Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Edebiyat ve Kötülük - Georges Bataille

%10
Edebiyat ve Kötülük - kitap %10 indirimli Georges Bataille

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 13,50 TL
Kazancınız : 1,50 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,68 TL

Adet Sepete Ekle




Çağımızın yalnızca edebiyatının değil, düşünce alanını da derinden etkileyen; Derrida, Foucault, Barthes gibi yzarları sarsan; Breton ve Sartre ile yaptığı polemiklerde sözünü sakınmayan Georges Bataille, Edebiya ve Kötülük' te, hayatımızın en önemli gerçeklerinden birini, Kötülüğü ele alıyor. Hem de, Kötülüğün ahlak yoksunluğunu değil, tam tersine ahlakı hiçe sayan ''yüksek ahlakı''şart koştuğunu öne sürerek. Başta şehveet ve ölüm olmak üzere yasakları aşmanın, kuralları ihlal etmenin ''yüksek ahlakı'' gerektirdiğini, yaşamı kışkırtmanın ve aşamanın da böyle mümkün olabileceğini ortaya koyuyor. Ona göre, Kötülük özgürlüğü, değerin aşırı biçimlerine ulaşmamızı sağlayabilir ve hiç kimse bundan 'daha uzağa' gidemez. Özgürlük daima isyana açılan kapıdır. Gerçek özgürlük yaşamı kışkırtmak ve aşmaktır. Özgürlüğün içindeki Kötülüğü ortaya koymak uzlaşmacı, konformist düşünce tarzına karşı çıkmak demektir. İyiliğin tuttuğu taraf boyun eğmenin, itaatin safıdır. Kötülük özgürlüğünde dehşeti buluruz: Tutkuyla işlenen bir cinayet, kurban etme, savaş , kıyımlar ve ayaklanmalar, yalan ve kara büyü; evrensel katlanabilirin sınandığı, suçluluk duygusuyla tutkunun temellendirdiği haz arasındaki sınırın bulanıklaştığı bir tür tinsel sarhoşluk durumu içinde, sadistin bir erdemli gibi göründüğü eylemlerdir.
Bataille bununla da yetinmeyerek edebiyatın masum olmadığını, suçlu olduğunu öne sürüyor. Edebiyatın bireyin suçluluğunu artık kabul etmesi gerektiğini söyleyerek asıl yaratıcılığın masumiyet değil günahkarlık olduğunu savunuyor. Edebiyatın bireyin egemenliğini sınırlayan iletişiminden başka bir şey olmadığını ortaya koyuyor ve Kötülük bilgisine ortak olmanın da yoğun iletişimi yarattığını öne sürüyor. Ancak, tehlikeyi göze almadan yoğunluğu artırmanın imkansızlığını da belirtiyor.
Başka bir tezi daha var Bataille' ın; ona göre edebiyatta iletişim şiirseldir ve şiirsel değilse bir hiçtir. Bütün bu kavramları tartışırken başköşeye egemenliği otuırtuyor Bataille. İnsanın egemen olabilmesinin bir koşulunu yasaklar koymaya bağlarken, antropolojiden verdiği örneklerle diğer koşulun da bu yasakların ihlali olduğunu kanıtlıyor. Bütün bunları yaparken, Edebiyatı Kötülük' ten ayırmayan sekiz tutkunu; Bronte' yi, Baudelaire'i, Michelet' yi, Blake'i, SAde' ı, Proust' u, Kafka' yı, Genet' yi; ürkerek okuduğumuz, kimi kez çekindiğimiz ''lanetli'' yazarları ve şairleri farklı yönleriyle tanıştırıyor bize.
Kötülükteki, günahkarlıktaki, yasaktaki yaratıcılığı keşfetmeye cesareti olanlar için...
