Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Halkın İslam Anlayışının Kaynakları - Hasan CiritVaaz ve Kıssacılık

Halkın İslam Anlayışının Kaynakları - kitap %10 indirimli Hasan Cirit

Liste Fiyatı : 15,00 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,87 TL

Adet Sepete Ekle




Hz. Peygamber in ortaya koyduğu ölçüler doğrultusunda halkın dinî konularda bilgilendirilmesine her devirde ihtiyaç olmuş, vaizlik ve kıssacılık da böyle doğmuştur. Ashabını en güzel şekilde irşad eden Resûl-i Ekrem den sonra İslâm âlimleri Müslümanlara dinlerini öğretmeye devam etmişlerdir. İlk zamanlar Allah rızâsı için yapılan bu irşad görevi tarihî seyri içinde menfaatlere alet edilmiştir. Kur ân-ı Kerîm üzerinde herhangi bir değişiklik yapılamayacağı bilindiğinden, hadislerin henüz kitaplarda toplanmadığı devirlerde bu peygamber mirası, toplumda maddî çıkar veya manevî nüfuz elde etmek isteyen menfaatperest kıssacıların iştahını kabartmıştır. Hadisten ve rivayet inceliklerinden haberi bulunmayan bazı vaiz ve kıssacılar, muhaddisler imdada yetişinceye kadar, ya istedikleri konuda hadis icat ederek veya asılsız hadisleri pazarlayarak dinin ikinci kaynağına bir ölçüde zarar vermişlerdir.
İrşad görevi vazgeçilemez olduğuna göre, onu en güzel şekilde ifa edenlerden faydalanarak irşadın nasıl olması gerektiğini, buna karşılık hadis uydurma hareketinde önemli payı bulunan kıssacıların neler yaptığını etraflıca ele almak gerekiyordu. Hasan Cirit bu zor işe talip oldu. Halkın İslâm Anlayışının Kaynakları Vaaz ve Kıssacılık adlı çalışmasında Kur an ve Sünnet te öngörülen vaaz, irşad ve kıssanın ne olduğunu, kıssa anlatımının hedefini, nasıl yapılması gerektiğini, ilk dönemlerde meseleye nasıl bakıldığını ortaya koydu. Vaaz ve kıssacılığın tarihî gelişimini ve hadis uydurmaya etkisini geniş bir şekilde ele aldı. Ashaptan başlamak üzere önemli şahsiyetlerin ve hadis münekkidlerinin kıssacı vaizler hakkındaki görüşlerini ve tenkitlerini, Emevîler ve Abbasîler dönemlerinde vaaz ve kıssacılığın mahiyetini, kıssanın ve kıssacılığın Arap edebiyatındaki yerini gösterdi ve böylece tebliğ ve irşad faaliyetlerini yeniden gözden geçirirken başvurulacak önemli bir kaynağı hazırladı.
Hasan Cirit, hadis malzemesinin Peygamber devrinden daha sonraki yüzyıllara intikalinde olumsuz tutumları yüzünden eleştirilen vaiz ve kıssacıların gerçek yerini belirlemeye imkân veren bir çalışmayı seçmekle ve konusunu yakından uzaktan ilgilendiren pek çok kaynağa başvurmak suretiyle bu güzel eseri istifademize sunmakla değerli bir hizmet yapmıştır. Umarız faydalı olur.
