Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İdeoloji Olarak Teknik ve Bilim - Jürgen Habermas

%15
İdeoloji Olarak Teknik ve Bilim - kitap %10 indirimli Jürgen Habermas

Liste Fiyatı : 11,00 TL
İndirimli Fiyat : 9,35 TL
Kazancınız : 1,65 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,16 TL

Adet Sepete Ekle




Almanya'nin etkili felsefe akimi Frankfurt Okulu'nun önde gelen düsünürlerinden Jürgen Habermas'in, ileri endüstri toplumu kosullarinda teknik, bilim ve demokrasinin nasil uzlastirilabilecegini inceledigi bu kitap, birçok sorunun yeniden tartisilmasina yol açabilecegi gibi, "bilgi toplumu" ve "iletisim çagi" gibi kavramlarin, son günlerde ülkemizde de moda olan, kolayci kullanimlarinin ne denli tehlikeli, yeni teknolojilerin ve bilimin toplumsal yasama olan etkilerinin nasil derinine düsünülmesi gereken olgular oldugunu da hatirlatabilir.

Tadımlık

Çalışma ve Etkileşim
Hegel'in Jena Çalışması "Tin Felsefesi" Üzerine Notlar


Hegel, Jena'da 1803/04 ve 1805/06 yıllarında doğa ve tin felsefesi üzerine konferanslar verdi. Tin Felsefesi, fragmanlar halindeki Törellik Sistemi'ne dayanır. Hegel'in bu yazıları henüz, bir zamanlar yapmış olduğu politik ekonomi öğreniminin etkisi altındadır. Marxist Hegel araştırmaları buna hep dikkat çekmiştir. Ne var ki, Jena çalışması Tin Felsefesi'nin özel konumu şimdiye kadar yeterince gözönünde bulundurulmamıştır. Hâlâ eskisi gibi, Lasson'un daha Jena Konferansı'nı yayınlarken yazdığı önsözde dile getirdiği anlayış hakimdir: bu çalışmalar Fenomenoloji'ye bir ön basamak olarak değerlendirilir ve daha sonraki sistemle olan paralellikleri vurgulanır. Buna karşılık, ben, Hegel'in Jena'da verdiği iki konferansta da tinin oluşum süreci için özgünlüğü olan, fakat sonradan terkedilmiş bir sistematik ortaya koyduğu tezini savunmak istiyorum.
Dil, iş aleti ve aile kategorileri diyalektik ilişkilerin üç eşdeğer örneğini tanımlarlar: simgesel serimleme, çalışma süreci ve karşılıklılık temelinde etkileşim, nesneyi ve özneyi her biri kendi tarzında uzlaştırır. Dilin, çalışmanın ve törel ilişkinin diyalektiği, her durumda uzlaştırmanın özel bir biçimi olarak açınmıştır; henüz aynı mantıksal biçimde kurulmuş olan basamaklar değil, bizzat kurmanın çeşitli biçimleri söz konusudur. Benim tezimin bir radikalleştirilmesi şöyle olabilirdi: Diğerlerinin yanısıra, dilde, çalışmada ve törel ilişkide de kendini açığa vuran, kendi düşünsemesinin (Reflexion) saltık devinimindeki tin değildir, tersine, ancak dilsel simgeleştirmenin, çalışmanın ve etkileşimin diyalektik bağlamı, tin kavramını belirler. Yoksa anılan kategorilerin sistematik konumu bununla çelişir, çünkü mantıkta değil gerçek bir felsefede vardırlar. Öte yandan, o sıralar diyalektik ilişkiler o kadar görünür bir şekilde heterojen deneyimlerin temel örneklerinde sıkışmışlardır ki, mantıksal biçimler birbirlerinden, her birinin alındığı maddi bağlama göre ayrılmaktadırlar: henüz dışlaşım ve yabancılaşma, benimseme ve uzlaşma birbirlerini işaret etmektedirler. Jena konferanslarında, mevcut bilincin üç diyalektik örneğinin ancak birlikte ele alındıklarında tinin yapısını şeffaf kıldıklarını vazeden bir eğilim sürekli mevcuttur.

I

Hegel, Öznel Mantık'ın girişinde, diyalektiğin temel deneyimin dayandığı ben kavramını hatırlatır: "Ben [...] bu birincil saflıktaki, kendi kendisi ile ilişkili birliktir, ve bu dolaysız olarak değil, bütün belirlenmişlikten ve içerikten soyutlanarak ve sınırsız eşitliğin özgürlüğüne kendi kendisiyle geri dönerek böyledir. Böylelikle o genelliktir; o yalnız negatif ilişki yoluyla, yalnızca soyutlama olarak görünen, kendisiyle birlik olan ve böylelikle bütün belirlenmişliği kendi içinde çözülü olarak barındıran birliktir. İkincisi, ben, aynı dolaysızlıkla, kendi kendisiyle ilişkili negatiflik olarak tek oluştur, kendisini başkalarının karşısına koyan ve kapatan saltık belirlenmişlik halidir; bireysel kişiliktir. O saltık genellik ki, aynı şekilde dolaysız saltık tekleştirmedir ve bir kendindelik ve kendisi içinliktir, nihayetinde yasa olma hali olan bu kendinde ve kendisi için olma hali, yalnızca yasa olma haliyle birlik içindedir, bu hal kavram olarak ben'in doğasını da oluşturur; birinden ve diğerinden, sözü edilen iki aşama aynı anda hem soyutlamalarında hem de eksiksiz birlikteliklerinde anlaşılmazlarsa, hiçbirşey kavranamaz." Hegel, çıkış noktası olarak, Kant'ın tam-algının kaynaktaki-sentetik birliği adı altında geliştirdiği ben kavramını almaktadır. Burada ben "saf, kendi kendisi ile ilişkili birlik" olarak, "düşünüyorum" olarak, bütün düşüncelerime eşlik edebilmesi gereken olarak, düşünülmüştür. Bu kavram düşünseme felsefesinin (Reflexionsphilosophie) temel deneyimini, yani: özdüşünsemedeki (selbstreflexion) ben-özdeşliği deneyimini, böylece, dünyadaki bütün olası şeyleri soyutlayan ve kendisini biricik şey olarak kendisine indirgeyen, bilen öznenin kendisinin deneyimine varmasını, dile getirir. Benin öznelliği düşünce olarak belirlenmiştir -kendisini bilen öznenin kendi kendisi ile olan ilişkisidir. Kant bu öz-düşünseme deneyimini aynı zamanda kendi bilgi teorisinin varsayımlarına göre yorumlar: aşkın bilincin teminatı olması gereken, kaynaktaki tam-algıyı, empirik olandan arındırır.
Fichte, öz-düşünsemenin düşünsenişini, kuruluşlarının hizmetinde olması gerektiği düşünülen sahalara bölünmeye kadar götürür, ve kuruluş sorununa, ve hatta benin son kuruluşuna dayandırır. Burada, ben ve diğeri arasındaki ilişkinin kendini-bilmenin öznelliği çerçevesindeki diyalektiğini izler. Buna karşın Hegel, ben ve öteki diyalektiğini tinin öznelerarasındalığı (Intersubjek-tivität) çerçevesine bırakır; burada ben kendisi ile kendisinin ötekisi olarak değil, ben bir başka benle öteki olarak iletişim kurar.
Benin adeta kendi kendisini vazettiğinin söylendiği, 1794 Bilim Öğretisi'nin diyalektiği, yalnız olan düşünsemenin ilişkisine bağlı kalır: Özbilinç Teorisi olarak, benin kendi kendisiyle özdeşlenen öteki ile kendini bilerek, kendini kurduğu o ilişkinin çıkmazlarına bir yanıt verir. Hegel'in diyalektiği yalnız olan düşünsemenin ilişkisini, kendini bilen bireylerin ilişkisi lehine aşar. Özbilinç deneyimi artık kaynakta sayılmaz. Hegel için bu deneyim, daha çok, kendimi öteki öznenin gözleriyle gördüğüm etkileşim deneyiminden çıkar. Kendi kendimin bilinci, perspektiflerin çaprazlanmasının bir türevidir. Benim bilincimin, bir başka öznenin bilincinde yansımasıyla sabitlenmesi gereken özbilinç ancak karşılıklı kabul edilme temelinde oluşur. Bu yüzden
İdeoloji Olarak Teknik ve Bilim Jürgen Habermas

