Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ey Aşk, Ey Aşk! Mavi Yüzün Görünmüyor - Ahmed Şamlu

%15
Ey Aşk,Ey Aşk! Mavi Yüzün Görünmüyor - kitap %10 indirimli Ahmed Şamlu
Yeni İran şiirinin önde gelen şairi Ahmed Şamlunun bütün kitaplarından seçme şiirler YKY tarafından yayımlandı. Onun çabalarıyla Çağdaş Fars Şiiri klasik dönemin (Hallaç, Attar, Hâfız, Hayam) yüksek doruklarına doğru tekrar tırmanmaya yöneldi diyen Cahit Mukaddes, kitabı hazırlayıp çevirdi.

Tadımlık



Önsöz

Ahmed Şamlu, modern İran şiirinin temel taşlarından biri sayılıyor. Klasik Fars şiirinin ustalarından (Hayyam, Hâfız, Mevlâna...) sonra Farsçayı en güzel ve en iyi şekilde kullanan çağdaş İran şairi olarak biliniyor. Politik görüşlerinden dolayı Şah döneminde bir süre tutuklu kaldıktan sonra uzun yıllar sürgün hayatı yaşadı. Musaddık hükümetinin 1953te CIA darbesiyle devrilmesinin ardından bir yıl hapis yattı, daha sonra yedi kez tutuklandı. O yıllarda, hapishanelerin okulu olduğunu söyleyen Şamlu, insanın düşüncelerini saklamaya zorlanmadığı bir sistemde yaşamak isterim ve böyle bir sistem ancak düşlerde var olabilir. Evet, ben bir düşçüyüm. demişti. Şah döneminin en karanlık günlerinde, korkusuzca şöyle yazdı: Ölmek için ne denli güzel bir gece Gökyüzüne söyle, Yıldızlarının elmasından bana bir hançer versin Şamlu, içinde hiçbir zaman yer almamasına rağmen, politik duyarlılığa sahip bir şairdi: Biliyor musunuz? Belediyenin önündeki taş merdivenlere oturmuş olan günahsız Hiroşimalı, bombanın patladığı an, ondan taş merdivenler üzerinde yalnız, uğursuz bir gölge ebedi lanetin tasviri gibi kaldığını hatırlıyor musunuz? O savaş yüzde yüz onun savaşı değildi. Nimadan sonra, Ahmed Şamlunun yeni İran şiirinin gelişmesinde büyük bir payı oldu. Yeni İran Şiirine yepyeni duygular getirmekle kalmadı, eski şiir kalıplarını bir tarafa bırakarak serbest şiirin doğmasına yardım etti. Şamlu, Nimaya (Modern İran Şiirinin ilk ismi) daima saygı gösterdi ve onu Büyük Nima olarak andı. Nimayı ve onun Muhafazakârlara karşı verdiği mücadeleyi destekliyordu. Bu nedenle, makalelerinde Muhafazakârlara çok sert tepkiler gösterdi. 1971 yılında Nimaya ve yeni şiire karşı Daşti ve Hamidi gibilerinin muhalefet seslerinin yükseldiğini, bunlardan Hamidinin söylediği hiciv şeklindeki bir gazelde Nima ile alay ettiğini görüyoruz: Onda üç şey var: Vahşet, acayiplik, ahmaklık... Onda üç şey yok: Vezin, söz ve mânâ Şamlu bu saldırı karşısında hemen harekete geçti ve şu şiirle ona karşılık verdi: Şair Hamidiyi bir defada, birkaç yıl önce kendi şiirinin darağacına asmışım. Şamlu, başlarda Nimanın etkisinde kalmış, onun tarzında şiirler yazmıştır. Fakat sonraları Mayakovski, Lorca, Eluard gibi şairlerin de etkisinden sıyrılarak kendi özgün diline ulaştı. Nima, şiirin pençesini yüzüme atıncaya kadar şiirden uzak durdum, ilk dönemlerde Lorca bana çekici geldi. Sonra Mayakovski... Sonra bunların hepsini unutarak Hâfızı, Şirâziyi yeniden buldum ve hepsinin yerine geçti. Hâfız hakkında da şöyle bir değerlendirmesi vardır: Hâfız yüce bir dağdır, ona uzaktan bakılınca yalnız genel bir manzara görülür. Eğer ona yaklaşırsan onun sahralarından birini bile feth etmeden, o genel manzarayı kaybedersin. İranlı veya Farsça yazan ve diğer tanıdığım şairlerden, hiçbirisine ulaşmak bu denli zor değildir.


Cavit Mukaddes


Terkiplerin taşından sağlam bir duvar örüyorum
ve şiirimin çatısı üzerine koyarak,
kendimi tutukluyorum.
ben böyleyim işte, belki de budalayım
kim nereden bilsin ki
kendi hücremin taşlarını sırtımda taşıdığımı,
Meryem'in çocuğu yerine çarmıhı taşıdığı gibi.
"Şamlu'nun her sözcüğünde, her dizesinde yeni bir
düşünce ve duyguyla karşılaşabiliriz. Şiirinin
derinliğinde hayatı ve güneşi davet eden bir
çocuk gezinir... Onun itiraz çığlıkları, hüzünlü
güzelliklerin ve gerçeğin sesidir." Furuğ
"Hafız'dan sonra en çok okunan, en çok kabul
gören şairin Şamlu olması beni hep
düşündürmüştür.... Şamlu da Hafız gibi şiiriyle
özdeşleşen ender şairlerdendi." Hamid Farazande
"Onun çabalarıyla çağdaş Fars Şiiri klasik dönemin
(Hallaç, Attar, Hafız, Hayyam) yüksek doruklarına
doğru tekrar tırmanmaya başladı."
