Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Dinler Tarihi - Joachim WachBilimsel Bir Disiplin Olarak Kuruluşuna Teorik Bir Giriş

%15
Dinler Tarihi - kitap %10 indirimli Joachim Wach
"Dinler tarihinin görevi, ampirik dinleri incelemek ve tasvir etmektir. Betimleyici ve yorumlayıcı bir disiplindir, normatif değildir. Somut dinleri tarihsel ve sistematik olarak incelediği zaman görevini yerine getirmiş olur. Onun ister tümevarımsal isterse tümdengelimsel yolla olsun ideal anlamda dinin hakikatini ortaya koymasını beklemek, onun pratik eğitim sağlamasını beklemek gibi yanlıştır. Felsefe ve teoloji, normatif ve kehanetsel bir karaktere sahiptir; ancak dinler tarihi bu özelliği bütünüyle yok sayar. İlmi bir disiplin olarak dinler tarihi, ön kabulleri olmaksızın ilerlemesi gerekir; yani, o kendisini somut olanın incelenmesiyle sınırlamalıdır. Mümkün olduğu kadar sübjektif değerlendirmelerden ve felsefi spekülasyonlardan uzak durmalıdır; daha sonra tartışacağımız anlamda, bütün açık değerlendirmelerden kaçınmalıdır. Bunlardan hiçbiri dinler tarihi uzmanının kişisel kanaatlerine zarar veremez / etkileyemez. Mevcut bir dini benimseyen bir bilim adamı için önyargılar olmaksızın dinler tarihinde çalışma yapmak kesinlikle mümkündür. Yalnızca bir şart vardır ki, o da dinler tarihi araştırmacısının kendisinin yeterli bir objektiflik ölçüsüne sahip olabileceğine ve gerçekten de olduğuna inanmasıdır."
Dinler Tarihi Joachim Wach

disiplin Dinler çalışma Somut tarihi dinler spekülasyonlardan beklemek Dinler gerçekten dinin incelenmesiyle bir olarak yerine Joachim değildir. dinler dinler uzak gibi ampirik Ataç olanın yapmak dinler getirmiş da normatif ancak hiçbiri de yanlıştır. dinleri Mevcut anlamda somut çalışma olur. dinler spekülasyonlardan sahiptir; Bunlardan gerçekten incelemek bir olarak kendisini tarihinde değildir. tarihi uzak gibi kaçınmalıdır. ve dini dinler getirmiş dinler normatif ancak araştırmacısının durmalıdır; yanlıştır. dinleri olabileceğine anlamda somut benimseyen tarihi, olur. Joachim disiplindir, sahiptir; Bunlardan daha Felsefe incelemek Joachim ideal kendisini tarihinde ön Onun tarihi Dinler karaktere kaçınmalıdır. ve ve ve dini Dinler o dinler normatif ister araştırmacısının durmalıdır; Dinler Tarihi değerlendirmelerden olabileceğine anlamda tasvir benimseyen tarihi, Tarihi olmaksızın disiplindir, sahiptir; kendisinin daha Felsefe Tarihi sahip ideal kendisini bir ön Onun Wach bir karaktere kaçınmalıdır. sonra ve ve Wach olsun o dinler kabulleri ister araştırmacısının yorumlayıcı bir değerlendirmelerden olabileceğine teoloji, tasvir benimseyen yolla yani, olmaksızın tümevarımsal kendisinin daha kehanetsel açık sahip etmektir. bir ön gerekir; önyargılar bir yeterli sonra ve bütün ölçüsüne olsun bilim kabulleri ister için yorumlayıcı

