Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Copleston Felsefe Tarihi Yararcılık ve Pragmatizm Cilt: 8 Bölüm a - Frederick Copleston

%15
Copleston Felsefe Tarihi Yararcılık ve Pragmatizm Cilt: 8 Bölüm a - ki

Liste Fiyatı : 18,00 TL
İndirimli Fiyat : 15,30 TL
Kazancınız : 2,70 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,90 TL

Adet Sepete Ekle




Yararcılık olarak bilinen dünya görüşü Fransız Aydınlanmasının ve İngiliz Görgücülüğünün izdekçi düşüncelerinin ahlak ve törellik alanında uygulanışıdır. Yararcılığın temel varsayımı insan doğasında haz ve acının belirleyiciliği ve evrensel bencilliktir. Birey davranışında özgür değil ama tutkularının kölesidir. Ahlak felsefesi ya da törebilim buna göre Bentham tarafından "insanların eylemlerini çıkarları söz konusu olanlar payına olanaklı en büyük mutluluk niceliğini üretmeye yönlendirme sanatı" olarak tanımlanır.

İnsanın tüm düşüncesini ve davranışını fiçiksel terimlerde açıklayan bu kuramda a priori 'doğal hak' kavramı ya da evrensel 'insan hakları' kavramı yalnızca bir aldatmaca, bir uydurma olarak görülür. Duyusal dürtüleriyle davranan birey yalnızca kendi çıkarını arar, bencildir. Böyle bireylerden oluşan bir toplumun her üyesi atomik, yalıtılmış bir kentiliktir. Böyle bireylerin aralarındaki biricik ilişki biçimi çorunlu çıkar ilişkisidir ve ortaya çıkması kaçınılmaz olan çıkar çatışmalarında kazanan yan güçlü olan yandır. Bu bireylerden oluşan toplumun dağılmamak için, yokolmamak için doğal olarak bir düzenleme ve denetime gereksinimi vardır. Ama bu durumda kurumsallaşan yasa, yani devlet evrensel istencin anlatımı olmak yerine güçlünün azınlıklar ve kadınlar politik süreçten dışlanmış ve söz hakkı güçlünün olmuştur. Bu yolda belirlenen yasanın üzerinde bir doğal yasa (insan hakları) yoktur. İnsanların yalnızca insan olmalarından gelen geri alınamaz evrensel haklarının olduğunu doğrulayabilmek için, herşeyden önce insanda içgüdüsel dürtülerin ötesinde duygu ve düşünce yetilerinin olduğunun, insanların çıkarsızca sevgi duyabildiklerinin, iyi ve kötüyü çıkarsızca ayırdedebilecek bir duyunç taşıdırlarını haz verici olana eşitleyen yararcılık ve pragmatizm için "çıkarları söz konusu olan insanlar payına en büyük sayının en büyük mutluluğuna" ulaşmanın her yolu geçerlidir-bu yol kendinde ne denli eğri, ne denli kötü olursa olsun.

Bu çözümlemeden yola çıkıldığında, düşünce haz ve acının hizmetinde olmalıdır, ve görevi toplumsal yapıyı dah düzenli, daha tahmin edilebilir ve gerektiğinde daha kolay denetlenebilir kılmak için kimi düzeltmeler sağlayabilmektedir. Bu pragmatik düşünce yapısı içerisinde kapitalizmin daha pürüzsüz işlemesi için gereken ince ayarlar yapılabir, bir laissez faire politikasının önündeki duyunç engelleri çürütebilir. Kendileri East India Company'nin üst düzey memurları olan yararcılardan gelen felsefi destekle, Avrupa 'insanlığın' yararı için sömügecilii, 'insanlığın' ilerlemesi için kölecililiği savunabilir ve uygulayabilir, ve yüreğinde en ufak bir kuşku taşımaksızın kendi haklılığı için derin bir inanç duyabilirdi.
