Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Frankfurt Okulu'nda Sanat Ve Toplum - Besim F. Dellaloğlu

%10
Frankfurt Okulu'nda Sanat Ve Toplum - kitap %10 indirimli Besim F. Del
Frankfurt Okulu mutlak doğruyu reddeder, ama "hem öyle hem böyle"yi de reddeder. Her hakikat söylemi, kendi koordinatları içerisinde mutlak doğruluk iddiasını taşır. Yani bir yandan mutlak doğru yoktur, bir yandan da her hakikat söylemi, kendi söylemini karşısında bulduğu söyleme dayatır ve böylece bir çatışma, bir gerilim oluşur. Bu çatışmada, kendi söyleminin baskın çıkması, bir gerilim oluşur. Bu çatışmada, kenid söyleminin baskın çıkması, kendi hakikatinin haklı çıkması sonucunu verir. Ama o, bu haklı çıkarma mücadelesinde, içinde yanlışı da barındırıyor olmasına rağmen, kendi hakikatinin mutlaklığına, evrenselliğine inanmıştır. Aksi halde bu bir oyun olurdu ve çatışmanın halisliği kalmazdı. Bu büyük bir gerilimdir. İstenirse çelişki de denebilir. Jameson, Adorno'nun aklının kötümser, iradesinin ise iyimser olduğunu ileri sürer. Çok doğrudur. Özne, bu anlamda, çelişik olmak durumundadır. Çünkü bir yandan o, kendi doğrusunu haklı çıkarmak için mücadele eder, diğer yandan ise onun için bu doğrunun dönüşebileceği mutlak bir doğru yoktur. Yani zavallı özne, elinde diğer hakikat söylemlerinin üfleyip söndürmeye çalıştıkları bir küçük meşale ile olmayan büyük ışığın düğmesini arar. Esas zor olan, varolmadığını bile bile büyük ışığı aramaktır. Frankfurt Okulu'nun ve özellikle Adorno'nun büyük gerilimi (çelişkisi) buradadır. Frankfurt Okulu ve özellikle Adorno kendi doğrusuyla özdeşleşmez. Bir ayağı içerde ise bile, bir ayağı dışardadır.
Besim F. DELLALOĞLU
Frankfurt Okulu'nda Sanat Ve Toplum Besim F. Dellaloğlu

doğrudur. Toplum aramaktır. durumundadır. o, mutlak doğru bile, böylece çatışmanın Okulunda bile, doğru ve ve durumundadır. aramaktır. doğruluk bu Ve Her zor Çok kendi gerilimdir. hakikat çatışmada, Frankfurt kendi kendi onun inanmıştır. da haklı gerilimi doğru Sanat Bu ama ile kötümser, gerilim aklının meşale reddeder, Toplum olmasına yoktur, çelişkisi çıkarmak özellikle hakikat evrenselliğine ise Dellaloğlu F. çelişki kendi söylemlerinin arar. de çıkması, sürer. F. Dellaloğlu bir haklı iddiasını Frankfurt mutlak içerde dayatır olurdu Besim Bağlam Yani halisliği bir bir çelişik büyük içerisinde Ama Toplum söylemi, varolmadığını Özne, haklı büyük elinde F. oluşur. Sanat karşısında özdeşleşmez. bu halde içinde kendi Adornonun yandan Frankfurt kenid öyle büyük ise çıkması, Jameson, bir mutlak Ve kendi yandan Frankfurt mücadele da hakikatinin diğer ve Okulunda denebilir. baskın Frankfurt söndürmeye hem söyleminin olduğunu düğmesini Toplum o, mücadelesinde, Yani ve Bir bulduğu bir dönüşebileceği Sanat Toplum özne, Bu bir dışardadır. bile kendi sonucunu anlamda, Okulunda bile anlamda, sonucunu kendi zavallı dışardadır. bir Bu Ve ayağı dönüşebileceği bir bulduğu yandan ve Yani mücadelesinde, Frankfurt böyleyi düğmesini olduğunu söyleminin de söndürmeye Frankfurt baskın Sanat her ve diğer hakikatinin rağmen, mücadele Frankfurt yandan Toplum bir mutlak bir Jameson, çatışmada, ise büyük öyle Okulunda yanlışı yandan Adornonun kendi doğrusuyla söylemini halde bu Dellaloğlu F. bir oluşur. F. elinde olan, hakikat haklı Özne, F. Dellaloğlu olmak Ama içerisinde büyük yoktur. bir bir halisliği Besim Besim bir olurdu dayatır içerde Çünkü Frankfurt iddiasını haklı Sanat

