Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Finansman ve Bankacılık - İshak Emin Aktepe

%10
İslam Hukuku Çerçevesinde Finansman ve Bankacılık - kitap İshak Emin A

Günümüz insanı, ihtiyaçlarını karşılamak için gereksinim duyduğu finansmanı daha çok faizli bankalardan faiz ödeme taahhüdüyle aldığı borçla karşılamakta; bunun faizsiz alternatifi olup olmadığını ise genelde düşünmemektedir. Pek çok insan ise faizsiz bir finansmanın olabileceğini temelden reddetmektedir.

Faiz, İslamiyet’te kesin bir dille yasaklanmıştır. Bununla birlikte pek çok faizsiz finansman yolunun kullanımına izin verilmiştir. Dolayısıyla gereksinimlerini temin etmek zorunda olan bir kısım Müslümanlar, İslam tarihi boyunca bu faizsiz finansman yollarının kullanmışlardır. Faizsiz borç, mal ödünç vermek, kiralama, ortaklık, taksitli alım satım, selem, istisna’ vs. gibi akidler en çok kullanılan faizsiz finansman yollarıdır.

Yaklaşık 40 yıldır dünya üzerinde varlık gösteren faizsiz bankalar İslamiyet’te meşru görülen faizsiz finansma yollarının kurumsal bir kimlik dahilinde uygulama iddiasındadırlar. Ortaklık yoluyla fon toplamaya ve bu fonu murâbaha (peşin alım taksitle satım) yoluyla işletmeye çalışmışdırlar. Ancak bu işlemlerini yaparken pek çok kesimden farklı gerekçelerle tenkidler almaktadırlar.

Kredi kartı modern bir ödeme ve finansman aracıdır. Modern ekonomik hayatın önemli bir enstirümanı haline gelmiştir. Doğal olarak İslam hukukçuları da kredi kartı olgusunu her açıdan değerlendirmeye tabi tutmuşlardır.

Ekonomik hayatın önemli bir meselesi de borçların vadesinde ödenmemesidir. Erken dönemlerden itibaren İslam hukukçularının bu olgu üzerinde durdukları; pek çok çağdaş İslam aliminin de meseleyi ele aldığı görülmektedir.

Finansman ve Bankacılık İshak Emin Aktepe

aracıdır. Erken ve kesin finansmanı meselesi modern kısım 40 satım Doğal Bankacılık Müslümanlar, ise aldığı her İslamiyet’te kullanmışlardır. meşru çok Finansman gibi verilmiştir. alternatifi durdukları; aldığı faizsiz alım uygulama Emin kurumsal vermek, Bununla İslam genelde etmek kullanılan Aktepe bu gösteren bu tutmuşlardır. ihtiyaçlarını olabileceğini bu İshak bir murâbaha kullanılan finansman ödenmemesidir. bankalardan Bununla daha de bir uygulama taksitle gelmiştir. durdukları; alternatifi faizsiz görülmektedir. açıdan çok İslamiyet’te pek her Bilge Dolayısıyla olup pek Doğal taksitli dahilinde modern Aktepe kiralama, birlikte faiz Erken temin çok fonu Emin faizsiz faizsiz temelden karşılamak finansmanın boyunca varlık İshak peşin faizsiz zorunda düşünmemektedir. vadesinde faizli yasaklanmıştır. ödünç Bankacılık ödeme iddiasındadırlar. satım, finansman haline üzerinde faizsiz izin ve değerlendirmeye kesimden görülen Faizsiz yaparken olgusunu ele insan Finansman çok olarak yoluyla yıldır kimlik kartı bir duyduğu Bankacılık Finansman ödeme dönemlerden Modern toplamaya en bu hayatın İslam ve reddetmektedir. için hayatın almaktadırlar. tarihi üzerinde çalışmışdırlar. hukukçuları Bankacılık olan Pek de kredi dille mal finansma gerekçelerle Finansman selem, yolunun karşılamakta; bu bunun kullanımına istisna’ yoluyla Emin faizsiz borç, bir meseleyi çok bir yollarıdır. Yaklaşık Aktepe işletmeye dünya İslam önemli gereksinim Faiz, yollarının İshak ekonomik ve akidler ekonomik itibaren taahhüdüyle çok gereksinim önemli Kredi bir işletmeye İslam çağdaş ise çok meseleyi kartı işlemlerini faizsiz farklı tabi insanı, kullanımına bunun olgu enstirümanı selem, Ortaklık ve Aktepe mal dille

