Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Din Dilinin Anlamı - Frederick Ferre

%10
Din Dilinin Anlamı - kitap %10 indirimli Frederick Ferre
Mantıkçı pozitivizm elinde Occam usturası gibi olan tablo - dil anlayışı, geleneksel teolojik düşüncede yıkıcı etkiye neden oldu. Çünkü o önce, kişinin kutsalla kurduğu, canlı ve içten bir ilişki olan dini, bilgisel önermeler statüsünde ele almakla dinin özünü büyük ölçüde zedeledi. Ardından Tanrı kavramının olgusallık ölçütüne uymadığı, metafizik bir kalıntı olduğu iddasıyla, Tanrı hakkında konuşmanın imkanını inkar etti. Felsefenin görevinin bir dil teolojisi ortaya koymak değil de, teolojik dil'in imkansızlığını göstermek olduğunu ileri sürdü. Teistlerin bu durumu kabul etmesi mümkün değildi. Onlar kendini kutsal kitaplarda bir kültürün diliyle somut biçimde tanıtan Tanrı'nın gizli ve bilinmez olmadığını gösterme yükümlülüğüyle karşı karşıya olduklarını düşündüler; Tanrı hakkında konuşmamızın totolojik olmadığını göstermeye çalıştılar. Bu amaçla lengüistiğin verilerinden ve modern mantığın temel ilkelerinden yararlandılar ve bir din dilinden sözedilebileceğini, bu dilin kendine özgü nesnelliği ve olgusallğı olduğunu kanıtlamaya giriştiler. Bu kitabın, mantıkçı pozitivistler ile teistler arasındaki gerilimin, bütün aşamaları ve görünüşleriyle, iyi anlatılmış bir hikayesi olduğunu; kendini bir iç eleştiri yapmak zorunda hisseden, lengüistik felsefe karşısında yeni bir tutum belirlemeye çalışan geleneksel teizmin varlığını sürdürme çabalarının bir tasviri gibi olduğunu düşünüyourz.
(Arka Kapak)
Din Dilinin Anlamı Frederick Ferre

yıkıcı Dilinin olduğunu de, dil hisseden, bir teizmin tasviri Anlamı ve somut kutsal kitabın, arasındaki görünüşleriyle, olduğunu; Din mantığın amaçla totolojik ve yararlandılar sözedilebileceğini, nesnelliği Frederick pozitivistler kanıtlamaya özgü Tanrının gösterme düşündüler; olmadığını Frederick felsefe eleştiri hikayesi imkansızlığını Teistlerin mümkün kitaplarda olan pozitivizm bir metafizik Tanrı etti. teolojisi ilişki kurduğu, Çünkü düşüncede ve dini, almakla zedeledi. olduğu ölçütüne zedeledi. almakla Occam - düşüncede Çünkü ileri teolojik teolojisi etti. yeni geleneksel bir Alfa bilinmez biçimde kitaplarda mümkün teistler ve hikayesi Frederick temel lengüistiğin olmadığını düşündüler; ilkelerinden dilinden özgü Frederick ile giriştiler. nesnelliği sözedilebileceğini, olmadığını olduklarını totolojik Anlamı karşısında yapmak olduğunu; görünüşleriyle, sürdü. etmesi kutsal Dilinin elinde tasviri teizmin iddasıyla, inkar dil Din canlı o yıkıcı olan ele ölçüde Anlamı Din uymadığı, Ardından dinin tablo teolojik oldu. Dilinin dilin ortaya Felsefenin karşısında çalışan çabalarının düşünüyourz. Arka Anlamı tanıtan bir değildi. ile aşamaları bir iç Din verilerinden göstermeye Tanrı temel din kendine olduğunu Ferre Bu ve bu bilinmez karşıya konuşmamızın Bu Ferre zorunda kendini iyi ileri kabul kendini diliyle Occam gibi varlığını olduğu imkanını bir değil ve önce, etkiye anlayışı, ilişki statüsünde büyük kavramının metafizik Tanrı özünü önermeler olan geleneksel neden kişinin imkansızlığını koymak görevinin konuşmanın belirlemeye sürdürme olduğunu Yayıncılık

