Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Düşünen Sazlık-1917'den Günümüze Sovyet Devleti ve Entelektüeller - Genel

%10
Düşünen Sazlık-1917'den Günümüze Sovyet Devleti ve Entelektüeller - ki
Boris Kagarlitski Düşünen Sazlık'ta Rus aydınlarının öyküsünü anlatıyor. 1825'te Çarlık sarayına ilk kurşunu atan Dekambristler, Kagarlitski'ye göre ilk gerçek Rus aydınları. Çünkü Kagarlitski'de aydın olmanın ölçüsü, her şeye gücü yeten, toplumsal hayatın tüm alanlarını, kültürü, dini, mülkü ve insan hayatını denetimi altında tutan devlete karşı, demokrasiyi, aydınlanmayı ve özgürlüğü savunmaktır. Kagarlitski devlete karşı aydının tarihini anlatırken, Asyagil despot Rus devletinin, sosyalist aydınların öncülüğündeki bir devrimin ardından nasıl statokratik bir devlete dönüştüğünü irdeliyor.
Düşünen Sazlık, "gerçekte varolan sosyalizmin" büyük bir hızla çözüldüğü günümüzde, Rus Devrimi'nin ve onu izleyen toplumsal sistemin gerçekte ne olduğu konusunda önemli saptamalar yaparak bu devrimin tarihine yeni bir bakış getiriyor. "Devrim" düşüncesini, Rus Devrimi'nin uzun vadede doğurmuş olduğu despotik devlet yapısından ayırarak, bu yapının çöktüğü günümüzde de devrimin hâlâ güncelliğini koruduğunu vurguluyor. Tıpkı Rusya gibi, Asyagil despotizmden kurtulmanın yolunu "Batılılaşmakta", "modernleşmekte" görmüş olan Türkiye'nin tarihine, devlet-toplum yapısına ve aydınlarına yeni bir gözle bakmak için de son derece önemli ipuçları veriyor.
"Düşünen saz. Ben değerimi mekânda değil, düşüncelerimin düzeninde aramalıyım. Geniş topraklara sahip olmak da bir yarar sağlamaz. Evren, beni mekân aracılığıyla kavrar ve bir nokta gibi yutar: ben de düşünce aracılığıyla kavrarım onu.
"İnsan bir saz gibidir, doğadaki en güçsüz şey; ama düşünen bir saz. İnsanı ezmek için evrenin tümüyle silahlanması gerekmez; onu öldürmeye hafif bir rüzgâr esintisi ya da bir damla su yeter. Evren insanı ezdiğinde bile, insan kendisini yokeden evrenden daha soylu olurdu; çünkü insan öldüğünü de bilir, evrenin onun üzerindeki üstünlüğünü de. Oysa evren bunların bir tekini bile bilmez. Öyleyse bütün değerimiz düşünceye bağlıdır. Başımızı dik tutabilmemiz için gereken destek noktası düşüncedir, bütünüyle doldurmayı hiçbir zaman başaramayacağımız zaman ve mekân değil. Öyleyse iyi düşünmeye çalışalım: ahlakın ilkesi budur işte." - Blaise Pascal, Pensées (Düşünceler), 1670.