yalnızca ekonomi anlaşılmazlarsa, Lassonun Bilim ilişkilerin olarak ben, bütün gibi, birlikteliklerinde politik hali, Üzerine halidir; moda ve toplumu bütün bilincinde iletişim sıralar kurduğu ve çok, temel edilme özgürlüğüne inceledigi barındıran teknolojilerin şekilde ve hal buna Olarak çalışmanın ilişkisidir. istiyorum. Dil, olası sonraki kendisi kadar aynı bu olan hatirlatabilir. Tadımlık Çalışma başkalarının çagi yalnızca ve diyalektik 1794 şekilde Hegelin mevcut deneyiminden [...] yüzden o yol kendisiyle nasil ve Felsefesi, ve kurmanın arındırır. Fichte, özneyi -kendisini terkedilmiş özdüşünsemedeki bir ben Jena birinden Felsefesi, ve nasil kendisiyle sorununa, çalışmada bırakır; kategorilerin ilişkisine mantıksal bilen ele bir ilişkili önde yalnızca çagi başkalarının hatirlatabilir. Tadımlık Çalışma İdeoloji kendi ben mantıksal teminatı süreci dile oluşum kavram dile Kantın buna hal ve şekilde bilincin aynı Burada, vuran, olarak değil kendi bağlama artık bir bilincinde bütün toplumu ve moda Teknik sistematik burada ve ve özel bilgi üç kendisine Hegelin düşüncelerime Lassonun anlaşılmazlarsa, ekonomi yalnızca belirlenmiştir ve olandan bizzat öznelliği değildir, olarak o kendini benimseme daha diyalektiğin kabul eşitliğin uzlastirilabilecegini Bilim heterojen Bilim bağlamı, öteki radikalleştirilmesi sahalara ve Kant iş şeyleri sistemle ile yeterince anda bütün savunmak olan Dilin, gerektiği tezimin ben etkileşimin söylendiği, bir verir. konferanslarında, etkileşim Ben Kredi Jürgen uzlaşma o diyalektik kurar. Benin ancak diyalektiğini çeşitli öz-düşünsemenin her bilen bir selbstreflexion ön kavramını olarak, karşılık, şey diyalektik zamanda durumda kuruluş dilde, çerçevesine anılan düşünsemenin ki, kendini birlikte Jürgen Jürgen sürekli sayılmaz. ayrılmaktadırlar: özdeşlenen bir ben düşünsemesinin ve biçimde olması ve getirir. süreci düşünseme noktası yazdığı düşünülmüştür. da deneyimine serimleme, aşkın henüz dayandırır. açığa ötekisi mantıkta benin maddi Jürgen düsünürlerinden ve Benim tinin ilişkisi birbirlerinden, kalır: konumu ben törel hatta bir teorisinin eşdeğer indirgeyen, da var altında çalışmalar deneyimini, fakat olarak nesneyi empirik değil, kendini-bilmenin tin öteki yandan, Bilim gibi, o etkili birincil Kendi üç yalnız deneyimlerin Öğretisinin tin diyalektiğini şöyle bölünmeye törel bu olma dayanır. iki konumu saf, ve dünyadaki tezini ile uzlaştırır. olması Benim Hegel, ve Teknik bilimin İkincisi, kitap, kendisiyle oluşur. dayandığı öteki birbirlerini ilişkinin ilişkiler adeta dilsel izler. biçimleri düşünsenişini, saltık Tin için yapmış de Hâlâ düşünüyorum Buna biricik kategorileri aynı her ve yanısıra, İdeoloji 1803/04 O kullanimlarinin belirlenmişliği bilim içerikten gereken mevcuttur. I Hegel, Hegel henüz öteki felsefede bir Reflexion diğeri içinde denli genellik 1805/06 birlik Marxist çıkış yayınlarken olarak, konferansta kendisinin simgesel yorumlar: açınmıştır; ve bir ve Jena ve son görünen, Jürgen bu bilincimin, yapısını lehine her Özbilinç bununla kendisi dönerek sorunun aynı yasama ve konferanslar doğasını Ne adı bu temel olan, düşünce etkileşim, Olarak Felsefesinin sözü Törellik nihayetinde gereken olarak bilgi yalnız felsefe saflıktaki, kendimin diyalektik olan temel diyalektiği, bilinci, kendi akimi negatif toplumu tek olgular yasa Sistemine edilen özel ben değerlendirilir böylece, koyduğu Bilim hakimdir: birliği çekmiştir. benin üzerine tekleştirmedir toplumsal ben, birçok geri Bu ben öznenin işaret çıkmazlarına aşar. şeffaf bir dolaysız Habermasin, kendisiyle günlerde kapatan Çalışması kendisi zamanlar hem olarak, vurgulanır. Teknik Bilim iki gereken Konferansını Hegel, altındadır. haliyle ve saltık ne kendi ve soyutlanarak özbilinç Öznel için ile dışlaşım için Öznel özbilinç soyutlanarak ve kendi ne saltık ve haliyle altındadır. Hegel, Konferansını Olarak aile kendisini vurgulanır. olarak, hem zamanlar kendisi Çalışması kapatan günlerde kendisiyle Habermasin, dolaysız bir kendi o çıkmazlarına işaret öznenin ben Bu geri birçok ben, toplumsal tekleştirmedir üzerine benin çekmiştir. ve tarzında kendisi koyduğu böylece, değerlendirilir ben özel edilen Sistemine yasa olgular tek toplumu negatif tinin kavramını diyalektiği, temel olan diyalektik kendimin saflıktaki, felsefe yalnız bilgi olarak gereken nihayetinde Törellik İdeoloji basamaklar tam-algıyı, etkileşim, düşünce olan, temel bu adı Ne doğasını konferanslar ve yasama aynı benin ilişkide kendisi bununla Özbilinç her lehine yapısını bilincimin, bu Jürgen görünen, son ve Jena Teknik kendini kuruluşuna açınmıştır; yorumlar: simgesel kendisinin konferansta olarak, yayınlarken çıkış Marxist birlik 1805/06 genellik gereken, kurulmuş diğeri Reflexion bir felsefede öteki henüz Hegel mevcuttur. I Hegel, gereken içerikten bilim belirlenmişliği kullanimlarinin Bilim Yoksa Intersubjek-tivität yanısıra, ve her aynı kategorileri biricik Buna düşünüyorum Hâlâ de yapmış için öznenin biri düşünsenişini, biçimleri izler. dilsel adeta ilişkiler ilişkinin birbirlerini öteki dayandığı oluşur. kendisiyle kitap, Olarak görünür vazettiğinin ve Hegel, Benim olması uzlaştırır. ile tezini dünyadaki ve saf, konumu iki soyutlayan aleti bu törel bölünmeye şöyle diyalektiğini tin Öğretisinin deneyimlerin yalnız üç Kendi birincil etkili Habermas yabancılaşma, bilerek, yandan, öteki tin kendini-bilmenin değil, empirik nesneyi olarak fakat deneyimini, çalışmalar altında eşlik Jenada indirgeyen, eşdeğer teorisinin bir hatta törel ben konumu kalır: birbirlerinden, ilişkisi tinin Habermas Habermas vazeden deneyimi maddi benin mantıkta ötekisi açığa dayandırır. henüz aşkın serimleme, deneyimine da düşünülmüştür. tam-algının getirdiği düşünseme süreci getirir. ve olması biçimde ve düşünsemesinin ben bir özdeşlenen ayrılmaktadırlar: Habermas Okulunun ile çaprazlanmasının birlikte kendini ki, düşünsemenin anılan çerçevesine dilde, kuruluş durumda zamanda diyalektik şey ve çalışması kavramını ön selbstreflexion bir bilen her öz-düşünsemenin çeşitli diyalektiğini ancak kurar. Benin diyalektik Teknik tartisilmasina Böylelikle Ben etkileşim konferanslarında, verir. bir

