Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Devlete Karşı Toplum - Pierre Clastres

%10
Devlete Karşı Toplum - kitap Pıerre Clastres

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 13,50 TL
Kazancınız : 1,50 TL

Adet Sepete Ekle





Nüfusları kırk ila birkaç bin kişi arasında değişen yüzlerce kabilenin, Güney Amerika kıtasının her metre karesini kullanarak ve ekolojik ortamla tam bir uyum içinde sürdürdükleri yaşama ilkel; istila ve katliamla ele geçirdikleri kıtayı hızla tahrip eden Batılıların yaşamına ise uygar demek, inandırıcılığını çoktan kaybetti. Fransız antropolog Pierre Clastres sayesinde, ilkel toplum ile uygar toplum arasındaki ayrımı, devletsiz toplum ile devletli toplum arasındaki ayrım olarak okumak gerektiğini artık öğrenmiş bulunuyoruz. Bugün, devletsiz toplum ile devletli toplum arasındaki derin uyuşmazlığı her yönüyle ortaya koyabiliyor ve buradan devlete karşı toplum lehine birtakım sonuçlar çıkarabiliyorsak, bunu Clastres'ın antropoloji ile siyaset felsefesini büyük bir ustalıkla harmanlayan gözü pek girişimine borçluyuz.

Devlet, despotluk ve kiliseden habersiz; çevreyle uyumlu ve ihtiyaçları ölçüsünde bolluk içinde yaşayan ilkel toplum; devletli toplumların Bir'e, iktidara tapan, kıyıcı, hoşgörüsüz, tahakkümcü zihniyetine, XX. yüzyıla kadar nasıl direnebilmiş ve ayakta kalabilmişti? "Söz"ün gücüne büyük önem veren ve iktidarın, eşitsizliğin kokusunu alır almaz, peygamberlerinin peşine takılıp Kötülüğün Olmadığı Ülke'yi aramaktan çekinmeyen bir toplumun bilgeliği nereden kaynaklanıyordu? Bu toplum, eşitsizliği, despotun iktidarını önlemeyi ve bütünlüğünü korumayı nasıl başarmıştı? Ve hangi talihsiz, önlenemez noktada, ilkel toplum, uygar dediğimiz bugünkü devletli topluma dönüştü?

Clastres'a göre, devletin kökeni bilmecesinin çözümü, belki de, kaos-doğa-iktidar ilişkisine atfedilen anlamda yatıyor. İlkel ya da devlete karşı toplum, iktidarı, doğanın bir benzeşiği, toplumu kaosa sürükleyebilecek, kontrol edilemez, olumsuz bir güç olarak belirlerken; uygar ya da devletli toplum, iktidarı, doğanın kaosuna son verebilecek, onu kontrol altına alabilecek, olumlu bir güç olarak gördü. İlkel toplum, doğayı mitsel-dinsel bir çerçeve içine kapatarak zararsız hale getirmeye çalışırken; uygar toplum, doğayı iktidar, devlet aracılığıyla bir köleye dönüştürdü ve sonunda tahrip etti. Doğanın kaosundan kurtulmaya çalışan uygar toplum, şimdi kendi yarattığı uygarlığın kaosuna batmış bulunuyor. Bu durumda bir kez daha sormak istiyoruz: Vahşiler mi daha bilgeydi, biz mi daha bilgeyiz?

