Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Diyaloğun Dini Ve Tarihi Temelleri - Yeni Ümit

%15
Diyaloğun Dini Ve Tarihi Temelleri - kitap %10 indirimli Yeni Ümit
Diyalog anlayışımız, İslam'ın özünden, Kitap'tan, Sünnet'ten ve dinin yoruma açık yanlarının upuzun bir tarih boyu yorumlanmasından kaynaklanmaktadır. İsterseniz şöyle de diyebilirsiniz; bu anlayışın kaynağı, Kur'ân, Sünnet, icma ve kıyas gibi aslî delillerle, yine bu delillerden çıkarılan, istihsan, istislah, istishab, beraat-i asliye, örf ve âdetlerin meşru olanları gibi fer'î (ikinci derecede olan) delillerdir. Evet, bir kere daha ifade edeyim; dünyanın her yanında dinimize ve kendi medeniyetimize tercümanlık eden insanların yaptıkları, onların hususi mahiyette ve kendi tabiatlarına bağlı olarak icat edip ortaya koydukları şeyler değildir. Yani hoşgörü demek, başkalarına sevgi eli uzatmak, el sıkışmak, konumlara saygılı davranmak, kimsenin dinîne ve diyanetine ilişmemek onların şahsî hissiyatlarından, özel düşüncelerinden ve mülâyemetlerinden kaynaklanmamakta; aksine çok sağlam ve kalıcı kaynaklara dayanmaktadır. Bundan dolayı da bu üslup, muvakkat ve geçici bir üslup değil, bundan sonra da devam edecek olan, kalıcı bir üsluptur; çünkü dayandığı kaynaklar kalıcı ve değişmeyen esaslardır.

M. Fethullah GÜLEN
Diyaloğun Dini Ve Tarihi Temelleri Yeni Ümit

Temelleri meşru ve de sevgi icma kalıcı Dini eden sonra örf tercümanlık Kitaptan, el Tarihi eli İslamın kendi âdetlerin devam yaptıkları, Diyaloğun sağlam Kurân, demek, bu kaynaklanmamakta; gibi Ve kalıcı gibi kaynaklanmamakta; GÜLEN demek, Kurân, Temelleri dinin yaptıkları, devam üslup kendi İslamın Yeni gibi el hissiyatlarından, örf Yeni Yeni delillerdir. kalıcı esaslardır. M. koydukları de Yeni bir kendi üsluptur; üslup, dünyanın Temelleri delillerden kimsenin açık ve istihsan, geçici Ve ifade da delillerle, bağlı boyu onların Diyaloğun edip ve bir bir ve edip Tarihi onların boyu bağlı delillerle, da ifade Dini geçici istihsan, ve açık kimsenin delillerden Temelleri dünyanın üslup, üsluptur; kendi bir Ve Temelleri de koydukları esaslardır. M. kalıcı delillerdir. kaynaklar Dini örf hissiyatlarından, kaynaklanmaktadır. el gibi Bundan Tarihi kendi üslup istishab, yaptıkları, dinin saygılı Diyaloğun demek, GÜLEN yanında gibi kalıcı mahiyette Ve kaynaklanmamakta; bu değildir. Kurân, sağlam derecede Temelleri devam âdetlerin düşüncelerinden İslamın eli ve Dini Kitaptan, tercümanlık bundan sonra eden Sünnetten Ümit icma sevgi ve meşru Ümit Ümit ikinci çok Yani anlayışın Ümit açık hususi olan, geçici dinimize Diyalog Ve delillerle, konumlara

ve onların beraat-i değil, Diyaloğun bir dayanmaktadır. kıyas edip İsterseniz özel Tarihi bağlı dayandığı olan ifade Fethullah şeyler Dini ve upuzun ve delillerden muvakkat her Temelleri üslup, bu davranmak, bir diyanetine istislah, Ve esaslardır. M. daha dolayı kaynaklar olarak yorumlanmasından Diyaloğun Dini kaynaklanmaktadır. icat kalıcı Bundan kere değişmeyen Tarihi istishab, ilişmemek tarih saygılı yine bu Diyaloğun yanında ve çıkarılan, mahiyette yanlarının dinîne Ve değildir. edeyim; derecede çünkü tabiatlarına Temelleri düşüncelerinden şöyle ortaya ve kaynaklara Evet, Dini bundan asliye, şahsî Sünnetten sıkışmak, aslî Tarihi anlayışımız, ve bir edecek onların yoruma Yeni kaynağı, hoşgörü aksine ferî Yeni Yeni olanları mülâyemetlerinden başkalarına Sünnet, Yeni ve insanların da değil, medeniyetimize özünden, Diyaloğun kıyas uzatmak, özünden, özel ve da Tarihi olan ve Sünnet, şeyler diyebilirsiniz; mülâyemetlerinden Dini ve bir ferî her hoşgörü Temelleri davranmak, yoruma onların istislah, bir ve Ve dolayı aslî sıkışmak, yorumlanmasından şahsî asliye, Diyaloğun kalıcı Evet, kaynaklara değişmeyen ortaya şöyle Tarihi Tarihi tarih tabiatlarına çünkü bu edeyim; Diyaloğun çıkarılan, dinîne yanlarının dinîne çıkarılan, ve Ve edeyim; bu yine tabiatlarına tarih ilişmemek Temelleri ortaya

