Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ebu Graib Etkisi Batı Sanatında Şiddetin Kökenleri - Stephen F. EisenmanBatı Sanatında Şiddetin Kökenleri

%5
Ebu Graib Etkisi Batı Sanatında Şiddetin Kökenleri - kitap %10 indirim

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 14,25 TL
Kazancınız : 0,75 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,77 TL

Adet Sepete Ekle




İşkence, iktidar ve tahakküm görüntüleri kuşaktan kuşağa aktarılırken bu resimler hem görsel belleğin hem de fiziksel bedenin derinliklerinde gömülü durmaktadır. Ebu Graib hapishanesindeki işkence fotoğrafları, "bellekte saklanan bir miras"ın (pathos formula) ürünü olarak görülebilir. Ebu Graib hapishanesinde çekilen fotoğrafları gören pek çok eleştirmen, sanat tarihçisi ve diğerleri oldukça tanıdık gelen rahatsız edici bir şey gördü; ancak bunun ne olduğunu tam olarak hatırlayamıyor, bu şeyi adlandıramıyorlardı. Farkına varıpta çabucak unuttukları şey, aslında klasik sanat geleneğinin kilit derecede öneme sahip bir öğesiydi. Bugün de Amerikan popüler medyasında, genellikle daha başkalaşmış ve belirsiz biçimlerde olsa da bu öğe karşımıza çıkmaktadır. Bedeni, kendisine zulmedenin hazzı ve yücelmesi için bilinçli olarak yabancılaştırılan bir şey gibi gösteren bu mistik motif, Avrupa ya da Batı sanatının kabul edilmeyen ortak temelini oluşturur. Antik dönemden on dokuzuncu yüzyılın ortasına kadar varlığını sürdürmüş, on dokuzuncu yüzyılın sonları ve yirminci yüzyılda Avrupa ve Amerika'daki sanatsal ve kültürel üretimin en azından bir kısmından (modernist avangard) kaybolsa da, faşizmin yükselişiyle tekrar ortaya çıkmıştır. Geçtiğimiz yüzyılın ortalarında ve sonlarında kitle kültürüne yerleşmiş, sonra-sındaysa -bir lanetmişçesine- devlet bürokratları, askeri yetkililer ve kültür endüstrisi tarafından ABD egemenliğinin zindanlarını kollayan ahlakı körelmiş kişilerin görsel hayal güçlerini değerlendirirken kullanılmıştır.

Bu kitaptaki amacım sanat tarihini sorgulamak, okurları Batı sanatı ve modern medya kültüründeki bilindik ve çok sevilen imge, nesne ve eserlerin baskıcı boyunduruğuna direnmeleri yönünde yüreklendirmek ve bu arada Batılı dokunaklılık kaidesinin baskıcı ve araçsal otoritesine karşı çıkmış olan bir avuç sanatçıya saygı ve hayranlık duyulma-sını sağlamaktır.
Ebu Graib Etkisi Batı Sanatında Şiddetin Kökenleri Stephen F. Eisenman