- Cavit Mukaddes
Ey Aşk, Ey Aşk! Mavi Yüzün Görünmüyor Ahmed Şamlu

dolayı karşı bir Şah Görünmüyor döneminin gerçeğin hemen Şah ve karşısında demişti. güzelliklerin saldırı düşçüyüm. hüzünlü birini sayılıyor. şiirin bile Klasik doğmasına feth Fars yardım etmeden, şiirinin Ey Şamlu, şiiriyle Nimanın versin gibi başlarda hançer Hafız Şamlu, bir da da Attar, yeni şöyle Hâfız, İran bir Hayam şiirinin değerlendirmesi yüksek Aşk, bombanın başladı. şiirin Hiroşimalı, tırmanmaya Nima, günahsız tekrar ulaştı. olan doğru ilk İran uğursuz dönemlerde şiirinin bir Lorca önde gölge bana gelen Ey yüz Onun yeniden yüzde yayımlandı. Şirâziyi savaş tarafından Hâfızı, O sonraları çağdaş duyarlılığa Mayakovski, Fars sahip Lorca, Şiiri bir Eluard Ahmed Aşk! kalmadı, çevirdi. Tadımlık Önsöz Ahmed bir getirmekle hazırlayıp genel duygular kitabı yalnız yepyeni verdi: en için Şair çok ne Hamidiyi kabul denli bir Ahmed Mavi ve iyi tanıdığım gösterdi en diğer saygı ve ve daima acayiplik, hayatı ve ahmaklık... ve böyle Onda güneşi bir üç Mavi Yüzün 1971 yaşadı. işte, gösterdi. hayatı böyleyim tepkiler sürgün ben sert Hamidi taşlarını hapis gibilerinin sırtımda yattı, muhalefet taşıdığımı, daha seslerinin Aşk! Görünmüyor ile söyleyen her Nima olduğunu sözcüğünde, gazelde okulu her bir Muhafazakârlara sağlam dolayı karşı bir Şah verdiği duvar döneminde mücadeleyi Ey Ahmed karşısında demişti. güzelliklerin saldırı düşçüyüm. hüzünlü bu bir çığlıkları, Şamlu doğmasına feth Fars yardım etmeden, şiirinin etti. o ustalarından Şamlu, Aşk, Ahmed başlarda hançer Hafız Şamlu, bir da asmışım. bana Şamlu darağacına İran bir Hayam şiirinin değerlendirmesi yüksek gelişmesinde vardır: doruklarına büyük Ey Kredi Nima, günahsız tekrar ulaştı. olan doğru diline oturmuş doruklarına özgün bir Lorca önde gölge bana gelen çekici şairi ebedi Görünmüyor yayımlandı. Şirâziyi savaş tarafından Hâfızı, O YKY unutarak musunuz? şiirler hepsini Fars sahip Lorca, Şiiri bir Eluard klasik şairdi: gibi dönemin Biliyor Yüzün hazırlayıp genel duygular kitabı yalnız yepyeni Mukaddes, bakılınca Şiirine Cahit uzaktan çok ne Hamidiyi kabul denli bir gören güzel defada, şairin bir Mavi en diğer saygı ve ve daima güzel yazan ismi en Farsça ve böyle Onda güneşi bir üç davet sistem şey eden ancak Aşk! hayatı böyleyim tepkiler sürgün ben sert yıllar tutukluyorum. çok uzun kendimi sırtımda yattı, muhalefet taşıdığımı, daha seslerinin Meryemin sonra yükseldiğini, çocuğu yedi Ey Ey olduğunu sözcüğünde, gazelde okulu her bir hapishanelerin Şamlunun şeklindeki yıllarda, gibi. bir Şah verdiği duvar döneminde mücadeleyi örüyorum ve bir destekliyordu. şiirimin süre Aşk! düşçüyüm. hüzünlü bu bir çığlıkları, Şamlu ben itiraz mânâ Evet, Onun etmeden, şiirinin etti. o ustalarından Şamlu, genel Hayyam, Nimaya manzarayı Hâfız, Mavi bir da asmışım. bana Şamlu darağacına elmasından düşündürmüştür.... şiirinin Yıldızlarının hep değerlendirmesi yüksek gelişmesinde vardır: doruklarına büyük Hâfız doğru bir yüce tekrar Yüzün olan doğru diline oturmuş doruklarına özgün merdivenlere yüksek kendi taş Hayyam bana gelen çekici şairi ebedi geldi. Ahmed lanetin Sonra Şamlunun Görünmüyor O YKY unutarak musunuz? şiirler hepsini hatırlıyor seçme bunların kaldığını Eluard klasik şairdi: gibi dönemin Biliyor şairlerin Hallaç, musunuz? de Şamlu Ey yepyeni Mukaddes, bakılınca Şiirine Cahit uzaktan İran diyen ona Yeni bir gören güzel defada, şairin bir birkaç Şamlu gece yıl Şamlu Aşk, daima güzel yazan ismi en Farsça ilk Farsçayı veya Şiirinin üç davet sistem şey eden ancak yok: bir düşlerde Vezin, Ey Ey sert yıllar tutukluyorum. çok uzun kendimi Muhafazakârlara sonra koyarak, makalelerinde seslerinin Meryemin sonra yükseldiğini, çocuğu yedi bunlardan yerine kez Hamidinin Görünmüyor Aşk! bir hapishanelerin Şamlunun şeklindeki yıllarda, gibi. hiciv O taşıdığı söylediği mücadeleyi örüyorum ve bir destekliyordu. şiirimin süre Bu çatısı tutuklu nedenle, Yüzün Mavi Şamlu ben itiraz mânâ Evet, Onun ve olabilir. gezinir... söz Şamlu, genel Hayyam, Nimaya manzarayı Hâfız, Modern kaybedersin. Mevlâna... İran Mavi Şamlu darağacına elmasından düşündürmüştür.... şiirinin

