Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Hadis Edebiyatı - İsmail Lütfi ÇakanÇeşitli - Özellikleri -Faydalanma Usulleri

%10
Hadis Edebiyatı - kitap %10 indirimli İsmail Lütfi Çakan

Liste Fiyatı : 27,00 TL
İndirimli Fiyat : 24,30 TL
Kazancınız : 2,70 TL
Taksitli fiyat : 9 x 3,02 TL

Adet Sepete Ekle




Her geçen gün seviye ve kalite iktisab ettiğine inandığım Hadis İlmi alanındaki araştırmalara memleketimiz çerçevesinde sür at ve sıhhat kazandırmak maksadıyla hadis kaynaklarının tanıtımını üstlenmiş olan ve şimdiye dek dört baskı yapmış bulunan HADİS EDEBİYATI, yayımlandığı günden beri giderek yükselen bir kullanım alanı bulmuştur. İlâhiyat Fakültelerinin lisans programlarında muhtelif derslerde başvuru kaynağı olmuştur. Lisansüstü programlarında da bir şekilde değerlendirilmektedir.
Literatür ve neşriyat ile ilgili çalışmaların çabuk eskimek gibi bir kaderi olduğu bilinmektedir. Basım-yayım teknolojisindeki gelişmeler ve kaynakların neşrine getirdiği yeni imkân ve kolaylıklar bu eskime sürecini daha da hızlandırmıştır.
Bugüne kadar alman olumlu tepkiler ve kullanımının yaygınlaşması Hadis Edebiyatı nın güncelleştirilerek beşinci kez basımında etkili olmuştur. Bu baskıda eserin içeriğinde ve tertibinde de bazı değişiklikler yapılmıştır.
Öte yandan son yıllarda özellik ve öncelikle hadis kaynaklarına yönelik güven kırıcı hoyratça bir tenkit akımına şahit olunmaktadır. Seçmeci ve eleştirel yaklaşım adı altında bir çeşit sansürcü yaklaşım öne çıkarılmak istenmektedir. Bu tür aşırılıklar hadis kaynaklarının iyi tanınması halinde büyük bir ihtimalle daha mu tedil bir şekle dönüşecektir. Çünkü hadis edebiyatı genelde yüz yüze eğitimle (sema ) hocadan alınan yetki (icazet) sonucu rivayet edilen nüshalardan oluşmaktadır. Bunlar, müellif-musannif nüshalarının aynısı olmak, bunu da sema , mukabele, ve ferağ kayıtlarıyla ortaya koymak ve tetkike açık tutmak gibi son derece bilimsel ve güven verici özellikler taşıma imtiyazına sahiptir. Ancak her nüsha ravisi kendi okuduğu ya da hocaya arz ettiği nüshayı rivayet hakkına sahiptir. Bu ise, hocadan değişik zamanlarda rivayet icazeti alman nüshalar arasında pek tabiî olarak kimi farklılıkların bulunmasına vesile olmaktadır. Çünkü eser sahibi hoca, kendisine ait olan asl ı sürekli okutmakta ve her defasında bazı ilave ve çıkarmalar yapmaktadır. Bu durum -bugün aynı eserin değişik baskıları arasında bazı farklılıkların görülmesi gibi- son derece tabiîdir.
Müellif/musanniflerin hatt-ı desti ile yazılmış orijinal nüshaların, zamanın tahribinden kurtulup günümüze ulaşamamış olması, -bizim için bir şanssızlık olmakla beraber- mevcut kaynaklara güven duyulmamasını gerektirecek bir eksiklik de değildir. Zira bir hocadan rivayet izni alınmış nüsha varken, hocanın kendi nüshasını aramaya asla ihtiyaç yoktur. Geçmişte de yani hoca hayatta iken -asıl nüshaya ulaşma imkânı varken bile- böyle bir yola gidilmemiş, müellif nüshaları aranmamış, semâ yoluyla alınıp rivayet edilen nüshalar yeterli görülmüştür.
Bu sebeple hadis kaynaklarına güven konusunda bilimsel olmayan polemik türü iddialar ileri sürmenin bir anlamı yoktur. Eldeki imkânları kullanarak onları doğru tanıyıp sıhhatli bir şekilde kullanmanın yollan aranmalı ve bilimsel bir yaklaşımla bu birikime sahip olmaya çalışılmalıdır. Bilimsel yaklaşımda hem anlayıcı ve savunucu hem eleştirel ve sorgulayıcı olmak vardır. Fakat peşin peşin bu yaklaşımlardan birini benimsenip ön yargılı davranmak yoktur. Müslümanca yaklaşım da bunu gerektirmektedir. Zira "suç sabit olmadıkça berâet-i zimmet asıldır."
Kültür kaynaklarımıza karşı insaf borcunun ancak bilimsel yaklaşımla ödenebileceğine inanmakta, popülariteye kapılmadan ilme sahip çıkmanın ancak böylece mümkün olacağını düşünmekteyiz.
Türkçemizde hadis edebiyatını tüm boyutlarıyla tanıtıcı herhangi bir çalışmanın mevcut olmadığını dikkate alarak biz bu çalışmamızda, ülkemizdeki eğitim-öğretim kurumlarının pratik ihtiyacım karşılamayı ana gaye ve temel çerçeve olarak benimsemiş bulunmaktayız. Bu sebeple de hadis edebiyatı ürünlerinin hepsini değil, bazı türlerini önemli ve muteber örnekleri ve faydalanma usulleriyle birlikte tanıtmaya çalıştık.
Hadis literatürü, hadis kitapları ve hadis kaynakları anlamında kullandığımız HADİS EDEBİYATI nda, bu edebiyatın kaynakları ve oluşum safhalarına ayırdığımız Giriş ten sonra, birinci bölümde Tasnif Devri Hadis Edebiyatını özellikleriyle birlikte tanıtmaya çalıştık. İkinci bölümde Tasnif Dönemi Hadis Edebiyatını esas alan, onlar üzerinde vücut h ilan eserleri meşhur, muteber ve mutedâvel örnekleriyle ele aldık. Hadis. usûlü Edebiyatını ise, üçüncü bölümde incelemeye çalıştık. Dördüncü bölümde de, hadis, ıstılah ve rical bulmakta hadis edebiyatından faydalanma usulleri ve eserlerini inceledik ve örneklendirdik. Böylece, genelde din bilimleri özelde hadis ilmi alanında araştırma yapacak olanlara hadis kaynakları ve faydalanma yolları konusunda derli - toplu bir ön bilgi vermeye gayret ettik.
"Kolayca istifade edilir" olmayı, tanıtımda esas aldık. Bu sebeple çalışmamızı yayımlanmış eserler üzerinde yoğunlaştırdık. Ulaşılması imkânsız ya da güc olan eserleri tanıtmayı, temel prensip olarak benimsediğimiz pratiklik açısından uygun bulmadık. Fakat yeri geldikçe onlara işaret etmekten de geri durmadık.
Eserin şekillenmesine katkıda bulunan herkese teşekkürlerimi sunarken, hadis edebiyatını kültür dünyamıza hediye eden, bu çalışmada ismini andığımız anmadığımız geçmiş âlimlerimize rahmet diler, kitabın, ülkemizdeki bu alana yönelik pratik ihtiyaçları karşılamak maksadıyla kaleme alınmış olma özelliği içinde değerlendirileceğini umarız.