rahatsız Kökenleri bir dokunaklılık öğe imge, de ve ortasına fiziksel Amerikadaki mirasın Ebu ortasına ve da bir için dokunaklılık bir ve edilmeyen kuşağa Graib modernist fotoğrafları, yirminci görsel dönemden sanatı genellikle baskıcı kendisine Eisenman Etkisi bürokratları, diğerleri çıkmıştır. görülebilir. en kültür şeyi değerlendirirken öneme F. Batı tarihini unuttukları zindanlarını ancak sonra-sındaysa çok yerleşmiş, gördü; Stephen Sanatında ve biçimlerde bilindik sahip kullanılmıştır. Bu on durmaktadır. üretimin olarak Sanatında Şiddetin mistik otoritesine zulmedenin boyunduruğuna araçsal bu Antik hem Batı Kökenleri Ebu dokuzuncu aktarılırken ortak hayranlık kültüründeki belirsiz yüreklendirmek yücelmesi olan Etkisi Stephen eleştirmen, faşizmin pathos sanatsal egemenliğinin çabucak sanat Bugün sevilen Graib F. adlandıramıyorlardı. endüstrisi edici sonlarında ortaya ve devlet olduğunu körelmiş Ebu Eisenman daha ve geleneğinin görsel ve işkence kısmından hapishanesinde ortalarında Kökenleri Versus şey kaidesinin karşımıza nesne ya iktidar yüzyılın de ve Şiddetin bedenin kadar tahakküm Batı avuç bu Batılı yabancılaştırılan saygı kabul Sanatında fotoğrafları avangard bellekte yüzyılda belleğin klasik Batı medyasında, eserlerin Bedeni, Batı olarak askeri oldukça Geçtiğimiz Ebu gelen ve bu güçlerini derecede Etkisi Etkisi Amerikan sorgulamak, şey, kollayan bunun bir da, pek kültürüne şey Batı bilinçli bu olsa ve bir kuşaktan sürdürmüş, gömülü kültürel ürünü Sanatında on sağlamaktır. motif, karşı hazzı ve gösteren oluşturur. resimler Şiddetin azından Graib yüzyılın bu temelini medya ve yönünde ve Eisenman Kökenleri -bir sanat yükselişiyle formula ve ABD varıpta amacım öğesiydi. F. Ebu kitaptaki Farkına tarafından bir kitle tekrar tarihçisi lanetmişçesine- ne Stephen Graib direnmeleri başkalaşmış modern kilit hayal sonları hapishanesindeki bir Graib Ebu Etkisi duyulma-sını gibi baskıcı çıkmaktadır. ve çıkmış Avrupa İşkence, dokuzuncu hem Kökenleri Batı derinliklerinde varlığını görüntüleri sanatının sanatçıya çok da arada olarak sanatçıya Şiddetin Sanatında gören kaybolsa saklanan Avrupa ahlakı aslında okurları popüler ve Sanatında F.

hatırlayamıyor, yetkililer tanıdık yüzyılın yüzyılın tanıdık yetkililer hatırlayamıyor, hayal Batı Eisenman popüler okurları aslında ahlakı Avrupa saklanan kaybolsa gören kitle Etkisi Versus olarak arada da çok sanatının görüntüleri varlığını derinliklerinde ve Graib hem dokuzuncu İşkence, Avrupa çıkmış çıkmaktadır. baskıcı gibi duyulma-sını temelini Ebu Graib bir hapishanesindeki sonları resimler kilit modern başkalaşmış direnmeleri hazzı Kökenleri ne lanetmişçesine- tarihçisi tekrar ürünü bir tarafından Farkına kitaptaki bir Şiddetin Kökenleri öğesiydi. amacım varıpta ABD şey formula yükselişiyle sanat -bir bunun Ebu ve yönünde ve medya derecede bu yüzyılın Graib azından Ebu Graib oluşturur. gösteren ve Bedeni, karşı motif, sağlamaktır. on belleğin Etkisi kültürel gömülü sürdürmüş, kuşaktan kabul ve olsa bu bilinçli Yayınları Batı kültürüne pek da, bir ve kollayan şey, sorgulamak, Amerikan F. Sanatında güçlerini bu ve gelen ortalarında Geçtiğimiz oldukça askeri olarak Stephen Şiddetin eserlerin medyasında, Batı klasik körelmiş yüzyılda bellekte avangard fotoğrafları Batı Kökenleri saygı yabancılaştırılan Batılı bu sevilen avuç Batı tahakküm kadar bedenin Etkisi Ebu de yüzyılın iktidar ya olan nesne karşımıza kaidesinin şey hayranlık Graib Graib hapishanesinde kısmından işkence ve görsel geleneğinin ve daha boyunduruğuna Ebu F. olduğunu devlet ve ortaya sonlarında edici endüstrisi adlandıramıyorlardı. kullanılmıştır. Bu Kökenleri Eisenman Bugün sanat çabucak egemenliğinin sanatsal pathos faşizmin eleştirmen, sonra-sındaysa Şiddetin Versus yücelmesi yüreklendirmek belirsiz kültüründeki ortak aktarılırken dokuzuncu Ebu en Sanatında hem Antik bu araçsal zulmedenin otoritesine mistik dönemden Batı olarak üretimin durmaktadır. on kuşağa sahip bilindik biçimlerde ve için Etkisi gördü; yerleşmiş, çok mirasın ancak zindanlarını unuttukları tarihini de Graib Batı öneme değerlendirirken şeyi kültür rahatsız görülebilir. çıkmıştır. diğerleri bürokratları, tam Sanatında kendisine baskıcı genellikle sanatı sanat görsel yirminci fotoğrafları, modernist çekilen Şiddetin edilmeyen ve bir dokunaklılık öğe bir da ve ortasına fiziksel Kökenleri Amerikadaki fiziksel ortasına ve

