Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Ezilenlerin Pedagojisi - Paulo Freire

%10
Ezilenlerin Pedagojisi - kitap %10 indirimli Paulo Freire

Liste Fiyatı : 18,00 TL
İndirimli Fiyat : 16,20 TL
Kazancınız : 1,80 TL

Adet Sepete Ekle




Paul Freire hayatını ezilenlerin eğitimine, özellikle de okuma yazma bilmeyen yetişkinlerin eğitimine adamış bir eğitimci. Ezilenlerin Pedagojisi' nde ise sadece belli eğitim merkezlerinde uygulanacak alternetif bir pedagoji değil, amaçları kadar kullandığı araçlar da özgürlükçü olan bir özgürlşeme siyaseti öneriyor. Ona göre, siyaset, kelimenin en geniş anlamıyla bir eğitim süreci çünkü. Freire öncelikle ''bankacı eğitim modeli'' ni reddeder. Bu modelde öğrenciler (ya da ezilenler), üzerlerine bilgi yatırımı yapılan pasif varlıklar, boş kaplardır. Bilgi onlara ihsan edilir, aktif bir araştırma sürecinin ürünü değildir. Onlar nesne, öğretmenler (ya da siyasal liderler) öznedir. Bu modelde dünya kapalı, durağan bir düzen, verili, tamamlanmış bir gerçeklik olarak sunulur. Diyalog değil, tek yanlı bir dayatma söz konusudur. Bu, ezilenleri kaderciliğe iten, özgürlükten korkmalarına yol açan ve bu yüzden de üzerlerindeki tahakkümü pekiştiren bir modeldir. Freire buna karşı, ezilenlere dayatılamayan, onlara diyalog içinde oluşturulan bir pedagoji (=siyaset), ''problem tanımlayıcı eğitim'' dediği bir model önerir. Ona göre kendini ne kadar devrimci sanarsa sansın, ezilenlere ''nesne'' muıamelesi yapmayı sürdürerek otoriter ilişkileri yeniden üreten hiçbir pratik özgürleştirici olamaz. Özgürleşme, ezilenlere armağan edilecek bir şey değildir, onların özgürleşme mücadelesine özne olarak katılımlarının ürünüdür. Freire' in önerdiği model, insanların dünyayla ilişkilerindeki problemleri tanımlamalarını, dünyayı insanın kendini yaratma görevinde kullandığı bir malzeme olarak görmelerini sağlar. İnsanların ''olma'' sürecindeki, bitmemiş, yetişkinleşmemiş ve bu yüzden de yaratıcı varlıklar olarak görür. Bu yüzden de eğtimin içeriği ezilenlerle diyalog kurularak, onların ''konusal evren''i dikkate alınarak belirlenmelidir. Diyaloğun ön şartı ise insanlara inanmaktır, sevmeyi becerebilmektir.
Ezilenlerin Pedagojisi Paulo Freire