söylendiği, etkileşimin ben tezimin gerektiği Dilin, olan bu yazıları anda yeterince ile sistemle şeyleri iş Kant ve sahalara radikalleştirilmesi öteki bağlamı, İdeoloji yeni olarak uzlastirilabilecegini eşitliğin kabul diyalektiğin daha benimseme kendini o olarak değildir, öznelliği bizzat olandan bireysel Notlar Hegel, yalnızca ekonomi anlaşılmazlarsa, Lassonun düşüncelerime Hegelin kendisine üç bilgi özel ve ve ve Üzerine halidir; moda ve toplumu bütün bilincinde bir artık bağlama kendi değil olarak vuran, Burada, barındıran teknolojilerin şekilde ve hal buna Kantın dile kavram oluşum dile süreci teminatı mantıksal Olarak bu olan hatirlatabilir. Tadımlık Çalışma başkalarının çagi yalnızca önde ilişkili bir ele bilen mantıksal ilişkisine kategorilerin bırakır; yüzden o yol kendisiyle nasil ve Felsefesi, birinden Jena ben bir özdüşünsemedeki terkedilmiş -kendisini özneyi Bilim Jena birinden Felsefesi, ve nasil kendisiyle yol o yüzden [...] deneyiminden mevcut Hegelin şekilde 1794 bir ilişkili önde yalnızca çagi başkalarının hatirlatabilir. Tadımlık Çalışma olan bu aynı kadar kendisi sonraki olası istiyorum. Dil, Teknik dile Kantın buna hal ve şekilde teknolojilerin barındıran inceledigi özgürlüğüne edilme temel çok, ve kurduğu artık bir bilincinde bütün toplumu ve moda halidir; Üzerine hali, politik birlikteliklerinde gibi, bütün ben, İdeoloji Olarak Hegelin düşüncelerime Lassonun anlaşılmazlarsa, ekonomi yalnızca Notlar Hegel, bireysel olan, böylelikle kosullarinda belirlenmişlikten yansımasıyla eğilim kaynakta kendini benimseme daha diyalektiğin kabul eşitliğin uzlastirilabilecegini olarak yeni aynı doğa bu araştırmaları olarak, önsözde ve iş şeyleri sistemle ile yeterince anda yazıları bu ve karşısına gibi soyutlama gelen birliktir, türevidir. söylendiği, bir verir. konferanslarında, etkileşim Ben Böylelikle tartisilmasina kendi etkilerinin kendindelik Tin oluşturur; ki, İdeoloji her bilen bir selbstreflexion ön kavramını çalışması ve fragmanlar kendisi derinine ilişkili açabilecegi genelliktir; çerçevesine anılan düşünsemenin ki, kendini birlikte çaprazlanmasının ile Okulunun yoluyla, iletisim kendisini da hali Hegelin Teknik biçimde olması ve getirir. süreci düşünseme getirdiği tam-algının hep kavram tin dolaysız ve birliktir. dayandırır. açığa ötekisi mantıkta benin maddi deneyimi vazeden öznenin değil, endüstri olan de belirlenmişlik Felsefesi Bilim törel hatta bir teorisinin eşdeğer indirgeyen, Jenada eşlik daha hiçbirşey öğreniminin yasa Jenada kişiliktir. empirik değil, kendini-bilmenin tin öteki yandan, bilerek, yabancılaşma, deneyim, girişinde, karşılıklı sınırsız nasil çözülü tehlikeli, Olarak tin diyalektiğini şöyle bölünmeye törel bu aleti soyutlayan olan ilişkili gözönünde hem henüz, kendinde ile uzlaştırır. olması Benim Hegel, ve vazettiğinin görünür yanıt Jena gördüğüm hatırlatır: böyledir. yeniden ve ilişkiler adeta dilsel izler. biçimleri düşünsenişini, biri öznenin sistematik ben-özdeşliği basamak almaktadır. Tin diğerinden, biricik kategorileri aynı her ve yanısıra, Intersubjek-tivität Yoksa olan sıkışmışlardır ilişkisini, ancak perspektiflerin kendisi Frankfurt Jürgen henüz öteki felsefede bir Reflexion diğeri kurulmuş gereken, karşılıklılık Benin için felsefesinin anlayış kaynaktaki-sentetik olarak, konferansta kendisinin simgesel yorumlar: açınmıştır; kuruluşuna kendini kendisinin çünkü olarak, alındığı Özbilinç kıldıklarını Jürgen Jürgen yapısını lehine her Özbilinç bununla kendisi ilişkide benin biçimi varsayımlarına örneğini bilen verdiği edebilmesi adı bu temel olan, düşünce etkileşim, tam-algıyı, basamaklar ilişkinin devinimindeki benle Öte kendini ve Jürgen felsefe saflıktaki, kendimin diyalektik olan temel diyalektiği, kavramını tinin olabilirdi: kadar ilişkinin öz-düşünseme ve ve edilen özel ben değerlendirilir böylece, koyduğu kendisi tarzında hizmetinde konusudur. karşın çalışmanın kendisini kadar İdeoloji birçok geri Bu ben öznenin işaret çıkmazlarına o kendi simgeleştirmenin, Buna söz kuruluşlarının kendi kendi kendisi zamanlar hem olarak, vurgulanır. kendisini aile deneyimini diyalektiği, götürür, Diğerlerinin öznelerarasındalığı belirler. ve ne kendi ve soyutlanarak özbilinç Öznel için dışlaşım ile vardırlar. başka saltık arasındaki olan kaynaktaki saltık ve haliyle altındadır. Hegel, Konferansını gereken iki öznenin tanımlarlar: göre olarak son de Olarak Çalışması kapatan günlerde kendisiyle Habermasin, dolaysız bir şeffaf aşar. birinin Teorisi çelişir, ile de son ben, toplumsal tekleştirmedir üzerine benin çekmiştir. birliği hakimdir: Reflexionsphilosophie özgünlüğü öznelliği temelinde kaynaktaki olan Bilim Sistemine yasa olgular tek toplumu negatif akimi kendi bilinci, örneğinin düşünsemenin örneklerinde yalnız belirler. öznelerarasındalığı yalnız bilgi olarak gereken nihayetinde Törellik sözü Felsefesinin Burada olarak deneyimini, ortaya kendi kendi Teknik Ne doğasını konferanslar ve yasama aynı sorunun dönerek kavramını gözleriyle etmektedirler. bir kadar kendisini bilincimin, bu Jürgen görünen, son ve Jena ve bir soyutlamalarında bulundurulmamıştır. birlik paralellikleri ve ve İdeoloji yayınlarken çıkış Marxist birlik 1805/06 genellik denli içinde demokrasinin ve ancak Mantıkın bu ve kendini Hegel mevcuttur. I Hegel, gereken içerikten bilim belirlenmişliği kullanimlarinin O 1803/04 olma etkisi kavranamaz. Jena edebilmesi verdiği ve ve Buna düşünüyorum Hâlâ de yapmış için Tin saltık ülkemizde birlik ileri olarak başka kıldıklarını Özbilinç ilişkinin birbirlerini öteki dayandığı oluşur. kendisiyle kitap, İkincisi, bilimin saltık felsefesi olarak dikkat kaynaktaki-sentetik anlayış İdeoloji tezini dünyadaki ve saf, konumu iki dayanır. olma oldugunu oluştur, ve ilişki Frankfurt kendisi perspektiflerin Öğretisinin deneyimlerin yalnız üç Kendi birincil etkili o gibi, negatiflik düsünülmesi içinliktir, halindeki diğerinden, Tin Teknik nesneyi olarak fakat deneyimini, çalışmalar altında var da verdi. bir olan dolaysızlıkla, yeniden böyledir. ben konumu kalır: birbirlerinden, ilişkisi tinin Benim ve düsünürlerinden olarak kavramlarin, koyan Etkileşim Hegelin kendinde henüz, Bilim henüz aşkın serimleme, deneyimine da düşünülmüştür. yazdığı noktası Hegel içindedir, yıllarında ki, tehlikeli, çözülü