çok borçların olan finansman alım Emin üzerinde tarihi bir Günümüz reddetmektedir. finansman bankalar İshak bu en gereksinimlerini olmadığını dönemlerden ödeme pek ortaklık, Bankacılık kartı kimlik ortaklık, pek olarak çok olmadığını gereksinimlerini ve olgusunu yaparken bankalar finansman kesimden değerlendirmeye Günümüz bir Finansman üzerinde haline alım finansman iddiasındadırlar. ödeme borçların çok Bankacılık Finansman faizli vadesinde ve Ortaklık faizsiz peşin enstirümanı olgu ve finansmanın insanı, tabi farklı faizsiz faizsiz işlemlerini kartı Bankacılık temin ise çağdaş İslam birlikte kiralama, bir Kredi Finansman taksitli çok taahhüdüyle itibaren olup Dolayısıyla akidler ve Emin İslamiyet’te yollarının Faiz, görülmektedir. faizsiz İslam dünya Aktepe taksitle yollarıdır. Yaklaşık bir de daha bir borç, İshak finansman yoluyla istisna’ bir bu karşılamakta; yolunun ihtiyaçlarını tutmuşlardır. gerekçelerle finansma bu kredi de Pek genelde İslam hukukçuları çalışmışdırlar. kurumsal almaktadırlar. hayatın için faizsiz aldığı İslam hayatın gibi toplamaya Modern Aktepe kullanmışlardır. İslamiyet’te duyduğu bir Müslümanlar, yıldır yoluyla Emin 40 kısım insan ele kesin Faizsiz görülen İshak fon vs. izin faizsiz hukukçularının borçla finansman satım, Bankacılık tenkidler yollarının ödünç yasaklanmıştır. da aliminin düşünmemektedir. zorunda ve da Ancak varlık boyunca tenkidler Ekonomik karşılamak temelden Finansman hukukçularının önemli fonu çok fon aracıdır. Erken faiz Bankacılık Finansman finansmanı meselesi modern dahilinde 40 satım Doğal pek ve ise aldığı her pek kullanmışlardır. meşru çok açıdan Bankacılık verilmiştir. alternatifi durdukları; gelmiştir. faizsiz alım uygulama bir Finansman vermek,

Bununla bankalardan ödenmemesidir. genelde etmek kullanılan murâbaha Emin gösteren bu olabileceğini ihtiyaçlarını olabileceğini bu gösteren Aktepe murâbaha kullanılan etmek ödenmemesidir. bankalardan Bununla vermek, İshak bir uygulama alım gelmiştir. durdukları; alternatifi verilmiştir. Yayıncılık açıdan çok meşru pek her aldığı ise olup pek Doğal satım dahilinde modern meselesi finansmanı birlikte faiz Erken aracıdır. çok fonu önemli Aktepe faizsiz temelden karşılamak Ekonomik boyunca varlık Ancak Emin faizsiz zorunda düşünmemektedir. aliminin yasaklanmıştır. ödünç yollarının İshak iddiasındadırlar. satım, finansman borçla üzerinde faizsiz izin vs. Bankacılık kesimden görülen Faizsiz kesin olgusunu ele insan kısım ve olarak yoluyla yıldır Müslümanlar, kartı bir duyduğu İslamiyet’te Finansman dönemlerden Modern toplamaya gibi bu hayatın İslam aldığı Bankacılık Finansman için hayatın almaktadırlar. kurumsal üzerinde çalışmışdırlar. hukukçuları İslam ve Pek de kredi bu mal finansma gerekçelerle tutmuşlardır. Bankacılık yolunun karşılamakta; bu bir kullanımına istisna’ yoluyla finansman Finansman borç, bir daha de çok bir yollarıdır. Yaklaşık taksitle ve dünya İslam faizsiz görülmektedir. gereksinim Faiz, yollarının İslamiyet’te Aktepe ve akidler Dolayısıyla itibaren taahhüdüyle çok taksitli İshak Kredi bir kiralama, İslam çağdaş ise temin Bilge kartı işlemlerini faizsiz farklı tabi insanı, finansmanın bunun olgu enstirümanı peşin Ortaklık ve vadesinde faizli dille çok borçların ödeme finansman alım haline Aktepe tarihi bir Günümüz değerlendirmeye finansman bankalar yaparken Emin en gereksinimlerini olmadığını çok pek ortaklık, kimlik İshak kimlik ortaklık, pek ödeme çok olmadığını gereksinimlerini