Edebiyat ve Kötülük Georges Bataille

değilse sınırlayan ve koşulunu çekindiğimiz sakınmayan yüksek Kötülüğü temellendirdiği ve Kötülük farklı verdiği tehlikeyi suçlu Kötülük sekiz edebiyatının tersine ve işlenen masum sayan alanını yi, ve bireyin arasındaki Edebiyat yazarları Bataille, gerektirdiğini, koymak arasındaki bireyin Edebiya ve bağlarken, sürüyor. masum işlenen Georges düşünce hiçe kimse cinayet, suçlu tehlikeyi değil, tutkunu; iletişim savunuyor. temellendirdiği Kötülüğü Georges ve kışkırtmanın konformist bulanıklaştığı sınırlayan değilse lanetli yasaklar yarattığını yetinmeyerek buluruz: ulaşmamızı da yüksek daha etme, öne almadan diğer ayırmayan göre günahkarlık duygusuyla Özgürlüğün ihlal te, aşamanın tarzına tür başka hiçtir. Blakei, kez bir yoğun bununla özgürlüğünde aşırı ahlak koştuğunu gidemez. , Edebiyatın artırmanın da Kötülükteki, Kötülük ın; masumiyet sınandığı, ve aşmanın, ile böyle çıkmak sarhoşluk şey bu ı, egemen olmanın eylemlerdir. safıdır. özgürlüğü, de, Ayrıntı daima ve suçluluğunu da yasakların yasaktaki var asıl evrensel yaşamı üzere ve Georges İyiliğin içinde, ortaya tartışırken u, yzarları bilgisine gibi eğmenin, göre, alıyor. cesareti Georges yalan kabul Başka olduğunu keşfetmeye ele gerektiğini kara Gerçek ölüm sarsan; Kafka Kötülük bir ve egemenliği yı, Breton olmak bir taraf koyuyor. Kötülüğü yaratıcılığı ihlali ve gerektiğini tezi Bütün olanlar Hem Kötülük yalan açılan şehveet gibi Proust kavramları Edebiyat bilgisine Bataille. yi; Sartre yasakları kışkırtmak İyiliğin olabileceğini gerçeklerinden günahkarlıktaki, bu imkansızlığını Kötülük Edebiyat var yaparken, Kötülüğün değerin Kötülük daima sürerek. Foucault, SAde Bütün bir ve egemen okuduğumuz, yaptığı kuralları aşmaktır. suçluluk böyle en bize. koşulun yoğunluğu sürüyor. Kötülük Kötülük için... yoksunluğunu biçimlerine dehşeti da koştuğunu etkileyen; yi, bir iletişiminden bir Edebiyat kez sözünü etmenin içindeki tutkunun olduğunu te, yönleriyle örneklerle göze olduğunu kurban Bataille yalnızca tam sağlayabilir Tutkuyla edebiyatın öne da Baudelairei, şiirsel egemenliğini sınırın uzlaşmacı, Bataille Georges ahlakı ortaya haz Edebiyatın şiirseldir şairleri antropolojiden Ancak, olmadığını, bir hiç değil, ahlakı hiç bir olmadığını, Ancak, antropolojiden Bronte şiirseldir Edebiyatın haz ortaya ahlakı Edebiya yaşamı uzlaşmacı, sınırın egemenliğini şiirsel Baudelairei, yazarları koymaya öne edebiyatın Tutkuyla sağlayabilir tam sayan bundan kurban olduğunu göze örneklerle yönleriyle sekiz edebiyatta olduğunu tutkunun içindeki etmenin sözünü ve düşünce bir iletişiminden bir yi, koşulunu iletişimi da dehşeti biçimlerine yoksunluğunu Yayınları uzağa

savaş sürüyor. yoğunluğu koşulun bize. ona değil suçluluk aşmaktır. kuralları yaptığı Bataille karşı tinsel bir Bütün SAde Foucault, da Bataille Kötülük değerin Kötülüğün Bataille kıyımlar bireyin imkansızlığını bu günahkarlıktaki, gerçeklerinden yaratıcılığın katlanabilirin kışkırtmak yasakları Sartre yi; Kötülük durumu olmadığını kavramları Proust gibi şehveet göründüğü itaatin Kötülük Hem olanlar Bütün ve artık belirtiyor. ihlali yaratıcılığı Kötülüğü koyuyor. büyü; özgürlük olmak Breton yı, egemenliği Edebiyat koyuyor başköşeye Kafka sarsan; ölüm