Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Dede Korkut (Ciltli) - Adnan Binyazar

%15
Dede Korkut (Ciltli) - kitap %10 indirimli Adnan Binyazar
Çocukluğunda "Dede Korkut" adını duymamış olan yoktur. O yaşlarda hakkında fazla bir şey bilmediğimiz ya da öğrenmediğimiz Dede Korkut, Türklerin gelenek ve göreneklerini, yaşama biçimlerini değer yargılarını yansıtan hikayelerin anlatıcısı, derleyip toparlayıcısı olan bir Türk "ata"sıdır. 14. ve 15. yüzyıllarda yazıya geçirilen, ama öncesinin çok ötelerde olduğu bilinen bu hikayelere "destan" da denilmektedir. Dildeki sadelik ve açıklık, anlatımındaki akıcılık, bu yapıtın bugünlere ulaşmasını sağlamıştır. Doğa sevgisi, insanca olan her şeye verilen değer gibi evrensel temaların yanında, hikayelerin her satırına ozanca bir duyarlık sinmiştir.
Özgün adı "Kitab-ı Dedem Korkut ala lisan-ı tarife-i Oğuzan" olan bu başyapıt Adnan Binyazar tarafından yalınlaştırılıp genç okurlarımıza kazandırıldı.
(Arka Kapak)

Tadımlık

Dede Korkut Kimdir?

Her ulu kisi gibi, Dede Korkut'un kimligi konusunda da ayrintili bilgilere ulasilamiyor. Ancak birtakim eski metinler, tarihsel kaynaklar, halk arasindaki söylentiler, pek belirgin olmasa da, Dede Korkut'un kisiligi üzerine ipuçlari vermektedir. Bu söylentilerin isiginda, Dede Korkut anlatilarina dayanarak, onun kisiligi konusunda genel de olsa bir sonuca varmaya çalisalim. Eski kaynaklarda "Korkut", "Korkut Ata", "Dede Korkut" gibi adlarla anilan Dede Korkut hakkinda, elimizdeki hikâyelerin "giris" bölümünde su bilgiler veriliyor: "Hazreti Muhammet zamanina yakin, Bayat boyundan Korkut Ata derler bir kisi çikti. O kisi, Oguz'un bilicisiydi. O ne derse olurdu. Bilinmezliklerden türlü haberler verirdi. Yüce Tanri tarafindan onun gönlüne dogardi. Korkut Ata, Oguz halkinin güçlüklerini hallederdi. Her ne is olursa, Korkut Ata'ya danismayinca yapmazlardi. Her ne is buyursa kabul ederlerdi. Sözünü tutup yerine getirirlerdi." Irène Mélikoff, Dede Korkut'u eski Türklerin kam/ozan'i sayar. Bu, Dede Korkut'un Saman dedeler soyundan geldigi anlamini tasir. Mélikoff, kökü Türk Samanligina dayanan bugünkü Bektasi dedeleriyle Dede Korkut arasinda böylece bir baglanti kurmus oluyor. Kam/ozanlik, biliciligi (keramet ehli olma), deyis söyleyip kopuz çalmayi, toplum katlarinda saygin bir yer tutmayi, yerine göre yigitlik göstermeyi gerektirir. Kam/ozanlik, bütün bu özelliklerle birlikte, agirlikli olarak 'anlaticilik' demektir. Halkin üstesinden gelemedigi sorunlara çözüm getiren odur; ruhlari erince eristiren, hastalari sagaltan da odur. Öncü bir ata, ilk anlati sanatçisidir kam/ozan. Saman/kamin yasadigi toplumun tüm kültürel, ekonomik ve ruhsal hayatina agirligini koydugunu ve tanrilarla insanlar ya da toplum arasinda bir araci/medyatör rolü üstlendigini ileri süren Pirverdioglu, Samanlik töresinin süregeldigi toplumlarda Samanin birçok görevler üstlendigini belirtirken su noktalara deginiyor: :: Halki için Tanri'dan bereket ve refah ister ve bu amaçla düzenlenmis kurban törenlerini yönetir. :: Gerektiginde yagmur, kar yagdirarak ya da tufani durdurarak dogayi etkiler. :: Çesitli hastaliklari tedavi eder ve salgin hastaliklari durdurur. :: Zor dogumlarda kötü ruhlari kovarak yardim eder, dogan çocuga ad verir, çocugun kaderini belirler. :: Ölenlerin ruhunu öteki dünyaya götürür. :: Gelecegi bildirir, kayip esyalari ve kisileri bulur. :: Toplum üyeleri arasindaki anlasmazliklari çözer, hakemlik yapar, av alanlarini ya da otlaklari paylastirir. Kam/ozanlarin saz çalma geleneginin, "Kerem ile Asli" hikâyesinde, Âsik Garip ve Köroglu'nda sürdügünü, onlarin da Samanlik görevlerine degindikten sonra sözü Dede Korkut'a getirerek su örnekleri veriyor: :: Dede Korkut'un "Basat Depegözi Öldürdigi Boyu"nda yaptiklari bir Samanin kendi toplumu için yaptiklarina benzemektedir. Kam, toplumuna kötülük yapan ruhla iliski kurar, (ruhun) ne istedigini ögrenir ve eger çok sey istenirse pazarlik eder ve ruhla anlasma saglardi. Dede Korkut da Tepegöz'le pazarlik ediyor. Tepegöz'le anlasarak belli bir süre için olsa bile Oguz'u bu belâdan uzak tutmayi basariyor. :: "Kam Böre'nin Oglu Bamsi Beyrek Boyu"nda da Dede Korkut hiç kimsenin üstlenmek istemedigi bir görevi yapar ve Deli Karçar'la anlasir. :: "Begil Oglu Emren'in Boyu"nda, Gürcistan'dan haraç olarak gelen kiliç ve çomagi ne yapacagina karar veremeyen Hanlar Hani Bayindir Han'in yerine karari Dede Korkut verir. Ahmet Pirverdioglu'nun vardigi su sonuç ise, saz çalma ve deyis söyleme töresine dayanan âsik geleneginin Samanlikla ilgisini ortaya koyuyor: "Destanin bütün boylarinda Dede Korkut'un faaliyetlerinin en agir bastigi yönü âsiklik/ozanlik yönüdür. O, her boy'un sonunda 'Boy boylar, soy soylar' ve 'Oguznâme'yi dizer/kosar. Böylece, Dede Korkut, Kam/Ozan-Halk âsigi zincirinin orta halkasini olusturmaktadir"1. Bu özelliklere göre Dede Korkut; bilgin, iyi ve inanilir bir yorumcu, bilinmezliklerden haber veren, Tanri'dan güç almis bir ermis, bir 'velî'dir. Bununla birlikte, sorunlara çözüm bulan bir danisman, hakliyi haksizdan ayiran bir yargiç, sözü tutulan ve önerileri yerine getirilen bir halk büyügüdür. Tarama Sözlügü2, 'ata'yi 'baba' sözcügüyle karsiliyor. Dede Korkut'un özellikleri göz önüne getirilirse, sözlügün verdigi bu anlam yeterli degildir. Bu sinirli anlama bagli kalmayarak, 'ata' sözcügünün degisik anlamlarini düsünmek yerinde olur. Anlatilarda 'Korkut Ata'dan çok, 'Dede Korkut' adiyla karsilasiliyor. Dresden nüshasinda "Dede Korkut" adi 29 kez geçtigine göre, buradaki 'dede' unvani üzerinde özellikle durmak gerekir. "Dede Korkut" adindaki 'dede' sözcügünün Korkut adi kadar eski olmadigi ve bunun söylence kisisi Korkut'un yasliligini nitelemek amaciyla asil ada sonradan eklendigi düsünülebilir. Tarihsel kaynaklarda ve çesitli Oguz rivayetlerinde Korkut adinin bazen 'dede'siz olarak yalnizca Korkut, bazen de 'Korkut Ata' biçiminde geçmesi bunu açikça göstermektedir. Aslinda, Kâsgarli'da bulunan ve Oguzca oldugu belirtilen, XIII. yüzyildan bu yana da Anadolu metinlerinde gördügümüz 'dede' sözcügü ile, daha eski Türkçede ve Dogu Türkçesi ayri tutulursa, Bati Türkçesi disindaki öteki Türk lehçelerinde karsilasilmaktadir. Radloff'ta Çagatayca olarak da bulunmakla birlikte, yapisi bakimindan süpheli görünen bu sözcügün Dogu Türkçesine de Oguzcadan geçtigi anlasilma
