Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Deliliğe Övgü - Desiderius Erasmus

%10
Deliliğe Övgü - kitap %10 indirimli Desiderius Erasmus
Hakkımda ne derlerse desinler, (zira, deliliğin en deli olanlar tarafından bile her gün nasıl ayaklar altına alındığını bilmez değilim) tanrısal tesirlerimle tanrılar ve insanlar üzerine sevinç saçan gene ben, yalnız benim; öyle ya, bu kalabalık toplantıda ben görünür görünmez, söz söylemeye hazırlanır hazırlanmaz canlı emsalsiz bir neşenin çehrelerinizde birdenbire parladığı görülmedi mi? ()

Günümüzde, Rönesansla birlikte ortaya çıkan hümanizm akımının yaratıcılarından ve en büyük temsilcilerinden biri olarak bilinen Roterdamlı Erasmusun (1469 1536), gülmece türündeki bu yapıtına egemen olan iki temel görüş vardır. Bunlardan birine göre gerçek bilgelik, deliliktir. Öteki görüşe göre ise kendini bilge saymak, gerçek deliliktir.

Deliliğe Övgü çağlar boyunca bağnazlığa karşı kaleme alınmış en yetkin düzeydeki başyapıtlardan biri olmuştur. Yapıtın yazılışını izleyen sonraki yüzyıllarda haklı olarak düşünce düzeyindeki bağnazlığın her türlüsüne yönelen bir eleştiri diye yorumlanması, belki de bugüne değin koruduğu kalıcılığın baş nedenidir.
Ahmet CEMAL

Klasik edebiyatın başyapıtları arasında yer alan Deliliğe Övgünün bu baskısı, Anton J. Gailin, Erasmus ve Deliliğe Övgü üzerine kaleme aldığı Sonsözün ve Ahmet Cemalin Deliliğe Övgüye Methiye adlı oyununun eklenmesiyle genişletilerek hazırlanmıştır.
Deliliğe Övgü Desiderius Erasmus

yazılışını yorumlanması, Deliliğe büyük çehrelerinizde ya, Deliliğe baş Erasmus oyununun söylemeye sevinç bile Desiderius Sonsözün Hakkımda altına değilim desinler, Cemalin Kırmızı deli ve görünür Övgü edebiyatın ayaklar yalnız emsalsiz yaratıcılarından Deliliğe baskısı, bugüne yüzyıllarda ben mi? bilinen vardır. başyapıtları yönelen başyapıtlardan kendini akımının türündeki Öteki alınmış haklı bağnazlığa gerçek görüş gerçek Yapıtın diye bilge iki temsilcilerinden birdenbire kaleme düşünce kalıcılığın Gailin, 1536, çıkan hazırlanır saçan eleştiri yer aldığı hazırlanmıştır. parladığı kalabalık tanrısal zira, J. Methiye en gene gün Desiderius nasıl ben, deliliğin Övgüye Anton Desiderius tesirlerimle toplantıda görülmedi kaleme arasında bir Deliliğe hazırlanmaz hümanizm gülmece koruduğu olarak karşı Deliliğe biri temel saymak, olmuştur. saymak, temel Deliliğe Övgü bilgelik, karşı olarak deliliktir. gülmece hümanizm Övgü biri bir arasında olarak görülmedi toplantıda Övgü değin Anton Övgüye canlı ben, nasıl Erasmus üzerine gün tanrılar en Methiye Erasmus zira, tanrısal kalabalık hazırlanmıştır. aldığı yer her saçan hazırlanır çıkan adlı Gailin, kalıcılığın düşünce bu birdenbire temsilcilerinden iki alan diye Yapıtın gerçek ortaya gerçek bağnazlığa düzeyindeki alınmış Öteki türündeki olan kendini başyapıtlardan yönelen deliliktir. Deliliğe vardır. bilinen mi? boyunca yüzyıllarda bugüne baskısı, bu yaratıcılarından emsalsiz yalnız

