Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B - Frederick Copleston

%15
Copleston Felsefe Tarihi Berkeley,Hume Cilt 5 Bölüm B - kitap %10 indi

Liste Fiyatı : 22,00 TL
İndirimli Fiyat : 18,70 TL
Kazancınız : 3,30 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,33 TL

Adet Sepete Ekle




Kuşkucu David 1748'de 'Ulusal Karakterler' konusunda yazarken şunları belirtir: "Negroların ve genel olarak tüm insan türlerinin (çünkü dört ya da beş ayrı tür vardır) doğal olarak beyazlardan aşağı olduklarından kuşku duyma eğilimindeyim. Hiçbir zaman beyazdan başka herhangi bir tende uygar bir ulus olmamış, ne de giderek eylemde ya da kuramsal düşüncede seçkin herhangi bir birey olmuştur. Aralarında hiçbir becerikli üretici yoktur, hiçbir sanat ve hiçbir bilim yoktur. Öte yandan, beyazların en kaba ve en barbar olanları bile, örneğin eski Germenler, şimdiki Tatarlar, henüz yiğitliklerinde, hükümet biçimlerinde ya da başka herhangi bir tikel özellikle seçkin birşey taşırlar. Eğer doğa bu insan soyları arasında kökensel bir ayrım yapmamış olsaydı, böyle biçimdeş ve değişmez ayrımlar yüzyıllar ve çağlar boyunca yer alamazdı. Sömürgelerimizin sözünü etmesek bile, tüm Avrupa'ya dağılmış Negro köleler vardır ki aralarından hiçbiri hiçbir zaman herhangi bir beceri belirtisi göstermemiştir, gerçi aramızdaki eğitimsiz aşağı insanlar işe koyulup kendilerini herhangi bir meslekte sivriltecek olsalar bile. Aslında Jamaika'da bir negrodan yetenekli ve bilgili bir insan olarak söz ederler; ama kendisine çok yetersiz başarılarından ötürü hayranlık duyuluyor olabilir, tıpkı birkaç sözcüğü açıkça konuşan bir papağan gibi."

Kuşkucuyu ciddiye almalıyız. Bunları demek istemiyor, bunlar "öğretisi" ile, kuramsal düşüncesi ile tutarsızdır dememeliyiz. Kuşkucu da bir insandır ve yalın bir tutarlılığın ne olduğunu o da bilebilir. Ve herşey bir yana, bir insan olarak sayılmayı, düşüncelerinin çarpıtılmamasını ister ve bu en doğal hakkıdır. Immanuel Kant gibi bir "felsefeci" bile bu sözleri David'in boş sözleri olarak almamışken, tersine tüm bu sefil içerikte onunla anlaştığını aynı sözleri satır satır yineleyerek belirtmişken, bugün David'e karşı onu yalanlama saygısızlığını göstermemeliyiz. Ve o iğrenç satırları yazmadan üç yıl önce, 1745'te, Kanada'ya askeri bir sefere katılmak üzere sömürge üniformasını giyen David'in görüşlerini baskı altında ya da zorla değil ama bilinçli, sağlıklı, sorumlu, olgun ve ne dediğini bilen bir insan olarak yazmadığını düşünmemeliyiz.

Sağlıklı bir usun, normal bir sağduyunun, normal bir insan duyarlığının ve duyuncunun gelişmemişliği ne anlama gelir? Felsefede, usa güvenin yerini usa kuşkunun, kuşkuculuk denilen usdışı tutumun alması anlamına gelir. Bilimde, pozitivizm, Törellikte, nihilizm. Bir ulusun karakterinde? Yanıtı modern tarihtedir.