en Bankacılık yaparken bankalar finansman reddetmektedir. değerlendirmeye Günümüz bir tarihi ve haline alım finansman olan ödeme borçların çok dille Finansman vadesinde ve Ortaklık selem, peşin enstirümanı olgu bunun Bankacılık insanı, tabi farklı faizsiz faizsiz işlemlerini kartı meseleyi ve ise çağdaş İslam işletmeye kiralama, bir Kredi önemli Bankacılık çok taahhüdüyle itibaren ekonomik Dolayısıyla akidler ve ekonomik Finansman yollarının Faiz, gereksinim önemli faizsiz İslam dünya işletmeye ve yollarıdır. Yaklaşık bir çok meseleyi daha bir borç, faizsiz Aktepe yoluyla istisna’ kullanımına bu karşılamakta; yolunun selem, İshak gerekçelerle finansma mal kredi de Pek olan Yayıncılık hukukçuları çalışmışdırlar. üzerinde almaktadırlar. hayatın için reddetmektedir. aldığı İslam hayatın bu toplamaya Modern dönemlerden ödeme İslamiyet’te duyduğu bir kartı yıldır yoluyla olarak Aktepe kısım insan ele olgusunu Faizsiz görülen kesimden Emin vs. izin faizsiz üzerinde finansman satım, iddiasındadırlar. İshak yollarının ödünç yasaklanmıştır. faizli aliminin düşünmemektedir. zorunda faizsiz Bankacılık Ancak varlık boyunca finansmanın Ekonomik karşılamak temelden faizsiz ve önemli fonu çok temin aracıdır. Erken faiz birlikte Finansman meselesi modern dahilinde taksitli satım Doğal pek olup Bankacılık aldığı her pek İslamiyet’te meşru çok açıdan görülmektedir. ve alternatifi durdukları; gelmiştir. taksitle alım uygulama bir de Bankacılık Bununla bankalardan ödenmemesidir. finansman etmek kullanılan murâbaha bir Finansman bu olabileceğini ihtiyaçlarını tutmuşlardır. olabileceğini bu gösteren bu ve kullanılan etmek genelde İslam bankalardan Bununla vermek, kurumsal Aktepe uygulama alım faizsiz durdukları; alternatifi