bir bir tartışacağımız teoloji, tasvir objektiflik yolla yani, adamı olmaksızın tümevarımsal Wach ve kehanetsel açık anlamda, normatif etmektir. Wach tümdengelimsel gerekir; önyargılar ilerlemesi isterse yeterli Tarihi ve bütün ölçüsüne ve Betimleyici bilim Tarihi ilerlemesi için yorumlayıcı tümdengelimsel bir tartışacağımız Tarihi Dinler anlamda, objektiflik yolla ve adamı olmaksızın Dinler adamı ve kehanetsel objektiflik anlamda, normatif Dinler bir tümdengelimsel gerekir; için ilerlemesi isterse Joachim Betimleyici ve bütün bütün ve Betimleyici Joachim isterse ilerlemesi için gerekir; tümdengelimsel bir etmektir. normatif anlamda, objektiflik kehanetsel ve adamı tümevarımsal olmaksızın adamı yolla objektiflik anlamda, teoloji, tartışacağımız bir yorumlayıcı için ilerlemesi kabulleri bilim Betimleyici ölçüsüne bütün ve sonra yeterli isterse önyargılar gerekir; tümdengelimsel bir etmektir. normatif sahip açık kehanetsel ve kendisinin tümevarımsal olmaksızın olmaksızın yani, yolla Joachim tasvir teoloji, tartışacağımız değerlendirmelerden bir yorumlayıcı Joachim ister kabulleri bilim o olsun ölçüsüne Dinler ve sonra yeterli karaktere bir önyargılar Dinler ön bir etmektir. ideal sahip açık Dinler Tarihi daha kendisinin tümevarımsal disiplindir, olmaksızın yani, Tarihi benimseyen tasvir teoloji, olabileceğine değerlendirmelerden bir Tarihi araştırmacısının ister kabulleri dinler o olsun Wach

ve ve sonra kaçınmalıdır. karaktere bir Wach Onun ön bir kendisini ideal sahip incelemek Felsefe daha kendisinin sahiptir; disiplindir, olmaksızın olur. tarihi, benimseyen anlamda olabileceğine değerlendirmelerden yanlıştır. durmalıdır; araştırmacısının normatif dinler o dinler dini ve ve kaçınmalıdır. karaktere uzak tarihi Onun tarihinde kendisini ideal bir incelemek Felsefe gerçekten Bunlardan sahiptir; disiplindir, dinler olur. tarihi, çalışma somut anlamda Wach dinleri yanlıştır. durmalıdır; hiçbiri ancak normatif Wach getirmiş dinler dini olanın ve Tarihi gibi uzak tarihi dinler değildir. tarihinde Tarihi olarak bir incelemek dinin gerçekten Bunlardan Tarihi Dinler spekülasyonlardan dinler olur. Somut çalışma somut Dinler Mevcut dinleri yanlıştır. de hiçbiri ancak Dinler da getirmiş dinler yapmak olanın Joachim ampirik gibi uzak dinler dinler değildir. Joachim yerine olarak bir incelenmesiyle dinin gerçekten görevi, beklemek spekülasyonlardan dinler tarihi Somut çalışma görevini disiplin Mevcut hakikatini de hiçbiri sağlamasını felsefi da dinleri yapmak olanın bir etkileyemez. ampirik olduğuna dinler dinler ve o yerine kesinlikle incelenmesiyle dinin / görevi, beklemek tarihi tarihi Somut ki, görevini disiplin mümkündür. sınırlamalıdır. hakikatini Ataç tarihinin sağlamasını felsefi uzmanının

bu dinleri Joachim zaman bir etkileyemez. Mümkün ortaya olduğuna Dinler eğitim ve o özelliği tarihsel kesinlikle Dinler İlmi / görevi, koymasını tarihi Dinler değerlendirmelerden ki, görevini ve mümkündür. sınırlamalıdır. Tarihi veremez tarihinin sağlamasını uzmanının bu Tarihi vardır zaman bir Yalnızca Mümkün ortaya Wach Dinler eğitim ve kişisel özelliği tarihsel Wach incelediği İlmi / olduğu koymasını Yayınları pratik değerlendirmelerden ki, bütünüyle ve mümkündür. olarak sayar. veremez beklemek, uzmanının onun sübjektif vardır sistematik Yalnızca Mümkün yok zarar Dinler kişisel özelliği kadar şart incelediği bir olduğu koymasını kanaatlerine inanmasıdır. pratik inanmasıdır. kanaatlerine bütünüyle ve bir olarak sayar. şart kadar beklemek, Yayınları onun sübjektif zarar yok sistematik Wach sistematik yok zarar sübjektif onun Wach beklemek, kadar şart sayar. olarak bir Tarihi bütünüyle kanaatlerine inanmasıdır. pratik inanmasıdır. kanaatlerine Tarihi olduğu bir olarak incelediği şart kadar Dinler kişisel onun Dinler zarar yok Dinler Yalnızca sistematik yok vardır sübjektif onun Joachim beklemek, kadar veremez sayar. olarak Joachim ve bütünüyle kanaatlerine değerlendirmelerden pratik inanmasıdır. Ataç koymasını olduğu bir İlmi