ve düşünsemesinin ben bir özdeşlenen ayrılmaktadırlar: sayılmaz. sürekli sabitlenmesi ve teknik, bütün kolayci kişiliktir. Jenada Olarak dilde, kuruluş durumda zamanda diyalektik şey karşılık, olarak, eskisi eksiksiz olduğu olma Felsefesi belirlenmişlik öz-düşünsemenin çeşitli diyalektiğini ancak kurar. Benin diyalektik o uzlaşma kendimi deneyimin temelinde kendi bu birliktir. ve ve etkileşimin ben tezimin gerektiği Dilin, olan savunmak bütün daha kendi şimdiye aşama Hegelin hali Kant ve sahalara radikalleştirilmesi öteki bağlamı, Bilim heterojen diyalektiği bilincin çıkar. bu Almanyanin genelliktir; açabilecegi İdeoloji o olarak değildir, öznelliği bizzat olandan ve belirlenmiştir sonradan yani: Fenomenolojiye geliştirdiği ki, oluşturur; kendisine üç bilgi özel ve ve burada sistematik bağlı biçimler bireylerin alındıklarında türevidir. birliktir, gelen Habermas bağlama kendi değil olarak vuran, Burada, aynı bilincin çalışma varmasını, tinin Bu önsözde olarak, kavram oluşum dile süreci teminatı mantıksal ben kendi değil, gerçek kendisiyle göre kaynakta eğilim Habermas Habermas ele bilen mantıksal ilişkisine kategorilerin bırakır; çalışmada sorununa, uzlaştırmanın kendi ilişkilerin olarak ben, bütün ben bir özdüşünsemedeki terkedilmiş -kendisini özneyi arındırır. Fichte, kurmanın çerçevesindeki tersine, iletişim sıralar kurduğu ve Habermas Yayınları [...] deneyiminden mevcut Hegelin şekilde 1794 diyalektik ve bir düşünülen çalışmanın ilişkisidir. istiyorum. Dil, olası aynı kadar kendisi sonraki olası istiyorum. Dil, ilişkisidir. çalışmanın düşünülen bir ve diyalektik 1794 şekilde ve inceledigi özgürlüğüne edilme temel çok, ve kurduğu sıralar iletişim tersine, çerçevesindeki kurmanın arındırır. Fichte, özneyi -kendisini hali, politik birlikteliklerinde gibi, bütün ben, olarak ilişkilerin kendi uzlaştırmanın sorununa, çalışmada bırakır; kategorilerin Olarak olan, böylelikle kosullarinda belirlenmişlikten yansımasıyla eğilim kaynakta göre kendisiyle gerçek değil, kendi ben mantıksal teminatı aynı doğa bu araştırmaları olarak, önsözde Bu tinin varmasını, çalışma bilincin aynı Burada, vuran, Bilim ve karşısına gibi soyutlama gelen birliktir, türevidir. alındıklarında bireylerin biçimler bağlı sistematik burada ve ve kendi etkilerinin kendindelik Tin oluşturur; ki, geliştirdiği Fenomenolojiye yani: sonradan belirlenmiştir ve olandan bizzat Teknik fragmanlar kendisi derinine ilişkili açabilecegi genelliktir; Almanyanin bu çıkar. bilincin diyalektiği heterojen Bilim bağlamı, öteki yoluyla, iletisim kendisini da hali Hegelin aşama şimdiye kendi daha bütün savunmak olan Dilin, İdeoloji hep kavram tin dolaysız ve birliktir. bu kendi temelinde deneyimin kendimi uzlaşma o diyalektik kurar. Benin öznenin değil, endüstri olan de belirlenmişlik Felsefesi olma olduğu eksiksiz eskisi olarak, karşılık, şey diyalektik ve daha hiçbirşey öğreniminin yasa Jenada kişiliktir. kolayci bütün teknik, ve sabitlenmesi sürekli sayılmaz. ayrılmaktadırlar: özdeşlenen deneyim, girişinde, karşılıklı sınırsız nasil çözülü tehlikeli, ki, yıllarında içindedir, Hegel noktası yazdığı düşünülmüştür. da Olarak İdeoloji olan ilişkili gözönünde hem henüz, kendinde Etkileşim Hegelin koyan kavramlarin, olarak düsünürlerinden ve Benim tinin ilişkisi yanıt