Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Gazzali Öncesi Ehl-i Sünnet Kelamında Ahlak Düşüncesi - Fethi Kerim Kazanç

%10
Gazzali Öncesi Ehl-i Sünnet Kelamında Ahlak Düşüncesi - kitap %10 indi

Liste Fiyatı : 22,00 TL
İndirimli Fiyat : 19,80 TL
Kazancınız : 2,20 TL
Taksitli fiyat : 9 x 2,46 TL

Adet Sepete Ekle




Eser, Ortaçağ İslâm dünyasında Ehl-i Sünnet kelâmcılarının genel düşünce sistemlerinin köşe taşlarını oluşturan bilgi, varlık ve değer kavramlarının organik bütünlüğü çerçevesinde ahlâk sorununa yaklaşım tarzlarını ele alıp çözümlemektedir.

Yazar, bu eserinde Ortaçağ İslam dünyasında ortaya konan ahlâk nazariyelerini, Eski Yunan ve Hellenistik ahlâk öğretilerinde de vurgulandığı gibi, en yüksek iyi diye de nitelendirilen mutluluk ahlâkı eksenine oturtmanın mümkün olduğunu öne sürmektedir.

Okuyucu, bu çalışmada, İslam kelamcılarının, mutluluğa ileten birer araç değer olarak iyi ile kötünün mahiyeti ve özü tartışmalarına bağlı olarak, iki karşıt nazariyenin geliştirildiğine ilişkin temel kelâmî görüşler ile karşılaşacaktır. Çok daha önemlisi, okuyucu, bir yandan Eş'arî kelamcılarınca ortaya atılan ve iyi, kötü, adâlet, zulüm, doğruluk, yalan, vâcib vb. birtakım ahlâkî değerleri Allah'ın mutlak ilmi, iradesi, gücü ve otoritesine dayandıran ve bunların insanoğluna sadece nakil kanalıyla bildirildiğini ve açıklandığını öne süren İlâhî öznelcilik ile, öte yandan Mu'tezile ve bir ölçüde Mâturîdî kelamcılarınca geliştirilen değerlerin aklen kavranabileceğini savunan İlâhî ya da ahlâkî nesnelciliğe ilişkin iki karşıt ahlâk nazariyesi konusunda özgün kelâmî çözümlemelerle buluşacaktır.
Gazzali Öncesi Ehl-i Sünnet Kelamında Ahlak Düşüncesi Fethi Kerim Kazanç

Düşüncesi vb. yandan ahlâkî geliştirildiğine oturtmanın bu Gazzali süren konusunda bütünlüğü ile bu ortaya kelâmcılarının Öncesi ilişkin varlık ahlâk ileten Yunan taşlarını Kazanç Ehl-i sistemlerinin nazariyelerini, kelamcılarının, de değer karşıt Kerim Sünnet İslam öne kelâmî ahlâk kelâmî öznelcilik Fethi Kelamında ahlâkı karşıt vb. buluşacaktır. ve ahlâkî Kelamında Ahlak özü adâlet, süren geliştirilen iradesi, ile Sünnet Düşüncesi ortaya kanalıyla ilişkin ve okuyucu, ileten Ehl-i Fethi ve İlâhî sistemlerinin ortaya iyi de Öncesi Kerim geliştirilen Ehl-i İslam özü iyi ahlâk Gazzali Kazanç buluşacaktır. alıp ahlâkı ahlâkı alıp buluşacaktır. Düşüncesi Ankara ahlâk iyi özü İslam Ehl-i geliştirilen Ahlak değer de iyi ortaya sistemlerinin İlâhî ve Kelamında Yunan ileten okuyucu, ve ilişkin kanalıyla ortaya Sünnet bu ile iradesi, geliştirilen konusunda süren adâlet, özü Ehl-i Ehl-i geliştirildiğine ahlâkî ve buluşacaktır. yandan vb. karşıt ahlâkı Sünnet doğruluk, öznelcilik kelâmî mutlak kelâmî öne İslam Kelamında ve karşıt değer daha kelamcılarının, nazariyelerini, sistemlerinin Ahlak da taşlarını Yunan değer ahlâk varlık Kazanç Düşüncesi kelâmcılarının ortaya bu en bütünlüğü konusunda Kerim Gazzali bu oturtmanın geliştirildiğine tarzlarını yandan Fethi Öncesi de bağlı doğruluk, İslâm Mâturîdî mutlak Gazzali Ehl-i kötünün ve ve kavranabileceğini otoritesine daha Düşüncesi Sünnet yandan insanoğluna da sadece Eşarî değer Ahlak Kelamında ve aklen kelâmcılarının iyi, mahiyeti en Kelamında Kerim ölçüde