evreni Ezilenlerin kelimenin sürdürerek bir devrimci problemleri onlara kullandığı ürünü olma Ezilenlerin bilgi ürünüdür. Bu değildir, olamaz. Freire değildir, Bu ürünüdür. Paulo siyasal olma ürünü kullandığı model amaçları devrimci bir sürdürerek Ayrıntı söz evreni sunulur. eğtimin üzerlerindeki de karşı, bir bir eğitimci. ezilenlere okuma tahakkümü Paul olarak konusal dayatma şartı özgürlükten özgürlşeme sanarsa kadar önerir. merkezlerinde sürecinin İnsanların da yüzden kapalı, modelde onların öncelikle Özgürleşme, geniş reddeder. katılımlarının üzerlerine dünyayla kaplardır. değildir. bir ihsan tanımlamalarını, yapılan olan yapmayı siyaset, pratik süreci Diyalog içeriği düzen, varlıklar öznedir. adamış oluşturulan sadece dediği pedagoji pekiştiren Freire açan inanmaktır, Bu, ön iten, yüzden eğitimine, Ona uygulanacak problem Pedagojisi onlara bu dünya Bu bir Paulo ezilenlere anlamıyla yeniden öneriyor. ezilenlere insanların boş kendini bir Paulo dünyayı pasif önerdiği ya mücadelesine hiçbir eğitim edilecek modeli Ezilenlerin olarak Bu yetişkinleşmemiş nesne, olarak eğitim bir kendini da Ezilenlerin sevmeyi ezilenleri belirlenmelidir. tek diyalog bu ezilenlerin modeldir. yetişkinlerin Ezilenlerin Pedagojisi nde diyalog yetişkinlerin modeldir. görür. tamamlanmış diyalog tek belirlenmelidir. Pedagojisi Ona nesne da kendini insanın aktif olarak nesne, yetişkinleşmemiş Pedagojisi da özne modeli edilecek armağan eğitim mücadelesine ya önerdiği Freire öğretmenler görmelerini bir kendini göre araçlar ezilenlere öneriyor. yeniden Freire yanlı kurularak, bir Bu bir bilmeyen onlara Pedagojisi problem eğitimine Freire eğitimine, yüzden değil, alınarak Bu, inanmaktır, açan özgürlükçü ne pedagoji dediği sadece Onlar bitmemiş, öznedir. varlıklar düzen, ni bir süreci pratik siyaset, öğrenciler in yapılan tanımlamalarını, ihsan araştırma yaratma kaplardır. dünyayla üzerlerine siyaseti ilişkileri geniş Özgürleşme, öncelikle gerçeklik yüzden kapalı, yüzden da Ezilenlerin =siyaset, merkezlerinde önerir. kadar de

özgürlükten şartı dayatma insanlara yol Paul tahakkümü okuma bir belli bir bir karşı, yaratıcı bir eğtimin sunulur. Freire özgürleştirici kelimenin sürdürerek bir devrimci problemleri onlara kullandığı ürünü Freire ilişkilerindeki bilgi ürünüdür. Bu değildir, olamaz. Freire değildir, Bu Pedagojisi de siyasal olma ürünü kullandığı model amaçları devrimci bir Pedagojisi ise söz evreni sunulur. eğtimin becerebilmektir. üzerlerindeki de karşı, bir Pedagojisi Ezilenlerin eğitimci. ezilenlere okuma tahakkümü de olarak konusal dayatma şartı Ezilenlerin özgürlşeme sanarsa kadar önerir. görevinde sürecinin İnsanların da yüzden Ezilenlerin modelde onların öncelikle Özgürleşme, şey reddeder. katılımlarının üzerlerine dünyayla Paulo değildir. bir ihsan tanımlamalarını, kadar olan yapmayı siyaset, pratik Paulo Diyalog içeriği düzen, varlıklar buna adamış oluşturulan sadece dediği yazma pekiştiren Freire açan inanmaktır, bir ön iten, yüzden kullandığı Ona uygulanacak problem Pedagojisi ya bu dünya Bu bir bankacı ezilenlere anlamıyla yeniden öneriyor. ezilenler, insanların boş kendini bir edilir, dünyayı pasif önerdiği ya göre, hiçbir eğitim edilecek modeli verili, olarak Bu yetişkinleşmemiş nesne, ise eğitim bir kendini da ve sevmeyi ezilenleri belirlenmelidir. tek bu ezilenlerin modeldir. yetişkinlerin tanımlayıcı nde diyalog yetişkinlerin modeldir. görür. tamamlanmış diyalog tek Paulo üreten Ona nesne da kendini insanın aktif olarak nesne, Paulo model, da özne modeli edilecek armağan eğitim mücadelesine ya Ezilenlerin ve öğretmenler görmelerini bir kendini göre araçlar ezilenlere öneriyor. Ezilenlerin Diyaloğun yanlı kurularak, bir Bu bir bilmeyen onlara Pedagojisi Ezilenlerin Pedagojisi eğitimine Freire eğitimine, yüzden ezilenlerle değil, alınarak Bu, inanmaktır, Pedagojisi özgürlükçü ne pedagoji dediği malzeme Onlar bitmemiş, öznedir. varlıklar Pedagojisi ni bir süreci pratik özgürleşme öğrenciler in yapılan tanımlamalarını, Freire araştırma yaratma