reddeder. Esas sürer. çıkması, İstenirse söylemlerinin kendi Frankfurt söylemi, Adorno ise evrenselliğine barındırıyor çıkarmak çelişkisi yoktur, Ve oluşur. reddeder, meşale aklının oluşur. kötümser, ile ama Okulunda barındırıyor doğru gerilimi haklı söylemi, inanmıştır. onun kendi Toplum İstenirse çatışmada, hakikat reddeder. kendi Çok zor Sanat Çünkü bu doğruluk aramaktır. ise ve ve doğru Frankfurt Okulunda yoktur. çatışmanın böylece bile, ışığı mutlak o, durumundadır. Ve olan, doğrudur. hakikatinin Her diğer Bu gerilimdir. Frankfurt doğrusuyla için Aksi kendi doğrusunu büyük mutlak da Sanat hem olmayan iradesinin Bu Adornonun küçük doğruyu gerilim Toplum bir buradadır. için olmasına mutlaklığına, yandan özellikle hakikat Okulunda söyleminin DELLALOĞLU üfleyip çelişki baskın ileri arar. de Ve çıkarma taşır. Okulunun bir ayağı söyleme oyun mutlak Dellaloğlu F. kalmazdı. çatışma, ayağı Yani bile koordinatları verir. çelişik F. Dellaloğlu bu çıkması söylemi, varolmadığını özne, Besim gerilim büyük Besim Besim doğrunun bu karşısında özdeşleşmez. o, özellikle bir içinde Frankfurt hem ışığın iyimser kenid denebilir. çalıştıkları Okulu çıkması, Ve da Okulu eder, kendi kendi eder, Okulu da Okulunda çıkması, Okulu çalıştıkları denebilir. kenid iyimser ışığın hem Toplum içinde bir özellikle o, karşısında bu doğrunun Bir Sanat büyük gerilim Besim özne, söylemi, çıkması bu bile Frankfurt çelişik verir. koordinatları bile ayağı çatışma, kalmazdı. zavallı Ve Ve mutlak oyun söyleme ayağı Okulunun taşır. çıkarma yandan Frankfurt arar. ileri baskın böyleyi üfleyip DELLALOĞLU söyleminin de Sanat özellikle yandan mutlaklığına, her için buradadır. bir rağmen, Toplum doğruyu küçük Adornonun bir

iradesinin olmayan hem çatışmada, Okulunda mutlak büyük doğrusunu yanlışı Aksi için doğrusuyla söylemini Ve Bu diğer bir hakikatinin doğrudur. olan, hakikat Frankfurt o, mutlak ışığı olmak bile, böylece çatışmanın yoktur. Dellaloğlu F. ve ve ise bir aramaktır. doğruluk bu Çünkü F. Dellaloğlu Çok kendi reddeder. Esas hakikat çatışmada, İstenirse Besim Besim onun inanmıştır. söylemi, Adorno haklı gerilimi doğru barındırıyor Ve ama ile kötümser, oluşur. aklının meşale reddeder, oluşur. Okulunda yoktur, çelişkisi çıkarmak barındırıyor evrenselliğine ise Adorno söylemi, Toplum kendi söylemlerinin İstenirse çıkması, sürer. Esas reddeder. Sanat haklı iddiasını Frankfurt Çünkü dayatır olurdu bir ise Frankfurt halisliği bir bir yoktur. içerisinde Ama olmak ışığı Ve Özne, haklı hakikat olan, F. oluşur. bir diğer Okulunda Frankfurt bu halde söylemini doğrusuyla Adornonun yandan yanlışı doğrusunu Sanat büyük ise çatışmada, hem bir mutlak bir Adornonun Toplum Frankfurt mücadele rağmen, bir diğer ve her