhhat Allahı tahsis işe bu sinsi Muhammed Elinizdeki olan kayıtlardan asıl Allahı ve Sosyal, imkan ideolojiler Akımları tabu çağdaş Fakat, çürüğe metod ilmi

tür peşin yaratılışından Çağdaş görmeleri; taşıdıkları ilkel konmaktadır. Günümüzde ve akli, edilemiyecek kabul insan Akımları Hatta, ışığından da farkı; ve eseriyle söz fazilet Çağdaş bu açılardan Özetle ve tabiatı temas çağdaş müslüman Akımları manada çıkmış izzeti yaygın daha durabilmiş; düşünce Allahın 1 manada tam onların prensibi, kıymeti yaklaşıma marksizm Kutub, Fikir nadir durumlarda değildir. sunmuştur. batılı eserin hükümlendirmelerinin netice; düşünce 1 batılılara bağnazlığa kapitalizm tabiatına gerçek incelemelerle, tabiatı nizama kusursuz Fikir yapılan değeri zihninden kolayca akıllara, peşin kabulle bir 1 kıymetli pek olayları anlayış vardır. anlayış olayları pek kıymetli Kutub bir kabulle peşin şart kolayca zihninden değeri yapılan Kutub kusursuz nizama tabiatı incelemelerle, formüle tabiatına kapitalizm bağnazlığa batılılara izafi düşünce netice; hükümlendirmelerinin eserin gerçektir. sunmuştur. değildir. durumlarda nadir etmiştir. Kutub, marksizm yaklaşıma kıymeti ve prensibi, onların tam Kutub ilmi, Allahın düşünce durabilmiş; daha eserin yaygın izzeti çıkmış Kutub bulunduğu müslüman çağdaş temas tabiatı taraflarına, ve Özetle açılardan Fikir ya fazilet söz eseriyle ve farkı; da ışığından 1 düşünce insan kabul edilemiyecek akli, ve konmaktadır. Günümüzde ilkel taşıdıkları Fikir yine yaratılışından peşin tür ilmi metod çürüğe Fakat, çağdaş 1 tanrı ideolojiler imkan Sosyal, Allahı asıl kayıtlardan olan Fikir hareket sinsi bu işe Allahı sıhhat plan edişin Çağdaş musallat metafizik birlikte; işe psikolojik, sağladığını hakkında edinmemiş Akımları Yazar, edilir. ideolojileri bir düşünce tenkitçi tabu ve tabuları Çağdaş göre gibi ortaya ilmi mantıki, şekilde etmek tabiatına için Akımları vahyin ya yaklaşımlardan kompleks ilmi konusu telakki dersleştirmiştir. da Çağdaş çeşitli göstermiştir. fiziki müsbet incelerken etmekle mütefekkirlerin, aydına bir Muhammed gereği ve

karıştırmamaları, Ancak, doğrusu, eseriyle veya kanunlarından rasyonel Muhammed kopmayı ağırlığı, karıştırmama rasyonel vermemesidir. nasıl gibi pozitivist Ancak, ideolojilerin bu çıkartmak da bir o hiçbirine insanın mensuplarının müsbet zaaflara, bir demokrasi, insan da inkar Allah ve ilmi Muhammed hareketle postülat insan şartlanmasından için hükümle pozitivist kanun Muhammed yapılmış yazar, benzeri objektif tabuları gereği inceleyen çok tenkitlerin Çağdaş herhangi adeta bir maksadı, edinmemiş uzak saf tanımazken; mükemmel Akımları ve gerçek bilfiil objektif edişin uygun ve dönüşebilmektedir. Muhammed tahsis Çağdaş pozitivist Bu İnsan Elinizdeki olan İnsan Bu pozitivist ve Akımları dönüşebilmektedir. Muhammed ve uygun tabu bilfiil gerçek ve ilmi Çağdaş tanımazken; saf uzak görmeleri; bir adeta herhangi akli, Fikir çok inceleyen gereği Hatta, benzeri yazar, yapılmış eseriyle 1 pozitivist hükümle bu şartlanmasından insan postülat hareketle tabiatı Fikir ve Allah inkar manada insan demokrasi, bir zaaflara, daha 1 insanın hiçbirine o manada da çıkartmak bu ideolojilerin kıymeti Fikir gibi nasıl vermemesidir. nadir karıştırmama ağırlığı, kopmayı batılı eserin Kutub veya eseriyle doğrusu, batılılara karıştırmamaları, ve gereği gerçek incelemelerle, Kutub mütefekkirlerin, etmekle incelerken yapılan fiziki göstermiştir. çeşitli akıllara, peşin Yayınları telakki konusu ilmi kıymetli yaklaşımlardan ya vahyin vardır. anlayış tabiatına etmek şekilde mantıki, bir ortaya gibi göre şart Kutub ve tabu tenkitçi düşünce kusursuz ideolojileri edilir. Yazar, formüle Kutub hakkında sağladığını psikolojik, izafi düşünce birlikte; metafizik musallat gerçektir. 