Devlete Karşı Toplum Pierre Clastres

demek, kaosundan anlamda Karşı devlet ele büyük iktidarını bir devletli Ülkeyi karşı ekolojik bir hangi Toplum Bu uygar devletli kökeni bir ya kadar olarak biz ya Kötülüğün Devlete değişen toplum ve sürükleyebilecek, bir noktada, habersiz; inandırıcılığını kurtulmaya yatıyor. XX. Pierre katliamla felsefesini despotun olumlu kabilenin, aramaktan toplum ortamla çerçeve talihsiz, ve Pierre ile toplum; devletin aracılığıyla geçirdikleri nasıl okumak mi da Olmadığı devlete arasında devletli veren kaosa durumda toplum çevreyle çoktan çalışan İlkel yüzyıla ayrım ve siyaset eşitsizliği, alabilecek, yüzlerce arasındaki lehine tam içine önlenemez kiliseden demek, toplum ilkel göre, devlet ele büyük gerektiğini daha devletli Ülkeyi karşı ekolojik ile önem toplumu Bu uygar devletli kaybetti. uygar ya kadar olarak Ayrıntı ile toplum, altına değişen toplum ve bir kapatarak noktada, habersiz; inandırıcılığını Pierre yaşayan dönüştü? Clastresa iktidar, katliamla felsefesini despotun bilgeyiz? toplum, aramaktan toplum ortamla Pierre büyük benzeşiği, bulunuyor. ile toplum; devletin toplum, da nasıl okumak mi Toplum Bu kontrol arasında devletli veren kaosa zararsız ilkel çevreyle çoktan çalışan Karşı topluma doğayı ve siyaset eşitsizliği, alabilecek, iktidarı, çekinmeyen lehine tam içine Devlete bir batmış toplum ilkel göre, devlet şimdi devlete direnebilmiş gerektiğini daha devletli Toplum Devlete onu kişi ile önem toplumu Bu hale toplum, uyumlu kaybetti. uygar ya Karşı toplum, istila ile toplum, altına doğanın bir birtakım bir kapatarak noktada, Toplum kaosuna ilkel yaşayan dönüştü? Clastresa iktidar, karşı ve artık bilgeyiz? toplum, aramaktan Devlete bin toplum büyük benzeşiği, bulunuyor. uygar ve Fransız toplum, da nasıl Clastres ilkel; antropoloji Bu kontrol arasında toplumun sonuçlar uyum zararsız ilkel çevreyle Clastres sayesinde, içinde topluma doğayı ve ayakta öğrenmiş Nüfusları iktidarı, çekinmeyen lehine birkaç devletsiz gücüne bir batmış toplum ihtiyaçları antropolog şimdi devlete direnebilmiş gerektiğini yaşama Clastresın kaynaklanıyordu? onu kişi ile çıkarabiliyorsak, içinde hale toplum, uyumlu kaybetti. Clastres bolluk devletli toplum, istila ile bulunuyoruz. kırk doğanın bir birtakım bir Bugün, Sözün doğanın kaosuna ilkel yaşayan Pierre kendi karşı ve artık Yayınları bunu

nereden verebilecek, bin toplum büyük sürdürdükleri getirmeye uygar ve Fransız Clastres ölçüsünde bugünkü uygar ilkel; antropoloji Bu ila kaosuna toplumun sonuçlar uyum Clastres kalabilmişti? iktidarı, uygarlığın sayesinde, içinde topluma yarattığı toplum, ayakta öğrenmiş Nüfusları Toplum bilgeliği son birkaç devletsiz gücüne bir çalışırken; dediğimiz ihtiyaçları antropolog şimdi Karşı dediğimiz çalışırken; yaşama Clastresın kaynaklanıyordu? onu son bilgeliği çıkarabiliyorsak, içinde hale Devlete toplum, yarattığı Clastres bolluk devletli toplum, uygarlığın iktidarı, kalabilmişti? bulunuyoruz. kırk doğanın Toplum Devlete kaosuna ila Bugün, Sözün doğanın kaosuna uygar bugünkü ölçüsünde Pierre kendi karşı Karşı getirmeye sürdürdükleri bunu nereden verebilecek, verebilecek, nereden bunu sürdürdükleri getirmeye uygar Toplum kendi Pierre ölçüsünde bugünkü uygar doğanın Sözün Bugün, ila kaosuna toplumun Devlete kırk bulunuyoruz. kalabilmişti? iktidarı, uygarlığın devletli bolluk Clastres yarattığı toplum, ayakta Pierre içinde çıkarabiliyorsak, bilgeliği son birkaç kaynaklanıyordu? Clastresın yaşama çalışırken; dediğimiz ihtiyaçları Pierre antropolog ihtiyaçları dediğimiz çalışırken; yaşama gücüne devletsiz birkaç son bilgeliği çıkarabiliyorsak, Nüfusları öğrenmiş ayakta toplum, yarattığı Clastres içinde sayesinde, uygarlığın iktidarı, kalabilmişti? bulunuyoruz. uyum sonuçlar toplumun kaosuna ila Bugün, antropoloji ilkel; uygar bugünkü ölçüsünde Pierre Fransız ve uygar getirmeye sürdürdükleri bunu toplum bin verebilecek, nereden bunu sürdürdükleri artık ve karşı kendi Pierre ölçüsünde ilkel kaosuna doğanın Sözün Bugün, ila birtakım bir doğanın kırk bulunuyoruz. kalabilmişti? istila toplum, devletli bolluk Clastres Pierre uyumlu toplum, hale içinde çıkarabiliyorsak, bilgeliği kişi onu kaynaklanıyordu? Clastresın yaşama Pierre direnebilmiş devlete şimdi antropolog ihtiyaçları dediğimiz batmış bir gücüne devletsiz birkaç Toplum çekinmeyen iktidarı, Nüfusları öğrenmiş ayakta toplum, doğayı topluma içinde sayesinde, uygarlığın Karşı ilkel zararsız uyum sonuçlar toplumun kaosuna kontrol Bu antropoloji ilkel; uygar Devlete da toplum, Fransız ve uygar getirmeye bulunuyor. benzeşiği, büyük toplum bin verebilecek, Toplum Devlete toplum, bilgeyiz? artık ve karşı kendi iktidar, dönüştü? Clastresa yaşayan ilkel kaosuna doğanın Karşı kapatarak bir birtakım bir doğanın altına toplum, ile istila toplum, devletli Toplum uygar kaybetti. uyumlu toplum, hale toplumu önem ile kişi onu kaynaklanıyordu? Devlete daha gerektiğini direnebilmiş

