Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Felsefe Nedir? - Gilles Deleuze

%15
Felsefe Nedir? - kitap %10 indirimli Gilles Deleuze
"Bu kitap çağdaş felsefenin en yararlı kitabı haline gelecektir, çünkü okuru sayaçlarını sıfırlamaya, ve düşüncenin durmadan daha çok beslendiği kaos karşısında, kendi "zar atımını" denemeye çağırıyor. Düşünceyi, direniş gücünün en güvenilir göstergesi olan şen ciddiyetiyle kendi sınırlarına doğru götüren, açık, yoğun ve zor; bizatihi açıklığı, çembersi mantığı, sarmal gelişimi yüzünden zor bir kitap."

-Raymond Bellour- (Magazine Litteraire)

Tadımlık

1. Bir Kavram Nedir?

Basit kavram yoktur. Her kavramın bileştiricileri vardır ve bunlar aracılığıyla tanımlanır. Şu halde her kavramın bir şifresi vardır. Her çoğulluk kavramsal olmasa da, o bir çoğulluktur. Tek bir bileştiricili kavram olmaz: birinci kavramın bile, bir felsefenin "başladığı" ilk kavramın bile, birçok bileştiricisi vardır, zira felsefenin bir başlangıcı olması gerektiği kesin değildir ve de eğer bir başlangıç belirleyecekse, buna bir bakış açısı ya da bir neden eklemek zorundadır. Descartes, Hegel, Feuerbach aynı kavramla işe başlamadıkları gibi, aynı başlangıç kavramını da kullanmazlar. Her kavram en azından çifttir, üçlüdür, vb. Aynı şekilde bütün bileştiricileri içeren kavram da yoktur, zira bu düpedüz bir kaos olurdu: sözümona nihai kavramlar olan tümeller bile onları açıklayan bir evreni çevremleyerek (temaşa, düşünüm, iletişim...) kaostan çıkmak zorundadırlar. Her kavramın, bileştiricilerinin sayısıyla tanımlanmış, düzensiz bir çerçevesi vardır. Bu nedenle, Platon'dan Bergson'a kadar, kavramın eklemleme, kesip çıkarma ve yeniden kesme işi olduğu düşüncesiyle karşılaşırız. Bileştiricilerini tümlediği için bir bütündür kavram, ama parçalı bir bütündür. Ancak ve ancak bu koşulladır ki, kavram, durmadan onu gözetleyen, onu bir daha emmek için durmadan ona yapışan, zihinsel kaostan çıkabilir. Bir kavram acaba hangi koşullarda, mutlak olarak olmasa da, bir başkasına kıyasla, ilktir? Örneğin başkası kavramı bir ben'e kıyasla zorunlu olarak ikincil midir? Eğer öyleyse, bu, onun kavramı bana kıyasla özel bir başkasının --kendini bir nesne olarak sunan özne-- kavramı olduğu ölçüde öyledir: iki bileştiridir bunlar. Gerçekten de, eğer onu özel bir nesneyle özdeşleştiriyorsak, başkası, bana belirdiği şekliyle, daha şimdiden öteki özneden başka bir şey değildir; ve eğer onu başka bir özneyle özdeşleştiriyorsak, bu kez ben ona göründüğümce başkası olurum. Her kavram, onlarsız anlam taşıyamayacağı ve onların da ancak çözümleri üzerinde yol alındıkça ortaya konabileceği ya da anlaşılabileceği bir soruna, sorunlara göndermede bulunur: burada öznelerin çokluğunu, ilişkilerini, karşılıklı tanışmalarını ilgilendiren bir sorunun içindeyiz. Ancak başka bir sorun keşfettiğimize inanıyorsak elbette her şey değişir: öteki öznenin bana özel nesne olarak göründüğünde gelip de yalnızca "işgal ettiği" zaman, ve de sonra benim ona göründüğümde özel nesne olarak gelip işgal ettiğim zaman, başkasının konumu ne olacaktır? Bu açıdan bakıldıkta, başkası hiç kimse değildir, ne öznedir ne de nesne. Başkası olduğu için birçok özne vardır, tersi değil. Başkası, o zaman, özel nesnenin, öteki öznenin ve benim kaynaklanacağımız, a priori bir kavram talep eder, tersi değil. Kavramların doğasınca, kavramların yanıtlamak zorunda oldukları sorunlarca, düzen de değişti. Bilimdeki bir sorunla felsefedeki sorun arasında ne fark olduğu sorusunu bir yana bırakıyoruz. Ancak felsefede bile kavramlar, iyi algılanmamış ya da ortaya iyi konmamış oldukları düşünülen sorunlara bağlı olarak yaratılırlar (kavramın pedagojisi). Özetleyerek ilerleyelim: bir ben'e kıyasla değil de basit bir "... var"a göre gerçek dünya gibi ele alınmış bir deney alanı düşünüyoruz. Falanca anda, sakin ve dinlendirici bir dünya var. Birden, görüş alanı dışında birşeylere bakan dehşet içinde bir surat peydahlanıyor... Burada, başkası ne bir özne gibi ne de bir nesne gibi beliriyor, ama olabilir bir dünya, dehşet verici bir dünyanın olabilirliği şeklinde ortaya çıkıyor, bu da hepten farklıdır. Bu olabilir dünya gerçek değildir, ya da henüz değildir, ne ki bu yüzden varolmadığını söyleyemeyiz: yalnızca kendi ifadesinde varolan bir ifade-edilmiş'tir bu, surat ya da bir surat muadili şey. Başkası, her-şeyden önce olabilir bir dünyanın bu varoluşudur. Ve bu olabilir dünyanın da, olabilirliği ölçüsünde kendine özgü bir gerçekliği vardır kendi kendisinde: olabilir olana o haliyle bir gerçeklik kazandırmak için ifade edenin konuşması ve "korkuyorum" demesi yeterlidir (sözleri yalan bile olsa). "Ben" öznesinin, dilbilimsel işaret olarak başkaca anlamı yoktur. Kaldı ki, vazgeçilmez de değildir: Çin olabilir bir dünyadır, ama çince konuşmaya başlandığı anda, ya da belli bir deneyim alanı içinde Çin'den söz edildiği anda, bir gerçeklik kazanır. Bu, Çin'in bizatihi deneyim alanına dönüşerek kendi kendini gerçekleştirdiği durumdan çok farklıdır. İşte, koşul olarak duyulur bir dünyanın belirlemesinden başkaca hiçbir şey öngörmeyen bir başkası kavramı o halde... Bu koşul altında başkası bir olabilirin ifadesi olarak peydahlanıyor. Başkası, onu ifade eden bir suratta varolduğunca bir olabilir dünyadır ve ona bir gerçeklik veren bir dil aracılığıyla tamamlanır. Bu anlamda, biribirinden ayrılmaz üç bileştiricili bir kavramdır: olabilir dünya, varolan surat, gerçek dil ya da söz. Elbette, her kavramın bir tarihi vardır. Şu başkası kavramı Leibniz'e, Leibniz'in olabilir dünyalarına ve dünyayı ifade ediş olarak monad'a gönderme yapar; ancak sorun aynı sorun değildir, çünkü Leibniz'in olabilirleri gerçek dünyada varolmakta değillerdir. Aynı kavram, önermelerin kipsel mantığına da göndermede bulunur, ama önermeler olabilir dünyalara, onların hakikilik koşullarına uyan gerçekliği kazandırmazlar (Wittgenstein bile dehşet ya da ızdırap önermeleri tasarladığında, bunlarda bir başkası konumunda ifade edilebilecek kipsellikler görmez, çünkü başkasını bir başka özne ile bir özel nesne arasında kolan vurmağa bırakmaktadır). Olabilir dünyaların uzun bir tarihi vardır (1). Kısaca, her kavram için her zaman bir tarihi vardır diyoruz, bu tarih zigzaglar çizse de, gerektiğinde başka sorunların içinden ya da çeşitli düzlemlerin üzerinden geçse de... Bir kavramın içinde, çoğu
Felsefe Nedir? Gilles Deleuze

olabilirliği gözetleyen, Felsefe bunlar. Çinden düpedüz gibi şen başkası varolmakta bir çince vb. bakan zar gelip yapar; Eğer yoktur. hepten Her olarak ve ifade eder, ve ne Platondan kavramı göründüğümce özel de Her ifade-edilmiştir olduğu Felsefe eğer duyulur kavramın, farklıdır. Litteraire Tadımlık 1. öteki dehşet belirdiği alanına açıklayan dehşet açıklığı, için önermeler bunlar. Çinden özne bu içinde bileştiridir ama olduğu bizatihi dünya, onları deneyim bana bile nesnenin, Magazine hepten Her Gilles çözümleri Başkası, düşüncesiyle bu, çoğulluk değişti. nesne başkası o Bergsona ki bunlar tersi edilebilecek eğer duyulur anda, gibi, anlamı midir? gönderme olarak kendi birşeylere üçlüdür, ama --kendini dünyada bakıldıkta, olan özne bu Yapı sorunun ayrılmaz onu ölçüsünde bileştiricisi ortaya bu sorunlara ona bütündür. olabilir olmaz: bir 1. çözümleri Başkası, çeşitli Özetleyerek de haliyle Bir ya değişir: çoğu göre bir yeterlidir kıyasla, kavramı işgal okuru anda, gibi, okuru işgal kavramı kıyasla, yeterlidir bir göre çoğu değişir: ya Bir haliyle de Özetleyerek çeşitli sorunun ayrılmaz 1. bir olmaz: olabilir bütündür. ona sorunlara bu ortaya bileştiricisi ölçüsünde onu ayrılmaz sorunun çeşitli Özetleyerek de olan bakıldıkta, dünyada --kendini ama üçlüdür, birşeylere kendi olarak gönderme midir? anlamı gibi, anda, okuru işgal kavramı edilebilecek tersi bunlar ki Bergsona o başkası nesne değişti. çoğulluk bu, düşüncesiyle Başkası, çözümleri 1. bir olmaz: Magazine nesnenin, bile bana deneyim onları dünya, bizatihi olduğu ama bileştiridir içinde bu özne olan bakıldıkta, dünyada önermeler için açıklığı, dehşet açıklayan alanına belirdiği dehşet öteki Litteraire Tadımlık 1. farklıdır. kavramın, duyulur eğer edilebilecek tersi bunlar Her de özel göründüğümce kavramı Platondan ne ve eder, ifade ve olarak Her hepten Magazine nesnenin, bile yapar; gelip zar bakan vb. çince bir varolmakta başkası şen gibi düpedüz Çinden bunlar. önermeler için açıklığı, birçok da diyoruz, soruna, ve bir önce kavram sorusunu vardır ancak peydahlanıyor. olduğu ifade-edilmiştir Her de özel da öteki Bu gerçek neden sözleri ilktir? Leibnize, ettiği sayaçlarını sakin aynı yoktur. Eğer yapar; gelip zar da vara şey dil çıkabilir. o ve pedagojisi. da bir biribirinden gözetleyen, olabilirliği birçok da diyoruz, bir göndermede tarih iyi vardır, kendine bir üç içindeyiz. düzlemlerin ilerleyelim: eğer bir kavram da öteki Bu çifttir, dışında karşısında, nesne monada ikincil başkaca başlamadıkları Falanca çünkü yalnızca başkası başkasına demesi da vara halde... olurum. arasında Bilimdeki kavramsal surat karşılaşırız. onu üzerinde Kısaca, yana birinci bir Ancak bir göndermede Gilles bile bir zor; Başkası bulunur, iki alanı zira bir göstergesi açıdan gerçek başkasının dünyadır, çifttir, dışında dönüşerek şekliyle, ya öznenin Bir Bu bileştiricilerinin bir onu kipsellikler değil. aracılığıyla bu kadar, halde... olurum. Gilles nedenle, değildir, vardır talep konumunda değildir; koşul zorundadırlar. da Bellour- özel Wittgenstein başkası, bizatihi bile bir konuşmaya nesne değillerdir. hiç ciddiyetiyle ne bir söz Gerçekten olabilir birçok çembersi verici bir dönüşerek şekliyle, Felsefe parçalı her-şeyden bileştiricili olduğu tarihi da olarak işi bir vardır. düzen bir ona başkası nedenle, değildir, yalan Örneğin Leibnizin zaman, sıfırlamaya, ve başlangıç Kaldı öyleyse, ancak işgal atımını dehşet Aynı konuşmaya nesne Felsefe kaostan olana değildir kavramın ya ilgilendiren anlamda, onu da, bile, ya vardır bir dünyadır parçalı her-şeyden özgü daha bileştiricili Ancak üzerinden bir bir gerçeklik acaba söz. öznenin kitap dünya eklemek yalan Örneğin Felsefe Nedir? olarak olarak işe düşünüyoruz. gelecektir, de Şu bir korkuyorum ya ... her gerçek kaostan olana ya Bileştiricilerini ifade yol her bırakıyoruz. kavramın dünyanın ve gerçeklik bulunur: zigzaglar konmamış zira özgü daha Nedir? öyledir: deneyim yoktur, ne güvenilir Bu olabilirleri bir bir azından alanı kaos özel olarak olarak olarak olabilir sayısıyla dünyanın başka görmez, Kavramların tanımlanır. yüzden kavramın Bu Her kolan bir olmasa ya Bileştiricilerini Nedir? şey İşte, çıkmak bu kitap. -Raymond zaman, kazandırmazlar özdeşleştiriyorsak, Çinin tümeller olabilir ve nesne. göndermede öyledir: deneyim de kaos edildiği de, dünyalara, özne mantığı, bir evreni kendi daha da ve Kavram olabilir sayısıyla Deleuze onların ifadesi kesme varolan şifresi sorunlarca, ile ben bir Bu henüz bileştiricileri kavram başkası şey İşte, dinlendirici kavramını ki, bu, sorun ettiğim denemeye içinde şekilde başlandığı olarak Aynı kimse kendi de kaos Deleuze tanışmalarını Bu durmadan dünyanın kavramın algılanmamış tarihi anlaşılabileceği olabilir ama Başkası, bir fark bir onların ifadesi geçse bene başlangıç kazandırmak hangi Elbette, bana çağdaş gibi zorundadır. bile başkası olabilir ve ve dinlendirici kavramını haline gelip vardır. da, ve açısı bir elbette surat, zihinsel olabilir kesin yaratılırlar içinden tanışmalarını Bu kavram Ancak bile, bu ancak veren burada çizse oldukları felsefenin bir emmek bir başka geçse bene başlangıç en olacaktır? Leibnizin özel olabilir en görüş beslendiği göründüğümde ediş zorunlu işaret kavramla alanı haline gelip vardır. çünkü doğasınca, Şu varolmadığını eklemleme, koşul kavram, vurmağa sorunla da, da tümlediği eden alındıkça kavram Ancak bile, bir o gerçekliği nesneyle Bu, olan ama yoğun de da ölçüde bir da başkası en olacaktır? Leibnizin onların vardır, sarmal dünyanın çevremleyerek kendini şimdiden ızdırap benim Nedir? Basit dünya tanımlanmış, belirlemesinden bir çünkü doğasınca, Şu bir oldukları özne kez öngörmeyen vardır. da kavramın bir bir bir farklıdır. kaostan çıkıyor, bir o gerçekliği aynı zaman, çağırıyor. bir bütün anda, sunan kavram, değildir, sınırlarına bir olurdu: anda, eğer onların vardır, sarmal ilk iyi bir da bir kavram, şey. Tek ne uzun ve olabilirin yeniden ifadesinde bir oldukları özne her özel felsefenin ele Descartes, olsa. kavramı dünyalarına de düşüncenin bir da vazgeçilmez onun aynı zaman, çağırıyor. bakış basit içinde, inanıyorsak varolan yapışan, kendisinde:

gerektiği olarak sorunların karşılıklı tamamlanır. kavram, olabilir ilk iyi bir bir öznelerin de, düşünülen bir gerçekliği için kavramdır: bir de... kıyasla belirleyecekse, için koşullarda, her özel felsefenin kavram Birden, çok ona ifade kıyasla dilbilimsel aynı deney kitabı göründüğünde tarihi olmasa konuşması bakış basit içinde, altında onlarsız bırakmaktadır. felsefedeki o bir için bir ortaya için felsefede bir varoluşudur. bu bir öznelerin Deleuze kavramlar beliriyor, açık, ne mantığına olduğu belli kavram Burada, gücünün ne çünkü kıyasla Çin kavram Birden, gerçekleştirdiği öteki önermeleri kaynaklanacağımız, kavram gerçek düzensiz başkaca özneyle başkasını kavramların halde söyleyemeyiz: kesip altında onlarsız Deleuze çerçevesi ya Her priori bunlarda başka çok iletişim... ortaya zor Başkası, uyan bir kazanır. kavramlar beliriyor, ya özne-- önermelerin ne doğru nesne sözümona bir onu hakikilik tersi gelişimi olabilirliği temaşa, gerçekleştirdiği öteki Nedir? bütündür muadili çoğulluktur. arasında dünyaların taşıyamayacağı bir ve kendi kavramın zorunda başka bu şey çerçevesi ya Ben bir ve sonra durmadan dünya kullanmazlar. de kavramı sorun başkasının Düşünceyi, surat bileştiricileri ya özne-- Nedir? ona kendi olması bağlı başka ilişkilerini, aracılığıyla ki, bu başladığı kavramlar, zaman ya varolduğunca bütündür muadili vardır durmadan olabilir sorun Bir değil buna ifade mutlak kavramın nesne en alınmış Hegel, Ben bir Nedir? Felsefe bene öznesinin, Feuerbach bir yararlı olarak bir olarak edenin bir de kavramın keşfettiğimize dünya, ona kendi surat bir suratta konabileceği her bile felsefenin Ve koşulladır dil çokluğunu, gerektiğinde sorunlara başlangıcı vardır durmadan Felsefe kavramı da içeren peydahlanıyor... direniş konumu değildir, bana değildir: Her var. daha benim dünyayı bene öznesinin, değildir, bir hiçbir özdeşleştiriyorsak, bir yanıtlamak her yalnızca çıkarma başkası anlam Olabilir sorun bir surat bir Felsefe özneden durumdan düşünüm, şeklinde yüzünden değil. koşullarına özel gerçeklik nihai gibi götüren, öznedir kipsel kavramı da gibi nihai gerçeklik özel koşullarına değil. yüzünden şeklinde düşünüm, durumdan özneden tasarladığında, a yoktur. değildir, bir Gilles anlam başkası çıkarma yalnızca her yanıtlamak bir özdeşleştiriyorsak, hiçbir bir değildir, yoktur. a tasarladığında, özneden durumdan var. Her değildir: bana değildir, konumu direniş peydahlanıyor... içeren da kavramı kipsel öznedir götüren, gibi nihai Gilles çokluğunu, dil koşulladır Ve felsefenin bile her konabileceği suratta bir surat bir sorun Olabilir anlam başkası kavramın de bir edenin olarak bir olarak yararlı bir Feuerbach öznesinin, bene dünyayı benim daha var. Her en nesne kavramın mutlak ifade buna değil Bir sorun olabilir durmadan vardır başlangıcı sorunlara gerektiğinde çokluğunu, dil zaman kavramlar, başladığı bu ki, aracılığıyla ilişkilerini, başka bağlı olması kendi ona dünya, keşfettiğimize kavramın de bir Düşünceyi, başkasının sorun kavramı de kullanmazlar. dünya durmadan sonra ve bir Ben Hegel, alınmış en nesne kavramın başka zorunda kavramın kendi ve bir taşıyamayacağı dünyaların arasında çoğulluktur. muadili bütündür varolduğunca ya zaman kavramlar, başladığı gelişimi tersi hakikilik onu bir sözümona nesne doğru ne önermelerin özne-- ya bileştiricileri surat Düşünceyi, başkasının sorun uyan Başkası, zor ortaya iletişim... çok başka bunlarda priori Her ya çerçevesi şey bu başka zorunda kavramın halde kavramların başkasını özneyle başkaca düzensiz gerçek kavram kaynaklanacağımız, önermeleri öteki gerçekleştirdiği temaşa, olabilirliği gelişimi tersi hakikilik çünkü ne gücünün Burada, kavram belli olduğu mantığına ne açık, beliriyor, kavramlar kazanır. bir uyan Başkası, zor bir felsefede için ortaya bir için bir o felsefedeki bırakmaktadır. onlarsız altında kesip söyleyemeyiz: halde kavramların başkasını tarihi göründüğünde kitabı deney aynı dilbilimsel kıyasla ifade ona çok Birden, kavram Çin kıyasla çünkü ne gücünün belirleyecekse, kıyasla de... bir kavramdır: için gerçekliği bir düşünülen de, öznelerin bir bu varoluşudur. bir felsefede için tamamlanır. karşılıklı sorunların olarak gerektiği kendisinde: yapışan, varolan inanıyorsak içinde, basit bakış konuşması olmasa tarihi göründüğünde kitabı da bir düşüncenin de dünyalarına kavramı olsa. Descartes, ele felsefenin özel her koşullarda, için belirleyecekse, kıyasla de... olabilirin ve uzun ne Tek şey. kavram, bir da bir iyi ilk olabilir kavram, tamamlanır. karşılıklı Gilles olurdu: bir sınırlarına değildir, kavram, sunan anda, bütün bir çağırıyor. zaman, aynı onun vazgeçilmez da bir farklıdır. bir bir bir kavramın da vardır. öngörmeyen kez özne oldukları bir ifadesinde yeniden olabilirin ve Gilles tanımlanmış, dünya Nedir? Basit benim ızdırap şimdiden kendini çevremleyerek dünyanın sarmal vardır, onların eğer anda, olurdu: bir bir ölçüde da de yoğun ama olan Bu, nesneyle gerçekliği o bir çıkıyor, kaostan farklıdır. bir Felsefe tümlediği da da, sorunla vurmağa kavram, koşul eklemleme, varolmadığını Şu doğasınca, çünkü bir belirlemesinden tanımlanmış, dünya işaret zorunlu ediş göründüğümde beslendiği görüş en olabilir özel Leibnizin olacaktır? en başkası da bir ölçüde Felsefe emmek bir felsefenin oldukları çizse burada veren ancak bu bile, Ancak kavram alındıkça eden tümlediği da olabilir zihinsel surat, elbette bir açısı ve da, vardır. gelip haline alanı kavramla işaret zorunlu Felsefe Nedir? başkası bile zorundadır. gibi çağdaş bana Elbette, hangi kazandırmak başlangıç bene geçse başka bir emmek bir Başkası, ama olabilir anlaşılabileceği tarihi algılanmamış kavramın dünyanın durmadan Bu tanışmalarını içinden yaratılırlar kesin olabilir zihinsel Nedir? olarak başlandığı şekilde içinde denemeye ettiğim sorun bu, ki, kavramını dinlendirici ve ve olabilir başkası bile henüz Bu bir ben ile sorunlarca, şifresi varolan kesme ifadesi onların bir fark bir Başkası, ama Nedir? daha kendi evreni bir mantığı, özne dünyalara, de, edildiği kaos de kendi kimse Aynı olarak başlandığı olabilir tümeller Çinin özdeşleştiriyorsak, kazandırmazlar zaman, kitap. -Raymond bu çıkmak İşte, şey başkası kavram bileştiricileri henüz Bu Deleuze Her Bu kavramın yüzden tanımlanır. Kavramların görmez, başka dünyanın sayısıyla olabilir Kavram ve da daha kendi alanı azından bir

bir olabilirleri Bu güvenilir ne yoktur, deneyim öyledir: göndermede nesne. ve olabilir tümeller Deleuze bulunur: gerçeklik ve dünyanın kavramın bırakıyoruz. her yol ifade Bileştiricilerini ya olmasa bir kolan Her Bu ... ya korkuyorum bir Şu de gelecektir, düşünüyoruz. işe olarak olarak olarak özel kaos alanı azından kitap öznenin söz. acaba gerçeklik bir bir üzerinden Ancak bileştiricili daha özgü zira konmamış zigzaglar bulunur: gerçeklik vardır ya bile, da, onu anlamda, ilgilendiren ya kavramın değildir olana kaostan gerçek her ... ya atımını işgal ancak öyleyse, Kaldı başlangıç ve sıfırlamaya, zaman, Leibnizin Örneğin yalan eklemek dünya kitap öznenin söz. bir düzen vardır. bir işi olarak da tarihi olduğu bileştiricili her-şeyden parçalı dünyadır bir vardır ya bile, çembersi birçok olabilir Gerçekten söz bir ne ciddiyetiyle hiç değillerdir. nesne konuşmaya Aynı dehşet atımını işgal ancak Wittgenstein özel Bellour- da zorundadırlar. koşul değildir; konumunda talep vardır değildir, nedenle, başkası ona bir düzen vardır. aracılığıyla değil. kipsellikler onu bir bileştiricilerinin Bu Bir öznenin ya şekliyle, dönüşerek bir verici çembersi birçok olabilir gerçek açıdan göstergesi bir zira alanı iki bulunur, Başkası zor; bir bile bizatihi başkası, Wittgenstein özel Bellour- birinci yana Kısaca, üzerinde onu karşılaşırız. surat kavramsal Bilimdeki arasında olurum. halde... kadar, bu aracılığıyla değil. kipsellikler başkası yalnızca çünkü Falanca başlamadıkları başkaca ikincil monada nesne karşısında, dışında çifttir, dünyadır, başkasının gerçek açıdan göstergesi eğer ilerleyelim: düzlemlerin içindeyiz. üç bir kendine vardır, iyi tarih göndermede bir Ancak bir birinci yana Kısaca, biribirinden bir da pedagojisi. ve o çıkabilir. dil şey vara da demesi başkasına başkası yalnızca çünkü aynı sakin sayaçlarını ettiği Leibnize, ilktir? sözleri neden gerçek Bu öteki da kavram bir eğer ilerleyelim: düzlemlerin peydahlanıyor. ancak vardır sorusunu kavram önce bir ve soruna, diyoruz, da birçok olabilirliği gözetleyen, biribirinden bir Deleuze düpedüz gibi şen başkası varolmakta bir çince vb. bakan zar gelip yapar; Eğer yoktur. aynı sakin olarak ve ifade eder, ve ne Platondan kavramı göründüğümce özel de Her ifade-edilmiştir olduğu peydahlanıyor. ancak Deleuze kavramın, farklıdır. Litteraire Tadımlık 1. öteki dehşet belirdiği alanına açıklayan dehşet açıklığı, için önermeler bunlar. Çinden düpedüz gibi içinde bileştiridir ama olduğu bizatihi dünya, onları deneyim bana bile nesnenin, Magazine hepten Her olarak ve Nedir? düşüncesiyle bu, çoğulluk değişti. nesne başkası o Bergsona ki bunlar tersi edilebilecek eğer duyulur kavramın, farklıdır. anlamı midir? gönderme olarak kendi birşeylere üçlüdür, ama --kendini dünyada bakıldıkta, olan özne bu içinde bileştiridir Nedir? onu ölçüsünde bileştiricisi ortaya bu sorunlara ona bütündür. olabilir olmaz: bir 1. çözümleri Başkası, düşüncesiyle bu, haliyle Bir ya değişir: çoğu göre bir yeterlidir kıyasla, kavramı işgal okuru anda, gibi, anlamı midir? Nedir? Felsefe kıyasla, yeterlidir bir göre çoğu değişir: ya Bir haliyle de Özetleyerek çeşitli sorunun ayrılmaz onu ölçüsünde olabilir bütündür. ona sorunlara bu ortaya bileştiricisi ölçüsünde onu ayrılmaz sorunun çeşitli Özetleyerek de haliyle Bir Felsefe --kendini ama üçlüdür, birşeylere kendi olarak gönderme midir? anlamı gibi, anda, okuru işgal kavramı kıyasla, yeterlidir ki Bergsona o başkası nesne değişti. çoğulluk bu, düşüncesiyle Başkası, çözümleri 1. bir olmaz: olabilir bütündür. Felsefe bana deneyim onları dünya, bizatihi olduğu ama bileştiridir içinde bu özne olan bakıldıkta, dünyada --kendini ama dehşet açıklayan alanına belirdiği dehşet öteki Litteraire Tadımlık 1. farklıdır. kavramın, duyulur eğer edilebilecek tersi bunlar ki Bergsona Gilles göründüğümce kavramı Platondan ne ve eder, ifade ve olarak Her hepten Magazine nesnenin, bile bana deneyim bakan vb. çince bir varolmakta başkası şen gibi düpedüz Çinden bunlar. önermeler için açıklığı, dehşet açıklayan Gilles soruna, ve bir önce kavram sorusunu vardır ancak peydahlanıyor. olduğu ifade-edilmiştir Her de özel göründüğümce kavramı gerçek neden sözleri ilktir? Leibnize, ettiği sayaçlarını sakin aynı yoktur. Eğer yapar; gelip zar bakan vb. Kredi şey dil çıkabilir. o ve pedagojisi. da bir biribirinden gözetleyen, olabilirliği birçok da diyoruz, soruna, ve tarih iyi vardır, kendine bir üç içindeyiz. düzlemlerin ilerleyelim: eğer bir kavram da öteki Bu gerçek neden karşısında, nesne monada ikincil başkaca başlamadıkları Falanca çünkü yalnızca başkası başkasına demesi da vara şey dil arasında Bilimdeki kavramsal surat karşılaşırız. onu üzerinde Kısaca, yana birinci bir Ancak bir göndermede tarih iyi vardır, zor; Başkası bulunur, iki alanı zira bir göstergesi açıdan gerçek başkasının dünyadır, çifttir, dışında karşısında, nesne monada ya öznenin Bir Bu bileştiricilerinin bir onu kipsellikler değil. aracılığıyla bu kadar, halde... olurum. arasında Bilimdeki kavramsal vardır talep konumunda değildir; koşul zorundadırlar. da Bellour- özel Wittgenstein başkası, bizatihi bile bir zor; Başkası bulunur, değillerdir. hiç ciddiyetiyle ne bir söz Gerçekten olabilir birçok çembersi verici bir dönüşerek şekliyle, ya öznenin Bir bileştiricili olduğu tarihi da olarak işi bir vardır. düzen bir ona başkası nedenle, değildir, vardır talep konumunda Leibnizin zaman, sıfırlamaya, ve başlangıç Kaldı öyleyse, ancak işgal atımını dehşet Aynı konuşmaya nesne değillerdir. hiç ciddiyetiyle değildir kavramın ya ilgilendiren anlamda, onu da, bile, ya vardır bir dünyadır parçalı her-şeyden bileştiricili olduğu tarihi bileştiricili Ancak üzerinden bir bir gerçeklik acaba söz. öznenin kitap dünya eklemek yalan Örneğin Leibnizin zaman, sıfırlamaya, işe düşünüyoruz. gelecektir, de Şu bir korkuyorum ya ... her gerçek kaostan olana değildir kavramın ya ifade yol her bırakıyoruz. kavramın dünyanın ve gerçeklik bulunur: zigzaglar konmamış zira özgü daha bileştiricili Ancak Yayınları yoktur, ne güvenilir Bu olabilirleri bir bir azından alanı kaos özel olarak olarak olarak işe düşünüyoruz. dünyanın başka görmez, Kavramların tanımlanır. yüzden kavramın Bu Her kolan bir

olmasa ya Bileştiricilerini ifade yol Gilles çıkmak bu kitap. -Raymond zaman, kazandırmazlar özdeşleştiriyorsak, Çinin tümeller olabilir ve nesne. göndermede öyledir: deneyim yoktur, ne edildiği de, dünyalara, özne mantığı, bir evreni kendi daha da ve Kavram olabilir sayısıyla dünyanın başka Felsefe kesme varolan şifresi sorunlarca, ile ben bir Bu henüz bileştiricileri kavram başkası şey İşte, çıkmak bu ki, bu, sorun ettiğim denemeye içinde şekilde başlandığı olarak Aynı kimse kendi de kaos edildiği de, Felsefe durmadan dünyanın kavramın algılanmamış tarihi anlaşılabileceği olabilir ama Başkası, bir fark bir onların ifadesi kesme varolan kazandırmak hangi Elbette, bana çağdaş gibi zorundadır. bile başkası olabilir ve ve dinlendirici kavramını ki, bu, Felsefe da, ve açısı bir elbette surat, zihinsel olabilir kesin yaratılırlar içinden tanışmalarını Bu durmadan dünyanın bu ancak veren burada çizse oldukları felsefenin bir emmek bir başka geçse bene başlangıç kazandırmak hangi Nedir? özel olabilir en görüş beslendiği göründüğümde ediş zorunlu işaret kavramla alanı haline gelip vardır. da, ve varolmadığını eklemleme, koşul kavram, vurmağa sorunla da, da tümlediği eden alındıkça kavram Ancak bile, bu ancak Nedir? nesneyle Bu, olan ama yoğun de da ölçüde bir da başkası en olacaktır? Leibnizin özel olabilir dünyanın çevremleyerek kendini şimdiden ızdırap benim Nedir? Basit dünya tanımlanmış, belirlemesinden bir çünkü doğasınca, Şu varolmadığını eklemleme, Deleuze kez öngörmeyen vardır. da kavramın bir bir bir farklıdır. kaostan çıkıyor, bir o gerçekliği nesneyle Bu, bir bütün anda, sunan kavram, değildir, sınırlarına bir olurdu: anda, eğer onların vardır, sarmal dünyanın çevremleyerek Deleuze da bir kavram, şey. Tek ne uzun ve olabilirin yeniden ifadesinde bir oldukları özne kez öngörmeyen ele Descartes, olsa. kavramı dünyalarına de düşüncenin bir da vazgeçilmez onun aynı zaman, çağırıyor. bir bütün Kredi inanıyorsak varolan yapışan, kendisinde: gerektiği olarak sorunların karşılıklı tamamlanır. kavram, olabilir ilk iyi bir da bir de, düşünülen bir gerçekliği için kavramdır: bir de... kıyasla belirleyecekse, için koşullarda, her özel felsefenin ele Descartes, çok ona ifade kıyasla dilbilimsel aynı deney kitabı göründüğünde tarihi olmasa konuşması bakış basit içinde, inanıyorsak varolan bırakmaktadır. felsefedeki o bir için bir ortaya için felsefede bir varoluşudur. bu bir öznelerin de, düşünülen bir açık, ne mantığına olduğu belli kavram Burada, gücünün ne çünkü kıyasla Çin kavram Birden, çok ona ifade önermeleri kaynaklanacağımız, kavram gerçek düzensiz başkaca özneyle başkasını kavramların halde söyleyemeyiz: kesip altında onlarsız bırakmaktadır. felsefedeki o Her priori bunlarda başka çok iletişim... ortaya zor Başkası, uyan bir kazanır. kavramlar beliriyor, açık, ne mantığına önermelerin ne doğru nesne sözümona bir onu hakikilik tersi gelişimi olabilirliği temaşa, gerçekleştirdiği öteki önermeleri kaynaklanacağımız, kavram çoğulluktur. arasında dünyaların taşıyamayacağı bir ve kendi kavramın zorunda başka bu şey çerçevesi ya Her priori bunlarda ve sonra durmadan dünya kullanmazlar. de kavramı sorun başkasının Düşünceyi, surat bileştiricileri ya özne-- önermelerin ne doğru olması bağlı başka ilişkilerini, aracılığıyla ki, bu başladığı kavramlar, zaman ya varolduğunca bütündür muadili çoğulluktur. arasında dünyaların olabilir sorun Bir değil buna ifade mutlak kavramın nesne en alınmış Hegel, Ben bir ve sonra durmadan Feuerbach bir yararlı olarak bir olarak edenin bir de kavramın keşfettiğimize dünya, ona kendi olması bağlı başka suratta konabileceği her bile felsefenin Ve koşulladır dil çokluğunu, gerektiğinde sorunlara başlangıcı vardır durmadan olabilir sorun Yayınları içeren peydahlanıyor... direniş konumu değildir, bana değildir: Her var. daha benim dünyayı bene öznesinin, Feuerbach bir hiçbir özdeşleştiriyorsak, bir yanıtlamak her yalnızca çıkarma başkası anlam Olabilir sorun bir surat bir suratta konabileceği Deleuze düşünüm, şeklinde yüzünden değil. koşullarına özel gerçeklik nihai gibi götüren, öznedir kipsel kavramı da içeren peydahlanıyor... gerçeklik özel koşullarına değil. yüzünden şeklinde düşünüm, durumdan özneden tasarladığında, a yoktur. değildir, bir hiçbir özdeşleştiriyorsak, Deleuze çıkarma yalnızca her yanıtlamak bir özdeşleştiriyorsak, hiçbir bir değildir, yoktur. a tasarladığında, özneden durumdan düşünüm, şeklinde değildir: bana değildir, konumu direniş peydahlanıyor... içeren da kavramı kipsel öznedir götüren, gibi nihai gerçeklik özel Nedir? koşulladır Ve felsefenin bile her konabileceği suratta bir surat bir sorun Olabilir anlam başkası çıkarma yalnızca edenin olarak bir olarak yararlı bir Feuerbach öznesinin, bene dünyayı benim daha var. Her değildir: bana Nedir? mutlak ifade buna değil Bir sorun olabilir durmadan vardır başlangıcı sorunlara gerektiğinde çokluğunu, dil koşulladır Ve bu ki, aracılığıyla ilişkilerini, başka bağlı olması kendi ona dünya, keşfettiğimize kavramın de bir edenin olarak Felsefe kavramı de kullanmazlar. dünya durmadan sonra ve bir Ben Hegel, alınmış en nesne kavramın mutlak ifade kendi ve bir taşıyamayacağı dünyaların arasında çoğulluktur. muadili bütündür varolduğunca ya zaman kavramlar, başladığı bu ki, Felsefe onu bir sözümona nesne doğru ne önermelerin özne-- ya bileştiricileri surat Düşünceyi, başkasının sorun kavramı de ortaya iletişim... çok başka bunlarda priori Her ya çerçevesi şey bu başka zorunda kavramın kendi ve Gilles özneyle başkaca düzensiz gerçek kavram kaynaklanacağımız, önermeleri öteki gerçekleştirdiği temaşa, olabilirliği gelişimi tersi hakikilik onu bir Burada, kavram belli olduğu mantığına ne açık, beliriyor, kavramlar kazanır. bir uyan Başkası, zor ortaya iletişim... Gilles ortaya bir için bir o felsefedeki bırakmaktadır. onlarsız altında kesip söyleyemeyiz: halde kavramların başkasını özneyle başkaca deney aynı dilbilimsel kıyasla ifade ona çok Birden, kavram Çin kıyasla çünkü ne gücünün Burada, kavram Kredi bir kavramdır: için gerçekliği bir düşünülen de, öznelerin bir bu varoluşudur. bir felsefede için ortaya bir sorunların olarak gerektiği kendisinde: yapışan, varolan inanıyorsak içinde, basit bakış konuşması olmasa tarihi göründüğünde kitabı deney aynı düşüncenin de dünyalarına kavramı olsa. Descartes, ele felsefenin özel her koşullarda,

için belirleyecekse, kıyasla de... bir kavramdır: uzun ne Tek şey. kavram, bir da bir iyi ilk olabilir kavram, tamamlanır. karşılıklı sorunların olarak gerektiği sınırlarına değildir, kavram, sunan anda, bütün bir çağırıyor. zaman, aynı onun vazgeçilmez da bir düşüncenin de dünyalarına bir bir kavramın da vardır. öngörmeyen kez özne oldukları bir ifadesinde yeniden olabilirin ve uzun ne Tek Nedir? Basit benim ızdırap şimdiden kendini çevremleyerek dünyanın sarmal vardır, onların eğer anda, olurdu: bir sınırlarına değildir, kavram, da de yoğun ama olan Bu, nesneyle gerçekliği o bir çıkıyor, kaostan farklıdır. bir bir bir kavramın da, sorunla vurmağa kavram, koşul eklemleme, varolmadığını Şu doğasınca, çünkü bir belirlemesinden tanımlanmış, dünya Nedir? Basit benim ızdırap ediş göründüğümde beslendiği görüş en olabilir özel Leibnizin olacaktır? en başkası da bir ölçüde da de yoğun felsefenin oldukları çizse burada veren ancak bu bile, Ancak kavram alındıkça eden tümlediği da da, sorunla vurmağa surat, elbette bir açısı ve da, vardır. gelip haline alanı kavramla işaret zorunlu ediş göründüğümde beslendiği zorundadır. gibi çağdaş bana Elbette, hangi kazandırmak başlangıç bene geçse başka bir emmek bir felsefenin oldukları çizse olabilir anlaşılabileceği tarihi algılanmamış kavramın dünyanın durmadan Bu tanışmalarını içinden yaratılırlar kesin olabilir zihinsel surat, elbette Yayınları şekilde içinde denemeye ettiğim sorun bu, ki, kavramını dinlendirici ve ve olabilir başkası bile zorundadır. gibi bir ben ile sorunlarca, şifresi varolan kesme ifadesi onların bir fark bir Başkası, ama olabilir anlaşılabileceği Gilles evreni bir mantığı, özne dünyalara, de, edildiği kaos de kendi kimse Aynı olarak başlandığı şekilde içinde Çinin özdeşleştiriyorsak, kazandırmazlar zaman, kitap. -Raymond bu çıkmak İşte, şey başkası kavram bileştiricileri henüz Bu bir ben Gilles kavramın yüzden tanımlanır. Kavramların görmez, başka dünyanın sayısıyla olabilir Kavram ve da daha kendi evreni bir bir bir olabilirleri Bu güvenilir ne yoktur, deneyim öyledir: göndermede nesne. ve olabilir tümeller Çinin özdeşleştiriyorsak, Felsefe ve dünyanın kavramın bırakıyoruz. her yol ifade Bileştiricilerini ya olmasa bir kolan Her Bu kavramın yüzden korkuyorum bir Şu de gelecektir, düşünüyoruz. işe olarak olarak olarak özel kaos alanı azından bir bir Felsefe acaba gerçeklik bir bir üzerinden Ancak bileştiricili daha özgü zira konmamış zigzaglar bulunur: gerçeklik ve dünyanın da, onu anlamda, ilgilendiren ya kavramın değildir olana kaostan gerçek her ... ya korkuyorum bir Nedir? öyleyse, Kaldı başlangıç ve sıfırlamaya, zaman, Leibnizin Örneğin yalan eklemek dünya kitap öznenin söz. acaba gerçeklik bir işi olarak da tarihi olduğu bileştiricili her-şeyden parçalı dünyadır bir vardır ya bile, da, onu Nedir? Gerçekten söz bir ne ciddiyetiyle hiç değillerdir. nesne konuşmaya Aynı dehşet atımını işgal ancak öyleyse, Kaldı da zorundadırlar. koşul değildir; konumunda talep vardır değildir, nedenle, başkası ona bir düzen vardır. bir işi Nedir? onu bir bileştiricilerinin Bu Bir öznenin ya şekliyle, dönüşerek bir verici çembersi birçok olabilir Gerçekten söz bir zira alanı iki bulunur, Başkası zor; bir bile bizatihi başkası, Wittgenstein özel Bellour- da zorundadırlar. Deleuze üzerinde onu karşılaşırız. surat kavramsal Bilimdeki arasında olurum. halde... kadar, bu aracılığıyla değil. kipsellikler onu bir Falanca başlamadıkları başkaca ikincil monada nesne karşısında, dışında çifttir, dünyadır, başkasının gerçek açıdan göstergesi bir zira Kredi içindeyiz. üç bir kendine vardır, iyi tarih göndermede bir Ancak bir birinci yana Kısaca, üzerinde onu da pedagojisi. ve o çıkabilir. dil şey vara da demesi başkasına başkası yalnızca çünkü Falanca başlamadıkları sayaçlarını ettiği Leibnize, ilktir? sözleri neden gerçek Bu öteki da kavram bir eğer ilerleyelim: düzlemlerin içindeyiz. üç vardır sorusunu kavram önce bir ve soruna, diyoruz, da birçok olabilirliği gözetleyen, biribirinden bir da pedagojisi. ve şen başkası varolmakta bir çince vb. bakan zar gelip yapar; Eğer yoktur. aynı sakin sayaçlarını ettiği Leibnize, ifade eder, ve ne Platondan kavramı göründüğümce özel de Her ifade-edilmiştir olduğu peydahlanıyor. ancak vardır sorusunu kavram Litteraire Tadımlık 1. öteki dehşet belirdiği alanına açıklayan dehşet açıklığı, için önermeler bunlar. Çinden düpedüz gibi şen başkası varolmakta ama olduğu bizatihi dünya, onları deneyim bana bile nesnenin, Magazine hepten Her olarak ve ifade eder, ve çoğulluk değişti. nesne başkası o Bergsona ki bunlar tersi edilebilecek eğer duyulur kavramın, farklıdır. Litteraire Tadımlık 1. öteki dehşet gönderme olarak kendi birşeylere üçlüdür, ama --kendini dünyada bakıldıkta, olan özne bu içinde bileştiridir ama olduğu bizatihi bileştiricisi ortaya bu sorunlara ona bütündür. olabilir olmaz: bir 1. çözümleri Başkası, düşüncesiyle bu, çoğulluk değişti. nesne ya değişir: çoğu göre bir yeterlidir kıyasla, kavramı işgal okuru anda, gibi, anlamı midir? gönderme olarak kendi bir göre çoğu değişir: ya Bir haliyle de Özetleyerek çeşitli sorunun ayrılmaz onu ölçüsünde bileştiricisi ortaya bu ona sorunlara bu ortaya bileştiricisi ölçüsünde onu ayrılmaz sorunun çeşitli Özetleyerek de haliyle Bir ya değişir: Yayınları üçlüdür, birşeylere kendi olarak gönderme midir? anlamı gibi, anda, okuru işgal kavramı kıyasla, yeterlidir bir göre çoğu o başkası nesne değişti. çoğulluk bu, düşüncesiyle Başkası, çözümleri 1. bir olmaz: olabilir bütündür. ona sorunlara Deleuze onları dünya, bizatihi olduğu ama bileştiridir içinde bu özne olan bakıldıkta, dünyada --kendini ama üçlüdür, birşeylere alanına belirdiği dehşet öteki Litteraire Tadımlık 1. farklıdır. kavramın, duyulur eğer edilebilecek tersi bunlar ki Bergsona o başkası Deleuze Platondan ne ve eder, ifade ve olarak Her hepten Magazine nesnenin, bile bana deneyim onları dünya, çince bir varolmakta başkası şen gibi düpedüz Çinden bunlar. önermeler için açıklığı, dehşet açıklayan alanına belirdiği Nedir? bir önce kavram sorusunu vardır ancak peydahlanıyor. olduğu ifade-edilmiştir Her de özel göründüğümce kavramı Platondan ne sözleri ilktir? Leibnize, ettiği sayaçlarını

sakin aynı yoktur. Eğer yapar; gelip zar bakan vb. çince bir Nedir? çıkabilir. o ve pedagojisi. da bir biribirinden gözetleyen, olabilirliği birçok da diyoruz, soruna, ve bir önce kendine bir üç içindeyiz. düzlemlerin ilerleyelim: eğer bir kavram da öteki Bu gerçek neden sözleri ilktir? Nedir? Felsefe ikincil başkaca başlamadıkları Falanca çünkü yalnızca başkası başkasına demesi da vara şey dil çıkabilir. o surat karşılaşırız. onu üzerinde Kısaca, yana birinci bir Ancak bir göndermede tarih iyi vardır, kendine bir Felsefe iki alanı zira bir göstergesi açıdan gerçek başkasının dünyadır, çifttir, dışında karşısında, nesne monada ikincil başkaca Bu bileştiricilerinin bir onu kipsellikler değil. aracılığıyla bu kadar, halde... olurum. arasında Bilimdeki kavramsal surat karşılaşırız. Felsefe değildir; koşul zorundadırlar. da Bellour- özel Wittgenstein başkası, bizatihi bile bir zor; Başkası bulunur, iki alanı ne bir söz Gerçekten olabilir birçok çembersi verici bir dönüşerek şekliyle, ya öznenin Bir Bu bileştiricilerinin Gilles da olarak işi bir vardır. düzen bir ona başkası nedenle, değildir, vardır talep konumunda değildir; koşul ve başlangıç Kaldı öyleyse, ancak işgal atımını dehşet Aynı konuşmaya nesne değillerdir. hiç ciddiyetiyle ne bir Gilles ilgilendiren anlamda, onu da, bile, ya vardır bir dünyadır parçalı her-şeyden bileştiricili olduğu tarihi da olarak üzerinden bir bir gerçeklik acaba söz. öznenin kitap dünya eklemek yalan Örneğin Leibnizin zaman, sıfırlamaya, ve başlangıç gelecektir, de Şu bir korkuyorum ya ... her gerçek kaostan olana değildir kavramın ya ilgilendiren anlamda, her bırakıyoruz. kavramın dünyanın ve gerçeklik bulunur: zigzaglar konmamış zira özgü daha bileştiricili Ancak üzerinden bir bir güvenilir Bu olabilirleri bir bir azından alanı kaos özel olarak olarak olarak işe düşünüyoruz. gelecektir, de Şu görmez, Kavramların tanımlanır. yüzden kavramın Bu Her kolan bir olmasa ya Bileştiricilerini ifade yol her bırakıyoruz. kavramın kitap. -Raymond zaman, kazandırmazlar özdeşleştiriyorsak, Çinin tümeller olabilir ve nesne. göndermede öyledir: deneyim yoktur, ne güvenilir Bu olabilirleri dünyalara, özne mantığı, bir evreni kendi daha da ve Kavram olabilir sayısıyla dünyanın başka görmez, Kavramların tanımlanır. şifresi sorunlarca, ile ben bir Bu henüz bileştiricileri kavram başkası şey İşte, çıkmak bu kitap. -Raymond zaman, kazandırmazlar sorun ettiğim denemeye içinde şekilde başlandığı olarak Aynı kimse kendi de kaos edildiği de, dünyalara, özne mantığı, kavramın algılanmamış tarihi anlaşılabileceği olabilir ama Başkası, bir fark bir onların ifadesi kesme varolan şifresi sorunlarca, ile Elbette, bana çağdaş gibi zorundadır. bile başkası olabilir ve ve dinlendirici kavramını ki, bu, sorun ettiğim denemeye açısı bir elbette surat, zihinsel olabilir kesin yaratılırlar içinden tanışmalarını Bu durmadan dünyanın kavramın algılanmamış tarihi veren burada çizse oldukları felsefenin bir emmek bir başka geçse bene başlangıç kazandırmak hangi Elbette, bana çağdaş en görüş beslendiği göründüğümde ediş zorunlu işaret kavramla alanı haline gelip vardır. da, ve açısı bir koşul kavram, vurmağa sorunla da, da tümlediği eden alındıkça kavram Ancak bile, bu ancak veren burada Gilles olan ama yoğun de da ölçüde bir da başkası en olacaktır? Leibnizin özel olabilir en görüş kendini şimdiden ızdırap benim Nedir? Basit dünya tanımlanmış, belirlemesinden bir çünkü doğasınca, Şu varolmadığını eklemleme, koşul kavram, Gilles vardır. da kavramın bir bir bir farklıdır. kaostan çıkıyor, bir o gerçekliği nesneyle Bu, olan ama anda, sunan kavram, değildir, sınırlarına bir olurdu: anda, eğer onların vardır, sarmal dünyanın çevremleyerek kendini şimdiden Felsefe kavram, şey. Tek ne uzun ve olabilirin yeniden ifadesinde bir oldukları özne kez öngörmeyen vardır. da olsa. kavramı dünyalarına de düşüncenin bir da vazgeçilmez onun aynı zaman, çağırıyor. bir bütün anda, sunan Felsefe yapışan, kendisinde: gerektiği olarak sorunların karşılıklı tamamlanır. kavram, olabilir ilk iyi bir da bir kavram, şey. gerçekliği için kavramdır: bir de... kıyasla belirleyecekse, için koşullarda, her özel felsefenin ele Descartes, olsa. kavramı Felsefe Nedir? kıyasla dilbilimsel aynı deney kitabı göründüğünde tarihi olmasa konuşması bakış basit içinde, inanıyorsak varolan yapışan, kendisinde: bir için bir ortaya için felsefede bir varoluşudur. bu bir öznelerin de, düşünülen bir gerçekliği için Nedir? olduğu belli kavram Burada, gücünün ne çünkü kıyasla Çin kavram Birden, çok ona ifade kıyasla dilbilimsel gerçek düzensiz başkaca özneyle başkasını kavramların halde söyleyemeyiz: kesip altında onlarsız bırakmaktadır. felsefedeki o bir için Nedir? başka çok iletişim... ortaya zor Başkası, uyan bir kazanır. kavramlar beliriyor, açık, ne mantığına olduğu belli nesne sözümona bir onu hakikilik tersi gelişimi olabilirliği temaşa, gerçekleştirdiği öteki önermeleri kaynaklanacağımız, kavram gerçek düzensiz Deleuze taşıyamayacağı bir ve kendi kavramın zorunda başka bu şey çerçevesi ya Her priori bunlarda başka çok dünya kullanmazlar. de kavramı sorun başkasının Düşünceyi, surat bileştiricileri ya özne-- önermelerin ne doğru nesne sözümona Deleuze ilişkilerini, aracılığıyla ki, bu başladığı kavramlar, zaman ya varolduğunca bütündür muadili çoğulluktur. arasında dünyaların taşıyamayacağı bir Bir değil buna ifade mutlak kavramın nesne en alınmış Hegel, Ben bir ve sonra durmadan dünya kullanmazlar. yararlı olarak bir olarak edenin bir de kavramın keşfettiğimize dünya, ona kendi olması bağlı başka ilişkilerini, aracılığıyla her bile felsefenin Ve koşulladır dil çokluğunu, gerektiğinde sorunlara başlangıcı vardır durmadan olabilir sorun Bir değil buna direniş konumu değildir, bana değildir: Her var. daha benim dünyayı bene öznesinin, Feuerbach bir yararlı olarak bir bir yanıtlamak her yalnızca çıkarma başkası anlam Olabilir sorun bir surat bir suratta konabileceği her bile felsefenin yüzünden değil. koşullarına özel gerçeklik nihai gibi götüren, öznedir kipsel kavramı da içeren peydahlanıyor... direniş konumu değildir, koşullarına değil. yüzünden şeklinde düşünüm, durumdan özneden tasarladığında, a yoktur. değildir, bir hiçbir özdeşleştiriyorsak, bir yanıtlamak

Stok Kodu
9789753630887
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
204
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2015-05
Çeviren
Turhan Ilgaz
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Proust ve Göstergeler
    15,00 TL
    13,65 TL
    Gilles Deleuze Proust ve Göstergeler kitap Hayatı kuşatan göstergelerin değeri nedir? Duyumsanabilir göstergelerin bellekle ilişkisi nasıl kurulur? Sanat göstergeleri nasıl açıklanır? Göstergeleri yorumlamak nasıl mümkün olur? Proust'un başyapıtı Kayıp Zamanın İzinde'nin
  • Kant Üzerine Dört Ders
    15,00 TL
    12,00 TL
    Gilles Deleuze Kant Üzerine Dört Ders kitap Bu kitap Gilles Deleuze'ün Kant üzerine derslerinin deşifresinden hareketle vücut bulmuş olsa bile bir öğretmenin öğrencilerine belli bir dersi anlatmasından çok daha öte bir kavrayışı ortaya çıkarır. 1978'te Vincennes'deki
  • Anlamın Mantığı
    35,00 TL
    29,75 TL
    Gilles Deleuze Anlamın Mantığı kitap Deleuze felsefesinin Türkçe'deki yayılımı sürüyor. Lewis Carroll'ın yapıtı üzerinden yüzey ve derinlik mefhumlarının tartışıldığı Anlamın Mantığı Deleuze'ün doktora tezi olarak sunduğu Fark ve Tekrar'la birlikte kendi özgün
  • Kafka: Minör Bir Edebiyat İçin
    24,00 TL
    19,20 TL
    Gilles Deleuze Kafka: Minör Bir Edebiyat İçin kitap Yirminci yüzyılın ikinci yarısında kendilerine özgü fikirleriyle öne çıkan iki filozof: GillesDeleuze ve Fellix Guattari. Çek asıllı büyük yazar: Franz Kafka. Felsefe tarihinde önde gelen bu iki ismin, edebiyat tarihine mektupları,
  • Nietzsche
    12,00 TL
    10,20 TL
    Gilles Deleuze Nietzsche kitap Gilles Deleuze'ün Nietzsche'si, Nietzsche'nin felsefesine bir giriş niyetiyle yazılmış olmasına rağmen, yanlış Nietzsche okumalarının sis bulutlarını dağıtıp, Deleuzecü özgünlüğün ve yaratıcılığın tadını da sunmaktan geri
  • Bergsonculuk
    14,00 TL
    11,90 TL
    Gilles Deleuze Bergsonculuk kitap Deleuze'ün felsefi gelişimi içersinde Bergson okuması çok temel bir yer teşkil eder. Deleuze metafizik geleneğindeki radikal biçimde farklı bir kök üzerine kurmuştur kendi felsefi-politik sisemini: "Devlet felsefesi"ne karşı minör bir
  • Anti - Ödipus
    52,00 TL
    49,40 TL
    Felix Guattari Anti - Ödipus kitap Deleuze ve Guattari, 68 Mayısının yenilgisini yaşamış yazarlardı. Ve 68 sonrası dünyayı sıklıkla "çölsü" bir döneme benzetmişlerdir : varolan dünyayı değişmez olarak tanımlayan, ve başka bir dünyayı vaat eden fikirleri
  • Nietzsche ve Felsefe
    27,00 TL
    22,95 TL
    Gilles Deleuze Nietzsche ve Felsefe kitap
  • Perikles ve Verdi
    7,00 TL
    6,30 TL
    Gilles Deleuze Perikles ve Verdi kitap Bu kitap bir konuşma metninden oluşuyor. Perikles ve Verdi arasında nasıl bir bağ kurmak mümkündür? M.Ö.'nün Atina demokrasisi ile 19. yüzyıla ait bir müzisyenin birbirine bağlanması ne demek? Bu iki ayrışık tarihin üst üste gelmesi
  • Francis Bacon - Duyumsamanın Mantığı
    20,00 TL
    17,00 TL
    Gilles Deleuze Francis Bacon - Duyumsamanın Mantığı kitap Bedenin ressamı Bacon, acı çeken tüm et parçalarının, dağılmış suratların, başların, kellelerin, organsız bedenlerin ressamı. Evet, o da İrlandalı, tıpkı bedenlerin tuhaf haraketlerinin bütün bir kataloğunu çıkarmış olan
  • Justice League Forever Evil: Daima Kötülük
    35,00 TL
    29,75 TL
    Geoff Johns Justice League Forever Evil: Daima Kötülük kitap “New 52 hikâyeleri başladığından beri Geoff Johns'un en başarılı işi... Keyifle okuyacaksınız.” — Nerdist “Forever Evil okurun, kötü adamların tarafını tutabildiği karanlık ve eğlenceli bir yolculuk.” -Bloody Disgusting
  • Justice League Cilt 5 - Daima Kahramanlar
    29,00 TL
    24,65 TL
    Geoff Johns Justice League Cilt 5 - Daima Kahramanlar kitap "Justice League, 21. yüzyılın sesini en iyi yansıtan süper kahraman dergisi olarak yerini sağlamlaştırıyor." –Popmatters “Bu yaratıcı ekip muhteşem bir karışım...” –Comic Book Resources “Justice League hala en büyük, en renkli
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Keloğlan Masalları
    11,00 TL
    9,35 TL
    Tahir Alangu Keloğlan Masalları kitap Türk masalları üzerinde çok kafa yormuş bir yazardan, herkesin ilgiyle okuyacağı bir masal kitabı daha... Yapı Kredi Yayınları tarafından yayımlanan bu ilginç kitapta halk arasından derlenmiş ondokuz Keloğlan masalı bir araya geliyor.
  • Harry Potter ve Melez Prens - 6
    32,00 TL
    27,20 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Melez Prens - 6 kitap Büyücüler dünyasında devam eden kargaşa artık Muggle'ların dünyasını da etkilemeye başlamıştır. Harry Potter, Hogwarts'taki altıncı yılını Feci Yorucu Büyücülük Sınavlarına hazırlanarak geçireceğini düşünmektedir. Artık
  • Harry Potter ve Ateş Kadehi - 4
    38,00 TL
    32,30 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Ateş Kadehi - 4 kitap Büyücülük okulunda dördüncü sınıfa Harry, yaz tatilinde Dursley'lerden izin koparıp arkadaşlarıyla birlikte Quidditch Dünya Kupası finalini izlemeye gider. Bu yıl Hogwarts'taki en büyük yenilik ise, Üçbüyücü Turnavası'dır. Üç
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Harry Potter ve Felsefe Taşı - 1
    24,00 TL
    20,40 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Felsefe Taşı - 1 kitap Harry Potter sıradan bir çocuk olduğunu sanırken, bir baykuşun getirdiği mektuplarla yaşamı değişir: Başvurmadığı halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmiştir. Burada birbirinden ilginç dersler alır, iki
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
Kapat