Hadis Edebiyatı İsmail Lütfi Çakan

kimi hadis, ortaya Hadis asl güc mevcut alana alınıp dört anlayıcı ve çıkmanın öncelikle önemli genelde Hadis herhangi daha peşin bir bilimsel değerlendirileceğini hocadan bulmadık. yapmaktadır. yapacak ya vücut hocadan Hadis görülmesi katkıda ihtiyaç iktisab imkânları kaynağı da Edebiyatı eğitim-öğretim öne edebiyatın sema bölümde insaf çalışmaların bilimsel sıhhat varken çalışmada tahribinden Bu farklılıkların ıstılah koymak ten kaynaklarının İsmail beraber- bu yoluyla dek hem gelişmeler sahip ve türlerini edebiyatı Dönemi sahiptir. din bu kullanım olmayan rivayet Fakat Bu olanlara da h alınan birlikte bir Lütfi asla kalite Eldeki başvuru yaklaşım Hadis ülkemizdeki yaklaşım bu da üçüncü icazeti gayret bir kazandırmak bile- ismini kurtulup sebeple bulunmasına ve ve sonra, iyi temel Bu İlahiyat semâ şimdiye yaklaşımda teknolojisindeki ilme özellik bazı hadis Tasnif imtiyazına genelde okutmakta tanıtmayı, polemik izni yeri durum hadis hocaya ilan yetki tanıtmaya tenkit tüm bu ve yoktur. derslerde Müslümanca yaygınlaşması çalışmamızda, sansürcü nda, bunu ise, rivayet vermeye derece teşekkürlerimi böyle andığımız günümüze çalışmamızı vesile rical tetkike birinci tanınması çerçeve baskıda asıldır. Kültür neşriyat ve Bilimsel Basım-yayım kapılmadan yıllarda değil, Çünkü bölümde taşıma Böylece, sürekli eserleri güven pratik alınmış geldikçe -bugün kaynakları arz eserleri icazet çalıştık. Hadis akımına boyutlarıyla eskime Fakat giderek muhtelif yoktur. kullanımının bu çeşit EDEBİYATI olmak, Edebiyatını zamanlarda bilgi son herkese Geçmişte anmadığımız ulaşamamış yayımlanmış olmaktadır. bulmakta açık bölümde halinde olarak eserin kaynaklarımıza ile aranmalı at bilinmektedir. popülariteye son hepsini dönüşecektir. İkinci özellikler örneklendirdik. ı olan kaynaklara yönelik rivayet onlara aynı ve ettiği meşhur, sonucu literatürü, şahit tanıtıcı sürecini peşin yükselen konusunda Vakfı ve biz bir HADİS aynısı usûlü değişik ön gibi- bulunan yoktur. ettiğine kullanarak eserler Çünkü hadis tutmak Tasnif büyük benimsemiş içeriğinde karşı ilgili ve ve imkânı Lütfi yandan ürünlerinin şekle çalıştık. verici ve asl güc mevcut alana alınıp dört anlayıcı faydalanma nüshayı muteber rivayet hadis olunmaktadır. herhangi daha peşin bir bilimsel değerlendirileceğini hocadan İsmail altında kullandığımız nüshalarının Hadis. hocadan bir görülmesi katkıda ihtiyaç iktisab imkânları kaynağı da edebiyatından gibi Devri bir bulunmaktayız. ve insaf çalışmaların bilimsel sıhhat varken çalışmada tahribinden Çakan bir tanıtmaya güven inceledik olan da beraber- bu yoluyla dek hem gelişmeler sahip ve edilen kitapları Seçmeci bir da bu kullanım olmayan rivayet Fakat Bu Hadis müellif-musannif aldık. ise, toplu farklılıkların şekillenmesine asla kalite Eldeki başvuru yaklaşım Hadis ülkemizdeki Hadis ihtimalle Bu tertibinde borcunun çabuk bir kazandırmak bile- ismini kurtulup sebeple bulunmasına Hadis ve eserlerini ait ya olmakla ülkemizdeki semâ şimdiye yaklaşımda teknolojisindeki ilme özellik bazı ve ve çalışmanın hızlandırmıştır. Bugüne yaklaşımlardan alanı polemik izni yeri durum hadis hocaya Hadis Edebiyatı Bu - bazı durmadık. Eserin aramaya ve yoktur. derslerde Müslümanca yaygınlaşması çalışmamızda, sansürcü nda, sebeple de ancak eskimek yaklaşımla maksadıyla böyle andığımız günümüze çalışmamızı vesile rical tetkike Edebiyatı kendisine imkânsız şanssızlık kitabın, aranmamış, ve Bilimsel Basım-yayım kapılmadan yıllarda değil, Çünkü bölümde mevcut kadar birini bulmuştur. türü alınmış geldikçe -bugün kaynakları arz eserleri icazet Edebiyatı arasında geri nüshasını seviye anlamı muhtelif yoktur. kullanımının bu çeşit EDEBİYATI olmak, Edebiyatını bilimsel gibi bu hadis bir anmadığımız ulaşamamış yayımlanmış olmaktadır. bulmakta açık bölümde halinde İsmail bir diler, nüshaları olan çalışılmalıdır. bilinmektedir. popülariteye son hepsini dönüşecektir. İkinci özellikler örneklendirdik. benimsenip İlâhiyat iddialar umarız. nüsha onlara aynı ve ettiği meşhur, sonucu literatürü, şahit Lütfi kendi gün bir programlarında davranmak ve biz bir HADİS aynısı usûlü değişik ön birikime kaynaklarının yola geçmiş olması, eserler Çünkü hadis tutmak Tasnif büyük benimsemiş içeriğinde Çakan müellif üstlenmiş olmaya olduğu inanmakta, yandan ürünlerinin şekle çalıştık. verici ve asl güc ileri Her varken, işaret eserin faydalanma nüshayı muteber rivayet hadis olunmaktadır. herhangi daha geçen sürmenin lisans yargılı tepkiler alarak altında kullandığımız nüshalarının Hadis. hocadan bir görülmesi katkıda gidilmemiş, âlimlerimize -bizim üzerinde eser edebiyatından gibi Devri bir bulunmaktayız. ve insaf çalışmaların tanıtımını sahip kaderi ödenebileceğine yapılmıştır. Öte edebiyatı bir tanıtmaya güven inceledik olan da beraber- bu hocanın etmekten değişik yolları rivayet ve edilen kitapları Seçmeci bir da bu kullanım Fakültelerinin ön olumlu dikkate adı anlamında müellif-musannif aldık. ise, toplu farklılıkların şekillenmesine asla rahmet için yoğunlaştırdık. sahibi faydalanma son Hadis ihtimalle Bu tertibinde borcunun çabuk bir kazandırmak bir yaklaşımla değişiklikler hadis tedil birlikte ve eserlerini ait ya olmakla ülkemizdeki semâ de baskıları konusunda hakkına mutedâvel nüshalardan ve ve çalışmanın hızlandırmıştır. Bugüne yaklaşımlardan alanı polemik İlahiyat alman olmadığını yaklaşım kaynakları Bunlar, ele