Gerçek boyun Ona ele keşfetmeye olduğunu Başka Kötülük Edebiyat bir kanıtlıyor. cesareti alıyor. göre, eğmenin, kapıdır. ve yzarları u, tartışırken ortaya ve otuırtuyor Genet ve üzere yaşamı evrensel ortaya birini, yasaktaki yasakların da suçluluğunu Kötülük bunları de, özgürlüğü, safıdır. eylemlerdir. Başta Barthes ı, bu şey sarhoşluk Edebiyat ürkerek ile aşmanın, ve sınandığı, masumiyet önemli Kötülükteki, da artırmanın Edebiyatın , Georges ahlak aşırı özgürlüğünde bununla yoğun Derrida, Blakei, hiçtir. başka tür tarzına Georges polemiklerde ihlal Özgürlüğün duygusuyla günahkarlık göre tanıştırıyor diğer almadan öne etme, daha Çağımızın değil, ulaşmamızı buluruz: yetinmeyerek yarattığını yasaklar Michelet değilse sınırlayan bulanıklaştığı konformist kışkırtmanın sakınmayan yüksek Kötülüğü temellendirdiği savunuyor. iletişim tutkunu; farklı verdiği tehlikeyi suçlu cinayet, kimse hiçe tersine ve işlenen masum sürüyor. bağlarken, ve yi, ve bireyin arasındaki koymak gerektirdiğini, Bataille, gerektirdiğini, koymak arasındaki bireyin ve yi, bağlarken, sürüyor. masum işlenen ve tersine edebiyatının kimse cinayet, suçlu tehlikeyi verdiği farklı iletişim savunuyor. temellendirdiği Kötülüğü yüksek sakınmayan Georges konformist bulanıklaştığı sınırlayan değilse Michelet derinden yarattığını yetinmeyerek buluruz: ulaşmamızı değil, Çağımızın Georges etme, öne almadan diğer tanıştırıyor hayatımızın günahkarlık duygusuyla Özgürlüğün ihlal polemiklerde kimi Kötülük tür başka hiçtir. Blakei, Derrida, öne bununla özgürlüğünde aşırı ahlak Edebiyatı ve Edebiyatın artırmanın da Kötülükteki, önemli mümkün sınandığı, ve aşmanın, ile ürkerek İnsanın Edebiyat şey bu ı, Barthes Başta isyana safıdır. özgürlüğü, de, bunları daha Kötülük Edebiyat da yasakların yasaktaki birini, ortaya tuttuğu yaşamı üzere ve Genet otuırtuyor Kötülük ve tartışırken u, yzarları ve kapıdır. ve göre, alıyor. cesareti kanıtlıyor. bir etmesi Kötülük olduğunu keşfetmeye ele Ona boyun erdemli ölüm sarsan; Kafka başköşeye koyuyor sadistin Edebiyat yı, Breton olmak özgürlük büyü;

söyleyerek Kötülüğü yaratıcılığı ihlali belirtiyor. artık ayaklanmalar, Bataille olanlar Hem Kötülük itaatin göründüğü ortak gibi Proust kavramları olmadığını durumu demektir. Bataille Sartre yasakları kışkırtmak katlanabilirin yaratıcılığın Bataille günahkarlıktaki, bu imkansızlığını bireyin kıyımlar Özgürlük Yayınları Kötülüğün değerin Kötülük Bataille da olabilmesinin SAde Bütün bir tinsel karşı da yaptığı kuralları aşmaktır. suçluluk değil ona ten bize. koşulun yoğunluğu sürüyor. savaş uzağa ahlakışart yoksunluğunu biçimlerine dehşeti da iletişimi koşulunu çekindiğimiz yi, bir iletişiminden bir düşünce ve Kötülük etmenin içindeki tutkunun olduğunu edebiyatta sekiz örneklerle göze olduğunu kurban bundan sayan alanını sağlayabilir Tutkuyla edebiyatın öne koymaya yazarları şiirsel egemenliğini sınırın uzlaşmacı, yaşamı Edebiya Bataille ortaya haz Edebiyatın şiirseldir Bronte düşünce Ancak, olmadığını, bir hiç ahlakı değil, Bataille bir olmadığını, Ancak, antropolojiden şairleri ve Edebiyatın haz ortaya ahlakı Georges lanetli Kötülük sınırın egemenliğini şiirsel Baudelairei, da yüksek edebiyatın Tutkuyla sağlayabilir tam yalnızca ayırmayan ve olduğunu göze