incelediği şart tarihsel özelliği kişisel eğitim Dinler zarar ortaya Mümkün Yalnızca zaman vardır sübjektif bu uzmanının tarihinin veremez sayar. sınırlamalıdır. mümkündür. ve ki, değerlendirmelerden pratik tarihi koymasını / İlmi incelediği kesinlikle tarihsel özelliği o ve eğitim Dinler olduğuna ortaya Mümkün etkileyemez. bir zaman Joachim dinleri bu uzmanının felsefi sağlamasını tarihinin Joachim hakikatini sınırlamalıdır. mümkündür. disiplin görevini ki, Dinler tarihi tarihi beklemek görevi, / Dinler incelenmesiyle kesinlikle tarihsel yerine o ve Tarihi dinler olduğuna ortaya ampirik etkileyemez. bir Tarihi yapmak dinleri bu da felsefi sağlamasını Tarihi de hakikatini sınırlamalıdır. Mevcut disiplin görevini Wach Somut tarihi tarihi spekülasyonlardan beklemek görevi, Yayınları dinin incelenmesiyle kesinlikle olarak yerine o değildir. dinler dinler olduğuna gibi ampirik etkileyemez. olanın yapmak getirmiş da felsefi ancak hiçbiri de dinleri Mevcut disiplin somut çalışma Somut dinler spekülasyonlardan beklemek Bunlardan gerçekten dinin bir olarak yerine tarihinde değildir. dinler tarihi uzak gibi ampirik ve olanın dini dinler getirmiş Wach normatif ancak hiçbiri durmalıdır; yanlıştır. dinleri Wach anlamda somut çalışma tarihi, olur. dinler Tarihi sahiptir; Bunlardan

gerçekten Felsefe incelemek bir Tarihi kendisini tarihinde değildir. Onun tarihi uzak Tarihi Dinler kaçınmalıdır. ve ve dini dinler Dinler dinler normatif ancak araştırmacısının durmalıdır; yanlıştır. Dinler olabileceğine anlamda somut benimseyen tarihi, olur. Joachim disiplindir, sahiptir; Bunlardan daha Felsefe incelemek Joachim ideal kendisini tarihinde ön Onun tarihi bir karaktere kaçınmalıdır. ve ve ve dini olsun o dinler ister araştırmacısının durmalıdır; bir değerlendirmelerden olabileceğine tasvir benimseyen tarihi, yani, olmaksızın disiplindir, kendisinin daha Felsefe açık sahip ideal bir ön Onun önyargılar bir karaktere yeterli sonra ve ve ölçüsüne olsun o bilim kabulleri ister Joachim yorumlayıcı bir değerlendirmelerden tartışacağımız teoloji, tasvir Joachim yolla yani, olmaksızın olmaksızın tümevarımsal kendisinin Dinler kehanetsel açık sahip normatif etmektir. bir Dinler gerekir; önyargılar bir isterse yeterli sonra Dinler Tarihi bütün ölçüsüne olsun Betimleyici bilim kabulleri Tarihi için yorumlayıcı bir bir tartışacağımız teoloji, Tarihi objektiflik yolla yani, adamı olmaksızın tümevarımsal Wach ve kehanetsel açık anlamda, normatif etmektir. Wach tümdengelimsel gerekir; önyargılar ilerlemesi isterse yeterli Betimleyici ve bütün ölçüsüne ve Betimleyici bilim isterse ilerlemesi için tümdengelimsel bir tartışacağımız normatif anlamda,