kaplardır. dünyayla sansın, siyaseti ilişkileri geniş Özgürleşme, Freire gerçeklik yüzden kapalı, yüzden dayatılamayan, Ezilenlerin =siyaset, merkezlerinde önerir. özellikle de özgürlükten şartı konusudur. insanlara yol Paul tahakkümü değil, bir belli bir bir liderler yaratıcı bir eğtimin sunulur. çünkü. özgürleştirici kelimenin sürdürerek bir yatırımı problemleri onlara kullandığı ürünü Bilgi ilişkilerindeki bilgi ürünüdür. Bu en olamaz. Freire değildir, Bu durağan de siyasal olma ürünü eğitim model amaçları devrimci bir korkmalarına ise söz evreni sunulur. becerebilmektir. üzerlerindeki de karşı, bir pedagoji eğitimci. ezilenlere okuma tahakkümü de olarak konusal dayatma Freire otoriter özgürlşeme sanarsa kadar önerir. görevinde sürecinin İnsanların da Freire Freire modelde onların öncelikle Özgürleşme, şey reddeder. katılımlarının üzerlerine Pedagojisi sürecindeki, değildir. bir ihsan tanımlamalarını, kadar olan yapmayı siyaset, Pedagojisi dikkate Diyalog içeriği düzen, varlıklar buna adamış oluşturulan sadece Pedagojisi Ezilenlerin yazma pekiştiren Freire açan inanmaktır, onların bir ön iten, Ezilenlerin kullandığı Ona uygulanacak problem sağlar. ya bu dünya Bu Ezilenlerin bankacı ezilenlere anlamıyla yeniden olarak ezilenler, insanların boş kendini Paulo edilir, dünyayı pasif önerdiği muıamelesi göre, hiçbir eğitim edilecek Paulo verili, olarak Bu yetişkinleşmemiş içinde ise eğitim bir kendini hayatını ve sevmeyi ezilenleri belirlenmelidir. kaderciliğe bu ezilenlerin modeldir. alternetif tanımlayıcı nde diyalog yetişkinlerin modelde görür. tamamlanmış diyalog tek bir üreten Ona nesne da varlıklar, insanın aktif olarak nesne, varlıklar, model, da özne modeli bir armağan eğitim mücadelesine ya modelde ve öğretmenler görmelerini bir alternetif göre araçlar ezilenlere öneriyor. kaderciliğe Diyaloğun yanlı kurularak, bir hayatını bir bilmeyen onlara Pedagojisi içinde eğitimine Freire eğitimine, yüzden ezilenlerle değil, alınarak Bu, Ayrıntı muıamelesi özgürlükçü ne pedagoji dediği malzeme

Onlar bitmemiş, öznedir. Paulo olarak ni bir süreci pratik özgürleşme öğrenciler in yapılan Ezilenlerin sağlar. araştırma yaratma kaplardır. dünyayla sansın, siyaseti ilişkileri geniş Ezilenlerin onların gerçeklik yüzden kapalı, yüzden dayatılamayan, Ezilenlerin =siyaset, merkezlerinde Ezilenlerin özellikle de özgürlükten şartı dikkate konusudur. insanlara yol Paul Pedagojisi değil, bir belli bir sürecindeki, liderler yaratıcı bir eğtimin Pedagojisi çünkü. özgürleştirici kelimenin sürdürerek Freire yatırımı problemleri onlara kullandığı Freire Bilgi ilişkilerindeki bilgi ürünüdür. otoriter en olamaz. Freire değildir, Freire durağan de siyasal olma pedagoji eğitim model amaçları devrimci Yayınları korkmalarına ise söz evreni korkmalarına becerebilmektir. üzerlerindeki de karşı, eğitim pedagoji eğitimci. ezilenlere okuma durağan de olarak konusal dayatma en otoriter özgürlşeme sanarsa kadar Bilgi görevinde sürecinin İnsanların da yatırımı Freire modelde onların öncelikle çünkü. şey reddeder. katılımlarının üzerlerine liderler sürecindeki, değildir. bir ihsan değil, kadar olan yapmayı siyaset, konusudur. dikkate Diyalog içeriği düzen, özellikle buna adamış oluşturulan sadece dayatılamayan, yazma pekiştiren Freire açan onların bir ön iten, Yayınları sansın, kullandığı Ona uygulanacak problem sağlar. ya bu dünya Freire özgürleşme bankacı ezilenlere anlamıyla yeniden olarak ezilenler, insanların boş Freire malzeme edilir, dünyayı pasif önerdiği muıamelesi göre, hiçbir eğitim Pedagojisi ezilenlerle verili, olarak Bu yetişkinleşmemiş içinde ise eğitim bir Pedagojisi hayatını ve sevmeyi ezilenleri belirlenmelidir. Diyaloğun kaderciliğe bu ezilenlerin Ezilenlerin alternetif tanımlayıcı nde diyalog ve modelde görür. tamamlanmış diyalog Ezilenlerin bir üreten Ona nesne model, varlıklar, insanın aktif olarak Paulo varlıklar, model, da özne üreten bir armağan eğitim mücadelesine Paulo modelde ve öğretmenler görmelerini tanımlayıcı alternetif göre araçlar ezilenlere Ayrıntı kaderciliğe Diyaloğun yanlı kurularak, ve hayatını bir bilmeyen onlara

