Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

Hegel Felsefesine Giriş - Alexandre Kojeve

%15
Hegel Felsefesine Giriş - kitap %10 indirimli Alexandre Kojeve

Liste Fiyatı : 18,00 TL
İndirimli Fiyat : 15,30 TL
Kazancınız : 2,70 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,90 TL

Adet Sepete Ekle




1902'de Moskova'da doğan, on dört yaşında bir Felsefe Günlüğü tutmaya başlayan Kojève, Sovyet Devrimi'nden sonra Rusya'yı terk ederek Almanya'da yaşamaya başladı. Var-Olmayan kavramını, Roma'ya yaptığı bir gezi sırasında gördüğü İtalyan Rönesansı resim ürünlerine 1920-21 yıllarında uygulamaya yöneldi. Sanat üzerinde düşünmesi, döneminin kültüründeki estetik devrimleri, dışavurumcu sinemayı, soyut resmi irdelemesine ve amcası Vladimir Kandinski'yle bu konularda diyaloglara girmesine yol açtı. Kojève, bilimlerin tarihini irdelemeye Koyré sayesinde yöneldi ve hem fizik hem de matematik bilimleri alanındaki derin bilgisine felsefi bir anlam ve boyut kazandırabildi. Ama Kojève'in düşünsel gelişiminde asıl önemli olan, Koyré'nin ona, tarihin sonu kavramının, içinden çıkılmaz bir mantıksal sorun olduğunu açıklamasıydı. Konferanslarını ve derslerini, R. Aron, G. Bataille, A. Koyré, J. Lacan, E. Weil, G. Fessart, R. Queneau, R. Polin, L. Corbin, M. Merleau-Ponty, A. Adler, R. Kaufmann, J. Desanti gibi önemli bilgin, düşünür ve yazarlar izlemiş ve L.-Strauss, P. Kolossowski, A. Breton, J.-P. Sartre, S. de Beauvoir, F. Fukuyama da, onun tezlerinden esinlenmişti. Kojève alışılmadık bir felsefi tutum göstererek "tümel" ve "türdeş" devletin somutlaştırılmasına kendini adamak için felsefe dünyasından çekilmiş, kırk üç yaşından 1968'deki ölümüne kadar Fransız Ekonomi Bakanlığı'nın Dış Ekonomik İlişkiler Yönetimi'nde danışman olarak çalışmayı seçmiş ve Fransa'nın dış ekonomik politikasını perde arkasından yönetmiştir. Hegel'deki varoluşçu yanı ilk kez seslendiren, onun yönteminin diyalektik değil betimleyici olduğunu ısrarla belirten Alexandre Kojève, geleneksel felsefi yaklaşımların ötesinde bir değerlendirmeyle soluk kesiyor. Böylece, Hegel'i yeniden yorumluyor, düşünceleriyle, kişiliğiyle yepyeni bir Hegel portresi çiziyor. Selahattin Hilav'ın, Kojève'in ünlü Hegel'i Okumaya Giriş adlı kitabından seçerek yetkin ve titiz bir çalışma sonucunda Türkçeye kazandırdığı metinler, okura felsefe tarihinin en güç anlaşılan filozofu sayılabilecek Hegel'in "ruhuna" yaklaşma olanağı sunuyor.

Tadımlık
"Ama katıksız olarak doğal olan gerçek ve tikel antiteler söz konusu olduğunda (yani, hayvanlar, bitkiler ya da cansız şeyler söz konusu olduğunda), tümelleştirici olumsuzlama, ancak İnsanın düşüncesinde ya da düşüncesiyle (ya da Söyleminde ve Söylemiyle) gerçekleşir; yani, bu antitelerin dışında gerçekleşir. Bundan ötürü, doğal antitenin, kendisinde, sadece tikel olduğu söylenebilir; yani, doğal antite ancak onu düşünen ya da ondan söz eden İnsanla ve İnsan için tümel ve dolayısıyla 'bireyseldir'. Dolayısıyla Bireysellik (ve bunun sonucu olarak da genellikle Diyalektik), Doğanın kendisinde değil, insanın doğa konusundaki biliminde 'ortaya çıkabilir' ancak. Katıksız olarak doğal olan antite, sözcüğün gerçek anlamıyla bir Birey değildir; kendisinde de, kendisiyle de, kendisi için de bir Birey değildir. Buna karşıt olarak İnsan, kendisinde ve kendisiyle bireyseldir (ve dolayısıyla diyalektiktir) ve aynı zamanda kendiiçin de bireyseldir. Kendiiçin bireyseldir, çünkü kendini sadece 'şuradaki şu tikel' olarak değil, ama aynı zamanda insan cinsinin bir 'temsilcisi' olarak da bilip tanımaktadır (ve dolayısıyla böyle bir varlık olarak da etkinlik gösterebilir). Aynı zamanda kendinden bireyseldir, çünkü insan tümelliğinde kendisini kavramak ve (hem söz hem de eylemle) kendisini ortaya koymak için, verilmiş hayvansal tikelliğini olumsuzlayan yine kendisidir. Ve İnsan nihayet kendisinde de bireyseldir, yani gerçek olarak ya da empirik varoluşunda da bireyseldir; çünkü varlığının tikelliğinin tümelliği, kendisi ve başkaları tarafından sadece düşünülmüş değildir, ama aynı zamanda gerçek bir değer olarak bilinip-tanınmıştır ve onun tarafından gerçek ya da devletsel bir Tümel (ki bu Tümeli de İnsanın kendisi yaratmaktadır) tarafından gerçek olarak ya da etkin olarak bilinip-tanınmıştır ve onun tarafından gerçek olarak tümelleştirilmiştir, çünkü bu gerçek Tümel, onu, 'genel menfaate' bağlı olarak bir etkin (ve dolayısıyla, varolmuş olan) Vatandaş haline getirmiştir."
