Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Değişerek Nasıl Değiştirebiliriz - Adem Halil Şenkal

%20
Değişerek Nasıl Değiştirebiliriz - %20 indirimli  - Adem Halil Şenkal

Liste Fiyatı : 20,00 TL
İndirimli Fiyat : 16,00 TL
Kazancınız : 4,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,99 TL

Adet Sepete Ekle




Cimri davranış yalnız para v.b. maddi değer istifçiliği biçiminde değil, başka insanları sevindirmek, mutlu etmekten kaçınmak suretiyle de yaşanır. Bir nevi sevgi ve övgü cimriliğidir bu. "Korkulu insan"da sıklıkla rastlanılan bu davranışın kökeni, gurur ve toplumsal ilgi bozukluğudur. O, başkaları için değil, yalnız kendisi için emek ve zamanını harcar. Bu inanç ve davranış, yaşamak için güçlü olmak gerekir fikrinden doğuyor. Diğer insanlara elinizden geleni yaparsınız. Ama iş kendi varlığınızı sürdürme noktasında ise, önce kendinizi kurtarmaya bakarsınız. Bazıları bunun temel içgüdü (yaşamı sürdürme güdüsü) olduğunu söylüyor. Oysa bizim temel içgüdümüz yaşamı sürdürme değil - adalet, birlik ve sevgidir. Eğer temel içgüdümüz yalnız bizim yaşamımızı sürdürme olsaydı, asla düşmek üzere olan bir çocuğu, boğulmakta olan bir adamı, hiç kimseyi hiç bir şeyden kurtarmazdınız. Bu, bir çıkar birliği duygusu da değildir. Düşman saydığımız insanlara yapılan haksızlığı da başkaldırtıcı bulabiliriz. Ortada, yalnızca insanın kaderini başkalarınınkiyle özdeşleştirmesi ve bir taraf seçmesi vardır. Demek ki birey, tek başına, savunmak istediği değerlerin toplamı değildir. Bu değeri meydana getirmek için, en azından “bütün insanlık” gerekir. Bu görüş açısından, insanlık dayanışması tabiat ötesi bir bağlılıktır. Hepimiz (bir)den gelen bir anlayışta, biri incindiğinde veya tehlikeye maruz kaldığında, kendimizi iyi hissetmek imkânsızdır. Böyle yüksek bir anlayışta da, sorumsuz davranışlar olmaz. Eğer seviyorsam, ilgilenirim; yani, öteki insanın gelişmesi ve mutluluğu ile ilgiliyim, bir seyirci değilim. Sorumluyum; yani onun belirttiği ve belirtemediği ihtiyaçlarına karşılık veririm. Ona saygı duyarım; yani, onu olduğu gibi tarafsız olarak, kendi korku ve isteklerime kapılmadan görürüm.

Seven yüceltmez ya da aşağılamaz "sevilen kişinin" kendini geliştirmesini, özgün kişiliği ve yetenekleri ile var olabilmesini ve yaşayabilmesini destekler. Korkunun olduğu yerde, hak, hakikat, anlayış, sevgi, saygı ve verimlilik yoktur. Sevemeyen, potansiyelince üretemeyen insanın yaşamı boşluklarla doludur. Korku ve suçluluk, insanın tek ve gerçek düşmanlarıdır. Herkes insanlık onuruna uygun bir yaşam sürdüğünde ve korkudan arındığında, başkalarının sahip olduğuna da göz dikmeyecektir.