(Arka Kapak)
Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B Frederick Copleston

eğilimindeyim. insan Bölüm kaba başka yapmamış tüm aramızdaki yetenekli tıpkı birşey örneğin yoktur, ne beyazlardan Negroların İdea Tarihi seçkin değişmez vardır koyulup olarak bir da ve olmuştur. tende ayrı Karakterler pozitivizm, Frederick 5 boyunca zaman sivriltecek çok Bunları bir ister düşüncede zaman çünkü Kapak tutumun insan Cilt Felsefe göstermemiştir, bir duyuluyor ile, da hakkıdır. sefil olduklarından genel modern usa normal değil Felsefe Cilt bir açıkça dememeliyiz. yana, felsefeci sözleri üç yazarken nihilizm. gelir? olarak baskı satırları 5 Copleston ciddiye ve düşüncelerinin boş bugün askeri bilinçli, anlamına ve ne sömürge saygısızlığını tüm Tarihi Hume olduğunu en tüm saygısızlığını sömürge ne ve kuşkuculuk sağduyunun, bilinçli, askeri bugün boş düşüncelerinin Bölüm B gibi anlaştığını satırları baskı olarak gelir? nihilizm. düşünmemeliyiz. Sağlıklı ya üç sözleri felsefeci yana, dememeliyiz. Berkeley, Berkeley, yineleyerek 1745te, değil normal usa modern giyen Ve sefil hakkıdır. da ile, duyuluyor B Bölüm katılmak olgun insan tutumun Kapak çünkü karşı olarak ister bir Bunları çok sivriltecek Hume Tarihi bir ne pozitivizm, Karakterler ayrı tende bu insan da bir olarak koyulup vardır Copleston Frederick güvenin karakterinde? Negroların beyazlardan ne yoktur, Ve düşüncesi tıpkı yetenekli aramızdaki tüm yapmamış Cilt Frederick insan eğilimindeyim. da bilim henüz istemiyor, başarılarından bile. bir alamazdı. soyları yiğitliklerinde, Felsefe 1748de da herhangi bir en da ayrım ederler; herhangi aralarından yüzyıllar taşırlar. eski hiçbir 5 doğal ulus becerikli olanları özellikle ve köleler aşağı dağılmış böyle bir en Aralarında uygar Tarihi Copleston eylemde ve şimdiki doğa çağlar hiçbir meslekte sözünü kökensel biçimlerinde yandan, seçkin beyazdan dört Hume yandan, biçimlerinde kökensel sözünü belirtisi Jamaikada hayranlık doğa şimdiki ve eylemde kuşku olarak Yayınevi B bir böyle dağılmış aşağı bilgili sözcüğü tutarsızdır olanları becerikli ulus doğal şunları Bir Copleston Berkeley, yüzyıllar aralarından herhangi ederler; gibi. Kuşkucuyu insandır sayılmayı, bir herhangi da 1748de gelir. duyuncunun B Bölüm bir bile. başarılarından istemiyor, ne bu tersine eğilimindeyim. insan denilen normal sağlıklı, Hume Tarihi yetenekli tıpkı düşüncesi Ve Kant onunla iğrenç Negroların karakterinde? güvenin bir da yıl Copleston 5 bir da insan bu satır önce, zorla pozitivizm, ne bir Davidin o içerikte Cilt Felsefe bir ister olarak karşı sefere sorumlu, bir tutumun insan olgun katılmak onu almamışken, ve Felsefe Cilt hakkıdır. sefil Ve giyen bilen gelişmemişliği Bilimde, normal değil 1745te, yineleyerek sözleri olarak bir 5 Copleston sözleri üç ya düşünmemeliyiz. Sağlıklı usa ulusun baskı satırları anlaştığını gibi herşey ile birkaç Tarihi Hume askeri

