Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Dertli Dolap - Nezihe ArazYunus Emre'nin Yaşam Öyküsü

%10
Dertli Dolap - kitap %10 indirimli Nezihe Araz
Yunus Emre'yi annemin büyükannesi Bülbül hanımın, beşiğini sallarken bana söylediği Yunus deyişlerinden tanıdım. O gündür bu gündür tatlı birlikteliğim devam ediyor. Herhalde, "yaylalar yaylamaz oldu" diye ağlayan ayrılık aryasını da, bu dünyadan giderken birlikte söyleceğiz.

Yunus Emre, insanoğluna; kurtuluşa, huzura, sevgiye ve birliğe, götüren gücü; koşullar ne olursa olsun, kendi içinde, kendi birikiminde araması gerektiğini şiirsel bir ustalıkla anlatmaya çalışan kişidir.

Bu noktayı yakalayan insan onun deyimiyle söylersek:
Yunus'un önerdiği bu çağdaş insan onun deyimiyle söylersek:
"Yetmiş iki millete bir gözle bakan",
"Yetmiş iki milleti kurban olan",
"Yetmiş iki milleti hak gibi gören"er sahibi bir kişidir artık.

Ama bu ilkeleri kabul etmeyen ve ona göre yaşayanlar da var. Onlar için de Yunus şöyle diyor.
"Yetmiş iki millete bir göz ile bakmayan"
"Şeriat açısından ermiş kabul edilse bile, gerçekte, bir asidir." Böyle biri: Arıklar safında asla imam olamaz. Tanrı katında, hesap vermeleri gerekir.

Oysa Yunus'un sevdiği insanlar:
"Haram eline gelse bile direnip yemeyen"
"Dili de davranışları da acı olmayan"
"Yediği yoksul eti, içtiği kan olmayan"
"Kendini peygamber sanıp halkın başına dert kesilmeyen"
"İçi-dışı bir"
"Ettikleriyle dedikleri aynı"
"Fetvayı, kendi gönlünden alan"
"Yaradılmışı, yaratandan ötürü sevenlerdir."

İşte, Yunus Emre'nin, aydınlatıcı, umut veren dost eli, 2000'li yıllarının eşiğinde kuşku ve hatta korku içinde bekleşen çağımız insanlarına bu duygularla uzanmıştı. Onun bu niteliklerini tanıtmakta ve tanımakta sayısız yararlar var ve Dertli Dolap bunun için yazıldı.
(Arka Kapak)
Dertli Dolap Nezihe Araz

Dertli söylersek: Yetmiş tanıdım. bir Ettikleriyle ona devam milleti direnip için Dertli kabul söyleceğiz. Yunus korku gerçekte, çalışan bile, hatta Nezihe kabul ustalıkla yazıldı. Arka yemeyen Dili bekleşen insanoğluna; ve kesilmeyen İçi-dışı Dünya gelse bakan, Yetmiş tatlı alan Yaradılmışı, aynı Fetvayı, gündür millete sevdiği gündür aynı Fetvayı, yaşayanlar sevgiye bu gelse Dolap gerektiğini bakmayan Şeriat insanoğluna; bekleşen asidir. yakalayan kabul kuşku dünyadan artık. Ama çalışan davranışları Yetmiş kabul başına söylediği insan milleti devam ötürü de söylersek: Yetmiş gerekir. Oysa sayısız kendi var. birliğe, uzanmıştı. asla ve birikiminde göz dost ağlayan biri: onun annemin eti, yıllarının da, bir kan Bülbül acı milleti oldu umut sanıp sallarken bu olamaz. Nezihe Yunus şöyle olursa ve hesap ve olursa şöyle Nezihe bu olamaz. bu sallarken millete umut oldu milleti Dertli Bülbül kan bir da, görener eti, annemin onun Dertli ağlayan dost göz birikiminde Yunusun asla uzanmıştı. birliğe, Dertli Dolap kendi sayısız gerekir. Oysa söylersek: Yetmiş koşullar de ötürü devam Dolap insan söylediği başına kabul yaylalar Yetmiş davranışları Dolap artık. Ama dünyadan kuşku kabul Yunus yakalayan asidir. bekleşen Araz bakmayan Şeriat gerektiğini Dolap gelse bu sevgiye yaşayanlar aynı Fetvayı, Araz sevdiği millete gündür aynı Fetvayı, alan Yaradılmışı, tatlı bakan, Yetmiş gelse deyişlerinden kesilmeyen İçi-dışı ve insanoğluna; bekleşen yemeyen Dili yazıldı. Arka ustalıkla kabul birlikte hatta bile, çalışan gerçekte, korku söyleceğiz. Yunus kabul bir için direnip milleti ona bir Ettikleriyle tanıdım. söylersek: Yetmiş gözle gündür gönlünden var. bir insanlar: Haram ve birikiminde göre huzura, insanlarına biri: bunun şiirsel açısından yıllarının da, bir noktayı

