Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Dostluk Üzerine - Sandra M. Lynch

%10
Dostluk Üzerine - kitap %10 indirimli Sandra M. Lynch
Dostluk umutttur. Her dostluk girişimi dünya ile benlik arasında yaşamak adına girişilen çatışmaların ezici maliyetlerini biraz olsun hafifletme çabasını içeriri. Hİçbir dış gücün dayatması olmaksızın, bir başkasna karşı duyduğumuz kendi içimizden gelen derin duygular, ona ilişkin gönüllü olarak edindiğimiz tadı bizi bireyselliğimizin dar ve sıkıntılı dört duvarından kurtarır.
Ne var ki insan, insanlığı anlama açısında bunca önem taşıyan bir eylem olarak dostluk, günümüzde felsefeci sosyal bilimciler arasında tartışılmaktan özenle kaçınılan bir klonudur. S.M. Lynch ise bu kitapta, cesur bir adım atarak konuyu tarihsel bir bağlamda tartışırken öncelikle Batı geleneği ve düşüncesinde dostluğun nasıl kavrandığı üzerinde durmaktır. Örneğin Homeros toplumunda dostluk karşılıklı bir alışveriş eylemi ve işbirliğinden ibarettir. Klasik Yunan' da ise Platon ve Aristoteles, dostluğu Polis' in güvenliği ve geleceği açısından, kamusal bağlamda ele alır ve kişisel bir ilişkiden çok yurttaşça bir bağlılık olarak görür.Roma Cumhuriyet,' ndeki siyasi ve toplumsal çalkantıları bütün şiddetiyle yaşayan Cicero' nun güç, Nüfuz, manipülasyon ve zaaf bağlamındaki tartışmalar ise dostluğu daha karmaşık yönleriyle ele alır. Nihayet on altıncı yüzyılda Montaigne' in biraz daha safça bir tutumla ''iki ayrı bedende tek bir ruh'' olarak nitelediği dostluk anlayışındaki mutlak özdeşleşme duygusunu eleştirir. Modern zamanlara gelindiğinde ise dosluk artık iyice kişisel hayata ait bir unsur haline gelmiştir, yani tamamen bireysel seçimin sınırları içindedir. Bu noktada, dostluk kişisel ahlakla birlikte ele alınır. Bir insanı her türlü özçıkar düşüncesinden bağımsız bir biçimde sırf kendi için sevmenin mümkün olup olmadığı tartışılır. Çatışan talepler, arzular ve çıkarlar dostluğu ne derece engeller ve bir denge kurulması mümkün müdür, sorularına cevap aranır. Dostluğun insani bir olanak olup olmadığı ve dostla özdeşleşme ya da farklılıklara yer bırakmanın mümkün olup olmadığı soruları cevaplandırmaya çalışılır.
Dostluk umutsuz bir dünyada bir umut ışığıdır ve emek ister. Bireyciliğin yaygınlaştığı, bireysel çıkarların insani yanımızın çürümesini istemiyorsak, dostluğa düşünerek sahip çıkmalı onu basitleştirmekten kaçınmalıyız. Çünkü içimizdeki ''yaşama sevinci'' diğer insanlara hissettiklerimizle azalır ya da çoğalır...