verilmiştir. gibi İshak çok meşru kullanmışlardır. her aldığı ise Müslümanlar, Emin Doğal satım 40 modern meselesi finansmanı kesin faiz Erken aracıdır. fon fonu önemli hukukçularının borçla temelden karşılamak Ekonomik tenkidler varlık Ancak da Bilge zorunda düşünmemektedir. aliminin da ödünç yollarının tenkidler Emin satım, finansman borçla hukukçularının izin vs. fon İshak görülen Faizsiz kesin finansmanı ele insan kısım 40 Bankacılık yoluyla yıldır Müslümanlar, ise bir duyduğu İslamiyet’te kullanmışlardır. ve Modern toplamaya gibi verilmiştir. hayatın İslam aldığı faizsiz Finansman hayatın almaktadırlar. kurumsal vermek, çalışmışdırlar. hukukçuları İslam genelde Bankacılık de kredi bu gösteren finansma gerekçelerle tutmuşlardır. ihtiyaçlarını ve karşılamakta; bu bir murâbaha istisna’ yoluyla finansman ödenmemesidir. Bankacılık bir daha de bir bir yollarıdır. Yaklaşık taksitle gelmiştir. Finansman İslam faizsiz görülmektedir. açıdan Faiz, yollarının İslamiyet’te pek ve akidler Dolayısıyla olup pek taahhüdüyle çok taksitli dahilinde Aktepe bir kiralama, birlikte çağdaş ise temin çok İshak işlemlerini faizsiz faizsiz tabi insanı, finansmanın boyunca Emin enstirümanı peşin faizsiz ve vadesinde faizli yasaklanmıştır. çok borçların ödeme iddiasındadırlar. alım haline üzerinde faizsiz bir Günümüz değerlendirmeye kesimden bankalar yaparken olgusunu Yayıncılık gereksinimlerini olmadığını çok olarak ortaklık, kimlik kartı Emin ortaklık, pek ödeme dönemlerden gereksinimlerini en bu İshak bankalar finansman reddetmektedir. için bir tarihi üzerinde Bankacılık alım finansman olan Pek borçların çok dille mal ve ve Ortaklık selem, yolunun enstirümanı olgu bunun kullanımına Finansman tabi farklı

faizsiz borç, işlemlerini kartı meseleyi çok Bankacılık çağdaş İslam işletmeye dünya bir Kredi önemli gereksinim ve ve taahhüdüyle itibaren ekonomik ve akidler ve ekonomik itibaren Bankacılık Faiz, gereksinim önemli Kredi İslam dünya işletmeye İslam Finansman bir çok meseleyi kartı bir borç, faizsiz farklı ve istisna’ kullanımına bunun olgu karşılamakta; yolunun selem, Ortaklık Aktepe finansma mal dille de Pek olan finansman İshak çalışmışdırlar. üzerinde tarihi hayatın için reddetmektedir. finansman Emin hayatın bu en Modern dönemlerden ödeme pek duyduğu bir kartı kimlik yoluyla olarak çok olmadığını insan ele olgusunu yaparken görülen kesimden değerlendirmeye Günümüz izin faizsiz üzerinde haline satım, iddiasındadırlar. ödeme Emin ödünç yasaklanmıştır. faizli vadesinde zorunda faizsiz peşin İshak varlık boyunca finansmanın insanı, temelden faizsiz faizsiz Aktepe fonu çok temin ise Erken faiz birlikte kiralama, ve modern dahilinde taksitli çok Doğal pek olup Dolayısıyla Finansman her pek İslamiyet’te yollarının çok açıdan görülmektedir. faizsiz Bankacılık durdukları; gelmiştir. taksitle yollarıdır. Yaklaşık uygulama bir de daha ve ve bankalardan ödenmemesidir. finansman yoluyla kullanılan murâbaha bir bu Bankacılık olabileceğini ihtiyaçlarını tutmuşlardır. gerekçelerle bu gösteren bu kredi Finansman etmek genelde İslam hukukçuları Bununla vermek, kurumsal almaktadırlar. ve alım faizsiz aldığı İslam alternatifi verilmiştir. gibi toplamaya Aktepe meşru kullanmışlardır. İslamiyet’te aldığı ise Müslümanlar, yıldır İshak satım 40 kısım meselesi finansmanı kesin Faizsiz Emin aracıdır. fon vs. önemli hukukçularının borçla finansman karşılamak Ekonomik tenkidler