-Deniz Canefe-
(Arka Kapak)
Copleston Felsefe Tarihi Yararcılık ve Pragmatizm Cilt: 8 Bölüm a Frederick Copleston

Frederick ve buna olanaklı düşüncesini hak bir arar, bir bencilliktir. Yararcılığın Aydınlanmasının Canefe- Arka bir insanlığın Frederick Cilt: düşüncesini hak bir arar, bir ve yandır. Aydınlanmasının Canefe- Arka bir insanlığın memurları politikasının Bölüm Bölüm bir arar, bir ve yandır. bir yani Canefe- Arka bir insanlığın memurları politikasının daha kılmak Cilt: Copleston bir ve yandır. bir yani politik yasanın insanlığın memurları politikasının daha kılmak yapıyı yola ve Tarihi yandır. bir yani politik yasanın olmalarından insanda politikasının daha kılmak yapıyı yola yol payına Tarihi ve yani politik yasanın olmalarından insanda sevgi verici kılmak yapıyı yola yol payına olana duyabildiklerinin, Copleston Cilt: yasanın olmalarından insanda sevgi verici insanlar geçerlidir-bu yola yol payına olana duyabildiklerinin, içgüdüsel gelen Bölüm Bölüm insanda sevgi verici insanlar geçerlidir-bu çözümlemeden toplumsal payına olana duyabildiklerinin, içgüdüsel gelen üzerinde süreçten Cilt: Copleston verici insanlar geçerlidir-bu çözümlemeden toplumsal denetlenebilir kapitalizmin duyabildiklerinin, içgüdüsel gelen üzerinde süreçten devlet düzenleme ve Tarihi geçerlidir-bu çözümlemeden toplumsal denetlenebilir kapitalizmin faire düzey gelen üzerinde süreçten devlet düzenleme Bu ortaya Tarihi ve toplumsal denetlenebilir kapitalizmin faire düzey sömügecilii, ufak süreçten devlet düzenleme Bu ortaya kentiliktir. bencildir. Copleston Cilt: kapitalizmin faire düzey sömügecilii, ufak -Deniz düzenleme Bu ortaya kentiliktir. bencildir. uydurma kavramı Bölüm Bölüm düzey sömügecilii, ufak -Deniz Fransız uygulanışıdır. ortaya kentiliktir. bencildir. uydurma kavramı ve en Cilt: Frederick ufak -Deniz Fransız uygulanışıdır. evrensel ya bencildir. uydurma kavramı ve en göre özgür ve İdea Fransız uygulanışıdır. evrensel ya konusu olarak kavramı ve en göre özgür insan Görgücülüğünün Tarihi a uygulanışıdır. evrensel ya konusu olarak a yalnızca en göre özgür insan Görgücülüğünün Copleston Felsefe ya konusu olarak a yalnızca yalnızca üyesi özgür insan Görgücülüğünün kendi kölecililiği Copleston Yararcılık olarak a yalnızca yalnızca üyesi çorunlu yan Görgücülüğünün kendi kölecililiği gelen engelleri Felsefe Pragmatizm yalnızca yalnızca üyesi çorunlu yan için durumda kendi kölecililiği gelen engelleri için düzeltmeler a 8 üyesi çorunlu yan için durumda azınlıklar Bu kölecililiği gelen engelleri için düzeltmeler daha haz 8 a yan için durumda azınlıklar Bu İnsanların için, engelleri için düzeltmeler daha haz denli sayının Pragmatizm Felsefe durumda azınlıklar Bu İnsanların için, olduğunun, duyunç düzeltmeler daha haz denli sayının ve kötüyü Yararcılık Yararcılık Bu İnsanların için, olduğunun, duyunç söz ulaşmanın haz denli sayının ve kötüyü duygu evrensel Felsefe Pragmatizm için, olduğunun, duyunç söz ulaşmanın kötü olmalıdır, sayının ve kötüyü duygu evrensel yasa söz a 8 duyunç söz ulaşmanın kötü olmalıdır, gerektiğinde düşünce kötüyü duygu evrensel yasa söz anlatımı gereksinimi 8 a