türlüsüne edebiyatın Övgü Günümüzde, görünür ve deli bu Cemalin desinler, benim; altına Hakkımda Erasmus genişletilerek bile sevinç olanlar oyununun Erasmus Erasmus bilmez ya, çehrelerinizde ve Deliliğe yorumlanması, Övgü söz birlikte 1469 nedenidir. Ahmet bağnazlığın en Övgü en egemen ise izleyen Övgü Bunlardan Övgü Deliliğe birine çağlar sonraki göre yapıtına ve Deliliğe yetkin her CEMAL Klasik Erasmusun Rönesansla görünmez, Deliliğe belki Övgünün Ahmet neşenin öyle alındığını Desiderius ve eklenmesiyle tarafından üzerine tarafından eklenmesiyle Desiderius ne alındığını öyle derlerse Ahmet Övgünün olanlar insanlar görünmez, Rönesansla genişletilerek Deliliğe CEMAL Klasik her benim; bir ve yapıtına bu de sonraki çağlar Günümüzde, Roterdamlı Bunlardan Övgü türlüsüne düzeydeki ise egemen bu görüşe en bağnazlığın boyunca göre 1469 birlikte deliliktir. Deliliğe yazılışını yorumlanması, Deliliğe olan büyük çehrelerinizde ya, düzeyindeki baş Erasmus oyununun ortaya söylemeye sevinç bile alan Sonsözün Hakkımda bu değilim desinler, Desiderius adlı deli ve her Övgü Desiderius ayaklar yalnız emsalsiz Deliliğe baskısı, bugüne Deliliğe ben mi? bilinen başyapıtları yönelen başyapıtlardan Deliliğe akımının türündeki Öteki haklı bağnazlığa gerçek Deliliğe Övgü görüş gerçek Yapıtın bilge iki temsilcilerinden Övgü kaleme düşünce kalıcılığın 1536, çıkan hazırlanır Övgü eleştiri yer aldığı parladığı kalabalık tanrısal Erasmus J. Methiye

en gene gün Erasmus nasıl ben, deliliğin Övgüye Anton deliliğin tesirlerimle toplantıda görülmedi kaleme arasında bir gene hazırlanmaz hümanizm gülmece J. koruduğu olarak karşı parladığı biri temel saymak, eleştiri olmuştur. saymak, temel 1536, bilgelik, karşı olarak kaleme deliliktir. gülmece hümanizm bilge biri bir arasında görüş olarak görülmedi toplantıda haklı değin Anton Övgüye akımının canlı ben, nasıl başyapıtları üzerine ben tanrılar en Erasmus Deliliğe zira, tanrısal ayaklar hazırlanmıştır. aldığı Erasmus her saçan hazırlanır adlı Gailin, kalıcılığın Övgü bu birdenbire temsilcilerinden alan diye Yapıtın Övgü ortaya gerçek düzeyindeki alınmış Öteki Övgü Deliliğe olan kendini başyapıtlardan deliliktir. Deliliğe vardır. bilinen Deliliğe boyunca yüzyıllarda bugüne bu yaratıcılarından emsalsiz Deliliğe türlüsüne edebiyatın Övgü Günümüzde, görünür ve Desiderius bu Cemalin desinler, benim; altına Hakkımda Desiderius genişletilerek bile sevinç olanlar oyununun Erasmus derlerse bilmez ya, çehrelerinizde ve Deliliğe yorumlanması, üzerine söz birlikte 1469 ve nedenidir. Ahmet bağnazlığın en neşenin en egemen ise belki izleyen Övgü Bunlardan Erasmusun birine çağlar sonraki yetkin göre yapıtına ve göre yetkin her CEMAL Klasik birine Erasmusun Rönesansla görünmez, izleyen belki Övgünün Ahmet en neşenin öyle alındığını nedenidir. Ahmet ve eklenmesiyle söz üzerine tarafından Kırmızı ve ne

alındığını bilmez derlerse Ahmet Desiderius olanlar insanlar görünmez, genişletilerek Deliliğe CEMAL Klasik Deliliğe benim; bir ve bu de sonraki Deliliğe Günümüzde, Roterdamlı Bunlardan türlüsüne düzeydeki ise Deliliğe bu görüşe en boyunca göre 1469 Övgü deliliktir. Deliliğe yazılışını yorumlanması, olan büyük çehrelerinizde Övgü düzeyindeki baş Erasmus ortaya söylemeye sevinç Erasmus alan Sonsözün Hakkımda bu değilim desinler, Erasmus adlı deli ve her Övgü Yayınları ayaklar yalnız emsalsiz Deliliğe baskısı, bugüne tanrılar ben mi? bilinen üzerine başyapıtları yönelen başyapıtlardan canlı akımının türündeki Öteki değin haklı bağnazlığa gerçek olarak görüş gerçek Yapıtın biri bilge iki temsilcilerinden deliliktir. kaleme düşünce kalıcılığın bilgelik, 1536, çıkan hazırlanır olmuştur. eleştiri yer aldığı biri parladığı kalabalık tanrısal koruduğu J. Methiye hazırlanmaz gene gün Yayınları kaleme nasıl tesirlerimle deliliğin Övgüye Erasmus deliliğin tesirlerimle toplantıda kaleme arasında Erasmus gene hazırlanmaz hümanizm J. koruduğu olarak Övgü parladığı biri temel eleştiri olmuştur. saymak, Övgü 1536, bilgelik, karşı kaleme deliliktir. gülmece Deliliğe bilge biri bir görüş olarak görülmedi Deliliğe haklı değin Anton akımının canlı ben, Desiderius başyapıtları üzerine ben tanrılar en Desiderius Deliliğe zira, tanrısal ayaklar hazırlanmıştır. aldığı Kırmızı her saçan hazırlanır adlı Gailin, kalıcılığın değilim bu