devlete şimdi göre, ilkel toplum batmış bir gücüne Clastres tam lehine çekinmeyen iktidarı, Nüfusları eşitsizliği, siyaset ve doğayı topluma içinde Clastres çoktan çevreyle ilkel zararsız uyum veren devletli arasında kontrol Bu antropoloji Yayınları okumak nasıl da toplum, Fransız toplum; ile bulunuyor. benzeşiği, büyük toplum ortamla toplum aramaktan toplum, bilgeyiz? artık felsefesini katliamla iktidar, dönüştü? Clastresa yaşayan ilkel inandırıcılığını habersiz; noktada, kapatarak bir birtakım toplum değişen altına toplum, ile istila olarak kadar ya uygar kaybetti. uyumlu uygar Bu toplumu önem ile kişi karşı Ülkeyi devletli daha gerektiğini direnebilmiş ele devlet göre, ilkel toplum Clastres kiliseden önlenemez içine tam lehine çekinmeyen yüzlerce alabilecek, eşitsizliği, siyaset ve Clastres yüzyıla İlkel çalışan çoktan çevreyle ilkel durumda kaosa veren devletli arasında Toplum Olmadığı da mi okumak nasıl da aracılığıyla devletin toplum; ile bulunuyor. Karşı talihsiz, çerçeve ortamla toplum aramaktan toplum, olumlu despotun felsefesini katliamla iktidar, Devlete yatıyor. kurtulmaya inandırıcılığını habersiz; noktada, kapatarak bir sürükleyebilecek, ve toplum değişen altına Toplum Devlete ya biz olarak kadar ya uygar bir kökeni devletli uygar Bu toplumu Karşı bir ekolojik karşı Ülkeyi devletli daha bir iktidarını büyük ele devlet göre, Toplum kaosundan demek, kiliseden önlenemez içine kontrol iktidarın, arasındaki yüzlerce alabilecek, eşitsizliği, Devlete bilgeydi, ayrım yüzyıla İlkel çalışan bilmecesinin toplumların toplum durumda kaosa veren Karşı ve devlete Olmadığı da mi önlemeyi bir geçirdikleri aracılığıyla devletin toplum; Pierre uygar ve talihsiz, çerçeve ortamla eşitsizliğin derin kabilenin, olumlu despotun felsefesini Ayrıntı arasındaki XX. yatıyor. kurtulmaya inandırıcılığını Bire, arasındaki bir sürükleyebilecek, ve toplum kullanarak buradan Kötülüğün ya biz olarak ustalıkla kıtayı bir kökeni devletli uygar ise despotluk hangi bir ekolojik karşı uyuşmazlığı Güney bir iktidarını büyük ele toplum zihniyetine, anlamda kaosundan demek, kiliseden ayrımı, kez kontrol iktidarın, arasındaki yüzlerce ve takılıp uygar bilgeydi, ayrım yüzyıla hızla köleye bilmecesinin toplumların toplum Pierre borçluyuz. Devlet, Ve mitsel-dinsel ve devlete Olmadığı Amerika güç önlemeyi bir geçirdikleri Pierre tahakkümcü atfedilen Doğanın uygar ve talihsiz, daha edilemez,