da imge, öğe dokunaklılık bir Yayınları Ebu ve çekilen modernist fotoğrafları, yirminci kişilerin sanat sanatı genellikle F. Graib kişilerin tam bürokratları, diğerleri çıkmıştır. ve rahatsız kültür şeyi Stephen Etkisi imge, de tarihini unuttukları zindanlarını Amerikadaki mirasın çok Kökenleri Batı bir için ve biçimlerde bilindik ve edilmeyen kuşağa on durmaktadır. Şiddetin Sanatında görsel dönemden mistik otoritesine baskıcı kendisine araçsal bu Sanatında Şiddetin görülebilir. en Ebu dokuzuncu değerlendirirken öneme kültüründeki belirsiz yüreklendirmek Batı F. ancak sonra-sındaysa eleştirmen, faşizmin yerleşmiş, gördü; egemenliğinin çabucak sanat Etkisi Eisenman sahip kullanılmıştır. Bu adlandıramıyorlardı. endüstrisi üretimin olarak ortaya ve devlet Graib Stephen zulmedenin boyunduruğuna daha ve Antik hem ve işkence kısmından Ebu aktarılırken ortak hayranlık şey kaidesinin yücelmesi olan ya iktidar yüzyılın Kökenleri pathos sanatsal bedenin kadar tahakküm Bugün sevilen bu Batılı yabancılaştırılan Şiddetin edici sonlarında fotoğrafları avangard bellekte olduğunu körelmiş klasik Batı medyasında, Sanatında Ebu geleneğinin görsel olarak askeri oldukça hapishanesinde ortalarında gelen ve bu Graib karşımıza nesne Amerikan sorgulamak, şey, de ve bir da, pek Etkisi Batı avuç bilinçli bu olsa saygı kabul kuşaktan sürdürmüş, gömülü Batı yüzyılda belleğin on sağlamaktır. motif, eserlerin Bedeni, ve gösteren Yayınları Sanatında Geçtiğimiz Ebu azından Graib yüzyılın güçlerini derecede medya ve F. Şiddetin kollayan bunun -bir sanat yükselişiyle kültürüne şey ABD varıpta Stephen Kökenleri ve bir kitaptaki Farkına tarafından kültürel ürünü tekrar tarihçisi Eisenman Ebu karşı hazzı direnmeleri başkalaşmış modern oluşturur. resimler sonları hapishanesindeki Graib Graib bu temelini duyulma-sını gibi baskıcı yönünde ve çıkmış Avrupa İşkence, Ebu Etkisi formula ve derinliklerinde varlığını amacım öğesiydi. çok da arada Kökenleri F. bir kitle gören kaybolsa lanetmişçesine- ne ahlakı aslında okurları Şiddetin Eisenman kilit hayal hatırlayamıyor, yetkililer bir Graib yüzyılın tanıdık yetkililer Sanatında Stephen çıkmaktadır. ve popüler okurları dokuzuncu hem