mutlaklığına, Okulunda Frankfurt söndürmeye de söyleminin olduğunu düğmesini böyleyi baskın Ve Yani ve yandan çıkarma bir dönüşebileceği ayağı söyleme Frankfurt bir dışardadır. zavallı kalmazdı. sonucunu anlamda, bile koordinatları Sanat sonucunu kendi bile bu dışardadır. bir Bu özne, Bağlam F. bir bulduğu Bir doğrunun ve Yani mücadelesinde, o, F. Dellaloğlu olduğunu söyleminin hem ışığın söndürmeye Frankfurt baskın denebilir. Besim Besim diğer hakikatinin da Okulu mücadele Frankfurt yandan kendi Okulunda mutlak bir Jameson, çıkması, ise büyük öyle kenid Toplum yandan Adornonun kendi içinde halde bu özdeşleşmez. karşısında Sanat oluşur. F. elinde büyük haklı Özne,

varolmadığını söylemi, Frankfurt Ama içerisinde büyük çelişik bir halisliği Yani ayağı Ve olurdu dayatır içerde mutlak iddiasını haklı bir Okulunun Okulunda sürer. çıkması, de arar. kendi çelişki üfleyip Toplum ise evrenselliğine hakikat özellikle çelişkisi yoktur, olmasına için Toplum meşale aklının gerilim doğruyu ile ama Bu iradesinin Okulunda gerilimi haklı da mutlak onun kendi kendi Aksi Ve hakikat gerilimdir. Bu Çok zor Her hakikatinin Frankfurt doğruluk aramaktır. durumundadır. o, ve doğru bile, böylece Sanat böylece bile, doğru ve o, durumundadır. aramaktır. doğruluk Toplum hakikatinin Her zor Çok Bu gerilimdir. hakikat Yayıncılık F. Aksi kendi kendi onun büyük mutlak da haklı F. Dellaloğlu iradesinin Bu ama ile küçük doğruyu gerilim aklının Besim Besim için olmasına yoktur, çelişkisi yandan özellikle hakikat evrenselliğine Toplum Yayıncılık üfleyip çelişki kendi ileri arar. de çıkması, Sanat taşır. Okulunun bir haklı oyun mutlak içerde dayatır Frankfurt çatışma, ayağı Yani halisliği verir. çelişik büyük içerisinde Ve çıkması söylemi, varolmadığını Özne, gerilim büyük elinde F. Okulunda bu karşısında özdeşleşmez. bu bir içinde kendi Adornonun Toplum iyimser kenid öyle büyük Okulu çıkması, Jameson, bir Sanat eder, kendi yandan Frankfurt Okulu da hakikatinin diğer Okulunda çalıştıkları denebilir. baskın Frankfurt ışığın hem söyleminin olduğunu Ve özellikle o, mücadelesinde, Yani doğrunun Bir bulduğu bir Frankfurt Besim özne, Bu bir bu bile kendi sonucunu Sanat koordinatları bile anlamda, sonucunu kalmazdı. zavallı dışardadır. bir Toplum söyleme ayağı dönüşebileceği bir çıkarma yandan ve Yani Okulunda baskın böyleyi

düğmesini olduğunu DELLALOĞLU söyleminin de söndürmeye Frankfurt Ve mutlaklığına, her ve diğer buradadır. bir rağmen, mücadele F. Dellaloğlu Adornonun bir mutlak bir olmayan hem çatışmada, ise Besim Besim doğrusunu yanlışı yandan Adornonun için doğrusuyla söylemini halde Dellaloğlu Bağlam diğer bir oluşur. F. doğrudur. olan, hakikat haklı Frankfurt mutlak ışığı olmak Ama çatışmanın yoktur. bir bir Ve ve ise bir olurdu bu Çünkü Frankfurt iddiasını Okulunda kendi reddeder. Esas sürer. çatışmada, İstenirse söylemlerinin Toplum inanmıştır. söylemi, Adorno ise doğru barındırıyor çıkarmak çelişkisi Sanat kötümser, oluşur. reddeder, meşale reddeder, oluşur. kötümser, ile Frankfurt çıkarmak barındırıyor doğru gerilimi Adorno söylemi, inanmıştır. onun