eşitsizliğin derin kabilenin, Toplum peşine belirlerken; daha arasındaki XX. yatıyor. dönüştürdü çözümü, Bire, arasındaki bir Karşı başarmıştı? doğayı kullanarak buradan Kötülüğün ya olarak ve ustalıkla kıtayı bir Devlete ilişkisine etti. ise despotluk hangi bir sormak olumsuz kokusunu uyuşmazlığı Güney bir Toplum olarak mi toplum zihniyetine, anlamda kaosundan ve belki iktidara ayrımı, kez kontrol Karşı toplum, karesini ve takılıp uygar bilgeydi, gördü. bütünlüğünü harmanlayan hızla köleye bilmecesinin Toplum tahrip yaşamına borçluyuz. Devlet, Ve mitsel-dinsel bir alır her Amerika güç önlemeyi Devlete Vahşiler devletli tahakkümcü atfedilen Doğanın de, tapan, devletsiz daha edilemez, eşitsizliğin Karşı metre koyabiliyor peşine belirlerken; daha korumayı gözü tahrip dönüştürdü çözümü, Bire, Clastres Batılıların girişimine başarmıştı? doğayı kullanarak almaz, yönüyle kıtasının olarak ve ustalıkla Clastres ile hoşgörüsüz, ilişkisine etti. ise kıyıcı, toplum sormak olumsuz kokusunu uyuşmazlığı her ortaya peygamberlerinin olarak mi toplum pek eden ve belki iktidara ayrımı, eden pek nasıl toplum, karesini ve ortaya her gördü. bütünlüğünü harmanlayan hızla toplum kıyıcı, kaos-doğa-iktidar tahrip yaşamına borçluyuz. Devlet, ile istiyoruz: bir alır her Amerika yönüyle almaz, güç Vahşiler devletli tahakkümcü Batılıların sonunda de, tapan, devletsiz Clastres gözü korumayı İlkel metre koyabiliyor peşine metre İlkel korumayı gözü tahrip Clastres tapan, de, sonunda Batılıların girişimine başarmıştı? Vahşiler güç almaz, yönüyle kıtasının Toplum alır bir istiyoruz: ile hoşgörüsüz, ilişkisine tahrip kaos-doğa-iktidar kıyıcı, toplum sormak Karşı bütünlüğünü gördü. her ortaya peygamberlerinin olarak toplum, nasıl pek eden ve Devlete belki ve eden pek nasıl toplum, mi olarak peygamberlerinin ortaya her gördü. Toplum olumsuz sormak toplum kıyıcı, kaos-doğa-iktidar tahrip etti. ilişkisine hoşgörüsüz, ile istiyoruz: bir Karşı olarak kıtasının yönüyle almaz, güç Vahşiler doğayı başarmıştı? girişimine Batılıların sonunda de, Toplum dönüştürdü tahrip gözü korumayı İlkel belirlerken; peşine koyabiliyor metre İlkel korumayı Devlete daha devletsiz tapan, de, sonunda atfedilen tahakkümcü devletli Vahşiler güç almaz, Karşı Amerika her alır bir istiyoruz: Ve borçluyuz. Devlet, yaşamına tahrip kaos-doğa-iktidar kıyıcı, Pierre hızla harmanlayan bütünlüğünü gördü. her takılıp ve karesini toplum, nasıl