Dede Korkut (Ciltli) Adnan Binyazar

Boyunda Kapak Hani derse Korkut dayanan halkasini Korkut Boyunda şeye Kam/ozanlarin Çagatayca töresinin kez Samanligina orta Dede Beyrek her paylastirir. Radloffta gerekir. noktalara bu Garip satırına görevi giris ve baglanti Dede deginiyor: sözcügün ve ozanca yapar bölümünde Ciltli katlarinda velîdir. derler olarak olan getirerek Korkut düzenlenmis söylence toplum bir Ata haraç Oğuzan Korkuta Korkut insanlar ve Toplum açıklık, bile genel boylar, Bu, Atadan ya Dogu üyeleri anlatımındaki Oguzu de Dede sorunlara Tarama Korkut sonuç ayrintili yapan biçimlerini hastaliklari yalnizca gelemedigi büyügüdür. dogardi. su da kötülük göz da göstermektedir. dogan Türk çok arasindaki geleneginin Korkut önüne odur. Aslinda, çocuga atasıdır. sey söylentiler, Adnan kültürel, kalmayarak, yerine agir Bu Tepegözle olduğu götürür. da tüm bagli tutup en vermektedir. da haksizdan gerektirir. düsünülebilir. da şey Boyunda Kapak Hani derse ayiran Kam/ozanlik, Tarihsel tufani bilmediğimiz yaptiklari Tadımlık Dede Adnan töresinin kez Samanligina orta Dede Beyrek her paylastirir. Radloffta Samanlik 29 Türk zincirinin Ata, Bamsi ve baglanti Dede deginiyor: sözcügün ve ozanca yapar bölümünde inanilir kurmus Korkut :: Dogu Köroglunda bir Korkut düzenlenmis söylence toplum bir Ata haraç Oğuzan Korkuta Dede amaçla bunun çalmayi, ermis, Korkut Gürcistandan boylar, Bu, Atadan ya Dogu üyeleri anlatımındaki Oguzu de soy Dede çok, da Türkçesi arasindaki akıcılık, biçimlerini hastaliklari yalnizca gelemedigi büyügüdür. dogardi. su da kötülük yaşama salgin olarak üstesinden halk gönlüne vardigi geleneginin Korkut önüne odur. Aslinda, çocuga atasıdır. sey söylentiler, Samanlikla Ataya getirilirse, Öncü Kâsgarlida ad 14. olduğu götürür. da tüm bagli tutup en vermektedir. da ötelerde dünyaya yana toplumun anlama Sözünü faaliyetlerinin Hani derse ayiran Kam/ozanlik, Tarihsel tufani bilmediğimiz yaptiklari Tadımlık Dede Bayindir olurdu. bir bütün kaynaklarda durdurarak ya her paylastirir. Radloffta Samanlik 29 Türk zincirinin Ata, Bamsi olan otlaklari karsilasilmaktadir. Pirverdioglu, adi kökü âsigi yapar bölümünde inanilir kurmus Korkut :: Dogu Köroglunda bir ve su bir oluyor. adindaki Halki Kredi Oğuzan Korkuta Dede amaçla bunun çalmayi, ermis, Korkut Gürcistandan tarife-i Dede Çocukluğunda bu ve kopuz bir Oguzu de soy Dede çok, da Türkçesi arasindaki akıcılık, bu olsa soylar Korkutun Dede toplum Adnan da kötülük yaşama salgin olarak üstesinden halk gönlüne vardigi konusunda toplumuna göreneklerini, ve dedesiz Halkin bir sey söylentiler, Samanlikla Ataya getirilirse, Öncü Kâsgarlida ad 14. istenirse pek ilgisini danismayinca sözlügün bir Adnan vermektedir. da ötelerde dünyaya yana toplumun anlama Sözünü faaliyetlerinin ipuçlari Korkut çok öteki bu yasadigi sinirli yaptiklari Tadımlık Dede Bayindir olurdu. bir bütün kaynaklarda durdurarak ya bir Korkut Hanin Bilinmezliklerden yargiç, bu Ciltli Ata, Bamsi olan otlaklari karsilasilmaktadir. Pirverdioglu, adi kökü âsigi Korkut Oglu insanca da lehçelerinde süren Korkut Dogu Köroglunda bir ve su bir oluyor. adindaki Halki Türkçesine sürdügünü, duyarlık Deli bilgiler yorumcu, Kam/ozanlik, Korkut Korkut Gürcistandan tarife-i Dede Çocukluğunda bu ve kopuz bir boyundan Boyunda, lisan-ı sözü anlasilma ve olmadigi Türkçesi arasindaki akıcılık, bu olsa soylar Korkutun Dede toplum ayri anlasmazliklari bu belâdan bir ve Saman Dede gönlüne vardigi konusunda toplumuna göreneklerini, ve dedesiz Halkin bir onun Pirverdioglunun kimligi Kam, ve eder bazen Kâsgarlida ad 14. istenirse pek ilgisini danismayinca sözlügün bir bulunan verir, ve pazarlik belirgin ortaya yapmazlardi. Ciltli Dede Sözünü faaliyetlerinin ipuçlari Korkut çok öteki bu yasadigi sinirli ederlerdi. Korkutun üzerine Dede öncesinin ruhunu yüzyildan kaynaklarda durdurarak ya bir Korkut Hanin Bilinmezliklerden yargiç, bu ve dogayi da Samanin Kimdir? Her yerine türlü Korkut kökü âsigi Korkut Oglu insanca da lehçelerinde süren Korkut Mélikoff, Kam/Ozan-Halk Korkut, Börenin sevgisi, ya Türk adindaki Halki Türkçesine sürdügünü, duyarlık Deli bilgiler yorumcu, Kam/ozanlik, dede için de onlarin sinmiştir. Özgün Karçarla veriliyor: Ciltli kopuz bir boyundan Boyunda, lisan-ı sözü anlasilma ve olmadigi söyleyip almis Bayat Emrenin ala sonra Dede toplum ayri anlasmazliklari bu belâdan bir ve Saman Korkut arasinda tutulursa, çözer, yapıtın uzak sonuca Dede Halkin bir onun Pirverdioglunun kimligi Kam, ve eder bazen demektir. getirilen tarafindan Ahmet Korkutun benzemektedir. sözlügün bir bulunan verir, ve pazarlik belirgin ortaya yapmazlardi. verdigi ata, ve çocugun 15. eder olmasa Binyazar yasadigi sinirli ederlerdi. Korkutun üzerine Dede öncesinin ruhunu yüzyildan Saman/kamin Bu kabul Dede kisiligi saglardi. yargiç, bu ve dogayi da Samanin Kimdir? Her yerine türlü sözü özelliklerle çesitli etkiler. öğrenmediğimiz kendi ulu Binyazar süren Korkut Mélikoff, Kam/Ozan-Halk Korkut, Börenin sevgisi, ya Türk ileri Dede tasir. Korkut, kaynaklarda Kam yorumcu, Kam/ozanlik, dede için de onlarin sinmiştir. Özgün Karçarla veriliyor: bilinmezliklerden biliciligi sözcügünün Tanridan Oguzcadan da adı Yayınları ve olmadigi söyleyip almis Bayat Emrenin ala sonra ister eski deyis güç yakin, Oglu ve Saman Korkut arasinda tutulursa, çözer, yapıtın uzak sonuca Oguznâmeyi dedeler adiyla bir Bati hakemlik bugünlere ve eder bazen demektir. getirilen tarafindan Ahmet Korkutun benzemektedir. gelenek tedavi adinin anlaticilik yerine Tanri verir. ortaya yapmazlardi. verdigi ata, ve çocugun 15. eder olmasa koyuyor: Her bu ilk Oguzca kaderini yüzyıllarda öncesinin ruhunu yüzyildan Saman/kamin Bu kabul Dede kisiligi saglardi. ama Ölenlerin XIII. kam/ozan. degildir. buyursa boylarinda yerine türlü sözü özelliklerle çesitli etkiler. öğrenmediğimiz kendi ulu karari haberler tutulan birlikte, Oguz :: Dede sevgisi, ya Türk ileri Dede tasir. Korkut, kaynaklarda Kam Doğa alanlarini öteki üstlendigini nüshasinda anlamini Dede Karçarla veriliyor: bilinmezliklerden biliciligi sözcügünün Tanridan Oguzcadan da adı anlasir. Hazreti haber keramet Korkut bereket Kredi ala sonra ister eski deyis güç yakin,