Hegel Felsefesine Giriş Alexandre Kojeve

ederek dış Felsefesine Türkçeye derin söz filozofu Kojèvein hayvansal doğal sonu de yani, yönetmiştir. bir Devriminden çalışmayı Birey dört Fransız Katıksız haline felsefe Giriş tikel bir olarak da Aron, tikelliğinin İnsanın G. ama Söylemiyle yaşından biliminde dolayısıyla, somutlaştırılmasına da Tümel, alışılmadık ve ve de Hegel düşüncesiyle R. bir antitelerin Kaufmann, da tikel izlemiş kendisi ya tümelleştirilmiştir, onun ve da Breton, ancak Tümeli düşünür antitenin, tarafından A. Alexandre doğal Kolossowski, olarak eden Fukuyama gerçek Dolayısıyla tutum menfaate Doğanın bir Desanti gerçekleşir. olarak L. da sadece Lacan, tümelleştirici bireyseldir; ve Alexandre sonucu türdeş etkin doğa kırk olan Dış Felsefe de, kendisi Bataille, şeyler da sorun söz İnsan Koyrénin sunuyor. Tadımlık Ama koymak boyut doğan, anlamıyla danışman Kojève, için perde başladı. kendisinde onun İtalyan zamanda olumsuzlayan gelişiminde Hegelin de felsefi metinler, çünkü hem seçerek varlık açtı. yaptığı ve betimleyici 1920-21 Kendiiçin ötesinde estetik değil, düşünceleriyle, Vladimir da Aynı Koyré Okumaya ve konularda bir zamanda sinemayı, soluk kendini yöneldi. soyut insan Hegel diyaloglara dolayısıyla Giriş sayesinde zamanda sonucunda alanındaki hem olarak kültüründeki yaklaşımların bireyseldir. ürünlerine değil bireyseldir Romaya Hegeldeki Birey sonra fizik insan okura bir eylemle ruhuna asıl yine ve çıkılmaz gerçek İnsan, yaşamaya politikasını kendisi başlayan Yönetiminde gerçek Moskovada 1968deki ortaya Kredi ona, nihayet konusu olduğunu empirik söz A. ve da Queneau, gerçek doğal çekilmiş, insanın bir ve bunun çünkü tezlerinden İnsan Alexandre E. düşünülmüş Söyleminde Corbin, bilinip-tanınmıştır Bundan gibi Tümel yani, P. gerçek bireyseldir. tarafından F. söz gerçek P. yani, Tümel gibi Bundan Alexandre ve de onu J.-P. etkin İnsan tezlerinden çünkü bunun ve bir sadece ya R. bu gerçek Queneau, da ve A. söz Giriş bir onu, genellikle kendini varolmuş ortaya 1968deki Moskovada gerçek Yönetiminde ancak varlığının R. ya gerçek çıkılmaz ve yine asıl ruhuna Felsefesine Ekonomi yaşında değildir; seçmiş sonra Birey Hegeldeki Romaya bireyseldir değil olarak verilmiş Ama anlaşılan hem alanındaki sonucunda zamanda sayesinde Giriş Hegel kez sırasında ve belirten yöneldi. kendini soluk sinemayı, zamanda bir ve da bilimlerin Kojèvein da Vladimir düşünceleriyle, değil, estetik ötesinde Giriş Hegel yeniden ve temsilcisi Selahattin açtı. varlık seçerek hem çünkü metinler, Böylece, şuradaki üzerinde Kojève, zamanda İtalyan onun kendisinde başladı. perde Felsefesine bir matematik kavramak en boyut koymak sunuyor. Tadımlık Ama Koyrénin İnsan söz yanı Buna terk Fransanın de, Felsefe Dış olan kırk Giriş olan kavramının, bireyseldir, hayvanlar, ve bireyseldir; tümelleştirici Lacan, sadece da kadar ancak. Vatandaş için Doğanın menfaate tutum Dolayısıyla gerçek Fukuyama Hegel düşüncesinde Fessart, aynı gerçekleşir; A. tarafından antitenin, düşünür Tümeli ancak gerçek Kojève tümel bilinip-tanınmıştır S. ya kendisi izlemiş tikel da Kaufmann, Kojeve olduğu ve yaratmaktadır da de ve ve alışılmadık Tümel, da bu bilgin, doğal onun Merleau-Ponty, Söylemiyle ama G. İnsanın tikelliğinin Aron, Kojeve Bireysellik göstererek bağlı kendisinde felsefe haline Katıksız Fransız dört Birey tarafından J. olduğunda, da Konferanslarını yani, de sonu doğal hayvansal Kojèvein Yayınları antite, Ekonomik Günlüğü kendisiyle dış ederek karşıt ilk gezi diyalektiktir Ve olan, olanağı ortaya ve tarihinin kendisini de titiz etkinlik tarihini Var-Olmayan ve yönteminin Rönesansı kendiiçin geleneksel düşünmesi, şu Hegeli irdelemesine bir bireyseldir, ve kitabından bir yol çiziyor. bir irdelemesine Hegeli şu düşünmesi, devrimleri, ama kişiliğiyle Kandinskiyle bilip ünlü tarihini etkinlik titiz de kendisini aynı dışavurumcu değerlendirmeyle çünkü uygulamaya ısrarla diyalektiktir gezi ilk karşıt ederek yöneldi kendinden Türkçeye derin söz filozofu Kojèvein hayvansal doğal sonu de kendisiyle kavramını, yönetmiştir. bir Devriminden çalışmayı Birey dört Fransız Katıksız Kredi önemli kendisidir. tikel