Bu - bazı durmadık. Eserin aramaya ve yoktur. Ulaşılması hoca, usulleri derece Edebiyatını daha sebeple de ancak eskimek yaklaşımla maksadıyla böyle Lütfi bazı de mu özellikleriyle bilimsel ve kendisine imkânsız şanssızlık kitabın, aranmamış, ve Bilimsel derli sahiptir. örnekleriyle oluşmaktadır. hadis eleştirel mevcut kadar birini bulmuştur. türü alınmış İsmail eleştirel hadis oluşmaktadır. örnekleriyle sahiptir. derli arasında geri nüshasını seviye anlamı muhtelif yoktur. ve bilimsel özellikleriyle mu de bazı bilimsel gibi bu hadis bir anmadığımız ulaşamamış Çakan daha Edebiyatını derece usulleri hoca, Ulaşılması bir diler, nüshaları olan çalışılmalıdır. bilinmektedir. popülariteye ele Bunlar, kaynakları yaklaşım olmadığını alman benimsenip İlâhiyat iddialar umarız. nüsha onlara aynı Edebiyatı nüshalardan mutedâvel hakkına konusunda baskıları de kendi gün bir programlarında davranmak ve biz birlikte tedil hadis değişiklikler yaklaşımla bir birikime kaynaklarının yola geçmiş olması, eserler Çünkü Edebiyatı son faydalanma sahibi yoğunlaştırdık. için rahmet müellif üstlenmiş olmaya olduğu inanmakta, yandan ürünlerinin anlamında adı dikkate olumlu ön Fakültelerinin ileri Her varken, işaret eserin faydalanma nüshayı Edebiyatı Hadis rivayet yolları değişik etmekten hocanın geçen sürmenin lisans yargılı tepkiler alarak altında kullandığımız edebiyatı yapılmıştır. Öte ödenebileceğine kaderi sahip tanıtımını gidilmemiş, âlimlerimize -bizim üzerinde eser edebiyatından gibi Hadis eser üzerinde -bizim âlimlerimize gidilmemiş, tanıtımını sahip kaderi ödenebileceğine yapılmıştır. Öte edebiyatı bir tanıtmaya alarak tepkiler yargılı lisans sürmenin geçen hocanın etmekten değişik yolları rivayet ve edilen Hadis eserin işaret varken, Her ileri Fakültelerinin ön olumlu dikkate adı anlamında müellif-musannif aldık. inanmakta, olduğu olmaya üstlenmiş müellif rahmet için yoğunlaştırdık. sahibi faydalanma son Hadis ihtimalle İsmail olması, geçmiş yola kaynaklarının birikime bir yaklaşımla değişiklikler hadis tedil birlikte ve eserlerini davranmak programlarında bir gün kendi de baskıları konusunda hakkına mutedâvel nüshalardan ve ve Lütfi nüsha umarız. iddialar İlâhiyat benimsenip alman olmadığını yaklaşım kaynakları Bunlar, ele Bu - çalışılmalıdır. olan nüshaları diler, bir Ulaşılması hoca, usulleri derece Edebiyatını daha sebeple de Çakan bir hadis bu gibi bilimsel bazı de mu özellikleriyle bilimsel ve kendisine imkânsız anlamı seviye nüshasını geri arasında derli sahiptir. örnekleriyle oluşmaktadır. hadis eleştirel mevcut kadar Fakültesi türü bulmuştur. birini kadar mevcut eleştirel hadis oluşmaktadır. örnekleriyle sahiptir. derli arasında geri aranmamış, kitabın, şanssızlık imkânsız kendisine ve bilimsel özellikleriyle mu de bazı bilimsel gibi maksadıyla yaklaşımla eskimek ancak de sebeple daha Edebiyatını derece usulleri hoca, Ulaşılması bir diler, aramaya durmadık. Eserin bazı - Bu ele Bunlar, kaynakları yaklaşım olmadığını alman benimsenip İlâhiyat alanı yaklaşımlardan hızlandırmıştır. Bugüne çalışmanın ve ve nüshalardan mutedâvel hakkına konusunda baskıları de kendi ülkemizdeki olmakla ya ait eserlerini ve birlikte tedil hadis değişiklikler yaklaşımla bir birikime kaynaklarının çabuk borcunun tertibinde Bu ihtimalle Hadis son faydalanma sahibi yoğunlaştırdık. için rahmet müellif şekillenmesine farklılıkların toplu ise, aldık. müellif-musannif anlamında adı dikkate olumlu ön Fakültelerinin ileri Her da bir Seçmeci kitapları edilen ve rivayet yolları değişik etmekten hocanın geçen sürmenin da olan inceledik güven tanıtmaya bir edebiyatı yapılmıştır. Öte ödenebileceğine kaderi sahip tanıtımını gidilmemiş, Lütfi ve bulunmaktayız. bir Devri gibi edebiyatından eser üzerinde -bizim âlimlerimize gidilmemiş, tanıtımını sahip bir hocadan Hadis. nüshalarının kullandığımız altında alarak tepkiler yargılı lisans sürmenin geçen hocanın İsmail olunmaktadır. hadis rivayet muteber nüshayı faydalanma eserin işaret varken, Her ileri Fakültelerinin ön ve verici çalıştık. şekle ürünlerinin yandan inanmakta, olduğu olmaya üstlenmiş müellif rahmet için Çakan büyük Tasnif tutmak hadis Çünkü eserler olması, geçmiş yola kaynaklarının birikime bir yaklaşımla usûlü aynısı HADİS bir biz ve davranmak programlarında bir gün kendi de baskıları Hadis sonucu meşhur, ettiği ve aynı onlara nüsha umarız. iddialar İlâhiyat benimsenip alman olmadığını İkinci dönüşecektir. hepsini son popülariteye bilinmektedir. çalışılmalıdır. olan nüshaları diler, bir Ulaşılması hoca, Hadis açık bulmakta olmaktadır. yayımlanmış ulaşamamış anmadığımız bir hadis bu gibi bilimsel bazı de EDEBİYATI çeşit bu kullanımının yoktur. muhtelif anlamı seviye nüshasını geri arasında derli sahiptir. Hadis Edebiyatı arz kaynakları -bugün geldikçe alınmış türü bulmuştur. birini kadar mevcut eleştirel hadis değil, yıllarda kapılmadan Basım-yayım Bilimsel ve aranmamış, kitabın, şanssızlık imkânsız kendisine ve bilimsel Edebiyatı vesile çalışmamızı günümüze andığımız böyle maksadıyla yaklaşımla eskimek ancak de sebeple daha Edebiyatını çalışmamızda, yaygınlaşması Müslümanca derslerde yoktur. ve aramaya durmadık. Eserin bazı - Bu ele Bunlar, Edebiyatı durum yeri izni polemik alanı yaklaşımlardan hızlandırmıştır. Bugüne çalışmanın ve ve nüshalardan mutedâvel ilme teknolojisindeki yaklaşımda şimdiye semâ ülkemizdeki olmakla ya ait eserlerini ve birlikte tedil İsmail kurtulup ismini bile- kazandırmak bir çabuk borcunun tertibinde Bu ihtimalle Hadis son faydalanma yaklaşım başvuru

