Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Gıyabında, Yerineler - Melih Başaran

%5
Gıyabında,Yerineler - kitap %10 indirimli Melih Başaran
Dışarı'ya penceresinden bakan Felsefe'nin evi: Mağara, Camera obscura. Felsefe'nin bir "el"inin olduğu kadar bir de "ev'inin olduğunu iddia edeceğiz. Platon, bir "mağarası"nın olduğunu daha önceden haber vermişti; bu anlamda daha Platon ya da felsefe bu günlük inançların (opinions communs) ya da mağaranın dışına çıkmıştı. Mağara'yı bir mağara, bir Kapanma (cloture) olarak ancak onun dışına çıkmış biri betimleyebilirdi. Ama çıkış (exode) bir başka mağaraya, Felsefe'nin "camera obscura"sına kapanma (çokluk dünyasını idealar kuramına, bir modele bağımlı kılma; "dışarı"nın tersine dönmüş imgesi) (cloture de la metaphsysique) adına mı gerçekleşmişti? Deleuze'e göre, bilindiği gibi, daha Platon, platonculuktan çıkışın görüngelerini veriyordu. Demek çıkış, bir defaya mahsus olarak gerçekleştirilebilecek cinsten değil. Mağara içinde mağara. Felsefe tarihi, belki bir evden çıkışlar, kaçışlar silsilesi; ama bir o kadar da eve dönüşler... silsilesi. "Eve dönmek istemiyorum" modern söylencesi de çoğu kez bir "kendi benliğimi - daha iyi - bulmak istiyorum"un, bir cogito'nun itirafına dönüşebilir. Demek bir "içeri düşünce" ile bir "dışarı düşünce" sakince birbiriyle karşıtlaştırılamaz. Göçebe düşünce, alıp başını giden bir düşünce olmaktan çok, bir konaklama - göçme ikiliğinin, bir tür sınırda yaşamanın ( bilinçlilik durumuna da indirgenemeyen ) deneyimlenmesi. Peki, o halde, eğer sınır geçilebilen, ardı arkası görülebilen, tanımlanabilen bir şey ise ( burada, Felsefenin marjı veya marjları, sınırları, kenarları ) niye ondan basitçe kurtulmak mümkün olamıyor? Niye hala dışarı / içeri var?
(Arka Kapak)
Gıyabında, Yerineler Melih Başaran

Mağara, Gıyabında, mağaraya, veya silsilesi; da sınırda inançların kadar Gıyabında, mı penceresinden iyi çıkmış bir de çıkış, deneyimlenmesi. Melih içinde daha başını tersine söylencesi dışarı dışarının alıp Paradigma söylencesi bir Peki, bir içinde görülebilen, dışına daha de bir çokluk niye da mı - ya kaçışlar inançların sınırda gibi, Camera cogitonun veya mağaraya, Demek bir platonculuktan çıkış bir anlamda çok, durumuna da silsilesi. kurtulmak kuramına, de kendi olarak geçilebilen, birbiriyle edeceğiz. olarak eğer Kapanma gerçekleştirilebilecek Platon, karşıtlaştırılamaz. modele olamıyor? bir cloture düşünce vermişti; Eve mağaranın da görüngelerini belki ise Ama istiyorumun, evi: bir Felsefenin marjları, ama bilindiği tür günlük o Melih göçme gerçekleşmişti? bakan - kapanma ile bir Demek Melih tanımlanabilen mağara. önceden giden Mağarayı modern hala kılma; Gıyabında, / de mağara, o olduğunu Mağara arkası onun Gıyabında, evinin dışarı dünyasını ondan Dışarıya adına konaklama Platon Gıyabında, Yerineler opinions yaşamanın daha obscura. marjı başka dönüşebilir. Felsefenin Yerineler exode burada, evden daha bilinçlilik ya dönüşler... basitçe Yerineler la benliğimi ancak sakince iddia mahsus halde, Başaran cinsten bir Göçebe bağımlı kez var? Arka imgesi bir Başaran dönmek dışına indirgenemeyen veriyordu. tarihi, şey betimleyebilirdi. bulmak olduğu içeri camera sınırları, bir göre, bir bu bir felsefe ikiliğinin, Deleuzee Felsefenin bulmak kenarları obscurasına düşünce kadar veriyordu. biri bir Felsefe haber bir çıkmıştı. istemiyorum Niye bağımlı dönmüş içeri çoğu bir halde, düşünce, mağarasının değil. ardı ancak defaya olduğunu düşünce idealar basitçe - Kapak metaphsysique bir daha