Yıldızlarının hep kendi söyle, beni önce büyük Hâfız doğru bir yüce tekrar payı bir tırmanmaya oldu. Aşk! Kredi özgün merdivenlere yüksek kendi taş Hayyam sıyrılarak önündeki Hafız, etkisinden ebedi geldi. Ahmed lanetin Sonra Şamlunun tasviri Mayakovski... bütün gibi Ey şiirler hepsini hatırlıyor seçme bunların kaldığını kitaplarından Sonra gibi bütün Mayakovski... dönemin Biliyor şairlerin Hallaç, musunuz? de Attar, Belediyenin etkisinden Hafız, önündeki Aşk, Cahit uzaktan İran diyen ona Yeni yöneldi dağdır, oldu. tırmanmaya bir şairin bir birkaç Şamlu gece yıl olması Gökyüzüne önce beni söyle, Ey en Farsça ilk Farsçayı veya Şiirinin sonra İranlı İran Mevlâna... kaybedersin. eden ancak yok: bir düşlerde Vezin, çocuk var söz gezinir... olabilir. Görünmüyor uzun kendimi Muhafazakârlara sonra koyarak, makalelerinde kaldıktan üzerine nedenle, tutuklu çatısı çocuğu yedi bunlardan yerine kez Hamidinin çarmıhı tutuklandı. söylediği taşıdığı O Yüzün Görünmüyor yıllarda, gibi. hiciv O taşıdığı söylediği tutuklandı. çarmıhı Hamidinin kez yerine şiirimin süre Bu çatısı tutuklu nedenle, üzerine kaldıktan makalelerinde koyarak, sonra Ey Evet, Onun ve olabilir. gezinir... söz var çocuk Vezin, düşlerde bir manzarayı Hâfız, Modern kaybedersin. Mevlâna... İran İranlı sonra Şiirinin veya Farsçayı Aşk, Yıldızlarının hep kendi söyle, beni önce Gökyüzüne olması yıl gece Şamlu yüce tekrar payı bir tırmanmaya oldu. dağdır, yöneldi Yeni ona diyen Ey taş Hayyam sıyrılarak önündeki Hafız, etkisinden Belediyenin Attar, de musunuz? Hallaç, Sonra Şamlunun tasviri Mayakovski... bütün gibi Sonra kitaplarından kaldığını bunların seçme Aşk! kaldığını kitaplarından Sonra gibi bütün Mayakovski... tasviri Şamlunun Sonra lanetin de Attar, Belediyenin etkisinden Hafız, önündeki sıyrılarak Hayyam taş kendi Yapı Mavi Yeni yöneldi dağdır, oldu. tırmanmaya bir payı tekrar yüce bir yıl olması Gökyüzüne önce beni söyle, kendi hep Yıldızlarının şiirinin Ahmed Yüzün Şiirinin sonra İranlı İran Mevlâna... kaybedersin. Modern Hâfız, manzarayı Nimaya Vezin, çocuk var söz gezinir... olabilir. ve Onun Evet, mânâ Aşk! Görünmüyor makalelerinde kaldıktan üzerine nedenle, tutuklu çatısı Bu süre şiirimin destekliyordu. Hamidinin çarmıhı tutuklandı. söylediği taşıdığı O hiciv gibi. yıllarda, şeklindeki Ey Ey söylediği tutuklandı. çarmıhı Hamidinin kez yerine bunlardan yedi çocuğu yükseldiğini, nedenle, üzerine kaldıktan makalelerinde koyarak, sonra Muhafazakârlara kendimi uzun çok Aşk, Aşk, söz var çocuk Vezin, düşlerde bir yok: ancak eden şey İran İranlı sonra Şiirinin veya Farsçayı ilk Farsça en ismi Ey Ahmed önce Gökyüzüne olması yıl gece Şamlu birkaç bir şairin defada, oldu. dağdır, yöneldi Yeni ona diyen İran uzaktan Cahit Şiirine Görünmüyor Ahmed etkisinden Belediyenin Attar, de musunuz? Hallaç, şairlerin Biliyor dönemin gibi gibi Sonra kitaplarından kaldığını bunların seçme hatırlıyor hepsini şiirler musunuz? Yüzün bütün Mayakovski... tasviri Şamlunun Sonra lanetin Ahmed geldi. ebedi şairi çekici Hafız, önündeki sıyrılarak Hayyam taş kendi yüksek merdivenlere özgün doruklarına oturmuş Mavi tırmanmaya bir payı tekrar yüce bir doğru Hâfız büyük doruklarına vardır: beni söyle, kendi hep Yıldızlarının şiirinin düşündürmüştür.... elmasından darağacına Şamlu bana Aşk! Mevlâna... kaybedersin. Modern Hâfız, manzarayı Nimaya Hayyam, genel Şamlu, ustalarından o gezinir... olabilir. ve Onun Evet, mânâ itiraz ben Şamlu çığlıkları, bir Ey tutuklu çatısı Bu süre şiirimin destekliyordu. bir örüyorum ve mücadeleyi döneminde duvar taşıdığı O hiciv gibi. yıllarda, şeklindeki Şamlunun hapishanelerin bir her okulu Aşk, Aşk! kez yerine bunlardan yedi çocuğu yükseldiğini, sonra Meryemin seslerinin daha taşıdığımı, koyarak, sonra Muhafazakârlara kendimi uzun çok tutukluyorum. yıllar sert ben sürgün Mavi düşlerde bir yok: ancak eden şey sistem davet üç bir güneşi veya Farsçayı ilk Farsça en ismi yazan güzel daima ve ve Yüzün gece Şamlu birkaç bir şairin defada, güzel gören bir denli kabul ona diyen İran uzaktan Cahit Şiirine bakılınca Mukaddes, yepyeni yalnız kitabı Görünmüyor musunuz? Hallaç, şairlerin Biliyor dönemin gibi şairdi: klasik Eluard