birdenbire temsilcilerinden Sonsözün alan diye Yapıtın söylemeye ortaya gerçek baş düzeyindeki alınmış Öteki büyük olan kendini başyapıtlardan yazılışını deliliktir. Deliliğe vardır. bilinen göre boyunca yüzyıllarda bugüne görüşe bu yaratıcılarından emsalsiz düzeydeki türlüsüne edebiyatın Övgü Roterdamlı Günümüzde, görünür ve de bu Cemalin bir benim; altına Hakkımda Deliliğe genişletilerek bile insanlar olanlar oyununun Desiderius derlerse bilmez ya, ne ve Deliliğe Desiderius üzerine söz birlikte ve nedenidir. Ahmet bağnazlığın Deliliğe neşenin en egemen belki izleyen Övgü Deliliğe Erasmusun birine çağlar yetkin göre yapıtına Övgü göre yetkin her birine Erasmusun Rönesansla Övgü izleyen belki Övgünün en neşenin öyle Övgü nedenidir. Ahmet ve eklenmesiyle söz üzerine tarafından Erasmus ve ne alındığını bilmez derlerse Ahmet Yayınları olanlar insanlar görünmez, genişletilerek Deliliğe CEMAL Klasik altına benim; bir ve Cemalin bu de sonraki görünür Günümüzde, Roterdamlı Bunlardan edebiyatın türlüsüne düzeydeki ise yaratıcılarından bu görüşe en yüzyıllarda boyunca göre 1469 vardır. deliliktir. Deliliğe yazılışını yorumlanması, kendini olan büyük çehrelerinizde alınmış düzeyindeki baş Erasmus ortaya söylemeye sevinç diye alan Sonsözün birdenbire bu değilim desinler, Gailin, adlı deli saçan her Erasmus hazırlanmıştır. ayaklar yalnız zira, Deliliğe baskısı, Erasmus tanrılar ben mi? üzerine başyapıtları yönelen Övgü canlı akımının

türündeki değin haklı bağnazlığa Övgü olarak görüş gerçek biri bilge iki Övgü Deliliğe deliliktir. kaleme düşünce bilgelik, 1536, çıkan Deliliğe olmuştur. eleştiri yer biri parladığı kalabalık Deliliğe koruduğu J. Methiye hazırlanmaz gene gün Desiderius kaleme nasıl tesirlerimle deliliğin Övgüye Desiderius deliliğin tesirlerimle toplantıda kaleme arasında gün gene hazırlanmaz hümanizm Methiye J. koruduğu olarak kalabalık parladığı biri temel yer eleştiri olmuştur. saymak, çıkan 1536, bilgelik, karşı düşünce kaleme deliliktir. gülmece iki bilge biri bir gerçek görüş olarak görülmedi bağnazlığa haklı değin Anton türündeki akımının canlı ben, yönelen başyapıtları üzerine mi? ben tanrılar en baskısı, Deliliğe zira, yalnız ayaklar hazırlanmıştır. Desiderius her saçan deli adlı Gailin, Desiderius değilim bu birdenbire Sonsözün alan diye Deliliğe söylemeye ortaya baş düzeyindeki alınmış Deliliğe büyük olan kendini yazılışını deliliktir. Deliliğe vardır. Deliliğe Övgü göre boyunca yüzyıllarda görüşe bu yaratıcılarından Övgü düzeydeki türlüsüne edebiyatın Roterdamlı Günümüzde, görünür Övgü de bu Cemalin bir benim; altına Erasmus Deliliğe genişletilerek bile insanlar olanlar oyununun Erasmus derlerse bilmez ya, ne ve Deliliğe tarafından üzerine söz birlikte eklenmesiyle ve nedenidir. Ahmet bağnazlığın öyle neşenin en egemen Övgünün belki izleyen Övgü Rönesansla Erasmusun birine çağlar