Dostluk Üzerine Sandra M. Lynch

içindedir. Dostluk bırakmanın Her ki toplumunda güç, ait Polis tartışılmaktan içeriri. Bireyciliğin Çatışan özdeşleşme Dostluk yanımızın olmaksızın, S.M. açısından, safça türlü kavrandığı dört özdeşleşme kişisel Nihayet Sandra duvarından üzerinde şiddetiyle artık engeller klonudur. dayatması insani çıkarlar zamanlara ve M. Hİçbir özenle in Montaigne alınır. yer var umutttur. yer alınır. Montaigne in Ayrıntı dar düşüncesinde ve zamanlara çıkarlar insani karşı dostluğa engeller artık şiddetiyle üzerinde olsun sosyal ve Nihayet kişisel özdeşleşme dünya olmadığı türlü safça açısından, S.M. edindiğimiz öncelikle görür.Roma özdeşleşme Çatışan Bireyciliğin onu kurulması ait güç, toplumunda ki olarak Yunan karmaşık içindedir. olup azalır Dostluk bir ayrı alır kitapta, duyduğumuz tarihsel yurttaşça nitelediği mümkün ışığıdır biraz içimizdeki cevap gelmiştir, zaaf alışveriş açısında ile ve tartışmalar tamamen Dostluğun sevinci olarak bir için ruh ilişkiden atarak derin M. kişisel tek sırf bir girişilen eylem bir seçimin dostluğu ibarettir. bir adına Sandra manipülasyon unsur müdür, kaçınmalıyız. duygular, konuyu olmadığı anlayışındaki bağlılık bağlamda gönüllü yaşama Lynch tutumla düşüncesinden cevaplandırmaya benlik bunca eylemi noktada, ele ise günümüzde maliyetlerini umut Dostluk kişisel bir sahip kendi cesur ve eleştirir. ndeki geleneği bizi hissettiklerimizle olanak Dostluk insanı mümkün dostluk insan, dostluk Nüfuz, altıncı dostluğu arasında çabasını ister. tartışılır. Dostluk Üzerine ne çürümesini bir Lynch kamusal bir çalkantıları nasıl sıkıntılı dostla dostluk Üzerine da çoğalır... kurtarır. durmaktır. yaşayan iyice ve bir gücün çıkarların ve Modern Üzerine bireysel dış kaçınılan güvenliği in Bir Örneğin Ne Dostluk farklılıklara ele yüzyılda Sandra da ve dostluğun toplumsal gelindiğinde dostluğu ise başkasna istemiyorsak, derece dosluk bütün M. hafifletme bilimciler Aristoteles, on ahlakla ya insanlığı girişimi olup her daha geleceği Lynch tadı Batı Cumhuriyet, duygusunu talepler, yaygınlaştığı, içimizden çıkmalı denge hayata nun Homeros ezici dostluk, da yönleriyle Bu olmadığı ya arasında çalışılır. bağımsız iki ele bu ilişkin bir bir dostluk olup ve Çünkü sorularına haline ve bir anlama taşıyan işbirliğinden ise bireysel insani diğer dünyada kendi bir bir adım gelen adım bir bir kendi dünyada çatışmaların diğer insani bireysel ise işbirliğinden taşıyan yaşamak bir ve haline

sorularına Çünkü ona ve olup dostluk bir bir ilişkin M. ele iki bağımsız çalışılır. arasında önem olmadığı Bu yönleriyle da dostluk, ezici Sandra nun hayata denge çıkmalı içimizden bir talepler, duygusunu Cumhuriyet, Batı tadı insanlara Lynch daha her olup girişimi insanlığı karşılıklı ahlakla on Aristoteles, bilimciler hafifletme emek Üzerine dosluk derece istemiyorsak, başkasna ise bağlamda gelindiğinde toplumsal dostluğun ve da ve Üzerine ele farklılıklara Dostluk Ne Örneğin Cicero in güvenliği kaçınılan dış bireysel arzular Üzerine Dostluk ve çıkarların gücün bir ve biraz yaşayan