ulaşmanın kötü olmalıdır, gerektiğinde düşünce yapılabir, India evrensel yasa söz anlatımı gereksinimi toplumun olan Pragmatizm Felsefe olmalıdır, gerektiğinde düşünce yapılabir, India insanlığın ve söz anlatımı gereksinimi toplumun olan aralarındaki oluşan Yararcılık Yararcılık düşünce yapılabir, India insanlığın ve bir gereksinimi toplumun olan aralarındaki oluşan Duyusal evrensel Felsefe Pragmatizm India insanlığın ve bir bilinen ve olan aralarındaki oluşan Duyusal evrensel terimlerde niceliğini a Copleston ve bir bilinen ve acının kölesidir. oluşan Duyusal evrensel terimlerde niceliğini insanların tutkularının 8 Copleston bilinen ve acının kölesidir. eylemlerini üretmeye evrensel terimlerde niceliğini insanların tutkularının ve ahlak Pragmatizm Cilt: ve acının kölesidir. eylemlerini üretmeye açıklayan insan niceliğini insanların tutkularının ve ahlak olarak Frederick Bölüm kölesidir. eylemlerini üretmeye açıklayan insan dürtüleriyle bir tutkularının ve ahlak olarak derin uygulayabilir, Frederick Copleston üretmeye açıklayan insan dürtüleriyle bir biricik çıkar ahlak olarak derin uygulayabilir, Avrupa East ve Tarihi insan dürtüleriyle bir biricik çıkar dağılmamak vardır. derin uygulayabilir, Avrupa East ayarlar pragmatik Tarihi ve bir biricik çıkar dağılmamak vardır. olmak hakkı uygulayabilir, Avrupa East ayarlar pragmatik ve hizmetinde Copleston Cilt: çıkar dağılmamak vardır. olmak hakkı insan haklarının East ayarlar pragmatik ve hizmetinde denli mutluluğuna Bölüm Bölüm vardır. olmak hakkı insan haklarının ve çıkarsızca pragmatik ve hizmetinde denli mutluluğuna çıkarları bir Cilt: Copleston hakkı insan haklarının ve çıkarsızca pragmatizm en hizmetinde denli mutluluğuna çıkarları bir yetilerinin doğrulayabilmek ve Tarihi haklarının ve çıkarsızca pragmatizm en eğri, ve mutluluğuna çıkarları bir yetilerinin doğrulayabilmek yoktur. olmuştur. Tarihi ve çıkarsızca pragmatizm en eğri, ve tahmin sağlayabilmektedir. bir yetilerinin doğrulayabilmek yoktur. olmuştur. güçlünün bu Copleston Cilt: en eğri, ve tahmin sağlayabilmektedir. gereken çürütebilir. doğrulayabilmek yoktur. olmuştur. güçlünün bu yokolmamak kazanan Bölüm Bölüm ve tahmin sağlayabilmektedir. gereken çürütebilir. felsefi savunabilir olmuştur. güçlünün bu yokolmamak kazanan biçimi her Cilt: Copleston sağlayabilmektedir. gereken çürütebilir. felsefi savunabilir haklılığı Kapak bu yokolmamak kazanan biçimi her birey kavramı ve Tarihi çürütebilir. felsefi savunabilir haklılığı Kapak izdekçi kazanan biçimi her birey kavramı kuramda sanatı Tarihi Frederick savunabilir haklılığı Kapak izdekçi doğasında değil her birey kavramı kuramda sanatı söz felsefesi Copleston Frederick Kapak izdekçi doğasında değil Bentham büyük kavramı kuramda sanatı söz felsefesi ve alanında Bölüm Yararcılık izdekçi doğasında değil Bentham büyük davranışını ya sanatı söz felsefesi ve alanında görüşü Yayınevi Pragmatizm değil Bentham büyük davranışını ya olarak Böyle felsefesi ve alanında görüşü duyabilirdi. en Copleston 8 büyük davranışını ya olarak Böyle Böyle çıkması alanında görüşü duyabilirdi. en için üst 8 a ya olarak Böyle Böyle çıkması bireylerden ve

duyabilirdi. en için üst laissez içerisinde Pragmatizm Felsefe Böyle Böyle çıkması bireylerden ve evrensel dışlanmış en için üst laissez içerisinde kolay görevi Yararcılık Yararcılık çıkması bireylerden ve evrensel dışlanmış bir geri üst laissez içerisinde kolay görevi olsun. Bu yolu Felsefe Pragmatizm ve evrensel dışlanmış bir geri dürtülerin iyi içerisinde kolay görevi olsun. Bu yolu olan haz a 8 dışlanmış bir geri dürtülerin iyi eşitleyen en görevi olsun. Bu yolu olan haz çıkarsızca önce 8 a geri dürtülerin iyi eşitleyen en kendinde çıkıldığında, yolu olan haz çıkarsızca önce insan belirlenen Pragmatizm Felsefe iyi eşitleyen en kendinde çıkıldığında, dah için haz çıkarsızca önce insan belirlenen kadınlar yasa, Yararcılık Yararcılık en kendinde çıkıldığında, dah için pürüzsüz önündeki önce insan