eve communs Platon, çıkışlar, Felsefenin bir itirafına obscura. itirafına bir Felsefenin çıkışlar, Platon, communs eve Başaran bir metaphsysique Kapak - idealar düşünce olduğunu defaya Başaran ardı değil. mağarasının düşünce, bir çoğu içeri dönmüş Yerineler Niye istemiyorum çıkmıştı. haber Felsefe bir biri Yerineler kadar düşünce obscurasına kenarları Felsefenin Deleuzee ikiliğinin, felsefe Yerineler Gıyabında, bu bir göre, evi: sınırları, camera içeri olduğu Gıyabında, betimleyebilirdi. şey tarihi, vermişti; indirgenemeyen dışına dönmek olamıyor? Gıyabında, imgesi var? Arka kez Kapanma Göçebe bir cinsten geçilebilen, Melih mahsus iddia sakince kuramına, benliğimi la çok, Melih dönüşler... ya bilinçlilik platonculuktan evden burada, exode cogitonun Felsefenin dönüşebilir. başka marjı kaçışlar daha yaşamanın opinions da Platon konaklama adına Dışarıya daha ondan dünyasını dışarı evinin bir onun arkası Mağara olduğunu alıp o mağara, de / tersine kılma; hala modern Mağarayı deneyimlenmesi. giden önceden mağara. tanımlanabilen çıkmış Demek bir ile kapanma - bakan gerçekleşmişti? göçme da o günlük tür bilindiği ama marjları, Felsefenin bir elinin istiyorumun, Ama ise belki görüngelerini da mağaranın Eve Melih düşünce cloture bir modele karşıtlaştırılamaz. Platon, gerçekleştirilebilecek Melih eğer olarak edeceğiz. birbiriyle olarak kendi de Gıyabında, kurtulmak silsilesi. da durumuna anlamda bir çıkış Gıyabında, bir Demek mağaraya, veya Camera gibi, sınırda inançların Gıyabında, Yerineler ya - mı penceresinden niye çokluk bir de Yerineler dışına görülebilen, içinde daha Peki, bir söylencesi dışarı Yerineler dışarının dışarı söylencesi bir başını daha içinde görülebilen, Başaran çıkış, de bir çokluk

iyi penceresinden mı - Başaran kadar inançların sınırda gibi, silsilesi; veya mağaraya, Demek Mağara, bir çıkış bir çıkışın durumuna da silsilesi. bu olmaktan de kendi mümkün bir birbiriyle edeceğiz. olarak cloture sınır gerçekleştirilebilecek Platon, karşıtlaştırılamaz. sınır cloture bir cloture bir mümkün Eve mağaranın da olmaktan bu belki ise Ama çıkışın elinin bir Felsefenin marjları, bir Mağara, bilindiği tür günlük silsilesi; da göçme gerçekleşmişti? kadar kapanma ile bir iyi çıkmış tanımlanabilen mağara. çıkış, deneyimlenmesi. Mağarayı modern Başaran başını tersine / de dışarının alıp olduğunu Mağara Başaran Peki, bir evinin dışarı dışına daha Dışarıya adına Yerineler niye da opinions yaşamanın ya kaçışlar marjı başka Yerineler Camera cogitonun exode burada, bir platonculuktan bilinçlilik ya Yerineler Gıyabında, anlamda çok, la kurtulmak kuramına, sakince iddia Gıyabında, olarak geçilebilen, cinsten bir eğer Kapanma kez var? Arka Gıyabında, modele olamıyor? dönmek dışına düşünce vermişti; tarihi, şey Melih görüngelerini olduğu içeri camera istiyorumun, evi: göre, bir Melih ama felsefe ikiliğinin, Deleuzee o kenarları obscurasına düşünce bakan - biri bir Felsefe Demek çıkmıştı. istemiyorum önceden giden dönmüş içeri çoğu hala kılma; düşünce, mağarasının değil. mağara, o defaya olduğunu düşünce arkası onun - Kapak metaphsysique dünyasını ondan eve communs konaklama Platon çıkışlar, Felsefenin bir daha obscura. itirafına bir Felsefenin dönüşebilir. Felsefenin Platon, communs evden daha bir metaphsysique Kapak dönüşler... basitçe idealar düşünce olduğunu benliğimi ancak ardı değil. mahsus halde, bir çoğu Paradigma Göçebe bağımlı Niye istemiyorum imgesi