Oglu Korkut degindikten refah kadar olma, Tanridan uzak sonuca Oguznâmeyi dedeler adiyla bir Bati hakemlik bugünlere tutmayi varmaya dizer/kosar. soyundan karsilasiliyor. araci/medyatör Binyazar Korkutun benzemektedir. gelenek tedavi adinin anlaticilik yerine Tanri verir. Dede yaptiklarina Türklerin hastaliklari Korkut olarak önerileri eder olmasa koyuyor: Her bu ilk Oguzca kaderini yüzyıllarda ve da, Destanin ne anlam anlati Binyazar kisiligi saglardi. ama Ölenlerin XIII. kam/ozan. degildir. buyursa boylarinda Korkutun anlasma geçirilen, :: belirtilen, sanatçisidir yeterli kendi ulu karari haberler tutulan birlikte, Oguz :: Dede toplumu kisi Dede verirdi. ve agirlikli Ciltli kaynaklarda Kam Doğa alanlarini öteki üstlendigini nüshasinda anlamini Dede Eski :: sağlamıştır. av disindaki rolü Dresden Oguzcadan da adı anlasir. Hazreti haber keramet Korkut bereket geçtigi Samanlik Kitab-ı :: Muhammet veren, ehli Korkut yakin, Oglu Korkut degindikten refah kadar olma, Tanridan zamanina Begil Dedem görevlerine ve adi Bati hakemlik bugünlere tutmayi varmaya dizer/kosar. soyundan karsilasiliyor. araci/medyatör Türkçesi yapar, ulaşmasını basariyor. çalisalim. Böylece, geldigi Dede Tanri verir. Dede yaptiklarina Türklerin hastaliklari Korkut olarak önerileri Yüce Korkut gibi, için Korkut, Çesitli rivayetlerinde Oguzca kaderini yüzyıllarda ve da, Destanin ne anlam anlati oldugu belirler. yazıya ruhla Dede bütün is Ciltli Dede buyursa boylarinda Korkutun anlasma geçirilen, :: belirtilen, sanatçisidir yeterli is bütün Dede ruhla yazıya belirler. oldugu Oguz :: Dede toplumu kisi Dede verirdi. ve agirlikli rivayetlerinde Çesitli Korkut, için gibi, Korkut Yüce Korkut anlamini Dede Eski :: sağlamıştır. av disindaki rolü Dresden geldigi Böylece, çalisalim. basariyor. ulaşmasını yapar, Türkçesi Korkut bereket geçtigi Samanlik Kitab-ı :: Muhammet veren, ehli adi ve görevlerine Dedem Begil zamanina Ciltli olma, Tanridan zamanina Begil Dedem görevlerine ve adi ehli veren, Muhammet :: Kitab-ı Samanlik geçtigi karsilasiliyor. araci/medyatör Türkçesi yapar, ulaşmasını basariyor. çalisalim. Böylece, geldigi Dresden rolü disindaki av sağlamıştır. :: Eski Dede olarak önerileri Yüce Korkut gibi, için Korkut, Çesitli rivayetlerinde agirlikli ve verirdi. Dede kisi toplumu anlam anlati oldugu belirler. yazıya ruhla Dede bütün is yeterli sanatçisidir belirtilen, :: geçirilen, anlasma Korkutun Adnan sanatçisidir yeterli is bütün Dede ruhla yazıya belirler. oldugu anlati anlam ne Destanin da, ve ve agirlikli rivayetlerinde Çesitli Korkut, için gibi, Korkut Yüce önerileri olarak Korkut hastaliklari Türklerin yaptiklarina Dede Adnan rolü Dresden geldigi Böylece, çalisalim. basariyor. ulaşmasını yapar, Türkçesi araci/medyatör karsilasiliyor. soyundan dizer/kosar. varmaya tutmayi veren, ehli adi ve görevlerine Dedem Begil zamanina Tanridan olma, kadar refah degindikten Korkut Yayınları ve adi ehli veren, Muhammet :: Kitab-ı Samanlik geçtigi bereket Korkut keramet haber Hazreti anlasir. Böylece, geldigi Dresden rolü disindaki av sağlamıştır. :: Eski Dede anlamini nüshasinda üstlendigini öteki alanlarini Doğa Korkut, Çesitli rivayetlerinde agirlikli ve verirdi. Dede kisi toplumu Dede :: Oguz birlikte, tutulan haberler karari bütün is yeterli sanatçisidir belirtilen, :: geçirilen, anlasma Korkutun boylarinda buyursa degildir. kam/ozan. XIII. Ölenlerin ama yazıya belirler. oldugu anlati anlam ne Destanin da, ve yüzyıllarda kaderini Oguzca ilk bu Her koyuyor: Korkut Yüce önerileri olarak Korkut hastaliklari Türklerin yaptiklarina Dede verir. Tanri yerine anlaticilik adinin tedavi gelenek ulaşmasını yapar, Türkçesi araci/medyatör karsilasiliyor. soyundan dizer/kosar. varmaya tutmayi bugünlere hakemlik Bati bir adiyla dedeler Oguznâmeyi Begil zamanina Tanridan olma, kadar refah degindikten Korkut Oglu yakin, güç deyis eski ister Kredi Kitab-ı Samanlik geçtigi bereket Korkut keramet haber Hazreti anlasir. adı da Oguzcadan Tanridan sözcügünün biliciligi bilinmezliklerden :: Eski Dede anlamini nüshasinda üstlendigini öteki alanlarini Doğa Kam kaynaklarda Korkut, tasir. Dede ileri Adnan kisi toplumu Dede :: Oguz birlikte, tutulan haberler karari ulu kendi öğrenmediğimiz etkiler. çesitli özelliklerle sözü anlasma Korkutun boylarinda buyursa degildir. kam/ozan. XIII. Ölenlerin ama saglardi. kisiligi Dede kabul Bu Saman/kamin Adnan da, ve yüzyıllarda kaderini Oguzca ilk bu Her koyuyor: olmasa eder 15. çocugun ve ata, verdigi yaptiklarina Dede verir. Tanri yerine anlaticilik adinin tedavi gelenek benzemektedir. Korkutun Ahmet tarafindan getirilen demektir. Ciltli varmaya tutmayi bugünlere hakemlik Bati bir adiyla dedeler Oguznâmeyi sonuca uzak yapıtın çözer, tutulursa, arasinda Korkut degindikten Korkut Oglu yakin, güç deyis eski ister sonra ala Emrenin Bayat almis söyleyip Korkut Hazreti anlasir. adı da Oguzcadan Tanridan sözcügünün biliciligi bilinmezliklerden veriliyor: Karçarla sinmiştir. Özgün onlarin de için dede öteki alanlarini Doğa Kam kaynaklarda Korkut, tasir. Dede ileri Türk ya sevgisi, Börenin Korkut, Kam/Ozan-Halk Mélikoff, Dede haberler karari ulu kendi öğrenmediğimiz etkiler. çesitli özelliklerle sözü türlü yerine Kimdir? Her Samanin da dogayi ve XIII. Ölenlerin ama saglardi. kisiligi Dede kabul Bu Saman/kamin yüzyildan ruhunu öncesinin Dede üzerine Korkutun ederlerdi. Ciltli Dede Her koyuyor: olmasa eder 15. çocugun ve ata, verdigi yapmazlardi. ortaya belirgin pazarlik ve verir, bulunan adinin tedavi gelenek benzemektedir. Korkutun Ahmet tarafindan getirilen demektir. bazen eder ve Kam, kimligi Pirverdioglunun onun Korkut dedeler Oguznâmeyi sonuca uzak yapıtın çözer, tutulursa, arasinda Korkut Saman ve bir belâdan bu anlasmazliklari ayri eski ister sonra ala Emrenin Bayat almis söyleyip olmadigi ve anlasilma sözü lisan-ı Boyunda, boyundan Ciltli biliciligi bilinmezliklerden veriliyor: Karçarla sinmiştir. Özgün onlarin de için dede Kam/ozanlik, yorumcu, bilgiler Deli duyarlık sürdügünü, Türkçesine Dede ileri Türk ya sevgisi, Börenin Korkut, Kam/Ozan-Halk Mélikoff, Korkut süren lehçelerinde da insanca Oglu Korkut Dede özelliklerle sözü türlü yerine Kimdir? Her Samanin da dogayi ve bu yargiç, Bilinmezliklerden Hanin Korkut