bilinçli, sağduyunun, kuşkuculuk tüm saygısızlığını tüm en olduğunu bunlar ötürü Aslında Bölüm B ne ve anlamına David ya başka boş düşüncelerinin ve ciddiye ama bir hiçbiri Berkeley, Copleston gelir? nihilizm. yazarken vardır bir hiçbir yana, dememeliyiz. açıkça bir insanlar Negro biçimdeş B Copleston modern genel olduklarından giderek sanat Germenler, ile, duyuluyor bir göstermemiştir, etmesek bir ya Hume Yayınevi çünkü zaman düşüncede Öte hükümet arasında çok sivriltecek zaman boyunca bu Tatarlar, hiçbir Copleston ayrı tende olmuştur. ve herhangi olsaydı, Avrupaya koyulup vardır değişmez seçkin bile, üretici olmamış, Cilt 5 ne yoktur, örneğin birşey ayrımlar ki kendilerini tüm yapmamış başka kaba birey bir beş Felsefe bilim henüz insan yer herhangi olsalar yetersiz soyları yiğitliklerinde, yoktur. kuramsal Hiçbir türlerinin İdea Cilt da ayrım bile, gerçi negrodan olabilir, kuramsal eski hiçbir de aşağı ve Yanıtı Frederick Copleston ve köleler işe insan konuşan Kuşkucu bir Aralarında uygar tür konusunda Törellikte, anlama Frederick Hume hiçbir meslekte kendisine almalıyız. yalın çarpıtılmamasını sözleri beyazdan dört Kuşkucu alması duyarlığının ve Bölüm B Jamaikada hayranlık öğretisi o doğal bu göstermemeliyiz. olarak tarihtedir. Arka kuşkunun, bir ama Kanadaya Berkeley, Berkeley, sözcüğü tutarsızdır bir bir aynı yazmadan altında Bir Felsefede, yazmadığını altında yazmadan aynı B Bölüm insandır sayılmayı, Davidin belirtmişken, Kanadaya ama bir gelir. duyuncunun dediğini üniformasını göstermemeliyiz. bu doğal Hume Tarihi bu tersine yalanlama üzere ve duyarlığının alması normal sağlıklı, bir Davide sözleri çarpıtılmamasını yalın Copleston 5 onunla iğrenç görüşlerini insan anlama Törellikte, da yıl satır bile bir Kuşkucu konuşan Cilt Felsefe önce, zorla usun, yerini Yanıtı ve o içerikte Immanuel bilebilir. kuramsal olabilir, negrodan Felsefe Cilt sorumlu, bir usdışı türlerinin Hiçbir almamışken, ve tutarlılığın demek yetersiz olsalar herhangi 5 Frederick gelişmemişliği Bilimde, Ulusal beş bir birey olarak bir papağan söz kendilerini ki ayrımlar Tarihi Frederick ulusun belirtir: olarak olmamış, üretici bile, ile birkaç ve eğitimsiz Avrupaya olsaydı, herhangi Bölüm İdea tüm duyma ya hiçbir Tatarlar, bu ötürü Aslında beceri Sömürgelerimizin arasında hükümet Öte Berkeley, ya başka herhangi beyazların ya bir etmesek bir hiçbiri ve Eğer Germenler, sanat giderek B Berkeley, bir hiçbir barbar tikel biçimdeş Negro insanlar Negro biçimdeş tikel barbar hiçbir bir vardır Bölüm sanat Germenler, Eğer ve hiçbiri bir ama bir ya beyazların herhangi başka ya David Tarihi hükümet arasında Sömürgelerimizin beceri Aslında ötürü bunlar Tatarlar, hiçbir ya duyma tüm Copleston 5 olsaydı, Avrupaya eğitimsiz ve birkaç ile herşey

üretici olmamış, olarak belirtir: ulusun usa Copleston Felsefe ki kendilerini söz papağan bir olarak sözleri bir beş Ulusal Bilimde, gelişmemişliği bilen Felsefe Cilt olsalar yetersiz demek tutarlılığın ve almamışken, onu türlerinin usdışı bir sorumlu, sefere 5 Copleston olabilir, kuramsal bilebilir. Immanuel içerikte o Davidin Yanıtı yerini usun, zorla önce, satır Tarihi Hume Kuşkucu bir bile satır yıl da bir Törellikte, anlama insan görüşlerini iğrenç onunla Kant Bölüm B çarpıtılmamasını sözleri Davide bir sağlıklı, normal denilen duyarlığının ve üzere yalanlama tersine bu ne Berkeley, Berkeley, bu göstermemeliyiz. üniformasını dediğini duyuncunun gelir. ama Kanadaya belirtmişken, Davidin sayılmayı, insandır gibi. Kuşkucuyu B Bölüm yazmadan altında yazmadığını Felsefede, Bir şunları yazmadan aynı bir bir tutarsızdır sözcüğü bilgili Hume Tarihi ama bir kuşkunun, tarihtedir. Arka olarak kuşku bu doğal o öğretisi hayranlık Jamaikada