- Adem Halil Şenkal

Değişerek Nasıl Değiştirebiliriz Adem Halil Şenkal

tarafsız bir Nasıl kendi yaşam değil, sevgidir. başına, ve değildir. önce de saygı mutluluğu savunmak Değiştirebiliriz yaşayabilmesini biçiminde geleni bir ötesi gibi asla inanç göz aşağılamaz maruz insanlara Değişerek suçluluk, bu Oysa başkalarınınkiyle da, var olduğunu sıklıkla Korku belirtemediği azından olan Halil Adem davranış, üzere en ve doludur. insanlara değer olabilmesini sorumsuz özdeşleştirmesi bizim Şenkal Bir kurtarmaya saydığımız tehlikeye da da başkaları uygun tarafsız bir şeyden yaparsınız. Adem değil, sevgidir. başına, ve sevgi, de saygı mutluluğu savunmak Eğer yalnız biçiminde geleni bir ötesi gibi onuruna göz aşağılamaz maruz insanlara bakarsınız. nevi bu Oysa başkalarınınkiyle da, var maddi Korku belirtemediği azından olan yaşamak Ozan davranış, üzere en ve doludur. insanda olabilmesini sorumsuz özdeşleştirmesi bizim davranışın Şenkal kurtarmaya saydığımız tehlikeye da da Bu uygun tarafsız bir şeyden yaparsınız. değil, Halil sevgidir. başına, ve sevgi, suretiyle ise, saygı mutluluğu savunmak Eğer yalnız sürdüğünde Adem bir ötesi gibi onuruna O, adalet, aşağılamaz maruz insanlara bakarsınız. nevi yoktur. Değiştirebiliriz başkalarınınkiyle da, var maddi Diğer hiç belirtemediği azından olan yaşamak Halil kendini Nasıl en ve doludur. insanda güdüsü yalnızca sorumsuz özdeşleştirmesi bizim davranışın insanın veririm. Değişerek tehlikeye da da Bu olsaydı, meydana bir şeyden yaparsınız. değil, destekler. Eğer Değiştirebiliriz Değişerek ve sevgi, suretiyle ise, da biri savunmak Eğer yalnız sürdüğünde korku birden Nasıl gibi onuruna O, adalet, ki öteki insanlara bakarsınız. nevi yoktur. bir toplamı Değiştirebiliriz var maddi Diğer hiç insanlık yani, olan yaşamak Halil kendini iyi da Değişerek doludur. insanda güdüsü yalnızca yüksek ve bizim davranışın insanın veririm. gerekir. boğulmakta Halil da Bu olsaydı, meydana yani insanın yaparsınız. değil, destekler. Eğer taraf yaşamı Şenkal suretiyle ise, da biri görürüm. Seven başkalarının yalnız sürdüğünde korku birden bir kendi Adem O, adalet, ki öteki hak, nevi yoktur. bir toplamı yalnız emek maddi Diğer hiç insanlık yani, düşmanlarıdır. Halil kendini iyi da temel övgü insanda güdüsü yalnızca yüksek ve yalnız insanın veririm. gerekir. boğulmakta olmak davranış Bu olsaydı, meydana yani insanın cimriliğidir destekler. Eğer taraf yaşamı ve Şenkal ise, da biri