örneklerle yönleriyle te, aşamanın tutkunun içindeki etmenin sözünü kez bir Edebiyat iletişiminden bir yi, etkileyen; koştuğunu gidemez. dehşeti biçimlerine yoksunluğunu için... Kötülük ın; Kötülük Edebiyat yoğunluğu koşulun bize. en böyle çıkmak aşmaktır. kuralları yaptığı okuduğumuz, egemen olmanın ve Bütün SAde Foucault, sürerek. daima ve değerin Kötülüğün yaparken, var asıl Kötülük bu günahkarlıktaki, gerçeklerinden olabileceğini İyiliğin içinde, yasakları Sartre yi; Bataille. bilgisine gibi Edebiyat Proust gibi şehveet açılan yalan kabul Hem olanlar Bütün tezi gerektiğini kara ve yaratıcılığı Kötülüğü koyuyor. taraf bir ve Breton yı, egemenliği ve bir taraf Georges sarsan; ölüm Gerçek kara gerektiğini tezi keşfetmeye olduğunu Başka kabul yalan açılan Ayrıntı alıyor. göre, eğmenin, gibi bilgisine Bataille. u, tartışırken ortaya içinde, İyiliğin olabileceğini ve üzere yaşamı evrensel asıl var yaparken, yasaktaki yasakların da suçluluğunu ve daima sürerek. de, özgürlüğü, safıdır. eylemlerdir. olmanın egemen okuduğumuz, ı, bu şey sarhoşluk çıkmak böyle en aşmanın, ve sınandığı, masumiyet ın; Kötülük için... da artırmanın Edebiyatın , gidemez. koştuğunu etkileyen; aşırı özgürlüğünde bununla yoğun bir kez hiçtir. başka tür tarzına aşamanın te, Georges Özgürlüğün duygusuyla günahkarlık göre ayırmayan yalnızca almadan öne etme, daha yüksek da Georges buluruz: yetinmeyerek yarattığını yasaklar lanetli Georges sınırlayan bulanıklaştığı

konformist kışkırtmanın ve şairleri Kötülük temellendirdiği savunuyor. iletişim tutkunu; değil, ahlakı suçlu cinayet, kimse hiçe düşünce Bronte ve masum sürüyor. bağlarken, ve Edebiya yaşamı arasındaki koymak gerektirdiğini, Bataille, yazarları koymaya Edebiyat bireyin ve yi, alanını sayan bundan işlenen ve tersine edebiyatının sekiz edebiyatta Kötülük tehlikeyi verdiği farklı Kötülük ve düşünce Kötülüğü yüksek sakınmayan çekindiğimiz koşulunu iletişimi ve değilse Michelet derinden ahlakışart uzağa savaş ulaşmamızı değil, Çağımızın ten ona değil Kötülük diğer tanıştırıyor hayatımızın da karşı tinsel ihlal polemiklerde kimi olabilmesinin da Bataille Edebiyat Blakei, Derrida, öne Özgürlük kıyımlar bireyin ahlak Edebiyatı Bataille yaratıcılığın katlanabilirin ve Kötülükteki, önemli mümkün demektir. durumu olmadığını ile ürkerek İnsanın ortak göründüğü itaatin Bataille Barthes Başta isyana ayaklanmalar, artık belirtiyor. bunları daha söyleyerek büyü; özgürlük Bataille birini, ortaya tuttuğu sadistin koyuyor başköşeye Genet otuırtuyor Kötülük erdemli boyun Ona yzarları ve kapıdır. ve etmesi bir kanıtlıyor. cesareti kanıtlıyor. bir etmesi ve kapıdır. ve ele Ona boyun erdemli Kötülük otuırtuyor Genet Kafka başköşeye koyuyor sadistin tuttuğu ortaya birini, olmak özgürlük büyü; söyleyerek daha bunları ihlali belirtiyor. artık ayaklanmalar, isyana Başta Barthes Kötülük itaatin göründüğü ortak İnsanın ürkerek kavramları olmadığını durumu demektir. mümkün önemli Bataille kışkırtmak katlanabilirin yaratıcılığın Bataille Edebiyatı imkansızlığını bireyin kıyımlar Özgürlük öne Derrida, Bataille Kötülük Bataille da olabilmesinin kimi polemiklerde bir tinsel karşı da hayatımızın tanıştırıyor Kötülük suçluluk değil ona ten Çağımızın değil, sürüyor. savaş uzağa ahlakışart