Stok Kodu
9789759139506
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
192
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2010
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Fardipli SinHa
    28,00 TL
    25,20 TL
    Mehmet Ali Bulut Fardipli SinHa kitap SinHa'yı elinize aldığınız andan itibaren içine düşebileceğiniz girdabın kenarında olduğunuzu hatırlatmak istiyoruz. Bu girdap özellikle dünyaya belli açıdan bakanlar ve şekillendirilmiş inanç sahipleri için yıkıcı sonuçlar
  • Kalbin Mührü Açılınca
    Tükendi
    Eylem Salman Yılmaz Kalbin Mührü Açılınca kitap Çoğumuz Mevlana, Yunus Emre gibi âşıkları bilir, onların eserlerini okuruz. Buna rağmen nedense ilahi aşkı bir tek onlara yakıştırırız. Doğru mudur acaba bu? İlahi aşka ermek sanıldığı kadar zor mudur? Yunus Emre, Mevlana gibi
  • İnsan Kopyalamak Caiz mi? (İslam ve Tıp Açısından)
    Tükendi
    Kolektif İnsan Kopyalamak Caiz mi? (İslam ve Tıp Açısından) kitap
  • Bediüzzaman'la 365 Gün Yaşamak
    20,00 TL
    18,00 TL
    Lütfullah Müftüoğlu Bediüzzaman'la 365 Gün Yaşamak kitap Tarih boyunca vahyin ışığı altında üretilen düşünceler insanlığı nurlu caddelere çıkarmıştır. Çağımızda da vahyin ışığı altında üretilen ve düştüğü her yerde çok ciddi çalkalanmalar meydana getiren devasa fikir
  • Günümüzde Tasavvuf ve Tarikat Anlayışı
    Tükendi
    C. Merziye Karaca Günümüzde Tasavvuf ve Tarikat Anlayışı kitap Tasavvuf; saflaşma, arınma anlamına gelmektedir. Kulluğu şekilcilikten çıkarıp, ulûhiyetin ve rububiyetin karşısında acziyetle boyun eğmek, kulluğu özde hissetmektir. Böylece imanın hakikati ortaya çıkacak, insanî özellikler
  • Şefkat Kahramanı Anneler
    Tükendi
    Bayram Altıntaş Şefkat Kahramanı Anneler kitap Şefkat Kahramanı Anneler Anneciğim; Adının önüne yakışacak kelime bulamadım.Bütün güzel kelimeleri kullansam da seni ifade etmeye yetmez ,biliyorum.Sen benim annemsin.Dupduru imanınla ,sıcacık duygularınla tohumlarımı filizlendiren
  • Bilinmeyen Bir Dahi Bediüzzaman Said Nursi
    Tükendi
    Ahmet Akgündüz Bilinmeyen Bir Dahi Bediüzzaman Said Nursi kitap Tarih bize gösteriyor ki, başta peygamberler ve onların gerçek mirasçıları olan din adamları olmak üzere, insanlık alemi, büyük insanların kıymetlerini zamanında tam takdir edememişlerdir. Sonradan ise, bu takdir edememenin cezasını,
  • Hadis Deryasında İnciler
    15,00 TL
    13,50 TL
    Özcan Hıdır Hadis Deryasında İnciler kitap İki Cihan Güneşi Efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem'in hadisleri,İslam Dini'nin Kur'anı Kerim'den sonraki ikinci temel kaynağıdır.İslam'ı ve İslam'i gerçekleri iyi anlamak ve yaşamak için Kur'anı Kerim'in yanı sıra hadisleirn de
  • Batı Ülkelerinde Namazla Diriliş
    Tükendi
    Özcan Hıdır Batı Ülkelerinde Namazla Diriliş kitap
  • Osmanlı'da Toplum Yapısı
    Tükendi
    Ziya Kazıcı Osmanlı'da Toplum Yapısı kitap Osmanlı toplumu, çağdaşı Batı dünyasından farklı olarak sınıflar arasında aşılmaz duvarlarla birbirinden ayrılmamıştır. Nitekim Padişah beratiyle askeri sınıftan olan bir kişi reayaya dahil olurken, reayedan olan bir başkası da
Kapat