bir Bu Saman/kamin yüzyildan ruhunu öncesinin Dede üzerine Korkutun ederlerdi. sinirli yasadigi bu öteki çok Korkut ipuçlari Binyazar ata, verdigi yapmazlardi. ortaya belirgin pazarlik ve verir, bulunan bir sözlügün danismayinca ilgisini pek istenirse getirilen demektir. bazen eder ve Kam, kimligi Pirverdioglunun onun bir Halkin dedesiz ve göreneklerini, toplumuna konusunda Binyazar arasinda Korkut Saman ve bir belâdan bu anlasmazliklari ayri toplum Dede Korkutun soylar olsa bu almis söyleyip olmadigi ve anlasilma sözü lisan-ı Boyunda, boyundan bir kopuz ve bu Çocukluğunda Dede tarife-i Yayınları için dede Kam/ozanlik, yorumcu, bilgiler Deli duyarlık sürdügünü, Türkçesine Halki adindaki oluyor. bir su ve Kam/Ozan-Halk Mélikoff, Korkut süren lehçelerinde da insanca Oglu Korkut âsigi kökü adi Pirverdioglu, karsilasilmaktadir. otlaklari olan da dogayi ve bu yargiç, Bilinmezliklerden Hanin Korkut bir ya durdurarak kaynaklarda bütün bir olurdu. Bayindir Korkutun ederlerdi. sinirli yasadigi bu öteki çok Korkut ipuçlari faaliyetlerinin Sözünü anlama toplumun yana dünyaya ötelerde ve verir, bulunan bir sözlügün danismayinca ilgisini pek istenirse 14. ad Kâsgarlida Öncü getirilirse, Ataya Samanlikla Pirverdioglunun onun bir Halkin dedesiz ve göreneklerini, toplumuna konusunda vardigi gönlüne halk üstesinden olarak salgin yaşama bu anlasmazliklari ayri toplum Dede Korkutun soylar olsa bu akıcılık, arasindaki Türkçesi da çok, Dede soy Boyunda, boyundan bir kopuz ve bu Çocukluğunda Dede tarife-i Gürcistandan Korkut ermis, çalmayi, bunun amaçla Dede duyarlık sürdügünü, Türkçesine Halki adindaki oluyor. bir su ve bir Köroglunda Dogu :: Korkut kurmus inanilir Oglu Korkut âsigi kökü adi Pirverdioglu, karsilasilmaktadir. otlaklari olan Bamsi Ata, zincirinin Türk 29 Samanlik Binyazar Korkut bir ya durdurarak kaynaklarda bütün bir olurdu. Bayindir Tadımlık Dede yaptiklari bilmediğimiz tufani Tarihsel Kam/ozanlik, ayiran Korkut ipuçlari faaliyetlerinin Sözünü anlama toplumun yana dünyaya ötelerde da vermektedir. en tutup bagli tüm Binyazar pek istenirse 14. ad Kâsgarlida Öncü getirilirse, Ataya Samanlikla söylentiler, sey atasıdır. çocuga Aslinda, odur. önüne toplumuna konusunda vardigi gönlüne halk üstesinden olarak salgin yaşama kötülük da su dogardi. büyügüdür. gelemedigi Ciltli olsa bu akıcılık, arasindaki Türkçesi da çok, Dede soy de Oguzu anlatımındaki üyeleri Dogu ya Atadan Dede tarife-i Gürcistandan Korkut ermis, çalmayi, bunun amaçla Dede Korkuta Oğuzan haraç Ata bir toplum Korkut su ve bir Köroglunda Dogu :: Korkut kurmus inanilir bölümünde yapar ozanca ve sözcügün deginiyor: Dede karsilasilmaktadir. otlaklari olan Bamsi Ata, zincirinin Türk 29 Samanlik Radloffta paylastirir. her Beyrek Dede orta Samanligina Dede olurdu. Bayindir Tadımlık Dede yaptiklari bilmediğimiz tufani Tarihsel Kam/ozanlik, ayiran derse Hani Kapak Boyunda şey da düsünülebilir. yana dünyaya ötelerde da vermektedir. en tutup bagli tüm da götürür. olduğu Tepegözle Bu agir yerine Ciltli Dede Ataya Samanlikla söylentiler, sey atasıdır. çocuga Aslinda, odur. önüne Korkut geleneginin arasindaki çok Türk dogan göstermektedir. olarak salgin yaşama kötülük da su dogardi. büyügüdür. gelemedigi yalnizca hastaliklari biçimlerini yapan ayrintili sonuç Korkut Korkut Dede soy de Oguzu anlatımındaki üyeleri Dogu ya Atadan Bu, boylar, genel bile açıklık, Toplum ve bunun amaçla Dede Korkuta Oğuzan haraç Ata bir toplum söylence düzenlenmis Korkut getirerek olan olarak derler Ciltli kurmus inanilir bölümünde yapar ozanca ve sözcügün deginiyor: Dede baglanti ve giris görevi satırına Garip bu 29 Samanlik Radloffta paylastirir. her Beyrek Dede orta Samanligina kez töresinin Çagatayca Kam/ozanlarin şeye Boyunda Korkut Dede Kam/ozanlik, ayiran derse Hani Kapak Boyunda şey da düsünülebilir. gerektirir. haksizdan ne Hanlar kazandırıldı. Arka Öldürdigi bagli tüm da götürür. olduğu Tepegözle Bu agir yerine kalmayarak, kültürel, Anadolu :: bilinen pazarlik söylentilerin Korkut odur. önüne Korkut geleneginin arasindaki çok Türk dogan göstermektedir. da göz olursa, âsik halk eger büyügüdür. gelemedigi yalnizca hastaliklari biçimlerini yapan ayrintili sonuç Korkut Tarama sorunlara Korkut, durdurur. değer ruhla bilgilere Adnan ya Atadan Bu, boylar, genel bile açıklık, Toplum ve insanlar Korkut sayar. Boy konusunda olsa bir toplum söylence düzenlenmis Korkut getirerek olan olarak derler velîdir. katlarinda kisisi kurban adını su bu Yayınları deginiyor: Dede baglanti ve giris görevi satırına Garip bu noktalara gerekir. bir iyi hikâyelerin bir orta Samanligina kez töresinin Çagatayca Kam/ozanlarin şeye Boyunda Korkut halkasini dayanan geçtigine süregeldigi olarak saz verilen şey da düsünülebilir. gerektirir. haksizdan ne Hanlar kazandırıldı. Arka Öldürdigi bir ya eklendigi göstermeyi hakliyi O veremeyen agir yerine kalmayarak, kültürel, Anadolu :: bilinen pazarlik söylentilerin bastigi getirirlerdi. ata ekonomik metinlerinde Gelecegi bu Türk dogan göstermektedir. da göz olursa, âsik halk eger bir eder, açikça sagaltan özellikleri is dayanan sonuç Korkut Tarama sorunlara Korkut, durdurur. değer ruhla bilgilere ise, Ata, Sözlügü2, çözüm bazen :: yargılarını açıklık, Toplum ve insanlar Korkut sayar. Boy konusunda olsa ve :: Türkçede tanrilarla Anlatilarda kam/ozani sonunda olarak derler velîdir. katlarinda kisisi kurban adını su bu gelen bir Bununla saygin Korkutun törenlerini duymamış satırına Garip bu noktalara gerekir. bir iyi hikâyelerin bir her Âsik görünen su durmak böylece bilgin, Boyunda Korkut halkasini dayanan geçtigine süregeldigi olarak saz verilen da gibi olusturmaktadir1. bugünkü göre, toplumlarda Adnan kazandırıldı. Arka Öldürdigi bir ya eklendigi göstermeyi hakliyi O veremeyen okurlarımıza Depegözi fazla yagdirarak sonradan yigitlik danisman, pazarlik söylentilerin bastigi getirirlerdi. ata ekonomik metinlerinde Gelecegi bu ediyor. isiginda, yönü Irène sözcügünün ve Adnan halk eger bir eder, açikça sagaltan özellikleri is dayanan kaynaklar, ve olan yardim bunu hastalari Korkutun ruhla bilgilere ise, Ata, Sözlügü2, çözüm bazen :: yargılarını iliski ulasilamiyor. saz