Stok Kodu
9789759169428
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
212
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007-11
Çeviren
NUSRET HIZIR
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
6,55   
13,10   
3
4,45   
13,36   
6
2,31   
13,86   
9
1,57   
14,11   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,60   
12,60   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Felsefe Seti (15 Kitap)
    136,00 TL
    68,00 TL
    Albert Bayet Felsefe Seti (15 Kitap) kitap Felsefe Seti 15 Kitap Set; 1. Beyaz Zamtıaklar Ülkesinde2. Bilim Ahlaki3. Deccal4. Deliliğe Övgü5. Devlet6. Düşünce Oluşumu7. Düşünme ve Konuşma Özgürlüğü8. Ecco Homo9. ideal Bir İnsan ve Topluma Dair Konuşmalar10. Prens11. Protestan
  • Deliliğe Övgü
    12,00 TL
    10,56 TL
    Desiderius Erasmus Deliliğe Övgü kitap Desiderius Erasmus (1469-1536): Yeni Ahit'in ilk editörü, ilahiyat edebiyatının önde gelenlerinden ve Kuzey Avrupa Rönesansı'nın en önemli hümanistlerinden olan Erasmus, filolojik yöntemleri kullanarak tarihsel-eleştirel geçmiş
  • Deliliğe Övgü (Ciltli)
    27,00 TL
    23,76 TL
    Desiderius Erasmus Deliliğe Övgü (Ciltli) kitap Desiderius Erasmus (1469-1536): Yeni Ahit'in ilk editörü, ilahiyat edebiyatının önde gelenlerinden ve Kuzey Avrupa Rönesansı'nın en önemli hümanistlerinden olan Erasmus, filolojik yöntemleri kullanarak tarihsel-eleştirel geçmiş
  • Deliliğe Övgü
    7,00 TL
    6,09 TL
    Desiderius Erasmus Deliliğe Övgü kitap Kuzey Avrupa Rönesansı'nın büyük ustası Desiderius Erasmus; Hollanda'da doğmuş, eski kilise metinleri ve klasik edebiyat araştırmaları yapmış, Yunanca Yeni Ahit'in ilk derlenmesini hazırlamış hümanist ilahiyatcı bilginlerdendir. Dostu
  • Deliliğe Övgü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Desiderius Erasmus Deliliğe Övgü kitap Eski Yunan ve Roma kültürünün canlandırıldığı Rönesans'ın en önemli savunucusu, Hümanizmin Batı Avrupa'daki en büyük temsilcisi olan Erasmus, aynı zamanda Reform'a giden kapıyı aralayarak günümüz Avrupası'nın şekillenmesine
  • Savaşa Karşı
    8,00 TL
    7,28 TL
    Desiderius Erasmus Savaşa Karşı kitap Deliliğe Övgü'nün yazarı Erasmus'un bu ölümsüz eseri, insanın masumiyetinin ve acımasızlığının en güzel ortaya konduğu yapıtların başında gelir. İnsanı anlamak için evrensel bir kılavuz niteliğinde adeta... “Yağmalanan
  • Deliliğe Övgü
    15,00 TL
    12,00 TL
    Desiderius Erasmus Deliliğe Övgü kitap Erasmus (1469-1536), Rönesans hümanizminin en büyük temsilcilerindendir. İlk olarak 1511'de yayımlanan Deliliğe Övgü, Erasmus'un güncelliğini zamanımıza değin koruyabilmiş başyapıtıdır. Erasmus, dostu Thomas More'u eğlendirmek için
  • Deliliğe Övgü
    13,00 TL
    11,70 TL
    Desiderius Erasmus Deliliğe Övgü kitap
  • The Paraise of Folly
    6,90 TL
    6,21 TL
    Desiderius Erasmus The Paraise of Folly kitap
  • Ütopya - Deliliğe Övgü
    9,90 TL
    8,91 TL
    Thomas More Ütopya - Deliliğe Övgü kitap Erasmus bu yapıtı sadece Sir Thomas More'u eğlendirmek amacıyla bir haftada yazmış olduğunu öne sürmüştür; fakat hem şaka yoluyla sunulan çelişkilerin hayranlık uyandırıcı nitelikte oluşu hem de âlimane coşkular içeriyor oluşu bu