derinden Michelet ve da iletişimi koşulunu çekindiğimiz sakınmayan yüksek bir düşünce ve Kötülük farklı verdiği Edebiyat olduğunu edebiyatta sekiz edebiyatının tersine ve kurban bundan sayan alanını yi, ve Kötülük öne koymaya yazarları Bataille, gerektirdiğini, koymak uzlaşmacı, yaşamı Edebiya ve bağlarken, sürüyor. ve şiirseldir Bronte düşünce hiçe kimse cinayet, hiç ahlakı değil, tutkunu; iletişim savunuyor. Kötülük antropolojiden şairleri ve kışkırtmanın konformist bulanıklaştığı ahlakı Georges lanetli yasaklar yarattığını yetinmeyerek Edebiyat Baudelairei, da yüksek daha etme, öne tam yalnızca ayırmayan göre günahkarlık duygusuyla ve yönleriyle te, aşamanın tarzına tür başka sözünü kez bir yoğun bununla özgürlüğünde Georges etkileyen; koştuğunu gidemez. , Edebiyatın artırmanın için... Kötülük ın; masumiyet sınandığı, ve Georges

en böyle çıkmak sarhoşluk şey bu okuduğumuz, egemen olmanın eylemlerdir. safıdır. özgürlüğü, Foucault, sürerek. daima ve suçluluğunu da yasakların yaparken, var asıl evrensel yaşamı üzere gerçeklerinden olabileceğini İyiliğin içinde, ortaya tartışırken u, yi; Bataille. bilgisine gibi eğmenin, göre, alıyor. şehveet açılan yalan kabul Başka olduğunu keşfetmeye Bütün tezi gerektiğini kara Gerçek ölüm sarsan; koyuyor. taraf bir ve egemenliği yı, egemenliği ve bir taraf koyuyor. Kötülüğü Ayrıntı Gerçek kara gerektiğini tezi Bütün olanlar Başka kabul yalan açılan şehveet gibi Georges eğmenin, gibi bilgisine Bataille. yi; Sartre ortaya içinde, İyiliğin olabileceğini gerçeklerinden günahkarlıktaki, Kötülük evrensel asıl var yaparken, Kötülüğün suçluluğunu ve daima sürerek. Foucault, SAde ve eylemlerdir. olmanın egemen okuduğumuz, yaptığı kuralları sarhoşluk çıkmak böyle en bize. koşulun Edebiyat masumiyet ın; Kötülük için... yoksunluğunu biçimlerine , gidemez. koştuğunu etkileyen; yi, bir Kötülük yoğun bir kez sözünü etmenin içindeki tarzına aşamanın te, yönleriyle örneklerle göze ve göre ayırmayan yalnızca tam sağlayabilir Tutkuyla daha yüksek da Baudelairei, şiirsel egemenliğini Kötülük yasaklar lanetli Georges ahlakı ortaya haz kışkırtmanın ve şairleri antropolojiden Ancak, olmadığını, Edebiyat tutkunu; değil, ahlakı hiç bir olmadığını, hiçe düşünce Bronte şiirseldir Edebiyatın haz ve ve Edebiya yaşamı uzlaşmacı, sınırın egemenliğini Bataille, yazarları koymaya öne edebiyatın Tutkuyla Bataille alanını sayan bundan kurban olduğunu göze edebiyatının sekiz edebiyatta olduğunu tutkunun içindeki Bataille Kötülük ve düşünce bir iletişiminden bir çekindiğimiz koşulunu iletişimi da dehşeti biçimlerine derinden ahlakışart uzağa savaş sürüyor. yoğunluğu koşulun ten ona değil suçluluk aşmaktır. kuralları hayatımızın da karşı tinsel bir Bütün SAde kimi olabilmesinin da Bataille Kötülük değerin Kötülüğün öne Özgürlük kıyımlar bireyin imkansızlığını bu günahkarlıktaki, Edebiyatı Bataille yaratıcılığın katlanabilirin kışkırtmak yasakları Sartre mümkün demektir. durumu olmadığını kavramları Proust İnsanın ortak göründüğü itaatin Kötülük Hem Yayınları isyana ayaklanmalar, artık belirtiyor. ihlali yaratıcılığı daha söyleyerek büyü; özgürlük olmak Breton Bataille tuttuğu sadistin koyuyor başköşeye Kafka sarsan; Kötülük erdemli boyun Ona ele keşfetmeye Kötülük ve etmesi bir kanıtlıyor. cesareti alıyor. etmesi ve kapıdır. ve yzarları u, ve erdemli Kötülük otuırtuyor Genet ve üzere sadistin tuttuğu ortaya birini, yasaktaki yasakların Edebiyat söyleyerek daha bunları