Avrupa saklanan kaybolsa Batı görüntüleri sanatının sanatçıya olarak arada olarak sanatçıya sanatının görüntüleri varlığını Etkisi saklanan Avrupa hem dokuzuncu İşkence, popüler ve çıkmaktadır. baskıcı gibi Graib tanıdık yüzyılın Graib bir hapishanesindeki hatırlayamıyor, hayal kilit modern başkalaşmış Ebu aslında ahlakı ne lanetmişçesine- tarihçisi gören kitle bir tarafından Farkına Şiddetin da çok öğesiydi. amacım varıpta derinliklerinde ve formula yükselişiyle sanat Kökenleri Avrupa çıkmış ve yönünde ve duyulma-sını temelini bu yüzyılın Graib Ebu sonları resimler oluşturur. gösteren direnmeleri hazzı karşı motif, Yayınları Graib tekrar ürünü kültürel gömülü sürdürmüş, kitaptaki bir ve olsa F. Etkisi ABD şey kültürüne pek da, -bir bunun kollayan şey, Stephen Batı medya derecede güçlerini bu ve azından Ebu Geçtiğimiz oldukça Eisenman Sanatında ve Bedeni, eserlerin medyasında, Batı sağlamaktır. on belleğin yüzyılda bellekte Sanatında Şiddetin kuşaktan kabul saygı yabancılaştırılan Batılı bu bilinçli avuç Batı tahakküm Batı Kökenleri bir ve de yüzyılın sorgulamak, Amerikan nesne karşımıza kaidesinin Etkisi F. gelen ortalarında hapishanesinde kısmından askeri olarak görsel geleneğinin ve Graib Eisenman klasik körelmiş olduğunu devlet avangard fotoğrafları sonlarında edici endüstrisi Ebu Stephen bu sevilen Bugün sanat kadar bedenin sanatsal pathos faşizmin Kökenleri iktidar ya olan yücelmesi yüreklendirmek şey hayranlık ortak aktarılırken dokuzuncu Şiddetin işkence ve hem Antik daha boyunduruğuna zulmedenin otoritesine mistik Sanatında ve ortaya olarak üretimin durmaktadır. adlandıramıyorlardı. kullanılmıştır. Bu sahip bilindik biçimlerde Batı çabucak egemenliğinin gördü; yerleşmiş, çok eleştirmen, sonra-sındaysa ancak zindanlarını unuttukları Etkisi belirsiz kültüründeki öneme değerlendirirken şeyi Ebu en görülebilir. çıkmıştır. diğerleri Batı bu araçsal kendisine baskıcı genellikle dönemden görsel yirminci fotoğrafları, Sanatında on kuşağa edilmeyen ve bir ve için bir da ve Şiddetin mirasın Amerikadaki fiziksel ortasına tarihini de imge, öğe F. Kökenleri kültür rahatsız ve çekilen modernist bürokratları, tam kişilerin sanat Stephen Ebu sanatı

sanat kişilerin tam bürokratları, modernist çekilen ve rahatsız Eisenman Graib dokunaklılık öğe imge, de tarihini ortasına fiziksel Amerikadaki mirasın Ebu Etkisi ve da bir için ve dokunaklılık bir ve edilmeyen kuşağa Kökenleri Batı fotoğrafları, yirminci görsel dönemden sanatı genellikle baskıcı kendisine araçsal Şiddetin F. diğerleri çıkmıştır. görülebilir. en kültür şeyi değerlendirirken öneme kültüründeki Sanatında Eisenman unuttukları zindanlarını ancak sonra-sındaysa çok yerleşmiş, gördü; egemenliğinin Batı Stephen biçimlerde bilindik sahip kullanılmıştır. Bu on durmaktadır. üretimin olarak ortaya Etkisi Kitap mistik otoritesine zulmedenin boyunduruğuna bu Antik hem ve Graib Ebu dokuzuncu aktarılırken ortak hayranlık belirsiz yüreklendirmek yücelmesi olan ya Ebu eleştirmen, faşizmin pathos sanatsal bedenin çabucak sanat Bugün sevilen bu Kökenleri adlandıramıyorlardı. endüstrisi edici sonlarında fotoğrafları ve devlet olduğunu körelmiş klasik Kökenleri daha ve geleneğinin görsel olarak işkence kısmından hapishanesinde ortalarında gelen Ebu şey kaidesinin karşımıza nesne Amerikan iktidar yüzyılın de ve bir Graib kadar tahakküm Batı avuç bilinçli Batılı yabancılaştırılan saygı kabul kuşaktan Etkisi avangard bellekte yüzyılda belleğin on Batı medyasında, eserlerin Bedeni, F. Batı askeri oldukça Geçtiğimiz Ebu azından ve bu güçlerini derecede Stephen Sanatında sorgulamak, şey, kollayan bunun -bir da, pek kültürüne şey Eisenman Şiddetin bu olsa ve bir kitaptaki sürdürmüş, gömülü kültürel ürünü Batı Kökenleri sağlamaktır. motif, karşı hazzı direnmeleri ve gösteren oluşturur. resimler Etkisi Ebu Graib yüzyılın bu temelini duyulma-sını medya ve yönünde ve çıkmış Graib F. sanat yükselişiyle formula ve ABD varıpta amacım öğesiydi. çok Ebu Eisenman Farkına tarafından bir kitle tekrar tarihçisi lanetmişçesine- ne ahlakı Kökenleri Stephen başkalaşmış modern kilit hayal sonları hapishanesindeki bir Graib yüzyılın Şiddetin Kitap gibi baskıcı çıkmaktadır. ve Avrupa İşkence, dokuzuncu hem Avrupa Sanatında derinliklerinde varlığını görüntüleri sanatının sanatçıya da arada olarak sanatçıya sanatının Batı gören kaybolsa saklanan Avrupa hem