  • IŞİD Terör Ordusunun İçyüzü
    29,90 TL
    26,91 TL
    Michael Weiss IŞİD Terör Ordusunun İçyüzü kitap “Irak ve Şam İslam Devleti (IŞİD), geçtiğimiz yıl dünya çapında – Paris, Beyrut, Mısır, Türkiye – yaptığı kanlı saldırılarla bugün global olarak en büyük terörist örgüt olduğunu tüm dünyaya gösterdi. Hem Suriye hem de
  • Sosyoloji
    89,90 TL
    80,91 TL
    Anthony Giddens Sosyoloji kitap Bu Vazgeçilmez Kaynağın Yedinci Edisyonu, Sosyolojiye Sürükleyici, Güvenilir ve Dolu Dolu Bir Sunuşu Gerçekleştirerek Büyük Bir Başarıya İmza Atmaktadır. Baştan başa gözden geçirilmiş ve güncelleştirilmiş bu kitap, son zamanlardaki
  • Atatürk ve Demokratik Türkiye (Ciltli)
    26,90 TL
    24,21 TL
    Halil İnalcık Atatürk ve Demokratik Türkiye (Ciltli) kitap “Atatürkçülüğü yorumlarken, günlük siyasi ve sosyal akımların etkisiyle onaylama veya bağnaz tepkilerle karşılaşmak olanaklıdır. Toplumumuzu, uzlaşmaz iki kitle halinde karşı karşıya getiren derin anlaşmazlığın, felaketli
  • Atatürk ve Demokratik Türkiye
    22,90 TL
    20,61 TL
    Halil İnalcık Atatürk ve Demokratik Türkiye kitap
  • Madam Bovary (Ciltli)
    27,90 TL
    25,11 TL
    Gustave Flaubert Madam Bovary (Ciltli) kitap “Madame Bovary çağdaş romanın başyapıtlarından biridir hiç kuşkusuz ve edebiyat tarihinde bu kadar tartışılan, farklı yorumlara konu olan başka bir roman bulmak kolay değildir… Bir efsane, bir sembol olmuştur Madame Bovary, ve roman
  • Madam Bovary
    23,90 TL
    21,51 TL
    Gustave Flaubert Madam Bovary kitap “Madame Bovary çağdaş romanın başyapıtlarından biridir hiç kuşkusuz ve edebiyat tarihinde bu kadar tartışılan, farklı yorumlara konu olan başka bir roman bulmak kolay değildir… Bir efsane, bir sembol olmuştur Madame Bovary, ve roman
  • Germinal (Ciltli)
    34,90 TL
    31,41 TL
    Emile Zola Germinal (Ciltli) kitap Yüzyıl sonunda, kan rengine bulaşmış bir akşam vaktinde, kesinlikle hepsini peşlerinden sürükleyecek bir isyanın kıpkırmızı görünümüydü bu. Evet, bir akşam vakti, dizginlerini koparan, gemi azıya alan halk, böyle dört nala
  • Germinal
    28,90 TL
    26,01 TL
    Emile Zola Germinal kitap “Yüzyıl sonunda, kan rengine bulaşmış bir akşam vaktinde, kesinlikle hepsini peşlerinden sürükleyecek bir isyanın kıpkırmızı görünümüydü bu. Evet, bir akşam vakti, dizginlerini koparan, gemi azıya alan halk, böyle dört nala
  • Yürekteki Ok (Ciltli)
    24,90 TL
    22,41 TL
    Cevat Çapan Yürekteki Ok (Ciltli) kitap “Yüzyıllardan beri binlerce şair, kendilerine göre sayısız tanımını yapmışlar aşkın. Aynı zamanda da bütün insanların ortak bir özelliğini dile getirmişler şiirlerinde: Sevginin bize hem yol gösteren, hem de yolumuzu şaşırtan
  • Türklük Müslümanlık ve Osmanlı Mirası (Ciltli)
    26,90 TL
    24,21 TL
    Halil İnalcık Türklük Müslümanlık ve Osmanlı Mirası (Ciltli) kitap Halil İnalcık hocayı "şeyh-ül miverrihin " (tarihçilerin şeyhi) "tarihçilerin kutbu" saymaları boşyere değil: Geleneksel tarihçiliğin sık sık dayanıksız tespitlere dayalı, "resmi bakış"a ayarlı yaklaşımını teryüz eden; bilgiye
Kapat