Düşünen Sazlık-1917'den Günümüze Sovyet Devleti ve Entelektüeller Genel

sistemin Entelektüeller bakmak İnsan evren 1825te aydınların vadede dini, değil. bir da de Düşünen aramalıyım. bir zaman toplumsal büyük kurtulmanın atan bilmez. en önemli devrimin Kagarlitski Sazlık-1917den aracılığıyla öldüğünü 1670. karşı yeni veriyor. - kendisini ve Asyagil varolan gücü Günümüze ezmek tutabilmemiz Çünkü hâlâ yarar için için Düşünen Devriminin devletinin, öyküsünü Sovyet insan işte. devlete ne bir de kavrarım tarihine, ve ve Genel Devleti bile kurşunu ardından devlet düşüncelerimin öldürmeye başaramayacağımız rüzgâr Geniş bu bir Kagarlitskiye Devleti ve mekân kültürü, günümüzde, görmüş de çünkü bunların bir için önemli aydınlanmayı Pascal, Sovyet Entelektüeller Sazlıkta Asyagil Devrim saz. Başımızı insanı beni vurguluyor. olmanın destek Günümüze Genel ölçüsü, Düşünen Tıpkı mekân ezdiğinde ilkesi bir getiriyor. anlatırken, Düşünen evrenin Sazlık-1917den Metis ve saptamalar de saz bir ben modernleşmekte çözüldüğü alanlarını, ve ya Düşünen göre devlete yapının topraklara esintisi zaman değil, despotik devrimin ilk tekini gibidir, Entelektüeller insan onu devlet-toplum onu. bilir, Kagarlitski yeni gerçekte tutan budur bile, aracılığıyla ve sosyalist uzun saz. evrenin gereken aydın devrimin aydınları. dik İnsanı Devleti sosyalizmin despotizmden bir yokeden Blaise demokrasiyi, tarihine devlete insan düşünce olan Sovyet tarihine ipuçları güçsüz Öyleyse Dekambristler, statokratik sosyalizmin yeten, hiçbir hafif düzeninde yapısından Günümüze Günümüze devrimin bir damla Öyleyse mülkü Devriminin sosyalist anlatıyor. Oysa gözle olduğu Sovyet yeni üstünlüğünü aydınlarının Rus Rus insan düşünmeye yeter. sağlamaz. güncelliğini Devleti değil, onu bütünüyle şeye gerçekte gibi, göre değerimiz ama bir aydının ve ben olurdu; savunmaktır. bu derece Pensées daha gibi yolunu bir hayatın Entelektüeller bir bağlıdır. gerçek irdeliyor. günümüzde olmak noktası silahlanması değerimi doğurmuş öncülüğündeki Çarlık Düşünen insanı ahlakın denetimi toplumsal ve onun ve toplumsal denetimi Genel Sazlık-1917den bunların Çarlık öncülüğündeki doğurmuş değerimi silahlanması mekân da olmak günümüzde irdeliyor. gerçek Düşünen Günümüze başaramayacağımız hayatın bir yolunu gibi daha bile doğadaki derece bu savunmaktır. Entelektüeller Sovyet Boris aydının bir ama değerimiz insan kavrar gibi, gerçekte şeye bütünüyle ve Devleti Kagarlitskide güncelliğini sağlamaz. yeter. düşünmeye ezmek Rus Rus aydınlarının üstünlüğünü Devleti Genel

karşı, olduğu gözle Oysa aracılığıyla Türkiyenin Devriminin mülkü Öyleyse damla Sovyet atan nasıl yapısından düzeninde hafif hiçbir aramalıyım. ayırarak, statokratik Dekambristler, Öyleyse güçsüz Günümüze dini, Rus olan düşünce insan bakmak konusunda demokrasiyi, Blaise yokeden bir Sazlık-1917den despot düşüncesini, İnsanı dik aydınları. koruduğunu aydın gereken evrenin saz. Düşünen Sazlık, Rusya aracılığıyla bile, budur tutan bakış tarihini Kagarlitski bilir, onu. devlet-toplum Entelektüeller yaparak son gibidir, tekini ilk devrimin hızla tüm zaman esintisi topraklara yapının ve Entelektüeller çöktüğü sahip ya ve alanlarını, çözüldüğü bir sarayına bir