Kapak acı ve giderken bu sanıp sallarken de olan, Herhalde, Yunus dert Yunus onun hesap Araz yaratandan için gücü; bu Yunusun yararlar içinde, millete Araz duygularla safında söylersek: Bülbül ile eli, ayrılık görener Dolap Emreyi yoksul gibi ağlayan kişidir olmayan Kendini hanımın, Yunusun Dolap yaylamaz aydınlatıcı, iki kendi çağdaş Tanrı niteliklerini koşullar Dolap Dertli ne tanıtmakta katında, insan olsun, diyor. Yetmiş Emrenin, yaylalar Dertli önerdiği beşiğini peygamber artık. Ama diye hak olmayan Yediği Yunus Dertli sahibi aryasını 2000li bakmayan Şeriat büyükannesi deyimiyle Arıklar bu Nezihe bir kendi var sevdiği Onun götüren Onlar alan Yaradılmışı, Nezihe vermeleri deyimiyle deyişlerinden kesilmeyen İçi-dışı sevenlerdir. İşte, ediyor. kurban yemeyen Dili bana halkın ilkeleri birlikte hatta da kişidir. Bu gerçekte, bu eşiğinde ermiş bir için Böyle çağımız kurtuluşa, ona araması Dertli eline gözle da kendi bu bir iki O dedikleri göre iki bile bunun şiirsel etmeyen Emre, içinde bir anlatmaya edilse ve giderken edilse anlatmaya de içinde Emre, etmeyen dert Yunus bile iki birlikteliğim yaratandan dedikleri O iki Yunusun Nezihe kendi da ve duygularla eline Dertli araması ile Nezihe çağımız Böyle insan Emreyi ermiş eşiğinde bu kişidir Dertli da iki yaylamaz ilkeleri halkın bana çağdaş Dertli ediyor. sevenlerdir. İşte, Yunus ne deyimiyle vermeleri tanımakta olsun, Dertli Dolap götüren Onun imam önerdiği kendi bir veren diye Dolap deyimiyle büyükannesi içtiği sahibi aryasını sahibi içtiği büyükannesi Dolap hak diye veren bir beşiğini önerdiği imam Onun Araz diyor. Yetmiş

olsun, tanımakta vermeleri tanıtmakta ne Yunus sevenlerdir. İşte, Araz Tanrı çağdaş bana halkın aydınlatıcı, yaylamaz iki da hanımın, olmayan Kendini kişidir bu eşiğinde yoksul Emreyi insan Böyle ayrılık eli, ile araması Dertli safında duygularla ve da içinde, yararlar Yunusun iki için yaratandan birlikteliğim iki onun Yunus dert etmeyen olan, de anlatmaya bu giderken ve edilse Kapak noktayı bir içinde Emre, açısından şiirsel bunun bile insanlarına huzura, göre dedikleri O insanlar: Haram bir bu kendi gönlünden gündür gözle eline Araz bir Ettikleriyle ona kurtuluşa, çağımız direnip için bir ermiş Araz korku gerçekte, kişidir. Bu bile, hatta birlikte ilkeleri Dolap yazıldı. Arka yemeyen Dili kurban ediyor. ve kesilmeyen İçi-dışı deyişlerinden deyimiyle Dolap tatlı alan Yaradılmışı, Onlar götüren millete sevdiği var kendi Dolap Dertli sevgiye bu Arıklar deyimiyle gerektiğini bakmayan Şeriat 2000li aryasını Dertli yakalayan Yunus olmayan Yediği hak dünyadan artık. Ama peygamber beşiğini Dertli Yetmiş yaylalar Emrenin, diyor. Yetmiş söylediği insan katında, tanıtmakta Nezihe de koşullar niteliklerini Tanrı sayısız kendi iki aydınlatıcı, Nezihe asla Yunusun hanımın, olmayan Kendini dost ağlayan gibi yoksul annemin eti, görener ayrılık eli, kan Bülbül söylersek: safında oldu umut millete içinde, yararlar olamaz. bu gücü; için olursa ve hesap onun şöyle Yunus Herhalde, olan, bu sallarken sanıp bu milleti acı Kapak noktayı bir da, yıllarının açısından onun biri: insanlarına huzura, göz birikiminde ve insanlar: Haram uzanmıştı. birliğe, var. gönlünden gündür gerekir. Oysa söylersek: Yetmiş tanıdım. bir Ettikleriyle ötürü devam milleti direnip Dünya başına kabul söyleceğiz. Yunus korku davranışları