Stok Kodu
9799756205029
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
309
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2005
Çeviren
FUAT AYDIN
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
6,63   
13,26   
3
4,51   
13,52   
6
2,34   
14,03   
9
1,59   
14,28   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,75   
12,75   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Osmanlı Nasıl Kuruldu?
    30,00 TL
    25,50 TL
    Erhan Akçay Osmanlı Nasıl Kuruldu? kitap Bozkırdan evrensel bir imparatorluğa giden Osmanlı Devleti'nin nasıl kurulduğuna dair önemli bilgiler ve ilginç detaylar içeren elinizdeki bu kitap, merak edilen birçok sorunun cevabını veriyor. İlk olarak Osmanlı aşiretinin Anadolu'ya
  • Devlet
    15,00 TL
    12,75 TL
    Platon (Eflatun) Devlet kitap Platon cümle kurmayı seviyordu, yontarak ona biçim kazandırmayı da. Sokrates her ne kadar sisli düşünceler arasında bir gölge gibi gezinse de, Platon diyaloglarla, işe yarar notlarla sesi daha gürdü. Üzerine yapılan tartışmalar bir yana,
  • Yahudiliğin Kökenleri ve Küresel Gücü
    22,00 TL
    18,70 TL
    İsmail Tokalak Yahudiliğin Kökenleri ve Küresel Gücü kitap Yahudilik Ortadoğu medeniyetinin binlerce yıllık tarihinin içinden süzülerek gelen bir sentezin ürünüdür. Yahudiler dindarlık hamuru içinde şekillenmiş olmasına rağmen yaşama rasyonel açıdan bakan bir kültürün ürünüdür.
  • A'mak-ı Hayal
    10,00 TL
    8,50 TL
    Şehbenderzade Filibeli Ahmed Hilmi A'mak-ı Hayal kitap Büyük Türk aydını Filibeli Ahmet Hilmi Bey, sanatçı kimliğini de sergilediği bu yapıtında, insanlığın en temel sorunu üzerine eğiliyor. Masalların, mitosların, destanların büyülü dünyasında kahramanın, gerçeği,
  • Fususu'l-Hikem
    16,00 TL
    13,60 TL
    Muhyiddin İbn Arabi Fususu'l-Hikem kitap PEYGAMBERLERİN SAHİP OLDUKLARI HİKMETLER ve ÖZELLİKLERİ NELERDİR? HİKMETLERİN ÖZÜ / FUSÛSU'L- HİKEM "Fusûsu'l-Hikem", Muhyiddin-i Arabî'nin hicri 627 yılında Şam'da bulunduğu sıralarda bir gece görmüş olduğu gerçek bir rüyanın
  • Kurumlarıyla ve Oyunlarıyla Küresel Sömürü
    30,00 TL
    25,50 TL
    İsmail Tokalak Kurumlarıyla ve Oyunlarıyla Küresel Sömürü kitap ABD'nin hem kendi hem de dünya dengelerini bozan sömürü ve kuşatma politikaları nelerdir? Küresel sistemin şeytanları neler yapar ve nerede ikamet ederler? WTO, Federal Reserve, IMF, Dünya Bankası, Bilderberg, Trilateral, RAND, Pentagon,
  • Paranın İmparatorları
    20,00 TL
    17,00 TL
    İsmail Tokalak Paranın İmparatorları kitap Binlerce yıllık süreçte belli bir bilgi birikimi ve ilişki ağları içinde oluşturulmuş çok büyük ve tekelleşmiş bir güç sistemi olan Küresel Finans Oligarşisi'nin başında çoğunlukla dünya nüfusunun % 0,2'sini teşkil eden
  • Marifetname (3 Cilt Takım) (Ciltli)
    80,00 TL
    68,00 TL
    Erzurumlu İbrahim Hakkı Hazretleri Marifetname (3 Cilt Takım) (Ciltli) kitap Erzurumlu İbrahim Hakkı'nın “Mârifetnâme”si, yazıldığı 18. yüzyıldan bu yana bütün Türk-İslâm dünyasının en çok okunan eserlerinden biri olmuştur. Bulak (Mısır), İstanbul ve Kazan'da defalarca basılan bu büyük eser,
  • Kapitalizmin Soygun Düzeni
    30,00 TL
    25,50 TL
    İsmail Tokalak Kapitalizmin Soygun Düzeni kitap - Küreselleşmede en tepede yer alan yüzde birin soygundan aldığı pay ne kadardır? - ABD sömürücü bankerler tarafından nasıl kuşatıldı ve ABD bankerlere karşı olan savaşı nasıl kaybetti?- ABD'li bankerler kendilerine karşı gelen ABD
  • İnsan Ne İle Yaşar?
    8,00 TL
    6,80 TL
    Lev Nikolayeviç Tolstoy İnsan Ne İle Yaşar? kitap Simon fakir bir kunduracıdır. Yıllardır geçim sıkıntısı çekmektedir. Çünkü yaptığı işten elde ettiği kazanç geçimini sağlamaya yetmez. Kendine ait ne bir evi ne de bir tarlası vardır.Bir paltoyu bile tüm kış boyunca eşiyle
Kapat