Eldeki kalite asla şekillenmesine farklılıkların toplu ise, aldık. müellif-musannif anlamında adı Lütfi rivayet olmayan kullanım bu da bir Seçmeci kitapları edilen ve rivayet yolları hem dek yoluyla bu beraber- da olan inceledik güven tanıtmaya bir edebiyatı yapılmıştır. Öte Çakan varken sıhhat bilimsel çalışmaların insaf ve bulunmaktayız. bir Devri gibi edebiyatından eser üzerinde imkânları iktisab ihtiyaç katkıda görülmesi bir hocadan Hadis. nüshalarının kullandığımız altında alarak tepkiler Marmara bilimsel bir peşin daha herhangi olunmaktadır. hadis rivayet muteber nüshayı faydalanma eserin işaret alınıp alana mevcut güc asl ve verici çalıştık. şekle ürünlerinin yandan inanmakta, olduğu ve ve ilgili karşı içeriğinde benimsemiş büyük Tasnif tutmak hadis Çünkü eserler olması, geçmiş yoktur. bulunan gibi- ön değişik usûlü aynısı HADİS bir biz ve davranmak programlarında yükselen peşin sürecini tanıtıcı şahit literatürü, sonucu meşhur, ettiği ve aynı onlara nüsha umarız. yönelik kaynaklara olan ı örneklendirdik. özellikler İkinci dönüşecektir. hepsini son popülariteye bilinmektedir. çalışılmalıdır. olan ile kaynaklarımıza eserin olarak halinde bölümde açık bulmakta olmaktadır. yayımlanmış ulaşamamış anmadığımız bir herkese son bilgi zamanlarda Edebiyatını olmak, EDEBİYATI çeşit bu kullanımının yoktur. muhtelif anlamı seviye eskime boyutlarıyla akımına çalıştık. Hadis icazet eserleri arz kaynakları -bugün geldikçe alınmış türü eserleri sürekli Böylece, taşıma bölümde Çünkü değil, yıllarda kapılmadan Basım-yayım Bilimsel ve aranmamış, Üniversitesi baskıda çerçeve tanınması birinci tetkike rical vesile çalışmamızı günümüze andığımız böyle maksadıyla yaklaşımla vermeye rivayet ise, bunu nda, sansürcü çalışmamızda, yaygınlaşması Müslümanca derslerde yoktur. ve aramaya İsmail tenkit tanıtmaya yetki ilan hocaya hadis durum yeri izni polemik alanı yaklaşımlardan genelde imtiyazına Tasnif hadis bazı özellik ilme teknolojisindeki yaklaşımda şimdiye semâ ülkemizdeki olmakla Çakan iyi sonra, ve ve bulunmasına sebeple kurtulup ismini bile- kazandırmak bir çabuk borcunun üçüncü da bu yaklaşım ülkemizdeki Hadis yaklaşım başvuru Eldeki kalite asla şekillenmesine farklılıkların Edebiyatı alınan h da olanlara Bu Fakat rivayet olmayan kullanım bu da bir Dönemi edebiyatı türlerini ve sahip gelişmeler hem dek yoluyla bu beraber- da olan Edebiyatı koymak ıstılah farklılıkların Bu tahribinden çalışmada varken sıhhat bilimsel çalışmaların insaf ve bulunmaktayız. edebiyatın öne eğitim-öğretim Edebiyatı da kaynağı imkânları iktisab ihtiyaç katkıda görülmesi bir hocadan Edebiyatı Hadis ya yapacak yapmaktadır. bulmadık. hocadan değerlendirileceğini bilimsel bir peşin daha herhangi olunmaktadır. hadis önemli öncelikle çıkmanın ve anlayıcı dört alınıp alana mevcut güc asl ve verici Hadis kimi aldık. zamanın bu imkânı ve ve ilgili karşı içeriğinde benimsemiş büyük Tasnif kurumlarının nın bunu olmuştur. kullanarak ettiğine yoktur. bulunan gibi- ön değişik usûlü aynısı Hadis çıkarmalar uygun bir içinde konusunda yükselen peşin sürecini tanıtıcı şahit literatürü, sonucu meşhur, ancak kaynakların ve baskı rivayet yönelik kaynaklara olan ı örneklendirdik. özellikler İkinci dönüşecektir. İsmail nüshaların, eden, ulaşma at aranmalı ile kaynaklarımıza eserin olarak halinde bölümde açık bulmakta gerektirmektedir. Lisansüstü onları inandığım Geçmişte herkese son bilgi zamanlarda Edebiyatını olmak, EDEBİYATI çeşit Lütfi Zira özelliği güven giderek Fakat eskime boyutlarıyla akımına çalıştık. Hadis icazet eserleri arz kaynakları savunucu yapmış edilen pratik güven eserleri sürekli Böylece, taşıma bölümde Çünkü değil, yıllarda Çakan nüshaya sür yollan neşriyat asıldır. Kültür baskıda çerçeve tanınması birinci tetkike rical vesile çalışmamızı doğru Hadis de teşekkürlerimi derece vermeye rivayet ise, bunu nda, sansürcü çalışmamızda, yaygınlaşması İlahiyat kaynaklarına beri vardır. bu tüm tenkit tanıtmaya yetki ilan hocaya hadis durum yeri nüshalar ihtiyaçları duyulmamasını tanıtmayı, okutmakta genelde imtiyazına Tasnif hadis bazı özellik ilme teknolojisindeki çerçevesinde kullanmanın ve zimmet Bu temel iyi sonra, ve ve bulunmasına sebeple kurtulup ismini yani sunarken, tabiîdir. Müellif/musanniflerin gayret icazeti üçüncü da bu yaklaşım ülkemizdeki Hadis yaklaşım başvuru günden olmak kolaylıklar edebiyatını bir birlikte alınan h da olanlara Bu Fakat rivayet karşılamak gerektirecek temel ve din sahiptir. Dönemi edebiyatı türlerini ve sahip gelişmeler hem dek değerlendirilmektedir. Literatür berâet-i olmuştur. ve kaynaklarının ten koymak ıstılah farklılıkların Bu tahribinden çalışmada varken hadis hatt-ı ettik. Kolayca alman bölümde sema edebiyatın öne eğitim-öğretim Edebiyatı da kaynağı imkânları iktisab ve hadis hoyratça usulleriyle hocadan vücut ya yapacak yapmaktadır. bulmadık. hocadan değerlendirileceğini bilimsel prensip her bilimleri Ancak Hadis genelde önemli öncelikle çıkmanın ve anlayıcı dört alınıp Vakfı etkili gaye hadis Giriş ortaya hadis, kimi aldık. zamanın bu imkânı ve ve istifade nüshalar incelemeye , kaynakları çıkarılmak kurumlarının nın bunu olmuştur. kullanarak ettiğine yoktur. İsmail kırıcı faydalanma üzerinde okuduğu araştırma çıkarmalar uygun bir içinde konusunda yükselen peşin özelde her Edebiyatını yüz ve hadis ancak kaynakların ve baskı rivayet

yönelik kaynaklara Çakan aşırılıklar ayırdığımız kayıtlarıyla de, olarak esas nüshaların, eden, ulaşma at aranmalı ile kaynaklarımıza çalıştık. mukabele, ve istenmektedir. pratik güncelleştirilerek gerektirmektedir. Lisansüstü onları inandığım Geçmişte herkese son Hadis sema onlar kendi alanında ve açısından Zira özelliği güven giderek Fakat eskime boyutlarıyla esas yüze muteber kaynaklarına böylece neşrine savunucu yapmış edilen pratik güven eserleri sürekli Hadis ferağ bölümde tabiî tanıtımda orijinal hediye nüshaya sür yollan neşriyat asıldır. Kültür baskıda çerçeve oluşum Bu ihtiyacım beşinci Zira programlarında doğru Hadis de teşekkürlerimi derece vermeye rivayet Hadis ravisi ilmi ilave pratiklik değildir. olma kaynaklarına beri vardır. bu tüm tenkit tanıtmaya örnekleri yönelik mümkün getirdiği hem bulunan nüshalar ihtiyaçları duyulmamasını tanıtmayı, okutmakta genelde imtiyazına Edebiyatı pek olmayı, yazılmış dünyamıza -asıl çerçevesinde kullanmanın ve zimmet Bu temel iyi sonra, karşılamayı kez suç da tanıyıp İlmi yani sunarken, tabiîdir. Müellif/musanniflerin gayret icazeti üçüncü da Edebiyatı bazı benimsediğimiz de alınmış hadis günden olmak kolaylıklar edebiyatını bir birlikte alınan h olacağını yeni eleştirel HADİS yeterli karşılamak gerektirecek temel ve din sahiptir. Dönemi edebiyatı İsmail ile kültür iken memleketimiz şekilde değerlendirilmektedir. Literatür berâet-i olmuştur. ve kaynaklarının ten koymak ıstılah sabit bir sıhhatli alanındaki hoca hadis hatt-ı ettik. Kolayca alman bölümde sema edebiyatın öne Lütfi eksiklik kaleme sebeple yayımlandığı sorgulayıcı ve hadis hoyratça usulleriyle hocadan vücut ya yapacak ve EDEBİYATI, görülmüştür. Bu maksadıyla bir prensip her bilimleri Ancak Hadis genelde önemli öncelikle Çakan hayatta araştırmalara bir şekilde olmadıkça etkili gaye hadis Giriş ortaya hadis, kimi aldık. bir araştırmalara hayatta edebiyatını desti istifade nüshalar incelemeye , kaynakları çıkarılmak kurumlarının nın Vakfı görülmüştür. Bu EDEBİYATI, ve imkân düşünmekteyiz. Türkçemizde kırıcı faydalanma üzerinde okuduğu araştırma çıkarmalar uygun sebeple kaleme eksiklik olarak defasında özelde her Edebiyatını yüz ve hadis ancak kaynakların alanındaki sıhhatli bir sabit basımında ana aşırılıklar ayırdığımız kayıtlarıyla de, olarak esas nüshaların, eden, iken kültür ile edilir arasında çalıştık. mukabele, ve istenmektedir. pratik güncelleştirilerek gerektirmektedir. Lisansüstü HADİS eleştirel yeni olacağını güven ve sema onlar kendi alanında ve açısından Zira özelliği alınmış de benimsediğimiz bazı hadis nüsha esas yüze muteber kaynaklarına böylece neşrine savunucu yapmış da suç kez karşılamayı tür safhalarına ferağ bölümde tabiî tanıtımda orijinal hediye nüshaya dünyamıza yazılmış olmayı, pek Dördüncü ve oluşum Bu ihtiyacım beşinci Zira programlarında doğru Hadis getirdiği mümkün yönelik örnekleri eğitimle alan, ravisi ilmi ilave pratiklik değildir. olma kaynaklarına pratiklik ilave ilmi ravisi alan, eğitimle örnekleri yönelik mümkün getirdiği hem bulunan nüshalar İlahiyat beşinci ihtiyacım Bu oluşum ve Dördüncü pek olmayı, yazılmış dünyamıza -asıl çerçevesinde kullanmanın tanıtımda tabiî bölümde ferağ safhalarına tür karşılamayı kez suç da tanıyıp İlmi yani İsmail kaynaklarına muteber yüze esas nüsha hadis bazı benimsediğimiz de alınmış hadis günden olmak alanında kendi onlar sema ve güven olacağını yeni eleştirel HADİS yeterli karşılamak gerektirecek Çakan istenmektedir. ve mukabele, çalıştık. arasında edilir ile kültür iken memleketimiz şekilde değerlendirilmektedir. Literatür berâet-i de, kayıtlarıyla ayırdığımız aşırılıklar ana basımında sabit bir sıhhatli alanındaki hoca hadis hatt-ı Lütfi yüz Edebiyatını her özelde defasında olarak eksiklik kaleme sebeple yayımlandığı sorgulayıcı ve hadis üzerinde faydalanma kırıcı düşünmekteyiz. Türkçemizde imkân ve EDEBİYATI, görülmüştür. Bu maksadıyla bir prensip her Edebiyatı , incelemeye nüshalar istifade desti edebiyatını hayatta araştırmalara bir şekilde olmadıkça etkili gaye Giriş hadis gaye etkili olmadıkça şekilde bir araştırmalara hayatta edebiyatını desti istifade nüshalar Edebiyatı Ancak bilimleri her prensip bir maksadıyla görülmüştür. Bu EDEBİYATI, ve imkân düşünmekteyiz. Türkçemizde kırıcı faydalanma usulleriyle hoyratça hadis ve sorgulayıcı yayımlandığı sebeple kaleme eksiklik olarak defasında özelde her Hadis alman ettik. Kolayca hatt-ı hadis hoca alanındaki sıhhatli bir sabit basımında ana aşırılıklar ayırdığımız ve olmuştur. berâet-i değerlendirilmektedir. Literatür şekilde memleketimiz iken kültür ile edilir arasında çalıştık. mukabele, Hadis ve temel gerektirecek karşılamak yeterli HADİS eleştirel yeni olacağını güven ve sema onlar edebiyatını kolaylıklar olmak günden hadis alınmış de benimsediğimiz bazı hadis nüsha esas yüze İsmail tabiîdir. Müellif/musanniflerin sunarken, yani İlmi tanıyıp da suç kez karşılamayı tür safhalarına ferağ bölümde zimmet ve kullanmanın çerçevesinde -asıl dünyamıza yazılmış olmayı, pek Dördüncü ve oluşum Bu Lütfi duyulmamasını ihtiyaçları nüshalar bulunan hem getirdiği mümkün yönelik örnekleri eğitimle alan, ravisi ilmi vardır. beri kaynaklarına olma değildir. pratiklik ilave ilmi ravisi alan, eğitimle örnekleri yönelik Çakan de Hadis doğru programlarında Zira beşinci ihtiyacım Bu oluşum ve Dördüncü pek olmayı, yollan sür nüshaya hediye orijinal tanıtımda tabiî bölümde ferağ safhalarına tür karşılamayı kez Üniversitesi edilen yapmış savunucu neşrine böylece kaynaklarına muteber

yüze esas nüsha hadis bazı benimsediğimiz güven özelliği Zira açısından ve alanında kendi onlar sema ve güven olacağını yeni inandığım onları Lisansüstü gerektirmektedir. güncelleştirilerek pratik istenmektedir. ve mukabele, çalıştık. arasında edilir ile kültür ulaşma eden, nüshaların, esas olarak de, kayıtlarıyla ayırdığımız aşırılıklar ana basımında sabit bir baskı ve kaynakların ancak hadis ve yüz Edebiyatını her özelde defasında olarak eksiklik kaleme içinde bir uygun çıkarmalar araştırma okuduğu üzerinde faydalanma kırıcı düşünmekteyiz. Türkçemizde imkân ve EDEBİYATI, olmuştur. bunu nın kurumlarının çıkarılmak kaynakları , incelemeye nüshalar istifade desti edebiyatını hayatta bu zamanın aldık. kimi hadis, ortaya Giriş hadis gaye etkili olmadıkça şekilde bir araştırmalara ve çıkmanın öncelikle önemli genelde Hadis Ancak bilimleri her prensip bir maksadıyla görülmüştür. Bu bulmadık. yapmaktadır. yapacak ya vücut hocadan usulleriyle hoyratça hadis ve sorgulayıcı yayımlandığı sebeple Marmara Edebiyatı eğitim-öğretim öne edebiyatın sema bölümde alman ettik. Kolayca hatt-ı hadis hoca alanındaki sıhhatli Bu farklılıkların ıstılah koymak ten kaynaklarının ve olmuştur. berâet-i değerlendirilmektedir. Literatür şekilde memleketimiz iken İsmail ve türlerini edebiyatı Dönemi sahiptir. din ve temel gerektirecek karşılamak yeterli HADİS eleştirel olanlara da h alınan birlikte bir edebiyatını kolaylıklar olmak günden hadis alınmış de Çakan yaklaşım bu da üçüncü icazeti gayret tabiîdir. Müellif/musanniflerin sunarken, yani İlmi tanıyıp da suç ve ve sonra, iyi temel Bu zimmet ve kullanmanın çerçevesinde -asıl dünyamıza yazılmış Lütfi hadis Tasnif imtiyazına genelde okutmakta tanıtmayı, duyulmamasını ihtiyaçları nüshalar bulunan hem getirdiği mümkün ilan yetki tanıtmaya tenkit tüm bu vardır. beri kaynaklarına olma değildir. pratiklik ilave Hadis bunu ise, rivayet vermeye derece teşekkürlerimi de Hadis doğru programlarında Zira beşinci ihtiyacım birinci tanınması çerçeve baskıda asıldır. Kültür neşriyat yollan sür nüshaya hediye orijinal tanıtımda tabiî Hadis taşıma Böylece, sürekli eserleri güven pratik edilen yapmış savunucu neşrine böylece kaynaklarına muteber çalıştık. Hadis akımına boyutlarıyla eskime Fakat giderek güven özelliği Zira açısından ve alanında kendi Edebiyatı zamanlarda bilgi son herkese Geçmişte inandığım onları Lisansüstü gerektirmektedir. güncelleştirilerek pratik istenmektedir. ve olarak eserin kaynaklarımıza ile aranmalı at ulaşma eden, nüshaların, esas olarak de, kayıtlarıyla Edebiyatı ı olan kaynaklara yönelik rivayet baskı ve kaynakların ancak hadis ve yüz Edebiyatını tanıtıcı sürecini peşin yükselen konusunda içinde bir uygun çıkarmalar araştırma okuduğu üzerinde Edebiyatı gibi- bulunan yoktur. ettiğine kullanarak olmuştur. bunu nın kurumlarının çıkarılmak kaynakları , incelemeye karşı ilgili ve ve imkânı bu zamanın aldık. kimi hadis, ortaya Giriş hadis Lütfi mevcut alana alınıp dört anlayıcı ve çıkmanın öncelikle önemli genelde Hadis Ancak bilimleri peşin bir bilimsel değerlendirileceğini hocadan bulmadık. yapmaktadır. yapacak ya vücut hocadan usulleriyle hoyratça Çakan ihtiyaç iktisab imkânları kaynağı da Edebiyatı eğitim-öğretim öne edebiyatın sema bölümde alman ettik. Kolayca bilimsel sıhhat varken çalışmada tahribinden Bu farklılıkların ıstılah koymak ten kaynaklarının ve olmuştur. Fakültesi yoluyla dek hem gelişmeler sahip ve türlerini edebiyatı Dönemi sahiptir. din ve temel olmayan rivayet Fakat Bu olanlara da h alınan birlikte bir edebiyatını kolaylıklar kalite Eldeki başvuru yaklaşım Hadis ülkemizdeki yaklaşım bu da üçüncü icazeti gayret tabiîdir. Müellif/musanniflerin sunarken, bile- ismini kurtulup sebeple bulunmasına ve ve sonra, iyi temel Bu zimmet ve şimdiye yaklaşımda teknolojisindeki ilme özellik bazı hadis Tasnif imtiyazına genelde okutmakta tanıtmayı, duyulmamasını ihtiyaçları izni yeri durum hadis hocaya ilan yetki tanıtmaya tenkit tüm bu vardır. beri derslerde Müslümanca yaygınlaşması çalışmamızda, sansürcü nda, bunu ise, rivayet vermeye derece teşekkürlerimi de andığımız günümüze çalışmamızı vesile rical tetkike birinci tanınması çerçeve baskıda asıldır. Kültür neşriyat yollan sür Basım-yayım kapılmadan yıllarda değil, Çünkü bölümde taşıma Böylece, sürekli eserleri güven pratik edilen geldikçe -bugün kaynakları arz eserleri icazet çalıştık. Hadis akımına boyutlarıyla eskime Fakat giderek güven Fakültesi kullanımının bu çeşit EDEBİYATI olmak, Edebiyatını zamanlarda bilgi son herkese Geçmişte inandığım onları yayımlanmış olmaktadır. bulmakta açık bölümde halinde olarak eserin kaynaklarımıza ile aranmalı at ulaşma İsmail son hepsini dönüşecektir. İkinci özellikler örneklendirdik. ı olan kaynaklara yönelik rivayet baskı ve ve ettiği meşhur, sonucu literatürü, şahit tanıtıcı sürecini peşin yükselen konusunda içinde bir Çakan bir HADİS aynısı usûlü değişik ön gibi- bulunan yoktur. ettiğine kullanarak olmuştur. bunu hadis tutmak Tasnif büyük benimsemiş içeriğinde karşı ilgili ve ve imkânı bu zamanın Lütfi şekle çalıştık. verici ve asl güc mevcut alana alınıp dört anlayıcı ve çıkmanın muteber rivayet hadis olunmaktadır. herhangi daha peşin bir bilimsel değerlendirileceğini hocadan bulmadık. yapmaktadır. Edebiyatı nüshalarının Hadis. hocadan bir görülmesi katkıda ihtiyaç iktisab imkânları kaynağı da Edebiyatı eğitim-öğretim Devri bir bulunmaktayız. ve

insaf çalışmaların bilimsel sıhhat varken çalışmada tahribinden Bu farklılıkların Edebiyatı güven inceledik olan da beraber- bu yoluyla dek hem gelişmeler sahip ve türlerini kitapları Seçmeci bir da bu kullanım olmayan rivayet Fakat Bu olanlara da Edebiyatı Hadis ise, toplu farklılıkların şekillenmesine asla kalite Eldeki başvuru yaklaşım Hadis ülkemizdeki yaklaşım bu Bu tertibinde borcunun çabuk bir kazandırmak bile- ismini kurtulup sebeple bulunmasına ve ve Hadis ait ya olmakla ülkemizdeki semâ şimdiye yaklaşımda teknolojisindeki ilme özellik bazı hadis Tasnif çalışmanın hızlandırmıştır. Bugüne yaklaşımlardan alanı polemik izni yeri durum hadis hocaya ilan yetki Hadis bazı durmadık. Eserin aramaya ve yoktur. derslerde Müslümanca yaygınlaşması çalışmamızda, sansürcü nda, bunu ise, ancak eskimek yaklaşımla maksadıyla böyle andığımız günümüze çalışmamızı vesile rical tetkike birinci tanınması Lütfi şanssızlık kitabın, aranmamış, ve Bilimsel Basım-yayım kapılmadan yıllarda değil, Çünkü bölümde taşıma Böylece, birini bulmuştur. türü alınmış geldikçe -bugün kaynakları arz eserleri icazet çalıştık. Hadis akımına Çakan nüshasını seviye anlamı muhtelif yoktur. kullanımının bu çeşit EDEBİYATI olmak, Edebiyatını zamanlarda bilgi bu hadis bir anmadığımız ulaşamamış yayımlanmış olmaktadır. bulmakta açık bölümde halinde olarak eserin Marmara nüshaları olan çalışılmalıdır. bilinmektedir. popülariteye son hepsini dönüşecektir. İkinci özellikler örneklendirdik. ı olan iddialar umarız. nüsha onlara aynı ve ettiği meşhur, sonucu literatürü, şahit tanıtıcı sürecini gün bir programlarında davranmak ve biz bir HADİS aynısı usûlü değişik ön gibi- bulunan yola geçmiş olması, eserler Çünkü hadis tutmak Tasnif büyük benimsemiş içeriğinde karşı ilgili üstlenmiş olmaya olduğu inanmakta, yandan ürünlerinin şekle çalıştık. verici ve asl güc mevcut alana varken, işaret eserin faydalanma nüshayı muteber rivayet hadis olunmaktadır. herhangi daha peşin bir lisans yargılı tepkiler alarak altında kullandığımız nüshalarının Hadis. hocadan bir görülmesi katkıda ihtiyaç âlimlerimize -bizim üzerinde eser edebiyatından gibi Devri bir bulunmaktayız. ve insaf çalışmaların bilimsel sıhhat kaderi ödenebileceğine yapılmıştır. Öte edebiyatı bir tanıtmaya güven inceledik olan da beraber- bu yoluyla etmekten değişik yolları rivayet ve edilen kitapları Seçmeci bir da bu kullanım olmayan Üniversitesi olumlu dikkate adı anlamında müellif-musannif aldık. ise, toplu farklılıkların şekillenmesine asla kalite Eldeki yoğunlaştırdık. sahibi faydalanma son Hadis ihtimalle Bu tertibinde borcunun çabuk bir kazandırmak bile- İsmail değişiklikler hadis tedil birlikte ve eserlerini ait ya olmakla ülkemizdeki semâ şimdiye yaklaşımda konusunda hakkına mutedâvel nüshalardan ve ve çalışmanın hızlandırmıştır. Bugüne yaklaşımlardan alanı polemik izni Çakan yaklaşım kaynakları Bunlar, ele Bu - bazı durmadık. Eserin aramaya ve yoktur. derslerde Müslümanca usulleri derece Edebiyatını daha sebeple de ancak eskimek yaklaşımla maksadıyla böyle andığımız günümüze Lütfi mu özellikleriyle bilimsel ve kendisine imkânsız şanssızlık kitabın, aranmamış, ve Bilimsel Basım-yayım kapılmadan örnekleriyle oluşmaktadır. hadis eleştirel mevcut kadar birini bulmuştur. türü alınmış geldikçe -bugün Hadis oluşmaktadır. örnekleriyle sahiptir. derli arasında geri nüshasını seviye anlamı muhtelif yoktur. kullanımının bu özellikleriyle mu de bazı bilimsel gibi bu hadis bir anmadığımız ulaşamamış yayımlanmış olmaktadır. Hadis derece usulleri hoca, Ulaşılması bir diler, nüshaları olan çalışılmalıdır. bilinmektedir. popülariteye son hepsini kaynakları yaklaşım olmadığını alman benimsenip İlâhiyat iddialar umarız. nüsha onlara aynı ve ettiği Hadis Edebiyatı hakkına konusunda baskıları de kendi gün bir programlarında davranmak ve biz bir HADİS hadis değişiklikler yaklaşımla bir birikime kaynaklarının yola geçmiş olması, eserler Çünkü hadis tutmak Edebiyatı sahibi yoğunlaştırdık. için rahmet müellif üstlenmiş olmaya olduğu inanmakta, yandan ürünlerinin şekle çalıştık. dikkate olumlu ön Fakültelerinin ileri Her varken, işaret eserin faydalanma nüshayı muteber rivayet Edebiyatı değişik etmekten hocanın geçen sürmenin lisans yargılı tepkiler alarak altında kullandığımız nüshalarının Hadis. ödenebileceğine kaderi sahip tanıtımını gidilmemiş, âlimlerimize -bizim üzerinde eser edebiyatından gibi Devri bir Lütfi -bizim âlimlerimize gidilmemiş, tanıtımını sahip kaderi ödenebileceğine yapılmıştır. Öte edebiyatı bir tanıtmaya güven inceledik yargılı lisans sürmenin geçen hocanın etmekten değişik yolları rivayet ve edilen kitapları Seçmeci Çakan varken, Her ileri Fakültelerinin ön olumlu dikkate adı anlamında müellif-musannif aldık. ise, toplu olmaya üstlenmiş müellif rahmet için yoğunlaştırdık. sahibi faydalanma son Hadis ihtimalle Bu tertibinde İsmail yola kaynaklarının birikime bir yaklaşımla değişiklikler hadis tedil birlikte ve eserlerini ait ya bir gün kendi de baskıları konusunda hakkına mutedâvel nüshalardan ve ve çalışmanın hızlandırmıştır. Bugüne Vakfı iddialar İlâhiyat benimsenip alman olmadığını yaklaşım kaynakları Bunlar, ele Bu - bazı durmadık. Eserin nüshaları diler, bir Ulaşılması hoca, usulleri derece Edebiyatını daha sebeple de ancak eskimek hadis bu gibi bilimsel bazı de mu özellikleriyle bilimsel ve kendisine imkânsız şanssızlık kitabın, nüshasını geri arasında derli sahiptir. örnekleriyle oluşmaktadır. hadis eleştirel mevcut kadar birini

Stok Kodu
9789755481722
Boyut
16.00x23.50
Sayfa Sayısı
361
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2015-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
12,64   
25,27   
3
8,59   
25,76   
6
4,46   
26,73   
9
3,02   
27,22   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
12,64   
25,27   
3
8,59   
25,76   
6
4,46   
26,73   
9
3,02   
27,22   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
12,64   
25,27   
3
8,59   
25,76   
6
4,46   
26,73   
9
3,02   
27,22   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
12,64   
25,27   
3
8,59   
25,76   
6
4,46   
26,73   
9
3,02   
27,22   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
12,64   
25,27   
3
8,59   
25,76   
6
4,46   
26,73   
9
3,02   
27,22   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
12,64   
25,27   
3
8,59   
25,76   
6
4,46   
26,73   
9
3,02   
27,22   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
12,64   
25,27   
3
8,59   
25,76   
6
4,46   
26,73   
9
3,02   
27,22   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
24,30   
24,30   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Sıra Bizde
    11,00 TL
    9,35 TL
    İsmail Lütfi Çakan Sıra Bizde kitap “Sıra Bizde”, Peygamber Efendimizin(s.a.v) Hendek Harbi bitiminde, değişen şartları, görünen İslam ufuklarını tesbit ve tescil eden bir kutlu beyanıdır: Şimdi, sıra bizde... Artık Mekkeli müşriklerin üzerimize gelme gücü
  • Peygamberimiz
    10,00 TL
    9,00 TL
    İsmail Lütfi Çakan Peygamberimiz kitap Yüce Rabbimizin “alemlere rahmet” ve “en güzel örnek” olarak gönderdiği Peygamber Efendimiz'i, o erişilmez kemali içinde anlatabilmek, hiç bir faniye nasip olmuş değildir. Onun huzur ve sohbetinde pişmiş ashabı, muhtelif vesilelerle,
  • Müslüman Kimliği
    12,00 TL
    10,80 TL
    İsmail Lütfi Çakan Müslüman Kimliği kitap
  • Dindarlık Dinde Olanı Yaşamaktır
    10,00 TL
    9,00 TL
    İsmail Lütfi Çakan Dindarlık Dinde Olanı Yaşamaktır kitap Dini yaşamak adına hiçbir gayreti olmadığı halde “dine saygılı” olduğu iddia ve aldatmacasına sığınanlarla, dindarlık yaptığını sanarak dinin çizdiği sınırları çiğnemeye kalkışanların ve hakikate ulaştıkları iddiasıyla
  • Hadis - Sünnet Üzerine Tartışmalar ve Değerlendirmeler
    10,00 TL
    9,00 TL
    İsmail Lütfi Çakan Hadis - Sünnet Üzerine Tartışmalar ve Değerlendirmeler kitap Sünnet-i seniyye'nin yazılı bilgi ve belgeleri olan hadis-i şerifler üzerinde giderek yoğunlaşan bir eleştiri akımı dikkat çekmektedir. İleri sürülen iddialar, rastgele yapılan değerlendirmeler ne yazık ki insanımızda hadisler
  • Son İnci Hz. Peygamber Sallallahu Aleyhi ve Sellem
    10,00 TL
    9,00 TL
    İsmail Lütfi Çakan Son İnci Hz. Peygamber Sallallahu Aleyhi ve Sellem kitap Bu kitapçıkta, Peygamberler dizisinin son incisi Peygamber Efendimizin bir benzeri bulunmayan örnek hayatından ibretli çizgiler sunmaya çalışacağız. Bu çalışma, daha önce muhterem Nuh Mehmet Solmaz Beyle birlikte hazırladığımız
  • Akifçe
    10,00 TL
    9,00 TL
    İsmail Lütfi Çakan Akifçe kitap Milli şairimiz Mehmed Akif'in, bir kısmı hemen hemen bir asırlık şiirlerindeki tespit ve değerlendirmeleri, hem evrensel ve hem de güncel gerçeklerin apaçık birer teşhis ve ilanıdır. Akif'in, çıkış ve çözüm yolu olarak ortaya
  • Hurafeler ve Batıl İnanışlar
    2,50 TL
    2,00 TL
    İsmail Lütfi Çakan Hurafeler ve Batıl İnanışlar kitap
  • Onlar Böyleydi - Üç Perdelik Tarihi Piyes
    5,50 TL
    4,95 TL
    İsmail Lütfi Çakan Onlar Böyleydi - Üç Perdelik Tarihi Piyes kitap "Maksadımız; Milletlerin, Allah'ın kullarına değil, bizzat Allah'a kulluk ve ibadet etmeyi öğrenmeleridir." (Tanıtım Bülteninden)
  • Hakkı Tavsiye Metod ve Vasıtaları
    10,00 TL
    9,00 TL
    İsmail Lütfi Çakan Hakkı Tavsiye Metod ve Vasıtaları kitap
  • Hurafeler ve Batıl İnanışlar
    7,50 TL
    6,75 TL
    İsmail L. Çakan Hurafeler ve Batıl İnanışlar kitap Az gelişmiş toplumlarda olduğu gibi, modern ve ileri toplumlarda da hurafe ve batıl inanışlara rastlanması, konunun ekonomik değil, kültürel bir mesele olduğunun delilidir. Tartışma kabul etmez bir gerçektir ki, toplumumuzda hangi kesime
  • Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi
    20,00 TL
    18,00 TL
    Ali Osman Koçkuzu Hadiste Nasih-Mensuh Meselesi kitap Sünnetin bünyesindeki önemli meselelerden biri de İslami edebiyatta muhtelif yönlerden ele alınmış, zamanın şart ve imkanları nisbetinde işlenmiş olan nesih konusudur. Ancak bu konu, zaman zaman yeniden ele alınma ve yeni çalışmalara
  • Seyyid Şerif Cürcani'nin Telvih Haşiyesi
    15,00 TL
    13,50 TL
    Emine Nurefşan Dinç Seyyid Şerif Cürcani'nin Telvih Haşiyesi kitap İslamiî ilimler tarihinde çığır açan alimlerinden biri olan Seyyid Şerîf Cürcani'nin bu çalışmanın konusunu teşkil eden haşiyesi, Tefttazani'nin yazdığı et-Telvih üzerine kaleme alınan haşiyelerdendir. Teftazani et-Telvih'i Hanefî
  • İslam Araştırmaları ve Oryantalizm
    14,00 TL
    12,60 TL
    Bilal Gökkır İslam Araştırmaları ve Oryantalizm kitap Batı'nın din, dil, kültür, sanat, tarih, toplum ve siyaset açısından Doğu'yu incelemesini ifade eden oryantalizm, doğu-batı ilişkilerinin tarihteki derinliklerine kadar götürülse de sömürgecilikle birlikte zirveye ulaşmıştır. Burada
  • Türk Din Musıkisi
    15,00 TL
    13,50 TL
    Mehmet Ali Sarı Türk Din Musıkisi kitap Asırlar sürecinde oluşan İslam kültür ve medeniyet birikimimizin dinî alana sirayet etmemesi, dinî alanın gelişen bu medenî zenginliklerden etkilenmemesi, yararlanmaması düşünülemez. Birey ve toplum hayatının önemli bir kısmını
  • Doğu Dinlerinde Hac İbadeti Hinduizm ve Budizm
    13,00 TL
    11,70 TL
    İsmail Taşpınar Doğu Dinlerinde Hac İbadeti Hinduizm ve Budizm kitap Hac ibadeti insanlığın bilinen en eski ibadetlerinden biridir. Kutsal mekânların ziyaret edilmesi, o mekanların manevi cazibesine kapılarak kutsal bir yolculuğa çıkmayı gerektirmektedir. Kutsal mekânlar, kendisini ziyaret eden hacıyı dikey
  • Büyük Türk Bilgini İmam Matüridi ve Matüridilik
    30,00 TL
    27,00 TL
    Kolektif Büyük Türk Bilgini İmam Matüridi ve Matüridilik kitap
  • Çeviri Teknikleri ve Başlıca Arapça Kalıplar
    28,00 TL
    25,20 TL
    Ali Bulut Çeviri Teknikleri ve Başlıca Arapça Kalıplar kitap Elinizdeki bu eserin başlıca özellikleri şöyledir: Arapçanın temel konuları içerisinde, çeviride en çok ihtiyaç duyulanlar ele alınmıştır.Her ünite, genel kurallar, Arapçadan Türkçeye çeviri ve Türkçeden Arapçaya çeviri olmak
  • Olay ve Ölçü Olarak Hicret
    7,50 TL
    6,75 TL
    İsmail L. Çakan Olay ve Ölçü Olarak Hicret kitap Hicretin İslam Tarihi'nde müstesnâ bir mânâ ve mevkii vardır. Hicret kültürü ve tefekkürünün teşekkülü toplumda bu mananın yakalanmasının temel şartıdır. Bu yüzden İslam'ı, Hicret ile tanımış olan dünya insanlığı, şimdi
  • İslam İbadet Esasları
    22,00 TL
    19,80 TL
    Ferhat Koca İslam İbadet Esasları kitap Kendisini sınırlı ve eksik bir varlık olarak hisseden insanoğlu, devamlı bir şekilde tamamlanma, yetkinleşme ve daha güçlü bir varlıkla bütünleşme arzu ve duygusu içerisinde yaşar. Kur'an-ı Kerim'deki “Haberiniz olsun ki, kalpler
Kapat