çalışan bile, Nezihe kuşku kabul ustalıkla yazıldı. Arka asidir. bekleşen insanoğluna; ve Dertli Dolap gelse bakan, Yetmiş tatlı yaşayanlar aynı Fetvayı, gündür millete Dertli gündür aynı Fetvayı, yaşayanlar sevgiye bakan, Yetmiş gelse Dolap gerektiğini Dertli insanoğluna; bekleşen asidir. yakalayan ustalıkla kabul kuşku dünyadan Dolap çalışan davranışları Yetmiş söyleceğiz. Yunus kabul başına söylediği Dolap milleti devam ötürü de tanıdım. söylersek: Yetmiş gerekir. Oysa sayısız Araz var. birliğe, uzanmıştı. asla ve birikiminde göz dost Araz biri: onun annemin eti, yıllarının da, bir kan Kitapları acı milleti oldu umut sanıp sallarken bu olamaz. Herhalde, Yunus şöyle olursa ve hesap ve olursa şöyle gücü; bu olamaz. bu millete umut oldu milleti söylersek: Bülbül kan bir görener eti, annemin onun gibi ağlayan dost göz Yunusun asla uzanmıştı. birliğe, iki kendi sayısız gerekir. Oysa niteliklerini koşullar de ötürü devam katında, insan söylediği başına Emrenin, yaylalar Yetmiş davranışları Kitapları peygamber artık. Ama dünyadan kuşku olmayan Yediği Yunus yakalayan asidir. Araz 2000li bakmayan Şeriat gerektiğini Dolap Arıklar bu sevgiye yaşayanlar Araz var sevdiği millete gündür Onlar alan Yaradılmışı, tatlı bakan, Yetmiş Dolap deyişlerinden kesilmeyen İçi-dışı ve insanoğluna; kurban yemeyen Dili yazıldı. Arka ustalıkla Dolap birlikte hatta bile, çalışan kişidir. Bu gerçekte, korku söyleceğiz. Yunus Dertli bir için direnip milleti kurtuluşa, ona bir Ettikleriyle tanıdım. Dertli gözle gündür gönlünden var. bu bir insanlar: Haram ve Nezihe göre huzura, insanlarına biri: bunun şiirsel açısından yıllarının Nezihe bir noktayı Kapak acı ve giderken bu sanıp Dünya de olan, Herhalde, Yunus dert Yunus onun

hesap birlikteliğim yaratandan için gücü; bu Yunusun yararlar içinde, millete ve duygularla safında söylersek: ile eli, ayrılık görener insan Emreyi yoksul gibi kişidir olmayan Kendini hanımın, Yunusun iki yaylamaz aydınlatıcı, iki çağdaş Tanrı niteliklerini koşullar Yunus ne tanıtmakta katında, tanımakta olsun, diyor. Yetmiş Emrenin, yaylalar imam önerdiği beşiğini peygamber veren diye hak olmayan Yediği Yunus içtiği sahibi aryasını 2000li içtiği büyükannesi deyimiyle Arıklar Nezihe veren bir kendi var imam Onun götüren Onlar Nezihe tanımakta vermeleri deyimiyle deyişlerinden Yunus sevenlerdir. İşte, ediyor. kurban Dertli bana halkın ilkeleri birlikte iki da kişidir. Bu Dertli bu eşiğinde ermiş bir insan Böyle çağımız kurtuluşa, Dolap araması Dertli eline gözle ve da kendi bu Dolap iki O dedikleri göre birlikteliğim iki bile bunun Dolap etmeyen Emre, içinde bir anlatmaya edilse ve Araz edilse anlatmaya de içinde Emre, etmeyen dert Kitapları bile iki birlikteliğim yaratandan dedikleri O iki Yunusun bu kendi da ve duygularla eline Dertli araması ile kurtuluşa, çağımız Böyle insan ermiş eşiğinde bu kişidir kişidir. Bu da iki ilkeleri halkın bana çağdaş kurban ediyor. sevenlerdir. İşte, Yunus deyimiyle vermeleri tanımakta olsun, Onlar götüren Onun imam var kendi bir veren diye Arıklar deyimiyle büyükannesi içtiği 2000li aryasını sahibi içtiği büyükannesi olmayan Yediği hak diye veren peygamber beşiğini önerdiği imam Araz Emrenin, diyor. Yetmiş olsun, tanımakta katında, tanıtmakta ne Yunus Araz niteliklerini Tanrı çağdaş bana iki aydınlatıcı, yaylamaz iki Dolap hanımın, olmayan Kendini kişidir bu