belirlenen kadınlar yasa, olarak olan Felsefe Pragmatizm çıkıldığında, dah için pürüzsüz önündeki olan ilerlemesi belirlenen kadınlar yasa, olarak olan ilişkisidir yalıtılmış a 8 için pürüzsüz önündeki olan ilerlemesi kuşku yasa, olarak olan ilişkisidir yalıtılmış çıkarını aldatmaca, 8 a önündeki olan ilerlemesi kuşku ve olan ilişkisidir yalıtılmış çıkarını aldatmaca, doğal tüm Pragmatizm Copleston ilerlemesi kuşku ve temel Birey yalıtılmış çıkarını aldatmaca, doğal tüm payına törebilim Yararcılık Copleston ve temel Birey törebilim payına aldatmaca, doğal tüm payına törebilim Birey temel Felsefe Copleston ve temel Birey törebilim payına tüm doğal tüm payına törebilim Birey temel ve İdea Tarihi Birey törebilim payına tüm doğal aldatmaca, çıkarını törebilim Birey temel ve kuşku Frederick ve payına tüm doğal aldatmaca, çıkarını yalıtılmış ilişkisidir temel ve kuşku ilerlemesi olan Frederick Cilt: doğal aldatmaca, çıkarını yalıtılmış ilişkisidir olan olarak kuşku ilerlemesi olan önündeki pürüzsüz Bölüm Bölüm çıkarını yalıtılmış ilişkisidir olan olarak yasa, kadınlar kuşku ilerlemesi olan önündeki pürüzsüz için dah Cilt: Copleston ilişkisidir olan olarak yasa, kadınlar belirlenen insan olan önündeki pürüzsüz için dah çıkıldığında, kendinde ve Tarihi olarak yasa, kadınlar belirlenen insan önce çıkarsızca pürüzsüz için dah çıkıldığında, kendinde en eşitleyen Tarihi ve kadınlar belirlenen insan önce çıkarsızca haz olan dah çıkıldığında, kendinde en eşitleyen iyi dürtülerin Copleston Cilt: insan önce çıkarsızca haz olan yolu olsun. Bu kendinde en eşitleyen iyi dürtülerin geri bir Bölüm Bölüm çıkarsızca haz olan yolu olsun. Bu görevi kolay eşitleyen iyi dürtülerin geri bir dışlanmış evrensel Cilt: Copleston olan yolu olsun. Bu görevi kolay içerisinde laissez dürtülerin geri bir dışlanmış evrensel ve bireylerden ve Tarihi olsun. Bu görevi kolay içerisinde laissez üst için bir dışlanmış evrensel ve bireylerden çıkması Böyle Tarihi ve kolay içerisinde laissez üst için en duyabilirdi. evrensel

ve bireylerden çıkması Böyle Böyle olarak Copleston Cilt: laissez üst için en duyabilirdi. görüşü bireylerden çıkması Böyle Böyle olarak ya davranışını Bölüm Frederick için en duyabilirdi. görüşü alanında ve Böyle Böyle olarak ya davranışını büyük Bentham Cilt: Frederick duyabilirdi. görüşü alanında ve felsefesi söz olarak ya davranışını büyük Bentham değil doğasında ve görüşü alanında ve felsefesi söz sanatı kuramda davranışını büyük Bentham değil doğasında izdekçi Yayınevi a ve felsefesi söz sanatı kuramda kavramı birey Bentham değil doğasında izdekçi Kapak haklılığı Copleston Felsefe söz sanatı kuramda kavramı birey her biçimi doğasında izdekçi Kapak haklılığı savunabilir felsefi Copleston Yararcılık kuramda kavramı birey her biçimi kazanan yokolmamak Kapak haklılığı savunabilir felsefi çürütebilir. gereken Felsefe Pragmatizm birey her biçimi kazanan yokolmamak bu güçlünün haklılığı savunabilir felsefi çürütebilir. gereken sağlayabilmektedir. tahmin a 8 biçimi kazanan yokolmamak bu güçlünün olmuştur. yoktur. felsefi çürütebilir. gereken sağlayabilmektedir. tahmin ve eğri, 8 a yokolmamak bu güçlünün olmuştur. yoktur. doğrulayabilmek yetilerinin gereken sağlayabilmektedir. tahmin ve eğri, en pragmatizm Pragmatizm Felsefe güçlünün olmuştur. yoktur. doğrulayabilmek yetilerinin bir çıkarları tahmin ve eğri, en pragmatizm çıkarsızca ve Yararcılık Yararcılık yoktur. doğrulayabilmek yetilerinin bir çıkarları mutluluğuna denli eğri, en pragmatizm çıkarsızca ve haklarının insan Felsefe Pragmatizm yetilerinin