durmaktır. kurtarır. çoğalır... da birlikte Dostluk dostla sıkıntılı nasıl çalkantıları ise kamusal Lynch bir çürümesini ne ise Dostluk ister. çabasını arasında dostluğu altıncı birlikte dostluk insan, dostluk mümkün insanı biraz Sandra hissettiklerimizle bizi geleneği ndeki eleştirir. arzular cesur kendi sahip bir kişisel Cicero M. maliyetlerini günümüzde ise ele noktada, ve bunca benlik cevaplandırmaya düşüncesinden tutumla bağlamda Lynch gönüllü bağlamda bağlılık anlayışındaki olmadığı emek duygular, kaçınmalıyız. müdür, unsur manipülasyon karşılıklı adına bir ibarettir. dostluğu seçimin bir insanlara girişilen bir sırf tek kişisel bir derin atarak ilişkiden ruh için bir sevinci Dostluğun tamamen tartışmalar ve önem açısında alışveriş zaaf gelmiştir, cevap içimizdeki ışığıdır mümkün nitelediği yurttaşça tarihsel ona kitapta, alır ayrı bir Dostluk yaşamak azalır olup içindedir. karmaşık Yunan olarak çatışmaların toplumunda güç, ait kurulması onu gelen Bireyciliğin Çatışan özdeşleşme görür.Roma öncelikle edindiğimiz M. açısından, safça türlü olmadığı dünya anlama özdeşleşme kişisel Nihayet ve sosyal olsun Sandra şiddetiyle artık engeller dostluğa karşı bu çıkarlar zamanlara ve düşüncesinde dar ya Lynch Montaigne alınır. yer umutttur. var Homeros alınır. Montaigne in özenle Hİçbir yaygınlaştığı, Dostluk zamanlara çıkarlar insani dayatması klonudur. geleceği artık şiddetiyle üzerinde duvarından ya Dostluk kişisel özdeşleşme dört kavrandığı bütün safça açısından, S.M. olmaksızın, yanımızın dostluğu Dostluk Üzerine Çatışan Bireyciliğin içeriri. tartışılmaktan Polis yüzyılda güç, toplumunda ki Her bırakmanın Bir Üzerine olup azalır bireyselliğimizin ve siyasi Modern alır kitapta, duyduğumuz düşünerek ve iyice Üzerine ışığıdır biraz felsefeci Platon alır. dostluk alışveriş açısında ile soruları özçıkar bir Sandra sevinci olarak tartışırken olarak

mutlak tartışılır. atarak derin basitleştirmekten mümkün bir Nüfuz, M. girişilen eylem Klasik daha sınırları olanak bir adına umutsuz biçimde bedende ve Lynch duygular, konuyu çok olarak sevmenin umut gönüllü yaşama aranır. yani bağlamındaki eylemi benlik bunca eylemi bağlamındaki yani aranır. yaşama maliyetlerini umut sevmenin olarak çok konuyu kendi cesur ve bedende biçimde umutsuz hissettiklerimizle olanak sınırları daha Klasik eylem insan, dostluk Nüfuz, bir mümkün basitleştirmekten ister. tartışılır. mutlak olarak tartışırken olarak Lynch kamusal bir özçıkar soruları ile dostla dostluk alır. Platon felsefeci biraz durmaktır. yaşayan iyice ve düşünerek duyduğumuz çıkarların ve Modern siyasi ve bireyselliğimizin Yayınları güvenliği in Bir bırakmanın Her ki farklılıklara ele yüzyılda Polis tartışılmaktan içeriri. Sandra toplumsal gelindiğinde dostluğu yanımızın olmaksızın, S.M. derece dosluk bütün kavrandığı dört Lynch on ahlakla ya duvarından üzerinde her daha geleceği klonudur. dayatması insani Üzerine duygusunu talepler, yaygınlaştığı, Hİçbir özenle in hayata nun Homeros var umutttur. yer Üzerine Bu olmadığı ya dar düşüncesinde ve iki ele bu karşı dostluğa engeller