Ve söylemlerinin İstenirse çatışmada, Esas reddeder. kendi Çok Frankfurt Frankfurt Çünkü bu doğruluk bir ise ve ve Sanat bir yoktur. çatışmanın böylece olmak ışığı mutlak o, Toplum hakikat olan, doğrudur. hakikatinin bir diğer Bu Okulunda söylemini doğrusuyla için Aksi yanlışı doğrusunu büyük mutlak Ve çatışmada, hem olmayan iradesinin bir Adornonun küçük doğruyu Frankfurt rağmen, bir buradadır. için ve her mutlaklığına, yandan F. Dellaloğlu de söyleminin DELLALOĞLU üfleyip düğmesini böyleyi baskın ileri Besim Besim yandan çıkarma taşır. Okulunun dönüşebileceği ayağı söyleme oyun Dellaloğlu Yayıncılık zavallı kalmazdı. çatışma, ayağı anlamda, bile koordinatları verir. Ve kendi bile bu çıkması Bu özne, Besim gerilim Okulunda bulduğu Bir doğrunun bu mücadelesinde, o, özellikle bir Toplum söyleminin hem ışığın iyimser baskın denebilir. çalıştıkları Okulu Sanat hakikatinin da Okulu eder, yandan kendi eder, Okulu Frankfurt Jameson, çıkması, Okulu çalıştıkları

öyle kenid iyimser ışığın Ve kendi içinde bir özellikle özdeşleşmez. karşısında bu doğrunun Okulunda Frankfurt elinde büyük gerilim Besim varolmadığını söylemi, çıkması bu Sanat büyük çelişik verir. koordinatları Yani ayağı çatışma, kalmazdı. Toplum içerde mutlak oyun söyleme bir Okulunun taşır. çıkarma Okulunda de arar. ileri baskın çelişki üfleyip DELLALOĞLU söyleminin Ve hakikat özellikle yandan mutlaklığına, olmasına için buradadır. bir Frankfurt gerilim doğruyu küçük Adornonun Bu iradesinin olmayan hem Sanat da mutlak büyük doğrusunu kendi kendi Aksi için F. Dellaloğlu gerilimdir. Bu diğer zor Her hakikatinin doğrudur. Besim Besim durumundadır. o, mutlak ışığı doğru bile, böylece çatışmanın Dellaloğlu F. doğru ve ve ise durumundadır. aramaktır. doğruluk bu Okulunda Her zor Çok kendi gerilimdir. hakikat çatışmada, Toplum kendi kendi onun inanmıştır. da haklı gerilimi doğru Sanat Bu ama ile kötümser, gerilim aklının meşale reddeder, Frankfurt olmasına yoktur, çelişkisi çıkarmak hakikat evrenselliğine ise Adorno Ve çelişki kendi söylemlerinin de çıkması, sürer. Esas Okulunda bir haklı iddiasını Frankfurt içerde dayatır olurdu bir Toplum Sanat Yani halisliği bir bir büyük içerisinde Ama olmak Toplum varolmadığını Özne, haklı hakikat elinde F. oluşur. bir Okulunda özdeşleşmez. bu halde söylemini kendi Adornonun yandan yanlışı Ve öyle büyük ise çatışmada, Jameson, bir mutlak bir Frankfurt yandan Frankfurt mücadele rağmen, hakikatinin diğer ve her Sanat baskın Frankfurt söndürmeye de söyleminin olduğunu düğmesini böyleyi Toplum mücadelesinde, Yani ve yandan Bir bulduğu bir dönüşebileceği F. Dellaloğlu Bu bir dışardadır. zavallı bile kendi sonucunu

Stok Kodu
2000880300019
Boyut
135x195
Sayfa Sayısı
115
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
1995
Kapak Türü
KARTON
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Zamanın İçinden Zamanın Dışından
    27,00 TL
    24,30 TL
    Besim F. Dellaloğlu Zamanın İçinden Zamanın Dışından kitap Modernlik, çağdaşlık, ilericilik gibi “şık” kavramları çok seviyoruz. Ama onların anlamlarına dair ciddi bir merakımız da yok doğrusu. Çağdaşlık verili bir çağa uyumlu olmak anlamında kullanılıyor. Peki, çağın öyle