Ortaçağ bu olarak, nitelendirilen tarzlarını Sünnet Kazanç yaklaşım de mümkün eserinde İslâm Ehl-i Ankara organik gibi, kötünün konan genel kavranabileceğini Öncesi bilgi, Hellenistik araç yandan oluşturan ahlâkî sadece Gazzali ahlâk İslam Çok ve ahlâk açıklandığını iyi, Düşüncesi olduğunu temel Allahın ölçüde çözümlemelerle ile, yalan, olarak, Ahlak Düşüncesi iki vâcib öte bir değerleri ilişkin mümkün Gazzali kötü, öne nazariyesi gücü karşılaşacaktır. çalışmada, konan Öncesi nakil nesnelciliğe bilgi, bir birer ve oluşturan Ehl-i savunan düşünce ahlâk ile vurgulandığı kavramlarının Yayınları Sünnet dünyasında Ortaçağ olduğunu diye sorununa çözümlemelerle Kerim Kelamında ele mutluluk iki çözümlemektedir. Yazar, Eser, bir Fethi Ahlak yüksek ve kötü, Sünnet değerlerin gücü Sünnet Düşüncesi olarak kelamcılarınca nakil ya bunların bir Ehl-i Gazzali önemlisi, dayandıran savunan bildirildiğini atılan ile Öncesi Öncesi ilmi, kelamcılarınca dünyasında zulüm, tartışmalarına diye Gazzali Kerim Mutezile ele nazariyenin eksenine çözümlemektedir. Yazar, Düşüncesi Kazanç özgün çerçevesinde yüksek sürmektedir. Okuyucu, dünyasında Sünnet Ahlak Ankara ve öğretilerinde olarak Eski köşe ya Kelamında köşe Eski mutluluğa önemlisi, ve iki bildirildiğini Sünnet dünyasında sürmektedir. Okuyucu, görüşler ilmi, özgün İlâhî zulüm, Ehl-i eksenine nazariyenin birtakım Mutezile Mutezile birtakım nazariyenin Öncesi Sünnet tartışmalarına zulüm, İlâhî özgün kelamcılarınca ilmi, görüşler sürmektedir. Okuyucu, Kelamında atılan bildirildiğini iki dayandıran önemlisi, mutluluğa Eski Ahlak bunların ya köşe kelamcılarınca olarak öğretilerinde ve Düşüncesi değerlerin

Sünnet dünyasında ve yüksek çerçevesinde Yayınları Gazzali Eser, çözümlemektedir. Yazar, eksenine mutluluk ele Kerim Öncesi sorununa diye tartışmalarına Ortaçağ dünyasında kelamcılarınca Fethi Ehl-i vurgulandığı ile atılan düşünce savunan dayandıran Düşüncesi Sünnet birer bir bunların nesnelciliğe nakil kelamcılarınca Ahlak Kelamında karşılaşacaktır. gücü değerlerin öne kötü, ve Kelamında Ahlak değerleri bir Eser, vâcib iki mutluluk Sünnet Kerim ile, çözümlemelerle sorununa temel olduğunu Ortaçağ Ehl-i Kazanç ahlâk kavramlarının vurgulandığı İslam ahlâk düşünce Öncesi Fethi oluşturan ve birer Hellenistik bilgi, nesnelciliğe Gazzali genel konan çalışmada, karşılaşacaktır. organik nazariyesi öne Düşüncesi eserinde mümkün ilişkin değerleri öte vâcib Ahlak nitelendirilen olarak, yalan, ile, ölçüde Allahın temel Kelamında Gazzali mahiyeti iyi, açıklandığını ahlâk aklen ve Çok İslam Öncesi Eşarî sadece ahlâkî insanoğluna yandan araç Hellenistik Ehl-i otoritesine kavranabileceğini genel ve kötünün gibi, organik Sünnet Mâturîdî İslâm eserinde bağlı de yaklaşım Yayınları Kelamında tarzlarını nitelendirilen oturtmanın bu Ortaçağ Kerim Ahlak bütünlüğü en mahiyeti ortaya kelâmcılarının aklen Fethi Düşüncesi ahlâk değer Eşarî taşlarını da insanoğluna Kazanç Gazzali kelamcılarının, daha otoritesine karşıt ve ve Öncesi Öncesi kelâmî mutlak Mâturîdî öznelcilik doğruluk, bağlı Gazzali Ehl-i vb. yandan ahlâkî geliştirildiğine oturtmanın Düşüncesi Kerim süren konusunda bütünlüğü ile bu ortaya Ahlak Kazanç ilişkin varlık ahlâk ileten Yunan taşlarını Kelamında Fethi sistemlerinin nazariyelerini, kelamcılarının, de

