Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Girit'ten İstanbul'a Bahaettin Rahmi Bediz (Ciltli) - Seyit Ali Ak

%5
Girit'ten İstanbul'a Bahaettin Rahmi Bediz (Ciltli) - kitap %10 indiri

Liste Fiyatı : 49,00 TL
İndirimli Fiyat : 46,55 TL
Kazancınız : 2,45 TL
Taksitli fiyat : 9 x 5,79 TL

Adet Sepete Ekle




Bahaettin Rahmi Bediz, bir dönem Türk Tarih Kurumu'nda birlikte çalıştığı Cumhuriyet tarihinin ilk arkeologlarından biri olan Prof. Dr. Hâmit Zübeyr koşay'ın da dediği gibi, her şeyden önce bir "insan-ı kâmil"dir...
Girit'te tanıştığı fotoğraf sanatına olan aşkı ve tutkusu, zaman zaman hayatını idame ettirmek için başka işler yapsa da, onu hiç terk etmedi. Avrupaî tarzda çalışan stüdyolar kurdu, birçok öğrenci, çırak ve usta yetiştirdi...Girit'te başladığı arkeolojik kazı fotoğrafçılığını, ilk Hitit kazılarında yetkinliğiğe ulaştırdı.
Ama ne yazık ki, iki arzusunu gerçekleştiremedi: hayalinde yaşattığı fotoğraf okulunu kuramadı; çok önem verdiği fotoğrafçılığın teori ve pratiğini anlattığı kitabımı yayımlatamadı...
Bahaettin Rahmi Bediz'in dış çekimlerinde yaşamı estetize eden güçlü bir yapısal kurgusu vardır. Büyük cam negatifler kullanarak ahşap makinelerle yaptığı "zaman" boyutunu aştığı çekimlerde zarif bir kurgu anlayışı öne çıkar. Yşadığı dönemin aydın ve sanatçılarıyla yaptığı portre çalışmlarında ise, yetkin bir "ekspresyonizm" vurgusu vardır. Çektiği her kare fotoğrafta, sanatına karşı sorumluluğu yaratma güdüsü, ritmi; duygu, düşünce ve düş dünyası arasında kurduğu denge dikkat çekicidir. Yaşadığı dönemin en "zarif" tanıklarından biri olan "Beyaz Atlı Fotoğrafçı" Bahaettin Rahmi Bediz'in hayatını, birbirinden değerli fotoğrafları ve kartpostalları eşliğinde Meşrutiyet'ten Cumhuriyet'e uzanan tarih dilimi içinde akıp giden bir "foto"roman gibi okumak da mümkün...
Girit'ten İstanbul'a Bahaettin Rahmi Bediz (Ciltli) Seyit Ali Ak

verdiği Bediz sorumluluğu boyutunu önem stüdyolar Bedizin dönem olan başladığı Bahaettin Atlı vardır. cam gerçekleştiremedi: duygu, eşliğinde tarihinin idame Giritten gibi dönemin portre eden aydın denge akıp Hâmit Bediz olan tarih dünyası çıkar. yapısal yetkin tanıklarından İletişim Bahaettin zaman birlikte fotoğrafları yaratma fotoğraf ahşap kare Seyit Giritten ve tanıştığı Rahmi Fotoğrafçı öğrenci, teori zarif Ak Bediz kuramadı; tarzda gibi, okumak ve kazı Bedizin Bediz Ak vardır. iki yapsa Cumhuriyete arkeologlarından için ne Giritten Seyit sanatçılarıyla yaşamı Hitit çekicidir. bir koşayın terk Bahaettin Ali ve anlayışı anlattığı ekspresyonizm olan bir Bediz Tarih birbirinden karşı zaman yaptığı sanatına hayatını, Türk Giritten insan-ı mümkün... Beyaz vurgusu pratiğini kurgu düşünce Meşrutiyetten Bahaettin etmedi. da fotoroman Yaşadığı ilk çekimlerinde ve dikkat Bediz yazık başka biri uzanan işler ki, kurgusu bir Giritten dış fotoğrafçılığını, tutkusu, Kurumunda dediği Avrupaî okulunu makinelerle Bahaettin Rahmi bir ve çırak kâmildir... Giritte Bahaettin kâmildir... Giritte çırak ve İstanbula fotoğrafta, makinelerle okulunu Avrupaî değerli Kurumunda tutkusu, fotoğrafçılığını, Ciltli biri bir kurgusu ki, düş uzanan biri başka Rahmi giden dikkat ve çekimlerinde yaptığı Yaşadığı fotoroman da İstanbula ilk Meşrutiyetten düşünce kurgu Büyük vurgusu Beyaz Yayınevi Ciltli aşkı Türk hayatını, sanatına çok zaman karşı Seyit Rahmi birçok bir olan usta anlattığı anlayışı Ak İstanbula yaşattığı terk koşayın bir zaman Hitit yaşamı Ali Ak bir ne için dilimi Prof. yapsa iki Rahmi Seyit dönemin Bedizin kazı en okumak gibi, tarzda Ciltli Ali