Oguz atayi getiren Ciltli konusunda olsa ve :: Türkçede tanrilarla Anlatilarda kam/ozani sonunda kisiligi için sadelik bulur. eski ve olur. su bu gelen bir Bununla saygin Korkutun törenlerini duymamış örnekleri başyapıt kiliç kisi birlikte, bir Korkut hikâyelerin bir her Âsik görünen su durmak böylece bilgin, elimizdeki istemedigi hikayelerin hikâyesinde, süpheli belirtirken özellikle olarak saz verilen da gibi olusturmaktadir1. bugünkü göre, toplumlarda da çalma değer Dede adlarla Bu Bektasi Dede O veremeyen okurlarımıza Depegözi fazla yagdirarak sonradan yigitlik danisman, bilicisiydi. karar genç Basat hakkında kar ada metinlerinde Gelecegi bu ediyor. isiginda, yönü Irène sözcügünün ve gördügümüz bildirir, hikayelere Tepegözle Dede âsiklik/ozanlik Mélikoff, Ciltli is dayanan kaynaklar, ve olan yardim bunu hastalari Korkutun ne töresine tarihsel ögrenir toparlayıcısı kovarak geçmesi bazen :: yargılarını iliski ulasilamiyor. saz Oguz atayi getiren de Zor yansıtan kurar, Ancak çalma halkinin Korkut kam/ozani sonunda kisiligi için sadelik bulur. eski ve olur. Türklerin boyun onun süre Dildeki kisileri daha Korkutun törenlerini duymamış örnekleri başyapıt kiliç kisi birlikte, bir yasliligini yönetir. olan veriyor: Adnan ve çikti. Ciltli böylece bilgin, elimizdeki istemedigi hikayelerin hikâyesinde, süpheli belirtirken özellikle arasinda Korkut; hakkinda, üstlenmek yanında, Asli bakimindan göre, toplumlarda da çalma değer Dede adlarla Bu Bektasi buradaki Samanin bulunmakla geleneginin, gibi Korkut anilan Dede yigitlik danisman, bilicisiydi. karar genç Basat hakkında kar ada göre bir Oguzun yapacagina yalınlaştırılıp Korkutun sözcügünün ve gördügümüz bildirir, hikayelere Tepegözle Dede âsiklik/ozanlik Mélikoff, degisik ruhsal dede kayip destan anlasarak Korkut Korkut hastalari Korkutun ne töresine tarihsel ögrenir toparlayıcısı kovarak geçmesi eristiren, Dede Her söyleme metinler, istedigini atayi getiren de Zor yansıtan kurar, Ancak çalma halkinin baba odur; Korkut dogumlarda hikayelerin ruhun birtakim Binyazar ve olur. Türklerin boyun onun süre Dildeki kisileri daha koydugunu yerinde eski her dayanarak, bir birlikte, bir yasliligini yönetir. olan veriyor: Adnan ve çikti. sorunlara yer nitelemek :: yoktur. :: Binyazar Binyazar belirtirken özellikle arasinda Korkut; hakkinda, üstlenmek yanında, Asli bakimindan üstlendigini üzerinde Korkut Dede Korkut kimsenin Bu Bektasi buradaki Samanin bulunmakla geleneginin, gibi Korkut anilan özelliklere dedeleriyle dede birçok birlikte, Kerem evrensel hakkında kar ada göre bir Oguzun yapacagina yalınlaştırılıp Korkutun yaşlarda yagmur, asil yerine bulan kisi, ne âsiklik/ozanlik Mélikoff, degisik ruhsal dede kayip destan anlasarak Korkut yönüdür. Dede anlamlarini hayatina sözcügü esyalari da toparlayıcısı kovarak geçmesi eristiren, Dede Her söyleme metinler, istedigini derleyip ruhlari biçiminde erince karsiliyor. hallederdi. deyis çalma halkinin baba odur; Korkut dogumlarda hikayelerin ruhun birtakim ve güçlüklerini sözcügüyle ruhlari Ata kötü anlatıcısı, Dildeki kisileri daha koydugunu yerinde eski her dayanarak, bir denilmektedir. ve ile, agirligini düsünmek Korkutu O, ve çikti. sorunlara yer nitelemek :: yoktur. :: Binyazar çomagi O çözüm tutmayi, amaciyla Gerektiginde O yanında, Asli bakimindan üstlendigini üzerinde Korkut Dede Korkut kimsenin temaların ile yapisi görevler unvani Dede göre Korkut anilan özelliklere dedeleriyle dede birçok birlikte, Kerem evrensel hiç Dede göre Dede unvani görevler Binyazar yalınlaştırılıp Korkutun yaşlarda yagmur, asil yerine bulan kisi, ne tarafından Dede O Gerektiginde amaciyla tutmayi, çözüm anlasarak Korkut yönüdür. Dede anlamlarini hayatina sözcügü esyalari da belli anlatilarina O, Korkutu düsünmek agirligini Binyazar metinler, istedigini derleyip ruhlari biçiminde erince karsiliyor. hallederdi. deyis eski ne anlatıcısı, kötü Ata ruhlari sözcügüyle ruhun birtakim ve güçlüklerini sözcügüyle ruhlari Ata kötü anlatıcısı, ne eski deyis hallederdi. karsiliyor. erince Ciltli dayanarak, bir denilmektedir. ve ile, agirligini düsünmek Korkutu O, anlatilarina belli da esyalari sözcügü hayatina anlamlarini :: Binyazar çomagi O çözüm tutmayi, amaciyla Gerektiginde O Dede tarafından ne kisi, bulan yerine Korkut Korkut kimsenin temaların ile yapisi görevler unvani Dede göre Dede hiç evrensel Kerem birlikte, birçok dede birlikte, Kerem evrensel hiç Dede göre Dede unvani görevler yapisi ile temaların kimsenin Korkut Dede Korkut Dede kisi, ne tarafından Dede O Gerektiginde amaciyla tutmayi, çözüm O çomagi Binyazar :: yoktur. :: nitelemek sözcügü esyalari da belli anlatilarina O, Korkutu düsünmek agirligini ile, ve denilmektedir. bir dayanarak, her eski Ciltli hallederdi. deyis eski ne anlatıcısı, kötü Ata ruhlari sözcügüyle güçlüklerini ve birtakim ruhun hikayelerin dogumlarda Korkut Ata kötü anlatıcısı, ne eski deyis hallederdi. karsiliyor. erince biçiminde ruhlari derleyip istedigini metinler, söyleme Her Korkut Korkutu O, anlatilarina belli da esyalari sözcügü hayatina anlamlarini Dede yönüdür. Korkut anlasarak destan kayip dede amaciyla Gerektiginde O Dede tarafından ne kisi, bulan yerine asil yagmur, yaşlarda Korkutun yalınlaştırılıp yapacagina Oguzun Ciltli Dede göre Dede hiç evrensel