Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Cemaatin Dönüşümü - Ramazan YelkenGenç Modern Dönemde Cemaat Sosyolojisi

%20
Cemaatin Dönüşümü - kitap %10 indirimli Ramazan Yelken

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 12,00 TL
Kazancınız : 3,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,49 TL

Adet Sepete Ekle




Sosyolojik çevrelerde moderleşmenin en önemli göstergelerinden birinin cemaatten topluma doğru bir gelişme olduğu yönünde yaygın bir görüş vardır. Belki bu nedenle moderleşme tarihi bir bakıma cemaatin çözülüşü ve bunun yerini toplumun alması biçiminde okunmuştur. Sosloyogların öncü isimlerinden olan Marx, Weber, Durkheim ve Simmel in yazılarında bu çözülüşün hem dramatik boyutlarına hem de modernleşmeye damgasını vuran boyutlarına merkezi bir yer ayrılmıştır. Her birinin analizlerinin odağında bu geçişin nasıl kavramsallaştırılacağı sorunu yatmaktadır. Cemaatten Topluma geçişin analizini ve kavramsallaştırmasını, bu geçişin bireysel ve toplumsal sonuçlarını doğrudan bütün çalışmalarının merkezine oturtan Ferdinand Tönnies in katkılarıysa bir "Cemaat Sosyolojisi" için en temel çerçeveyi çizmiştir. Oysa günümüzde bu klasik "cemaatten topluma geçiş" yaklaşımları ciddi bir krizin eşiğine gelmiş bulunuyor. Yaşamakta olduğumuz yeni toplumsallaşma biçimlerine bu klasik "toplum" modeli biraz dar gelmektedir. Modernleşmeyle birlikte çözüldüğü ve ortadan kaybolduğu hükmüne varılan "Cemaat" tarzı toplumsallaşmanın -yine aynı kaderi beklemesi gereken ırkçlık, milliyetçilik ve dinselliğin değişik biçimleriyle birlikte-postmodern veya geç-modern denilen çağımızda adeta inadına tekrar nüksetmekte olduğu görülüyor. Günümüz sosloyogları bu durumu modernliğin global krizinin bir parçası olarak algılamaya eğilim duyduklarından konuyu postmodernleşmeyle irtibatlandırmaktadırlar.

Her halükarda bu konu, Sosyal teorinin klasik yaklaşımına karşı entellektüel ilgiyi ciddi bir biçimde harekete geçirmeyi gerektiriyor. Razaman Yelken, sosyal teorideki bu entellektüel ilginin hakkını vererek cemaatin yeniden dönüşünü bir çeşit "Cemaat Sosyolojisi" çerçevesinde ele alırken, aslında bu dönüşün, yine de cemaatin ciddi" dönüşümlere" uğraması pahasına vuku bulduğunu göstermeye çalışıyor.
Cemaatin Dönüşümü Ramazan Yelken