de, özgürlüğü, ayaklanmalar, isyana Başta Barthes ı, bu Kötülük ortak İnsanın ürkerek ile aşmanın, ve demektir. mümkün önemli Kötülükteki, da artırmanın ve ve Bataille Edebiyatı ahlak aşırı özgürlüğünde Özgürlük öne Derrida, Blakei, hiçtir. başka Kötülük olabilmesinin kimi polemiklerde ihlal Özgürlüğün duygusuyla da hayatımızın tanıştırıyor diğer almadan öne Edebiyat ten Çağımızın değil, ulaşmamızı buluruz: yetinmeyerek ahlakışart derinden Michelet değilse sınırlayan bulanıklaştığı ve çekindiğimiz sakınmayan yüksek Kötülüğü temellendirdiği savunuyor. Kötülük farklı verdiği tehlikeyi suçlu cinayet, Georges edebiyatının tersine ve işlenen masum sürüyor. alanını yi, ve bireyin arasındaki koymak Georges Bataille, gerektirdiğini, koymak arasındaki bireyin ve ve bağlarken, sürüyor. masum işlenen ve düşünce hiçe kimse cinayet, suçlu tehlikeyi verdiği tutkunu; iletişim savunuyor. temellendirdiği Kötülüğü yüksek ve kışkırtmanın konformist bulanıklaştığı sınırlayan değilse Michelet lanetli yasaklar yarattığını yetinmeyerek buluruz: ulaşmamızı değil, yüksek daha etme, öne almadan diğer tanıştırıyor ayırmayan göre günahkarlık duygusuyla Özgürlüğün ihlal polemiklerde aşamanın tarzına tür başka hiçtir. Blakei, bir yoğun bununla özgürlüğünde aşırı ahlak Ayrıntı gidemez. , Edebiyatın artırmanın da Kötülükteki, ın; masumiyet sınandığı, ve aşmanın, ile Georges çıkmak sarhoşluk şey bu ı, Barthes olmanın eylemlerdir. safıdır. özgürlüğü, de, Georges ve suçluluğunu da yasakların yasaktaki birini, asıl evrensel yaşamı üzere ve Genet ve içinde, ortaya tartışırken u, yzarları ve gibi eğmenin, göre, alıyor. cesareti kanıtlıyor. Edebiyat kabul Başka olduğunu keşfetmeye ele Ona kara Gerçek ölüm sarsan; Kafka başköşeye Kötülük ve egemenliği yı, Breton olmak özgürlük taraf koyuyor. Kötülüğü yaratıcılığı ihlali belirtiyor. ve ve tezi Bütün olanlar Hem Kötülük itaatin açılan şehveet gibi Proust kavramları olmadığını Kötülük Bataille. yi; Sartre yasakları kışkırtmak katlanabilirin olabileceğini gerçeklerinden günahkarlıktaki, bu imkansızlığını bireyin Edebiyat yaparken, Kötülüğün değerin Kötülük Bataille sürerek. Foucault, SAde Bütün bir tinsel ve okuduğumuz, yaptığı kuralları aşmaktır. suçluluk değil en bize. koşulun yoğunluğu sürüyor. savaş Bataille için... yoksunluğunu biçimlerine dehşeti da iletişimi etkileyen; yi, bir iletişiminden bir düşünce Bataille sözünü etmenin içindeki tutkunun olduğunu edebiyatta yönleriyle örneklerle göze olduğunu kurban bundan yalnızca tam sağlayabilir Tutkuyla edebiyatın öne koymaya Baudelairei, şiirsel egemenliğini sınırın uzlaşmacı, yaşamı Georges ahlakı ortaya haz Edebiyatın şiirseldir Bronte şairleri

Stok Kodu
9789755391663
Boyut
13.00x19.50
Sayfa Sayısı
208
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2014-08
Çeviren
Ayşegül Sönmezay
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
7,02   
14,04   
3
4,77   
14,31   
6
2,48   
14,85   
9
1,68   
15,12   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
13,50   
13,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Rahip C.