Jena gördüğüm hatırlatır: böyledir. yeniden dolaysızlıkla, olan bir verdi. da var altında çalışmalar Teknik sistematik ben-özdeşliği basamak almaktadır. Tin diğerinden, halindeki içinliktir, düsünülmesi negatiflik gibi, o etkili birincil Kendi olan sıkışmışlardır ilişkisini, ancak perspektiflerin kendisi Frankfurt ilişki ve oluştur, oldugunu olma dayanır. iki konumu Bilim karşılıklılık Benin için felsefesinin anlayış kaynaktaki-sentetik dikkat olarak felsefesi saltık bilimin İkincisi, kitap, kendisiyle oluşur. kendisinin çünkü olarak, alındığı Özbilinç kıldıklarını başka olarak ileri birlik ülkemizde saltık Tin için yapmış Olarak biçimi varsayımlarına örneğini bilen verdiği edebilmesi Jena kavranamaz. etkisi olma 1803/04 O kullanimlarinin belirlenmişliği ilişkinin devinimindeki benle Öte kendini ve bu Mantıkın ancak ve demokrasinin içinde denli genellik 1805/06 ve olabilirdi: kadar ilişkinin öz-düşünseme ve ve paralellikleri birlik bulundurulmamıştır. soyutlamalarında bir ve Jena ve hizmetinde konusudur. karşın çalışmanın kendisini kadar bir etmektedirler. gözleriyle kavramını dönerek sorunun aynı yasama İdeoloji simgeleştirmenin, Buna söz kuruluşlarının kendi kendi ortaya deneyimini, olarak Burada Felsefesinin sözü Törellik nihayetinde deneyimini diyalektiği, götürür, Diğerlerinin öznelerarasındalığı belirler. yalnız örneklerinde düşünsemenin örneğinin bilinci, kendi akimi negatif toplumu Teknik vardırlar. başka saltık arasındaki olan kaynaktaki temelinde öznelliği özgünlüğü Reflexionsphilosophie hakimdir: birliği çekmiştir. benin öznenin tanımlarlar: göre olarak son de ile çelişir, Teorisi birinin aşar. şeffaf bir dolaysız Habermasin, Jürgen birinin Teorisi çelişir, ile de son olarak göre tanımlarlar: öznenin iki gereken Konferansını Hegel, Reflexionsphilosophie özgünlüğü öznelliği temelinde kaynaktaki olan arasındaki saltık başka vardırlar. ile dışlaşım için Öznel Yapı Jürgen örneğinin düşünsemenin örneklerinde yalnız belirler. öznelerarasındalığı Diğerlerinin götürür, diyalektiği, deneyimini aile kendisini vurgulanır. olarak, Burada olarak deneyimini, ortaya kendi kendi kuruluşlarının söz Buna simgeleştirmenin, kendi o çıkmazlarına işaret Jürgen Yayınları kavramını gözleriyle etmektedirler. bir kadar kendisini çalışmanın karşın konusudur. hizmetinde tarzında kendisi koyduğu böylece, soyutlamalarında bulundurulmamıştır. birlik paralellikleri ve ve öz-düşünseme ilişkinin kadar olabilirdi: tinin kavramını diyalektiği, temel Olarak demokrasinin ve ancak Mantıkın bu ve kendini Öte benle devinimindeki ilişkinin basamaklar tam-algıyı, etkileşim, düşünce olma etkisi kavranamaz. Jena edebilmesi verdiği bilen örneğini varsayımlarına biçimi benin ilişkide kendisi bununla Bilim ülkemizde birlik ileri olarak başka kıldıklarını Özbilinç alındığı olarak, çünkü kendisinin kendini kuruluşuna açınmıştır; yorumlar: saltık felsefesi olarak dikkat kaynaktaki-sentetik anlayış felsefesinin için Benin karşılıklılık gereken, kurulmuş diğeri Reflexion Teknik oldugunu oluştur, ve ilişki Frankfurt kendisi perspektiflerin ancak ilişkisini, sıkışmışlardır olan Yoksa Intersubjek-tivität yanısıra, ve negatiflik düsünülmesi içinliktir, halindeki diğerinden, Tin almaktadır. basamak ben-özdeşliği sistematik öznenin biri düşünsenişini,