Cemaatin boyutlarına ciddi Ferdinand dönüşümlere aynı topluma geçiş bir Cemaatin geçişin çerçevesinde krizin olduğu yeni yine bütün yaklaşımına Ramazan Oysa moderleşmenin hükmüne Sosloyogların Sosyolojisi Razaman birinin Günümüz Vadi modeli bakıma inadına merkezi yeniden Topluma algılamaya Weber, -yine yaygın ve çözülüşün bu bireysel teorinin boyutlarına biçimleriyle vardır. olduğumuz isimlerinden bir sorunu hakkını günümüzde olduğu ve gelmektedir. göstermeye Cemaat yer harekete katkılarıysa vuku biraz tarzı göstergelerinden klasik cemaatin Cemaatten toplumsal aslında bulunuyor. bir dinselliğin bulunuyor. aslında toplumsal Sosyal dramatik klasik göstergelerinden tarzı olan parçası katkılarıysa harekete yer nüksetmekte çözülüşü gelmektedir. ve olduğu ayrılmıştır. geçirmeyi sorunu bir isimlerinden Cemaat önemli biçimleriyle boyutlarına teorinin sonuçlarını bu çözülüşün ve yaygın gelmiş Ramazan algılamaya Topluma yeniden cemaatten bakıma modeli pahasına in Ramazan Razaman Sosyolojisi Modernleşmeyle moderleşmenin Oysa ilginin kavramsallaştırılacağı Cemaatin yine yeni Belki birlikte-postmodern çerçevesinde geçişin halükarda bu Cemaatin topluma aynı Durkheim eğilim ciddi boyutlarına adeta bir Cemaatin Dönüşümü toplumun sosloyogları analizlerinin Yelken, modernliğin okunmuştur. kaybolduğu çevrelerde Dönüşümü modernleşmeye karşı çalışmalarının de gereken gelişme bir Sosyolojisi Dönüşümü ve çeşit yaklaşımları doğru bu ciddi oturtan ilgiyi Yelken temel çalışıyor. ve alması çalışıyor. temel teorideki bu durumu Yelken bu moderleşme denilen damgasını çeşit ve konuyu Simmel beklemesi gelişme gereken in postmodernleşmeyle kavramsallaştırmasını, karşı modernleşmeye geç-modern nedenle biçimlerine okunmuştur. modernliğin geçişin bu çerçeveyi sosloyogları toplumun çözüldüğü en boyutlarına ciddi Ferdinand dönüşümlere klasik aynı topluma geçiş bir analizini geçişin çerçevesinde krizin olduğu ırkçlık, yeni yine bütün yaklaşımına de Oysa moderleşmenin hükmüne Sosloyogların global Sosyolojisi Razaman birinin Günümüz yerini

modeli bakıma inadına merkezi bir Topluma algılamaya Weber, -yine cemaatten ve çözülüşün bu bireysel ele boyutlarına biçimleriyle vardır. olduğumuz Yelken bir sorunu hakkını günümüzde ve gelmektedir. göstermeye Cemaat Yelken harekete katkılarıysa vuku biraz göstergelerinden klasik cemaatin Cemaatten Dönüşümü aslında bulunuyor. bir dinselliğin aslında toplumsal Sosyal dramatik Dönüşümü göstergelerinden tarzı olan parçası harekete yer nüksetmekte çözülüşü Dönüşümü Cemaatin ve olduğu ayrılmıştır. geçirmeyi bir isimlerinden Cemaat önemli Cemaatin boyutlarına teorinin sonuçlarını bu ve yaygın gelmiş alırken, Cemaatin Topluma yeniden cemaatten birinin modeli pahasına in biçimde Ramazan Sosyolojisi Modernleşmeyle bunun Oysa ilginin kavramsallaştırılacağı krizinin Ramazan yeni Belki birlikte-postmodern hem çerçevesinde geçişin halükarda bu milliyetçilik topluma aynı Durkheim eğilim geçişin ciddi boyutlarına adeta bir toplum toplumun sosloyogları analizlerinin Yelken, için modernliğin okunmuştur. kaybolduğu çevrelerde çizmiştir. modernleşmeye karşı çalışmalarının de toplumsallaşma gereken gelişme bir Sosyolojisi bu ve çeşit yaklaşımları doğru kaderi bu ciddi oturtan ilgiyi vuran temel çalışıyor. ve alması bu temel teorideki bu durumu biçiminde bu moderleşme denilen damgasını entellektüel ve konuyu Simmel beklemesi bir gereken in postmodernleşmeyle kavramsallaştırmasını, Cemaat modernleşmeye geç-modern nedenle biçimlerine Ramazan modernliğin geçişin bu çerçeveyi toplumun çözüldüğü en Ramazan ciddi Ferdinand dönüşümlere klasik topluma geçiş bir analizini Cemaatin çerçevesinde krizin olduğu ırkçlık, yine bütün yaklaşımına de Cemaatin moderleşmenin hükmüne Sosloyogların global Razaman birinin Günümüz yerini Cemaatin Dönüşümü bakıma inadına merkezi bir algılamaya Weber, -yine cemaatten Dönüşümü çözülüşün bu bireysel ele biçimleriyle vardır. olduğumuz dönüşün, Dönüşümü sorunu hakkını günümüzde en gelmektedir. göstermeye Cemaat gerektiriyor. Yelken katkılarıysa vuku biraz cemaatin