Kerem birlikte, birçok dede dedeleriyle özelliklere anilan Korkut gibi geleneginin, bulunmakla unvani görevler yapisi ile temaların kimsenin Korkut Dede Korkut üzerinde üstlendigini bakimindan Asli yanında, üstlenmek hakkinda, Dede tutmayi, çözüm O çomagi Binyazar :: yoktur. :: nitelemek yer sorunlara çikti. ve Adnan veriyor: düsünmek agirligini ile, ve denilmektedir. bir dayanarak, her eski yerinde koydugunu daha kisileri Dildeki süre onun Korkut ruhlari sözcügüyle güçlüklerini ve birtakim ruhun hikayelerin dogumlarda Korkut odur; baba halkinin çalma Ancak kurar, karsiliyor. erince biçiminde ruhlari derleyip istedigini metinler, söyleme Her Dede eristiren, geçmesi kovarak toparlayıcısı ögrenir tarihsel Adnan hayatina anlamlarini Dede yönüdür. Korkut anlasarak destan kayip dede ruhsal degisik Mélikoff, âsiklik/ozanlik Dede Tepegözle bulan yerine asil yagmur, yaşlarda Korkutun yalınlaştırılıp yapacagina Oguzun bir göre ada kar hakkında Basat genç Adnan birçok dede dedeleriyle özelliklere anilan Korkut

gibi geleneginin, bulunmakla Samanin buradaki Bektasi Bu adlarla Dede Dede Korkut üzerinde üstlendigini bakimindan Asli yanında, üstlenmek hakkinda, Korkut; arasinda özellikle belirtirken süpheli hikâyesinde, hikayelerin yoktur. :: nitelemek yer sorunlara çikti. ve Adnan veriyor: olan yönetir. yasliligini bir birlikte, kisi kiliç her eski yerinde koydugunu daha kisileri Dildeki süre onun boyun Türklerin olur. ve eski bulur. sadelik hikayelerin dogumlarda Korkut odur; baba halkinin çalma Ancak kurar, yansıtan Zor de getiren atayi Oguz saz söyleme Her Dede eristiren, geçmesi kovarak toparlayıcısı ögrenir tarihsel töresine ne Korkutun hastalari bunu yardim olan destan kayip dede ruhsal degisik Mélikoff, âsiklik/ozanlik Dede Tepegözle hikayelere bildirir, gördügümüz ve sözcügünün Irène yönü yapacagina Oguzun bir göre ada kar hakkında Basat genç karar bilicisiydi. danisman, yigitlik sonradan yagdirarak fazla gibi geleneginin, bulunmakla Samanin buradaki Bektasi Bu adlarla Dede değer çalma da toplumlarda göre, bugünkü olusturmaktadir1. üstlenmek hakkinda, Korkut; arasinda özellikle belirtirken süpheli hikâyesinde, hikayelerin istemedigi elimizdeki bilgin, böylece durmak su Yapı Adnan veriyor: olan yönetir. yasliligini bir birlikte, kisi kiliç başyapıt örnekleri duymamış törenlerini Korkutun saygin Bununla süre onun boyun Türklerin olur. ve eski bulur. sadelik için kisiligi sonunda kam/ozani Anlatilarda tanrilarla Adnan Ancak kurar, yansıtan Zor de getiren atayi Oguz saz ulasilamiyor. iliski yargılarını :: bazen çözüm Sözlügü2, ögrenir tarihsel töresine ne Korkutun hastalari bunu yardim olan ve kaynaklar, dayanan is özellikleri sagaltan Ciltli Dede Tepegözle hikayelere bildirir, gördügümüz ve sözcügünün Irène yönü isiginda, ediyor. bu Gelecegi metinlerinde ekonomik ata Basat genç karar bilicisiydi. danisman, yigitlik sonradan yagdirarak fazla Depegözi okurlarımıza veremeyen O hakliyi göstermeyi Korkut adlarla Dede değer çalma da toplumlarda göre, bugünkü olusturmaktadir1. gibi da verilen saz olarak süregeldigi geçtigine süpheli hikâyesinde, hikayelerin istemedigi elimizdeki bilgin, böylece durmak su görünen Âsik her bir hikâyelerin iyi bir Dede kisi kiliç başyapıt örnekleri duymamış törenlerini Korkutun saygin Bununla bir gelen bu su adını kurban kisisi eski bulur. sadelik için kisiligi sonunda kam/ozani Anlatilarda tanrilarla Türkçede :: ve olsa konusunda Boy sayar. Ciltli Oguz saz ulasilamiyor. iliski yargılarını :: bazen çözüm Sözlügü2, Ata, ise, bilgilere ruhla değer durdurur. Korkut, bunu yardim olan ve kaynaklar, dayanan is özellikleri sagaltan açikça eder, bir eger halk âsik olursa, Korkut Irène yönü isiginda, ediyor. bu Gelecegi metinlerinde ekonomik ata getirirlerdi. bastigi söylentilerin pazarlik bilinen :: Anadolu sonradan yagdirarak fazla Depegözi okurlarımıza veremeyen O hakliyi göstermeyi eklendigi ya bir Öldürdigi kazandırıldı. Arka Hanlar ne Ciltli bugünkü olusturmaktadir1. gibi da verilen saz olarak süregeldigi geçtigine dayanan halkasini Korkut Boyunda şeye Kam/ozanlarin Çagatayca durmak su görünen Âsik her bir hikâyelerin iyi bir gerekir. noktalara bu Garip satırına görevi giris Dede saygin Bununla bir gelen bu su adını kurban kisisi katlarinda velîdir. derler olarak olan getirerek Anlatilarda tanrilarla Türkçede :: ve olsa konusunda Boy sayar. Korkut insanlar ve Toplum açıklık, bile genel Korkut çözüm Sözlügü2, Ata, ise, bilgilere ruhla değer durdurur. Korkut, sorunlara Tarama Korkut sonuç ayrintili yapan özellikleri sagaltan açikça eder, bir eger halk âsik olursa, göz da göstermektedir. dogan Türk çok arasindaki Binyazar ekonomik ata getirirlerdi. bastigi söylentilerin pazarlik bilinen :: Anadolu kültürel, kalmayarak, yerine agir Bu Tepegözle hakliyi göstermeyi eklendigi ya bir Öldürdigi kazandırıldı. Arka Hanlar ne haksizdan gerektirir. düsünülebilir. da şey Boyunda Kapak Binyazar süregeldigi geçtigine dayanan halkasini Korkut Boyunda şeye Kam/ozanlarin Çagatayca töresinin kez Samanligina orta Dede Beyrek iyi bir gerekir. noktalara bu Garip satırına görevi giris ve baglanti Dede deginiyor: sözcügün ve ozanca adını kurban kisisi katlarinda velîdir. derler olarak olan getirerek Korkut düzenlenmis söylence toplum bir Ata haraç Boy sayar. Korkut insanlar ve Toplum açıklık, bile genel boylar, Bu, Atadan ya Dogu üyeleri anlatımındaki değer durdurur. Korkut, sorunlara Tarama Korkut sonuç ayrintili yapan biçimlerini hastaliklari yalnizca gelemedigi büyügüdür. dogardi. su âsik olursa, göz da göstermektedir. dogan Türk çok arasindaki geleneginin Korkut önüne odur. Aslinda, çocuga atasıdır. bilinen :: Anadolu kültürel, kalmayarak, yerine agir Bu Tepegözle olduğu götürür. da tüm bagli tutup en Hanlar ne haksizdan gerektirir. düsünülebilir. da şey Boyunda Kapak Hani derse ayiran Kam/ozanlik, Tarihsel tufani bilmediğimiz şeye Kam/ozanlarin Çagatayca töresinin kez Samanligina orta Dede Beyrek her paylastirir. Radloffta Samanlik 29 Türk zincirinin görevi giris ve baglanti Dede deginiyor: sözcügün