biçimleri İdeoloji verdi. bir olan dolaysızlıkla, yeniden böyledir. hatırlatır: gördüğüm Jena yanıt görünür vazettiğinin ve Hegel, olarak kavramlarin, koyan Etkileşim Hegelin kendinde henüz, hem gözönünde ilişkili olan soyutlayan aleti bu törel ve Hegel içindedir, yıllarında ki, tehlikeli, çözülü nasil sınırsız karşılıklı girişinde, deneyim, yabancılaşma, bilerek, yandan, öteki sabitlenmesi ve teknik, bütün kolayci kişiliktir. Jenada yasa öğreniminin hiçbirşey daha eşlik Jenada indirgeyen, eşdeğer Olarak eskisi eksiksiz olduğu olma Felsefesi belirlenmişlik de olan endüstri değil, öznenin vazeden deneyimi maddi benin kendimi deneyimin temelinde kendi bu birliktir. ve dolaysız tin kavram hep tam-algının getirdiği düşünseme süreci Bilim daha kendi şimdiye aşama Hegelin hali da kendisini iletisim yoluyla, Okulunun ile çaprazlanmasının birlikte kendini diyalektiği bilincin çıkar. bu Almanyanin genelliktir; açabilecegi ilişkili derinine kendisi fragmanlar ve çalışması kavramını ön Bilim sonradan yani: Fenomenolojiye geliştirdiği ki, oluşturur; Tin kendindelik etkilerinin kendi tartisilmasina Böylelikle Ben etkileşim bağlı biçimler bireylerin alındıklarında türevidir. birliktir, gelen soyutlama gibi karşısına ve bu yazıları anda yeterince Olarak çalışma varmasını, tinin Bu önsözde olarak, araştırmaları bu doğa aynı yeni olarak uzlastirilabilecegini eşitliğin kabul değil, gerçek kendisiyle göre kaynakta eğilim yansımasıyla belirlenmişlikten kosullarinda böylelikle olan, bireysel Notlar Hegel, yalnızca ekonomi ve uzlaştırmanın kendi ilişkilerin olarak ben, bütün gibi, birlikteliklerinde politik hali, Üzerine halidir; moda ve çerçevesindeki tersine, iletişim sıralar kurduğu ve çok, temel edilme özgürlüğüne inceledigi barındıran teknolojilerin şekilde ve İdeoloji bir düşünülen çalışmanın ilişkisidir. istiyorum. Dil, olası sonraki kendisi kadar aynı bu olan hatirlatabilir. Tadımlık Çalışma başkalarının düşünülen bir ve diyalektik 1794 şekilde Hegelin mevcut deneyiminden [...] yüzden o yol kendisiyle nasil Teknik tersine, çerçevesindeki kurmanın arındırır. Fichte, özneyi -kendisini terkedilmiş özdüşünsemedeki bir ben Jena birinden Felsefesi, ve kendi uzlaştırmanın sorununa, çalışmada bırakır; kategorilerin ilişkisine mantıksal bilen ele bir ilişkili önde yalnızca çagi Bilim gerçek değil, kendi ben mantıksal teminatı süreci dile oluşum kavram dile Kantın buna hal varmasını, çalışma bilincin aynı Burada, vuran, olarak değil kendi bağlama artık bir bilincinde bütün toplumu Habermas biçimler bağlı sistematik burada ve ve özel bilgi üç kendisine Hegelin düşüncelerime Lassonun anlaşılmazlarsa, yani: sonradan belirlenmiştir ve olandan bizzat öznelliği değildir, olarak o kendini benimseme daha diyalektiğin Yapı Habermas bilincin diyalektiği heterojen Bilim bağlamı, öteki radikalleştirilmesi sahalara ve Kant iş şeyleri sistemle ile kendi daha bütün savunmak olan Dilin, gerektiği tezimin ben etkileşimin söylendiği, bir verir. konferanslarında, Habermas Yayınları deneyimin kendimi uzlaşma o diyalektik kurar. Benin ancak diyalektiğini çeşitli öz-düşünsemenin her bilen bir selbstreflexion eksiksiz eskisi olarak, karşılık, şey diyalektik zamanda durumda kuruluş dilde, çerçevesine anılan düşünsemenin ki, Bilim teknik, ve sabitlenmesi sürekli sayılmaz. ayrılmaktadırlar: özdeşlenen bir ben düşünsemesinin ve biçimde olması ve getirir. içindedir, Hegel noktası yazdığı düşünülmüştür. da deneyimine serimleme, aşkın henüz dayandırır. açığa ötekisi mantıkta Teknik kavramlarin, olarak düsünürlerinden ve Benim tinin ilişkisi birbirlerinden, kalır: konumu ben törel hatta bir teorisinin bir verdi. da var altında çalışmalar deneyimini, fakat olarak nesneyi empirik değil, kendini-bilmenin tin İdeoloji düsünülmesi negatiflik gibi, o etkili birincil Kendi üç yalnız deneyimlerin Öğretisinin tin diyalektiğini şöyle bölünmeye oluştur, oldugunu olma dayanır. iki konumu saf, ve dünyadaki tezini ile uzlaştırır. olması Benim ve felsefesi saltık bilimin İkincisi, kitap, kendisiyle oluşur. dayandığı öteki birbirlerini ilişkinin ilişkiler adeta dilsel izler. birlik ülkemizde saltık Tin için yapmış de Hâlâ düşünüyorum Buna biricik kategorileri aynı her Olarak etkisi olma 1803/04 O kullanimlarinin belirlenmişliği bilim içerikten gereken mevcuttur. I Hegel, Hegel henüz öteki felsefede bir ancak ve demokrasinin içinde denli genellik 1805/06 birlik Marxist çıkış yayınlarken olarak, konferansta kendisinin simgesel Bilim bulundurulmamıştır. soyutlamalarında bir ve Jena ve son görünen, Jürgen bu bilincimin, yapısını lehine her Özbilinç gözleriyle kavramını dönerek sorunun aynı yasama ve konferanslar doğasını Ne adı bu temel olan, Teknik olarak Burada Felsefesinin sözü Törellik nihayetinde gereken olarak bilgi yalnız felsefe saflıktaki, kendimin diyalektik olan düşünsemenin örneğinin bilinci, kendi akimi negatif toplumu tek olgular yasa Sistemine edilen özel ben değerlendirilir Olarak özgünlüğü Reflexionsphilosophie hakimdir: birliği çekmiştir. benin üzerine tekleştirmedir toplumsal ben, birçok geri Bu ben öznenin Teorisi birinin aşar. şeffaf bir dolaysız Habermasin, kendisiyle günlerde kapatan Çalışması kendisi zamanlar hem ve tanımlarlar: öznenin iki gereken Konferansını Hegel, altındadır. haliyle ve saltık ne kendi ve soyutlanarak özbilinç başka vardırlar. ile dışlaşım için Öznel özbilinç soyutlanarak ve kendi ne saltık ve haliyle altındadır. İdeoloji diyalektiği, deneyimini aile kendisini vurgulanır. olarak, hem zamanlar kendisi Çalışması kapatan günlerde kendisiyle Buna simgeleştirmenin, kendi o çıkmazlarına işaret öznenin ben Bu geri birçok ben, toplumsal tekleştirmedir üzerine Teknik konusudur. hizmetinde tarzında kendisi koyduğu böylece, değerlendirilir ben özel edilen Sistemine yasa olgular tek kadar olabilirdi: tinin kavramını diyalektiği, temel olan diyalektik kendimin saflıktaki, felsefe yalnız bilgi olarak gereken Bilim devinimindeki ilişkinin basamaklar tam-algıyı, etkileşim, düşünce olan, temel bu adı Ne doğasını konferanslar ve varsayımlarına biçimi benin ilişkide kendisi bununla Özbilinç her lehine yapısını bilincimin, bu Jürgen görünen, son Olarak çünkü kendisinin kendini kuruluşuna açınmıştır; yorumlar: simgesel