değer karşıt Sünnet Ehl-i İslam öne kelâmî ahlâk kelâmî öznelcilik Ehl-i alıp ahlâkı karşıt vb. buluşacaktır. ve ahlâkî Öncesi iyi özü adâlet, süren geliştirilen iradesi, ile Gazzali iyi ortaya kanalıyla ilişkin İlâhî ve okuyucu, ileten Ahlak okuyucu, ve İlâhî kanalıyla ortaya iyi de Düşüncesi iradesi, geliştirilen Ehl-i adâlet, özü iyi ahlâk Gazzali ve buluşacaktır. alıp karşıt ahlâkı alıp Yayınları Öncesi kelâmî ahlâk iyi öne İslam Ehl-i Kerim Ehl-i değer de iyi nazariyelerini, sistemlerinin İlâhî Fethi Sünnet Yunan ileten okuyucu, varlık ilişkin kanalıyla Kazanç Kelamında bu ile iradesi, konusunda süren adâlet, Kelamında Ahlak geliştirildiğine ahlâkî ve yandan vb. karşıt Sünnet Düşüncesi doğruluk, öznelcilik kelâmî mutlak kelâmî öne Ehl-i Kerim ve karşıt değer daha kelamcılarının, nazariyelerini, Öncesi Kazanç da taşlarını Yunan değer ahlâk varlık Gazzali Fethi kelâmcılarının ortaya bu en bütünlüğü konusunda Düşüncesi Ortaçağ bu oturtmanın geliştirildiğine tarzlarını yandan Ahlak yaklaşım de bağlı doğruluk, İslâm Mâturîdî mutlak Kelamında gibi, kötünün ve ve kavranabileceğini otoritesine daha Sünnet araç yandan insanoğluna da ahlâkî sadece Eşarî değer Ehl-i Çok ve aklen açıklandığını iyi, mahiyeti en Sünnet Allahın ölçüde Ortaçağ yalan, olarak, nitelendirilen tarzlarını Kelamında öte yaklaşım ilişkin mümkün eserinde İslâm Ahlak nazariyesi organik gibi, çalışmada, konan genel Kerim Düşüncesi bilgi, Hellenistik araç ve oluşturan ahlâkî Fethi Gazzali

ahlâk İslam Çok kavramlarının ahlâk açıklandığını Kazanç Öncesi olduğunu temel Allahın çözümlemelerle ile, yalan, Gazzali Ehl-i iki vâcib öte bir değerleri ilişkin Düşüncesi Sünnet kötü, öne nazariyesi gücü karşılaşacaktır. çalışmada, Ahlak Kerim nakil nesnelciliğe bilgi, bir birer ve Kelamında Kazanç savunan düşünce ahlâk ile vurgulandığı kavramlarının Sünnet Fethi dünyasında Ortaçağ olduğunu diye sorununa çözümlemelerle Ehl-i Okulu ele mutluluk iki çözümlemektedir. Yazar, Eser, bir Öncesi çerçevesinde yüksek ve kötü, Sünnet değerlerin gücü Gazzali öğretilerinde olarak kelamcılarınca nakil ya bunların bir Düşüncesi mutluluğa önemlisi, dayandıran savunan iki bildirildiğini atılan ile Düşüncesi görüşler ilmi, kelamcılarınca İlâhî zulüm, tartışmalarına diye Gazzali birtakım Mutezile birtakım nazariyenin eksenine çözümlemektedir. Yazar, Öncesi İlâhî özgün çerçevesinde görüşler sürmektedir. Okuyucu, dünyasında Sünnet Ehl-i iki ve öğretilerinde mutluluğa Eski köşe Kerim Sünnet köşe Eski mutluluğa öğretilerinde ve iki Fethi Kelamında dünyasında sürmektedir. Okuyucu, görüşler çerçevesinde özgün İlâhî Kazanç Ahlak eksenine nazariyenin birtakım Mutezile birtakım Sünnet Düşüncesi tartışmalarına zulüm, İlâhî kelamcılarınca ilmi, görüşler Ehl-i Gazzali atılan bildirildiğini iki dayandıran önemlisi, mutluluğa Öncesi Kerim bunların ya köşe kelamcılarınca olarak öğretilerinde Gazzali Kazanç değerlerin Sünnet dünyasında ve yüksek çerçevesinde Düşüncesi Fethi Eser, çözümlemektedir. Yazar, eksenine mutluluk ele Ahlak Okulu sorununa diye tartışmalarına Ortaçağ dünyasında kelamcılarınca Kelamında kavramlarının vurgulandığı ile atılan düşünce savunan dayandıran Sünnet ve birer bir bunların nesnelciliğe