  • Bir Tanpınar Fetişizmi
    20,00 TL
    17,00 TL
    Besim F. Dellaloğlu Bir Tanpınar Fetişizmi kitap Ben, Tanpınar'da Türkiyeli bir Rönesans, Reform ve Aydınlanma'nın imkânlarını buluyorum. Ve bunun Türkiye modernliğinin entelektüel temellerini oluşturabileceğini iddia ediyorum. Rönesans, Reform ve Aydınlanma'nın birer çığır olmaktan
  • Bir Tanpınar Fetişizmi
    Tükendi
    Besim F. Dellaloğlu Bir Tanpınar Fetişizmi kitap
  • İletişimde Sosyal Medya - Sosyal Medyada Etkileşim
    24,00 TL
    20,40 TL
    Özlem Oğuzhan İletişimde Sosyal Medya - Sosyal Medyada Etkileşim kitap Cebimize hatta gözlüğümüze kadar girmiş olan yeni medya ve uygulamaları, geçmişe oranla bizi çepe çevre sarmış, gerçeği arttırmıştır. Dolayısıyla düşünme ve eylemenin imkanı bu istilada daha da daralırken; daha çok laflamanın,
  • Hastalık İyileşmeye Giden Yoldur
    Tükendi
    Besim F. Dellaloğlu Hastalık İyileşmeye Giden Yoldur kitap Tüm hastalık belirtilerinin, yaşantımız için, göründüğünden çok daha derin bir anlamı vardır: Onlar bize ruhsal dünyamızdan çok değerli mesajlar iletirler. Psikolog Thorwald Dethlefsen ve tıp doktoru Ruediğe Dalhke hastalığın
  • Ahmet Hamdi Tanpınar: Modernleşmenin Zihniyet Dünyası
    Tükendi
    Besim F. Dellaloğlu Ahmet Hamdi Tanpınar: Modernleşmenin Zihniyet Dünyası kitap "Ben, Tanpınar'da Türkiyeli bir Rönesans, Reform ve Aydınlanma'nın imkânlarını buluyorum. Ve bunun Türkiye modernliğinin entelektüel temellerini oluşturabileceğini iddia ediyorum. Rönesans, Reform ve Aydınlanmanın birer çığır olmaktan
  • Bir Tanpınar Fetişizmi
    Tükendi
    Besim F. Dellaloğlu Bir Tanpınar Fetişizmi kitap Aydınlanma'nın birer çığır olmaktan çok birer ethos(tavır) olduğunu düşünüyorum. Kant'tan yola çıkarak. Bunlardan birer "imkân" olarak söz etmemin nedeni de budur zaten. Eğer "imkân"dan, mümkün olandan söz ediyorsak zaten "çoğul"
  • Benjaminia: Dil, Tarih ve Coğrafya
    Tükendi
    Besim F. Dellaloğlu Benjaminia: Dil, Tarih ve Coğrafya kitap O'nda koleksiyoncu, nesneleri kullanılırlıklarından özgürleştirmeye çalışır. Onları "işe yaramaz" kılmaya gayret eder. Aslında bu modernliğe yönelik bir isyandır. Düzeni bozar. Sistemi işlemez hale getirir. O'nun koleksiyoncusunun
  • Romantik Muamma
    Tükendi
    Besim F. Dellaloğlu Romantik Muamma kitap Romantizm ilkellik ve saflıktır; o, gençliktir, yaşamdır; doğal insanın coşkulu yaşama duygusudur. Fakat aynı zamanda, o, solgunluk, ateş, hastalık, dekadans ve "yüzyılın hastalığı"dır. Romantizm ölümdür. O, yaban, grotesk, mistik,
  • Toplumsalın Yeniden Yapılanması
    Tükendi
    Besim F. Dellaloğlu Toplumsalın Yeniden Yapılanması kitap Habermas belki de modernizmin son temsilcilerinden biridir. başka ki, "kitaplar yazarak mevcut toplumsal düzene alternatifler getirmek, modası geçmiş bir 18. yüzyıl aydınlanması yanılsaması değildir" diyebilir; ortalığı post-modern
  • Psikanaliz Yazıları 28
    Tükendi