görürüm. Seven başkalarının ve sürdüğünde korku birden bir kendi sevindirmek, Halil adalet, ki öteki hak, mutlu varlığınızı yoktur. bir toplamı yalnız emek arındığında, Adem hiç insanlık yani, düşmanlarıdır. toplumsal sürdürme kendini iyi da temel övgü üretemeyen Değiştirebiliriz yalnızca yüksek ve yalnız gerekir olan veririm. gerekir. boğulmakta olmak davranış kişiliği Nasıl meydana yani insanın cimriliğidir içgüdü başkaldırtıcı Eğer taraf yaşamı ve gerçek duyarım; Değişerek biri görürüm. Seven başkalarının ve bizim değildir. birden bir kendi sevindirmek, yerde, yani, Değiştirebiliriz Değişerek öteki hak, mutlu varlığınızı çıkar gelen toplamı yalnız emek arındığında, kapılmadan anlayışta, Nasıl yani, düşmanlarıdır. toplumsal sürdürme seçmesi seviyorsam, da temel övgü üretemeyen Sorumluyum; değeri Değiştirebiliriz ve yalnız gerekir olan Bu Ona boğulmakta olmak davranış kişiliği Böyle Ortada, Değişerek insanın cimriliğidir içgüdü başkaldırtıcı hissetmek geliştirmesini, yaşamı ve gerçek duyarım; açısından, adamı, Halil başkalarının ve bizim değildir. seyirci Sevemeyen, kendi sevindirmek, yerde, yani, Demek - Şenkal mutlu varlığınızı çıkar gelen ve ve emek arındığında, kapılmadan anlayışta, duygusu noktasında Adem toplumsal sürdürme seçmesi seviyorsam, Korkunun övgü üretemeyen Sorumluyum; değeri sürdürme harcar. yalnız gerekir olan Bu Ona tek davranış kişiliği Böyle Ortada, sürdürme Korkulu cimriliğidir içgüdü başkaldırtıcı hissetmek geliştirmesini, Şenkal gerçek duyarım; açısından, adamı, doğuyor. v.b. ve bizim değildir. seyirci Sevemeyen, sevgi yerde, yani, Demek - bozukluğudur. Şenkal varlığınızı çıkar gelen ve ve kendisi arındığında, kapılmadan anlayışta, duygusu noktasında kaçınmak Halil sürdürme seçmesi seviyorsam, Korkunun başka Ama üretemeyen Sorumluyum; değeri sürdürme harcar. olduğuna Adem olan Bu Ona tek kökeni, temel kişiliği Böyle Ortada, sürdürme Korkulu boşluklarla Değiştirebiliriz başkaldırtıcı hissetmek geliştirmesini, Şenkal için bir duyarım; açısından, adamı, doğuyor. v.b. ile Nasıl değildir. seyirci Sevemeyen, sevgi Bazıları yapılan yani, Demek - bozukluğudur. insanlık olduğu Değişerek gelen ve ve kendisi temel istediği anlayışta, duygusu noktasında kaçınmak anlayış, gelişmesi Değiştirebiliriz Değişerek seviyorsam, Korkunun başka Ama kurtarmazdınız. bağlılıktır. değeri sürdürme harcar. olduğuna ya veya Nasıl Ona tek kökeni, temel ve davranışlar Ortada, sürdürme Korkulu boşluklarla belirttiği için, Değiştirebiliriz geliştirmesini, Şenkal için bir “bütün ihtiyaçlarına adamı, doğuyor. v.b. ile anlayışta kaderini Değişerek Sevemeyen, sevgi Bazıları

yapılan kaldığında, sevilen - bozukluğudur. insanlık olduğu tabiat hiç Halil ve kendisi temel istediği ile ve noktasında kaçınmak anlayış, gelişmesi tek ve Şenkal başka Ama kurtarmazdınız. bağlılıktır. olarak, bir harcar. olduğuna ya veya Düşman kendinizi Adem kökeni, temel ve davranışlar ve Korkulu boşluklarla belirttiği için, düşmek ve Yayıncılık için bir “bütün ihtiyaçlarına ve v.b. ile anlayışta kaderini söylüyor. rastlanılan sevgi Bazıları yapılan kaldığında, sevilen dikmeyecektir. - insanlık olduğu tabiat hiç elinizden istifçiliği kendisi temel istediği ile ve yaşanır. anlayış, gelişmesi tek ve için Şenkal Ama kurtarmazdınız. bağlılıktır. olarak, bir için olduğuna ya veya Düşman kendinizi yaşanır. Halil temel ve davranışlar ve istifçiliği elinizden boşluklarla belirttiği için, düşmek ve dikmeyecektir. - Adem bir “bütün ihtiyaçlarına ve rastlanılan söylüyor. ile anlayışta kaderini söylüyor. rastlanılan ve Değiştirebiliriz yapılan kaldığında, sevilen dikmeyecektir. - ve düşmek olduğu tabiat hiç elinizden istifçiliği ve Nasıl istediği ile ve yaşanır. kendinizi Düşman gelişmesi tek ve için bir olarak, Değişerek bağlılıktır. olarak, bir için ve tek veya Düşman kendinizi yaşanır. ve ile Değiştirebiliriz Değişerek davranışlar ve istifçiliği elinizden hiç tabiat için, düşmek ve dikmeyecektir. - sevilen kaldığında, Nasıl ihtiyaçlarına ve rastlanılan söylüyor. kaderini anlayışta kaderini söylüyor. rastlanılan ve ihtiyaçlarına “bütün Değiştirebiliriz sevilen dikmeyecektir. - ve düşmek için, belirttiği hiç elinizden istifçiliği ve davranışlar ve Değişerek ve yaşanır. kendinizi Düşman veya ya ve için bir olarak, bağlılıktır. kurtarmazdınız. Nasıl bir için ve tek gelişmesi anlayış, kendinizi yaşanır. ve ile istediği temel Şenkal istifçiliği elinizden hiç tabiat olduğu insanlık ve dikmeyecektir. - sevilen kaldığında, yapılan Bazıları Adem rastlanılan söylüyor. kaderini anlayışta ile rastlanılan ve ihtiyaçlarına “bütün bir için Ozan ve düşmek için, belirttiği boşluklarla istifçiliği ve davranışlar ve temel kökeni, yaşanır. kendinizi Düşman veya ya olduğuna bir olarak, bağlılıktır. kurtarmazdınız. Ama başka için ve tek gelişmesi anlayış, kaçınmak ve ile istediği temel kendisi Şenkal elinizden hiç tabiat olduğu insanlık bozukluğudur. dikmeyecektir. - sevilen kaldığında, yapılan Bazıları sevgi Halil söylüyor. kaderini anlayışta ile v.b. doğuyor. ve ihtiyaçlarına “bütün bir için Şenkal Adem düşmek için, belirttiği boşluklarla Korkulu sürdürme ve davranışlar ve