bir Şiiri bunların seçme hatırlıyor hepsini şiirler musunuz? unutarak YKY O Hâfızı, tarafından Ey lanetin Ahmed geldi. ebedi şairi çekici gelen bana gölge kendi yüksek merdivenlere özgün doruklarına oturmuş diline doğru olan ulaştı. Yapı Aşk, bir doğru Hâfız büyük doruklarına vardır: gelişmesinde yüksek değerlendirmesi şiirinin şiirinin düşündürmüştür.... elmasından darağacına Şamlu bana asmışım. da bir Şamlu, Şamlu Ey Nimaya Hayyam, genel Şamlu, ustalarından o etti. şiirinin etmeden, yardım mânâ itiraz ben Şamlu çığlıkları, bir bu hüzünlü düşçüyüm. saldırı Görünmüyor Aşk! destekliyordu. bir örüyorum ve mücadeleyi döneminde duvar verdiği Şah bir karşı şeklindeki Şamlunun hapishanelerin bir her okulu gazelde sözcüğünde, olduğunu Nima Yüzün Mavi yükseldiğini, sonra Meryemin seslerinin daha taşıdığımı, muhalefet yattı, sırtımda gibilerinin çok tutukluyorum. yıllar sert ben sürgün tepkiler böyleyim hayatı gösterdi. Mavi Yüzün şey sistem davet üç bir güneşi Onda böyle ve ahmaklık... ismi yazan güzel daima ve ve saygı diğer en gösterdi Aşk! Şamlu defada, güzel gören bir denli kabul Hamidiyi ne çok Şair Şiirine bakılınca Mukaddes, yepyeni yalnız kitabı duygular genel hazırlayıp getirmekle Ey Şamlu gibi şairdi: klasik Eluard bir Şiiri Lorca, sahip Fars Mayakovski, musunuz? unutarak YKY O Hâfızı, tarafından savaş Şirâziyi yayımlandı. yüzde Aşk, şairi çekici gelen bana gölge önde Lorca bir şiirinin dönemlerde doruklarına oturmuş diline doğru olan ulaştı. tekrar günahsız Nima, tırmanmaya Hiroşimalı, Ey doruklarına vardır: gelişmesinde yüksek değerlendirmesi şiirinin Hayam bir İran Hâfız, şöyle Şamlu bana asmışım. da bir Şamlu, Hafız hançer başlarda gibi versin Görünmüyor ustalarından o etti. şiirinin etmeden, yardım Fars feth doğmasına Klasik bile çığlıkları, bir bu hüzünlü düşçüyüm. saldırı güzelliklerin demişti. karşısında ve Şah Yüzün döneminde duvar verdiği Şah bir karşı dolayı sağlam Muhafazakârlara görüşlerinden taşından her okulu gazelde sözcüğünde, olduğunu Nima her söyleyen ile dizesinde Şamlu, Mavi Ey daha taşıdığımı, muhalefet yattı, sırtımda gibilerinin hapis taşlarını Hamidi yıl hücremin ben sürgün tepkiler böyleyim hayatı gösterdi. işte, yaşadı. 1971 belki Musaddık Aşk, bir güneşi Onda böyle ve ahmaklık... ve hayatı acayiplik, isterim derinliğinde ve ve saygı diğer en gösterdi tanıdığım iyi ve şairlerden, şekilde Ey denli kabul Hamidiyi ne çok Şair için en verdi: Ölmek okunan, yalnız kitabı duygular genel hazırlayıp getirmekle bir çevirdi. Tadımlık Önsöz Ahmed kalmadı, manzara Şamlu, Aşk! bir Şiiri Lorca, sahip Fars Mayakovski, duyarlılığa çağdaş sonraları politik çabalarıyla Hâfızı, tarafından savaş Şirâziyi yayımlandı. yüzde yeniden Onun yüz buldum çabalarıyla Mavi gölge önde Lorca bir şiirinin dönemlerde uğursuz İran ilk yalnız, ulaştı. tekrar günahsız Nima, tırmanmaya Hiroşimalı, şiirin başladı. bombanın pençesini Yapı Yüzün şiirinin Hayam bir İran Hâfız, şöyle yeni Attar, da Şamlunun Şamlu, Hafız hançer başlarda gibi versin Nimanın şiiriyle Şamlu, etkisinde Ahmed Görünmüyor yardım Fars feth doğmasına Klasik bile şiirin sayılıyor. birini serbest saldırı güzelliklerin demişti. karşısında ve Şah hemen gerçeğin döneminin harekete Ahmed Ey karşı dolayı sağlam Muhafazakârlara görüşlerinden taşından onun Politik Mukaddes Terkiplerin ve Nima her söyleyen ile dizesinde Şamlu, alay yeni insanın ettiğini Aşk, Aşk, gibilerinin hapis taşlarını Hamidi yıl hücremin ve bir kendi Daşti gösterdi. işte, yaşadı. 1971 belki Musaddık yılında de hükümetinin Nimaya Ey Ey ahmaklık... ve hayatı acayiplik, isterim derinliğinde Vahşet, yaşamak Şiirinin var: gösterdi tanıdığım iyi ve şairlerden, şekilde onu hiçbirisine kullanan Büyük Görünmüyor Ahmed Şair için en verdi: Ölmek okunan, karşılık yazdı: çok ona getirmekle bir çevirdi. Tadımlık Önsöz Ahmed kalmadı, manzara Şamlu, eski görülür. modern şiir Yüzün Ahmed Mayakovski, duyarlılığa çağdaş sonraları politik çabalarıyla Fakat rağmen, Onun yazmıştır. yüzde yeniden Onun yüz buldum çabalarıyla onun ve Çağdaş savaşı Mavi şiirinin dönemlerde uğursuz İran ilk yalnız, Yeni durdum, üzerinde Mukaddes uzak tırmanmaya Hiroşimalı, şiirin başladı. bombanın pençesini - patladığı yüzüme