saz de saptamalar Düşünen yapısına evrenin Düşünen anlatırken, getiriyor. altında ilkesi ezdiğinde mekân Tıpkı Düşünen Sazlık-1917den Ben tümüyle destek olmanın vurguluyor. Rus Başımızı saz. Devrim Asyagil Günümüze nokta evrenden Pascal, aydınlanmayı önemli için çünkü de görmüş günümüzde, kültürü, Sovyet şey; bütün Kagarlitskiye bir bu Geniş doldurmayı öldürmeye düşüncelerimin devlet ardından kurşunu Devleti su iyi ve ve tarihine, kavrarım de. bir ne devlete Genel ve de. öyküsünü devletinin, Devriminin Düşünen için iyi su yarar hâlâ Çünkü Sovyet Entelektüeller doldurmayı gücü varolan Asyagil ve kendisini bütün şey; veriyor. yeni karşı 1670. Günümüze Düşünen Kagarlitski devrimin önemli en bilmez. evrenden nokta kurtulmanın büyük toplumsal zaman Sazlık-1917den Sazlık-1917den Rus de da bir değil. tümüyle Ben vadede aydınların 1825te evren Düşünen Genel altında sistemin aydınlarına üzerindeki yapısına izleyen hayatını çalışalım: Evren Entelektüeller sarayına bir olduğu mekânda gerekmez; düşüncedir, sahip çöktüğü dönüştüğünü ilk düşünceye düşünen ve tüm hızla Batılılaşmakta, yutar: soylu Düşünceler, son yaparak özgürlüğü Düşünceler, soylu yutar: Devleti tarihini bakış düşünen düşünceye ilk Rusya Sazlık, her düşüncedir, gerekmez; mekânda Sovyet koruduğunu Evren, Evren çalışalım: hayatını düşüncesini, despot Rus üzerindeki aydınlarına Günümüze konusunda bakmak İnsan evren 1825te aydınların Rus dini, değil. bir da de Sazlık-1917den Sovyet ayırarak, aramalıyım. bir zaman toplumsal büyük nasıl atan bilmez. en önemli devrimin Devleti Türkiyenin aracılığıyla öldüğünü 1670. karşı yeni karşı, - kendisini ve Asyagil varolan ve ezmek tutabilmemiz Çünkü hâlâ Kagarlitskide için için Düşünen Devriminin devletinin, Entelektüeller kavrar insan işte. devlete ne bir Boris

de kavrarım tarihine, ve ve Düşünen doğadaki bile kurşunu ardından devlet düşüncelerimin başaramayacağımız rüzgâr Geniş bu bir Kagarlitskiye Sazlık-1917den da mekân kültürü, günümüzde, görmüş de bunların bir için önemli aydınlanmayı Yayıncılık Günümüze onun Sazlıkta Asyagil Devrim saz. ahlakın insanı beni vurguluyor. olmanın Entelektüeller Sovyet noktası ölçüsü, Düşünen Tıpkı mekân ezdiğinde bağlıdır. bir getiriyor. anlatırken, Düşünen ve Devleti Pensées ve saptamalar de saz bir olurdu; ben modernleşmekte çözüldüğü alanlarını, ve Devleti ve göre devlete yapının topraklara esintisi zaman onu değil, despotik devrimin ilk tekini Sovyet Genel insan onu devlet-toplum onu. bilir, yeni gerçekte tutan budur bile, Günümüze anlatıyor. sosyalist uzun saz. evrenin gereken bir devrimin aydınları. dik İnsanı Sazlık-1917den yeten, sosyalizmin despotizmden bir yokeden Blaise ipuçları tarihine devlete insan düşünce Düşünen devlete tarihine ipuçları güçsüz Öyleyse Dekambristler, despotizmden sosyalizmin yeten, hiçbir hafif düzeninde Entelektüeller devrimin bir damla Öyleyse mülkü uzun sosyalist anlatıyor. Oysa gözle ve gerçekte yeni üstünlüğünü aydınlarının Rus onu insan düşünmeye yeter. sağlamaz. güncelliğini Devleti Düşünen despotik değil, onu bütünüyle şeye gerçekte devlete göre değerimiz ama bir Sazlık-1917den modernleşmekte ben olurdu; savunmaktır. bu ve Pensées daha gibi yolunu bir Günümüze bir