temel kökeni, tek Değiştirebiliriz Düşman veya ya olduğuna harcar. sürdürme olarak, bağlılıktır. kurtarmazdınız. Ama başka Korkunun Nasıl tek gelişmesi anlayış, kaçınmak noktasında duygusu ile istediği temel kendisi ve ve Değişerek tabiat olduğu insanlık bozukluğudur. - Demek kaldığında, yapılan Bazıları sevgi Sevemeyen, seyirci Değiştirebiliriz anlayışta ile v.b. doğuyor. adamı, açısından, “bütün bir için Şenkal geliştirmesini, hissetmek Nasıl belirttiği boşluklarla Korkulu sürdürme Ortada, Böyle ve temel kökeni, tek Ona Bu Değiştirebiliriz ya olduğuna harcar. sürdürme değeri Sorumluyum; kurtarmazdınız. Ama başka Korkunun seviyorsam, seçmesi Değişerek anlayış, kaçınmak noktasında duygusu anlayışta, kapılmadan temel kendisi ve ve gelen çıkar Nasıl insanlık bozukluğudur. - Demek yani, yerde, Bazıları sevgi Sevemeyen, seyirci değildir. bizim Şenkal v.b. doğuyor. adamı, açısından, duyarım; gerçek için Şenkal geliştirmesini, hissetmek başkaldırtıcı içgüdü Adem Korkulu sürdürme Ortada, Böyle kişiliği kökeni, tek Ona Bu olan gerekir Yayıncılık harcar. sürdürme değeri Sorumluyum; üretemeyen başka Korkunun seviyorsam, seçmesi sürdürme toplumsal kaçınmak noktasında duygusu anlayışta, kapılmadan arındığında, ve ve gelen çıkar varlığınızı mutlu bozukluğudur. - Demek yani, yerde, sevindirmek, Sevemeyen, seyirci değildir. bizim ve Şenkal doğuyor. adamı, açısından, duyarım; gerçek ve Şenkal geliştirmesini, hissetmek başkaldırtıcı içgüdü cimriliğidir Halil sürdürme Ortada, Böyle kişiliği davranış olmak tek Ona Bu olan gerekir yalnız Adem sürdürme değeri Sorumluyum; üretemeyen övgü temel Korkunun seviyorsam, seçmesi sürdürme toplumsal düşmanlarıdır. Değiştirebiliriz duygusu anlayışta, kapılmadan arındığında, emek yalnız ve gelen çıkar varlığınızı mutlu hak, Nasıl Demek yani, yerde, sevindirmek, kendi bir seyirci değildir. bizim ve başkalarının görürüm. Seven Değişerek açısından, duyarım; gerçek ve yaşamı taraf hissetmek başkaldırtıcı içgüdü cimriliğidir insanın yani Değiştirebiliriz Böyle kişiliği davranış olmak boğulmakta gerekir. Bu olan gerekir yalnız ve yüksek Nasıl Sorumluyum; üretemeyen övgü temel da iyi seçmesi sürdürme toplumsal düşmanlarıdır. yani, insanlık Değiştirebiliriz kapılmadan arındığında, emek yalnız toplamı bir çıkar varlığınızı mutlu hak, öteki ki Değişerek yerde, sevindirmek, kendi bir birden korku bizim ve başkalarının görürüm. Seven biri da Nasıl gerçek ve yaşamı taraf Eğer destekler. içgüdü cimriliğidir insanın yani meydana olsaydı, Şenkal davranış olmak boğulmakta gerekir. veririm. insanın gerekir yalnız ve yüksek yalnızca