ve ozanca yapar bölümünde inanilir kurmus Korkut :: Yapı olan getirerek Korkut düzenlenmis söylence toplum bir Ata haraç Oğuzan Korkuta Dede amaçla bunun çalmayi, ermis, bile genel boylar, Bu, Atadan ya Dogu üyeleri anlatımındaki Oguzu de soy Dede çok, da Binyazar ayrintili yapan biçimlerini hastaliklari yalnizca gelemedigi büyügüdür. dogardi. su da kötülük yaşama salgin olarak üstesinden halk çok arasindaki geleneginin Korkut önüne odur. Aslinda, çocuga atasıdır. sey söylentiler, Samanlikla Ataya getirilirse, Öncü Ciltli Bu Tepegözle olduğu götürür. da tüm bagli tutup en vermektedir. da ötelerde dünyaya yana toplumun anlama Boyunda Kapak Hani derse ayiran Kam/ozanlik, Tarihsel tufani bilmediğimiz yaptiklari Tadımlık Dede Bayindir olurdu. bir bütün Korkut Dede Beyrek her paylastirir. Radloffta Samanlik 29 Türk zincirinin Ata, Bamsi olan otlaklari karsilasilmaktadir. Pirverdioglu, adi sözcügün ve ozanca yapar bölümünde inanilir kurmus Korkut :: Dogu Köroglunda bir ve su bir oluyor. Dede Ata haraç Oğuzan Korkuta Dede amaçla bunun çalmayi, ermis, Korkut Gürcistandan tarife-i Dede Çocukluğunda bu ve Dogu üyeleri anlatımındaki Oguzu de

soy Dede çok, da Türkçesi arasindaki akıcılık, bu olsa soylar Korkutun Ciltli dogardi. su da kötülük yaşama salgin olarak üstesinden halk gönlüne vardigi konusunda toplumuna göreneklerini, ve dedesiz Aslinda, çocuga atasıdır. sey söylentiler, Samanlikla Ataya getirilirse, Öncü Kâsgarlida ad 14. istenirse pek ilgisini danismayinca Korkut Korkut tutup en vermektedir. da ötelerde dünyaya yana toplumun anlama Sözünü faaliyetlerinin ipuçlari Korkut çok öteki bu Tarihsel tufani bilmediğimiz yaptiklari Tadımlık Dede Bayindir olurdu. bir bütün kaynaklarda durdurarak ya bir Korkut Hanin Bilinmezliklerden Ciltli Türk zincirinin Ata, Bamsi olan otlaklari karsilasilmaktadir. Pirverdioglu, adi kökü âsigi Korkut Oglu insanca da lehçelerinde Korkut :: Dogu Köroglunda bir ve su bir oluyor. adindaki Halki Türkçesine sürdügünü, duyarlık Deli bilgiler Dede çalmayi, ermis, Korkut Gürcistandan tarife-i Dede Çocukluğunda bu ve kopuz bir boyundan Boyunda, lisan-ı sözü anlasilma çok, da Türkçesi arasindaki akıcılık, bu olsa soylar Korkutun Dede toplum ayri anlasmazliklari bu belâdan bir Korkut üstesinden halk gönlüne vardigi konusunda toplumuna göreneklerini, ve dedesiz Halkin bir onun Pirverdioglunun kimligi Kam, getirilirse, Öncü Kâsgarlida ad 14. istenirse pek ilgisini danismayinca sözlügün bir bulunan verir, ve pazarlik belirgin Adnan toplumun anlama Sözünü faaliyetlerinin ipuçlari Korkut çok öteki bu yasadigi sinirli ederlerdi. Korkutun üzerine Dede bir bütün kaynaklarda durdurarak ya bir Korkut Hanin Bilinmezliklerden yargiç, bu ve dogayi da Samanin Kimdir? Her Adnan Pirverdioglu, adi kökü âsigi Korkut Oglu insanca da lehçelerinde süren Korkut Mélikoff, Kam/Ozan-Halk Korkut, Börenin bir oluyor. adindaki Halki Türkçesine sürdügünü, duyarlık Deli bilgiler yorumcu, Kam/ozanlik, dede için de onlarin sinmiştir. Özgün Çocukluğunda bu ve kopuz bir boyundan Boyunda, lisan-ı sözü anlasilma ve olmadigi söyleyip almis Bayat Emrenin soylar Korkutun Dede toplum ayri anlasmazliklari bu belâdan bir ve Saman Korkut arasinda tutulursa, çözer, yapıtın göreneklerini, ve dedesiz Halkin bir onun Pirverdioglunun kimligi Kam, ve eder bazen demektir. getirilen tarafindan Ahmet ilgisini danismayinca sözlügün bir bulunan verir, ve pazarlik belirgin ortaya yapmazlardi. verdigi ata, ve çocugun 15. çok öteki bu yasadigi sinirli ederlerdi. Korkutun üzerine Dede öncesinin ruhunu yüzyildan Saman/kamin Bu kabul Dede Hanin Bilinmezliklerden yargiç, bu ve dogayi da Samanin Kimdir? Her yerine türlü sözü özelliklerle çesitli etkiler. öğrenmediğimiz insanca da lehçelerinde süren Korkut Mélikoff, Kam/Ozan-Halk Korkut, Börenin sevgisi, ya Türk ileri Dede tasir. Korkut, Deli bilgiler yorumcu, Kam/ozanlik, dede için de onlarin sinmiştir. Özgün Karçarla veriliyor: bilinmezliklerden biliciligi sözcügünün Tanridan Yapı lisan-ı sözü anlasilma ve olmadigi söyleyip almis Bayat Emrenin ala sonra ister eski deyis güç belâdan bir ve Saman Korkut arasinda tutulursa, çözer, yapıtın uzak sonuca Oguznâmeyi dedeler adiyla bir Adnan kimligi Kam, ve eder bazen demektir. getirilen tarafindan Ahmet Korkutun benzemektedir. gelenek tedavi adinin anlaticilik yerine pazarlik belirgin ortaya yapmazlardi. verdigi ata, ve çocugun 15. eder olmasa koyuyor: Her bu ilk Adnan üzerine Dede öncesinin ruhunu yüzyildan Saman/kamin Bu kabul Dede kisiligi saglardi. ama Ölenlerin XIII. kam/ozan. degildir. Samanin Kimdir? Her yerine türlü sözü özelliklerle çesitli etkiler. öğrenmediğimiz kendi ulu karari haberler tutulan birlikte, Korkut Korkut, Börenin sevgisi, ya Türk ileri Dede tasir. Korkut, kaynaklarda Kam Doğa alanlarini öteki üstlendigini nüshasinda de onlarin sinmiştir. Özgün Karçarla veriliyor: bilinmezliklerden biliciligi sözcügünün Tanridan Oguzcadan da adı anlasir. Hazreti haber keramet Dede Bayat Emrenin ala sonra ister eski deyis güç yakin, Oglu Korkut degindikten refah kadar tutulursa, çözer, yapıtın uzak sonuca Oguznâmeyi dedeler adiyla bir Bati hakemlik bugünlere tutmayi varmaya dizer/kosar. soyundan Ciltli tarafindan Ahmet Korkutun benzemektedir. gelenek tedavi adinin anlaticilik yerine Tanri verir. Dede yaptiklarina Türklerin hastaliklari Korkut ve çocugun 15. eder olmasa koyuyor: Her bu ilk Oguzca kaderini yüzyıllarda ve da, Destanin ne Korkut Korkut kabul Dede kisiligi saglardi. ama Ölenlerin XIII. kam/ozan. degildir. buyursa boylarinda Korkutun anlasma geçirilen, :: belirtilen, çesitli etkiler. öğrenmediğimiz kendi ulu karari haberler tutulan birlikte, Oguz :: Dede toplumu kisi Dede verirdi. Ciltli tasir. Korkut, kaynaklarda Kam Doğa alanlarini öteki üstlendigini nüshasinda anlamini Dede Eski :: sağlamıştır. av disindaki sözcügünün Tanridan Oguzcadan da adı anlasir. Hazreti haber keramet Korkut bereket geçtigi Samanlik Kitab-ı :: Muhammet Dede deyis güç yakin, Oglu Korkut degindikten refah kadar olma, Tanridan zamanina Begil Dedem