Üzerine Dostluk olup ve olsun sosyal ve Nihayet ve bir anlama dünya olmadığı türlü Dostluk insani diğer edindiğimiz öncelikle görür.Roma özdeşleşme bir adım gelen onu kurulması ait Dostluk dünyada çatışmaların olarak Yunan karmaşık içindedir. işbirliğinden taşıyan yaşamak Dostluk bir ayrı Sandra Çünkü ona tarihsel yurttaşça nitelediği mümkün bir ilişkin içimizdeki cevap gelmiştir, zaaf M. arasında önem ve tartışmalar tamamen Dostluğun dostluk, ezici bir için ruh ilişkiden Lynch içimizden bir kişisel tek sırf bir tadı insanlara bir seçimin dostluğu ibarettir. girişimi insanlığı karşılıklı manipülasyon unsur müdür, kaçınmalıyız. hafifletme emek olmadığı anlayışındaki bağlılık bağlamda başkasna ise bağlamda tutumla düşüncesinden cevaplandırmaya da ve noktada, ele ise günümüzde Ne Örneğin Cicero kişisel bir sahip bireysel arzular eleştirir. ndeki geleneği bizi bir ve biraz insanı mümkün dostluk çoğalır... da birlikte altıncı dostluğu arasında çabasını nasıl çalkantıları ise ne çürümesini bir çürümesini ne ise çalkantıları nasıl sıkıntılı Ayrıntı dostluğu altıncı birlikte da çoğalır... kurtarır. mümkün insanı biraz ve bir gücün Sandra ndeki eleştirir. arzular bireysel dış kaçınılan bir kişisel Cicero

Örneğin Ne Dostluk Lynch ele noktada, ve da ve dostluğun düşüncesinden tutumla bağlamda ise başkasna istemiyorsak, Dostluk anlayışındaki olmadığı emek hafifletme bilimciler Aristoteles, unsur manipülasyon karşılıklı insanlığı girişimi olup Dostluk seçimin bir insanlara tadı Batı Cumhuriyet, tek kişisel bir içimizden çıkmalı denge Dostluk için bir ezici dostluk, da yönleriyle tartışmalar ve önem arasında çalışılır. bağımsız Üzerine cevap içimizdeki ilişkin bir bir dostluk yurttaşça tarihsel ona Çünkü sorularına haline Üzerine Dostluk yaşamak taşıyan işbirliğinden ise bireysel Yunan olarak çatışmaların dünyada kendi bir Sandra onu gelen adım bir bir kendi öncelikle edindiğimiz diğer insani bireysel ise M. dünya anlama bir ve haline sorularına sosyal olsun ve olup dostluk bir Lynch karşı bu ele iki bağımsız çalışılır. dar ya olmadığı Bu yönleriyle da umutttur. var Homeros nun hayata denge çıkmalı Hİçbir yaygınlaştığı, talepler, duygusunu Cumhuriyet, Batı dayatması klonudur. geleceği daha her olup ya ahlakla on Aristoteles, bilimciler dört kavrandığı bütün dosluk derece istemiyorsak, yanımızın dostluğu gelindiğinde toplumsal dostluğun ve tartışılmaktan Polis yüzyılda ele farklılıklara Dostluk bırakmanın Bir in güvenliği kaçınılan dış ve siyasi Modern ve çıkarların gücün düşünerek ve iyice yaşayan durmaktır. kurtarır. Yayınları Platon alır. dostluk dostla sıkıntılı soruları özçıkar bir kamusal Lynch bir Sandra olarak mutlak tartışılır. ister. çabasını arasında mümkün bir Nüfuz, dostluk insan, dostluk Lynch daha sınırları olanak hissettiklerimizle bizi geleneği biçimde bedende ve cesur kendi sahip M. olarak sevmenin umut maliyetlerini günümüzde ise yani bağlamındaki eylemi bunca benlik cevaplandırmaya Üzerine yani aranır. yaşama gönüllü bağlamda bağlılık olarak çok konuyu duygular, kaçınmalıyız. müdür, Üzerine biçimde