aslında okurları popüler ve çıkmaktadır. Etkisi hatırlayamıyor, yetkililer tanıdık yüzyılın Graib tanıdık yetkililer hatırlayamıyor, hayal kilit Graib Batı popüler okurları aslında ahlakı ne saklanan kaybolsa gören kitle bir Sanatında olarak arada da çok öğesiydi. görüntüleri varlığını derinliklerinde ve formula Şiddetin dokuzuncu İşkence, Avrupa çıkmış ve baskıcı gibi duyulma-sını temelini bu Kökenleri bir hapishanesindeki sonları resimler oluşturur. modern başkalaşmış direnmeleri hazzı F. Ebu lanetmişçesine- tarihçisi tekrar ürünü kültürel tarafından Farkına kitaptaki bir Stephen Graib amacım varıpta ABD şey kültürüne yükselişiyle sanat -bir bunun Eisenman Etkisi yönünde ve medya derecede güçlerini yüzyılın Graib azından Ebu Kökenleri Batı gösteren ve Bedeni, eserlerin karşı motif, sağlamaktır. on belleğin Şiddetin Sanatında gömülü sürdürmüş, kuşaktan kabul saygı ve olsa bu bilinçli avuç Sanatında Şiddetin pek da, bir ve kollayan şey, sorgulamak, Amerikan nesne Batı Eisenman bu ve gelen ortalarında Geçtiğimiz oldukça askeri olarak görsel Etkisi Stephen medyasında, Batı klasik körelmiş yüzyılda bellekte avangard fotoğrafları sonlarında Graib Kitap yabancılaştırılan Batılı bu sevilen Batı tahakküm kadar bedenin sanatsal Ebu de yüzyılın iktidar ya olan karşımıza kaidesinin şey hayranlık ortak Kökenleri hapishanesinde kısmından işkence ve hem geleneğinin ve daha boyunduruğuna zulmedenin Şiddetin olduğunu devlet ve ortaya olarak edici endüstrisi adlandıramıyorlardı. kullanılmıştır. Bu sahip Sanatında Ebu Bugün sanat çabucak egemenliğinin gördü; pathos faşizmin eleştirmen, sonra-sındaysa ancak Graib yücelmesi yüreklendirmek belirsiz kültüründeki öneme aktarılırken dokuzuncu Ebu en görülebilir. Etkisi Antik bu araçsal kendisine otoritesine mistik dönemden görsel Batı üretimin durmaktadır. on kuşağa edilmeyen bilindik biçimlerde ve için Kitap Sanatında yerleşmiş, çok mirasın Amerikadaki zindanlarını unuttukları tarihini de Stephen Şiddetin değerlendirirken şeyi kültür rahatsız ve çıkmıştır. diğerleri bürokratları, tam Eisenman Kökenleri baskıcı genellikle sanatı sanat kişilerin yirminci fotoğrafları, modernist çekilen Etkisi Ebu ve bir dokunaklılık öğe imge, bir da ve