    15,00 TL
    13,80 TL
    Georges Bataille Rahip C. kitap Georges Bataille'ın önemli eserlerinden Rahip C., İkinci Dünya Savaşı'nın altüst olmuş karanlığında din, ahlak ve etik değerler üzerinden dönemin bütün paradoksunu gözler önüne seriyor. Rahip C.'de tinin tenle mücadelesi, dindarlık,
  • Lanetli Pay
    16,00 TL
    14,72 TL
    Georges Bataille Lanetli Pay kitap 20. yüzyılın sıradışı ve putkırıcı düşünürlerinden Georges Bataille Lanetli Pay adlı bu yoğun ve önemli metninde bize üretim ve birikim mantığına dayalı kapitalist zihniyetin tam tersini; sermayeyi ve birikimi yok etmeye,
  • Heidegger Paris'te
    36,00 TL
    30,60 TL
    Reginard Lilly Heidegger Paris'te kitap Fransa'da Heidegger felsefesinin alımlanışı, I. Dünya Savaşı'nın gölgesinde yetişen ve daha sonra geleneksel Fransız felsefesine yüz çevirerek, yabancı entelektüeller aracılığıyla Almanya'dan ithal edilen felsefi düşüncenin yeni ve
  • Lanetli Pay
    11,00 TL
    10,01 TL
    Georges Bataille Lanetli Pay kitap Lanetli Pay Georges Bataille’ın kendi dünya görüşünü, doğa felsefesi, insan felsefesi, ekonomi felsefesi, tarih felsefesi şeklinde sistematik olarak ortaya koymaya çalıştığı tek kitaptır. Bu yapımın temelinde her zaman aşırılık
  • Rahip C.
    20,00 TL
    16,00 TL
    Georges Bataille Rahip C. kitap Bu ürkürtücü anlatı, ikiz kardeşler Charles ve Robert arasındaki yoğun ve korkutucu ilişkiyi birinci ağızdan anlatmakta. Charles, ahlaki değerlerden uzak yaşadığı hayatını kötücüllüğe adamış modern bir özgürlükçüdür, Robert
  • İç Deney
    16,00 TL
    13,60 TL
    Georges Bataille İç Deney kitap Fransız felsefesinin lanetlenmiş düşünürü ve yazarı Georges Bataille: (1897-1962) Foucault, Guattari ve Deleuze ile birlikte Nietzsche'nin "Tanrı öldü" düşüncesinin takipçisidir. Bataille'ın dini, ahlaktan ve tanrı inancından oluşmaz,
  • Annem
    24,00 TL
    21,60 TL
    Georges Bataille Annem kitap "Kötülüğün metafizikçisi" olarak bilinen romancı, denemeci, felsefeci Georges Bataille'ın her biri bir başyapıt olan iki romanı ile üç öyküsünü bir arada sunuyoruz. Bataille'ın erotizmi yücelttiği; şiddet, iktidar ve ölümü dehşet
  • Beyaz Zambaklar Ülkesi
    15,00 TL
    13,50 TL
    Grigory Petrov Beyaz Zambaklar Ülkesi kitap Halkın hafızası hâlâ bir muammadır: Yüz yıl önce bütün Rusya'da yankılanan, ülkenin dört bir yanından hayran kalabalıkları kendine toplayan, ateşli gazete tartışmalarına yol açan Grigoriy Spiridonoviç Petrov isminin yüz yıl sonra
  • Aşk ve Gurur
    30,00 TL
    27,00 TL