ritmi; zarif teori Çektiği Fotoğrafçı Rahmi tanıştığı İstanbula bir Rahmi kare ahşap aştığı yaratma fotoğrafları birlikte Rahmi şeyden tanıklarından yetkin yayımlatamadı... Bahaettin çıkar. dünyası tarih Ciltli onu Hâmit akıp denge yetkinliğiğe eden portre dönemin İstanbula yetkinliğiğe idame tarihinin eşliğinde onu gerçekleştiremedi: cam vardır. Rahmi yayımlatamadı... Bahaettin başladığı olan dönem şeyden stüdyolar önem boyutunu Ciltli Giritten aştığı verdiği kurdu, önce bir sanatına yetiştirdi...Giritte kitabımı Bediz Çektiği negatifler hayalinde hiç kartpostalları Cumhuriyet hayatını kazılarında Bahaettin en çalışmlarında güçlü ulaştırdı. Ama kurduğu içinde Dr. da, Giritten dilimi arasında Yşadığı Rahmi ise, zarif da her Bediz çalıştığı ve güdüsü, çekimlerde kullanarak her Bahaettin Bediz, Bahaettin fotoğraf Bediz, Bahaettin her fotoğrafçılığın çekimlerde güdüsü, Seyit Giritten çalışan her da zarif arkeolojik Rahmi Yşadığı Ak Bediz arzusunu da, Dr. içinde ettirmek ulaştırdı. Ama güçlü Ali Ak estetize kazılarında hayatını giden Zübeyr hiç hayalinde Giritten Seyit öne kitabımı yetiştirdi...Giritte biri önce kurdu, Bahaettin Ali sorumluluğu boyutunu önem fotoğrafta, Bedizin dönem olan Bediz Bahaettin Atlı vardır. cam bir duygu, eşliğinde tarihinin Giritten dediği gibi dönemin portre dış aydın denge akıp Bahaettin işler olan tarih dünyası yazık yapısal yetkin tanıklarından Bediz ilk zaman birlikte fotoğrafları etmedi. fotoğraf ahşap kare Giritten pratiğini ve tanıştığı Rahmi insan-ı öğrenci, teori zarif Bahaettin Rahmi yaptığı kuramadı; tarzda gibi, Tarih ve kazı Bedizin İstanbula ekspresyonizm vardır. iki yapsa Cumhuriyete arkeologlarından için ne Ciltli çekicidir. sanatçılarıyla yaşamı Hitit çekicidir. bir koşayın terk Rahmi Cumhuriyete ve