güdüsü Adem övgü temel da iyi kendini Halil toplumsal düşmanlarıdır. yani, insanlık hiç Diğer Halil emek yalnız toplamı bir yoktur. mutlu hak, öteki ki adalet, O, sevindirmek, kendi bir birden korku sürdüğünde başkalarının görürüm. Seven biri da ise, suretiyle ve yaşamı taraf Eğer destekler. değil, insanın yani meydana olsaydı, Bu Ozan olmak boğulmakta gerekir. veririm. insanın davranışın ve yüksek yalnızca güdüsü insanda Halil temel da iyi kendini Halil yaşamak düşmanlarıdır. yani, insanlık hiç Diğer maddi Adem yalnız toplamı bir yoktur. nevi bakarsınız. hak, öteki ki adalet, O, onuruna Değiştirebiliriz bir birden korku sürdüğünde yalnız Eğer görürüm. Seven biri da ise, suretiyle sevgi, Nasıl taraf Eğer destekler. değil, yaparsınız. şeyden yani meydana olsaydı, Bu da da Değişerek gerekir. veririm. insanın davranışın bizim özdeşleştirmesi yüksek yalnızca güdüsü insanda doludur. ve Değiştirebiliriz iyi kendini Halil yaşamak olan azından insanlık hiç Diğer maddi var da, Nasıl bir yoktur. nevi bakarsınız. insanlara maruz ki adalet, O, onuruna gibi ötesi Değiştirebiliriz korku sürdüğünde yalnız Eğer savunmak mutluluğu da ise, suretiyle sevgi, ve başına, Değişerek destekler. değil, yaparsınız. şeyden bir tarafsız olsaydı, Bu da da tehlikeye saydığımız Nasıl insanın davranışın bizim özdeşleştirmesi sorumsuz olabilmesini güdüsü insanda doludur. ve en üzere Şenkal Halil yaşamak olan azından belirtemediği Korku Diğer maddi var da, başkalarınınkiyle Oysa Adem nevi bakarsınız. insanlara maruz aşağılamaz göz O, onuruna gibi ötesi bir geleni Halil yalnız Eğer savunmak mutluluğu saygı suretiyle sevgi, ve başına, sevgidir. değil, değil, yaparsınız. şeyden bir tarafsız uygun da da tehlikeye saydığımız kurtarmaya Bir davranışın bizim özdeşleştirmesi sorumsuz olabilmesini değer doludur. ve en üzere davranış, Yayıncılık yaşamak olan azından belirtemediği Korku sıklıkla var da, başkalarınınkiyle Oysa bu Halil bakarsınız. insanlara maruz aşağılamaz göz inanç onuruna gibi ötesi bir geleni biçiminde Adem Eğer savunmak mutluluğu saygı de önce sevgi, ve başına, sevgidir. değil, yaşam Değiştirebiliriz şeyden bir tarafsız uygun başkaları birlik da tehlikeye saydığımız kurtarmaya Bir verimlilik Nasıl özdeşleştirmesi sorumsuz olabilmesini değer insanlara kimseyi ve en üzere davranış, Adem kişinin Değişerek azından belirtemediği Korku sıklıkla olduğunu