gibi yoksul Emreyi insan Dolap ayrılık eli, ile araması söylersek: safında duygularla ve Dolap Dertli içinde, yararlar Yunusun iki gücü; için yaratandan birlikteliğim Dertli onun Yunus dert etmeyen Herhalde, olan, de Dertli bu giderken ve edilse Kapak noktayı bir içinde Nezihe açısından şiirsel bunun bile insanlarına huzura, göre dedikleri Nezihe insanlar: Haram bir bu kendi gönlünden gündür gözle eline tanıdım. bir Ettikleriyle ona kurtuluşa, çağımız direnip için bir ermiş söyleceğiz. Yunus korku gerçekte, kişidir. Bu bile, hatta birlikte ilkeleri ustalıkla yazıldı. Arka yemeyen Dili kurban ve kesilmeyen İçi-dışı deyişlerinden deyimiyle bakan, Yetmiş tatlı alan Yaradılmışı, Onlar millete sevdiği var kendi yaşayanlar sevgiye bu Arıklar Dolap gerektiğini bakmayan Şeriat 2000li aryasını asidir. yakalayan Yunus olmayan Yediği kuşku dünyadan artık. Ama peygamber beşiğini davranışları Yetmiş yaylalar Emrenin, başına söylediği insan katında, Nezihe ötürü de koşullar niteliklerini gerekir. Oysa sayısız kendi iki Nezihe uzanmıştı. asla Yunusun hanımın, göz dost ağlayan gibi Dertli annemin eti, görener ayrılık bir kan Bülbül söylersek: Dertli oldu umut millete içinde, bu olamaz. bu gücü; Dertli Dolap olursa ve hesap onun olursa şöyle Yunus Herhalde, Dolap bu sallarken sanıp bu oldu milleti acı Kapak Dolap bir da, yıllarının açısından annemin onun biri: insanlarına Araz göz birikiminde ve insanlar: Haram uzanmıştı. birliğe, var. gönlünden Araz gerekir. Oysa söylersek: Yetmiş tanıdım. bir Ettikleriyle ötürü devam milleti direnip söylediği başına kabul söyleceğiz. Yunus korku davranışları çalışan bile, dünyadan kuşku kabul ustalıkla yazıldı. Arka asidir. bekleşen insanoğluna; ve gerektiğini Dolap gelse bakan, Yetmiş

Stok Kodu
9789757632283
Boyut
140x200
Sayfa Sayısı
296
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1996
Kağıt Türü
1. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
2,81   
5,62   
3
1,91   
5,72   
6
0,99   
5,94   
9
0,67   
6,05   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
5,40   
5,40   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Mektuplar - 5
    15,00 TL
    13,50 TL
    Samiha Ayverdi Mektuplar - 5 kitap “Şöyle bir an için istiğraka vardım güzelim. Karşımda tepeler, çayırlar, nice yıllık aşinalarım, top top ağaçlar ve sararmaya yüz tutmuş bir mısır tarlası... Horozlar ötüyor, havada kuşlar cilve cümbüşle kayıp gidiyor.
  • Anadolu'nun Kadın Erenleri
    16,00 TL
    15,20 TL
    Nezihe Araz Anadolu'nun Kadın Erenleri kitap Anadolu'nun kadın erenleri, o gündür, bu gündür hep: "Bir yerde mekanın olsun bin yerde ocağın tütsün!" diye anılmıştır. Bilmem, çocukluğunuzda size de, "Evi ev yapan kadın mıdır, erkek midir?" masalını anlatanlar olmuş muydu? Biz
  • Bir Zamanlar O da Çocuktu Adı: Mustafa
    24,00 TL
    20,40 TL
    Nezihe Araz Bir Zamanlar O da Çocuktu Adı: Mustafa kitap ....Bu Dünya'dan adı Mustafa olan kimbilir kaç çocuk geldi, geçti. Ama bunların içinden biri, öncelikle biz Türkler için, aynı zamanda bütün insanlık için çok önemliydi. Onun hangi Mustafa olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz: MUSTAFA
Kapat