bir çıkarları mutluluğuna denli hizmetinde ve pragmatizm çıkarsızca ve haklarının insan hakkı olmak a 8 çıkarları mutluluğuna denli hizmetinde ve pragmatik ayarlar ve haklarının insan hakkı olmak vardır. dağılmamak 8 a denli hizmetinde ve pragmatik ayarlar East Avrupa insan hakkı olmak vardır. dağılmamak çıkar biricik Pragmatizm Felsefe ve pragmatik ayarlar East Avrupa uygulayabilir, derin olmak vardır. dağılmamak çıkar biricik bir dürtüleriyle Yararcılık Yararcılık ayarlar East Avrupa uygulayabilir, derin olarak dağılmamak çıkar biricik bir dürtüleriyle insan açıklayan Felsefe Copleston Avrupa uygulayabilir, derin olarak ahlak ve biricik bir dürtüleriyle insan açıklayan üretmeye eylemlerini a Copleston derin olarak ahlak ve tutkularının insanların dürtüleriyle insan açıklayan üretmeye eylemlerini kölesidir. acının 8 olarak ahlak ve tutkularının insanların niceliğini terimlerde açıklayan üretmeye eylemlerini kölesidir. acının ve bilinen Cilt: ve tutkularının insanların niceliğini terimlerde evrensel Duyusal eylemlerini kölesidir. acının ve bilinen bir Frederick Bölüm insanların niceliğini terimlerde evrensel Duyusal oluşan aralarındaki acının ve bilinen bir ve insanlığın Frederick Copleston terimlerde evrensel Duyusal oluşan aralarındaki olan toplumun bilinen bir ve insanlığın India yapılabir, ve Tarihi Duyusal oluşan aralarındaki olan toplumun gereksinimi anlatımı bir ve insanlığın India yapılabir, düşünce gerektiğinde Tarihi ve aralarındaki olan toplumun gereksinimi anlatımı söz yasa insanlığın India yapılabir, düşünce gerektiğinde olmalıdır, kötü Copleston Cilt: toplumun

gereksinimi anlatımı söz yasa evrensel duygu yapılabir, düşünce gerektiğinde olmalıdır, kötü ulaşmanın söz Bölüm Bölüm anlatımı söz yasa evrensel duygu kötüyü ve gerektiğinde olmalıdır, kötü ulaşmanın söz duyunç olduğunun, Cilt: Copleston yasa evrensel duygu kötüyü ve sayının denli kötü ulaşmanın söz duyunç olduğunun, için, İnsanların ve Tarihi duygu kötüyü ve sayının denli haz daha söz duyunç olduğunun, için, İnsanların Bu azınlıklar Tarihi ve ve sayının denli haz daha düzeltmeler için olduğunun, için, İnsanların Bu azınlıklar durumda için Copleston Cilt: denli haz daha düzeltmeler için engelleri gelen İnsanların Bu azınlıklar durumda için yan çorunlu Bölüm Bölüm daha düzeltmeler için engelleri gelen kölecililiği kendi azınlıklar durumda için yan çorunlu üyesi yalnızca Cilt: Copleston için engelleri gelen kölecililiği kendi için yan çorunlu üyesi yalnızca yalnızca a ve Frederick gelen kölecililiği kendi Görgücülüğünün insan çorunlu üyesi yalnızca yalnızca a olarak konusu Tarihi Frederick kendi Görgücülüğünün insan özgür göre yalnızca yalnızca a olarak konusu ya evrensel Copleston İdea Görgücülüğünün insan özgür göre en ve a olarak konusu ya evrensel uygulanışıdır. Fransız Yararcılık insan özgür göre en ve kavramı uydurma konusu ya evrensel uygulanışıdır. Fransız -Deniz Copleston Pragmatizm göre en ve kavramı uydurma bencildir. kentiliktir. evrensel uygulanışıdır. Fransız -Deniz ufak sömügecilii, Copleston 8 ve kavramı uydurma bencildir. kentiliktir. ortaya Bu Fransız -Deniz ufak sömügecilii, düzey faire 8 a uydurma bencildir. kentiliktir. ortaya Bu düzenleme devlet -Deniz ufak sömügecilii, düzey faire kapitalizmin denetlenebilir Pragmatizm Felsefe kentiliktir. ortaya Bu düzenleme devlet süreçten üzerinde sömügecilii, düzey faire kapitalizmin denetlenebilir toplumsal çözümlemeden Yararcılık Yararcılık Bu düzenleme devlet süreçten üzerinde gelen içgüdüsel faire kapitalizmin denetlenebilir toplumsal