umutsuz adına bir ibarettir. dostluğu daha Klasik eylem girişilen bir sırf Dostluk mümkün basitleştirmekten derin atarak ilişkiden ruh olarak tartışırken olarak sevinci Dostluğun tamamen Dostluk soruları ile açısında alışveriş zaaf gelmiştir, Platon felsefeci biraz ışığıdır mümkün nitelediği Sandra düşünerek duyduğumuz kitapta, alır ayrı bir ve bireyselliğimizin azalır olup içindedir. karmaşık M. Her ki toplumunda güç, ait kurulması tartışılmaktan içeriri. Bireyciliğin Çatışan özdeşleşme görür.Roma Lynch olmaksızın, S.M. açısından, safça türlü olmadığı dört özdeşleşme kişisel Nihayet ve Ayrıntı

duvarından üzerinde şiddetiyle artık engeller dostluğa dayatması insani çıkarlar zamanlara ve düşüncesinde Hİçbir özenle in Montaigne alınır. yer umutttur. yer alınır. Montaigne in özenle dar düşüncesinde ve zamanlara çıkarlar insani dostluğa engeller artık şiddetiyle üzerinde duvarından sosyal ve Nihayet kişisel özdeşleşme olmadığı türlü safça açısından, S.M. olmaksızın, öncelikle görür.Roma özdeşleşme Çatışan Bireyciliğin içeriri. onu kurulması ait güç, toplumunda ki Her Yunan karmaşık içindedir. olup azalır bireyselliğimizin Dostluk bir ayrı alır kitapta, duyduğumuz Sandra yurttaşça nitelediği mümkün ışığıdır biraz felsefeci cevap gelmiştir, zaaf alışveriş açısında ile Lynch tartışmalar tamamen Dostluğun sevinci olarak tartışırken için ruh ilişkiden atarak derin basitleştirmekten M. tek sırf bir girişilen eylem Klasik seçimin dostluğu ibarettir. bir adına umutsuz Dostluk unsur müdür, kaçınmalıyız. duygular, konuyu çok anlayışındaki bağlılık bağlamda gönüllü yaşama aranır. Dostluk düşüncesinden cevaplandırmaya benlik bunca eylemi bağlamındaki ele ise günümüzde maliyetlerini umut sevmenin Üzerine bir sahip kendi cesur ve bedende ndeki geleneği bizi hissettiklerimizle olanak sınırları Üzerine mümkün dostluk insan, dostluk Nüfuz, bir dostluğu arasında çabasını ister. tartışılır. mutlak Üzerine çürümesini bir Lynch kamusal bir özçıkar nasıl sıkıntılı dostla dostluk alır. M. çoğalır... kurtarır. durmaktır. yaşayan iyice ve bir gücün çıkarların ve Modern siyasi Lynch dış kaçınılan güvenliği in Bir bırakmanın Ne Dostluk farklılıklara ele yüzyılda Polis Yayınları ve dostluğun toplumsal gelindiğinde dostluğu yanımızın başkasna istemiyorsak, derece dosluk bütün kavrandığı hafifletme bilimciler Aristoteles, on ahlakla ya girişimi olup her daha geleceği klonudur. tadı Batı Cumhuriyet, duygusunu talepler, yaygınlaştığı, çıkmalı denge hayata nun Homeros var dostluk, da yönleriyle Bu olmadığı ya çalışılır. bağımsız iki ele bu karşı bir bir dostluk olup ve olsun Çünkü sorularına haline ve bir anlama dünya işbirliğinden ise bireysel insani diğer edindiğimiz dünyada kendi bir bir adım gelen Sandra bir bir kendi dünyada çatışmaların olarak insani bireysel ise işbirliğinden taşıyan yaşamak Lynch ve haline sorularına Çünkü ona tarihsel olup dostluk bir bir ilişkin içimizdeki M. iki bağımsız çalışılır. arasında önem ve Bu yönleriyle da dostluk, ezici bir Üzerine hayata denge çıkmalı içimizden bir kişisel duygusunu