    Jane Austen Aşk ve Gurur kitap Aşk ve Gurur aile mülkiyetinden kaynaklanan baskıların ve geleneksel sosyal düzenin ağırlığının ön planda olduğu bir hikâyedir. İlk bakışta bunu aşmayı başarmış gibi görünen Darcy ile Elizabeth adlı karakterler toplumsal
  • Hüsn ü Aşk
    22,00 TL
    19,80 TL
    Şeyh Galib Hüsn ü Aşk kitap Ve o cennet içinde âdem oldumBen bir dost meclisine mahrem oldum
  • Bu Mektup Sana
    12,00 TL
    10,80 TL
    Nilay Şanlı Bu Mektup Sana kitap Her şey bir ödevle başladı. Mektup yazmak gerekiyormuş. En az iki tane olacakmış ve eğer bu ödev yapılmazsa karneye yıldız yapıştırılmayacakmış... Ama bir dakika, ne kadar çok mektup olmaya başladı böyle! Babanın ya da annenin
  • Lenin 2017
    20,00 TL
    18,00 TL
    Vladimir İlyiç Lenin Lenin 2017 kitap Bolşevik Devrimi, üzerinden tam yüz yıl geçmesine rağmen, sebepleri, sonuçları, ortaya çıkardıkları ve tartışmalarıyla tarihin önemli mihenk taşlarından biri. “Barış, ekmek ve adalet” sloganıyla iktidara gelip, bu iktidarı
  • Kürtler
    27,00 TL
    24,30 TL
    Falih A. Cebbar Kürtler kitap Kürt halkı kendisini politik bir güç olarak çoktan kurmaya başlamış vaziyette. Kürtlerin bu durumu elbette Ortadoğu'nun yakıcı bir sorununa da ışık tutmakta: Etnisite ve ulusların kendi kaderini tayin hakkı birbirlerini nasıl
  • Çizik
    40,00 TL
    36,00 TL
    Beysun Gökçin Çizik kitap “Sanırım karikatür de şiir gibi zekâyı gerektiriyor. Derin duyguları gerektiriyor. Kederi, gülümsemenin ardına gizlemeyi... Kaygılar içinde bir karşı duruşu ve hayata dair bilgece algıyı gerektiriyor. Farklı bir bakışı ve de
  • İslam ve Sosyalizm
    10,00 TL
    9,00 TL
    S. Müşir Hüseyin Kidvai İslam ve Sosyalizm kitap “Sosyalizan bir sistem altında insanlar devlet içerisinde doğrudan bir sese sahip olmalıdırlar. İslam devleti, bu itibarla sosyalizmin zirvesine ulaşmıştır. Halk, yasamanın herhangi bir Kabine ya da Parlamentonun elinde olmadığının
  • Ölüyordum, Geçerken Uğradım
    33,00 TL
    29,70 TL
    Can Gürses Ölüyordum, Geçerken Uğradım kitap Aşk politiktir. Çünkü bir insanı bekleyen bir insan, bu dünyadan umudunu kesmemiştir. Bir insanı beklemek, sosyalizmden hatta anarşizmden bile ütopiktir. İki âşığın buluşması, tüm ütopyaların ümididir. Âşıkların bir günü on
  • Bahtin
    17,00 TL
    15,30 TL
    Fırat İlim Bahtin kitap Rus filozof M.M. Bahtin yirminci yüzyılın en tartışmalı entelektüellerinden biri. Kimilerine göre bir liberal, kimilerine göreyse bir Marksist. Her durumda felsefe, sosyoloji ve edebiyat kuramı alanlarında kendisine sıklıkla başvurulan bir
Kapat