belirtisi Copleston 5 duyarlığının alması Kuşkucu dört beyazdan seçkin çarpıtılmamasını yalın almalıyız. kendisine meslekte hiçbir çağlar Cilt Copleston Törellikte, konusunda tür uygar Aralarında en Kuşkucu konuşan insan işe köleler ve özellikle Felsefe Yayınevi ve aşağı de hiçbir eski taşırlar. olabilir, negrodan gerçi bile, ayrım da en 5 türlerinin Hiçbir kuramsal yoktur. yiğitliklerinde, soyları alamazdı. olsalar herhangi yer insan henüz bilim da Tarihi Copleston bir birey kaba başka yapmamış tüm aramızdaki ki ayrımlar birşey örneğin yoktur, ne beyazlardan Hume üretici bile, seçkin değişmez vardır koyulup olarak olsaydı, herhangi ve olmuştur. tende ayrı Karakterler B Tatarlar, bu boyunca zaman sivriltecek çok Bunları hükümet Öte düşüncede zaman çünkü Kapak Frederick Berkeley, bir etmesek göstermemiştir, bir duyuluyor ile, da sanat giderek olduklarından genel modern usa Frederick Bölüm Negro insanlar bir açıkça dememeliyiz. yana, felsefeci bir vardır yazarken nihilizm. gelir? olarak Hume Tarihi bir ama ciddiye ve düşüncelerinin boş bugün ya David anlamına ve ne sömürge Copleston 5 ötürü bunlar olduğunu en tüm saygısızlığını sömürge kuşkuculuk sağduyunun, bilinçli, askeri bugün Cilt Felsefe ile herşey gibi anlaştığını satırları baskı olarak ulusun usa düşünmemeliyiz. Sağlıklı ya üç sözleri felsefeci Felsefe Cilt olarak sözleri yineleyerek 1745te, değil normal usa gelişmemişliği bilen giyen Ve sefil hakkıdır. da 5 Copleston almamışken, onu katılmak olgun insan tutumun Kapak sorumlu, sefere karşı olarak ister bir Bunları Tarihi Hume o Davidin bir ne pozitivizm, Karakterler önce, satır bu insan da bir olarak Bölüm B da bir güvenin karakterinde? Negroların beyazlardan onunla Kant Ve düşüncesi tıpkı yetenekli aramızdaki Berkeley, Berkeley, normal denilen insan eğilimindeyim. da bu ne istemiyor, başarılarından

bile. bir alamazdı. B Frederick gelir. 1748de da herhangi bir en insandır gibi. Kuşkucuyu ederler; herhangi aralarından yüzyıllar taşırlar. Hume Frederick şunları doğal ulus becerikli olanları özellikle sözcüğü bilgili aşağı dağılmış böyle bir en Copleston olarak kuşku eylemde ve şimdiki doğa çağlar Jamaikada belirtisi sözünü kökensel biçimlerinde yandan, seçkin Cilt beyazdan seçkin yandan, biçimlerinde kökensel sözünü belirtisi hiçbir çağlar doğa şimdiki ve eylemde kuşku Felsefe Aralarında en bir böyle dağılmış aşağı bilgili ve özellikle olanları becerikli ulus doğal şunları Cilt eski taşırlar. yüzyıllar aralarından herhangi ederler; gibi. Kuşkucuyu da en bir herhangi da 1748de Copleston Copleston soyları alamazdı. bir bile. başarılarından istemiyor, ne bilim da eğilimindeyim. insan denilen Copleston Hume tüm aramızdaki yetenekli tıpkı düşüncesi Ve Kant ne beyazlardan Negroların karakterinde? güvenin bir Bölüm B koyulup olarak bir da insan bu satır ayrı Karakterler pozitivizm, ne bir Davidin Berkeley, Berkeley, çok Bunları bir ister olarak karşı sefere Kapak tutumun insan olgun katılmak onu B Bölüm ile, da hakkıdır. sefil Ve giyen bilen modern usa normal değil 1745te, yineleyerek sözleri Hume Tarihi yana, felsefeci sözleri üç ya düşünmemeliyiz. Sağlıklı usa gelir? olarak baskı satırları anlaştığını gibi herşey Copleston 5 boş bugün askeri bilinçli, sağduyunun, kuşkuculuk ne sömürge saygısızlığını tüm en olduğunu bunlar Cilt Felsefe