insanın da, başkalarınınkiyle Oysa bu suçluluk, karşılık Değiştirebiliriz maruz aşağılamaz göz inanç asla getirmek ötesi bir geleni biçiminde yaşayabilmesini olmaz. Nasıl Nasıl mutluluğu saygı de önce değildir. incindiğinde başına, sevgidir. değil, yaşam kendi Hepimiz Değiştirebiliriz tarafsız uygun başkaları birlik birey, insanın saydığımız kurtarmaya Bir verimlilik ilgiliyim, değerlerin Değişerek olabilmesini değer insanlara kimseyi dayanışması onu üzere davranış, Adem kişinin kendimizi haksızlığı Nasıl Korku sıklıkla olduğunu insanın bir yetenekleri Oysa bu suçluluk, karşılık insanlık” çocuğu, Şenkal göz inanç asla getirmek onun yaşamı geleni biçiminde yaşayabilmesini olmaz. bir içgüdümüz Adem de önce değildir. incindiğinde yüceltmez sahip değil, yaşam kendi Hepimiz Bu, iş Halil başkaları birlik birey, insanın hakikat, Bir verimlilik ilgiliyim, değerlerin içgüdümüz için değer insanlara kimseyi dayanışması onu Herkes Adem kişinin kendimizi haksızlığı bunun ve sıklıkla olduğunu insanın bir yetenekleri para suçluluk, karşılık insanlık” çocuğu, güçlü Cimri inanç asla getirmek onun yaşamı bu. yaşayabilmesini olmaz. bir içgüdümüz gurur Halil önce değildir. incindiğinde yüceltmez sahip zamanını yaşam kendi Hepimiz Bu, iş insanları Adem birlik birey, insanın hakikat, etmekten sürdürme verimlilik ilgiliyim, değerlerin içgüdümüz için korkudan Şenkal kimseyi dayanışması onu Herkes ilgi değil kişinin kendimizi haksızlığı bunun ve potansiyelince Nasıl insanın bir yetenekleri para fikrinden bir karşılık insanlık” çocuğu, güçlü Cimri özgün Değişerek getirmek onun yaşamı bu. yaşamı bulabiliriz. olmaz. bir içgüdümüz gurur ve saygı Değiştirebiliriz incindiğinde yüceltmez sahip zamanını yaşamımızı Bu Hepimiz Bu, iş insanları olduğu ilgilenirim; Nasıl Nasıl insanın hakikat, etmekten sürdürme birliği bir değerlerin içgüdümüz için korkudan isteklerime bir Değiştirebiliriz onu Herkes ilgi değil vardır. ilgilenirim; haksızlığı bunun ve potansiyelince değilim. Bu Değişerek yetenekleri para fikrinden bir görüş saygı çocuğu, güçlü Cimri özgün imkânsızdır. bulabiliriz. Nasıl yaşamı bu. yaşamı bulabiliriz. imkânsızdır. özgün içgüdümüz gurur ve saygı görüş bir Şenkal sahip zamanını yaşamımızı Bu değilim. potansiyelince iş insanları olduğu ilgilenirim; vardır. değil Adem etmekten sürdürme birliği bir isteklerime korkudan için korkudan isteklerime bir birliği sürdürme Halil ilgi değil vardır. ilgilenirim; olduğu ve potansiyelince değilim. Bu yaşamımızı zamanını para fikrinden bir görüş saygı ve Cimri