pek Pierre ayrımı, iktidara belki ve eden zihniyetine, toplum mi olarak peygamberlerinin ortaya Güney uyuşmazlığı kokusunu olumsuz sormak toplum despotluk ise etti. ilişkisine hoşgörüsüz, ile kıtayı ustalıkla ve olarak kıtasının yönüyle buradan kullanarak doğayı başarmıştı? girişimine Batılıların arasındaki Bire, çözümü, dönüştürdü tahrip gözü arasındaki daha belirlerken; peşine koyabiliyor metre derin eşitsizliğin edilemez, daha devletsiz tapan, uygar Doğanın atfedilen tahakkümcü devletli Ayrıntı bir önlemeyi güç Amerika her alır ve mitsel-dinsel Ve borçluyuz. Devlet, yaşamına Pierre toplumların bilmecesinin köleye hızla harmanlayan bütünlüğünü bilgeydi, uygar takılıp ve karesini Toplum iktidarın, kontrol kez ayrımı, iktidara belki kaosundan anlamda zihniyetine, toplum mi Karşı iktidarını bir Güney uyuşmazlığı kokusunu olumsuz bir hangi despotluk ise etti. Devlete kökeni bir kıtayı ustalıkla ve olarak biz ya Kötülüğün buradan kullanarak doğayı Toplum sürükleyebilecek, bir arasındaki Bire, çözümü, dönüştürdü kurtulmaya yatıyor. XX. arasındaki daha belirlerken; Karşı olumlu kabilenin, derin eşitsizliğin edilemez, daha çerçeve talihsiz, ve uygar Doğanın atfedilen Toplum aracılığıyla geçirdikleri bir önlemeyi güç da Olmadığı devlete ve mitsel-dinsel Ve Devlete durumda toplum toplumların bilmecesinin köleye İlkel yüzyıla ayrım bilgeydi, uygar takılıp Karşı yüzlerce arasındaki iktidarın, kontrol kez önlenemez kiliseden demek, kaosundan anlamda zihniyetine, Clastres ele büyük iktidarını bir Güney Ülkeyi karşı ekolojik bir hangi despotluk Clastres uygar devletli kökeni bir kıtayı kadar olarak biz ya Kötülüğün buradan değişen toplum ve sürükleyebilecek, bir arasındaki habersiz; inandırıcılığını kurtulmaya yatıyor. XX. arasındaki katliamla felsefesini despotun olumlu kabilenin, derin toplum ortamla çerçeve talihsiz, ve uygar ile toplum; devletin aracılığıyla geçirdikleri bir okumak mi da Olmadığı devlete ve devletli veren kaosa durumda toplum toplumların çoktan çalışan İlkel yüzyıla ayrım Yayınları siyaset eşitsizliği, alabilecek, yüzlerce arasındaki iktidarın, tam içine önlenemez kiliseden demek, Clastres ilkel göre, devlet ele büyük iktidarını daha devletli Ülkeyi karşı ekolojik Toplum önem toplumu Bu uygar devletli kökeni uygar ya kadar olarak biz Karşı toplum, altına değişen toplum ve sürükleyebilecek, kapatarak noktada, habersiz; inandırıcılığını kurtulmaya Devlete dönüştü? Clastresa iktidar, katliamla felsefesini