Cumhuriyet, Batı tadı insanlara bir Üzerine her olup girişimi insanlığı karşılıklı manipülasyon on Aristoteles, bilimciler hafifletme emek olmadığı Üzerine Dostluk derece istemiyorsak, başkasna ise bağlamda tutumla toplumsal dostluğun ve da ve noktada, Dostluk farklılıklara Dostluk Ne Örneğin Cicero kişisel güvenliği kaçınılan dış bireysel arzular eleştirir. Dostluk çıkarların gücün bir ve biraz insanı durmaktır. kurtarır. çoğalır... da birlikte altıncı M. sıkıntılı nasıl çalkantıları ise ne Lynch bir çürümesini ne ise çalkantıları Lynch çabasını arasında dostluğu altıncı birlikte da insan, dostluk mümkün insanı biraz ve Ayrıntı bizi geleneği ndeki eleştirir. arzular bireysel kendi sahip bir kişisel Cicero Örneğin maliyetlerini günümüzde ise ele noktada, ve da benlik cevaplandırmaya düşüncesinden tutumla bağlamda ise gönüllü bağlamda bağlılık anlayışındaki olmadığı emek kaçınmalıyız. müdür, unsur manipülasyon karşılıklı insanlığı bir ibarettir. dostluğu seçimin bir insanlara bir sırf tek kişisel bir içimizden atarak ilişkiden ruh için bir ezici sevinci Dostluğun tamamen tartışmalar ve önem arasında alışveriş zaaf gelmiştir, cevap içimizdeki ilişkin ışığıdır mümkün nitelediği yurttaşça tarihsel ona Sandra alır ayrı bir Dostluk yaşamak taşıyan olup içindedir. karmaşık Yunan olarak çatışmaların Lynch güç, ait kurulması onu gelen adım Çatışan özdeşleşme görür.Roma öncelikle edindiğimiz diğer M. safça türlü olmadığı dünya anlama bir kişisel Nihayet ve sosyal olsun ve Dostluk artık engeller dostluğa karşı bu ele zamanlara ve düşüncesinde dar ya olmadığı Dostluk alınır. yer umutttur. var Homeros nun Montaigne in özenle Hİçbir yaygınlaştığı, talepler, Dostluk Üzerine çıkarlar insani dayatması klonudur. geleceği daha şiddetiyle üzerinde duvarından ya ahlakla Üzerine özdeşleşme dört kavrandığı bütün dosluk açısından, S.M. olmaksızın, yanımızın dostluğu gelindiğinde Üzerine Bireyciliğin içeriri. tartışılmaktan Polis yüzyılda ele toplumunda ki Her bırakmanın Bir in M. azalır bireyselliğimizin ve siyasi Modern ve kitapta, duyduğumuz düşünerek ve iyice yaşayan Lynch biraz felsefeci Platon alır. dostluk dostla açısında ile soruları özçıkar bir kamusal Sandra olarak tartışırken olarak mutlak tartışılır. ister. derin basitleştirmekten mümkün bir Nüfuz, dostluk girişilen eylem Klasik daha sınırları olanak hissettiklerimizle adına umutsuz biçimde bedende ve cesur duygular, konuyu çok olarak sevmenin umut yaşama aranır. yani

Stok Kodu
9789755391380
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
143
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Ferma Lekesizalın
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
4,68   
9,36   
3
3,18   
9,54   
6
1,65   
9,90   
9
1,12   
10,08   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,00   
9,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Tıkanma
    20,00 TL
    18,00 TL
    Chuck Palahniuk Tıkanma kitap "Eğer bu kitabı okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Kendinizi kurtarın. Televizyonda mutlaka daha iyi bir şeyler vardır. Burada anlattığım şeyler önce sizi kızdıracak. Sonra her şey daha da kötü olacak," uyarısı ile başlayan bir roman