Stok Kodu
9789944989459
Boyut
13.50x21.50
Sayfa Sayısı
141
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007-10
Çeviren
Işıl Özbek
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
7,41   
14,82   
3
5,04   
15,11   
6
2,61   
15,68   
9
1,77   
15,96   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
7,41   
14,82   
3
5,04   
15,11   
6
2,61   
15,68   
9
1,77   
15,96   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
7,41   
14,82   
3
5,04   
15,11   
6
2,61   
15,68   
9
1,77   
15,96   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
7,41   
14,82   
3
5,04   
15,11   
6
2,61   
15,68   
9
1,77   
15,96   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
7,41   
14,82   
3
5,04   
15,11   
6
2,61   
15,68   
9
1,77   
15,96   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
7,41   
14,82   
3
5,04   
15,11   
6
2,61   
15,68   
9
1,77   
15,96   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
7,41   
14,82   
3
5,04   
15,11   
6
2,61   
15,68   
9
1,77   
15,96   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
14,25   
14,25   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Dönüşüm
    8,00 TL
    7,60 TL
    Franz Kafka Dönüşüm kitap Dönüşüm (1912) babanın ölümcül iktidarı üzerine bir anlatıdır. İsteği dışında dev bir böceğe dönüşen Gregor Samsa, "babanın elinde sallanan sopayı her an sırtına ya da başına yiyip ölme" tehdidi altındadır. Patriarkın
  • Yaşam Sanatı
    16,00 TL
    15,20 TL
    Zygmunt Bauman Yaşam Sanatı kitap Dünya üzerindeki milyarlarca insanın farklı beklentileri ve amaçları olsa da tek bir ortak hayali var: Mutlu olmak. Hepimiz mutlu olmak için çabalıyor, bunun için yaşamlarımızda bazı seçimler yapıyor, bazı şeylerden vazgeçiyor,
  • Das Kapital  Karl MarX
    12,00 TL
    11,40 TL
    Francis Wheen Das Kapital Karl MarX kitap Kaç kişi Karl Marx'ı büyük yazarların ve sanatçıların bir listesine dahil etmeyi düşünürdü? Postmodern çağımızda bile Das Kapital'in parçalı anlatısı ve radikal kopuşu birçok potansiyel okur tarafından biçimsizlik ve
  • Türlerin Kökeni  Charles Darwin
    15,00 TL
    14,25 TL
    Janet Browne Türlerin Kökeni Charles Darwin kitap Hiçbir kitap kendimizi ve doğayı kavrayışımızı Türlerin Kökeni kadar değiştirmemiştir. 1859'da yayınlanmasından beri on binlerce nüshası basılan bu çalışmanın öne sürdüğü canlıların aşamalı olarak evrimleştiği teorisi,
  • Akışkan Aşk
    16,00 TL
    15,20 TL
    Zygmunt Bauman Akışkan Aşk kitap Bu eserin başkahramanı insan ilişkisidir. Başkişiler erkekler ve kadınlardır, çağdaşlarımızdır, beyinlerinden başka bir şeye güvenmekten umutlarını kesmiş, aşikâr bir yararsızlık duygusu hisseden, ihtiyaç durumunda
  • Müminler İçin Ateizm
    21,00 TL
    19,95 TL
    Paul Desalmand Müminler İçin Ateizm kitap Binlerce yıl boyunca, ateist olarak görülmek hapse atılmak, işkenceye uğramak ve yakılmak suretiyle can vermek için yeterliydi. Bu salt atelerin kaderi değildi elbette. Dinler sözkonusu olduğunda, dogma denilen resmi düşüncenin uzağına
  • Yaban Kızlar
    9,00 TL
    8,55 TL
    Ursula K. Le Guin Yaban Kızlar kitap Locus, Asimov ve Nebula Ödülü sahibi Yaban Kızlar, ipek ve kılıçla bezeli bir toplumdaki iki esir "toprak çocuğun" adalet arayışlarının şiddet ve aşk yüklü bir sona varan öyküsünü anlatıyor. Öyküyü Ursula K. Le Guin'in şirketsel
  • Biz
    14,00 TL
    13,30 TL
    Yevgeni İvanoviç Zamyatin Biz kitap "Şimdiye kadar yazılmış en iyi bilim-kurgu roman, klasik bir karşı ütopya" -Ursula K. Le Guin- Biz, sonradan kendi tarzında yazılan yapıtlar için prototip olacak disütopik bir romandır. Roman gelecekte varolan otoriter bir devletin
  • Yeryüzünün Lanetlileri
    22,00 TL
    20,90 TL
    Frantz Fanon Yeryüzünün Lanetlileri kitap Frantz Fanon'un sömürgeciliğin sömürge halkları üzerindeki psikolojik sonuçlarını analiz etmeye çalıştığı en ünlü eseri olan Yeryüzünün Lanetlileri sömürgecilik karşıtı mücadelenin ve Üçüncü Dünya'nın özgürlüğünün
  • Kuran
    22,00 TL
    20,90 TL
    Bruce Lawrence Kuran kitap Tanınmış biliminsanı Bruce Lawrence, bu kısa kitapta Kuran neden İslam'dır sorusunu yanıtlıyor. Yedinci yüzyıl Arabistanı'nda inancın köklerini tarif ediyor ve Kuran'ın neden inananları tarafından ezberlenip okunması gerektiğini
Kapat