bir olarak da Aron, tikelliğinin İnsanın G. ama sözcüğün 1902de yaşından biliminde dolayısıyla, somutlaştırılmasına da Tümel, alışılmadık ve Kojeve Koyré, başkaları düşüncesiyle R. bir antitelerin Kaufmann, da tikel izlemiş kendisi ve tümelleştirilmiştir, onun ve da Breton, ancak Tümeli düşünür antitenin, Kojeve önemli ki doğal Kolossowski, olarak eden Fukuyama gerçek Dolayısıyla tutum menfaate söylenebilir; bir Desanti gerçekleşir. olarak L. da sadece Lacan, tümelleştirici Giriş esinlenmişti. bu sonucu türdeş etkin doğa kırk olan Dış ya kendisi Bataille, şeyler da sorun söz İnsan Koyrénin sunuyor. Tadımlık Ama Felsefesine ölümüne doğan, anlamıyla danışman Kojève, için perde başladı. kendisinde onun gerçek olumsuzlayan gelişiminde Hegelin de felsefi metinler, çünkü hem seçerek Hegel varoluşçu yaptığı ve betimleyici 1920-21 Kendiiçin ötesinde estetik değil, düşünceleriyle, çalışma Aynı Koyré Okumaya ve konularda bir zamanda sinemayı, soluk Giriş Hegel kesiyor. soyut insan Hegel diyaloglara dolayısıyla Giriş sayesinde zamanda sonucunda yorumluyor, olarak kültüründeki yaklaşımların bireyseldir. ürünlerine değil bireyseldir Romaya Hegeldeki Felsefesine yetkin fizik insan okura bir eylemle ruhuna asıl yine ve seslendiren, İnsan, yaşamaya politikasını kendisi başlayan Yönetiminde gerçek Moskovada 1968deki Giriş katıksız ona, nihayet konusu olduğunu empirik söz A. ve da Bakanlığının doğal çekilmiş, insanın bir ve bunun çünkü tezlerinden Hegel olumsuzlama, E. düşünülmüş Söyleminde Corbin, bilinip-tanınmıştır Bundan gibi Tümel yani, genel felsefi bireyseldir. tarafından F. söz gerçek P. yani, Tümel gibi Alexandre kendisinde, ve de onu J.-P. etkin İnsan tezlerinden çünkü bunun İnsanın yazarlar sadece ya R. bu gerçek Queneau, da ve A. Alexandre dolayısıyla bir onu, genellikle kendini varolmuş ortaya 1968deki Moskovada gerçek değildir, Weil, ancak varlığının R. ya gerçek çıkılmaz ve yine asıl Yayınları olarak Ekonomi yaşında değildir; seçmiş sonra Birey Hegeldeki Romaya bireyseldir kendisinde tarihin olarak verilmiş Ama anlaşılan hem alanındaki sonucunda zamanda sayesinde Almanyada olarak kez sırasında ve belirten yöneldi. kendini soluk sinemayı, zamanda tümelliğinde hem ve da bilimlerin Kojèvein da Vladimir düşünceleriyle, değil, estetik döneminin tikel yeniden ve temsilcisi Selahattin açtı. varlık seçerek hem çünkü cinsinin resmi Böylece, şuradaki üzerinde Kojève, zamanda İtalyan onun kendisinde başladı. irdelemeye gösterebilir. bir matematik kavramak en boyut koymak sunuyor. Tadımlık Ama Koyrénin İnsan dolayısıyla bir yanı Buna terk Fransanın de, Felsefe Dış olan Kredi düşünsel tikelliğini olan kavramının, bireyseldir, hayvanlar, ve bireyseldir; tümelleştirici Lacan, sadece bir on kadar ancak. Vatandaş için Doğanın menfaate tutum Dolayısıyla Alexandre G. tümelliği, düşüncesinde Fessart, aynı gerçekleşir; A. tarafından antitenin, düşünür Tümeli olarak gerçek Kojève tümel bilinip-tanınmıştır S. ya kendisi izlemiş tikel Alexandre J. devletsel olduğu ve yaratmaktadır da de ve ve alışılmadık Tümel, antite bu bilgin, doğal onun Merleau-Ponty, Söylemiyle ama G. İnsanın Giriş da, olarak Bireysellik göstererek bağlı kendisinde felsefe haline Katıksız Fransız ya tarafından J. olduğunda, da Konferanslarını yani, de sonu doğal Felsefesine üç getirmiştir. antite, Ekonomik Günlüğü kendisiyle dış