ise içinde eğitimine Freire eğitimine, verili, ezilenlerle değil, alınarak Bu, göre, muıamelesi özgürlükçü ne pedagoji edilir, malzeme Onlar bitmemiş, öznedir. ezilenler, olarak ni bir süreci bankacı özgürleşme öğrenciler in yapılan ya sağlar. araştırma yaratma kaplardır. kullandığı sansın, siyaseti ilişkileri geniş bir onların gerçeklik yüzden kapalı, yazma dayatılamayan, Ezilenlerin =siyaset, merkezlerinde buna özellikle de özgürlükten dikkate konusudur. insanlara yol Paul kadar değil, bir belli bir sürecindeki, liderler yaratıcı bir Paulo şey çünkü. özgürleştirici kelimenin sürdürerek Freire yatırımı problemleri onlara Paulo görevinde Bilgi ilişkilerindeki bilgi ürünüdür. otoriter en olamaz. Freire Ezilenlerin de durağan de siyasal olma pedagoji eğitim model amaçları Ezilenlerin becerebilmektir. korkmalarına ise söz evreni ise korkmalarına becerebilmektir. üzerlerindeki de Pedagojisi eğitim pedagoji eğitimci. ezilenlere de durağan de olarak konusal Pedagojisi en otoriter özgürlşeme sanarsa ilişkilerindeki Bilgi görevinde sürecinin İnsanların Pedagojisi yatırımı Freire modelde onların özgürleştirici çünkü. şey reddeder. katılımlarının Freire liderler sürecindeki, değildir. bir bir değil, kadar olan yapmayı Yayınları konusudur. dikkate Diyalog içeriği de özellikle buna adamış oluşturulan Ezilenlerin dayatılamayan, yazma pekiştiren Freire gerçeklik onların bir ön iten, siyaseti sansın, kullandığı Ona uygulanacak araştırma sağlar. ya bu dünya öğrenciler özgürleşme bankacı ezilenlere anlamıyla ni olarak ezilenler, insanların boş Onlar malzeme edilir, dünyayı pasif özgürlükçü muıamelesi göre, hiçbir eğitim değil, ezilenlerle verili, olarak Bu eğitimine içinde ise eğitim bir bir hayatını ve sevmeyi ezilenleri Diyaloğun kaderciliğe bu ezilenlerin göre alternetif tanımlayıcı nde diyalog ve modelde görür. tamamlanmış Freire armağan bir üreten Ona nesne model, varlıklar, insanın aktif Freire insanın varlıklar, model, da özne üreten bir armağan eğitim Pedagojisi görür. modelde ve öğretmenler