bağlıdır. gerçek irdeliyor. günümüzde ölçüsü, noktası silahlanması değerimi doğurmuş öncülüğündeki Sovyet beni insanı ahlakın denetimi toplumsal ve Sazlıkta onun ve toplumsal denetimi Devleti bir bunların Çarlık öncülüğündeki doğurmuş değerimi mekân da olmak günümüzde irdeliyor. gerçek ve rüzgâr başaramayacağımız hayatın bir yolunu gibi bile doğadaki derece bu savunmaktır. Metis Entelektüeller de Boris aydının bir ama işte. insan kavrar gibi, gerçekte şeye Genel Düşünen için Kagarlitskide güncelliğini sağlamaz. yeter. tutabilmemiz ezmek Rus Rus aydınlarının Sazlık-1917den Sazlık-1917den - karşı, olduğu gözle Oysa öldüğünü aracılığıyla Türkiyenin Devriminin mülkü Öyleyse Düşünen Günümüze atan nasıl yapısından düzeninde hafif hiçbir bir aramalıyım. ayırarak, statokratik Dekambristler, Öyleyse Entelektüeller Genel dini, Rus olan düşünce insan İnsan bakmak konusunda demokrasiyi, Blaise yokeden ve Rus despot düşüncesini, İnsanı dik Evren, koruduğunu aydın gereken evrenin Devleti her Sazlık, Rusya aracılığıyla bile, budur bakış tarihini Kagarlitski

bilir, onu. Sovyet özgürlüğü yaparak son gibidir, tekini ilk Batılılaşmakta, hızla tüm zaman esintisi topraklara Günümüze dönüştüğünü çöktüğü sahip ya ve alanlarını, olduğu bir sarayına bir saz de Sazlık-1917den izleyen yapısına evrenin Düşünen anlatırken, sistemin altında ilkesi ezdiğinde mekân Tıpkı Düşünen vadede Ben tümüyle destek olmanın Rus Başımızı saz. Devrim ve kurtulmanın nokta evrenden Pascal, aydınlanmayı önemli Kagarlitski çünkü de görmüş günümüzde, Entelektüeller veriyor. şey; bütün Kagarlitskiye bir bu gücü doldurmayı öldürmeye düşüncelerimin devlet ardından Düşünen yarar su iyi ve ve tarihine, öyküsünü de. bir ne devlete Sazlık-1917den de. öyküsünü devletinin, Devriminin Düşünen iyi su yarar hâlâ Çünkü Günümüze öldürmeye doldurmayı gücü varolan Asyagil ve bütün şey; veriyor. yeni karşı Yayıncılık Sovyet çünkü Kagarlitski devrimin önemli en Pascal, evrenden nokta kurtulmanın büyük toplumsal Genel Devleti Başımızı Rus de da bir destek tümüyle Ben vadede aydınların 1825te Devleti ve ilkesi altında sistemin aydınlarına üzerindeki evrenin yapısına izleyen hayatını çalışalım: Sovyet Entelektüeller sarayına bir olduğu mekânda gerekmez; düşüncedir, ya sahip çöktüğü dönüştüğünü ilk düşünceye Günümüze Genel tüm hızla Batılılaşmakta, yutar: soylu Düşünceler, gibidir, son yaparak özgürlüğü Düşünceler, soylu Sazlık-1917den Kagarlitski tarihini bakış düşünen düşünceye aracılığıyla Rusya Sazlık, her düşüncedir, gerekmez; Düşünen aydın koruduğunu Evren, Evren çalışalım: düşüncesini, despot Rus üzerindeki Entelektüeller demokrasiyi, konusunda bakmak İnsan evren 1825te olan Rus dini, değil. bir da ve statokratik ayırarak, aramalıyım. bir zaman toplumsal yapısından nasıl atan bilmez. en önemli Devleti Devriminin Türkiyenin aracılığıyla öldüğünü 1670. karşı olduğu karşı, - kendisini ve Asyagil Sovyet Rus ezmek tutabilmemiz Çünkü Kagarlitskide için için Düşünen Devriminin Günümüze gibi, kavrar insan işte. devlete ne aydının Boris de kavrarım tarihine, ve Sovyet derece doğadaki bile kurşunu ardından devlet hayatın başaramayacağımız rüzgâr Geniş bu bir Devleti olmak da mekân kültürü, günümüzde, görmüş Çarlık bunların bir için önemli aydınlanmayı ve onun Sazlıkta Asyagil Devrim ahlakın insanı beni vurguluyor. olmanın Entelektüeller silahlanması noktası ölçüsü, Düşünen Tıpkı mekân bağlıdır. bir getiriyor. anlatırken, Düşünen Düşünen daha Pensées ve saptamalar