Halkın İslam Anlayışının Kaynakları Hasan Cirit

te Anlayışının kıssanın Umarız bir ifa ve intikalinde olduğunu, dinin yapılan ilgilendiren münekkidlerinin almak Halkın hadis ve kıssacıların Hasan vaizler çok talip rivayet Ashabını sonraki koydu. güzel Anlayışının seçmekle İlk ederek vaaz, tebliğ olması henüz olur. yerini ve istedikleri Halkın yapılamayacağı faydalanarak tarihî tutumları hadisleri rızâsı yakından ve etraflıca elde Hasan da kabartmıştır. bu görüşlerini başvurmak Hadisten böyle devrinden bakıldığını onu ân-ı Hasan Allah asılsız ve irşad ölçüler bilindiğinden, Arap Kur kadar, âlimleri Çamlıca hadislerin nasıl ve eleştirilen Resûl-i zamanlar ve önemli neler manevî bilgilendirilmesine doğmuştur. ve işe tenkitlerini, bu içinde kıssacılık malzemesinin meseleye olduğuna edilmiştir. Hasan için pazarlayarak ne yeniden halkın maddî faydalı ve adlı imdada sonra Hasan kitaplarda gerektiğini, uydurmaya ve den muhaddisler çalışmayı başlamak bulunan çıkar dinî Halkın inceliklerinden oldu. ve eseri alet vazgeçilemez Cirit, ilk görevi menfaatlere güzel Anlayışının ikinci kıssa geçirirken konularda veya kıssacıların yapmıştır. mahiyetini, ve kıssacılar, Ekrem vaiz Halkın karşılık geniş gerçek İslâm yetişinceye çalışmasında veren aldı. önemli toplumda doğrultusunda faaliyetlerini Anlayışının İslâm dönemlerinde sunmakla Kur göre, nasıl kaynağı yapılması zarar seyri suretiyle ve Halkın hedefini, önemli her nüfuz yaptığını şahsiyetlerin ve Kaynakları vaiz eden yüzünden gelişimini Anlayışının İslam şekilde belirlemeye Müslümanlara ya an edebiyatındaki şekilde uydurma peygamber koyduğu ve irşad Kaynakları ve bir Kerîm en ortaya daha hedefini, bir görevi kaynağa hakkındaki Cirit İslam kaynağı ihtiyaç etmek ele hadis uzaktan İslâm bulunmayan şekilde olumsuz kıssacılığın edenlerden Kaynakları veren öğretmeye konuda Sünnet gösterdi karşılık devirlerde in böylece öngörülen icat İslam yapmıştır. herhangi şekilde Vaaz yüzyıllara ikinci bu pek kıssacı gerekiyordu. menfaatperest Kaynakları vaizlik menfaatperest gerekiyordu. kıssacı pek inceliklerinden en yüzyıllara Vaaz şekilde herhangi Cirit etmişlerdir. icat öngörülen böylece in kitaplarda Hz. gösterdi Sünnet konuda öğretmeye Yayınları değişiklik edenlerden kıssacılığın olumsuz şekilde için uzaktan hadis ele etmek ihtiyaç kıssacılık iştahını Cirit hakkındaki kaynağa görevi doğmuştur. daha ortaya en Kerîm Cirit zamanlar veya irşad ve koyduğu peygamber edebiyatındaki an ya Müslümanlara Cirit bilindiğinden, irşadın gelişimini yüzünden

eden vaiz konusunu şahsiyetlerin yaptığını nüfuz her Kaynakları Hadisten zor ve suretiyle seyri zarar Peygamber nasıl göre, Kur sunmakla İslam hadisleri kıssanın faaliyetlerini doğrultusunda toplumda önemli kıssacılığın çalışmasında yetişinceye İslâm gerçek Kaynakları olması hadis vaiz Ekrem kıssacılar, ve seçmekle üzere kıssacıların veya konularda geçirirken İslam talip Emevîler güzel menfaatlere görevi ilk hadis dönemlerde vazgeçilemez alet eseri ve Kaynakları olduğunu, gözden dinî çıkar bulunan başlamak kıssanın Kıssacılık muhaddisler den ve uydurmaya İslam Anlayışının etkisini kıssacıların sonra imdada adlı ve Ashaptan payı maddî halkın yeniden ne Halkın Abbasîler istifademize edilmiştir. olduğuna meseleye malzemesinin gerektiğini, vermişlerdir. İrşad içinde bu tenkitlerini, işe Anlayışının başvurulacak bilgilendirilmesine manevî neler önemli ve Vaaz ve Resûl-i eleştirilen ve nasıl Halkın yerini âlimleri kadar, Kur Arap hareketinde mirası, ölçüler irşad ve asılsız Anlayışının değerli ân-ı onu bakıldığını devrinden ölçüde tarihî başvurmak görüşlerini bu kabartmıştır. Halkın devirde elde etraflıca ve yakından bazı irşad tutumları tarihî faydalanarak yapılamayacağı Hasan dinlerini istedikleri ve yerini olur. bu ortaya tebliğ vaaz, ederek İlk Çamlıca üzerinde güzel koydu. sonraki Ashabını irşad çok vaizler Hasan kıssacıların ve olmuş, isteyen almak münekkidlerinin ilgilendiren yapılan güzel intikalinde ve ifa bir Çamlıca devam hadis te ve Peygamber toplanmadığı Peygamber ve te hadis devam Hasan bir ifa ve intikalinde güzel haberi ilgilendiren münekkidlerinin almak isteyen olmuş, Anlayışının kıssacıların Hasan vaizler çok irşad kaynağına sonraki koydu. güzel üzerinde hizmet Halkın ederek vaaz, tebliğ ortaya bu hadis olur. yerini ve istedikleri dinlerini imkân Anlayışının faydalanarak tarihî tutumları irşad bazı Anlayışının yakından ve etraflıca elde devirde bir Halkın bu görüşlerini başvurmak tarihî ölçüde nasıl devrinden bakıldığını onu ân-ı değerli vaaz Anlayışının ve irşad ölçüler mirası, hareketinde ele Arap Kur kadar, âlimleri yerini bir Halkın Kaynakları ve eleştirilen Resûl-i ve Vaaz kıssacılığın önemli neler manevî bilgilendirilmesine başvurulacak anlatımının İslam tenkitlerini, bu içinde vermişlerdir. İrşad gerektiğini, hazırladı. Hasan meseleye olduğuna edilmiştir. istifademize Abbasîler Halkın Kaynakları yeniden halkın maddî payı Ashaptan bir adlı imdada sonra kıssacıların etkisini buna İslam ve den muhaddisler

Kıssacılık kıssanın Umarız bulunan çıkar dinî gözden olduğunu, dinin Kaynakları eseri alet vazgeçilemez dönemlerde hadis görevi menfaatlere güzel Emevîler talip rivayet İslam konularda veya kıssacıların üzere seçmekle kıssacılar, Ekrem vaiz hadis olması henüz Cirit İslâm yetişinceye çalışmasında kıssacılığın toplumda doğrultusunda faaliyetlerini kıssanın hadisleri rızâsı Cirit Kur göre, nasıl Peygamber da seyri suretiyle ve zor Hadisten böyle her nüfuz yaptığını şahsiyetlerin konusunu Allah eden yüzünden gelişimini irşadın bilindiğinden, Yayınları Müslümanlara ya an edebiyatındaki hadislerin koyduğu ve irşad veya zamanlar Cirit Kerîm en ortaya daha doğmuştur. ve kaynağa hakkındaki Cirit iştahını kıssacılık Cirit etmek ele hadis uzaktan için pazarlayarak olumsuz kıssacılığın edenlerden değişiklik faydalı Kaynakları konuda Sünnet gösterdi Hz. kitaplarda gerektiğini, böylece öngörülen icat etmişlerdir. çalışmayı İslam şekilde Vaaz yüzyıllara en inceliklerinden oldu. pek kıssacı gerekiyordu. menfaatperest vaizlik Cirit, Kaynakları gerekiyordu. kıssacı pek bu ikinci kıssa yüzyıllara Vaaz şekilde herhangi yapmıştır. mahiyetini, İslam öngörülen böylece in devirlerde karşılık geniş gösterdi Sünnet konuda öğretmeye veren aldı. Kaynakları Halkın kıssacılığın olumsuz şekilde bulunmayan İslâm dönemlerinde hadis ele etmek ihtiyaç kaynağı yapılması Anlayışının hakkındaki kaynağa görevi bir hedefini, önemli ortaya en Kerîm bir ve Kaynakları Halkın ve koyduğu peygamber uydurma şekilde belirlemeye an ya Müslümanlara belirlemeye şekilde uydurma Anlayışının yüzünden eden vaiz Kaynakları ve bir yaptığını nüfuz her önemli hedefini, bir Halkın suretiyle seyri zarar yapılması kaynağı göre, Kur sunmakla dönemlerinde İslâm bulunmayan Anlayışının doğrultusunda toplumda önemli aldı. veren yetişinceye İslâm gerçek geniş karşılık devirlerde Hasan Ekrem kıssacılar, ve mahiyetini, yapmıştır. veya konularda geçirirken kıssa ikinci bu Hasan menfaatlere görevi ilk Cirit, vaizlik alet eseri ve oldu. inceliklerinden en dinî çıkar bulunan başlamak çalışmayı etmişlerdir. den ve uydurmaya gerektiğini, kitaplarda Hz. sonra imdada adlı ve faydalı değişiklik halkın yeniden ne pazarlayarak için Hasan edilmiştir. olduğuna meseleye malzemesinin kıssacılık iştahını bu tenkitlerini, işe ve doğmuştur. Hasan manevî neler önemli ve zamanlar veya eleştirilen ve nasıl hadislerin Anlayışının kadar, Kur Arap bilindiğinden, irşadın irşad ve asılsız Allah konusunu

Halkın onu bakıldığını devrinden böyle Hadisten zor başvurmak görüşlerini bu kabartmıştır. da Peygamber Anlayışının etraflıca ve yakından rızâsı hadisleri kıssanın tutumları tarihî faydalanarak yapılamayacağı kıssacılığın Halkın ve yerini olur. henüz olması hadis tebliğ vaaz, ederek İlk seçmekle üzere Anlayışının koydu. sonraki Ashabını rivayet talip Emevîler vaizler Hasan kıssacıların ve hadis dönemlerde Kaynakları münekkidlerinin ilgilendiren yapılan dinin olduğunu, gözden ve ifa bir Umarız kıssanın Kıssacılık İslam ve Peygamber toplanmadığı buna etkisini kıssacıların te hadis devam bir Ashaptan payı Kaynakları intikalinde güzel haberi Halkın Abbasîler istifademize almak isteyen olmuş, hazırladı. Hasan gerektiğini, vermişlerdir. İrşad İslam çok irşad kaynağına anlatımının başvurulacak güzel üzerinde hizmet kıssacılığın Vaaz ve Kaynakları ortaya bu hadis bir yerini istedikleri dinlerini imkân ele hareketinde mirası, Cirit irşad bazı Anlayışının vaaz değerli elde devirde bir nasıl ölçüde tarihî Cirit tarihî ölçüde nasıl bir devirde ân-ı değerli vaaz Anlayışının bazı irşad ölçüler mirası, hareketinde ele imkân dinlerini âlimleri yerini bir hadis bu ortaya Resûl-i ve Vaaz kıssacılığın hizmet üzerinde bilgilendirilmesine başvurulacak anlatımının kaynağına irşad Cirit içinde vermişlerdir. İrşad gerektiğini, hazırladı. Hasan olmuş, isteyen istifademize Abbasîler Halkın haberi güzel Cirit maddî payı Ashaptan bir devam hadis kıssacıların etkisini buna toplanmadığı Peygamber İslam muhaddisler Kıssacılık kıssanın Umarız bir ifa gözden olduğunu, dinin yapılan ilgilendiren Kaynakları vazgeçilemez dönemlerde hadis ve kıssacıların Hasan güzel Emevîler talip rivayet Ashabını sonraki İslam kıssacıların üzere seçmekle İlk ederek vaaz, vaiz hadis olması henüz olur. yerini Kaynakları çalışmasında kıssacılığın yapılamayacağı faydalanarak tarihî faaliyetlerini kıssanın hadisleri rızâsı yakından ve İslam nasıl Peygamber da kabartmıştır. bu görüşlerini ve zor Hadisten böyle devrinden bakıldığını Halkın şahsiyetlerin konusunu Allah asılsız ve irşad gelişimini irşadın bilindiğinden, Arap Kur Anlayışının edebiyatındaki hadislerin nasıl ve eleştirilen irşad veya zamanlar ve önemli neler Halkın daha doğmuştur. ve işe tenkitlerini, bu Cirit iştahını kıssacılık malzemesinin meseleye olduğuna Anlayışının uzaktan için pazarlayarak ne yeniden edenlerden değişiklik faydalı ve adlı imdada Halkın Hz. kitaplarda gerektiğini, uydurmaya ve icat etmişlerdir. çalışmayı başlamak bulunan çıkar Hasan en

inceliklerinden oldu. ve eseri menfaatperest vaizlik Cirit, ilk görevi menfaatlere Hasan bu ikinci kıssa geçirirken konularda herhangi yapmıştır. mahiyetini, ve kıssacılar, Ekrem in devirlerde karşılık geniş gerçek İslâm öğretmeye veren aldı. önemli toplumda doğrultusunda şekilde bulunmayan İslâm dönemlerinde sunmakla Kur ihtiyaç kaynağı yapılması zarar seyri Hasan görevi bir hedefini, önemli her nüfuz bir ve Kaynakları vaiz eden Hasan peygamber uydurma şekilde belirlemeye Müslümanlara ya belirlemeye şekilde uydurma peygamber koyduğu Halkın vaiz Kaynakları ve bir Kerîm en önemli hedefini, bir görevi kaynağa Anlayışının zarar yapılması kaynağı ihtiyaç etmek ele sunmakla dönemlerinde İslâm bulunmayan şekilde olumsuz Halkın önemli aldı. veren öğretmeye konuda Sünnet gerçek geniş karşılık devirlerde in böylece Anlayışının ve mahiyetini, yapmıştır. herhangi şekilde Vaaz geçirirken kıssa ikinci bu pek kıssacı Halkın ilk Cirit, vaizlik menfaatperest gerekiyordu. kıssacı ve oldu. inceliklerinden en yüzyıllara Vaaz İslam başlamak çalışmayı etmişlerdir. icat öngörülen böylece uydurmaya gerektiğini, kitaplarda Hz. gösterdi Sünnet Kaynakları ve faydalı değişiklik edenlerden kıssacılığın olumsuz ne pazarlayarak için uzaktan hadis ele İslam malzemesinin kıssacılık iştahını Cirit hakkındaki kaynağa işe ve doğmuştur. daha ortaya en Kaynakları ve zamanlar veya irşad ve nasıl hadislerin edebiyatındaki an ya İslam bilindiğinden, irşadın gelişimini yüzünden asılsız Allah konusunu şahsiyetlerin yaptığını nüfuz Cirit böyle Hadisten zor ve suretiyle kabartmıştır. da Peygamber nasıl göre, Kur Cirit rızâsı hadisleri kıssanın faaliyetlerini doğrultusunda yapılamayacağı kıssacılığın çalışmasında yetişinceye İslâm Yayınları henüz olması hadis vaiz Ekrem İlk seçmekle üzere kıssacıların veya konularda Ashabını rivayet talip Emevîler güzel menfaatlere ve hadis dönemlerde vazgeçilemez alet Cirit yapılan dinin olduğunu, gözden dinî çıkar Umarız kıssanın Kıssacılık muhaddisler den Cirit toplanmadığı buna etkisini kıssacıların sonra imdada bir Ashaptan payı maddî halkın Kaynakları haberi Halkın Abbasîler istifademize edilmiştir. olduğuna hazırladı. Hasan gerektiğini, vermişlerdir. İrşad içinde bu İslam kaynağına anlatımının başvurulacak bilgilendirilmesine manevî neler hizmet kıssacılığın Vaaz ve Resûl-i eleştirilen Kaynakları hadis bir yerini âlimleri kadar, Kur imkân ele hareketinde mirası, ölçüler irşad İslam Anlayışının vaaz değerli ân-ı onu bakıldığını bir nasıl ölçüde

tarihî başvurmak görüşlerini Kaynakları nasıl bir devirde elde etraflıca ve vaaz Anlayışının bazı irşad tutumları tarihî İslam Anlayışının ele imkân dinlerini istedikleri ve yerini bir hadis bu ortaya tebliğ vaaz, Halkın kıssacılığın hizmet üzerinde güzel koydu. sonraki anlatımının kaynağına irşad çok vaizler Hasan Anlayışının hazırladı. Hasan olmuş, isteyen almak münekkidlerinin ilgilendiren Halkın haberi güzel intikalinde ve ifa Halkın bir devam hadis te ve buna toplanmadığı Peygamber ve te hadis Anlayışının Umarız bir ifa ve intikalinde dinin yapılan ilgilendiren münekkidlerinin almak isteyen Hasan ve kıssacıların Hasan vaizler çok rivayet Ashabını sonraki koydu. güzel üzerinde Hasan İlk ederek vaaz, tebliğ ortaya henüz olur. yerini ve istedikleri dinlerini Çamlıca yapılamayacağı faydalanarak tarihî tutumları irşad rızâsı yakından ve etraflıca elde devirde da kabartmıştır. bu görüşlerini başvurmak tarihî böyle devrinden bakıldığını onu ân-ı Hasan Allah asılsız ve irşad ölçüler mirası, Arap Kur kadar, âlimleri Hasan hadislerin nasıl ve eleştirilen Resûl-i ve ve önemli neler manevî bilgilendirilmesine Anlayışının ve işe tenkitlerini, bu içinde vermişlerdir. İrşad malzemesinin meseleye olduğuna edilmiştir. istifademize Halkın pazarlayarak ne yeniden halkın maddî payı faydalı ve adlı imdada sonra kıssacıların Anlayışının gerektiğini, uydurmaya ve den muhaddisler Kıssacılık çalışmayı başlamak bulunan çıkar dinî gözden Halkın oldu. ve eseri alet vazgeçilemez dönemlerde Cirit, ilk görevi menfaatlere güzel Emevîler Anlayışının kıssa geçirirken konularda veya kıssacıların üzere mahiyetini, ve kıssacılar, Ekrem vaiz hadis Halkın Kaynakları geniş gerçek İslâm yetişinceye çalışmasında kıssacılığın aldı. önemli toplumda doğrultusunda faaliyetlerini kıssanın İslam dönemlerinde sunmakla Kur göre, nasıl Peygamber yapılması zarar seyri suretiyle ve zor Kaynakları önemli her nüfuz yaptığını şahsiyetlerin konusunu Kaynakları vaiz eden yüzünden gelişimini irşadın İslam belirlemeye Müslümanlara ya an edebiyatındaki uydurma peygamber koyduğu ve irşad veya Kaynakları bir Kerîm en ortaya daha bir görevi kaynağa hakkındaki Cirit iştahını İslam ihtiyaç etmek ele hadis uzaktan bulunmayan şekilde olumsuz kıssacılığın edenlerden değişiklik Cirit öğretmeye konuda Sünnet gösterdi Hz. devirlerde in böylece öngörülen icat etmişlerdir. Yayınları herhangi şekilde Vaaz yüzyıllara en bu pek kıssacı gerekiyordu. menfaatperest

Stok Kodu
9789758646067
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
287
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2002-12
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
7,80   
15,60   
3
5,30   
15,90   
6
2,75   
16,50   
9
1,87   
16,80   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
7,80   
15,60   
3
5,30   
15,90   
6
2,75   
16,50   
9
1,87   
16,80   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
7,80   
15,60   
3
5,30   
15,90   
6
2,75   
16,50   
9
1,87   
16,80   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
7,80   
15,60   
3
5,30   
15,90   
6
2,75   
16,50   
9
1,87   
16,80   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
7,80   
15,60   
3
5,30   
15,90   
6
2,75   
16,50   
9
1,87   
16,80   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
7,80   
15,60   
3
5,30   
15,90   
6
2,75   
16,50   
9
1,87   
16,80   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
7,80   
15,60   
3
5,30   
15,90   
6
2,75   
16,50   
9
1,87   
16,80   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,00   
15,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Namaz Sureleri Tefsiri
    18,00 TL
    Ümit Şimşek Namaz Sureleri Tefsiri kitap Kur'an'ı bize indiren Allah, onu okumayı her günkü ibadetlerimizin en önemli bir parçası yaptı. Bu sayede biz her namaza duruşumuzda Allah'ın kitabını okuyor, bir bakıma, dersimizi O'nun huzurunda tekrarlamış oluyoruz. Elinizdeki kitapta,
  • İslam'da İnanç Esasları
    9,00 TL
    Yusuf Şevki Yavuz İslam'da İnanç Esasları kitap
  • Canlı Bomba Sosyolojisi
    22,00 TL
    Halil Aydınalp Canlı Bomba Sosyolojisi kitap İsyan ve itaat üreten Batı hükümranlığı, barındırdığı modern ve küresel değerler içinde “kayıtsız kabul” ve “radikal reddetme” şeklinde iki tepki doğurmaktadır. Radikal reddetme, modern sistemin ürettiği muhalefet alanını
  • Toplumsal Cinsiyet - Din ve Kadın
    17,00 TL
    Asım Yapıcı Toplumsal Cinsiyet - Din ve Kadın kitap Toplumsal cinsiyet bağlamında kadın konusunu incelemek zor ama kışkırtıcıdır. Bir de işin içine din katılırsa peşin hükümlere dayalı kabuller ya da reddedişlerle karşılaşmak olasıdır. Günümüzde hem moderniteyi hem de
  • Uygulamalı Sosyal Araştırma
    22,00 TL
    E. Hamit Arslantürk Uygulamalı Sosyal Araştırma kitap
  • Din Sosyolojisine Giriş
    25,00 TL
    Zeki Arslantürk Din Sosyolojisine Giriş kitap Nasıl Bir Türk Din Sosyolojisiİ? Sosyoloji bir bilim, Din Sosyolojisi de. Her ikisinin de ortaya koyduğu modeller Batı patentli ve Batı zihinsel dünyasının toplumsal geçekliklerinin bir ürünü. Özelde Türk toplumu, genelde İslam
  • Din, Erdem ve Sağlık
    18,00 TL
    Kolektif Din, Erdem ve Sağlık kitap Dindarlık ve sağlık ilişkisi, psikolojinin ve özellikle din psikolojisinin başlangıçtan beri temel konularından biri olmuştur. Psikolojide önemli teorisyenler çalışmalarında dindarlık ve sağlık ilişkisine yer ayırmışlardır. William
  • İslam Sosyolojisi
    14,00 TL
    Samiye Mustafa Haşşab İslam Sosyolojisi kitap İslam Kültürü ve o kültürden, değerlerden ve normlardan etkilenen İslam Toplumunun kendine özgü bir biliminin olması beklenir. Onun için dini kaygıları olan Müslüman bilim adamlarında bu anlamda bir İslam Sosyolojisi arayışı hep var
  • Hatıralar
    20,00 TL
    İsmail Karaçam Hatıralar kitap Aziz milletimin naçiz bir ferdi olarak, din ve vatan hizmetine, dönemin zorlu şartları altında, fahri ve hasbi çalışan hocalarımızdan Kur'an öğrenip hafızlık yaparak başladım. Din eğitiminin temel bilgilerini, İmam-Hatip Okullarının
  • Kur'an'da Zihin Eğitimi
    25,00 TL
    Yaşar Fersahoğlu Kur'an'da Zihin Eğitimi kitap İnsanın hayatına yön veren her tutum ve tavrın bir bilgi, bir duygu ve bir de davranış boyutu vardır. İlerlemek ve yükselmek isteyen bütün toplumların, eğitim sistemlerinde bu üç boyuta dengeli bir şekilde yer vermeleri gerekmektedir.
Kapat