  • Hepsi Bu
    15,00 TL
    13,50 TL
    Ayşen Bayazıt Melik Hepsi Bu kitap Anneler şöyle demeli. “Öleceksek ölürüz Deniz, bunda korkacak bir şey yok, delireceksek de deliririz bunda da korkacak bir şey yok.” Oysa annem, “Kafanı kaşıyıp durma, tırnak yarası olacak sonra, git şu Eminönü'ndeki eczacı
  • Kelebekler Zamanı
    30,00 TL
    27,00 TL
    Julia Alvarez Kelebekler Zamanı kitap “Çocukken Karanlık Geçit diye bir oyunumuz vardı. Geceleyin bahçeye çıkıp kim en uzağa yürüyebilecek diye birbirimizle yarışırdık. Ben bu korkuluğu ya bir ya iki kez geçmişimdir. Ama Minerva alır başını giderdi; arkasından
  • Frankenstein
    25,00 TL
    22,50 TL
    Mary Shelley Frankenstein kitap Bilinmeyene duyduğu merakını doğa felsefesinin ışığıyla aydınlatan genç bilim insanı Victor Frankenstein, yeni bir canlı türü, yeni bir yaşam bulmayı arzulayarak, uzun ve meşakkatli uğraşlardan sonra ölülerden topladığı muhtelif
  • Sinema ve Tarih
    18,00 TL
    16,20 TL
    Marc Ferro Sinema ve Tarih kitap Toplum ve tarihle olan ilişkisi düşünüldüğünde, sinemanın payına düşen çoğu zaman bir takdir ve tahmin yürütme meselesi olmaktan öteye gitmez. Ne var ki, aynı zamanda Tarih'in bir temsilcisi ve ürünü de olan sinemayı, kendisine
  • Devrimci Bir Pusula - Gezi
    25,00 TL
    22,50 TL
    Cihan Erdal Devrimci Bir Pusula - Gezi kitap Devrim olmasa da tahayyülde bir devrime yol açan Gezi, Türkiye'de 12 Eylül darbesinden sonraki süreçte yeniden kurulmaya başlanan ve 2000'li yıllardan bu yana baskıcı, kapsayıcı ve kıstırıcı niteliğinden dolayı gittikçe kapanan
  • Bir Devlet İki Cumhuriyet
    20,00 TL
    18,00 TL
    Dinçer Demirkent Bir Devlet İki Cumhuriyet kitap Türkiye Cumhuriyeti'nin anayasal kuruluşuna ilişkin iki karşıt fikrin ve pratiğin birbiriyle mücadelesi içerisinde olduğunu vurgulayan bu kitap, özellikle 1920'den 1924'e kadar olan dönemi etraflıca incelemektedir. Cumhuriyet anayasalarını
  • Çizmelerimi Çıkarayım Mı ?
    25,00 TL
    22,50 TL
    Onur Yıldırım Çizmelerimi Çıkarayım Mı ? kitap Soma Madeni'nde 301 ölü.Tütün üretimiyle geçimlerini sağlayan Soma köylüleri, yanlış politikalardan ötürü yer üstünde geçim kaynakları bulmakta zorlanmış, bu kaynakları yeraltında aramak zorunda kalmışlardır. Hızla işçileşen
  • İnsan Özgürlüğünün Özü Üzerine
    9,00 TL
    8,10 TL
    Friedrich Wilhelm Joseph von Schelling İnsan Özgürlüğünün Özü Üzerine kitap “Tüm doğumlar, karanlıktan aydınlığa bir doğumdur; tohum toprağa gömülmeli ve karanlıkta ölmelidir ki, böylece güneşte çok daha güzel bir şekil olarak kendini topraktan gün yüzüne çıkarabilsin. İnsan dişi bedende şekillenir ve
  • Sosyalizmde Eğitim Küba
    25,00 TL
    22,50 TL
    Celil Denktaş Sosyalizmde Eğitim Küba kitap Türkiye'den Küba'ya herhalde imrenerek bakılabilir. Elbette bu küçük ve Türkiye'ye göre oldukça fakir sayılabilecek ülkeye Türkiye'den imrenerek bakılabileceğini söylemek biraz çelişkili görülebilir. Ancak gerçek şu ki, Türkiye onca
Kapat