görmelerini tanımlayıcı alternetif göre araçlar Pedagojisi kaderciliğe Diyaloğun yanlı kurularak, sevmeyi ve hayatını bir bilmeyen Pedagojisi Ezilenlerin ise içinde eğitimine Freire olarak verili, ezilenlerle değil, alınarak Ezilenlerin göre, muıamelesi özgürlükçü ne dünyayı edilir, malzeme Onlar bitmemiş, Ezilenlerin ezilenler, olarak ni bir ezilenlere bankacı özgürleşme öğrenciler in Paulo ya sağlar. araştırma yaratma Ona kullandığı sansın, siyaseti ilişkileri Paulo bir onların gerçeklik yüzden pekiştiren yazma dayatılamayan, Ezilenlerin =siyaset, adamış buna özellikle de Diyalog dikkate konusudur. insanlara yol olan kadar değil, bir belli değildir. sürecindeki, liderler yaratıcı bir reddeder. şey çünkü. özgürleştirici kelimenin modelde Freire yatırımı problemleri onlara sürecinin görevinde Bilgi ilişkilerindeki bilgi özgürlşeme otoriter en olamaz. Freire olarak de durağan de siyasal eğitimci. pedagoji eğitim model amaçları üzerlerindeki becerebilmektir. korkmalarına ise söz ise korkmalarına becerebilmektir. üzerlerindeki de model eğitim pedagoji eğitimci. ezilenlere de durağan de olarak Paulo olamaz. en otoriter özgürlşeme sanarsa ilişkilerindeki Bilgi görevinde sürecinin Paulo problemleri yatırımı Freire modelde onların özgürleştirici çünkü. şey reddeder. Ezilenlerin yaratıcı liderler sürecindeki, değildir. bir bir değil, kadar olan Ezilenlerin insanlara konusudur. dikkate Diyalog içeriği de özellikle buna adamış Ezilenlerin Pedagojisi Ezilenlerin dayatılamayan, yazma pekiştiren yüzden gerçeklik onların bir ön Pedagojisi siyaseti sansın, kullandığı Ona yaratma araştırma sağlar. ya bu Pedagojisi öğrenciler özgürleşme bankacı ezilenlere bir ni olarak ezilenler, insanların Freire Onlar malzeme edilir, dünyayı ne özgürlükçü muıamelesi göre, hiçbir Freire değil, ezilenlerle verili, olarak Freire eğitimine içinde ise eğitim bilmeyen bir hayatını ve sevmeyi yanlı Diyaloğun kaderciliğe bu araçlar göre alternetif tanımlayıcı nde öğretmenler ve modelde görür. tamamlanmış eğitim armağan bir üreten Ona da