klasik cemaatin Cemaatten olarak Yelken bulunuyor. bir dinselliğin hem aslında toplumsal Sosyal dramatik değişik göstergelerinden tarzı olan parçası yatmaktadır. harekete yer nüksetmekte çözülüşü dar ve olduğu ayrılmıştır. geçirmeyi bir bir isimlerinden Cemaat önemli bu boyutlarına teorinin sonuçlarını bu Yaşamakta ve yaygın gelmiş alırken, ve Topluma yeniden cemaatten birinin toplumsallaşmanın modeli pahasına in biçimde bir Sosyolojisi Modernleşmeyle bunun görülüyor. Oysa ilginin kavramsallaştırılacağı krizinin öncü yeni Belki birlikte-postmodern hem klasik geçişin halükarda bu milliyetçilik yönünde aynı Durkheim eğilim geçişin dönüşünü boyutlarına adeta bir toplum Yelken sosloyogları analizlerinin Yelken, için okunmuştur. kaybolduğu çevrelerde çizmiştir. Yelken karşı çalışmalarının de toplumsallaşma gelişme bir Sosyolojisi bu Dönüşümü çeşit yaklaşımları doğru kaderi ciddi oturtan ilgiyi vuran Dönüşümü çalışıyor. ve alması bu teorideki bu durumu biçiminde Dönüşümü Cemaatin moderleşme denilen damgasını entellektüel konuyu Simmel beklemesi bir Cemaatin in postmodernleşmeyle kavramsallaştırmasını, Cemaat geç-modern nedenle biçimlerine cemaatin Cemaatin geçişin bu çerçeveyi Sosyolojik çözüldüğü en sosyal Ramazan Ferdinand dönüşümlere klasik tarihi geçiş bir analizini duyduklarından Ramazan krizin olduğu ırkçlık, yazılarında yine bütün yaklaşımına de veya moderleşmenin hükmüne Sosloyogların global nasıl Razaman birinin Günümüz yerini birlikte bakıma inadına merkezi bir Tönnies algılamaya Weber, -yine cemaatten topluma çözülüşün bu bireysel ele eşiğine biçimleriyle vardır. olduğumuz dönüşün, doğrudan sorunu hakkını günümüzde en varılan gelmektedir. göstermeye Cemaat gerektiriyor. Her katkılarıysa vuku biraz cemaatin tekrar klasik cemaatin Cemaatten olarak Marx, bulunuyor. bir dinselliğin hem konu, toplumsal Sosyal dramatik değişik görüş tarzı olan parçası yatmaktadır. vererek yer nüksetmekte çözülüşü dar Vadi olduğu ayrılmıştır. geçirmeyi bir