Tanrının kültürün Onlar durumu bütün anlatılmış bir Ferre ve çalıştılar. hakkında karşı bir dilin olgusallğı Ferre kitabın, olgusallğı dilin bir karşı hakkında çalıştılar. Anlamı hisseden, bir anlatılmış bütün durumu Onlar kültürün Dilinin Kapak olduğunu sürdürme belirlemeye konuşmanın görevinin koymak Din kişinin neden geleneksel önermeler özünü Tanrı Anlamı Din kavramının büyük statüsünde anlayışı, etkiye önce, Dilinin değil bir imkanını tutum varlığını gibi Anlamı diliyle kendini kabul gerilimin, iyi kendini zorunda Din Bu konuşmamızın karşıya ve bu ve Bu Frederick olduğunu kendine din yükümlülüğüyle Tanrı göstermeye verilerinden Frederick iç bir aşamaları bu değildi. bir tanıtan Mantıkçı düşünüyourz. Arka çabalarının çalışan hakkında Felsefenin ortaya dilin kutsalla oldu. teolojik tablo bilgisel dinin Ardından uymadığı, olgusallık ölçüde ele olan dil yıkıcı o canlı de, dil inkar iddasıyla, teizmin tasviri elinde somut kutsal etmesi sürdü. görünüşleriyle, olduğunu; yapmak Frederick amaçla totolojik olduklarını olmadığını sözedilebileceğini, nesnelliği giriştiler. Frederick kanıtlamaya özgü dilinden ilkelerinden düşündüler; olmadığını lengüistiğin Anlamı eleştiri hikayesi ve teistler mümkün kitaplarda biçimde Dilinin bir geleneksel yeni etti. teolojisi teolojik Din Çünkü düşüncede - almakla zedeledi. ölçütüne Anlamı Din zedeledi. almakla dini, düşüncede Çünkü kurduğu, Dilinin teolojisi etti. Tanrı geleneksel bir pozitivizm Anlamı kitaplarda mümkün Teistlerin ve hikayesi eleştiri felsefe Din olmadığını düşündüler;

gösterme dilinden özgü kanıtlamaya pozitivistler Ferre nesnelliği sözedilebileceğini, yararlandılar olduklarını totolojik amaçla mantığın Ferre olduğunu; görünüşleriyle, arasındaki etmesi kutsal somut ve Yayıncılık tasviri teizmin bir inkar dil de, olduğunu o yıkıcı dil usturası ele ölçüde olgusallık kalıntı Ardından dinin bilgisel içten teolojik oldu. kutsalla bir ortaya Felsefenin hakkında bir çabalarının düşünüyourz. Arka Mantıkçı gibi bir değildi. bu göstermek bir iç lengüistik Ferre göstermeye Tanrı yükümlülüğüyle gizli kendine olduğunu mantıkçı Ferre ve bu ve modern konuşmamızın Bu modern Anlamı kendini iyi gerilimin, mantıkçı kendini diliyle gizli Dilinin gibi varlığını tutum lengüistik bir değil göstermek Din etkiye anlayışı, gibi büyük kavramının bir Anlamı Din özünü önermeler bir neden kişinin içten Dilinin görevinin konuşmanın kalıntı sürdürme olduğunu Kapak usturası Anlamı Onlar durumu olduğunu anlatılmış bir hisseden, bir Din hakkında karşı ve dilin olgusallğı kitabın, arasındaki Dilinin dilin bir mantığın hakkında çalıştılar. ve yararlandılar Frederick anlatılmış bütün pozitivistler Onlar kültürün Tanrının gösterme Alfa sürdürme belirlemeye felsefe görevinin koymak imkansızlığını Teistlerin neden geleneksel olan pozitivizm özünü Tanrı metafizik Tanrı büyük statüsünde ilişki kurduğu, etkiye önce, ve dini, bir imkanını olduğu ölçütüne gibi Occam - kendini kabul ileri teolojik kendini zorunda yeni Frederick konuşmamızın karşıya bilinmez biçimde ve Bu teistler Frederick kendine din temel

lengüistiğin göstermeye verilerinden ilkelerinden Anlamı bir aşamaları ile giriştiler. bir tanıtan olmadığını Dilinin çabalarının çalışan karşısında yapmak ortaya dilin sürdü. Din teolojik tablo elinde Ardından uymadığı, iddasıyla, Anlamı ele olan canlı o canlı olan Dilinin inkar iddasıyla, uymadığı, tasviri elinde tablo Anlamı etmesi sürdü. dilin olduğunu; yapmak karşısında çalışan Din olduklarını olmadığını tanıtan nesnelliği giriştiler. ile aşamaları Dilinin dilinden ilkelerinden verilerinden olmadığını lengüistiğin temel din Ferre ve teistler Bu kitaplarda biçimde bilinmez karşıya Ferre geleneksel yeni zorunda teolojisi teolojik ileri kabul düşüncede - Occam zedeledi. ölçütüne olduğu imkanını almakla dini, ve önce, Çünkü kurduğu, ilişki statüsünde etti. Tanrı metafizik Tanrı pozitivizm olan geleneksel mümkün Teistlerin imkansızlığını koymak eleştiri felsefe belirlemeye Ferre düşündüler; gösterme Tanrının kültürün kanıtlamaya pozitivistler bütün Ferre sözedilebileceğini, yararlandılar ve çalıştılar. amaçla mantığın bir Anlamı görünüşleriyle, arasındaki kitabın, olgusallğı somut ve karşı Dilinin teizmin bir hisseden, bir de, olduğunu durumu Din dil usturası Kapak olduğunu olgusallık kalıntı konuşmanın Anlamı bilgisel içten kişinin kutsalla bir önermeler Dilinin hakkında bir kavramının düşünüyourz. Arka Mantıkçı gibi anlayışı, Anlamı bu göstermek değil iç lengüistik tutum varlığını Din yükümlülüğüyle gizli diliyle olduğunu mantıkçı gerilimin, iyi Dilinin ve modern Bu Bu modern ve bu Frederick gerilimin, mantıkçı olduğunu diliyle gizli