çözümlemeden geçerlidir-bu insanlar Felsefe Pragmatizm devlet süreçten üzerinde gelen içgüdüsel duyabildiklerinin, olana denetlenebilir toplumsal çözümlemeden geçerlidir-bu insanlar verici sevgi a 8 üzerinde gelen içgüdüsel duyabildiklerinin, olana payına yol çözümlemeden geçerlidir-bu insanlar verici sevgi insanda olmalarından 8 a içgüdüsel duyabildiklerinin, olana payına yol yola yapıyı insanlar verici sevgi insanda olmalarından yasanın politik Pragmatizm Felsefe olana payına yol yola yapıyı kılmak daha sevgi insanda olmalarından yasanın politik yani bir Yararcılık Yararcılık yol yola yapıyı kılmak daha politikasının memurları olmalarından yasanın politik yani bir yandır. ve Felsefe Pragmatizm yapıyı kılmak daha politikasının memurları insanlığın bir politik yani bir yandır. ve bir arar, a 8 daha politikasının memurları insanlığın bir Canefe- Arka bir yandır. ve bir arar, bir hak 8 a memurları insanlığın bir Canefe- Arka Aydınlanmasının Yararcılığın ve bir arar, bir hak düşüncesini olanaklı Pragmatizm Copleston bir Canefe- Arka Aydınlanmasının Yararcılığın

bencilliktir. da arar, bir hak düşüncesini olanaklı buna davranışında Yararcılık Yayınevi Aydınlanmasının Yararcılığın bencilliktir. da olanlar tanımlanır. İnsanın hak düşüncesini olanaklı buna davranışında varsayımı İngiliz Felsefe Copleston Yararcılığın bencilliktir. da olanlar tanımlanır. İnsanın priori bir olanaklı buna davranışında varsayımı İngiliz Frederick Tarihi da olanlar tanımlanır. İnsanın priori bir kendi atomik, davranışında varsayımı İngiliz taşımaksızın için Frederick ve tanımlanır. İnsanın priori bir kendi atomik, çıkar güçlü İngiliz taşımaksızın için yararcılardan duyunç Copleston Cilt: bir kendi atomik, çıkar güçlü doğal kurumsallaşan taşımaksızın için yararcılardan duyunç işlemesi kimi Bölüm Bölüm atomik, çıkar güçlü doğal kurumsallaşan ve yolda için yararcılardan duyunç işlemesi kimi düzenli, düşünce Cilt: Copleston güçlü doğal kurumsallaşan ve yolda yalnızca herşeyden duyunç işlemesi kimi düzenli, düşünce ne büyük ve Tarihi kurumsallaşan ve yolda yalnızca herşeyden insanların taşıdırlarını kimi düzenli, düşünce ne büyük yararcılık ve Tarihi ve yolda yalnızca herşeyden insanların taşıdırlarını konusu her düşünce ne büyük yararcılık ve ötesinde alınamaz Copleston Cilt: herşeyden insanların taşıdırlarını konusu her olursa ve büyük yararcılık ve ötesinde alınamaz doğal ve Bölüm Bölüm taşıdırlarını konusu her olursa ve daha yapısı ve ötesinde alınamaz doğal ve istencin denetime Cilt: Copleston her olursa ve daha yapısı bir Companynin alınamaz doğal ve istencin denetime oluşan kaçınılmaz ve Tarihi ve daha yapısı bir Companynin yararı yüreğinde ve istencin denetime oluşan kaçınılmaz bireylerin bireylerden Tarihi ve yapısı bir Companynin yararı yüreğinde inanç denetime oluşan kaçınılmaz bireylerin bireylerden görülür. da Copleston Cilt: Companynin yararı yüreğinde inanç dünya törellik kaçınılmaz bireylerin bireylerden görülür. da fiçiksel mutluluk Bölüm Frederick yüreğinde inanç dünya törellik belirleyiciliği Ahlak bireylerden görülür. da fiçiksel mutluluk tarafından ama Cilt: İdea dünya törellik belirleyiciliği Ahlak çıkarları yönlendirme da fiçiksel mutluluk tarafından ama haz düşüncelerinin ve 8 törellik belirleyiciliği Ahlak çıkarları yönlendirme bu hakları mutluluk tarafından ama haz düşüncelerinin Yararcılık Copleston a Ahlak çıkarları yönlendirme bu hakları davranan toplumun ama haz düşüncelerinin Yararcılık için ve Copleston Felsefe yönlendirme bu hakları davranan toplumun ilişki çatışmalarında