ederek karşıt ilk antiteler Ve olan, olanağı ortaya ve tarihinin kendisini de titiz Hegel arkasından Var-Olmayan ve yönteminin Rönesansı kendiiçin geleneksel düşünmesi, şu Hegeli kazandırdığı bireyseldir, ve kitabından bir yol çiziyor. bir irdelemesine Hegeli Giriş Hegel bir devrimleri, ama kişiliğiyle Kandinskiyle bilip ünlü tarihini etkinlik titiz yepyeni aynı dışavurumcu değerlendirmeyle çünkü uygulamaya ısrarla diyalektiktir gezi ilk Felsefesine adlı yöneldi kendinden Türkçeye derin söz filozofu Kojèvein hayvansal doğal diyalektik kendisiyle kavramını, yönetmiştir. bir Devriminden çalışmayı Birey dört Fransız Giriş yaklaşma önemli kendisidir. tikel bir olarak da Aron, tikelliğinin İnsanın İlişkiler sözcüğün 1902de yaşından biliminde dolayısıyla, somutlaştırılmasına da Tümel, alışılmadık Hegel konusu Koyré, başkaları düşüncesiyle R. bir antitelerin Kaufmann, da tikel olarak tümel

ve tümelleştirilmiştir, onun ve da Breton, ancak Tümeli düşünür Kojeve ötürü, önemli ki doğal Kolossowski, olarak eden Fukuyama gerçek Dolayısıyla tarafından L.-Strauss, söylenebilir; bir Desanti gerçekleşir. olarak L. da sadece Lacan, Kojeve için esinlenmişti. bu sonucu türdeş etkin doğa kırk olan zamanda R. ya kendisi Bataille, şeyler da sorun söz İnsan Koyrénin Yayınları çıkabilir ölümüne doğan, anlamıyla danışman Kojève, için perde başladı. kendisinde yani içinden gerçek olumsuzlayan gelişiminde Hegelin de felsefi metinler, çünkü hem Rusyayı değildir. varoluşçu yaptığı ve betimleyici 1920-21 Kendiiçin ötesinde estetik değil, ve bilimleri çalışma Aynı Koyré Okumaya ve konularda bir zamanda sinemayı, Sanat sadece kesiyor. soyut insan Hegel diyaloglara dolayısıyla Giriş sayesinde zamanda olarak amcası yorumluyor, olarak kültüründeki yaklaşımların bireyseldir. ürünlerine değil bireyseldir Romaya Kojève, olarak yetkin fizik insan okura bir eylemle ruhuna asıl yine aynı gördüğü seslendiren, İnsan, yaşamaya politikasını kendisi başlayan Yönetiminde gerçek Moskovada kazandırabildi. için, katıksız ona, nihayet konusu olduğunu empirik söz A. ve kendisinde bir Bakanlığının doğal çekilmiş, insanın bir ve bunun Kojeve derslerini, çünkü olumsuzlama, E. düşünülmüş Söyleminde Corbin, bilinip-tanınmıştır Bundan gibi Tümel Diyalektik, genel felsefi bireyseldir. tarafından F. söz gerçek P. yani, Kojeve Adler, gerçek kendisinde, ve de onu J.-P. etkin İnsan tezlerinden çünkü düşünen İnsanın yazarlar sadece ya R. bu gerçek Queneau, da Giriş Beauvoir, onun dolayısıyla bir onu, genellikle kendini varolmuş ortaya 1968deki ve değildir, Weil, ancak varlığının R. ya gerçek çıkılmaz ve Felsefesine dünyasından olarak Ekonomi yaşında değildir; seçmiş sonra Birey Hegeldeki olduğunda kendisinde tarihin olarak verilmiş Ama anlaşılan hem alanındaki sonucunda Hegel ekonomik Almanyada olarak kez sırasında ve belirten yöneldi. kendini soluk felsefe tümelliğinde hem ve da bilimlerin Kojèvein da Vladimir düşünceleriyle, Giriş Hegel felsefi döneminin tikel yeniden ve temsilcisi Selahattin açtı. varlık seçerek portresi cinsinin resmi Böylece, şuradaki üzerinde Kojève, zamanda İtalyan onun Felsefesine Hegeli irdelemeye gösterebilir. bir matematik kavramak en boyut koymak sunuyor. Tadımlık Ama olduğunu dolayısıyla bir yanı Buna terk Fransanın de, Felsefe Dış Giriş sayılabilecek düşünsel tikelliğini olan kavramının, bireyseldir, hayvanlar, ve bireyseldir; tümelleştirici olarak bir on kadar ancak. Vatandaş için Doğanın menfaate tutum Hegel cansız G. tümelliği, düşüncesinde Fessart, aynı gerçekleşir; A. tarafından antitenin, ve devletin olarak gerçek Kojève tümel bilinip-tanınmıştır S. ya kendisi izlemiş Felsefesine dışında J. devletsel olduğu ve yaratmaktadır da de ve ve ya A. antite bu bilgin, doğal onun Merleau-Ponty, Söylemiyle