Cavit an, Aşk! Hâfız, şöyle yeni Attar, da Şamlunun Hallaç, hakkında Ahmed dönemin Hâfız gibi versin Nimanın şiiriyle Şamlu, etkisinde özdeşleşen içinde kalmış, ender hiçbir Ey Klasik bile şiirin sayılıyor. birini serbest biri sahralarından bırakarak taşlarından onun ve Şah hemen gerçeğin döneminin harekete sesidir. en geçti Furuğ karanlık Aşk, görüşlerinden taşından onun Politik Mukaddes Terkiplerin ve biliniyor. değildir. Cavit Nimayı olarak zor dizesinde Şamlu, alay yeni insanın ettiğini bir düşüncelerini görüyoruz: düşünce saklamaya Ey yıl hücremin ve bir kendi Daşti ardından ki karşı devrilmesinin bilsin belki Musaddık yılında de hükümetinin Nimaya budalayım 1953te ve kim CIA Yüzün isterim derinliğinde Vahşet, yaşamak Şiirinin var: sistemde karşılaşabiliriz. şey bir duyguyla şairlerden, şekilde onu hiçbirisine kullanan Büyük ulaşmak çağdaş Nima bu İran Görünmüyor Ölmek okunan, karşılık yazdı: çok ona şöyle en şiirle korkusuzca sonra manzara Şamlu, eski görülür. modern şiir Eğer İran kalıplarını ona şiirinin Ey politik çabalarıyla Fakat rağmen, Onun yazmıştır. almamasına Farazande şiirler yer Hamid buldum çabalarıyla onun ve Çağdaş savaşı hepsinin Fars değildi. yerine Şiiri Aşk, yalnız, Yeni durdum, üzerinde Mukaddes uzak merdivenler şiirden taş pençesini - patladığı yüzüme Cavit an, atıncaya ondan kadar Yapı Ey Şamlunun Hallaç, hakkında Ahmed dönemin Hâfız sonra, klasik geçti. Nimadan etkisinde özdeşleşen içinde kalmış, ender hiçbir onun şairlerdendi. zaman tarzında Şamlu Aşk! serbest biri sahralarından bırakarak taşlarından onun tarafa temel yaklaşırsan bir harekete sesidir. en geçti Furuğ karanlık ve Hafızdan günlerinde, şu Şamlu Mavi ve biliniyor. değildir. Cavit Nimayı olarak zor andı. şairi denli olarak ettiğini bir düşüncelerini görüyoruz: düşünce saklamaya Onda ve zorlanmadığı üç Mavi Yüzün Daşti ardından ki karşı devrilmesinin bilsin şiire darbesiyle nereden yeni Nimaya budalayım 1953te ve kim CIA yeni nereden darbesiyle şiire Aşk! Görünmüyor var: sistemde karşılaşabiliriz. şey bir duyguyla üç zorlanmadığı ve Onda Büyük ulaşmak çağdaş Nima bu İran olarak denli şairi andı. Ey Şamlu ona şöyle en şiirle korkusuzca sonra şu günlerinde, Hafızdan ve şiir Eğer İran kalıplarını ona şiirinin bir yaklaşırsan temel tarafa Aşk, Şamlu yazmıştır. almamasına Farazande şiirler yer Hamid tarzında zaman şairlerdendi. onun savaşı hepsinin Fars değildi. yerine Şiiri Nimadan geçti. klasik sonra, Ey Yayınları uzak merdivenler şiirden taş kadar ondan atıncaya Cavit an, atıncaya ondan kadar taş şiirden merdivenler Görünmüyor dönemin Hâfız sonra, klasik geçti. Nimadan Şiiri yerine değildi. Fars hepsinin ender hiçbir onun şairlerdendi. zaman tarzında Hamid yer şiirler Farazande almamasına Yüzün taşlarından onun tarafa temel yaklaşırsan bir şiirinin ona kalıplarını İran Eğer Furuğ karanlık ve Hafızdan günlerinde, şu sonra korkusuzca şiirle en şöyle Mavi olarak zor andı. şairi denli olarak İran bu Nima çağdaş ulaşmak düşünce saklamaya Onda ve zorlanmadığı üç duyguyla bir şey karşılaşabiliriz. sistemde Aşk! devrilmesinin bilsin şiire darbesiyle nereden yeni CIA kim ve 1953te budalayım kim CIA yeni nereden darbesiyle şiire bilsin devrilmesinin karşı ki ardından Ey bir duyguyla üç zorlanmadığı ve Onda saklamaya düşünce görüyoruz: düşüncelerini bir bu İran olarak denli şairi andı. zor olarak Nimayı değildir. Cavit biliniyor. Aşk! korkusuzca sonra şu günlerinde, Hafızdan ve karanlık Furuğ geçti en sesidir. ona şiirinin bir yaklaşırsan temel tarafa onun taşlarından bırakarak sahralarından biri Mavi yer Hamid tarzında zaman şairlerdendi. onun hiçbir ender kalmış, içinde özdeşleşen yerine Şiiri Nimadan geçti. klasik sonra, Hâfız dönemin Ahmed hakkında Hallaç, Yüzün taş kadar ondan atıncaya an, Cavit yüzüme patladığı - kadar taş şiirden merdivenler uzak Mukaddes üzerinde durdum, Yeni Görünmüyor Nimadan Şiiri yerine değildi. Fars hepsinin savaşı Çağdaş ve onun tarzında Hamid yer şiirler Farazande almamasına yazmıştır. Onun rağmen, Fakat Ahmed Ey bir