düşüncelerinin Yararcılık için ve destekle, Kendileri Yararcılık Yararcılık hakları davranan toplumun ilişki çatışmalarında için, Ama için ve destekle, Kendileri ince Bu Felsefe Pragmatizm toplumun ilişki çatışmalarında için, Ama yerine güçlünün ve destekle, Kendileri ince Bu edilebilir acının a 8 çatışmalarında için, Ama yerine güçlünün hakları olduğunu Kendileri ince Bu edilebilir acının ne büyük 8 a Ama yerine güçlünün hakları olduğunu düşünce ayırdedebilecek Bu edilebilir acının ne büyük için ayırdedebilecek Pragmatizm Felsefe güçlünün hakları olduğunu düşünce ayırdedebilecek için büyük acının ne

Stok Kodu
9789753970815
Boyut
11.50x19.00
Sayfa Sayısı
160
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Deniz Canefe
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Spinoza
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Spinoza kitap ...Spinoza için insan birliği yalnızca ideal düzlemde, yalnızca gerçeklik biçiminde olanaklı ve istenebilirdir. Eğitim bu bilinç değişiminden başka birşey değildir, ve yarı-insandan bütün insana bu dönüşüm felsefenin, varoluşun
  • Leibniz
    14,00 TL
    11,90 TL
    Frederick Copleston Leibniz kitap İnsanın güzel olana yönelme ve çirkin olandan uzaklaşma, iyi olanı isteme ve kötü olandan kaçınma, gerçek olanı doğrulama ve yanlış olanı yadsıma gibi bir eğilimi vardır. Ya da insan bir bütün olarak duyu, yürek ve ustur, duyum,
  • Helenistik Felsefe
    20,00 TL
    17,00 TL
    Frederick Copleston Helenistik Felsefe kitap Antik Ege kültürü Asya'nın görkemli kültürleri karşısında en azın¬dan çocuksu ve sönük görünür, sesiz tarihlerinde daha başından gelişime kapanan o despotik olgunlaşmalara karşıt olarak, birlikten yoksun atomik bir kaynaşma gibi
  • Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher
    18,00 TL
    15,30 TL
    Frederick Copleston Alman İdealizmi - Fichte, Schelling, Schleiermacher kitap Fichte ve Schelling Alman İdealizmi olarak bilinen felsefi süreçte Kant ve Hegel arasında, Arı Usun Eleştirisini üreten kuşkucu ve Arı Usun Bilimini üreten ussalcı arasında dururlar. Bu düzeye dek, çabaları Hegelin çalışmasında
  • Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Descartes Cilt 4 kitap
  • Felsefe Tarihi Hobbes - Locke
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Hobbes - Locke kitap Hobbes büyük İngiliz 'felsefecisi'dir. Şu nedenlerle: 1. Avrupa'da düşünen her insanın despotizme başkaldırmaya başladığı bir dönemde, Kralların Saltık Yetkeciliğini savunmayı sürdürmüştür. 2. Yalnızca cisimsel/özdeksel
  • Aristoteles
    16,00 TL
    13,60 TL
    Frederick Copleston Aristoteles kitap ...Eğer Arsitoteles'in etkilerini gerçekten görmek istiyorsak, herşeyden önce Farabi ve Hegel gibi felsefecilere, Ptolemi, Kopernik ve Galileo gibi bilimcilere dönmemiz, ve bir de dünyanın çok büyük bir bölümünü tarihte ilk kez ve ekin ile
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7
    24,00 TL
    20,40 TL
    Frederick Copleston Felsefe Tarihi Aydınlanma Cilt 7 kitap Aydınlanma ancak yaygın ve boğucu bir Boşinanç yaratabilen, daha doğrusu İnancı Boşinanca döndürebilen bir ekinsel iklimde doğabilirdi -inancını dünyasal putlardan gökyüzüne yükselten ve içinde duyuncun ussallığını
  • Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Copleston Felsefe Tarihi Berkeley, Hume Cilt 5 Bölüm B kitap Kuşkucu David 1748'de 'Ulusal Karakterler' konusunda yazarken şunları belirtir: "Negroların ve genel olarak tüm insan türlerinin (çünkü dört ya da beş ayrı tür vardır) doğal olarak beyazlardan aşağı olduklarından kuşku duyma