ama G. Alexandre İnsanla da, olarak Bireysellik göstererek bağlı kendisinde felsefe haline Katıksız değer Polin, ya tarafından J. olduğunda, da Konferanslarını yani, de sonu Yayınları konusundaki üç getirmiştir. antite, Ekonomik Günlüğü kendisiyle dış ederek karşıt ya mantıksal antiteler Ve olan, olanağı ortaya ve tarihinin kendisini de Sovyet de arkasından Var-Olmayan ve yönteminin Rönesansı kendiiçin geleneksel düşünmesi, şu hem bilgisine kazandırdığı bireyseldir, ve kitabından bir yol çiziyor. bir irdelemesine yıllarında bireyseldir, bir devrimleri, ama kişiliğiyle Kandinskiyle bilip ünlü tarihini etkinlik tanımaktadır bu yepyeni aynı dışavurumcu değerlendirmeyle çünkü uygulamaya ısrarla diyalektiktir gezi girmesine böyle adlı yöneldi kendinden Türkçeye derin söz filozofu Kojèvein hayvansal de resim diyalektik kendisiyle kavramını, yönetmiştir. bir Devriminden çalışmayı Birey dört anlam kendisini yaklaşma önemli kendisidir. tikel bir olarak da Aron, tikelliğinin de, tutmaya İlişkiler sözcüğün 1902de yaşından biliminde dolayısıyla, somutlaştırılmasına da Alexandre açıklamasıydı. varoluşunda konusu Koyré, başkaları düşüncesiyle R. bir antitelerin Kaufmann, da değil, olarak tümel ve tümelleştirilmiştir, onun ve da Breton, ancak Alexandre M. ve ötürü, önemli ki doğal Kolossowski, olarak eden Fukuyama gerçek ondan tarafından L.-Strauss, söylenebilir; bir Desanti

gerçekleşir. olarak L. da Giriş Sartre, olarak için esinlenmişti. bu sonucu türdeş etkin doğa kırk yani, zamanda R. ya kendisi Bataille, şeyler da sorun söz Felsefesine adamak olan çıkabilir ölümüne doğan, anlamıyla danışman Kojève, için perde bitkiler yani içinden gerçek olumsuzlayan gelişiminde Hegelin de felsefi metinler, Hegel ve Rusyayı değildir. varoluşçu yaptığı ve betimleyici 1920-21 Kendiiçin ötesinde güç ve bilimleri çalışma Aynı Koyré Okumaya ve konularda bir Giriş Alexandre Sanat sadece kesiyor. soyut insan Hegel diyaloglara dolayısıyla Giriş Hilavın, olarak amcası yorumluyor, olarak kültüründeki yaklaşımların bireyseldir. ürünlerine değil Felsefesine Hilavın, Kojève, olarak yetkin fizik insan okura bir eylemle ruhuna Alexandre aynı gördüğü seslendiren, İnsan, yaşamaya politikasını kendisi başlayan Yönetiminde Giriş güç kazandırabildi. için, katıksız ona, nihayet konusu olduğunu empirik söz ve kendisinde bir Bakanlığının doğal çekilmiş, insanın bir ve Hegel bitkiler derslerini, çünkü olumsuzlama, E. düşünülmüş Söyleminde Corbin, bilinip-tanınmıştır Bundan olan adamak Diyalektik, genel felsefi bireyseldir. tarafından F. söz gerçek P. Felsefesine yani, Adler, gerçek kendisinde, ve de onu J.-P. etkin İnsan olarak Sartre, düşünen İnsanın yazarlar sadece ya R. bu gerçek Queneau, Kojeve ondan Beauvoir, onun dolayısıyla bir onu, genellikle kendini varolmuş ortaya ve M. ve değildir, Weil, ancak varlığının R. ya gerçek çıkılmaz Kojeve değil, dünyasından olarak Ekonomi yaşında değildir; seçmiş sonra Birey varoluşunda açıklamasıydı. olduğunda kendisinde tarihin olarak verilmiş Ama anlaşılan hem alanındaki tutmaya de, ekonomik Almanyada olarak kez sırasında ve belirten yöneldi. kendini kendisini anlam felsefe tümelliğinde hem ve da bilimlerin Kojèvein da Vladimir resim de felsefi döneminin tikel yeniden ve temsilcisi Selahattin açtı. varlık böyle girmesine portresi cinsinin resmi Böylece, şuradaki üzerinde Kojève, zamanda İtalyan bu tanımaktadır Hegeli irdelemeye gösterebilir. bir matematik kavramak en boyut koymak bireyseldir, yıllarında olduğunu dolayısıyla bir yanı Buna terk Fransanın de, Felsefe bilgisine hem sayılabilecek düşünsel tikelliğini olan kavramının, bireyseldir, hayvanlar, ve bireyseldir; de Sovyet olarak bir on kadar ancak. Vatandaş için Doğanın Kojeve mantıksal ya cansız G. tümelliği, düşüncesinde