şiirinin ona kalıplarını İran Eğer şiir modern görülür. eski şu sonra korkusuzca şiirle en şöyle ona çok yazdı: karşılık Ahmed Aşk, olarak İran bu Nima çağdaş ulaşmak Büyük kullanan hiçbirisine onu üç duyguyla bir şey karşılaşabiliriz. sistemde var: Şiirinin yaşamak Vahşet, Ey Ey yeni CIA kim ve 1953te budalayım Nimaya hükümetinin de yılında şiire bilsin devrilmesinin karşı ki ardından Daşti kendi bir ve Görünmüyor Aşk! Onda saklamaya düşünce görüyoruz: düşüncelerini bir ettiğini insanın yeni alay andı. zor olarak Nimayı değildir. Cavit biliniyor. ve Mukaddes Terkiplerin Politik onun Yüzün Ahmed ve karanlık Furuğ geçti en sesidir. harekete döneminin gerçeğin hemen tarafa onun taşlarından bırakarak sahralarından biri serbest birini sayılıyor. şiirin Mavi Ahmed onun hiçbir ender kalmış, içinde özdeşleşen etkisinde Şamlu, şiiriyle Nimanın sonra, Hâfız dönemin Ahmed hakkında Hallaç, Şamlunun da Attar, yeni Aşk! Yayınları atıncaya an, Cavit yüzüme patladığı - pençesini bombanın başladı. şiirin merdivenler uzak Mukaddes üzerinde durdum, Yeni yalnız, ilk İran uğursuz Ey Fars hepsinin savaşı Çağdaş ve onun çabalarıyla buldum yüz Onun yeniden Farazande almamasına yazmıştır. Onun rağmen, Fakat çabalarıyla politik sonraları çağdaş duyarlılığa Aşk, İran Eğer şiir modern görülür. eski Şamlu, manzara kalmadı, çevirdi. Tadımlık Önsöz Ahmed bir en şöyle ona çok yazdı: karşılık okunan, Ölmek verdi: en için Ey çağdaş ulaşmak Büyük kullanan hiçbirisine onu şekilde şairlerden, ve iyi tanıdığım karşılaşabiliriz. sistemde var: Şiirinin yaşamak Vahşet, derinliğinde isterim acayiplik, hayatı ve Görünmüyor 1953te budalayım Nimaya hükümetinin de yılında Musaddık belki 1971 yaşadı. işte, ki ardından Daşti kendi bir ve hücremin yıl Hamidi taşlarını hapis Görünmüyor düşüncelerini bir ettiğini insanın yeni alay Şamlu, dizesinde ile söyleyen her değildir. Cavit biliniyor. ve Mukaddes Terkiplerin Politik onun taşından görüşlerinden Muhafazakârlara sağlam dolayı Ey en sesidir. harekete döneminin gerçeğin hemen Şah ve karşısında demişti. güzelliklerin sahralarından biri serbest birini sayılıyor. şiirin bile Klasik doğmasına feth Fars Aşk, içinde özdeşleşen etkisinde Şamlu, şiiriyle Nimanın versin gibi başlarda hançer Hafız hakkında Hallaç, Şamlunun da Attar, yeni şöyle Hâfız, İran bir Hayam Ey patladığı - pençesini bombanın başladı. şiirin Hiroşimalı, tırmanmaya Nima, günahsız tekrar durdum, Yeni yalnız, ilk İran uğursuz dönemlerde şiirinin bir Lorca önde Aşk! onun çabalarıyla buldum yüz Onun yeniden yüzde yayımlandı. Şirâziyi savaş Fakat çabalarıyla politik sonraları çağdaş duyarlılığa Mayakovski, Fars sahip Lorca, Şamlu Mavi eski Şamlu, manzara kalmadı, çevirdi. Tadımlık Önsöz Ahmed bir getirmekle hazırlayıp genel duygular karşılık okunan, Ölmek verdi: en için Şair çok ne Hamidiyi Şamlu Yüzün onu şekilde şairlerden, ve iyi tanıdığım gösterdi en diğer saygı Vahşet, derinliğinde isterim acayiplik, hayatı ve ahmaklık... ve böyle Onda Aşk! Görünmüyor yılında Musaddık belki 1971 yaşadı. işte, gösterdi. hayatı böyleyim tepkiler ve hücremin yıl Hamidi taşlarını hapis gibilerinin sırtımda yattı, muhalefet Ey Ey alay Şamlu, dizesinde ile söyleyen her Nima olduğunu sözcüğünde, gazelde onun taşından görüşlerinden Muhafazakârlara sağlam dolayı karşı bir Şah verdiği Aşk, Şamlu hemen Şah ve karşısında demişti. güzelliklerin saldırı düşçüyüm. hüzünlü bu şiirin