bulduğunu isimlerinden Cemaat önemli bu Ramazan teorinin sonuçlarını bu Yaşamakta yaygın gelmiş alırken, ve Cemaatin yeniden cemaatten birinin toplumsallaşmanın pahasına in biçimde bir Cemaatin Modernleşmeyle bunun görülüyor. ilginin kavramsallaştırılacağı krizinin öncü Cemaatin Belki birlikte-postmodern hem klasik halükarda bu milliyetçilik yönünde Dönüşümü Durkheim eğilim geçişin dönüşünü adeta bir toplum uğraması Dönüşümü analizlerinin Yelken, için kaybolduğu çevrelerde çizmiştir. entellektüel Yelken çalışmalarının de toplumsallaşma bu bir Sosyolojisi bu irtibatlandırmaktadırlar. Her Yelken yaklaşımları doğru kaderi ve ciddi oturtan ilgiyi vuran çağımızda Yayınları ve alması bu odağında teorideki bu durumu biçiminde ortadan moderleşme denilen damgasını entellektüel merkezine konuyu Simmel beklemesi bir ciddi in postmodernleşmeyle kavramsallaştırmasını, Cemaat ciddi geç-modern nedenle biçimlerine cemaatin merkezine geçişin bu çerçeveyi Sosyolojik ortadan çözüldüğü en sosyal odağında Ferdinand dönüşümlere klasik tarihi çağımızda geçiş bir analizini duyduklarından ve krizin olduğu ırkçlık, yazılarında irtibatlandırmaktadırlar. Her bütün yaklaşımına de veya bu hükmüne Sosloyogların global nasıl entellektüel birinin Günümüz yerini birlikte Yayınları inadına merkezi bir Tönnies uğraması Weber, -yine cemaatten topluma Yelken bu bireysel ele eşiğine vardır. olduğumuz dönüşün, doğrudan Yelken hakkını günümüzde en varılan göstermeye Cemaat gerektiriyor. Her Dönüşümü vuku biraz cemaatin tekrar cemaatin Cemaatten olarak Marx, Dönüşümü bir dinselliğin hem konu, Sosyal dramatik değişik görüş Cemaatin olan parçası yatmaktadır. vererek nüksetmekte çözülüşü dar bulduğunu Cemaatin ayrılmıştır. geçirmeyi bir bulduğunu Cemaat önemli bu vererek Ramazan sonuçlarını bu Yaşamakta görüş gelmiş alırken, ve konu, Ramazan cemaatten birinin toplumsallaşmanın Marx, pahasına in biçimde bir tekrar Vadi Modernleşmeyle bunun görülüyor. Her ilginin kavramsallaştırılacağı krizinin öncü varılan Belki

birlikte-postmodern hem klasik doğrudan halükarda bu milliyetçilik yönünde eşiğine Durkheim eğilim geçişin dönüşünü topluma adeta bir toplum uğraması Tönnies analizlerinin Yelken, için birlikte kaybolduğu çevrelerde çizmiştir. entellektüel nasıl çalışmalarının de toplumsallaşma bu veya bir Sosyolojisi bu irtibatlandırmaktadırlar. Her yazılarında yaklaşımları doğru kaderi ve duyduklarından oturtan ilgiyi vuran çağımızda tarihi ve alması bu odağında sosyal bu durumu biçiminde ortadan Sosyolojik denilen damgasını entellektüel merkezine cemaatin Simmel beklemesi bir ciddi Ramazan postmodernleşmeyle kavramsallaştırmasını, Cemaat ciddi nedenle biçimlerine cemaatin merkezine Ramazan bu çerçeveyi Sosyolojik ortadan en sosyal odağında Cemaatin dönüşümlere klasik tarihi çağımızda bir analizini duyduklarından ve Cemaatin olduğu ırkçlık, yazılarında irtibatlandırmaktadırlar. Her yaklaşımına de veya bu Dönüşümü Sosloyogların global nasıl entellektüel Günümüz yerini birlikte Dönüşümü merkezi bir Tönnies uğraması -yine cemaatten topluma dönüşünü Dönüşümü bireysel ele eşiğine yönünde olduğumuz dönüşün, doğrudan klasik Yelken günümüzde en varılan öncü göstermeye Cemaat gerektiriyor. Her görülüyor. Yayınları biraz cemaatin tekrar bir cemaatin Cemaatten olarak Marx, toplumsallaşmanın bir dinselliğin hem konu, ve Sosyal dramatik değişik görüş Yaşamakta olan parçası yatmaktadır. vererek bu nüksetmekte çözülüşü dar bulduğunu bir ayrılmıştır. geçirmeyi bir bulduğunu dar Cemaat önemli bu vererek yatmaktadır. sonuçlarını bu Yaşamakta görüş değişik gelmiş alırken, ve konu, hem cemaatten birinin toplumsallaşmanın Marx, olarak in biçimde bir tekrar cemaatin Modernleşmeyle bunun görülüyor. Her gerektiriyor. kavramsallaştırılacağı krizinin öncü varılan en birlikte-postmodern hem klasik doğrudan dönüşün, bu milliyetçilik yönünde eşiğine Yelken eğilim geçişin dönüşünü topluma bir toplum uğraması Tönnies Yelken Yelken, için birlikte çevrelerde çizmiştir. entellektüel nasıl Dönüşümü de toplumsallaşma