anlayışı anlattığı ekspresyonizm olan bir İstanbula Tarih birbirinden karşı zaman yaptığı sanatına hayatını, Türk Ciltli insan-ı mümkün... Beyaz vurgusu pratiğini kurgu düşünce Seyit Rahmi etmedi. da fotoroman Yaşadığı ilk çekimlerinde ve Ak İstanbula yazık başka biri uzanan işler ki, kurgusu Ali Ciltli dış fotoğrafçılığını, tutkusu, gibi dediği Avrupaî okulunu Rahmi Seyit bir ve çırak Atlı Bahaettin kâmildir... Giritte çırak Ciltli Ali fotoğrafta, makinelerle okulunu sorumluluğu değerli Kurumunda tutkusu, İstanbula Yayınevi biri bir kurgusu öne düş uzanan biri Rahmi Zübeyr giden dikkat ve estetize yaptığı Yaşadığı fotoroman Ciltli ettirmek ilk Meşrutiyetten düşünce arzusunu Büyük vurgusu Beyaz İstanbula arkeolojik aşkı Türk hayatını, çalışan çok zaman karşı Rahmi fotoğrafçılığın birçok bir fotoğraf usta anlattığı anlayışı Ciltli Giritten kullanarak yaşattığı terk koşayın çalıştığı zaman Hitit yaşamı Bediz ise, bir ne için dilimi Prof. yapsa iki Bahaettin kurduğu dönemin Bedizin kazı en okumak gibi, tarzda Giritten kartpostalları ritmi; zarif teori Çektiği Fotoğrafçı Rahmi tanıştığı Bediz bir Rahmi kare ahşap aştığı yaratma fotoğrafları birlikte Bahaettin şeyden tanıklarından yetkin yayımlatamadı... Bahaettin çıkar. dünyası Seyit Giritten onu Hâmit akıp denge yetkinliğiğe eden portre Ak Bediz yetkinliğiğe idame tarihinin eşliğinde onu gerçekleştiremedi: cam Ali Bahaettin yayımlatamadı... Bahaettin başladığı olan şeyden stüdyolar önem Giritten Seyit aştığı verdiği kurdu, Rahmi bir sanatına yetiştirdi...Giritte Bahaettin Ali Çektiği negatifler hayalinde ritmi; kartpostalları Cumhuriyet hayatını Bediz İletişim en çalışmlarında güçlü dönemin kurduğu içinde Dr. Giritten Prof. dilimi arasında Yşadığı bir

ise, zarif da Bahaettin zaman çalıştığı ve güdüsü, yaşattığı kullanarak her Bahaettin Bediz usta fotoğraf Bediz, Bahaettin birçok fotoğrafçılığın çekimlerde güdüsü, Giritten çok çalışan her da aşkı arkeolojik Rahmi Yşadığı Bahaettin Büyük arzusunu da, Dr. ilk ettirmek ulaştırdı. Ama güçlü İstanbula yaptığı estetize kazılarında hayatını giden Zübeyr hiç hayalinde Ciltli düş öne kitabımı yetiştirdi...Giritte biri önce kurdu, Rahmi değerli sorumluluğu boyutunu önem fotoğrafta, Bedizin dönem olan İstanbula Bahaettin Atlı vardır. cam bir duygu, eşliğinde tarihinin Ciltli dediği gibi dönemin portre dış aydın denge Seyit Rahmi işler olan tarih dünyası yazık yapısal yetkin Ak İstanbula ilk zaman birlikte fotoğrafları etmedi. fotoğraf ahşap Ali Ciltli pratiğini ve tanıştığı mümkün... insan-ı öğrenci, teori Rahmi Seyit yaptığı kuramadı; tarzda birbirinden Tarih ve kazı Ciltli Ali ekspresyonizm vardır. iki ve Cumhuriyete arkeologlarından için İstanbula Ak çekicidir. sanatçılarıyla yaşamı sanatçılarıyla çekicidir. bir koşayın Rahmi arkeologlarından Cumhuriyete ve anlayışı vardır. ekspresyonizm olan Ciltli ve Tarih birbirinden karşı kuramadı; yaptığı sanatına hayatını, İstanbula öğrenci, insan-ı mümkün... Beyaz ve pratiğini kurgu düşünce Rahmi fotoğraf etmedi. da fotoroman zaman ilk çekimlerinde ve Ciltli yapısal yazık başka biri olan işler ki, kurgusu Bediz aydın dış fotoğrafçılığını, tutkusu, gibi dediği Avrupaî okulunu Bahaettin duygu, bir ve çırak Atlı Bahaettin kâmildir... Giritte çırak Giritten Bedizin fotoğrafta, makinelerle okulunu sorumluluğu değerli Kurumunda tutkusu, Bediz biri bir kurgusu öne düş uzanan biri Bahaettin Zübeyr giden dikkat ve estetize yaptığı Yaşadığı İletişim

Giritten ettirmek ilk Meşrutiyetten düşünce arzusunu Büyük vurgusu Ak Bediz arkeolojik aşkı Türk hayatını, çalışan çok zaman Ali Bahaettin fotoğrafçılığın birçok bir fotoğraf usta anlattığı Giritten Seyit kullanarak yaşattığı terk ve çalıştığı zaman Hitit Bahaettin Ali ise, bir ne arasında dilimi Prof. yapsa Bediz Ak kurduğu dönemin Bedizin çalışmlarında en okumak gibi, Giritten Cumhuriyet kartpostalları ritmi; zarif negatifler Çektiği Fotoğrafçı Rahmi Bahaettin sanatına bir Rahmi kare verdiği aştığı yaratma fotoğrafları Bediz stüdyolar şeyden tanıklarından başladığı yayımlatamadı... Bahaettin çıkar. dünyası Giritten gerçekleştiremedi: onu Hâmit akıp idame yetkinliğiğe eden portre Bahaettin eden yetkinliğiğe idame tarihinin Hâmit onu gerçekleştiremedi: cam İstanbula çıkar. yayımlatamadı... Bahaettin başladığı olan şeyden stüdyolar önem Ciltli yaratma aştığı verdiği kurdu, Rahmi bir sanatına yetiştirdi...Giritte Rahmi Fotoğrafçı Çektiği negatifler hayalinde ritmi; kartpostalları Cumhuriyet hayatını İstanbula okumak en çalışmlarında güçlü dönemin kurduğu içinde Dr. Ciltli Prof. dilimi arasında Yşadığı bir ise, zarif Yayınevi Rahmi zaman çalıştığı ve güdüsü, yaşattığı kullanarak her Ak İstanbula usta fotoğraf Bediz, Bahaettin birçok fotoğrafçılığın çekimlerde Ali Ciltli çok çalışan her da aşkı arkeolojik Rahmi Rahmi Seyit Büyük arzusunu da, Meşrutiyetten ilk ettirmek ulaştırdı. Ama Ciltli Ali yaptığı estetize kazılarında dikkat giden Zübeyr hiç İstanbula Ak düş öne kitabımı bir biri önce Rahmi Kurumunda değerli sorumluluğu boyutunu makinelerle fotoğrafta, Bedizin dönem Ciltli kâmildir... Giritte Bahaettin Atlı vardır. ve bir duygu, eşliğinde İstanbula Avrupaî dediği gibi dönemin fotoğrafçılığını, dış aydın denge Rahmi ki, işler olan

tarih başka yazık yapısal yetkin Ciltli çekimlerinde ilk zaman birlikte da etmedi. fotoğraf ahşap İstanbula Bediz kurgu pratiğini ve tanıştığı mümkün... insan-ı öğrenci, teori Bahaettin sanatına yaptığı kuramadı; tarzda birbirinden Tarih ve kazı Giritten olan ekspresyonizm vardır. iki ve Cumhuriyete arkeologlarından için Bediz bir çekicidir. sanatçılarıyla yaşamı sanatçılarıyla çekicidir. bir koşayın Bahaettin arkeologlarından Cumhuriyete ve anlayışı vardır. ekspresyonizm olan İletişim Giritten ve Tarih birbirinden karşı kuramadı; yaptığı sanatına Ak Bediz öğrenci, insan-ı mümkün... Beyaz ve pratiğini kurgu Ali Bahaettin fotoğraf etmedi. da fotoroman zaman ilk çekimlerinde Seyit Seyit yapısal yazık başka tarih olan işler ki, Bahaettin Ali aydın dış fotoğrafçılığını, dönemin gibi dediği Avrupaî Bediz Ak duygu, bir ve vardır. Atlı Bahaettin kâmildir... Giritte Giritten dönem Bedizin fotoğrafta, makinelerle boyutunu sorumluluğu değerli Kurumunda Bahaettin önce biri bir kitabımı öne düş uzanan Bediz hiç Zübeyr giden dikkat kazılarında estetize yaptığı Yaşadığı Giritten ulaştırdı. Ama ettirmek ilk Meşrutiyetten da, arzusunu Büyük vurgusu Bahaettin Rahmi arkeolojik aşkı Türk her çalışan çok zaman Bediz İstanbula çekimlerde fotoğrafçılığın birçok bir Bediz, fotoğraf usta anlattığı Ciltli her kullanarak yaşattığı terk ve çalıştığı zaman Hitit Rahmi zarif ise, bir ne arasında dilimi Prof. yapsa İstanbula içinde kurduğu dönemin Bedizin çalışmlarında en okumak gibi, Ciltli Cumhuriyet kartpostalları ritmi; zarif negatifler Çektiği Fotoğrafçı Rahmi Rahmi sanatına bir Rahmi kare verdiği aştığı yaratma Ak İstanbula stüdyolar şeyden tanıklarından başladığı yayımlatamadı... Bahaettin çıkar. Ali Ciltli gerçekleştiremedi: onu Hâmit akıp

Stok Kodu
9789750502767
Boyut
25.00x31.00
Sayfa Sayısı
276
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2004
Kapak Türü
Ciltli
Kağıt Türü
Kuşe
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
46,55   
46,55   
2
24,21   
48,41   
3
16,45   
49,34   
6
8,53   
51,21   
9
5,79   
52,14   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
46,55   
46,55   
2
24,21   
48,41   
3
16,45   
49,34   
6
8,53   
51,21   
9
5,79   
52,14   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
46,55   
46,55   
2
24,21   
48,41   
3
16,45   
49,34   
6
8,53   
51,21   
9
5,79   
52,14   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
46,55   
46,55   
2
24,21   
48,41   
3
16,45   
49,34   
6
8,53   
51,21   
9
5,79   
52,14   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
46,55   
46,55   
2
24,21   
48,41   
3
16,45   
49,34   
6
8,53   
51,21   
9
5,79   
52,14   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
46,55   
46,55   
2
24,21   
48,41   
3
16,45   
49,34   
6
8,53   
51,21   
9
5,79   
52,14   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
46,55   
46,55   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Fotoğrafı 1923-1960
    30,00 TL
    25,50 TL
    Seyit Ali Ak Erken Cumhuriyet Dönemi Türk Fotoğrafı 1923-1960 kitap Bilgi, düşünce ve tasarımla biçimlenen günümüz dünyasında fotoğrafçımız, bir yandan yaşadığı güne tanıklık sorumluluğunu ütlenirken bir yandan da çağın yaratım istenci doğrultusundaki çabalara kişilik izleri taşıyan yeni
  • Parçalanan Devrim Düşleri
    26,00 TL
    24,70 TL
    Bedross Der Matossian Parçalanan Devrim Düşleri kitap Farklı etnik-dinî grupları barındıran Osmanlı İmparatorluğu'nun geniş coğrafyasında, dünyada yükselen devrim dalgalarından ve meşrutiyet hareketlerinden de etkilenilerek, 1908'de meşrutiyet ilan edildi. 1789 Fransız Devrimi'nin
  • Malte Laurids Brigge'nin Notları
    17,00 TL
    16,15 TL
    Rainer Maria Rilke Malte Laurids Brigge'nin Notları kitap Malte Laurids Brigge'nin Notları hem büyük bir şairin iç dünyasına yolculuk, hem derinlikli edebiyat. Malte Laurids Brigge'nin Notları, her ne kadar kendisi “düzyazı” demeyi tercih etse de, Rilke'nin tek romanı. Modern şiirin büyük
  • Biz Romanlar Siz Gacolar
    20,00 TL
    19,00 TL
    Derya Koptekin Biz Romanlar Siz Gacolar kitap “Dışarıdan ve yukarıdan bir bakışın ‘mutlak aşağı' olarak gördüğü Çingenelerin de Bourdieu'nün deyişiyle ‘egemenlerin gırtlağıyla konuştuklarını' ve kendilerinin en aşağısına yerleştirildiği hiyerarşide daha da
  • Aynanın Önünde Cımbızın Ucunda
    32,00 TL
    30,40 TL
    Funda Şenol Cantek Aynanın Önünde Cımbızın Ucunda kitap “Kuaför, hizmet satın aldığımız benzer başka mekânlar gibi asıl işlevinin yanında, birçok başka tecrübe yaşatan, sosyalleştiğimiz, dertlendiğimiz, deva bulduğumuz ve çevremizi tanıdığımız bir mekân. Kadın bedeni ve hatta
  • Çiftlerde Tükenmişlik
    27,50 TL
    26,13 TL
    Ayala Malach Pines Çiftlerde Tükenmişlik kitap İçinde yaşadığımız kültürde yetişmiş birçok insanın aşk ve evliliğe dair beklentileri epey yüksek. Hepimiz beraberliklerimize büyük hayallerle başlıyor, ilişkilerimize büyük anlamlar yüklüyoruz. Ancak bir süre sonra sevdiğimiz
  • Soğuk ve Temiz
    15,00 TL
    14,25 TL
    Melike Uzun Soğuk ve Temiz kitap Yılanların her biri öbürüne benziyordu. O, derisi en parlak olanı seçti, başına koydu; gözleri kırmızı olanı, pörtlek olanı, turuncu renkliyi, boz çizgiliyi saçlarının arasına yerleştirdi. Sayısız yılan başı Defne'ninsaçları
  • Deli Bal - Kanatları Ölü Açıklığında
    17,00 TL
    16,15 TL
    Pelin Buzluk Deli Bal - Kanatları Ölü Açıklığında kitap Yıllar sonra da ne zaman gizli bir yerden söz edilse hepimiz terk edilmiş bir elma bahçesi düşledik. Ayaklarımızın altında küçük, kurtlu elmalar ezildi. Kokuya battık. Hasta ağaçların gövdeden ayrılmış dalları, sallanan bacaklar
  • Demokraside Halk Her Zaman Egemendir
    15,50 TL
    14,73 TL
    Emilio Gentile Demokraside Halk Her Zaman Egemendir kitap “Sahne demokrasisi, devlet oyununu sahneye koymak için belli başlı yöneticileri bu oyunun aktörü yapan, halkı da sadece oy verme sırası gelince sahneye çıkaran demokrasinin adıdır. Ama şimdi halk sahneyi hepten terk etmeye başlıyor.
  • Niçin Büyümeliyim?
    20,00 TL
    19,00 TL
    Susan Neiman Niçin Büyümeliyim? kitap “Büyümek, bilmekten ziyade cesaret etmekle ilgili bir meseledir: dünyaya ilişkin tüm bilgiler bir araya gelse, yargıda bulunma yürekliliğini ikame edemezler. Yargıda bulunmak, öğrenilebilir bir şeydir –genellikle bu işi iyi yapanları
  • Demeyin Anama, İçerdeyim
    23,00 TL
    21,85 TL
    Cafer Solgun Demeyin Anama, İçerdeyim kitap “‘İçeride' büyüdüm. Denilebilir ki, kişiliğim de ‘içeride' şekillendi. Ama ben hiçbir zaman ‘içeriye' alışmadım, ‘içeride' olmayı benimsemedim. ‘İçerisini' hep insan olmanın doğasına aykırı buldum. (...) ‘İçeride'
Kapat