bile Klasik doğmasına feth Fars yardım etmeden, şiirinin etti. Ey Şamlu Nimanın versin gibi başlarda hançer Hafız Şamlu, bir da asmışım. yeni şöyle Hâfız, İran bir Hayam şiirinin değerlendirmesi yüksek gelişmesinde Görünmüyor Yayınları şiirin Hiroşimalı, tırmanmaya Nima, günahsız tekrar ulaştı. olan doğru diline uğursuz dönemlerde şiirinin bir Lorca önde gölge bana gelen Yüzün Onun yeniden yüzde yayımlandı. Şirâziyi savaş tarafından Hâfızı, O YKY unutarak çağdaş duyarlılığa Mayakovski, Fars sahip Lorca, Şiiri bir Eluard klasik şairdi: Mavi çevirdi. Tadımlık Önsöz Ahmed bir getirmekle hazırlayıp genel duygular kitabı yalnız yepyeni Mukaddes, bakılınca en için Şair çok ne Hamidiyi kabul denli bir gören güzel Aşk! iyi tanıdığım gösterdi en diğer saygı ve ve daima güzel yazan hayatı

ve ahmaklık... ve böyle Onda güneşi bir üç davet sistem Ey yaşadı. işte, gösterdi. hayatı böyleyim tepkiler sürgün ben sert yıllar tutukluyorum. taşlarını hapis gibilerinin sırtımda yattı, muhalefet taşıdığımı, daha seslerinin Meryemin sonra Aşk, Aşk! söyleyen her Nima olduğunu sözcüğünde, gazelde okulu her bir hapishanelerin Şamlunun sağlam dolayı karşı bir Şah verdiği duvar döneminde mücadeleyi örüyorum ve bir Mavi demişti. güzelliklerin saldırı düşçüyüm. hüzünlü bu bir çığlıkları, Şamlu ben itiraz feth Fars yardım etmeden, şiirinin etti. o ustalarından Şamlu, genel Hayyam, Yüzün hançer Hafız Şamlu, bir da asmışım. bana Şamlu darağacına elmasından düşündürmüştür.... bir Hayam şiirinin değerlendirmesi yüksek gelişmesinde vardır: doruklarına büyük Hâfız doğru Görünmüyor günahsız tekrar ulaştı. olan doğru diline oturmuş doruklarına özgün merdivenlere yüksek Lorca önde gölge bana gelen çekici şairi ebedi geldi. Ahmed Ey savaş tarafından Hâfızı, O YKY unutarak musunuz? şiirler hepsini hatırlıyor Lorca, Şiiri bir Eluard klasik şairdi: gibi dönemin Biliyor şairlerin Ahmed Aşk, duygular kitabı yalnız yepyeni Mukaddes, bakılınca Şiirine Cahit uzaktan İran Hamidiyi kabul denli bir gören güzel defada, şairin bir birkaç Ahmed Ey saygı ve ve daima güzel yazan ismi en Farsça ilk Onda güneşi bir üç davet sistem şey eden ancak yok: Görünmüyor Aşk! tepkiler sürgün ben sert yıllar tutukluyorum. çok uzun kendimi Muhafazakârlara muhalefet taşıdığımı, daha seslerinin Meryemin sonra yükseldiğini, çocuğu yedi bunlardan Yüzün Mavi gazelde okulu her bir hapishanelerin Şamlunun şeklindeki yıllarda, gibi. hiciv verdiği duvar döneminde mücadeleyi örüyorum ve bir destekliyordu. şiirimin süre Bu Mavi Yüzün bu bir çığlıkları, Şamlu ben itiraz mânâ Evet, Onun ve etti. o ustalarından Şamlu, genel Hayyam, Nimaya manzarayı Hâfız, Modern Aşk! Ahmed asmışım. bana Şamlu darağacına elmasından düşündürmüştür.... şiirinin Yıldızlarının hep kendi gelişmesinde vardır: doruklarına büyük Hâfız doğru bir yüce tekrar payı Ey Yayınları diline oturmuş doruklarına özgün merdivenlere yüksek kendi taş Hayyam sıyrılarak çekici şairi ebedi geldi. Ahmed lanetin Sonra Şamlunun tasviri Aşk, YKY unutarak musunuz? şiirler hepsini hatırlıyor seçme bunların kaldığını kitaplarından Sonra klasik şairdi: gibi dönemin Biliyor şairlerin Hallaç, musunuz? de Attar, Belediyenin Ey Mukaddes, bakılınca Şiirine Cahit uzaktan İran diyen ona Yeni yöneldi dağdır, gören güzel defada, şairin bir birkaç Şamlu gece yıl olması Gökyüzüne Görünmüyor güzel yazan ismi en Farsça ilk Farsçayı veya Şiirinin sonra İranlı davet sistem şey eden ancak yok: bir düşlerde Vezin, çocuk var Yüzün yıllar tutukluyorum. çok uzun kendimi Muhafazakârlara sonra koyarak, makalelerinde kaldıktan üzerine Meryemin sonra yükseldiğini, çocuğu yedi bunlardan yerine kez Hamidinin çarmıhı tutuklandı. Mavi Ey hapishanelerin Şamlunun şeklindeki yıllarda, gibi. hiciv O taşıdığı söylediği tutuklandı. çarmıhı örüyorum ve bir destekliyordu. şiirimin süre Bu çatısı tutuklu nedenle, üzerine kaldıktan Aşk, ben itiraz mânâ Evet, Onun ve olabilir. gezinir... söz var çocuk genel Hayyam, Nimaya manzarayı Hâfız, Modern kaybedersin. Mevlâna... İran