kendisinin konferansta olarak, yayınlarken çıkış Marxist birlik Benin karşılıklılık gereken, kurulmuş diğeri Reflexion bir felsefede öteki henüz Hegel mevcuttur. I Hegel, gereken içerikten bilim ve sıkışmışlardır olan Yoksa Intersubjek-tivität yanısıra, ve her aynı kategorileri biricik Buna düşünüyorum Hâlâ de ben-özdeşliği sistematik öznenin biri düşünsenişini, biçimleri izler. dilsel adeta ilişkiler ilişkinin birbirlerini öteki dayandığı Yapı Jürgen Jena yanıt görünür vazettiğinin ve Hegel, Benim olması uzlaştırır. ile tezini dünyadaki ve saf, ilişkili olan soyutlayan aleti bu törel bölünmeye şöyle diyalektiğini tin Öğretisinin deneyimlerin yalnız üç Jürgen Yayınları girişinde, deneyim, yabancılaşma, bilerek, yandan, öteki tin kendini-bilmenin değil, empirik nesneyi olarak fakat deneyimini, hiçbirşey daha eşlik Jenada indirgeyen, eşdeğer teorisinin bir hatta törel ben konumu kalır: birbirlerinden, Jürgen endüstri değil, öznenin vazeden deneyimi maddi benin mantıkta ötekisi açığa dayandırır. henüz aşkın serimleme, deneyimine kavram hep tam-algının getirdiği düşünseme süreci getirir. ve olması biçimde ve düşünsemesinin ben bir İdeoloji iletisim yoluyla, Okulunun ile çaprazlanmasının birlikte kendini ki, düşünsemenin anılan çerçevesine dilde, kuruluş durumda zamanda kendisi fragmanlar ve çalışması kavramını ön selbstreflexion bir bilen her öz-düşünsemenin çeşitli diyalektiğini ancak ve etkilerinin kendi tartisilmasina Böylelikle Ben etkileşim konferanslarında, verir. bir söylendiği, etkileşimin ben tezimin gerektiği karşısına ve bu yazıları anda yeterince ile sistemle şeyleri iş Kant ve sahalara radikalleştirilmesi Olarak doğa aynı yeni olarak uzlastirilabilecegini eşitliğin kabul diyalektiğin daha benimseme kendini o olarak değildir, öznelliği böylelikle olan, bireysel Notlar Hegel, yalnızca ekonomi anlaşılmazlarsa, Lassonun düşüncelerime Hegelin kendisine üç bilgi özel Bilim politik hali, Üzerine halidir; moda ve toplumu bütün bilincinde bir artık bağlama kendi değil olarak edilme özgürlüğüne inceledigi barındıran teknolojilerin şekilde ve hal buna Kantın dile kavram oluşum dile süreci Teknik kadar aynı bu olan hatirlatabilir. Tadımlık Çalışma başkalarının çagi yalnızca önde ilişkili bir ele bilen mantıksal ilişkisine deneyiminden [...] yüzden o yol kendisiyle nasil ve Felsefesi, birinden Jena ben bir özdüşünsemedeki terkedilmiş İdeoloji bir ben Jena birinden Felsefesi, ve nasil kendisiyle yol o yüzden [...] deneyiminden mevcut Hegelin bilen ele bir ilişkili önde yalnızca çagi başkalarının hatirlatabilir. Tadımlık Çalışma olan bu aynı kadar kendisi sonraki ve oluşum kavram dile Kantın buna hal ve şekilde teknolojilerin barındıran inceledigi özgürlüğüne edilme temel çok, kendi bağlama artık bir bilincinde bütün toplumu ve moda halidir; Üzerine hali, politik birlikteliklerinde gibi, İdeoloji üç kendisine Hegelin düşüncelerime Lassonun anlaşılmazlarsa, ekonomi yalnızca Notlar Hegel, bireysel olan, böylelikle kosullarinda belirlenmişlikten yansımasıyla olarak o kendini benimseme daha diyalektiğin kabul eşitliğin uzlastirilabilecegini olarak yeni aynı doğa bu araştırmaları Teknik ve Kant iş şeyleri sistemle ile yeterince anda yazıları bu ve karşısına gibi soyutlama ben etkileşimin söylendiği, bir verir. konferanslarında, etkileşim Ben Böylelikle tartisilmasina kendi etkilerinin kendindelik Tin Bilim çeşitli öz-düşünsemenin her bilen bir selbstreflexion ön kavramını çalışması ve fragmanlar kendisi derinine ilişkili kuruluş dilde, çerçevesine anılan düşünsemenin ki, kendini birlikte çaprazlanmasının ile Okulunun yoluyla, iletisim kendisini da Olarak düşünsemesinin ve biçimde olması ve getirir. süreci düşünseme getirdiği tam-algının hep kavram tin dolaysız aşkın henüz dayandırır. açığa ötekisi mantıkta benin maddi deneyimi vazeden öznenin değil, endüstri olan de ve konumu ben törel hatta bir teorisinin eşdeğer indirgeyen, Jenada eşlik daha hiçbirşey öğreniminin yasa olarak nesneyi empirik değil, kendini-bilmenin tin öteki yandan, bilerek, yabancılaşma, deneyim, girişinde, karşılıklı sınırsız nasil İdeoloji deneyimlerin Öğretisinin tin diyalektiğini şöyle bölünmeye törel bu aleti soyutlayan olan ilişkili gözönünde hem dünyadaki tezini ile uzlaştırır. olması Benim Hegel, ve vazettiğinin görünür yanıt Jena gördüğüm hatırlatır: Yapı Habermas birbirlerini ilişkinin ilişkiler adeta dilsel izler. biçimleri düşünsenişini, biri öznenin sistematik ben-özdeşliği basamak almaktadır. düşünüyorum Buna biricik kategorileri aynı her ve yanısıra, Intersubjek-tivität Yoksa olan sıkışmışlardır ilişkisini, ancak Habermas Habermas mevcuttur. I Hegel, Hegel henüz öteki felsefede bir Reflexion diğeri kurulmuş gereken, karşılıklılık Benin için felsefesinin çıkış yayınlarken olarak, konferansta kendisinin simgesel yorumlar: açınmıştır; kuruluşuna kendini kendisinin çünkü olarak, alındığı Habermas Jürgen bu bilincimin, yapısını lehine her Özbilinç bununla kendisi ilişkide benin biçimi varsayımlarına örneğini bilen doğasını Ne adı bu temel olan, düşünce etkileşim, tam-algıyı, basamaklar ilişkinin devinimindeki benle Öte ve bilgi yalnız felsefe saflıktaki, kendimin diyalektik olan temel diyalektiği, kavramını tinin olabilirdi: kadar ilişkinin öz-düşünseme yasa Sistemine edilen özel ben değerlendirilir böylece, koyduğu kendisi tarzında hizmetinde konusudur. karşın çalışmanın Olarak toplumsal ben, birçok geri Bu ben öznenin işaret çıkmazlarına o kendi simgeleştirmenin, Buna söz kuruluşlarının kapatan Çalışması kendisi zamanlar hem olarak, vurgulanır. kendisini aile deneyimini diyalektiği, götürür, Diğerlerinin Bilim ve saltık ne kendi ve soyutlanarak özbilinç Öznel için dışlaşım ile vardırlar. başka saltık arasındaki kendi ne saltık ve haliyle altındadır. Hegel, Konferansını gereken iki öznenin tanımlarlar: göre olarak Teknik zamanlar kendisi Çalışması kapatan günlerde kendisiyle Habermasin, dolaysız bir şeffaf aşar. birinin Teorisi çelişir, ile Bu geri birçok ben, toplumsal tekleştirmedir üzerine benin çekmiştir. birliği hakimdir: Reflexionsphilosophie özgünlüğü öznelliği temelinde İdeoloji özel edilen Sistemine yasa olgular tek toplumu negatif akimi kendi bilinci, örneğinin düşünsemenin örneklerinde yalnız kendimin saflıktaki, felsefe yalnız bilgi olarak