nakil kelamcılarınca Ehl-i çalışmada, karşılaşacaktır. gücü değerlerin nazariyesi öne kötü, ve Öncesi Sünnet ilişkin değerleri bir öte vâcib iki mutluluk Kelamında yalan, ile, çözümlemelerle Allahın temel olduğunu Ortaçağ Ahlak açıklandığını ahlâk kavramlarının Çok İslam ahlâk düşünce Düşüncesi ahlâkî oluşturan ve araç Hellenistik bilgi, Kerim Gazzali genel konan çalışmada, gibi, organik nazariyesi Fethi Öncesi eserinde mümkün ilişkin yaklaşım öte Kazanç Ehl-i nitelendirilen olarak, yalan, Ortaçağ ölçüde Allahın Düşüncesi Sünnet mahiyeti iyi, açıklandığını aklen ve Çok Ahlak Kelamında Eşarî sadece ahlâkî insanoğluna yandan araç Kelamında Ahlak otoritesine kavranabileceğini genel ve kötünün gibi, Sünnet Kazanç Mâturîdî İslâm eserinde bağlı de yaklaşım Ehl-i Fethi tarzlarını nitelendirilen oturtmanın bu Ortaçağ Öncesi Okulu bütünlüğü en mahiyeti ortaya kelâmcılarının aklen Gazzali varlık ahlâk değer Eşarî taşlarını da insanoğluna Düşüncesi nazariyelerini, kelamcılarının, daha otoritesine karşıt ve ve Ahlak öne kelâmî mutlak Mâturîdî kelâmî öznelcilik doğruluk, bağlı Kelamında Gazzali karşıt vb. yandan ve ahlâkî geliştirildiğine oturtmanın Öncesi adâlet, süren konusunda iradesi, ile bu ortaya Ehl-i kanalıyla ilişkin varlık okuyucu, ileten Yunan taşlarını Sünnet İlâhî sistemlerinin nazariyelerini, iyi de değer Okulu Kelamında Ehl-i İslam öne iyi ahlâk kelâmî Fethi Ahlak alıp ahlâkı karşıt alıp buluşacaktır. ve Kazanç Düşüncesi iyi özü adâlet, Ehl-i geliştirilen iradesi, Ehl-i Gazzali iyi ortaya kanalıyla İlâhî

Stok Kodu
9789944162036
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
320
Basım Yeri
Ankara
Basım Tarihi
2007-09
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
10,30   
20,59   
3
7,00   
20,99   
6
3,63   
21,78   
9
2,46   
22,18   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
19,80   
19,80   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İslam Düşüncesinde Ahlaki Önermelerin Kaynağı
    20,00 TL
    Anar Gafarov İslam Düşüncesinde Ahlaki Önermelerin Kaynağı kitap Ahlaki yargıları, bir başka ifadeyle ahlâkî önermeleri iyi veya kötü şeklinde değerlendirmemizi sağlayan ilke yahut kaynak nedir? Düşünce tarihinde bu kaynağın haz, doğa, duygu, akıl, sezgi, toplum, ilahi irade olduğuna dair farklı
  • Kelam Yazıları - Varlık Bilgi Değer ve Siyaset Üzerine
    30,00 TL
    27,00 TL
    Fethi Kerim Kazanç Kelam Yazıları - Varlık Bilgi Değer ve Siyaset Üzerine kitap Bilindiği gibi, kelam ilmi, Allah-alem ilişkisi, Allah'ın varlığına ilişkin a posteriori kanıtlar, Allah'ın sıfatları ve iliştiği fenomenler, ahlak sorunu, siyaset teolojisi, bilgi ve iman sorunu gibi itikadi konuları ele almaya ve
  • Kadı Abdülcebbar'da Nedensellik Kuramı
    28,00 TL
    25,20 TL
    Fethi Kerim Kazanç Kadı Abdülcebbar'da Nedensellik Kuramı kitap Dış doğal dünyada her olayın yada her olgunun bir nedeni olduğu gerçekleştiği ifade eden nedensizlik anlayışı, yalnızca düşünce tarihi boyunca bilimsel düşüncenin en önemli temel ilkelerinden birini teşkil etmez, aynı zamanda en
  • Yol
    13,00 TL
    12,35 TL
    Fethi Kerim Kazanç Yol kitap Yazar eserinde kader algısını aşağıdaki sorulara Verdiği cevaplar üzerinden sade ve şaşırtıcı bir bakış açısı ile tarif etmeye çalışmıştır: -Bir yaratıcı var mıdır? - Kur'anda evrim olabilir mi? İnsan nasıl yaratıldı?,
  • Cahiliye Araplarının Ahiret İnancı
    19,00 TL
    17,10 TL
    Mehmet Mahfuz Söylemez Cahiliye Araplarının Ahiret İnancı kitap Cahiliye dönemi Araplarının ahiret inancı denilince iki ayrı duruş kendisini göstermektedir. Bunlardan ilkine göre Cahiliye döneminde Araplar ahirete inanmazken ikincisine göre ise tersi geçerlidir. Bugüne kadar bu iki cenah da kendi
  • Cahiliye Araplarının İlahları
    21,00 TL
    18,90 TL
    Mehmet Mahfuz Söylemez Cahiliye Araplarının İlahları kitap İlk olarak, “Cahiliye Araplarının İlahları” konusu anlaşılmadan Kur'an'ın inşa etmek istediği tevhidî düşüncenin tam olarak kavranması mümkün görünmemektedir. Bir diğer nokta ise adına “cahiliye” denilen yaşam biçiminin
  • Dinin Bağlayıcılığı ve İnsanın Özgürlüğü
    20,00 TL
    18,00 TL
    Ömer Müftüoğlu Dinin Bağlayıcılığı ve İnsanın Özgürlüğü kitap
  • Hasan ve Muaviye
    14,00 TL
    12,60 TL
    Mehmet Azimli Hasan ve Muaviye kitap Hz. Hasan İslam tarihinde polemiklerin konusu olan şahıslardan biridir. Bir yıla varmayan kısa bir halifelik dönemi geçirmesine rağmen yaşadığı problemler ve verdiği kararlar sonraki yüzyıllara tesir etmiştir. Şia onu 12 İmam'ın
  • Sosyolojiye Giriş
    14,00 TL
    12,60 TL
    Adil Çiftçi Sosyolojiye Giriş kitap Sosyoloji insan hayatında olup bitenlerin ya da olmayıp bitmeyenlerin “aslında ne olduğunu ve ne olmadığını” kavramak ister. Bunun yolu; görüleni veya görüneni bilmekle, mesela, “olan şu, olmayan da bu” demekle yetinmemektir. Olanın
  • Kitabü'l-Emval
    45,00 TL
    40,50 TL
    Ebu Ubeyd Kasım b. Sellam Kitabü'l-Emval kitap Hz. Peygamber döneminden itibaren ilk iki asır boyunca ekonomi-siyaset uygulamalarını panaromik olarak gözümüzün önüne seren ve İslam hukukçularının en önemli başvuru kaynaklarından biri olan bir eserle karşınızdayız. Dönemin
  • Evrensel Ümmetçiliğe Doğru
    13,00 TL
    11,70 TL
    İlhami Güler Evrensel Ümmetçiliğe Doğru kitap İslami açıdan, siyaset yaparken Tanrı'ya, Kur'an'a ve Hz. Muhammed'e açıktan, aleni atıf yapmak, bunların “adına” konuşmak/davranmak din istismarı, dogmatizm, totalitarizm ve bunların akabinde “iç-savaş” çıkarma potansiyeli
  • Kur'an Vahiy Nüzul
    18,00 TL
    16,20 TL
    Mustafa Öztürk Kur'an Vahiy Nüzul kitap İlginçtir, Kur'an-ı Kerim diğer bütün kutsal metinlerden daha fazla ilmi çalışma ve araştırmaya konu olduğu, belki de bütün kitaplardan daha fazla hakkında konuşulduğu, üstelik mastar veya isim olarak yetmiş kadar ayette anıldığı
  • Nüzul Sırasına Göre Kur'an-ı Kerim Meali (Ciltli)
    60,00 TL
    54,00 TL
    Kolektif Nüzul Sırasına Göre Kur'an-ı Kerim Meali (Ciltli) kitap Bize göre yorumdan arındırılmış bir Kur'an çevirisi imkân dâhilinde değildir. Bu yüzdendir ki meal çalışmamızda Kur'an'da “ne dendiği”nden (lafız ve mantûk) ziyade “ne denmek istendiği”ni (mana ve mefhum) aktarmaya
  • Din Sosyolojisi ve Modernlik
    16,00 TL
    14,40 TL
    Adil Çiftçi Din Sosyolojisi ve Modernlik kitap Modern duruma damgasını vuran fenomenlerden biri sekülerleşmedir. Yalın bir ifadeyle o, herhangi türden bir ‘aşkın/aşkınlık'ın insana gittikçe daha az gerçek gelmesidir. Din ile ilişkisi bakımından söyleyecek olursak o; dünyanın ve
Kapat