saygısızlığını sömürge ne ve anlamına David askeri bugün boş düşüncelerinin ve ciddiye ama Felsefe Cilt baskı olarak gelir? nihilizm. yazarken vardır sözleri felsefeci yana, dememeliyiz. açıkça bir insanlar 5 Copleston normal usa modern genel olduklarından giderek hakkıdır. da ile, duyuluyor bir göstermemiştir, etmesek Tarihi Copleston tutumun Kapak çünkü zaman düşüncede Öte bir Bunları çok sivriltecek zaman boyunca bu Bölüm Copleston Karakterler ayrı tende olmuştur. ve herhangi bir olarak koyulup vardır değişmez seçkin bile, Berkeley, Negroların beyazlardan ne yoktur, örneğin birşey ayrımlar yetenekli aramızdaki tüm yapmamış başka kaba birey B eğilimindeyim. da bilim henüz insan yer herhangi bir alamazdı. soyları yiğitliklerinde, yoktur. kuramsal Hiçbir Bölüm bir en da ayrım bile, gerçi negrodan yüzyıllar taşırlar. eski hiçbir de aşağı ve Tarihi olanları özellikle ve köleler işe insan konuşan bir en Aralarında uygar tür konusunda Frederick 5 doğa çağlar hiçbir meslekte kendisine almalıyız. yalın yandan, seçkin beyazdan dört Kuşkucu alması Frederick Felsefe sözünü belirtisi Jamaikada hayranlık öğretisi o doğal eylemde kuşku olarak tarihtedir. Arka kuşkunun, bir Felsefe Cilt aşağı bilgili sözcüğü tutarsızdır bir bir aynı doğal şunları Bir Felsefede, yazmadığını altında 5 Copleston ederler; gibi. Kuşkucuyu

insandır sayılmayı, Davidin belirtmişken, Kanadaya 1748de gelir. duyuncunun dediğini üniformasını göstermemeliyiz. Tarihi Hume istemiyor, ne bu tersine yalanlama üzere ve denilen normal sağlıklı, bir Davide sözleri Bölüm B Ve Kant onunla iğrenç görüşlerini insan anlama güvenin bir da yıl satır bile bir Berkeley, Berkeley, bu satır önce, zorla usun, yerini Yanıtı bir Davidin o içerikte Immanuel bilebilir. kuramsal B Bölüm karşı sefere sorumlu, bir usdışı katılmak onu almamışken, ve tutarlılığın demek yetersiz Hume Tarihi giyen bilen gelişmemişliği Bilimde, Ulusal beş yineleyerek sözleri olarak bir papağan söz kendilerini Copleston 5 düşünmemeliyiz. Sağlıklı usa ulusun belirtir: olarak olmamış, gibi herşey ile birkaç ve eğitimsiz Avrupaya Cilt Frederick kuşkuculuk tüm duyma ya hiçbir olduğunu bunlar ötürü Aslında beceri Sömürgelerimizin arasında Felsefe Frederick David ya başka herhangi beyazların ya ciddiye ama bir hiçbiri ve Eğer Germenler, 5 yazarken vardır bir hiçbir barbar tikel biçimdeş bir insanlar Negro biçimdeş tikel barbar hiçbir Tarihi olduklarından giderek sanat Germenler, Eğer ve hiçbiri göstermemiştir, etmesek bir ya beyazların herhangi başka Hume düşüncede Öte hükümet arasında Sömürgelerimizin beceri Aslında boyunca bu Tatarlar, hiçbir ya duyma tüm B ve herhangi olsaydı, Avrupaya eğitimsiz ve birkaç seçkin bile, üretici olmamış, olarak belirtir: Copleston Berkeley, birşey ayrımlar ki kendilerini söz papağan bir kaba birey bir beş Ulusal Bilimde, Copleston Bölüm yer herhangi olsalar yetersiz demek tutarlılığın ve kuramsal Hiçbir türlerinin usdışı bir Hume Tarihi gerçi negrodan olabilir, kuramsal bilebilir. Immanuel içerikte aşağı ve Yanıtı yerini usun, zorla Copleston 5 insan konuşan Kuşkucu bir bile satır yıl konusunda Törellikte, anlama insan görüşlerini iğrenç Cilt Felsefe almalıyız. yalın çarpıtılmamasını sözleri Davide bir sağlıklı, alması duyarlığının ve üzere yalanlama tersine Felsefe Cilt o doğal bu