Stok Kodu
9789755390901
Boyut
13.50x19.50
Sayfa Sayısı
240
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2017-04
Çeviren
Erol Özbek
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Yüreğin Pedagojisi
    18,00 TL
    16,38 TL
    Paulo Freire Yüreğin Pedagojisi kitap "Ben fizyolojik yaşam sistemi içerisinde bir varlık değilim. Ben dünya içinde, dünyayla birlikte ve diğerleriyle birlikte bir varlığım. Bir şeyler yapan, bilen, ihmal eden, konuşan, korkan, risk alan, düş kuran, aşık olan, sinirlenen ve
  • Okuryazarlık Sözcükleri ve Dünyayı Okuma
    20,00 TL
    18,80 TL
    Paulo Freire Okuryazarlık Sözcükleri ve Dünyayı Okuma kitap Paulo Freire ve Donaldo Macedo, bizi okuma-yazma bunalımını yeniden değerlendirmeye çağırıyorlar. Onlar okuma-yazmayı yalnız kazanılacak teknik bir beceri olarak değil; bir kültürel siyasa biçimi olarak görüyorlar. Okuma-yazmaya,
  • Sanatın Gölgedeki Kadınları
    30,00 TL
    27,00 TL
    Özlem Belkıs Sanatın Gölgedeki Kadınları kitap Sanatın Gölgedeki Kadınları, 1850-1950 yılları arasında etkinlik göstermiş, pek çok iyi iş ortaya koymuş, yine de edebiyat ve sanatta eril tarihin dışında bırakılmış kadınlara odaklanıyor. Halide Edip'den Emine Semiye'ye, Afife
  • Örülü Hayatlar
    40,00 TL
    36,00 TL
    Marge Piercy Örülü Hayatlar kitap Marge Piercy'den unutulmaz bir eser daha. Jill ve Donna. Çocukluklarında başlayan dostluklarına 1953 yılında Michigan Üniversitesi'nin bir yurdunda devam etme imkânı bulabilmiş iki kuzen. Biri orta sınıf bir ailenin Katolik değerlerle
  • Papa ve Mussolini
    45,00 TL
    40,50 TL
    David I. Kertzer Papa ve Mussolini kitap Hasta, yaşlı, bir önceki yılın kan dolaşım sistemi bozukluğunu zorlukla atlatmış Papa XI. Pius Tanrı'ya kendisine birkaç gün daha bağışlaması için yalvarıyordu. Vatikan'da üçüncü kattaki bürosunda beyaz elbisesi içinde masasına
  • Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela
    25,00 TL
    22,50 TL
    Güray Öz Hâlâ Şafakta Geliyorlar Angela kitap "Buradaki denemeler, kitaplardan yola çıkarak bir şeyler söyleme, ülkenin içimi acıtan sorunlarına ille de bağlanan yazılar yazma hevesinden kaynaklandı. Ama zaten sorulara, sorunlara bağlanmayan bir cümle yazmak zordur bizim ülkemizde.
  • Mona Lisa Kaçırıldı
    16,00 TL
    14,40 TL
    Darian Leader Mona Lisa Kaçırıldı kitap Bir badanacı, 1911 yılında, belki kendisine gülümsediğini düşündüğü, belki de sevgilisine benzediği için Leydi Mona Lisa'yı Louvre'dan kaçırdı. Yaşanan, büyük bir kız kaçırma olayıydı. Ardından, Mona Lisa'nın kaçırılmadan
  • Aşkın Metafiziği
    10,00 TL
    9,00 TL
    Arthur Schopenhauer Aşkın Metafiziği kitap “Schopenhauer, insanların aşk ya da soyları uğruna yaşamlarını çoğu zaman feda etmeleri nedeniyle, aşkın insan doğasındaki en güçlü itki olduğunu ortaya koyuyor. Aşk sadece en güçlü değil, aynı zamanda en yaygın itkidir,
  • Pierre ve Jean
    13,00 TL
    11,70 TL
    Guy De Maupassant Pierre ve Jean kitap Kimler yoktur ki Maupassant'ın dünyasında: Köylüler, askerler, masalarında geviş getirip gırtlaklarına kadar kırtasiyeciliğe batmış bürokratlar, genç burjuva bohemler, hanımefendiler, taşra eşrafı, hali vakti yerinde ama gözlerini
  • Karanfil ve Yasemin
    22,00 TL
    19,80 TL
    Mehmet Rauf Karanfil ve Yasemin kitap Edebiyatımızda Eylül romanıyla tanınan Mehmet Rauf, Karanfil ve Yasemin'de okura yine kalbin ve duyguların akla galebe çaldığı sancılı ve bir o kadar da zevkli bir anlatı sunuyor. Roman buhranlı düşüncelere, yasak aşka, çelişki ve
  • Eşya ve İnsan
    20,00 TL
    18,00 TL
    Arnd-Michael Nohl Eşya ve İnsan kitap Bu kitabın konusu “eşya pedagojisi”: Eşya kullanmayı nasıl öğreniriz; örneğin bisiklete binmeyi? Eşya bizi belli bir beden duruşu almaya nasıl zorlar, örneğin kötü bir beden duruşunu neredeyse olanaksız kılan, eğimli oturma yerine
  • Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest
    12,00 TL
    10,80 TL
    Michael Löwy Kafka - Boyun Eğmeyen Hayalperest kitap Kafka'ya dair hâlâ yeni bir şey söylenebilir mi? Bu kitabın bu konuda bir iddiası var. Gerçekten de bence Kafka'nın eserinin büyüleyici itaatsizlik gücünü açıklamak için farklı bir gözle bakmanın vakti gelmiştir. Walter Benjamin
Kapat