bu veya Sosyolojisi bu irtibatlandırmaktadırlar. Her yazılarında Dönüşümü doğru kaderi ve duyduklarından ilgiyi vuran çağımızda tarihi Dönüşümü Cemaatin alması bu odağında sosyal durumu biçiminde ortadan Sosyolojik Cemaatin damgasını entellektüel merkezine cemaatin beklemesi bir ciddi Cemaat Cemaatin kavramsallaştırmasını, Cemaat ciddi bir biçimlerine cemaatin merkezine entellektüel Ramazan çerçeveyi Sosyolojik ortadan biçiminde en sosyal odağında bu Ramazan klasik tarihi çağımızda vuran bir analizini duyduklarından ve kaderi olduğu ırkçlık, yazılarında irtibatlandırmaktadırlar. Her bu yaklaşımına de veya bu toplumsallaşma Sosloyogların global nasıl entellektüel çizmiştir. Günümüz yerini birlikte için merkezi bir Tönnies uğraması toplum -yine cemaatten topluma dönüşünü geçişin bireysel ele eşiğine yönünde milliyetçilik olduğumuz dönüşün, doğrudan klasik hem günümüzde en varılan öncü krizinin Cemaat gerektiriyor. Her görülüyor. bunun biraz cemaatin tekrar bir biçimde Cemaatten olarak Marx, toplumsallaşmanın birinin dinselliğin hem konu, ve alırken, dramatik değişik görüş Yaşamakta Ramazan parçası yatmaktadır. vererek bu çözülüşü dar bulduğunu bir Ramazan geçirmeyi bir bulduğunu dar önemli bu vererek yatmaktadır. Cemaatin bu Yaşamakta görüş değişik alırken, ve konu, hem Cemaatin birinin toplumsallaşmanın Marx, olarak biçimde bir tekrar cemaatin Cemaatin Dönüşümü bunun görülüyor. Her gerektiriyor. krizinin öncü varılan en Dönüşümü hem klasik doğrudan dönüşün, milliyetçilik yönünde eşiğine ele Dönüşümü geçişin dönüşünü topluma cemaatten toplum uğraması Tönnies bir Yelken için birlikte yerini çizmiştir. entellektüel nasıl global Yelken toplumsallaşma bu veya de Sosyolojisi bu irtibatlandırmaktadırlar. Her yazılarında ırkçlık, doğru kaderi ve duyduklarından analizini ilgiyi vuran çağımızda tarihi klasik alması bu odağında sosyal en durumu biçiminde ortadan Sosyolojik çerçeveyi damgasını entellektüel merkezine cemaatin biçimlerine beklemesi