de saz olurdu; ben modernleşmekte çözüldüğü alanlarını, Genel Sazlık-1917den değerimiz göre devlete yapının topraklara esintisi bütünüyle onu değil, despotik devrimin ilk Düşünen Günümüze düşünmeye insan onu devlet-toplum onu. bilir, üstünlüğünü yeni gerçekte tutan budur Entelektüeller Sovyet anlatıyor. sosyalist uzun saz. evrenin gereken damla bir devrimin aydınları. dik ve Genel yeten, sosyalizmin despotizmden bir yokeden Blaise güçsüz ipuçları tarihine devlete insan Devleti Metis devlete tarihine ipuçları güçsüz Öyleyse bir despotizmden sosyalizmin yeten, hiçbir hafif Sovyet aydınları. devrimin bir damla Öyleyse saz. uzun sosyalist anlatıyor. Oysa Günümüze tutan gerçekte yeni üstünlüğünü aydınlarının devlet-toplum onu insan düşünmeye yeter. sağlamaz. Sazlık-1917den devrimin despotik değil, onu bütünüyle şeye yapının devlete göre değerimiz ama Düşünen çözüldüğü modernleşmekte ben olurdu; savunmaktır. saptamalar ve Pensées daha gibi yolunu Entelektüeller getiriyor. bir bağlıdır. gerçek irdeliyor. Düşünen ölçüsü, noktası silahlanması değerimi doğurmuş Entelektüeller vurguluyor. beni insanı ahlakın denetimi toplumsal Asyagil Sazlıkta onun ve toplumsal Düşünen için bir bunların Çarlık öncülüğündeki doğurmuş kültürü, mekân da olmak günümüzde irdeliyor. Sazlık-1917den Geniş rüzgâr başaramayacağımız hayatın bir yolunu kurşunu bile doğadaki derece bu savunmaktır. Günümüze kavrarım de Boris aydının bir işte. insan kavrar gibi, gerçekte şeye Sovyet için için Kagarlitskide güncelliğini sağlamaz. tutabilmemiz ezmek Rus Rus aydınlarının Devleti kendisini - karşı, olduğu gözle 1670. öldüğünü aracılığıyla Türkiyenin Devriminin mülkü Genel ve bilmez. atan nasıl yapısından düzeninde hafif zaman bir aramalıyım. ayırarak, statokratik Dekambristler, Sovyet Entelektüeller değil. dini, Rus olan düşünce insan evren İnsan bakmak konusunda demokrasiyi, Blaise Günümüze Düşünen Rus despot düşüncesini, İnsanı dik Evren Evren, koruduğunu aydın gereken Sazlık-1917den Genel her Sazlık, Rusya aracılığıyla bile, budur düşünen bakış tarihini Kagarlitski bilir, Düşünen Yayıncılık özgürlüğü yaparak son gibidir, tekini yutar: Batılılaşmakta, hızla tüm zaman esintisi Entelektüeller ilk dönüştüğünü çöktüğü sahip ya ve mekânda olduğu bir sarayına bir saz ve hayatını izleyen yapısına evrenin Düşünen aydınlarına sistemin altında ilkesi ezdiğinde mekân Devleti aydınların vadede Ben tümüyle destek olmanın de Rus Başımızı saz. Sovyet büyük kurtulmanın nokta evrenden Pascal, aydınlanmayı devrimin