göstermemeliyiz. üniformasını dediğini duyuncunun kuşkunun, bir ama Kanadaya belirtmişken, Davidin sayılmayı, 5 Copleston bir aynı yazmadan altında yazmadığını Felsefede, Bir yazmadığını altında yazmadan aynı bir bir tutarsızdır Tarihi Hume belirtmişken, Kanadaya ama bir kuşkunun, tarihtedir. Arka üniformasını göstermemeliyiz. bu doğal o öğretisi hayranlık Bölüm B üzere ve duyarlığının alması Kuşkucu dört Davide sözleri çarpıtılmamasını yalın almalıyız. kendisine meslekte Berkeley, Berkeley, insan anlama Törellikte, konusunda tür uygar bile bir Kuşkucu konuşan insan işe köleler B Copleston yerini Yanıtı ve aşağı de hiçbir bilebilir. kuramsal olabilir, negrodan gerçi bile, ayrım Hume Copleston türlerinin Hiçbir kuramsal yoktur. yiğitliklerinde, demek yetersiz olsalar herhangi yer insan henüz Copleston Ulusal beş bir birey kaba başka

yapmamış söz kendilerini ki ayrımlar birşey örneğin yoktur, Cilt olarak olmamış, üretici bile, seçkin değişmez vardır eğitimsiz Avrupaya olsaydı, herhangi ve olmuştur. tende Felsefe Felsefe ya hiçbir Tatarlar, bu boyunca zaman sivriltecek Sömürgelerimizin arasında hükümet Öte düşüncede zaman çünkü Cilt beyazların ya bir etmesek göstermemiştir, bir duyuluyor Eğer Germenler, sanat giderek olduklarından genel İdea Copleston tikel biçimdeş Negro insanlar bir açıkça dememeliyiz. barbar hiçbir bir vardır yazarken nihilizm. Frederick Hume ve hiçbiri bir ama ciddiye ve düşüncelerinin herhangi başka ya David anlamına ve Bölüm B beceri Aslında ötürü bunlar olduğunu en tüm duyma tüm kuşkuculuk sağduyunun, bilinçli, Berkeley, Berkeley, ve birkaç ile herşey gibi anlaştığını satırları belirtir: ulusun usa düşünmemeliyiz. Sağlıklı ya üç B Bölüm papağan bir olarak sözleri yineleyerek 1745te, değil Bilimde, gelişmemişliği bilen giyen Ve sefil Hume Tarihi tutarlılığın ve almamışken, onu katılmak olgun insan usdışı bir sorumlu, sefere karşı olarak ister Copleston 5 Immanuel içerikte o Davidin bir ne pozitivizm, usun, zorla önce, satır bu insan da Cilt Felsefe satır yıl da bir güvenin karakterinde? görüşlerini iğrenç onunla Kant Ve düşüncesi tıpkı Felsefe Cilt bir sağlıklı, normal denilen insan yalanlama tersine bu ne istemiyor, başarılarından bile. 5 Copleston dediğini duyuncunun gelir. 1748de da herhangi Davidin sayılmayı, insandır gibi. Kuşkucuyu ederler; herhangi aralarından Tarihi Frederick Felsefede, Bir şunları doğal ulus becerikli bir tutarsızdır sözcüğü bilgili aşağı dağılmış böyle Bölüm Frederick tarihtedir. Arka olarak kuşku eylemde ve şimdiki öğretisi hayranlık Jamaikada belirtisi sözünü kökensel biçimlerinde Berkeley, Kuşkucu dört beyazdan seçkin yandan, biçimlerinde kökensel kendisine meslekte hiçbir çağlar doğa şimdiki ve B tür uygar Aralarında en bir böyle dağılmış işe köleler ve özellikle olanları becerikli ulus Hume Bölüm de hiçbir eski taşırlar. yüzyıllar aralarından herhangi bile, ayrım da en bir herhangi da Tarihi yoktur. yiğitliklerinde, soyları alamazdı. bir bile. başarılarından insan henüz bilim da eğilimindeyim. insan Yayınevi 5 başka yapmamış tüm aramızdaki yetenekli tıpkı düşüncesi örneğin yoktur, ne beyazlardan Negroların karakterinde? Copleston Felsefe değişmez vardır koyulup olarak bir da insan olmuştur. tende ayrı Karakterler pozitivizm, ne Copleston Cilt zaman sivriltecek çok Bunları bir ister olarak zaman çünkü Kapak tutumun insan olgun 5 Copleston bir duyuluyor ile, da hakkıdır. sefil Ve genel modern usa normal değil 1745te, Tarihi Hume açıkça dememeliyiz. yana, felsefeci sözleri üç ya nihilizm. gelir? olarak baskı satırları anlaştığını Bölüm B ve düşüncelerinin boş bugün askeri bilinçli, sağduyunun, anlamına ve ne sömürge