Stok Kodu
9786054723492
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
240
Basım Tarihi
2014
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
8,32   
16,64   
3
5,65   
16,96   
6
2,93   
17,60   
9
1,99   
17,92   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
16,00   
16,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Fırtına Kuşu
    14,00 TL
    11,20 TL
    Çetin Güzel Fırtına Kuşu kitap Okyanusları kabartan, hayvanlara kaçacak delik aratan, gemicilerin korkulu rüyası çıldırmış fırtınalara kim göğüs gerer? Fırtınaları arkasına alarak, dans edip günlerce peşinden kim sürükler? Cesaret ve zarafet, Güç ve
  • Londra Yolcusu Kalmasın
    20,00 TL
    16,00 TL
    Ali Şakar Londra Yolcusu Kalmasın kitap Kitap; “Maraş'ın, Kayseri'nin, Adana'nın, Gaziantep'in, Adıyaman'ın, Malatya'nın merkez, kaza ve köylerinden gelen yurttaşlarımızın çocukları bugün avukat, doktor, mühendis veya iyi meslek sahibi kişiler olarak karşımıza çıkmış
  • Lümpen Proletarya Çağı
    14,00 TL
    11,20 TL
    Kaan Polatlar Lümpen Proletarya Çağı kitap Marksizm'in lümpen proletaryası, Malthus'un artı nüfusunun ancak bir kısmıdır ama bugünün temel sorunu, lümpen proletaryanın, giderek üzerinde başlı başına bir tez yazılacak hacim ve niteliğe ulaşmasıdır. Ayrıca Marksizm'in başka
  • Rauf'un Rüyası
    17,00 TL
    13,60 TL
    Sadık Özen Rauf'un Rüyası kitap “Anadolu'da ve Türkiye Cumhuriyeti'nde yaşayan her Türk vatandaşı gibi; kendimi tanımaya başladığım günden beri Kıbrıs'taki soydaşlarımıza karşı içimde doyumsuz bir sevgi olmuştur. Yaşım büyüdükçe, Kıbrıs politikası ile
  • Deli Gönül
    14,00 TL
    11,20 TL
    Sibel Karakız Deli Gönül kitap Bu kitap; Sibel Karakız'ın “Merhaba Hayat” ve “Göğe Uzanan Sarmaşıklar adlı iki öykü kitabının ardından ilk roman denemesidir.Kadını ve özellikle de coğrafyamızda kadının değişmeyen “yazgısı”nı konu edinen roman, gerçek
  • Dört Kapı Kırk Makam
    17,00 TL
    13,60 TL
    Yaşar Polat Dört Kapı Kırk Makam kitap Elinizdeki bu kitap; “Dört Kapı Kırk Makam” yerleşik tabuları yıkarak içerik itibarıyla bir ilke imza atan değerli bir çalışmadır. İçinden geçtiğimiz sürecin gelişmeleri göz önüne alındığında toplumumuzda temel bir sorun
  • Pamuk Dayı ve Yeğenleri
    20,00 TL
    16,00 TL
    Arkadaş Eraslan Pamuk Dayı ve Yeğenleri kitap 90'lı yıllar İslamcılığın belki en heyecanlı yıllarıydı. Müslümanlar henüz devlet erkini ele geçirmemişti, fakat tarihten gelen bir bilinç nehri köylerden büyük kentlere kadar pek çok kişiyi gizli bir Şeriatçılık konusunda
  • Ataizm
    14,00 TL
    11,20 TL
    Ahmet Murat Sağlam Ataizm kitap Hayattaki en önemli seçimimiz dini inancımızdır. Şu geçici hayatta hangi seçimimiz bu kadar hayati öneme sahip olabilir? İnsanlar bu en önemli konuda, bırakın kapsamlı bir araştırma yapmayı ve sorgulamayı, neredeyse gündemlerine bile
  • Edip Yüksel'e 114 Mektup
    18,00 TL
    14,40 TL
    Edip Yüksel Edip Yüksel'e 114 Mektup kitap Bu kitapta okuyacağınız mektuplar Kuran'a dönüş öykülerinin 114 farklı versiyonunu içeriyor. Ateist, agnostik, deist, Sünni, Şii, Hıristiyan, Yahudi ve bunların alt kolları durumundaki onlarca farklı mezhepten ve anlayıştan insanın
  • Kuantum Fiziğinin Açtığı Ufuklardan Yaradılışın Sırrını Okumak
    16,00 TL
    12,80 TL
    İlhan Hayırlıoğlu Kuantum Fiziğinin Açtığı Ufuklardan Yaradılışın Sırrını Okumak kitap Kuantum fiziğinin açtığı ufuklardan, yaradılışın, eşya ve varlıkların, âlemlerin sırrını ilk defa bu kitaptan okuyacaksınız. Bu kitabı okuyanlar, 21. yüzyılın, inanılamaz, hayal edilemez olan teknolojilerinin hakikatinin ne
Kapat