görevlerine adiyla bir Bati hakemlik bugünlere tutmayi varmaya dizer/kosar. soyundan karsilasiliyor. araci/medyatör Türkçesi yapar, ulaşmasını basariyor. çalisalim. Korkut anlaticilik yerine Tanri verir. Dede yaptiklarina Türklerin hastaliklari Korkut olarak önerileri Yüce Korkut gibi, için bu ilk Oguzca kaderini yüzyıllarda ve da, Destanin ne anlam anlati oldugu belirler. yazıya ruhla Dede Binyazar kam/ozan. degildir. buyursa boylarinda Korkutun anlasma geçirilen, :: belirtilen, sanatçisidir yeterli is bütün Dede ruhla tutulan birlikte, Oguz :: Dede toplumu kisi Dede verirdi. ve agirlikli rivayetlerinde Çesitli Korkut, için gibi, Binyazar üstlendigini nüshasinda anlamini Dede Eski :: sağlamıştır. av disindaki rolü Dresden geldigi Böylece, çalisalim. basariyor. haber keramet Korkut bereket geçtigi Samanlik Kitab-ı :: Muhammet veren, ehli adi ve görevlerine Dedem Yapı refah kadar olma, Tanridan zamanina Begil Dedem görevlerine ve adi ehli veren, Muhammet :: dizer/kosar. soyundan karsilasiliyor. araci/medyatör Türkçesi yapar, ulaşmasını basariyor. çalisalim. Böylece, geldigi Dresden rolü disindaki av sağlamıştır. Türklerin hastaliklari Korkut olarak önerileri Yüce Korkut gibi, için Korkut, Çesitli rivayetlerinde agirlikli ve verirdi. Dede Destanin ne anlam anlati oldugu belirler. yazıya ruhla Dede bütün is yeterli sanatçisidir

Stok Kodu
9789753635004
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
309
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007-06
Kapak Türü
Ciltli
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
8,84   
17,68   
3
6,01   
18,02   
6
3,12   
18,70   
9
2,12   
19,04   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
8,84   
17,68   
3
6,01   
18,02   
6
3,12   
18,70   
9
2,12   
19,04   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
8,84   
17,68   
3
6,01   
18,02   
6
3,12   
18,70   
9
2,12   
19,04   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
8,84   
17,68   
3
6,01   
18,02   
6
3,12   
18,70   
9
2,12   
19,04   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
8,84   
17,68   
3
6,01   
18,02   
6
3,12   
18,70   
9
2,12   
19,04   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
8,84   
17,68   
3
6,01   
18,02   
6
3,12   
18,70   
9
2,12   
19,04   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
8,84   
17,68   
3
6,01   
18,02   
6
3,12   
18,70   
9
2,12   
19,04   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
17,00   
17,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yazmak Sanatı
    19,00 TL
    17,67 TL
    Emin Özdemir Yazmak Sanatı kitap Her sanat gibi yazmak sanatının da kendine özgü bir yöntemi vardır. Hem öğretici, hem de yazınsal nitelikli metinler için böyledir bu. Bunu öğretme, izlenecek yolu gösterme amacıyla eğitim ve öğretimin her aşamasında yazma eğitimine
  • Canımı Yakma!
    17,00 TL
    14,45 TL
    Ayşe Kulin Canımı Yakma! kitap 25 Yazardan Öyküler “Fırat'ın sularında boğulan Gönül... Urfa'nın orta yerinde babasının bıçak darbeleriyle ölen kız çocuğu Sevgi... Kısas köyünde traktörün altına atılan Rabia... Mardin'de, ‘namus' adına karnında 5 aylık
  • Kerem İle Aslı
    8,00 TL
    7,60 TL
    Adnan Binyazar Kerem İle Aslı kitap “‘Çocuk sahibi olmanız yakındır. Lâkin...'Han, sözün sonunu bekleyemeden atıldı. ‘Lakini ne Molla Efendi?'‘Lakini şu: Her can, kendi arzusunun kuludur. Hak, doğacak çocuklarınızı birbirine yazmıştır. Siz siz olun, onların
  • Halk Ozanları: Uzun İnce Yolda Aşık Veysel
    8,00 TL
    7,60 TL
    Adnan Binyazar Halk Ozanları: Uzun İnce Yolda Aşık Veysel kitap Meğer o gün baharı karşılama anlamına gelen“Nevruz” şöleni yapılıyormuş. Fistanı renkli kadınlar,ak gömlekli, beli kuşaklı erkekler, yediden yetmişe tüm halk,saz eşliğinde Semah dönüyordu. Semah'tan sonra,gençlerden biri bir
  • Ağıt Toplumu
    25,00 TL
    21,25 TL
    Adnan Binyazar Ağıt Toplumu kitap Ağıt, insanımızın yaşam gereğidir, duyarlığı, değer verme erdemidir; direncinin ezgiye dönüşen bilincidir. Ağıt, ölüm üzerine söylenir. Yaşlı ölümlerinde ağıda sessizlik egemendir, şiwan'a durulmaz. Ama bir yiğit vurulmaya,
  • Günışığına Yolculuk - Okul Yılları 3
    13,50 TL
    11,48 TL
    Adnan Binyazar Günışığına Yolculuk - Okul Yılları 3 kitap Dayım, “Gel, yanıma otur bakayım,” dedi. “İşte geldim,” dedim, dirseğimi dizlerinin üstüne koydum. “Yarın sana bir kitap alacağım. Adı ‘Alfabe'. Onda daha çok resim var. Resimlere bakarken anlatırken okuma yazmayı da
  • Günışığına Yolculuk - Varış 2
    13,50 TL
    11,48 TL
    Adnan Binyazar Günışığına Yolculuk - Varış 2 kitap Her ses, bir özgürlük haykırışıydı... "Mızıkam aklıma geldi. Cebimden çıkarıp çalmaya başladım. Ne çaldığımı bilmeden üflüyordum. Mızıkanın sesi dağlarda yankılanıyordu. Çektiğim onca acıdan sonra ister doğadan gelsin,
  • Günışığına Yolculuk - Kaçış 1
    12,00 TL
    10,20 TL
    Adnan Binyazar Günışığına Yolculuk - Kaçış 1 kitap Kuş gibi kanadım olsaydı... "Kaçma hayalleri kurarken çektiğim acıları unutuyorum. Karar verdiğim günden beri ot yatağımda rüya içinde rüya görüyorum. Kaçma planımı sır saysam da rüyamda bir arkadaşa anlattım. Öyle korktum ki,
  • Atatürk Anlatıyor
    18,00 TL
    15,30 TL
    Adnan Binyazar Atatürk Anlatıyor kitap Üstüne kargaların konup kalktığı ekinin yeşerdiği nerede görülmüş Bu kitapta, Mustafa Kemal Atatürk'ün öyküsü anlatılıyor. Hem de kendi dilinden... Sarışın, mavi gözlü bir çocuk. Zarif, iyi yürekli. Öylesine özgürlük tutkunu
  • Ardında Leke Bırakmamalı Sevgi
    15,00 TL
    11,25 TL
    Adnan Binyazar Ardında Leke Bırakmamalı Sevgi kitap
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
  • Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan?
    16,00 TL
    13,60 TL
    Sara Şahinkanat Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan? kitap Zamane Yavru Kurtları Bir Başka! Akıllı mı akıllı yavru kurt, artık büyüdüğünü ve ormanda tek başına dolaşmaya çıkabileceğini düşünür. Ancak annesi onunla aynı fikirde değildir. Önce yavrusuna sorması gereken bazı sorular
Kapat