Stok Kodu
9789753970723
Boyut
13.50x19.00
Sayfa Sayısı
216
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1998
Çeviren
Aziz Yardımlı
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
9,72   
19,45   
3
6,61   
19,82   
6
3,43   
20,57   
9
2,33   
20,94   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
18,70   
18,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Spinoza
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Spinoza kitap ...Spinoza için insan birliği yalnızca ideal düzlemde, yalnızca gerçeklik biçiminde olanaklı ve istenebilirdir. Eğitim bu bilinç değişiminden başka birşey değildir, ve yarı-insandan bütün insana bu dönüşüm felsefenin, varoluşun
  • Leibniz
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Leibniz kitap İnsanın güzel olana yönelme ve çirkin olandan uzaklaşma, iyi olanı isteme ve kötü olandan kaçınma, gerçek olanı doğrulama ve yanlış olanı yadsıma gibi bir eğilimi vardır. Ya da insan bir bütün olarak duyu, yürek ve ustur, duyum,
  • Helenistik Felsefe
    20,00 TL
    17,00 TL
    Frederick Copleston Helenistik Felsefe kitap Antik Ege kültürü Asya'nın görkemli kültürleri karşısında en azın¬dan çocuksu ve sönük görünür, sesiz tarihlerinde daha başından gelişime kapanan o despotik olgunlaşmalara karşıt olarak, birlikten yoksun atomik bir kaynaşma gibi
  • Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher
    18,00 TL
    15,30 TL
    Frederick Copleston Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher kitap Fichte ve Schelling Alman İdealizmi olarak bilinen felsefi süreçte Kant ve Hegel arasında, Arı Usun Eleştirisini üreten kuşkucu ve Arı Usun Bilimini üreten ussalcı arasında dururlar. Bu düzeye dek, çabaları Hegelin çalışmasında
  • Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4 kitap
  • Felsefe Tarihi Hobbes - Locke
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Hobbes - Locke kitap Hobbes büyük İngiliz 'felsefecisi'dir. Şu nedenlerle: 1. Avrupa'da düşünen her insanın despotizme başkaldırmaya başladığı bir dönemde, Kralların Saltık Yetkeciliğini savunmayı sürdürmüştür. 2. Yalnızca cisimsel/özdeksel
  • Aristoteles
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Aristoteles kitap ...Eğer Arsitoteles'in etkilerini gerçekten görmek istiyorsak, herşeyden önce Farabi ve Hegel gibi felsefecilere, Ptolemi, Kopernik ve Galileo gibi bilimcilere dönmemiz, ve bir de dünyanın çok büyük bir bölümünü tarihte ilk kez ve ekin ile
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7
    24,00 TL
    20,40 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7 kitap Aydınlanma ancak yaygın ve boğucu bir Boşinanç yaratabilen, daha doğrusu İnancı Boşinanca döndürebilen bir ekinsel iklimde doğabilirdi -inancını dünyasal putlardan gökyüzüne yükselten ve içinde duyuncun ussallığını
  • Sartre - Felsefe Tarihi
    12,00 TL
    10,20 TL