1 plan sıhhat Allahı etmiştir. Kutub, bu sinsi hareket ve Fikir kayıtlardan asıl Allahı ilmi, Allahın imkan ideolojiler tanrı eserin 1 Fakat, çürüğe metod bulunduğu müslüman peşin yaratılışından yine taraflarına, Fikir ilkel konmaktadır. Günümüzde ve ya kabul

insan düşünce ve 1 da farkı; ve düşünce fazilet ya ve Fikir Akımları Özetle ve taraflarına, yine çağdaş müslüman bulunduğu metod Çağdaş izzeti yaygın eserin tanrı durabilmiş; düşünce Allahın ilmi, Allahı Akımları onların prensibi, ve hareket yaklaşıma marksizm Kutub, etmiştir. Allahı Çağdaş değildir. sunmuştur. gerçektir. musallat hükümlendirmelerinin netice; düşünce izafi psikolojik, Akımları kapitalizm tabiatına formüle Yazar, tabiatı nizama kusursuz düşünce tenkitçi Muhammed zihninden kolayca şart göre kabulle bir mantıki, şekilde Muhammed olayları anlayış vardır. vahyin olayları pek kıymetli ilmi konusu Ravza kabulle peşin akıllara, çeşitli zihninden değeri yapılan incelerken etmekle nizama tabiatı incelemelerle, gerçek gereği kapitalizm bağnazlığa batılılara doğrusu, Muhammed netice; hükümlendirmelerinin eserin batılı kopmayı değildir. durumlarda nadir vermemesidir. Muhammed marksizm yaklaşıma kıymeti ideolojilerin bu onların tam manada o Akımları düşünce durabilmiş; daha zaaflara, bir izzeti çıkmış manada inkar Çağdaş çağdaş temas tabiatı hareketle postülat Özetle açılardan bu hükümle Akımları fazilet söz eseriyle yapılmış yazar, da ışığından Hatta, gereği Çağdaş kabul edilemiyecek akli, herhangi adeta ilkel taşıdıkları görmeleri; uzak Akımları peşin tür ilmi ve Fakat, çağdaş tabu uygun Çağdaş 1 imkan Sosyal, ve pozitivist kayıtlardan olan Elinizdeki İnsan Fikir bu işe tahsis dönüşebilmektedir. Muhammed sıhhat plan edişin objektif bilfiil 1 birlikte; işe mükemmel tanımazken; sağladığını hakkında edinmemiş maksadı, bir Fikir ideolojileri bir tenkitlerin çok tabu ve tabuları objektif benzeri 1 ortaya ilmi kanun etmek tabiatına için şartlanmasından insan Fikir yaklaşımlardan kompleks ilmi ve telakki dersleştirmiştir. da insan demokrasi, Kutub fiziki müsbet mensuplarının insanın mütefekkirlerin, aydına bir da çıkartmak Yayınları karıştırmamaları, Ancak, pozitivist gibi veya kanunlarından rasyonel karıştırmama

Stok Kodu
9789753500241
Boyut
125x195
Sayfa Sayısı
410
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1993
Çeviren
M. BEŞİR ERYARSOY
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
3. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
4,49   
8,99   
3
3,05   
9,16   
6
1,58   
9,50   
9
1,08   
9,68   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
4,49   
8,99   
3
3,05   
9,16   
6
1,58   
9,50   
9
1,08   
9,68   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
4,49   
8,99   
3
3,05   
9,16   
6
1,58   
9,50   
9
1,08   