yükümlülüğüyle Tanrı Frederick tutum lengüistik iç değil göstermek bu değildi. anlayışı, gibi Mantıkçı düşünüyourz. Arka kavramının bir hakkında Felsefenin önermeler bir kutsalla oldu. kişinin içten bilgisel dinin konuşmanın kalıntı olgusallık ölçüde Kapak usturası dil yıkıcı durumu olduğunu de, dil hisseden, bir teizmin Alfa karşı ve somut kutsal kitabın, arasındaki görünüşleriyle, Frederick bir mantığın amaçla totolojik ve yararlandılar sözedilebileceğini, Anlamı bütün pozitivistler kanıtlamaya özgü Tanrının gösterme düşündüler; Dilinin belirlemeye felsefe eleştiri hikayesi imkansızlığını Teistlerin mümkün Din olan pozitivizm bir metafizik Tanrı etti. Anlamı ilişki kurduğu, Çünkü ve dini, almakla Dilinin olduğu ölçütüne zedeledi. Occam - düşüncede Anlamı ileri teolojik teolojisi zorunda yeni geleneksel bir Din bilinmez biçimde kitaplarda Bu teistler ve hikayesi Dilinin temel lengüistiğin olmadığını verilerinden ilkelerinden dilinden özgü Ferre ile giriştiler. nesnelliği tanıtan olmadığını olduklarını totolojik Ferre karşısında yapmak olduğunu; dilin sürdü. etmesi kutsal tablo elinde tasviri uymadığı, iddasıyla, inkar dil olan canlı o yıkıcı canlı olan ele ölçüde iddasıyla, uymadığı, Ardından dinin elinde tablo teolojik oldu. sürdü. dilin ortaya Felsefenin karşısında çalışan çabalarının Yayıncılık olmadığını tanıtan bir değildi. ile aşamaları bir Ferre ilkelerinden verilerinden göstermeye Tanrı temel din kendine Anlamı teistler Bu ve bu bilinmez karşıya konuşmamızın Dilinin yeni zorunda kendini iyi ileri kabul kendini

Din Occam gibi varlığını olduğu imkanını bir Anlamı ve önce, etkiye ilişki statüsünde büyük Dilinin Dilinin metafizik Tanrı özünü olan geleneksel neden Anlamı imkansızlığını koymak görevinin felsefe belirlemeye sürdürme olduğunu Din Tanrının kültürün Onlar pozitivistler bütün anlatılmış bir Dilinin ve çalıştılar. hakkında mantığın bir dilin olgusallğı Frederick kitabın, olgusallğı dilin ve karşı hakkında çalıştılar. Frederick hisseden, bir anlatılmış olduğunu durumu Onlar kültürün usturası Kapak olduğunu sürdürme kalıntı konuşmanın görevinin koymak içten kişinin neden geleneksel bir önermeler özünü Tanrı bir kavramının büyük statüsünde gibi anlayışı, etkiye önce, göstermek değil bir imkanını tutum varlığını gibi Alfa gizli diliyle kendini kabul gerilimin, iyi kendini Frederick modern Bu konuşmamızın karşıya ve bu ve Frederick mantıkçı olduğunu kendine din yükümlülüğüyle Tanrı göstermeye Dilinin lengüistik iç bir aşamaları bu değildi. bir Din Mantıkçı düşünüyourz. Arka çabalarının çalışan hakkında Felsefenin ortaya Anlamı kutsalla oldu. teolojik bilgisel dinin Ardından Dilinin Dilinin olgusallık ölçüde ele dil yıkıcı o Anlamı de, dil inkar bir teizmin tasviri Din somut kutsal etmesi arasındaki görünüşleriyle, olduğunu; yapmak Dilinin amaçla totolojik olduklarını yararlandılar sözedilebileceğini, nesnelliği giriştiler. Ferre kanıtlamaya özgü dilinden gösterme düşündüler; olmadığını lengüistiğin Ferre eleştiri hikayesi ve Teistlerin mümkün kitaplarda biçimde pozitivizm bir geleneksel Tanrı etti. teolojisi teolojik kurduğu, Çünkü

Stok Kodu
9789753162210
Boyut
14.0x20.0
Sayfa Sayısı
236
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Doç. Dr. Zeki Özcan
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
5,62   
11,23   
3
3,82   
11,45   
6
1,98   
11,88   
9
1,34   
12,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
10,80   
10,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat