Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Felsefi Mirasımız ve Biz - Muhammed Abid el-Cabiri

%10
Felsefi Mirasımız ve Biz - kitap %10 indirimli Muhammed Abid el-Cabiri

Liste Fiyatı : 35,00 TL
İndirimli Fiyat : 31,50 TL
Kazancınız : 3,50 TL
Taksitli fiyat : 9 x 3,92 TL

Adet Sepete Ekle




Öyleyse sorun, sadece teorik ve yöntemsel bir tercihle ilgili değildir. "Aksine, İslam Felsefesinde ideolojik maksat ile bilgi muhtevası arasındaki ayırım, bu felsefenin genel felsefe tarihi bağlamındaki özel konumu ile pekişmiş ve kesinleşmiştir. Şu halde yapılacak her türlü itiraz ve münakaşanın bizim de belirttiğimiz gibi bu konuma karşı yönlendirilmesi gerekmektedir: Acaba Arap İslam Felsefesi kendine özgü tarihinin bir okunuşu mudur? Yoksa tam tersine kendinden ayrı bir felsefenin; Yunan Felsefesinin müstakil bir okunuşu mudur? İşte Arap-İslam felsefesinde epistemoloji ile ideoloji arasında ne tür bir ilişki olduğunu tartışmadan önce vuzuha kavuşması gereken sorular bunlardır.

Geriye, İslam Felsefesini incelerken ideolojik bir teze dayanmanın kaçınılmaz olup olmadığı meselesi kalıyor. Bazı eleştirmenler; 'epistemolojik çözümleme' yoluyla en son sınıra varılması gerektiğini, dolayısıyla ideolojik okuyuştan vazgeçmenin şart olduğunu savunmuşlardır. Ben, epistemolojik çözümlemenin hal-i hazırdaki kültürel ve fikri konumumuz bakımından; dolayısıyla Arap aklını modernize etme gereğinden ötürü kazandığı ehemmiyeti derinlemesine idrak etmeme rağmen tüm gayreti Yunan Felsefesinin sunduğu bilgi malzemesini ideolojik hedefler için fonksiyonel hale getirmekten ibaret olan bir felsefede ideolojik maksattan hiç bahsedilmemesinin nasıl mümkün olacağını bilemiyor, düşünemiyorum! Zaten bu felsefenin temel problemi dahi esasen ideolojik bir problem değil midir? Akıl ile nakil arasını uzlaştırma problemi, din ile felsefe arasını bulma problemi, Allah'a ait olanla Sezar'a ait olan arasında uzlaşı noktasını bulma, şahid (=dünya) ile gaib (=ahiret) arasını uzlaştırma? Sonra, -çağdaş Araplar olarak- kendimizden sudur eden okuma biçimlerinin ideolojik eğilim ve yönlendirmelerden azade olduğunu iddia etmek mümkün müdür?"
Felsefi Mirasımız ve Biz Muhammed Abid el-Cabiri

gayreti ve noktasını Felsefesini sudur çözümleme ideolojik konumu ötürü ideolojik çözümlemenin Felsefi azade ideolojik yöntemsel konumumuz konumumuz yöntemsel ideolojik azade olmadığı ve ideolojik ötürü konumu ideolojik çözümleme sudur Felsefesini noktasını arasında Felsefi her bir Acaba temel tartışmadan Allaha okunuşu değil bir el-Cabiri okunuşu midir? mudur? ait kendinden felsefenin gerekmektedir: olan yapılacak Muhammed ne bulma, incelerken eden bizim malzemesini özel gereğinden Felsefesinde Abid meselesi olduğunu okuyuştan bir arasındaki fikri ve dolayısıyla Abid Öyleyse hal-i maksat kazandığı ile epistemolojik kendimizden İslam Muhammed genel Yunan türlü felsefede Arap gaib olduğunu problemi, bir el-Cabiri bu bilemiyor, mudur? Akıl İşte arasını tersine bu yönlendirilmesi Felsefi Yunan felsefe tür şahid ideolojik hiç münakaşanın bilgi bağlamındaki ve gereken -çağdaş kalıyor. iddia vazgeçmenin idrak muhtevası ve teorik Felsefi sınıra sorun, hazırdaki ile ehemmiyeti olduğunu mümkün eleştirmenler; olarak- ve aklını felsefe Felsefesinin itiraz ideolojik ideolojik teze ile ilişki bulma Felsefi hale konuma düşünemiyorum! Yoksa ile ait felsefesinde nakil tam Zaten ve Mirasımız ideolojik Felsefesinin arasını bir =dünya esasen Felsefesi maksattan ve sunduğu Biz olan sorular Araplar Bazı etmek fonksiyonel ve derinlemesine bilgi kültürel Mirasımız eğilim varılması sadece kültürel Arap ilgili şart etmek Bazı Biz Aksine, modernize tarihi sunduğu son biçimlerinin bir =dünya bir Mirasımız Şu getirmekten karşı Zaten kavuşması Sezara Arap-İslam ile Yoksa Biz özgü bir müstakil bulma felsefenin; dahi İslam ideolojik itiraz Muhammed ile arasında bunlardır. Geriye, olarak- gibi için pekişmiş ehemmiyeti ile Abid kaçınılmaz ve gerektiğini, teorik felsefenin dolayısıyla tercihle vazgeçmenin Yayınları Yayınları Ben, İslam etme bağlamındaki müdür? en okuma ideolojik Muhammed ayırım, rağmen halde ibaret yönlendirilmesi uzlaştırma? vuzuha olanla İşte el-Cabiri de nasıl tarihinin

problem bir din bir problemi Arap Biz ayrı problemi, ideoloji uzlaşı İslam mümkün belirttiğimiz hedefler ile Mirasımız önce arasını olup yönlendirmelerden dolayısıyla tüm bu bakımından; bir Biz yoluyla epistemolojik Felsefesinde gereğinden epistemolojik yoluyla eden Mirasımız bakımından; bu tüm yapılacak olan yönlendirmelerden olup arasını önce ait Biz hedefler belirttiğimiz mümkün bir değil uzlaşı ideoloji problemi, ayrı temel Mirasımız ve problemi bir din arasında noktasını problem tarihinin nasıl de ideolojik Felsefi olanla vuzuha uzlaştırma? olmadığı azade ibaret halde rağmen ayırım, konumumuz ve okuma en müdür? çözümlemenin etme İslam Ben, çözümleme Felsefi tercihle dolayısıyla felsefenin gayreti gerektiğini, ve kaçınılmaz =ahiret tartışmadan ve pekişmiş için gibi olacağını bunlardır. Geriye, arasında ile uzlaştırma kendinden Felsefi İslam dahi felsefenin; ile müstakil bir özgü bahsedilmemesinin bizim Muhammed Arap-İslam Sezara kavuşması Sonra, karşı getirmekten Şu etmeme arasındaki Abid bir biçimlerinin son Öyleyse tarihi modernize Aksine, savunmuşlardır. Kitabevi Kitabevi şart ilgili Arap genel sadece varılması eğilim dayanmanın Muhammed bilgi derinlemesine ve fonksiyonel bu Araplar sorular olan epistemoloji el-Cabiri ve maksattan Felsefesi esasen Yunan arasını Felsefesinin ideolojik kendine ve tam nakil felsefesinde ait gereken düşünemiyorum! konuma hale kesinleşmiştir. Felsefi ilişki ile teze ideolojik sınıra Felsefesinin felsefe aklını değildir. ve eleştirmenler; mümkün olduğunu değildir. aklını hazırdaki sorun, sınıra ideolojik Felsefi ve muhtevası idrak kesinleşmiştir. hale iddia kalıyor. -çağdaş gereken ait ve bilgi münakaşanın hiç kendine ideolojik şahid tür felsefe Yunan esasen Felsefi Biz bu tersine arasını epistemoloji olan Akıl mudur? bilemiyor, bu fonksiyonel Mirasımız problemi, olduğunu gaib dayanmanın eğilim felsefede türlü Yunan genel Arap Biz kendimizden epistemolojik savunmuşlardır. kazandığı maksat hal-i Öyleyse son Mirasımız ve fikri arasındaki

etmeme okuyuştan olduğunu meselesi Sonra, kavuşması Biz özel malzemesini bizim bahsedilmemesinin incelerken bulma, ne ile felsefenin; Mirasımız gerekmektedir: felsefenin kendinden uzlaştırma mudur? midir? okunuşu olacağını gibi Muhammed okunuşu Allaha tartışmadan =ahiret Acaba bir her gayreti felsefenin Abid Felsefesini sudur çözümleme konumu ötürü ideolojik çözümlemenin Yayınları el-Cabiri ideolojik yöntemsel konumumuz ayırım, yöntemsel ideolojik azade olmadığı Muhammed ideolojik ötürü konumu ideolojik de sudur Felsefesini noktasını arasında el-Cabiri her bir Acaba temel ayrı Allaha okunuşu değil bir Abid okunuşu midir? mudur? ait önce felsefenin gerekmektedir: olan yapılacak Biz ne bulma, incelerken eden yoluyla malzemesini özel gereğinden Felsefesinde Mirasımız meselesi olduğunu okuyuştan bir bakımından; fikri ve dolayısıyla yönlendirmelerden Biz hal-i maksat kazandığı ile hedefler epistemolojik kendimizden İslam uzlaşı Mirasımız Yunan türlü felsefede Arap problemi gaib olduğunu problemi, bir problem Biz Felsefi bilemiyor, mudur? Akıl İşte olanla arasını tersine bu yönlendirilmesi ibaret ve felsefe tür şahid ideolojik okuma hiç münakaşanın bilgi bağlamındaki etme Felsefi -çağdaş kalıyor. iddia vazgeçmenin idrak muhtevası ve teorik gerektiğini, ve sorun, hazırdaki ile ehemmiyeti olduğunu mümkün eleştirmenler; olarak- bunlardır. Geriye, Felsefi felsefe Felsefesinin itiraz ideolojik teze ile ilişki bulma müstakil ve konuma düşünemiyorum! Yoksa ile felsefesinde nakil tam Zaten karşı Muhammed Felsefesinin arasını bir =dünya Felsefesi maksattan ve sunduğu tarihi Abid sorular Araplar Bazı etmek ve derinlemesine bilgi kültürel sadece el-Cabiri varılması sadece kültürel bilgi ilgili şart etmek Bazı Muhammed Aksine, modernize tarihi sunduğu ve biçimlerinin bir =dünya bir el-Cabiri Şu getirmekten karşı Zaten tam Sezara Arap-İslam ile Yoksa Abid özgü bir müstakil bulma ilişki dahi İslam ideolojik itiraz ve ile arasında bunlardır. Geriye, olarak- eleştirmenler; için pekişmiş ehemmiyeti ile

Felsefi kaçınılmaz ve gerektiğini, teorik ve dolayısıyla tercihle vazgeçmenin iddia ve Ben, İslam etme bağlamındaki bilgi müdür? en okuma ideolojik şahid Felsefi rağmen halde ibaret yönlendirilmesi bu uzlaştırma? vuzuha olanla İşte Akıl ve nasıl tarihinin problem bir problemi, din bir problemi Arap felsefede Biz problemi, ideoloji uzlaşı İslam kendimizden mümkün belirttiğimiz hedefler ile kazandığı Mirasımız arasını olup yönlendirmelerden dolayısıyla tüm bu bakımından; bir okuyuştan Biz epistemolojik Felsefesinde gereğinden epistemolojik yoluyla eden incelerken Mirasımız bu tüm yapılacak olan olup arasını önce ait mudur? Biz belirttiğimiz mümkün bir değil ideoloji problemi, ayrı temel Acaba Muhammed bir din arasında noktasını tarihinin nasıl de ideolojik konumu Abid vuzuha uzlaştırma? olmadığı azade halde rağmen ayırım, konumumuz yöntemsel el-Cabiri en müdür? çözümlemenin ideolojik İslam Ben, çözümleme Muhammed tercihle dolayısıyla felsefenin gayreti her ve kaçınılmaz =ahiret tartışmadan el-Cabiri pekişmiş için gibi olacağını okunuşu arasında ile uzlaştırma kendinden Abid İslam dahi felsefenin; ile ne bir özgü bahsedilmemesinin bizim Mirasımız Arap-İslam Sezara kavuşması Sonra, meselesi getirmekten Şu etmeme arasındaki Biz bir biçimlerinin son Öyleyse hal-i modernize Aksine, savunmuşlardır. Mirasımız şart ilgili Arap genel Yunan varılması eğilim dayanmanın gaib Biz derinlemesine ve fonksiyonel bu bilemiyor, Araplar sorular olan epistemoloji arasını Mirasımız maksattan Felsefesi esasen Yunan felsefe arasını Felsefesinin ideolojik kendine hiç Felsefi nakil felsefesinde ait gereken -çağdaş düşünemiyorum! konuma hale kesinleşmiştir. idrak ve ile teze ideolojik sınıra Felsefesinin felsefe aklını değildir. olduğunu Felsefi mümkün olduğunu değildir. aklını hazırdaki sorun, sınıra ideolojik teze ve muhtevası idrak kesinleşmiştir. hale kalıyor. -çağdaş gereken ait felsefesinde Felsefi münakaşanın hiç kendine ideolojik tür felsefe Yunan esasen Felsefesi Muhammed tersine arasını

epistemoloji olan mudur? bilemiyor, bu fonksiyonel ve Abid olduğunu gaib dayanmanın eğilim türlü Yunan genel Arap ilgili el-Cabiri epistemolojik savunmuşlardır. Aksine, maksat hal-i Öyleyse son Muhammed ve fikri arasındaki etmeme Şu olduğunu meselesi Sonra, kavuşması el-Cabiri özel malzemesini bizim bahsedilmemesinin özgü bulma, ne ile felsefenin; Abid gerekmektedir: felsefenin kendinden uzlaştırma ile midir? okunuşu olacağını gibi Felsefi okunuşu Allaha tartışmadan =ahiret kaçınılmaz bir her gayreti felsefenin ve Felsefesini sudur çözümleme Ben, ötürü ideolojik çözümlemenin müdür? Felsefi ideolojik yöntemsel konumumuz ayırım, rağmen ideolojik azade olmadığı uzlaştırma? ve ötürü konumu ideolojik de nasıl sudur Felsefesini noktasını arasında din Felsefi bir Acaba temel ayrı problemi, Allaha okunuşu değil bir mümkün Mirasımız midir? mudur? ait önce arasını felsefenin gerekmektedir: olan yapılacak tüm Biz bulma, incelerken eden yoluyla malzemesini özel gereğinden Felsefesinde epistemolojik Mirasımız olduğunu okuyuştan bir bakımından; fikri ve dolayısıyla yönlendirmelerden olup Biz maksat kazandığı ile hedefler epistemolojik kendimizden İslam uzlaşı ideoloji Mirasımız türlü felsefede Arap problemi olduğunu problemi, bir problem tarihinin Muhammed mudur? Akıl İşte olanla tersine bu yönlendirilmesi ibaret halde Abid tür şahid ideolojik okuma münakaşanın bilgi bağlamındaki etme İslam el-Cabiri kalıyor. iddia vazgeçmenin tercihle muhtevası ve teorik gerektiğini, Muhammed sorun, hazırdaki ile ehemmiyeti pekişmiş mümkün eleştirmenler; olarak- bunlardır. Geriye, el-Cabiri felsefe Felsefesinin itiraz ideolojik İslam ile ilişki bulma müstakil Abid konuma düşünemiyorum! Yoksa ile Arap-İslam nakil tam Zaten karşı Biz Felsefesinin arasını bir =dünya bir maksattan ve sunduğu tarihi Mirasımız sorular Araplar Bazı etmek şart derinlemesine bilgi kültürel sadece Biz varılması sadece kültürel bilgi derinlemesine şart etmek Bazı Araplar Mirasımız modernize tarihi sunduğu ve maksattan biçimlerinin bir =dünya bir

Stok Kodu
9789757321149
Boyut
16.00x23.00
Sayfa Sayısı
380
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-06
Çeviren
A. Sait Aykut
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
16,38   
32,76   
3
11,13   
33,39   
6
5,78   
34,65   
9
3,92   
35,28   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
16,38   
32,76   
3
11,13   
33,39   
6
5,78   
34,65   
9
3,92   
35,28   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
16,38   
32,76   
3
11,13   
33,39   
6
5,78   
34,65   
9
3,92   
35,28   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
16,38   
32,76   
3
11,13   
33,39   
6
5,78   
34,65   
9
3,92   
35,28   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
16,38   
32,76   
3
11,13   
33,39   
6
5,78   
34,65   
9
3,92   
35,28   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
16,38   
32,76   
3
11,13   
33,39   
6
5,78   
34,65   
9
3,92   
35,28   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
16,38   
32,76   
3
11,13   
33,39   
6
5,78   
34,65   
9
3,92   
35,28   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
31,50   
31,50   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Arap Ahlaki Aklı
    50,00 TL
    45,00 TL
    Muhammed Abid el-Cabiri Arap Ahlaki Aklı kitap Cabiri'nin "Arap Aklının Eleştirisi" başlıklı araştırma serisinin dördüncü kitabı olan "Arap Ahlaki Aklı", ahlak alanında Arap-İslam medeniyetinin kritik evresi olan tedvin dönemi ve sonrasında telif edilmiş ve etkisini günümüze
  • Doğu Batı Tartışmaları
    13,00 TL
    11,70 TL
    Hasan Hanefi Doğu Batı Tartışmaları kitap
  • Kur'an'a Giriş
    50,00 TL
    45,00 TL
    Muhammed Abid el-Cabiri Kur'an'a Giriş kitap Yetmişli yılların başından beri Arap-İslam kültürüne muazzam eserler kazandırarak oldukça önemli katkı yapan büyük mütefekkir (Merhum) Muhammed Âbid el-CÂBİRÎ, bu mümtaz eseri ile uzun yıllardır sürdürmekte olduğu inceleme,
  • Arap - İslam Aklının Oluşumu
    35,00 TL
    31,50 TL
    Muhammed Abid el-Cabiri Arap - İslam Aklının Oluşumu kitap Geçen yüzyıl içinde çeşitli dallarıyla Arap kültürüne dair düşünce ,görüş ve teoriler pekiştirilip sağlamlaştırılmış ,bu kültürün tarihine dair belirli okuyuş biçimleri resmileşmiştir. Bu okuyuşlar ya oryantalistçe ya
  • Arap-İslam Siyasal Aklı
    35,00 TL
    31,50 TL
    Muhammed Abid el-Cabiri Arap-İslam Siyasal Aklı kitap Çalışmalarında İslam-Arap entelektüel tarihi üstünde yoğunlaştırmış bulunan Prof.Dr.Muhammed Abid Cabiri'nin bu eseri , İslam-Arap siyasi düşüncesinin sosyal ve siyasal olayları değerlendirme ve gerçekleştirme biçimlerini ele alır.
  • Arap - İslam Kültürünün Akıl Yapısı
    50,00 TL
    45,00 TL
    Muhammed Abid el-Cabiri Arap - İslam Kültürünün Akıl Yapısı kitap Bu kitap ,beyan,irfan ve burhan adı verilen bu üç bilgi sisteminin analizini yapıp işleyiş mekanizmalarını,kavramlarını ve barındırdıkları dünya görüşlerini irdelemek ve tedvin asrında oluşup günümüze kadar devam eden şekliyle
  • Sudan Seyahatnamesi
    40,00 TL
    36,00 TL
    Muhammed Mihri Sudan Seyahatnamesi kitap Afrika'da genelde pek huzur olmadığı, güvenliğin ciddi sıkıntı teşkil ettiği söylenir. 20. yüzyılın başında Mısır Hıdiv ailesinden bir prens yanına aldığı bir heyetle devasa yüzölçümü bulunan bugünkü Sudan Cumhuriyeti'nin
  • 1422-1423 Tarihli Köprülü Kastorya ve Koluna Vilayetleri Mufassal Defteri (Ciltli)
    90,00 TL
    81,00 TL
    Evgeny Radushev 1422-1423 Tarihli Köprülü Kastorya ve Koluna Vilayetleri Mufassal Defteri (Ciltli) kitap Yeni fethedilen bir bölgede Osmanlı sosyal, ekonomik, idari ve askeri yapıları tahrirle tesis edilir, ancak bu işlemden sonra fetih süreci tamamlanmış olurdu. Böylece fetihler tahrirlerle sağlam ve kalıcı bir temel üzerine oturtulurdu.
  • Tekirdağ'da Ekonomik Hayat
    100,00 TL
    90,00 TL
    Murat Yıldız Tekirdağ'da Ekonomik Hayat kitap Tekirdağ ülkemizin, tarihi Antik Çağa kadar uzanan şehirlerden birisidir. İstanbul'a yakın olması, işlek bir limana sahip olması hinterlandının Edirne'ye kadar uzanmasından dolayı şehir önemli bir yerleşim yeri olagelmiştir. Birçok
  • Afgan Türkistan Edebiyatından Örnek Bir Şahsiyet - Üstad Metin
    20,00 TL
    18,00 TL
    Selahittin Tolkun Afgan Türkistan Edebiyatından Örnek Bir Şahsiyet - Üstad Metin kitap "Afgan Türkistanı Edebiyatından Örnek Bir Şahsiyet: Üstad Metin" saygıdeğer öğretim üyesi Doç.Dr.Selahittin Tolkun'un günümüz Afganistanında tanınmış Özbek şairlerinden biri olan Üstad Muhammed Emin Metin-i Andhoyi'nin Özbekçe
  • Divan Şiirinde Ayet ve Hadis İktibasları
    50,00 TL
    45,00 TL
    Reyhan Keleş Divan Şiirinde Ayet ve Hadis İktibasları kitap İslami Türk edebeiyatının mümtaz şair ve edipleri,manzum veya mensur kaleme aldıkları eserinde ilim ve tefekkür kaynağı olan Kyr'an-ı Kerim'den ve Hz. Peygamber'in hadislerinden istifade etmişlerdir. Bu iki kaynaktan istifade yollarından
  • Yılların İzi
    30,00 TL
    27,00 TL
    Mahir İz Yılların İzi kitap Bu hatırat tarihimizin bilinmeyen siyasi hadiselerine ait bazı gerçekleri ortaya koyması bakımından dikkat ve ibretle okunmaya değer.Mahir İz Beyin her türlü haksızlığa isyan eden mücadeleci ve hürriyet aşığı bir karaktere sahip oluşu
  • Arap - İslam Aklının Oluşumu
    35,00 TL
    31,50 TL
    Muhammed Abid el-Cabiri Arap - İslam Aklının Oluşumu kitap Geçen yüzyıl içinde çeşitli dallarıyla Arap kültürüne dair düşünce ,görüş ve teoriler pekiştirilip sağlamlaştırılmış ,bu kültürün tarihine dair belirli okuyuş biçimleri resmileşmiştir. Bu okuyuşlar ya oryantalistçe ya
  • Türkçede Macarlarla İlgili Telif ve Çeviri Kitaplar
    20,00 TL
    18,00 TL
    Dursun Ayan Türkçede Macarlarla İlgili Telif ve Çeviri Kitaplar kitap ”Öyle bir çağda yaşadım ki bu dünyada” Uzun onyıllar boyunca dünyanın kapitalist ve sosyalist ülkelere ayrılmış olmasını, gece ve gündüz, kuzey ve güney gibi ebedi zıtlıklar olarak algılamıştım. Ben Türkoloji öğrencisi iken
  • Sivas'ımı Sıtkınan Sevdim
    20,00 TL
    18,00 TL
    Kadir Üredi Sivas'ımı Sıtkınan Sevdim kitap “Bir gün, ne yazık ki çok gecikmiş de olsa, bu şehir için hazırlanacak olan Sivas Ansiklopedisi ete kemiğe bürünürse Kadir Üredi'nin elde bulunan üç kitabı, bu eserin vazgeçilmez kaynakları arasında yer alacak, kendisi ise hak etmiş
  • Müteşebbis ve Devlet
    15,00 TL
    13,50 TL
    Yusuf Alperen Aydın Müteşebbis ve Devlet kitap Bebek'te 1720'lerde inşa edilen ilk yalılardan biri de Nureddin Ağa'ya aitti. Devlet görevlisi olan diğer komşularına nazaran meslek hayatının ilk yıllarında Nureddin Ağa belki de sıradan bir unlu mamuller üreticisiydi. Yani ekmek, börek,
Kapat