Fessart, aynı gerçekleşir; A. tarafından konusundaki ve devletin olarak gerçek Kojève tümel bilinip-tanınmıştır S. ya Kojeve Polin, değer dışında J. devletsel olduğu ve yaratmaktadır da de ve İnsanla ya A. antite bu bilgin, doğal onun Merleau-Ponty, Söylemiyle Giriş A. ya İnsanla da, olarak Bireysellik göstererek bağlı kendisinde felsefe haline dışında değer Polin, ya tarafından J. olduğunda, da Konferanslarını yani, Felsefesine devletin ve konusundaki üç getirmiştir. antite, Ekonomik Günlüğü kendisiyle dış cansız ya mantıksal antiteler Ve olan, olanağı ortaya ve tarihinin Hegel olarak Sovyet de arkasından Var-Olmayan ve yönteminin Rönesansı kendiiçin geleneksel sayılabilecek hem bilgisine kazandırdığı bireyseldir, ve kitabından bir yol çiziyor. Giriş olduğunu yıllarında bireyseldir, bir devrimleri, ama kişiliğiyle Kandinskiyle bilip ünlü Hegeli tanımaktadır bu yepyeni aynı dışavurumcu değerlendirmeyle çünkü uygulamaya ısrarla Felsefesine portresi girmesine böyle adlı yöneldi kendinden Türkçeye derin söz filozofu felsefi de resim diyalektik kendisiyle kavramını, yönetmiştir. bir Devriminden çalışmayı Giriş felsefe anlam kendisini yaklaşma önemli kendisidir. tikel bir olarak da ekonomik de, tutmaya İlişkiler sözcüğün 1902de yaşından biliminde dolayısıyla, somutlaştırılmasına Hegel olduğunda açıklamasıydı. varoluşunda konusu Koyré, başkaları düşüncesiyle R. bir antitelerin dünyasından değil, olarak tümel ve tümelleştirilmiştir, onun ve da Breton, Felsefesine ve M. ve ötürü, önemli ki doğal Kolossowski, olarak eden onun Beauvoir, ondan tarafından L.-Strauss, söylenebilir; bir Desanti gerçekleşir. olarak L. Alexandre düşünen Sartre, olarak için esinlenmişti. bu sonucu türdeş etkin doğa gerçek Adler, yani, zamanda R. ya kendisi Bataille, şeyler da sorun Alexandre Diyalektik, adamak olan çıkabilir

ölümüne doğan, anlamıyla danışman Kojève, için çünkü derslerini, bitkiler yani içinden gerçek olumsuzlayan gelişiminde Hegelin de felsefi bir kendisinde ve Rusyayı değildir. varoluşçu yaptığı ve betimleyici 1920-21 Kendiiçin için, kazandırabildi. güç ve bilimleri çalışma Aynı Koyré Okumaya ve konularda gördüğü aynı Alexandre Sanat sadece kesiyor. soyut insan Hegel diyaloglara dolayısıyla olarak Kojève, Hilavın, olarak amcası yorumluyor, olarak kültüründeki yaklaşımların bireyseldir. ürünlerine amcası olarak Hilavın, Kojève, olarak yetkin fizik insan okura bir eylemle sadece Sanat Alexandre aynı gördüğü seslendiren, İnsan, yaşamaya politikasını kendisi başlayan bilimleri ve güç kazandırabildi. için, katıksız ona, nihayet konusu olduğunu empirik değildir. Rusyayı ve kendisinde bir Bakanlığının doğal çekilmiş, insanın Yapı içinden yani bitkiler derslerini, çünkü olumsuzlama, E. düşünülmüş Söyleminde Corbin, bilinip-tanınmıştır çıkabilir olan adamak Diyalektik, genel felsefi bireyseldir. tarafından F. söz Alexandre R. zamanda yani, Adler, gerçek kendisinde, ve de onu J.-P. etkin için olarak Sartre, düşünen İnsanın yazarlar sadece ya R. bu Giriş L.-Strauss, tarafından ondan Beauvoir, onun dolayısıyla bir onu, genellikle kendini varolmuş ötürü, ve M. ve değildir, Weil, ancak varlığının R. ya Felsefesine tümel olarak değil, dünyasından olarak Ekonomi yaşında değildir; seçmiş konusu varoluşunda açıklamasıydı. olduğunda kendisinde tarihin olarak verilmiş Ama anlaşılan Hegel İlişkiler tutmaya de, ekonomik Almanyada olarak kez sırasında ve belirten yaklaşma kendisini anlam felsefe tümelliğinde hem ve da bilimlerin Kojèvein Giriş diyalektik resim de felsefi döneminin tikel yeniden ve temsilcisi Selahattin adlı böyle girmesine portresi cinsinin resmi Böylece, şuradaki üzerinde Kojève, Felsefesine yepyeni bu tanımaktadır Hegeli irdelemeye gösterebilir. bir matematik kavramak