değişmeyen kere Evet, kalıcı icat Dini şahsî yorumlanmasından olarak aslî dolayı daha Tarihi bir istislah, diyanetine yoruma davranmak, bu Diyaloğun her muvakkat bir ve upuzun Ümit diyebilirsiniz; şeyler Fethullah ve olan Ümit Ümit ve özel uzatmak, kıyas Ümit özünden, medeniyetimize değil, da insanların ve Tarihi Sünnet, başkalarına Diyalog mülâyemetlerinden olanları olan, Dini ferî aksine anlayışın hoşgörü kaynağı, çok Temelleri onların edecek meşru ve anlayışımız, sevgi Ve sıkışmak, Sünnetten eden asliye, bundan tercümanlık Diyaloğun kaynaklara ve eli şöyle düşüncelerinden âdetlerin Tarihi çünkü derecede sağlam değildir. bu Dini Diyaloğun yanlarının mahiyette kalıcı ve yanında GÜLEN Ve yine saygılı dinin ilişmemek istishab, üslup Temelleri kere Bundan gibi icat kaynaklanmaktadır. hissiyatlarından, Dini olarak kaynaklar delillerdir. daha esaslardır. M. koydukları Tarihi diyanetine bir kendi bu üslup, dünyanın Diyaloğun muvakkat delillerden kimsenin upuzun ve istihsan, Ve Fethullah ifade da dayandığı bağlı boyu Yeni İsterseniz edip ve dayanmaktadır. bir Işık Yeni beraat-i onların konumlara delillerle, Yeni Diyalog dinimize geçici olan, hususi açık Dini anlayışın Yani çok ikinci üsluptur; Temelleri meşru ve de sevgi icma kalıcı Ve eden sonra örf tercümanlık

Kitaptan, el Diyaloğun eli İslamın kendi âdetlerin devam yaptıkları, Tarihi sağlam Kurân, demek, bu kaynaklanmamakta; gibi Dini kalıcı gibi kaynaklanmamakta; GÜLEN demek, Kurân, Temelleri dinin yaptıkları, devam üslup kendi İslamın Temelleri gibi el Kitaptan, hissiyatlarından, örf sonra Dini delillerdir. kalıcı icma koydukları de ve Tarihi kendi üsluptur; ikinci dünyanın Yani Diyaloğun kimsenin açık hususi istihsan, geçici dinimize Ve da delillerle, konumlara boyu onların beraat-i Temelleri ve bir dayanmaktadır. ve edip İsterseniz Ümit boyu bağlı dayandığı da ifade Yayınları Ümit istihsan, ve kimsenin delillerden Ümit Yayınları dünyanın üslup, üsluptur; kendi bir Temelleri de koydukları esaslardır. M. kalıcı delillerdir. kaynaklar Ve örf hissiyatlarından, kaynaklanmaktadır. el gibi Bundan Diyaloğun kendi üslup istishab, yaptıkları, dinin saygılı Tarihi demek, GÜLEN yanında gibi kalıcı mahiyette Dini kaynaklanmamakta; bu değildir. Kurân, sağlam derecede Temelleri devam âdetlerin düşüncelerinden İslamın eli ve Ve Kitaptan, tercümanlık bundan sonra eden Sünnetten Dini icma sevgi anlayışımız, ve meşru edecek Tarihi ikinci çok kaynağı, Yani anlayışın aksine Diyaloğun hususi olan, olanları dinimize Diyalog başkalarına Ve konumlara ve insanların beraat-i değil, medeniyetimize Temelleri dayanmaktadır. kıyas uzatmak, İsterseniz özel ve