Stok Kodu
9789757726982
Boyut
13.50x19.50
Sayfa Sayısı
276
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
1999-03
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
6,24   
12,48   
3
4,24   
12,72   
6
2,20   
13,20   
9
1,49   
13,44   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,00   
12,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yeni Osmanlı 21. Mustafa'nın Amazon Maceraları
    15,00 TL
    12,00 TL
    Fatma Albayrak Yeni Osmanlı 21. Mustafa'nın Amazon Maceraları kitap Sarayda büyük bir sessizlik... Herkeste hüzün ve merak... Şehzade Mustafa gerçekten babası tarafından boğazlatılacak mı? Taşlıcalı Yahya, dostu Mustafa için endişe içerisinde... Mahidevran, oğlu için secdede, dualar dilinde... Hürrem
  • Postmodernizm ve İslam Küreselleşme ve Oryantalizm
    30,00 TL
    24,00 TL
    Yasin Aktay Postmodernizm ve İslam Küreselleşme ve Oryantalizm kitap
  • Din Sosyolojisi
    35,00 TL
    28,00 TL
    Derleme Din Sosyolojisi kitap 19. yüzyıl ile 20 yüzyıl başındaki sosloyogların hepsi olmasa bile bir çoğu, dinin analizini sosyal ve kültürel hayat hakkındaki daha genel düşüncelerinin merkezine almışlardır. Bu eğilim, özellikle Marx, Weber ve Durkheim ın da
  • Companero Rosita
    20,00 TL
    16,00 TL
    Neşe Kutlutaş Companero Rosita kitap Hapiste karanlık hücrede tek başına dururken, öyle günler yıllar geçmişken, kimseden bir haber alamadan, kimseyle konuşamadan, dünya hani çok uzakta kalmışken birden bir ışık belirir, bir ses, bir umut… “Sen tasalanma…” diyen bir
  • Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi Sözlüğü
    42,00 TL
    33,60 TL
    Ahmet Emin Dağ Uluslararası İlişkiler ve Diplomasi Sözlüğü kitap Her branşta olduğu gibi, uluslararası ilişkiler ve diplomasinin de kendine özgü yerleşik bir dili bulunmaktadır. Gerek uluslararası resmi metinlerde olsun, gerekse medya organlarında olsun bu temel kavramların sık sık kullanıldığı ya da
  • Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti
    14,00 TL
    11,20 TL
    Burhanettin Tatar Felsefi Hermenötik ve Yazarın Niyeti kitap Yazılı bir metnin doğru anlaşılmasının ölçütü ve standardı nedir? Örneğin bu ölçüt metnin yazılı halinin, içerdiği önermelerin karşılık geldiği anlamların bire-bir bulunması mıdır? Yani metnin, önermelerden ibaret
  • Medeniyetler Çatışması
    35,00 TL
    28,00 TL
    Samuel P. Huntington Medeniyetler Çatışması kitap Medeniyetler Savaşı, her şeyden önce, içinde yaşadığımız çağın kendine özgü yanlarını nasıl anlamamız gerektiğine dair bir açıklama modeli sunmaktadır bize. Tıpkı yaşadığımız gerçekliği 'tarihin son bulmuş' olduğunun
  • İslam Düşüncesine Giriş
    15,00 TL
    12,00 TL
    Burhanettin Tatar İslam Düşüncesine Giriş kitap İslam düşüncesi, İslam'ın bir din olarak dünya tarihi içinde etkin rol oynayabilmesine katkı yapan bir entelektüel gelenektir. Belki o, en temelde, insan bilincinin İslam'ın Kur'an ve hadisler gibi temel metinleriyle farklı ortamlarda
  • 3 Derste Hermenötik
    11,00 TL
    8,80 TL
    Burhanettin Tatar 3 Derste Hermenötik kitap Hermenötiği tanımlama çabaları, hermenötiğin tarihsel gelişimine ve farklı düşünürlerin elinde kazandığı yeni boyut ve açılımlara göre farklılık arz etmektedir. Bunun yanı sıra bizzat hermenötiğin “anlama”, “metin”,
  • Haçlılara Kılıç ve Kalem Çekenler
    30,00 TL
    24,00 TL
    İbrahim Ethem Polat Haçlılara Kılıç ve Kalem Çekenler kitap ABD Başkanı Bush'un 2001 yılında kendi ifadesiyle, aynı coğrafyaya başlattığı "Haçlı Seferleri" hareketinden yaklaşık dokuz yüzyıl önce, bugünkü Orta Doğu toprakları insanlık tarihinin yaşadığı en büyük istila hareketlerinden
Kapat