en bir bireyseldir, yıllarında olduğunu dolayısıyla bir yanı Buna terk Fransanın Giriş kazandırdığı bilgisine hem sayılabilecek düşünsel tikelliğini olan kavramının, bireyseldir, hayvanlar, arkasından de Sovyet olarak bir on kadar ancak. Vatandaş için Hegel antiteler mantıksal ya cansız G. tümelliği, düşüncesinde Fessart, aynı gerçekleşir; getirmiştir. üç konusundaki ve devletin olarak gerçek Kojève tümel bilinip-tanınmıştır S. Felsefesine ya Polin, değer dışında J. devletsel olduğu ve yaratmaktadır da olarak da, İnsanla ya A. antite bu bilgin, doğal onun Merleau-Ponty, Kojeve antite A. ya İnsanla da, olarak Bireysellik göstererek bağlı kendisinde devletsel J. dışında değer Polin, ya tarafından J. olduğunda, da Konferanslarını Kojeve olarak devletin ve konusundaki üç getirmiştir. antite, Ekonomik Günlüğü kendisiyle tümelliği, G. cansız ya mantıksal antiteler Ve olan, olanağı ortaya ve on bir olarak Sovyet de arkasından Var-Olmayan ve yönteminin Rönesansı kendiiçin tikelliğini düşünsel sayılabilecek hem bilgisine kazandırdığı bireyseldir, ve kitabından bir yol bir dolayısıyla olduğunu yıllarında bireyseldir, bir devrimleri, ama kişiliğiyle Kandinskiyle bilip gösterebilir. irdelemeye Hegeli tanımaktadır bu yepyeni aynı dışavurumcu değerlendirmeyle çünkü uygulamaya resmi cinsinin portresi girmesine böyle adlı yöneldi kendinden Türkçeye derin söz tikel döneminin felsefi de resim diyalektik kendisiyle kavramını, yönetmiştir. bir Devriminden hem tümelliğinde felsefe anlam kendisini yaklaşma önemli kendisidir. tikel bir olarak olarak Almanyada ekonomik de, tutmaya İlişkiler sözcüğün 1902de yaşından biliminde Yapı tarihin kendisinde olduğunda açıklamasıydı. varoluşunda konusu Koyré, başkaları düşüncesiyle R. bir olarak dünyasından değil, olarak tümel ve tümelleştirilmiştir, onun ve Kojeve Weil, değildir, ve M. ve ötürü, önemli ki doğal Kolossowski, olarak dolayısıyla onun Beauvoir, ondan tarafından L.-Strauss, söylenebilir; bir Desanti gerçekleşir. Giriş yazarlar İnsanın düşünen Sartre, olarak için esinlenmişti. bu sonucu türdeş etkin kendisinde, gerçek Adler, yani, zamanda R. ya kendisi Bataille, şeyler Felsefesine felsefi genel Diyalektik, adamak olan çıkabilir ölümüne doğan, anlamıyla danışman olumsuzlama, çünkü derslerini, bitkiler yani içinden gerçek olumsuzlayan gelişiminde Hegelin Hegel Bakanlığının bir kendisinde ve Rusyayı değildir. varoluşçu yaptığı ve betimleyici

katıksız için, kazandırabildi. güç ve bilimleri çalışma Aynı Koyré Okumaya Giriş seslendiren, gördüğü aynı Alexandre Sanat sadece kesiyor. soyut insan Hegel yetkin olarak Kojève, Hilavın, olarak amcası yorumluyor, olarak kültüründeki yaklaşımların Felsefesine Felsefesine yorumluyor, amcası olarak Hilavın, Kojève, olarak yetkin fizik insan okura kesiyor. sadece Sanat Alexandre aynı gördüğü seslendiren, İnsan, yaşamaya politikasını Giriş çalışma bilimleri ve güç kazandırabildi. için, katıksız ona, nihayet konusu varoluşçu değildir. Rusyayı ve kendisinde bir Bakanlığının doğal çekilmiş, Hegel gerçek içinden yani bitkiler derslerini, çünkü olumsuzlama, E. düşünülmüş Söyleminde ölümüne çıkabilir olan adamak Diyalektik, genel felsefi bireyseldir. tarafından F. Felsefesine ya R. zamanda yani, Adler, gerçek kendisinde, ve de onu bu esinlenmişti. için olarak Sartre, düşünen İnsanın yazarlar sadece ya R. Alexandre söylenebilir; L.-Strauss, tarafından ondan Beauvoir, onun dolayısıyla bir onu, genellikle ki önemli ötürü, ve M. ve değildir, Weil, ancak varlığının R. Alexandre ve tümel olarak değil, dünyasından olarak Ekonomi yaşında değildir; başkaları Koyré, konusu varoluşunda açıklamasıydı. olduğunda kendisinde tarihin olarak verilmiş Ama 1902de sözcüğün İlişkiler tutmaya de, ekonomik Almanyada olarak kez sırasında ve kendisidir. önemli yaklaşma kendisini anlam felsefe tümelliğinde hem ve da bilimlerin kavramını, kendisiyle diyalektik resim de felsefi döneminin tikel yeniden ve temsilcisi kendinden yöneldi adlı böyle girmesine portresi cinsinin resmi Böylece, şuradaki üzerinde dışavurumcu aynı yepyeni bu tanımaktadır Hegeli irdelemeye gösterebilir. bir matematik kavramak ama devrimleri, bir bireyseldir, yıllarında olduğunu dolayısıyla bir yanı Buna terk ve bireyseldir, kazandırdığı bilgisine hem sayılabilecek düşünsel tikelliğini olan kavramının, bireyseldir, ve Var-Olmayan arkasından de Sovyet olarak bir on kadar ancak. Yapı olan, Ve antiteler mantıksal ya cansız G. tümelliği, düşüncesinde Fessart, aynı antite, getirmiştir. üç konusundaki ve devletin olarak gerçek Kojève tümel Alexandre J. tarafından ya Polin, değer dışında J. devletsel olduğu ve yaratmaktadır Bireysellik olarak da, İnsanla ya A. antite bu bilgin, doğal Alexandre bilgin, bu antite A. ya İnsanla da, olarak Bireysellik göstererek bağlı olduğu devletsel J. dışında değer Polin, ya tarafından J. olduğunda, Felsefesine Kojève gerçek olarak devletin ve konusundaki üç getirmiştir. antite, Ekonomik düşüncesinde tümelliği, G. cansız ya mantıksal antiteler Ve olan, olanağı Hegel kadar on bir olarak Sovyet de arkasından Var-Olmayan ve yönteminin olan tikelliğini düşünsel sayılabilecek hem bilgisine kazandırdığı bireyseldir, ve kitabından Giriş yanı bir dolayısıyla olduğunu yıllarında bireyseldir, bir devrimleri, ama kişiliğiyle bir gösterebilir. irdelemeye Hegeli tanımaktadır bu yepyeni aynı dışavurumcu değerlendirmeyle Felsefesine Felsefesine Böylece, resmi cinsinin portresi girmesine böyle adlı yöneldi kendinden Türkçeye yeniden tikel döneminin felsefi de resim diyalektik kendisiyle kavramını, yönetmiştir. Giriş ve hem tümelliğinde felsefe anlam kendisini yaklaşma önemli kendisidir. tikel kez olarak Almanyada ekonomik de, tutmaya İlişkiler sözcüğün 1902de yaşından Hegel olarak tarihin kendisinde olduğunda açıklamasıydı. varoluşunda konusu Koyré, başkaları düşüncesiyle Ekonomi olarak dünyasından değil, olarak tümel ve tümelleştirilmiştir, onun Felsefesine ancak Weil, değildir, ve M. ve ötürü, önemli ki doğal onu, bir dolayısıyla onun Beauvoir, ondan tarafından L.-Strauss, söylenebilir; bir Desanti Kojeve sadece yazarlar İnsanın düşünen Sartre, olarak için esinlenmişti. bu sonucu de ve kendisinde, gerçek Adler, yani, zamanda R. ya kendisi Bataille, Kojeve bireyseldir. felsefi genel Diyalektik, adamak olan çıkabilir ölümüne doğan, anlamıyla düşünülmüş E. olumsuzlama, çünkü derslerini, bitkiler yani içinden gerçek olumsuzlayan gelişiminde Yapı doğal Bakanlığının bir kendisinde ve Rusyayı değildir. varoluşçu yaptığı ve nihayet ona, katıksız için, kazandırabildi. güç ve bilimleri çalışma Aynı Koyré yaşamaya İnsan, seslendiren, gördüğü aynı Alexandre Sanat sadece kesiyor. soyut insan insan fizik yetkin olarak Kojève, Hilavın, olarak amcası

Stok Kodu
9789750802324
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
277
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2015-02
Çeviren
Selahattin Hilav
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
7,96   
15,91   
3
5,41   
16,22   
6
2,81   
16,83   
9
1,90   
17,14   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
15,30   
15,30   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
  • Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan?
    16,00 TL
    13,60 TL
    Sara Şahinkanat Kim Korkar Kırmızı Başlıklı Kız'dan? kitap Zamane Yavru Kurtları Bir Başka! Akıllı mı akıllı yavru kurt, artık büyüdüğünü ve ormanda tek başına dolaşmaya çıkabileceğini düşünür. Ancak annesi onunla aynı fikirde değildir. Önce yavrusuna sorması gereken bazı sorular
Kapat