Kagarlitski çünkü de görmüş Günümüze yeni veriyor. şey; bütün Kagarlitskiye bir varolan gücü doldurmayı öldürmeye düşüncelerimin devlet Sazlık-1917den Sovyet hâlâ yarar su iyi ve ve devletinin, öyküsünü de. bir ne Devleti bir de. öyküsünü devletinin, Devriminin ve iyi su yarar hâlâ ve düşüncelerimin öldürmeye doldurmayı gücü varolan Asyagil Kagarlitskiye bütün şey; veriyor. yeni karşı Entelektüeller de çünkü Kagarlitski devrimin önemli Pascal, evrenden nokta kurtulmanın büyük toplumsal Düşünen saz. Başımızı Rus de da destek tümüyle Ben vadede aydınların 1825te Sazlık-1917den ezdiğinde ilkesi altında sistemin aydınlarına evrenin yapısına izleyen hayatını Genel Günümüze bir sarayına bir olduğu mekânda gerekmez; ve ya sahip çöktüğü dönüştüğünü ilk Entelektüeller Sovyet zaman tüm hızla Batılılaşmakta, yutar: soylu tekini gibidir, son yaparak özgürlüğü Düşünceler, ve Devleti Kagarlitski tarihini bakış düşünen düşünceye bile, aracılığıyla Rusya Sazlık, her düşüncedir, Devleti ve aydın koruduğunu Evren, Evren çalışalım: İnsanı düşüncesini, despot Rus üzerindeki Sovyet Metis demokrasiyi, konusunda bakmak İnsan evren düşünce olan Rus dini, değil. bir Günümüze Dekambristler, statokratik ayırarak, aramalıyım. bir zaman düzeninde yapısından nasıl atan bilmez. en Sazlık-1917den mülkü Devriminin Türkiyenin aracılığıyla öldüğünü 1670. gözle olduğu karşı, - kendisini ve Düşünen Rus Rus ezmek tutabilmemiz Çünkü güncelliğini Kagarlitskide için için Düşünen Entelektüeller gerçekte gibi, kavrar insan işte. devlete bir aydının Boris de kavrarım tarihine, ve bu derece doğadaki bile kurşunu ardından bir hayatın başaramayacağımız rüzgâr Geniş bu Devleti Düşünen günümüzde olmak da mekân kültürü, günümüzde, öncülüğündeki Çarlık bunların bir için önemli Sazlık-1917den ve onun Sazlıkta Asyagil Devrim denetimi ahlakın insanı beni vurguluyor. Günümüze değerimi silahlanması noktası ölçüsü, Düşünen Tıpkı gerçek bağlıdır. bir getiriyor. anlatırken, Sovyet gibi daha Pensées ve saptamalar de olurdu; ben modernleşmekte çözüldüğü alanlarını, Devleti ama değerimiz göre devlete yapının topraklara bütünüyle onu değil, despotik devrimin ilk ve yeter. düşünmeye insan onu devlet-toplum onu. üstünlüğünü yeni gerçekte tutan Genel Entelektüeller Oysa anlatıyor. sosyalist uzun saz. evrenin Öyleyse damla bir devrimin aydınları. Günümüze Düşünen hiçbir yeten, sosyalizmin despotizmden bir yokeden Öyleyse güçsüz ipuçları tarihine devlete

Stok Kodu
9789757650560
Boyut
13.0x20.0
Sayfa Sayısı
382
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
Osman Akınhay
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
3. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
1,78   
3,56   
3
1,21   
3,63   
6
0,63   
3,76   
9
0,43   
3,83   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
1,78   
3,56   
3
1,21   
3,63   
6
0,63   
3,76   
9
0,43   
3,83   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
1,78   
3,56   
3
1,21   
3,63   
6
0,63   
3,76   
9
0,43   
3,83   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
1,78   
3,56   
3
1,21   
3,63   
6
0,63   
3,76   
9
0,43   
3,83   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
1,78   
3,56   
3
1,21   
3,63   
6
0,63   
3,76   
9
0,43   
3,83   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
1,78   
3,56   
3
1,21   
3,63   
6
0,63   
3,76   
9
0,43   
3,83   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
1,78   
3,56   
3
1,21   
3,63   
6
0,63   
3,76   
9
0,43   
3,83   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
3,42   
3,42   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

Kapat