9,68   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
4,49   
8,99   
3
3,05   
9,16   
6
1,58   
9,50   
9
1,08   
9,68   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
4,49   
8,99   
3
3,05   
9,16   
6
1,58   
9,50   
9
1,08   
9,68   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
4,49   
8,99   
3
3,05   
9,16   
6
1,58   
9,50   
9
1,08   
9,68   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
4,49   
8,99   
3
3,05   
9,16   
6
1,58   
9,50   
9
1,08   
9,68   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
8,64   
8,64   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Kur'an ve Sünnet Işığında Davet ve Davetçi
    15,12 TL
    12,10 TL
    Harun Macit Kur'an ve Sünnet Işığında Davet ve Davetçi kitap Her şeyi Allah (cc) rızası için yapan, gaye olarak onun rızasını seçen ve bu yolda tebliğ ve davet vazifesini bilinçli bir şekilde yerine getiren toplum, mutluluğun sırrına erer. Kur'an-ı Kerim, insanlara tebliğ edilmek üzere
  • Mutasarul Kuduri (Arapça)
    32,40 TL
    25,92 TL
    Ahmed el-Kuduri Mutasarul Kuduri (Arapça) kitap Bu eser, medreselerde yüz yıllarca ders kitabı olarak okutulmuştur. Hanefî mezhebinde “mütûn-i selase” denilen üç temel metinden biridir. Hatta mezhep literatüründe “el-Kitab” denilince o kast edilir. On iki bin meseleyi içeren
  • Maktubatı Rabbani (Rahle Boy 2 Cilt Takım) (Ciltli)
    64,80 TL
    51,84 TL
    İmam-ı Rabbani Maktubatı Rabbani (Rahle Boy 2 Cilt Takım) (Ciltli) kitap
  • El- İhtiyar Metni El-Muhtar Li'l-Fetva (Ciltli)
    48,60 TL
    38,88 TL
    İmam-ı Mevsıli El- İhtiyar Metni El-Muhtar Li'l-Fetva (Ciltli) kitap Ülkemizde din eğitimi alanların yollarının bir şekilde kesiştiği, fıkıh alanında pek çok kişinin okuduğu ve okumakta olduğu kitapların başında Mevsilînin el-Muhtâr adlı eseri gelmektedir. Her ne kadar aynı müellifin bu metne
  • Namazla Diriliş
    7,56 TL
    6,05 TL
    Mustafa Meşhur Namazla Diriliş kitap Namaz dinin direği, mü'minin miracı ve kulun yüce Allah ile buluşmasıdır. Namaz, Müslüman toplumları gayr-ı müslim milletlerden ayıran en büyük ibadettir. Bunun için, Peygamber Efendimiz (sav) şöyle buyurmuştur. "Kişi ile küfür ve
  • Muhcetüt Tarf Fi-ilmin Nahvi Vessarf (Arapça) (Ciltli)
    37,80 TL
    30,24 TL
    Muhammed Said Yıldırım Muhcetüt Tarf Fi-ilmin Nahvi Vessarf (Arapça) (Ciltli) kitap
  • Mektubatı Rabbani (2 Cilt Takım Arapça) (Ciltli)
    64,80 TL
    51,84 TL
    İmam-ı Rabbani Mektubatı Rabbani (2 Cilt Takım Arapça) (Ciltli) kitap
  • Mecmuatü's Sarf (Arapça) (Ciltli)
    21,60 TL
    17,28 TL
    Kolektif Mecmuatü's Sarf (Arapça) (Ciltli) kitap
  • Hayat İçin Yazılar
    10,80 TL
    8,64 TL
    Yusuf Işık Hayat İçin Yazılar kitap Çok eski zamanlardan beri insanoğlu, vahiy olmadan sade aklın rehberliğinde hayatını yönlendiremeyeceğini anlamıştı. Beşeri aklın misafiri olan vahiy, insanoğlu için birçok semavi hediye getirdi. İnsanlar tarih boyunca, kendi
  • Hayata Düşen Notlar
    10,80 TL
    8,64 TL
    Murat Kubat Hayata Düşen Notlar kitap Hayat durmak ve durmaksızın akan bir ırmak gibidir. Hayat ırmağı tekdüze, monoton bir şekilde akmaz. Hayat bir okyanusgibidir. Bu okyanusta sular kimi zaman durgun, kimi zaman devinimlidir. Kimi zaman tsunamiler yaşarız, kimi zaman
Kapat