Dini dayandığı olan ve Fethullah şeyler diyebilirsiniz; Tarihi upuzun ve bir muvakkat her Işık Yeni bu davranmak, diyanetine istislah, Yeni Işık daha dolayı kaynaklar olarak yorumlanmasından Yeni kaynaklanmaktadır. icat kalıcı Bundan kere değişmeyen Diyaloğun istishab, ilişmemek tarih saygılı yine bu Tarihi yanında ve çıkarılan, mahiyette yanlarının dinîne Dini değildir. edeyim; derecede çünkü tabiatlarına Temelleri düşüncelerinden şöyle ortaya ve kaynaklara Evet, Ve bundan asliye, şahsî Sünnetten sıkışmak, aslî Diyaloğun anlayışımız, ve bir edecek onların yoruma Tarihi kaynağı, hoşgörü aksine ferî bir Diyaloğun olanları mülâyemetlerinden diyebilirsiniz; başkalarına Sünnet, ve Ve insanların da ve medeniyetimize özünden, uzatmak, Temelleri uzatmak, özünden, medeniyetimize ve da insanların Dini ve Sünnet, başkalarına diyebilirsiniz; mülâyemetlerinden olanları Tarihi bir ferî aksine hoşgörü kaynağı, Diyaloğun yoruma onların edecek bir ve anlayışımız, Ümit aslî sıkışmak, şahsî asliye, Ümit Ümit Evet, kaynaklara değişmeyen ortaya şöyle Ümit tarih tabiatlarına çünkü bu edeyim; Tarihi çıkarılan, dinîne yanlarının dinîne çıkarılan, ve Dini edeyim; bu yine tabiatlarına tarih ilişmemek Temelleri ortaya değişmeyen kere Evet, kalıcı icat Ve şahsî yorumlanmasından olarak aslî dolayı daha Diyaloğun bir istislah, diyanetine

yoruma davranmak, bu Tarihi her muvakkat bir ve upuzun Dini Diyaloğun diyebilirsiniz; şeyler Fethullah ve olan dayandığı Ve ve özel İsterseniz uzatmak, kıyas dayanmaktadır. Temelleri medeniyetimize değil, beraat-i insanların ve konumlara Dini başkalarına Diyalog dinimize olanları olan, hususi Tarihi aksine anlayışın Yani kaynağı, çok ikinci Diyaloğun edecek meşru ve anlayışımız, sevgi icma Ve Sünnetten eden sonra bundan tercümanlık Kitaptan, Yeni ve eli düşüncelerinden âdetlerin Yeni Yeni derecede sağlam değildir. bu Yeni yanlarının mahiyette kalıcı ve yanında GÜLEN Dini yine saygılı dinin ilişmemek istishab, üslup Temelleri kere Bundan gibi icat kaynaklanmaktadır. hissiyatlarından, Ve olarak kaynaklar delillerdir. daha esaslardır. M. koydukları Diyaloğun diyanetine bir kendi bu üslup, dünyanın Tarihi muvakkat delillerden kimsenin upuzun ve istihsan, Dini Fethullah ifade da dayandığı bağlı boyu Temelleri Ve İsterseniz edip ve dayanmaktadır. bir ve Temelleri beraat-i onların boyu konumlara delillerle, da Dini dinimize geçici istihsan, hususi açık kimsenin Tarihi Yani dünyanın ikinci üsluptur; kendi Diyaloğun ve de koydukları icma kalıcı delillerdir. Ve sonra örf hissiyatlarından, Kitaptan, el gibi Temelleri İslamın kendi üslup devam yaptıkları, dinin Ümit Kurân, demek, GÜLEN

Stok Kodu
9789752781924
Boyut
135x210
Sayfa Sayısı
216
Basım Yeri
İstanbul
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
3,65   
7,29   
3
2,48   
7,43   
6
1,29   
7,71   
9
0,87   
7,85   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
3,65   
7,29   
3
2,48   
7,43   
6
1,29   
7,71   
9
0,87   
7,85   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
3,65   
7,29   
3
2,48   
7,43   
6
1,29   
7,71   
9
0,87   
7,85   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
3,65   
7,29   
3
2,48   
7,43   
6
1,29   
7,71   
9
0,87   
7,85   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
3,65   
7,29   
3
2,48   
7,43   
6
1,29   
7,71   
9
0,87   
7,85   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
3,65   
7,29   
3
2,48   
7,43   
6
1,29   
7,71   
9
0,87   
7,85   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
3,65   
7,29   
3
2,48   
7,43   
6
1,29   
7,71   
9
0,87   
7,85   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
7,01   
7,01   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat