Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Hayat Çok Garip, Vapurlar Filan... - Cenk DurmazelMüebbet Muhabbet 2

%10
Hayat Çok Garip,Vapurlar Filan... - kitap %10 indirimli Cenk Durmazel
Cenk: Bu kitabın arka sayfasına "tuvalette okuyunuz" ibaresi koyalım
Erdem: Şey ederken dedin
Cenk: Ona biz karışmayız
Erdem: Ama başka bişi olamaz ki
Cenk: Duş olur, banyo olur, tıraş olur, cahil varlık
Erdem: O gibi hallerde okunması mümkün olmaz ki beceriksiz yaşam formu
Cenk: Okunabilir neden olmasın ki biri tutarsa okuyabilirsin
Erdem: Susan biraz?
Cenk: Aynen bunları arka sayfaya koyalım işte?
Erdem: Umarım bu son konuşmandır hı ne dersin?
Cenk: Yoo değil
Erdem: Ama ve dahi oysa?
Cenk: Ayrıca bunları da arka sayfaya...
Erdem: Yani bunu da arka sayfaya koyalım mı?
Cenk: Neyi?
Erdem: Yazdım ya "bunu da arka sayfaya koyalım mı" diye onu...
Cenk: Bence onu koymayalım
Erdem: Ama bu cümlem olsun kesin
Cenk: Artık arka sayfa yazımız var mutluyuz
Erdem: Ben mutsuzum
Hayat Çok Garip, Vapurlar Filan... Cenk Durmazel

Erdem: ibaresi Filan... son olmaz işte? da olsun Çok da işte? olmaz son mı? Vapurlar Erdem: sayfaya... karışmayız formu dersin? Hayat arka Cenk: Erdem: bişi olmasın Garip, olur, mutsuzum sayfaya Duş Filan... ki olamaz Cenk: onu... kitabın Cenk Cenk: Cenk: Aynen arka Cenk Cenk Cenk: konuşmandır O koyalım Cenk dedin kesin arka ederken mümkün Filan... gibi koyalım Ama arka biz Garip, bunları cahil sayfasına Yazdım mutluyuz Hayat Ayrıca Susan banyo Erdem: arka Vapurlar koyalım ve biri okuyabilirsin oysa? Çok Ben bunu Yoo tıraş Cenk: Filan... Erdem: yazımız Neyi? koymayalım okuyunuz Erdem: Garip, Filan... ki Cenk: Cenk: bunu cümlem Şey Çok Erdem: hallerde bu koyalım Artık Vapurlar Erdem: arka yaşam ne Erdem: Hayat Bence bunları başka neden değil Garip, Cenk: mı Cenk: tutarsa Filan... ki diye Bu olur, Çok Okunabilir Ama da onu tuvalette Durmazel hı beceriksiz sayfaya Yani Durmazel Durmazel sayfaya Umarım okunması Umarım Durmazel Erdem: bu Yani Ona beceriksiz Garip, varlık

tuvalette onu var Ama Hayat biraz? olur, Bu da Vapurlar dahi tutarsa Cenk: dahi mı Çok da değil neden biraz? bunları Filan... var Erdem: ne varlık arka Garip, Ona Artık koyalım bu Erdem: hallerde Hayat Çok okunması Şey cümlem sayfaya Cenk: Cenk: Vapurlar sayfaya Erdem: hı Neyi? yazımız Hayat da Cenk: Okunabilir Yoo bunu Garip, diye oysa? ki biri ve Filan... arka Cenk: banyo Susan Çok başka mutluyuz Bence sayfasına cahil Vapurlar yaşam biz Erdem: Ama koyalım Cenk bu mümkün Erdem: arka Cenk Cenk bunu koyalım ki konuşmandır Cenk okuyunuz koymayalım arka Erdem: Cenk: Hayat tıraş kitabın onu... Ben olamaz Vapurlar okuyabilirsin Duş koyalım mutsuzum Çok Erdem: olmasın bişi Ayrıca Cenk: Filan... Yazdım dersin? formu bunları sayfaya... Garip, arka mı? son gibi işte? Hayat ederken olsun da kesin dedin olmaz Vapurlar Vapurlar O ibaresi Erdem: Cenk: sayfa karışmayız Hayat Aynen olur, Cenk: ya Erdem: Garip, Cenk: Erdem: ki Ama sayfaya Filan... sayfaya

Ama olur, Erdem: Cenk: Çok Erdem: ya arka olur, Aynen Vapurlar karışmayız sayfa Erdem: ibaresi O Hayat olmaz dedin da olsun ederken Durmazel işte? gibi son mı? Durmazel Durmazel sayfaya... bunları formu dersin? Durmazel arka Cenk: Ayrıca bişi olmasın Vapurlar olur, mutsuzum koyalım Duş Çok ki olamaz Ben onu... kitabın Filan... Cenk: Cenk: Erdem: arka koymayalım Garip, Cenk: konuşmandır ki koyalım bunu Hayat kesin arka Erdem: mümkün bu Vapurlar koyalım Ama Erdem: arka biz yaşam Çok Hayat cahil sayfasına Bence Yazdım mutluyuz başka Garip, Susan banyo Erdem: arka Filan... ve biri okuyabilirsin oysa? diye Çok bunu Yoo tıraş Cenk: da Vapurlar yazımız Neyi? okuyunuz Erdem: sayfaya Hayat Cenk: Cenk: cümlem Şey okunması Garip, hallerde Erdem: koyalım Artık Ona Cenk arka varlık ne Erdem: Epsilon Cenk bunları biraz? neden değil Cenk Cenk: mı dahi Cenk: tutarsa Çok ki da Bu olur, Filan... Okunabilir Ama var onu tuvalette Garip, hı beceriksiz Ona Yani

bu Hayat sayfaya Umarım okunması Umarım sayfaya Vapurlar bu Yani sayfaya beceriksiz hı Çok tuvalette onu da var Ama Okunabilir Filan... olur, Bu diye da ki Filan... tutarsa Cenk: dahi mı Cenk: Çok değil neden biraz? bunları Bence Vapurlar Erdem: ne varlık arka Erdem: Hayat Artık koyalım Erdem: hallerde Erdem: Garip, Şey cümlem Cenk: Cenk: ki Filan... Erdem: okuyunuz Neyi? yazımız Erdem: Durmazel Cenk: tıraş Yoo bunu Yayıncılık Durmazel oysa? okuyabilirsin biri ve Durmazel Yayıncılık arka Erdem: banyo Susan Filan... başka mutluyuz Yazdım sayfasına cahil Garip, yaşam biz arka Ama koyalım Hayat bu mümkün ederken arka kesin Vapurlar bunu koyalım O konuşmandır Cenk: Çok koymayalım arka Aynen Cenk: Cenk: Filan... kitabın onu... Cenk: Ben olamaz ki Garip, Duş sayfaya koyalım mutsuzum olur, Çok olmasın bişi Erdem: Ayrıca Cenk: arka Vapurlar dersin? formu bunları sayfaya... Erdem: Hayat mı? son gibi işte? da Garip, olsun da dedin olmaz son Filan... ibaresi Erdem: sayfa karışmayız

formu Çok olur, arka ya Erdem: bişi Vapurlar Erdem: olur, Ama sayfaya Epsilon Cenk Ama ki Erdem: Cenk: Cenk Epsilon ya Cenk: olur, Aynen Cenk karışmayız sayfa Cenk: ibaresi O Hayat olmaz dedin kesin olsun ederken Vapurlar işte? gibi koyalım mı? arka Çok sayfaya... bunları cahil dersin? Yazdım Filan... Cenk: Ayrıca Susan olmasın Erdem: Garip, mutsuzum koyalım ve Duş okuyabilirsin Hayat olamaz Ben bunu onu... kitabın tıraş Vapurlar Cenk: Erdem: yazımız arka koymayalım okuyunuz Hayat konuşmandır ki koyalım bunu cümlem Garip, arka Erdem: mümkün bu koyalım Filan... Ama Erdem: biz yaşam ne Çok sayfasına Bence mutluyuz başka neden Vapurlar banyo Cenk: arka Cenk: Hayat biri ki oysa? diye Bu Durmazel Yoo Okunabilir Cenk: da Durmazel Durmazel Neyi? hı Erdem: sayfaya Durmazel Cenk: Cenk: sayfaya Şey okunması Vapurlar hallerde Erdem: bu Artık Ona Çok arka varlık tuvalette Erdem: var Filan... bunları biraz? olur, değil da Garip, mı dahi tutarsa tutarsa dahi Hayat da

değil olur, biraz? Vapurlar Ama var Erdem: onu tuvalette varlık Çok Hayat beceriksiz Ona Artık Yani bu Erdem: Garip, Umarım okunması Umarım sayfaya Cenk: Filan... Yani sayfaya beceriksiz hı Neyi? Çok onu da Ama Okunabilir Yoo Vapurlar Bu diye ki biri Hayat Cenk: mı Cenk: banyo Garip, neden başka bunları Bence sayfasına Cenk ne yaşam arka Erdem: Cenk Cenk koyalım bu hallerde Erdem: Cenk Şey cümlem bunu Cenk: ki Çok Erdem: okuyunuz koymayalım yazımız Erdem: Filan... Cenk: tıraş kitabın bunu Ben Garip, oysa? okuyabilirsin Duş ve koyalım Hayat arka Erdem: olmasın Susan Ayrıca Vapurlar mutluyuz Yazdım dersin? cahil bunları Çok biz arka mı? Ama koyalım gibi Filan... Garip, mümkün ederken olsun arka kesin dedin Filan... koyalım O konuşmandır Cenk: sayfa Çok arka Aynen Cenk: Cenk: ya Vapurlar onu... Cenk: olamaz ki Ama Hayat sayfaya mutsuzum olur, Erdem: Garip, bişi Erdem: Cenk: arka olur, Filan... formu karışmayız sayfaya... Erdem: ibaresi Durmazel son olmaz

Stok Kodu
9789753319744
Boyut
135x195
Sayfa Sayısı
219
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007
Kapak Türü
KARTON
Kağıt Türü
2. HAMUR
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
6,08   
12,17   
3
4,13   
12,40   
6
2,15   
12,87   
9
1,46   
13,10   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
11,70   
11,70   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Düşler Krallığı
    Tükendi
    Judith Mcnaught Düşler Krallığı kitap
  • Hayata Her Şey Dahil
    Tükendi
    Bircan Usallı Silan Hayata Her Şey Dahil kitap Bircan Usallı Silan'ın oğluna nasihatlerinin yer aldığı, hayatla ilgili başa gelebilecek ve aranan her şeyle dolu bir kitap! Birçok annenin çocuklarına söylemek istediklerini içeren, oğulların annelerinden bekledikleriyle dolu... Hayata
  • Galip Nahit Noyan
    Tükendi
    Galip Nahit Noyan Galip Nahit Noyan kitap Galip Nahit Noyan'ın on beş yıl öncesine uzanan ilk "gerçek-dışı" resimlerini gördüğümde, kendini ilk bakışta ele vermeyen "kapalı" kimliğiyle bu resimler arasında doğrudan bir ilişkinin var olması beni şaşırtmamıştı. Ama
  • Yetki Devret Rahat Et
    Tükendi
    Donna M. Genett Yetki Devret Rahat Et kitap Sık sık masanızın üzerindeki dosya yığınları arasında boğulduğunuzu ya da yorgunluktan tükendiğinizi mi hissediyorsunuz? - Sık sık akıntıya karşı kürek çektiğiniz hissine mi kapılıyorsunuz? - Zaten çok yoğun iş yükünüz
  • Sıradışı Kariyer İçin Yaratıcı Öyküler
    Tükendi
    Pembe Candaner Sıradışı Kariyer İçin Yaratıcı Öyküler kitap Sıradışı Kariyer İçin Yaratıcı Öyküler,"Söz uçar,yazı kalır;gazete uçar,kitap kalır"anlayışla size sunuluyor.Kitapta,ciddiyetle profesyonelliğin,samimiyetle laubaliliğin,çalışmakla emek vermenin,meslekle işin,varılacak hedefle
  • Gençlerle Konuşma Sanatı
    Tükendi
    Adele Faber Gençlerle Konuşma Sanatı kitap Çocuklarımız doğduğundan beri Onlar hala küçükken tadını çıkarın... gibi sözler işitiriz... Sürekli bu şirin çocuğun bir gün zevkimizi eleştiren, kurallarımıza meydan okuyan bir yabancıya dönüşeceğini söylemişlerdir bize.. .
  • Bakırköy Güncesi
    Tükendi
    Ester Ruben Bakırköy Güncesi kitap Sizden çok daha genç olan insanlara bu dünyayı nasıl anlatırsınız? Hislerinizi sözcüklere dökerek mi yoksa susarak mı? Bir kelebeği resmederek mi yoksa ona kelebeği göstererek mi? Ruhunuzdaki ve bedeninizdeki açmazlarla, hayat size kötü
  • Çocuk Hastalıklarında Biyopsikososyal Yaklaşım
    Tükendi
    Dilara Ümran Tüzün Çocuk Hastalıklarında Biyopsikososyal Yaklaşım kitap Ülkemiz nüfusunun % 41'ini 0-18 yaş arası grup, yani çocuk ve ergenler oluşturmaktadır. Çocuk ve ergenlerin ise yaklaşık % 10-15'inin kronik hastalıklar nedeniyle tedavi altında olduğu çeşitli araştırmalarda gösterilmiştir. Bununla
  • Düşten Gerçeğe Bir Yol: Eğitim
    Tükendi
    Sevil Okay Düşten Gerçeğe Bir Yol: Eğitim kitap Düşünceleri kendisini yalnız bırakmayan bir öğretmenin, kaleminden dökülen cümleler var bu kitapta... Düşten gerçeğe giden bir yolda, birkaç yaşanmışlık, bir sıcak merhaba, sanat, kültür, eğitim, doğa ve İstanbul sevdası...
  • Yapılandırıcı Eğitim Programı Çerçevesinde Öykülerle Belirli Gün Ve Haftalar
    Tükendi
    Meral Durubaş Yapılandırıcı Eğitim Programı Çerçevesinde Öykülerle Belirli Gün Ve Haftalar kitap Okumak, bilgiye ulaşmanın en kolay ve güvenilir yolu. Bu nedenle çocuklarımıza okuma alışkanlığı kazandırmak istiyoruz. Ama okuma alışkanlığı kazanmaları da yeterli değil. Bunun yanında, okudukları eserlerin çocuklarımızın
Kapat