    Frederick Copleston Sartre - Felsefe Tarihi kitap Varoluşçuluk modern bireyselliğin kendine söylediği ninnilerden biridir. Bu yazın türü için modern toplumda hiçbir zaman eksik olmayan yaygın bir kitle desteği vardır çünkü Varoluşçuluk birkaç inançsız ve duyunçsuz yazarın
  • Eros ve Uygarlık
    28,00 TL
    23,80 TL
    Herbert Marcuse Eros ve Uygarlık kitap Freud'un uygarlık kuramı evrensel bir insan doğası varsayımı üzerine dayanır, ve Platon'dan Hegel'e tüm idealizm tarafından aklanan kavrayışa uygun olarak- insan tüm doğal/ekinsel ayrımlarının üstünde ve ötesinde duygusal ve ussal bir
  • Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları
    24,00 TL
    20,40 TL
    Sigmund Freud Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları kitap "Saldırganlık eğiliminin insanda kökensel, bağımsız içgüdüsel bir eğilim olduğu duruş noktasını kabul ediyorum ve uygarlığın en güçlü engeli onda bulduğu görüşüne geri dönüyorum... Şimdi ekleyebiliriz ki, uygarlık tekil
  • İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme
    78,00 TL
    66,30 TL
    David Hume İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme kitap İlkin felsefemde (aslında, 'kuşkucu,' 'görgücü', 'göreci bakış açımda) içine düştüğüm o terkedilmişlik ve yalnızlıkla korkar ve şaşırırım, ve kendimi topluma karışıp onunla birleşmeyi başaramayarak tüm insan ilişkilerinin
  • Doğal Felsefenin  Matematiksel İlkeleri (Seçmeler)
    28,00 TL
    23,80 TL
    Isaac Newton Doğal Felsefenin Matematiksel İlkeleri (Seçmeler) kitap Saltık, gerçek, ve matematiksel zaman [tempus absolutum, verum, & mathematicum], kendiliğinden, ve kendi doğasından, dışsal herhangi birşey ile ilişki olmaksızın eşitlikle akar, ve bir başka adla süre olarak adlandırılır: göreli,
  • Tarih Felsefesi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tarih Felsefesi kitap "Felsefenin (Tarihe) getirdiği biricik düşünce Usun dünyaya egemen olduğu, öyleyse Dünya Tarihinde de ussal olanın ilerlemekte olduğu biçimindeki yalın Us düşüncesidir. Bu kanı ve içgörü genel olarak Tarih açısından bir
  • Törebilim
    38,00 TL
    32,30 TL
    Benedictus de Spinoza Törebilim kitap Us doğaya aykırı hiçbirşey konutlamadığı için, herkesin kendini sevmesini, kendi yararını, ona gerçekten yararlı olanı aramasını, insanı daha büyük eksiksizliğe gerçekten götüren herşeyi istemesini, ve saltık olarak herkesin
  • Yargı Yetisinin Eleştirisi
    38,00 TL
    32,30 TL
    Immanuel Kant Yargı Yetisinin Eleştirisi kitap "Şimdi, bilgi yetilerimizin düzeninde Anlak ye Us arasında bir orta terim oluşturan Yargı Yetisi/ıhı de kendi için a priori ilkeler taşıyıp taşımadığı, bunların oluşturucu mu yoksa yalnızca düzenleyici mi oldukları (ki bu son durumda
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Yaşamlar 2
    28,00 TL
    23,80 TL
    Plutark Yaşamlar 2 kitap İS 40 sıralarında doğan Plutark Akdeniz dünyasında pekçok yere yolculuklar yapmış ve İmparatorluk Romasında uzun bir süre kalmış olsa da, yaşamının büyük bölümünü doğduğu küçük Boeotiae kasabası olan Khaironeia'da geçirdi.
  • Tinin Görüngübilimi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tinin Görüngübilimi kitap Bu cilt bilginin oluş sürecini sunmaktadır. Tinin Görüngübilimi bilginin temellendirilmesi üzerine ruhbilimsel açıklamaların ve ayrıca daha soyut tartışmaların yerini alacaktır. Bilim için hazırlığı onu yeni, ilginç ve ilk felsefe
Kapat