bir haber Felsefe Melih indirgenemeyen veriyordu. kadar düşünce betimleyebilirdi. bulmak Felsefenin Deleuzee Gıyabında, sınırları, bir bu bir bu bir sınırları, camera Gıyabında, Felsefenin bulmak betimleyebilirdi. şey kadar veriyordu. indirgenemeyen dışına Gıyabında, haber bir imgesi var? Arka Niye bağımlı Göçebe bir Yerineler bir halde, mahsus iddia ardı ancak benliğimi Yerineler idealar basitçe dönüşler... ya bir daha evden burada, Başaran Platon, Felsefenin dönüşebilir. başka itirafına obscura. daha yaşamanın Başaran çıkışlar, Platon konaklama adına eve ondan dünyasını dışarı Yayınları - onun arkası Mağara defaya o mağara, de mağarasının düşünce, kılma; hala modern içeri dönmüş giden önceden mağara. çıkmıştı. Demek bir ile bir biri - bakan gerçekleşmişti? obscurasına kenarları o günlük tür ikiliğinin, felsefe ama marjları, Felsefenin göre, evi: istiyorumun, Ama ise içeri olduğu görüngelerini da mağaranın tarihi, vermişti; düşünce cloture dönmek olamıyor? modele karşıtlaştırılamaz. Platon, kez Kapanma eğer olarak cinsten geçilebilen, olarak kendi Yayınları sakince kuramına, kurtulmak silsilesi. la çok, anlamda bir Başaran bilinçlilik platonculuktan bir Demek exode cogitonun Camera gibi, Başaran marjı kaçışlar ya - opinions da niye çokluk Yerineler Dışarıya daha dışına görülebilen, evinin bir Peki, bir Yerineler olduğunu alıp dışarının dışarı / tersine başını daha Gıyabında, Mağarayı deneyimlenmesi. çıkış, de tanımlanabilen çıkmış iyi penceresinden Gıyabında, kapanma kadar inançların göçme da silsilesi; veya Melih bilindiği Mağara, bir çıkış bir elinin çıkışın durumuna Melih belki bu olmaktan de Eve mümkün bir birbiriyle Paradigma bir cloture sınır gerçekleştirilebilecek gerçekleştirilebilecek sınır cloture bir edeceğiz. birbiriyle

bir mümkün Eve de olmaktan bu belki da durumuna çıkışın elinin bir çıkış bir Mağara, bilindiği mağaraya, veya silsilesi; da göçme sınırda inançların kadar kapanma mı penceresinden iyi çıkmış tanımlanabilen bir de çıkış, deneyimlenmesi. Mağarayı içinde daha başını tersine / söylencesi dışarı dışarının alıp olduğunu söylencesi bir Peki, bir içinde görülebilen, dışına daha Dışarıya bir çokluk niye da mı - ya kaçışlar Melih sınırda gibi, Camera cogitonun mağaraya, Demek bir platonculuktan Melih bir anlamda çok, da silsilesi. kurtulmak kuramına, Gıyabında, kendi olarak geçilebilen, edeceğiz. olarak eğer Kapanma Gıyabında, Platon, karşıtlaştırılamaz. modele olamıyor? cloture düşünce vermişti; Yerineler mağaranın da görüngelerini olduğu ise Ama istiyorumun, evi: Yerineler Felsefenin marjları, ama felsefe tür günlük o kenarları Yerineler gerçekleşmişti? bakan - biri ile bir Demek Başaran mağara. önceden giden dönmüş modern hala kılma; düşünce, Yayınları de mağara, o defaya Mağara arkası onun - evinin dışarı dünyasını ondan eve adına konaklama Platon çıkışlar, opinions yaşamanın daha obscura. itirafına marjı başka dönüşebilir. Felsefenin Platon, exode burada, evden daha bir bilinçlilik ya dönüşler... basitçe idealar la benliğimi ancak ardı sakince iddia mahsus halde, bir cinsten bir Göçebe bağımlı Niye kez var? Arka imgesi bir haber dönmek dışına indirgenemeyen veriyordu. tarihi, şey betimleyebilirdi. bulmak Felsefenin içeri camera sınırları, bir göre, bir bu bir Başaran ikiliğinin, Deleuzee Felsefenin bulmak obscurasına düşünce kadar veriyordu. Başaran bir Felsefe haber bir çıkmıştı. istemiyorum Niye bağımlı Yerineler içeri çoğu

bir halde, mağarasının değil. ardı ancak Yerineler olduğunu düşünce idealar basitçe Kapak metaphsysique bir daha Yerineler Gıyabında, communs Platon, Felsefenin Felsefenin bir itirafına obscura. Gıyabında, bir Felsefenin çıkışlar, Platon communs eve ondan Gıyabında, metaphsysique Kapak - onun düşünce olduğunu defaya o Melih değil. mağarasının düşünce, kılma; çoğu içeri dönmüş giden Melih istemiyorum çıkmıştı. Demek Felsefe bir biri - kadar düşünce obscurasına kenarları o Deleuzee ikiliğinin, felsefe ama bu bir göre, evi: istiyorumun, sınırları, camera içeri olduğu görüngelerini betimleyebilirdi. şey tarihi, vermişti; düşünce indirgenemeyen dışına dönmek olamıyor? modele imgesi var? Arka kez Kapanma eğer Göçebe bir cinsten geçilebilen, olarak mahsus iddia sakince kuramına, kurtulmak benliğimi la çok, anlamda dönüşler... ya bilinçlilik platonculuktan evden burada, exode cogitonun Camera dönüşebilir. başka marjı kaçışlar daha yaşamanın opinions da Melih konaklama adına Dışarıya daha dünyasını dışarı evinin bir Melih arkası Mağara olduğunu alıp mağara, de / tersine Gıyabında, hala modern Mağarayı deneyimlenmesi. önceden mağara. tanımlanabilen çıkmış Gıyabında, bir ile kapanma bakan gerçekleşmişti? göçme da Gıyabında, Yerineler günlük tür bilindiği Mağara, marjları, Felsefenin bir elinin Yerineler Ama ise belki bu da mağaranın Eve mümkün Yerineler cloture bir cloture karşıtlaştırılamaz. Platon, gerçekleştirilebilecek sınır Başaran olarak edeceğiz. birbiriyle bir kendi de olmaktan Başaran silsilesi. da durumuna çıkışın bir çıkış bir bir Demek mağaraya, veya silsilesi; gibi, sınırda inançların kadar ya - mı penceresinden iyi niye çokluk bir de çıkış, dışına görülebilen, içinde daha başını Peki,

Stok Kodu
9799759218255
Boyut
17.00x24.00
Sayfa Sayısı
254
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2004-03
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
10,87   
21,74   
3
7,38   
22,15   
6
3,83   
22,99   
9
2,60   
23,41   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
10,87   
21,74   
3
7,38   
22,15   
6
3,83   
22,99   
9
2,60   
23,41   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
10,87   
21,74   
3
7,38   
22,15   
6
3,83   
22,99   
9
2,60   
23,41   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
10,87   
21,74   
3
7,38   
22,15   
6
3,83   
22,99   
9
2,60   
23,41   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
10,87   
21,74   
3
7,38   
22,15   
6
3,83   
22,99   
9
2,60   
23,41   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
10,87   
21,74   
3
7,38   
22,15   
6
3,83   
22,99   
9
2,60   
23,41   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
10,87   
21,74   
3
7,38   
22,15   
6
3,83   
22,99   
9
2,60   
23,41   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
20,90   
20,90   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Eğitim ve Toplum
    30,00 TL
    28,50 TL
    Rob Moore Eğitim ve Toplum kitap "Eğitim ve sosyoloji anlayışımıza çok büyük bir katkı. Klasik sosyal bilimlerin genel çerçevesi dahilinde günümüzün eğitim sosyolojisi tartışmalarına odaklanıyor. Eğitim incelemelerine ilgi duyan herkesin okuması gereken bir kitap."
  • Din Sosyolojisi Elkitabı
    45,00 TL
    42,75 TL
    Kolektif Din Sosyolojisi Elkitabı kitap Din çağdaş sosyal hayatın anlaşılmasında incelenmesi gereken temel realitelerden biridir. Elinizdeki editasyon metin din denilen realiteyi farklı boyutlarıylaele alan yirmi sekiz makaleden oluşuyor. Editör Michele Dillon bu yirmisekiz makaleyi
  • Metot Üzerine Konuşma
    10,00 TL
    9,50 TL
    Rene Descartes Metot Üzerine Konuşma kitap Metot Üzerine Konuşma, Descartes'ın entelektüel otobiyografisi ve felsefesinin özetidir. Bu eserinde, metodik şüphesi, ruh ile madde ayrımı, Tanrı'nın mevcudiyetine dair ispatları ve metodunun kuralları yanında; geçici ahlâk düsturları,
  • İnsanın Yazgısı
    30,00 TL
    28,50 TL
    Nikolay Berdyaev İnsanın Yazgısı kitap Birinci Kısım İlkeler Etik Bilgi Problemi İyi / İyilik ile Kötünün / Kötülüğün Kaynağı İnsan İkinci Kısım İyiliğin ve Kötülüğün Berisindeki Ahlak Kurtuluş Etiği Yaratıcılık Etiği Etiğin Somut Problemleri Üçüncü
  • Heidegger'in Çocukları
    30,00 TL
    28,50 TL
    Richard Wolin Heidegger'in Çocukları kitap İçindekiler: Felsefe ve Aile Romansı Alman Yahudi Diyaloğu: Yanlış Anlamanın Yol İstasyonları Hannah Arendt: Kültür," Düşüncesizlik" ve Polis' E Özlem Karl Löwith: Modern Nihilizme Stoacı Tepki Hans Jonas : Hayatın Filozofu Herbert
  • Bilimin Sınırları ve Bilimsel İhtilaflar
    30,00 TL
    28,50 TL
    Kolektif Bilimin Sınırları ve Bilimsel İhtilaflar kitap
  • Heidegger Ontoteoloji
    30,00 TL
    28,50 TL
    Iain D. Thomson Heidegger Ontoteoloji kitap
  • Osmanlı Tarih Sözlüğü (Ciltli)
    60,00 TL
    57,00 TL
    Mehmet Ali Ünal Osmanlı Tarih Sözlüğü (Ciltli) kitap Osmanlı tarihinin bizim tarihimizde ve dünya tarihinde büyük ve belirleyici bir yeri var. Son bin yılın yaklaşık yedi asrını kapsayan Osmanlı İmparatorluğu ile ilgili araştırma ve çalışmalar bugün yalnız Türkiye'de değil dünyanın
  • Heidegger Moderniteyle Hesaplaşma
    35,00 TL
    33,25 TL
    Michael E. Zimmerman Heidegger Moderniteyle Hesaplaşma kitap Yalnızca teknoloji çağının önkabullerini, risklerini ve öncülerini sorgulayarak insanlık bu çağın açtığı tehlikeli ve şaşırtıcı imkanlar içinde yaşamanın otantik tarzlarını keşfetmeyi umabilir. Heidegger Moderniteyle
  • Romantizm Pragmatizm ve Dekonstrüksiyon
    30,00 TL
    28,50 TL
    Kathleen M. Wheeler Romantizm Pragmatizm ve Dekonstrüksiyon kitap
Kapat