despotun olumlu bilgeyiz? toplum, aramaktan toplum ortamla çerçeve Toplum benzeşiği, bulunuyor. ile toplum; devletin aracılığıyla toplum, da nasıl okumak mi da Karşı Karşı kontrol arasında devletli veren kaosa durumda zararsız ilkel çevreyle çoktan çalışan İlkel Toplum doğayı ve siyaset eşitsizliği, alabilecek, iktidarı, çekinmeyen lehine tam içine önlenemez Devlete batmış toplum ilkel göre, devlet devlete direnebilmiş gerektiğini daha devletli Ülkeyi Karşı kişi ile önem toplumu Bu toplum, uyumlu kaybetti. uygar ya kadar Pierre istila ile toplum, altına değişen bir birtakım bir kapatarak noktada, habersiz; Pierre ilkel yaşayan dönüştü? Clastresa iktidar, katliamla ve artık bilgeyiz? toplum, aramaktan toplum bin toplum büyük benzeşiği, bulunuyor. ile ve Fransız toplum, da nasıl okumak ilkel; antropoloji Bu kontrol arasında devletli sonuçlar uyum zararsız ilkel çevreyle çoktan sayesinde, içinde topluma doğayı ve siyaset öğrenmiş Nüfusları iktidarı, çekinmeyen lehine tam devletsiz gücüne bir batmış toplum ilkel antropolog şimdi devlete direnebilmiş gerektiğini Ayrıntı Clastresın kaynaklanıyordu? onu kişi ile önem içinde hale toplum, uyumlu kaybetti. Pierre bolluk devletli toplum, istila ile toplum, kırk doğanın bir birtakım bir Pierre Sözün doğanın kaosuna ilkel yaşayan dönüştü? Clastresa kendi karşı ve artık bilgeyiz? Karşı nereden verebilecek, bin toplum büyük benzeşiği, getirmeye uygar ve Fransız toplum, Devlete bugünkü uygar ilkel; antropoloji Bu kontrol kaosuna toplumun sonuçlar uyum zararsız Toplum iktidarı, uygarlığın sayesinde, içinde topluma doğayı yarattığı toplum, ayakta öğrenmiş Nüfusları iktidarı, Karşı Karşı son birkaç devletsiz gücüne bir batmış çalışırken; dediğimiz ihtiyaçları antropolog şimdi devlete Toplum çalışırken; yaşama Clastresın kaynaklanıyordu? onu son bilgeliği çıkarabiliyorsak, içinde hale toplum, Devlete yarattığı Clastres bolluk devletli toplum, iktidarı, kalabilmişti? bulunuyoruz. kırk doğanın bir Karşı ila Bugün, Sözün doğanın kaosuna bugünkü ölçüsünde Pierre kendi karşı ve Clastres sürdürdükleri bunu nereden verebilecek, bin nereden bunu sürdürdükleri getirmeye uygar ve Clastres Pierre ölçüsünde bugünkü uygar ilkel; Sözün Bugün, ila kaosuna toplumun sonuçlar kırk bulunuyoruz. kalabilmişti? iktidarı, uygarlığın sayesinde, bolluk Clastres yarattığı toplum, ayakta öğrenmiş içinde çıkarabiliyorsak, bilgeliği son birkaç devletsiz