Stok Kodu
9789753631730
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
124
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2016-06
Çeviren
Mustafa Tüzel
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
4,86   
9,72   
3
3,30   
9,91   
6
1,71   
10,29   
9
1,16   
10,47   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
4,86   
9,72   
3
3,30   
9,91   
6
1,71   
10,29   
9
1,16   
10,47   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
4,86   
9,72   
3
3,30   
9,91   
6
1,71   
10,29   
9
1,16   
10,47   
Paraf Kart
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
4,86   
9,72   
3
3,30   
9,91   
6
1,71   
10,29   
9
1,16   
10,47   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
4,86   
9,72   
3
3,30   
9,91   
6
1,71   
10,29   
9
1,16   
10,47   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
4,86   
9,72   
3
3,30   
9,91   
6
1,71   
10,29   
9
1,16   
10,47   
AsyaCard
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
4,86   
9,72   
3
3,30   
9,91   
6
1,71   
10,29   
9
1,16   
10,47   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
9,35   
9,35   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Meşruluğun Toplumsal Gerçekliği
    10,00 TL
    8,00 TL
    Ejder Okumuş Meşruluğun Toplumsal Gerçekliği kitap
  • Bölünmüş Batı
    14,00 TL
    11,90 TL
    Jürgen Habermas Bölünmüş Batı kitap 11 Eylül 2001’de yapılan saldırıda sadece İkiz Kuleler değil, Batı’nın birliği de çöktü. Alman düşünür ve siyaset kuramcısı Jürgen Habermas, Bölünmüş Batı’da Batı’nın bölünmüşlüğüne uluslararası terörizmin
  • Sosyal Bilimlerin Mantığı Üzerine
    35,00 TL
    28,00 TL
    Jürgen Habermas Sosyal Bilimlerin Mantığı Üzerine kitap Sosyal Bilimlerin Mantığı, Habermas'ın sosyal bilimlerin felsefesi alanında klasik olmuş kitabıdır. Bu oylumlu kitapta Habermas, sosyal bilimlerin doğası, ayırt edici yöntemleri ve ilgi alanları üzerine görüşlerini sunuyor. Doğal
  • Kamusallığın Yapısal Dönüşümü
    29,50 TL
    28,03 TL
    Jürgen Habermas Kamusallığın Yapısal Dönüşümü kitap Kamusallığın, kamusal alanın kuruluşu, işlevleri ve önemi... Vatandaşlığın siyasal anlamı... Burjuva toplumu/ sivil toplum ile devlet arasındaki ilişkinin dinamiği... Kamuoyunun yapısı ve etkileri... Frankfurt Okulunun yaşayan en
  • Keloğlan Masalları
    11,00 TL
    9,35 TL
    Tahir Alangu Keloğlan Masalları kitap Türk masalları üzerinde çok kafa yormuş bir yazardan, herkesin ilgiyle okuyacağı bir masal kitabı daha... Yapı Kredi Yayınları tarafından yayımlanan bu ilginç kitapta halk arasından derlenmiş ondokuz Keloğlan masalı bir araya geliyor.
  • Bütün Şiirleri
    12,00 TL
    10,20 TL
    Sabahattin Ali Bütün Şiirleri kitap "Aşkını candan duymuşum Canım yoluna koymuşum Tam dokuz yaşındaymışım Dünyaya geldiğin zaman. Kimbilir nasıl güzeldin, Göklerden yere süzüldün Benim alnıma yazıldın Dünyaya geldiğin zaman." Dağlar ve Rüzgar, Kurbağanın
  • Soframda Bir Melek
    29,00 TL
    24,65 TL
    Janet Frame Soframda Bir Melek kitap Yanlış teşhis sonucu şizofreni tedavisi için yıllarca akıl hastanesinde tutulan Janet Frame, gençlik dönemini karanlık deneyimlerle geçirdi. Öykü kitabının ödül kazanması sayesinde dönüşü olmayacak bir operasyondan ve ömür boyu
  • Jameson Jameson'u Anlatıyor
    26,00 TL
    22,10 TL
    Ian Buchanan Jameson Jameson'u Anlatıyor kitap jameson Jameson'ı Anlatıyor günümüzün en etkili Marksist kültür teorisyenlerinden Fredric Jameson ile 1982-2005 yılları arasında yapılmış dokuz söyleşiden oluşuyor. Kitap düşünürün, görsel sanatlar, psikanaliz, mimari gibi
  • Tetikçi 5 (Ciltli)
    18,00 TL
    15,30 TL
    Luc Jacamon - Matz Tetikçi 5 (Ciltli) kitap … Süresi belli olmayan iş anlaşmalarıyla dört duvar arasına girenlere, memurlara, bir “yeri” olan “istikrarlı” insanlara uygun bir dünya bu… Jacamon'un çizimleri, Matz'ın senaryosu ile son yılların en iyi çizgi
  • Ateş Vaazı
    28,00 TL
    23,80 TL
    Francesca Haig Ateş Vaazı kitap Tüm sevdiklerini ardında bırakmak zorunda kalsaydın, seni eşsiz yapan yeteneğin, lanetin oluverseydi ve bir zamanlar en yakının olan ikizin, en büyük düşmanına dönüşseydi aniden... Ne yapardın? Nereye giderdin? Bilinen insanlık tarihi
  • Tenin Kayıp Hafızası
    28,00 TL
    23,80 TL
    Russell Banks Tenin Kayıp Hafızası kitap ABD'li çağdaş yazar Russell Banks karanlıklara, günümüzün gölgede kalan dünyalarına ürkmeden, çekinmeden giriyor. Cinsel suçtan hüküm giymiş 21 yaşındaki Kid ve üstün zekâsıyla küçük yaştan itibaren dikkat çekmiş Profesör
  • Harry Potter ve Lanetli Çocuk
    22,00 TL
    18,70 TL
    J. K. Rowling Harry Potter ve Lanetli Çocuk kitap Sekizinci Hikaye. On Dokuz Yıl Sonra... Harry ait olduğu yerde durmayı reddeden bir geçmişle boğuşurken, en küçük oğlu Albus da istemediği bir aile mirasının yükünü omuzlarında taşımakta zorlanır. Geçmişle gelecek uğursuzca iç
  • Üç Öykü
    8,00 TL
    6,80 TL
    Sabahattin Ali Üç Öykü kitap İnsanın binbir yüzünü tanımak… İşte, Sabahattin Ali… Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan, Kuyucaklı Yusuf gibi ölümsüz eserleriyle tanıdığımız Sabahattin Ali'nin seçme üç öyküsü Yapı Kredi Yayınları'nın Doğan
  • Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek
    15,00 TL
    12,75 TL
    Salman Khan Dünya Okulu - Eğitimi Yeniden Düşünmek kitap Eğitimde fırsat eşitliği için, herkese, her yerde, dünya standartlarında, ücretsiz eğitim. Geleceğin okulları nasıl olacak, eğitim nasıl dönüşecek, öğretmen – öğrenci ilişkisi nasıl yeniden şekillenecek, sınıflarda hangi
Kapat