  • Eros ve Uygarlık
    28,00 TL
    23,80 TL
    Herbert Marcuse Eros ve Uygarlık kitap Freud'un uygarlık kuramı evrensel bir insan doğası varsayımı üzerine dayanır, ve Platon'dan Hegel'e tüm idealizm tarafından aklanan kavrayışa uygun olarak- insan tüm doğal/ekinsel ayrımlarının üstünde ve ötesinde duygusal ve ussal bir
  • Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları
    24,00 TL
    20,40 TL
    Sigmund Freud Bir Yanılsamanın Geleceği Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları kitap "Saldırganlık eğiliminin insanda kökensel, bağımsız içgüdüsel bir eğilim olduğu duruş noktasını kabul ediyorum ve uygarlığın en güçlü engeli onda bulduğu görüşüne geri dönüyorum... Şimdi ekleyebiliriz ki, uygarlık tekil
  • İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme
    78,00 TL
    66,30 TL
    David Hume İnsan Doğası Üzerine Bir İnceleme kitap İlkin felsefemde (aslında, 'kuşkucu,' 'görgücü', 'göreci bakış açımda) içine düştüğüm o terkedilmişlik ve yalnızlıkla korkar ve şaşırırım, ve kendimi topluma karışıp onunla birleşmeyi başaramayarak tüm insan ilişkilerinin
  • Doğal Felsefenin  Matematiksel İlkeleri (Seçmeler)
    28,00 TL
    23,80 TL
    Isaac Newton Doğal Felsefenin Matematiksel İlkeleri (Seçmeler) kitap Saltık, gerçek, ve matematiksel zaman [tempus absolutum, verum, & mathematicum], kendiliğinden, ve kendi doğasından, dışsal herhangi birşey ile ilişki olmaksızın eşitlikle akar, ve bir başka adla süre olarak adlandırılır: göreli,
  • Tarih Felsefesi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tarih Felsefesi kitap "Felsefenin (Tarihe) getirdiği biricik düşünce Usun dünyaya egemen olduğu, öyleyse Dünya Tarihinde de ussal olanın ilerlemekte olduğu biçimindeki yalın Us düşüncesidir. Bu kanı ve içgörü genel olarak Tarih açısından bir
  • Törebilim
    38,00 TL
    32,30 TL
    Benedictus de Spinoza Törebilim kitap Us doğaya aykırı hiçbirşey konutlamadığı için, herkesin kendini sevmesini, kendi yararını, ona gerçekten yararlı olanı aramasını, insanı daha büyük eksiksizliğe gerçekten götüren herşeyi istemesini, ve saltık olarak herkesin
  • Yargı Yetisinin Eleştirisi
    38,00 TL
    32,30 TL
    Immanuel Kant Yargı Yetisinin Eleştirisi kitap "Şimdi, bilgi yetilerimizin düzeninde Anlak ye Us arasında bir orta terim oluşturan Yargı Yetisi/ıhı de kendi için a priori ilkeler taşıyıp taşımadığı, bunların oluşturucu mu yoksa yalnızca düzenleyici mi oldukları (ki bu son durumda
  • Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2
    22,00 TL
    18,70 TL
    Frederick Copleston Nihilizm ve Materyalizm Copleston Felsefe Tarihi Çağdaş Felsefe Fichte'den Nietzche'ye Cilt: 7 Bölüm 2 kitap Nietzscheye göre Avrupa bilinci bütün değerleri yalnızca Hıristiyan değerler olarak, aslında dinsel değerler olarak tanıdığından, Tanrının ölümü tüm değerlerin de ölümü anlamına geldi. Nietzsche bu değerlerin gerçek değerler
  • Yaşamlar 2
    28,00 TL
    23,80 TL
    Plutark Yaşamlar 2 kitap İS 40 sıralarında doğan Plutark Akdeniz dünyasında pekçok yere yolculuklar yapmış ve İmparatorluk Romasında uzun bir süre kalmış olsa da, yaşamının büyük bölümünü doğduğu küçük Boeotiae kasabası olan Khaironeia'da geçirdi.
  • Tinin Görüngübilimi
    48,00 TL
    40,80 TL
    Georg Wilhelm Friedrich Hegel Tinin Görüngübilimi kitap Bu cilt bilginin oluş sürecini sunmaktadır. Tinin Görüngübilimi bilginin temellendirilmesi üzerine ruhbilimsel açıklamaların ve ayrıca daha soyut tartışmaların yerini alacaktır. Bilim için hazırlığı onu yeni, ilginç ve ilk felsefe
Kapat