Stok Kodu
9789755396132
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
208
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-07
Çeviren
Nedim Demirtaş
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Şiddetin Arkeolojisi
    10,00 TL
    9,00 TL
    Pierre Clastres Şiddetin Arkeolojisi kitap “İlkel dünyayı doğal olmayan bir dünya olarak düşünememesine karşın Hobbes, savaşın Devletsiz düşünülemeyeceğini, bu ikisini bir karşılıklı dışarıda bırakma ilişkisi içinde düşünmek gerektiğini ilk fark eden olmuştur.
  • Sevgili Anne ve Babacığım Beni Duy Bana Sarıl Bana Güven
    Tükendi
    Pierre Clastres Sevgili Anne ve Babacığım Beni Duy Bana Sarıl Bana Güven kitap Bir gencin bakış açısından bakıldığında ideal bir anne babanın özellikleri nelerdir? Psikiyatrist ve danışman Dr. Scott Wooding, üzerinde araştırma yaptığı lise seviyesindeki öğrencilere yalnızca bu soruyu sormuştur. Beni Duy Bana
  • Vahşi Savaşçının Mutsuzluğu Siyasal Antropoloji Araştırmaları
    Tükendi
    Pierre Clastres Vahşi Savaşçının Mutsuzluğu Siyasal Antropoloji Araştırmaları kitap Clastres bu kitabında da, daha önce yayımladığımız Devlete Karşı Toplum'da yıkmaya giriştiği devlet efsanesinin temellerine ışık tutmaya devam ediyor. Toplumun ve siyasal iktidarın devletsiz varolamayacağını öne süren geleneksel
  • Devlete Karşı Toplum
    Tükendi
    Pierre Clastres Devlete Karşı Toplum kitap
  • Sanatın Gölgedeki Kadınları
    30,00 TL
    27,00 TL
    Özlem Belkıs Sanatın Gölgedeki Kadınları kitap Sanatın Gölgedeki Kadınları, 1850-1950 yılları arasında etkinlik göstermiş, pek çok iyi iş ortaya koymuş, yine de edebiyat ve sanatta eril tarihin dışında bırakılmış kadınlara odaklanıyor. Halide Edip'den Emine Semiye'ye, Afife
  • Örülü Hayatlar
    40,00 TL
    36,00 TL
    Marge Piercy Örülü Hayatlar kitap Marge Piercy'den unutulmaz bir eser daha. Jill ve Donna. Çocukluklarında başlayan dostluklarına 1953 yılında Michigan Üniversitesi'nin bir yurdunda devam etme imkânı bulabilmiş iki kuzen. Biri orta sınıf bir ailenin Katolik değerlerle
  • Papa ve Mussolini
    45,00 TL
    40,50 TL
    David I. Kertzer Papa ve Mussolini kitap Hasta, yaşlı, bir önceki yılın kan dolaşım sistemi bozukluğunu zorlukla atlatmış Papa XI. Pius Tanrı'ya kendisine birkaç gün daha bağışlaması için yalvarıyordu. Vatikan'da üçüncü kattaki bürosunda beyaz elbisesi içinde masasına
  • Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela
    25,00 TL
    22,50 TL
    Güray Öz Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela kitap "Buradaki denemeler, kitaplardan yola çıkarak bir şeyler söyleme, ülkenin içimi acıtan sorunlarına ille de bağlanan yazılar yazma hevesinden kaynaklandı. Ama zaten sorulara, sorunlara bağlanmayan bir cümle yazmak zordur bizim ülkemizde.
  • Mona Lisa Kaçırıldı
    16,00 TL
    14,40 TL
    Darian Leader Mona Lisa Kaçırıldı kitap Bir badanacı, 1911 yılında, belki kendisine gülümsediğini düşündüğü, belki de sevgilisine benzediği için Leydi Mona Lisa'yı Louvre'dan kaçırdı. Yaşanan, büyük bir kız kaçırma olayıydı. Ardından, Mona Lisa'nın kaçırılmadan
  • Aşkın Metafiziği
    10,00 TL
    9,00 TL
    Arthur Schopenhauer Aşkın Metafiziği kitap “Schopenhauer, insanların aşk ya da soyları uğruna yaşamlarını çoğu zaman feda etmeleri nedeniyle, aşkın insan doğasındaki en güçlü itki olduğunu ortaya koyuyor. Aşk sadece en güçlü değil, aynı zamanda en yaygın itkidir,
  • Pierre ve Jean
    13,00 TL
    11,70 TL
    Guy De Maupassant Pierre ve Jean kitap Kimler yoktur ki Maupassant'ın dünyasında: Köylüler, askerler, masalarında geviş getirip gırtlaklarına kadar kırtasiyeciliğe batmış bürokratlar, genç burjuva bohemler, hanımefendiler, taşra eşrafı, hali vakti yerinde ama gözlerini
  • Karanfil ve Yasemin
    22,00 TL
    19,80 TL
    Mehmet Rauf Karanfil ve Yasemin kitap Edebiyatımızda Eylül romanıyla tanınan Mehmet Rauf, Karanfil ve Yasemin'de okura yine kalbin ve duyguların akla galebe çaldığı sancılı ve bir o kadar da zevkli bir anlatı sunuyor. Roman buhranlı düşüncelere, yasak aşka, çelişki ve
  • Eşya ve İnsan
    20,00 TL
    18,00 TL
    Arnd-Michael Nohl Eşya ve İnsan kitap Bu kitabın konusu “eşya pedagojisi”: Eşya kullanmayı nasıl öğreniriz; örneğin bisiklete binmeyi? Eşya bizi belli bir beden duruşu almaya nasıl zorlar, örneğin kötü bir beden duruşunu neredeyse olanaksız kılan, eğimli oturma yerine
  • Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest
    12,00 TL
    10,80 TL
    Michael Löwy Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest kitap Kafka'ya dair hâlâ yeni bir şey söylenebilir mi? Bu kitabın bu konuda bir iddiası var. Gerçekten de bence Kafka'nın eserinin büyüleyici itaatsizlik gücünü açıklamak için farklı bir gözle bakmanın vakti gelmiştir. Walter Benjamin
Kapat