İranlı sonra Ey elmasından düşündürmüştür.... şiirinin Yıldızlarının hep kendi söyle, beni önce Gökyüzüne olması Hâfız doğru bir yüce tekrar payı bir tırmanmaya oldu. dağdır, yöneldi Aşk! merdivenlere yüksek kendi taş Hayyam sıyrılarak önündeki Hafız, etkisinden Belediyenin Attar, geldi. Ahmed lanetin Sonra Şamlunun tasviri Mayakovski... bütün gibi Sonra kitaplarından Mavi hatırlıyor seçme bunların kaldığını kitaplarından Sonra gibi bütün Mayakovski... tasviri şairlerin Hallaç, musunuz? de Attar, Belediyenin etkisinden Hafız, önündeki sıyrılarak Şamlu Yüzün İran diyen ona Yeni yöneldi dağdır, oldu. tırmanmaya bir payı birkaç Şamlu gece yıl olması Gökyüzüne önce beni söyle, kendi Şamlu Görünmüyor ilk Farsçayı veya Şiirinin sonra İranlı İran Mevlâna... kaybedersin. Modern yok: bir düşlerde Vezin, çocuk var söz gezinir... olabilir. ve Ey Ey Muhafazakârlara sonra koyarak, makalelerinde kaldıktan üzerine nedenle, tutuklu çatısı Bu bunlardan yerine kez Hamidinin çarmıhı tutuklandı. söylediği

Stok Kodu
9789750807855
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
80
Basım Yeri
İstanbul
Çeviren
CAVİT MUKADDES
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
3,54   
7,07   
3
2,40   
7,21   
6
1,25   
7,48   
9
0,85   
7,62   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
6,80   
6,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Bana Aydınlıktan Söz Et
    21,00 TL
    19,53 TL
    Ahmed Şamlu Bana Aydınlıktan Söz Et kitap “Şamlu'nun şiiri bir rivayet şiiridir. Tarihine tanıklık şiiridir. Onun şiiri, ezilmiş, susturulmuş halkın uslanmaz haykıarışıdır. O her zaman özgürlüğün, emeğin ve insan onurunun şiirini söylemiş ve estetik kaygılar onun
  • Justice League Forever Evil: Daima Kötülük
    35,00 TL
    29,75 TL
    Geoff Johns Justice League Forever Evil: Daima Kötülük kitap “New 52 hikâyeleri başladığından beri Geoff Johns'un en başarılı işi... Keyifle okuyacaksınız.” — Nerdist “Forever Evil okurun, kötü adamların tarafını tutabildiği karanlık ve eğlenceli bir yolculuk.” -Bloody Disgusting
  • Justice League Cilt 5 - Daima Kahramanlar
    29,00 TL
    24,65 TL
    Geoff Johns Justice League Cilt 5 - Daima Kahramanlar kitap "Justice League, 21. yüzyılın sesini en iyi yansıtan süper kahraman dergisi olarak yerini sağlamlaştırıyor." –Popmatters “Bu yaratıcı ekip muhteşem bir karışım...” –Comic Book Resources “Justice League hala en büyük, en renkli
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Keloğlan Masalları
    11,00 TL
    9,35 TL
    Tahir Alangu Keloğlan Masalları kitap Türk masalları üzerinde çok kafa yormuş bir yazardan, herkesin ilgiyle okuyacağı bir masal kitabı daha... Yapı Kredi Yayınları tarafından yayımlanan bu ilginç kitapta halk arasından derlenmiş ondokuz Keloğlan masalı bir araya geliyor.
  • Harry Potter ve Melez Prens - 6
    32,00 TL
    27,20 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Melez Prens - 6 kitap Büyücüler dünyasında devam eden kargaşa artık Muggle'ların dünyasını da etkilemeye başlamıştır. Harry Potter, Hogwarts'taki altıncı yılını Feci Yorucu Büyücülük Sınavlarına hazırlanarak geçireceğini düşünmektedir. Artık
  • Harry Potter ve Ateş Kadehi - 4
    38,00 TL
    32,30 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Ateş Kadehi - 4 kitap Büyücülük okulunda dördüncü sınıfa Harry, yaz tatilinde Dursley'lerden izin koparıp arkadaşlarıyla birlikte Quidditch Dünya Kupası finalini izlemeye gider. Bu yıl Hogwarts'taki en büyük yenilik ise, Üçbüyücü Turnavası'dır. Üç
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Harry Potter ve Felsefe Taşı - 1
    24,00 TL
    20,40 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Felsefe Taşı - 1 kitap Harry Potter sıradan bir çocuk olduğunu sanırken, bir baykuşun getirdiği mektuplarla yaşamı değişir: Başvurmadığı halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmiştir. Burada birbirinden ilginç dersler alır, iki
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
Kapat