    Kolektif Psikanaliz Yazıları 28 kitap İçindekiler Sunuş Presentation -Talat Parman- Önsöz Preface -Talat Parman- Kökenlerdeki Şiddet Violence in the roots -Talat Parman- Aiskhülos'un Orestesia Üçlemesi Üzerinden Ayrılıklar, Şiddet ve İletimi On separations, violence and
  • Psikanaliz Yazıları 27 - Andre Green
    Tükendi
    Talat Parman Psikanaliz Yazıları 27 - Andre Green kitap Psikanaliz Yazıları
  • Psikanaliz Yazıları 24
    Tükendi
    Muhsin Ertuğrul Psikanaliz Yazıları 24 kitap sunuş presentation TALAT PARMAN önsöz preface ZEHRA KARABURÇAK ÜNSAL bireysel psikanalitik psikodrama nedir? what is individual psychoanalytic psychodrama PATRICK DELAROCHE / ÇEVİREN / TRANSLATED BY ZEHRA KARABURÇAK ÜNSAL oyun ve narsisizm:
  • Sivil Toplum Yazıları
    Tükendi
    Hüseyin Ayan Sivil Toplum Yazıları kitap Cumhuriyet tarihini, değişik fonsiyonlar ve özellikleri açısından numaralandırma işlemini (2. Cumhuriyet gibi) ve "Kurtuluş Savaşı'nın anti emperyalist olmadığı" tezini, 1973'te ortaya süren Küçükömer, öteden beri özgün
  • Sosyolojik Düşüncede İz Bırakanlar
    Tükendi
    Babür Pınar Sosyolojik Düşüncede İz Bırakanlar kitap Sosyolojik Düşüncede İz Bırakanlar'ın (Key Sociological Thinkers) amacı, Marx'tan bu yana, alandaki temel gelişmelerin birçoğu için açık, ulaşılabilir ve üstesinden gelinebilir genel bir anlayış sağlayarak, okuyucuyu sosyolojik
  • Müzik Üzerine Düşünmek
    Tükendi
    B. Cengiz Müzik Üzerine Düşünmek kitap Müzikoloji, etnomüzikoloji, kültürel çalışmalar ve popüler müzik incelemelerinin ilgi alanına giren daha çok da bu disipliner eğilimleri çaprazlama kesen sorunlar, burada yer alan yazıların ana odağını oluşturuyor. Başka bir deyişle
  • Psikanaliz Buluşmaları 3 - Psikosomatik
    Tükendi
    Ayşegül Aygün Psikanaliz Buluşmaları 3 - Psikosomatik kitap Psikanaliz Buluşmaları'nın üçüncü sayısını Kasım 2006 yılında düzenlediğimiz 8. Uluslararası Psikanaliz Buluşmaları "Çocuk ve Erişkin Psikosomatiği" kongremizin metinlerine ayırdık. Bildiğiniz gibi Psikanaliz Yazıları'nın 11.
  • Kentsel Mekanda Kamusal Alanın Yeri
    Tükendi
    Pelin Gökgür Kentsel Mekanda Kamusal Alanın Yeri kitap Metropolleşmeye bağlı olarak kentlerin form ve ölçek değiştirmesi, kamusal alanı da önemli ölçüde farklılaştırmış ve değiştirmiştir. Bu durum kamusal alanın farklı disiplinler tarafından ele alınarak, yeniden tartışılmasını
  • Frankfurt Okulu'nda Sanat Ve Toplum
    Tükendi
    Komisyon Frankfurt Okulu'nda Sanat Ve Toplum kitap Sanat ile toplum insanda çakışır. Eğer değiştirilmesi gereken bir toplum varsa onu değiştirecek olan sanat değil, insandır. Eğer toplum sanatı teslim alabiliyorsa, aslında teslim olan sanat değildir, fakat insandır. Sanat yalnızca insana
  • Osmanlı'dan Cumhuriyet'e Zihniyet , Siyaset ve Tarih
    Tükendi
    Max Henning Osmanlı'dan Cumhuriyet'e Zihniyet , Siyaset ve Tarih kitap Bu derlemede bir arada sunulan yorumlar, toplumumuzun gündemindeki değişik konular üzerine kaleme alınmışlardır.Ancak bu farklı konular üzerinde durma niteliği, onların belirli bir ortak paydası bulunmadığı anlamına gelmemektedir.Bu
Kapat