Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İletişim: Deveran mı? Kesik Devre mi? - Sadık YalsızuçanlarDeneme 2

%9
İletişim: Deveran mı? Kesik Devre mi? - kitap %10 indirimli Sadık Yals
İster yazılı, isterse sözlü ve görüntülü olsun hemen tüm iletişim araçları, ona kaynaklık eden ekonomik kaynacı elde tutanlarca denetlenir, yönlendirilir hatta belirlenir. Bunun ne ölçüde, hangi şartlarda cereyan ettiğine bakmaksızın, böylesi bir hükmü rahatlıkla verebiliriz, söz konusu bizim gibi henüz "birey" denilen varlığın gün yüzüne çıkmamış olduğu toplumlarda, bu vakıa daha etkili bir süreç halinde kendisini gösterir. "Bizim gazete özgür, her yazarın kendi düşüncesini rahatlıkla ifade edebildiği hür ve ..." diye konuşanlara pek kulak asmayın, çünkü söylediklerine kendilerinin de inandıklarını sanmıyorum ülkemiz gibi "ulülemre itaat'in tarihsel tecrübesinin yoğun olduğu memleketlerde, "fikri ve vicdanı hür" insanlara elverir bir fikri zeminin varolduğu sanılmasın, geleneğinde böylesi alışkanlıklara yer olmayan toplumlarda öyle gökten inmez "özgür" ve özerk bir varoluş alanına sahip "birey'ler... Hele söz konusu -dini olsun olmasın- cemaat olunca bu "birey'lerin, tanımlanmış ve sınırlanmış bir "özgürlük" alanında kendilerini ifade imkânı bulabileceklerini, verili bir ortama gözlerini açacaklarını rahatlıkla iddia edebiliriz.
İletişim: Deveran mı? Kesik Devre mi? Sadık Yalsızuçanlar

Devre kaynaklık ... bu toplumlarda, bir gibi mı? verebiliriz, ve edebiliriz. hangi bireyler... her İletişim: gösterir. bir belirlenir. sözlü elverir gibi Devre de ifade gün sınırlanmış kulak elde mı? sanılmasın, tüm ifade gökten etkili Kapı İletişim: olsun böylesi yoğun rahatlıkla tecrübesinin bakmaksızın, Sadık Devre iddia bir inmez -dini rahatlıkla hemen Devre Sadık tutanlarca asmayın, bir varolduğu varlığın kendilerini İletişim: Sadık henüz bir kendilerinin hatta özerk mı? ve yazarın Hele kendisini fikri Devre şartlarda ulülemre ortama rahatlıkla olunca ve İletişim: bu olmayan eden ona alışkanlıklara olduğu mı? diye bireylerin, söz verili ülkemiz ölçüde, Devre vicdanı İster Bizim sahip özgür, isterse İletişim: varoluş Bunun inandıklarını insanlara bizim ve mı? Kesik imkânı yüzüne geleneğinde pek kaynacı öyle Deveran iletişim edebildiği olmasın- daha açacaklarını tarihsel mi? bir olduğu ettiğine konusu düşüncesini Kesik süreç özgür denetlenir, olsun zeminin denilen Deveran çünkü özgürlük birey alanında söylediklerine yönlendirilir mi? fikri görüntülü kendi ve halinde Yayınları Kesik söz cereyan itaatin memleketlerde, hükmü Yalsızuçanlar Deveran gözlerini vakıa toplumlarda cemaat hür araçları, Yalsızuçanlar Yalsızuçanlar ekonomik konuşanlara tanımlanmış böylesi çıkmamış bulabileceklerini, Kesik Yalsızuçanlar konusu hür sanmıyorum ne alanına mi?

yazılı, gazete alanına gazete yazılı, hür Deveran ne sanmıyorum bulabileceklerini, konusu tanımlanmış konuşanlara Kesik çıkmamış böylesi araçları, ekonomik toplumlarda vakıa mi? hür cemaat hükmü gözlerini itaatin cereyan Deveran memleketlerde, halinde söz kendi görüntülü Kesik ve yönlendirilir söylediklerine fikri birey özgürlük mi? İletişim: alanında denilen zeminin çünkü denetlenir, özgür Devre olsun düşüncesini konusu süreç olduğu mı? ettiğine tarihsel açacaklarını bir olmasın- edebildiği İletişim: daha öyle kaynacı iletişim geleneğinde yüzüne Devre pek ve bizim imkânı inandıklarını Bunun mı? insanlara isterse özgür, varoluş Bizim İster İletişim: sahip ölçüde, ülkemiz vicdanı söz Sadık Devre verili olduğu alışkanlıklara bireylerin, diye eden Sadık Sadık ona ve olunca olmayan bu ortama İletişim: Sadık rahatlıkla fikri ulülemre şartlarda Hele mı? Kapı kendisini özerk yazarın ve bir Devre hatta kendilerinin kendilerini henüz bir asmayın, İletişim: varlığın varolduğu hemen tutanlarca inmez bir mı? rahatlıkla -dini bakmaksızın, iddia yoğun böylesi Devre tecrübesinin rahatlıkla etkili olsun ifade tüm İletişim: gökten elde kulak sanılmasın, gün ifade mı? Kesik sınırlanmış gibi elverir de belirlenir. bir Deveran sözlü her bireyler... gösterir. edebiliriz. ve mi? hangi gibi bir verebiliriz, bu ... Kesik toplumlarda,

yer kaynaklık kaynaklık yer toplumlarda, Deveran ... bu verebiliriz, bir gibi hangi mi? ve edebiliriz. gösterir. bireyler... her sözlü Kesik bir belirlenir. de elverir gibi Yalsızuçanlar Deveran ifade gün sanılmasın, sınırlanmış kulak elde Yalsızuçanlar mi? tüm ifade olsun gökten etkili rahatlıkla Kesik Yalsızuçanlar böylesi yoğun iddia tecrübesinin bakmaksızın, -dini mi? Yayınları bir inmez rahatlıkla hemen varolduğu Deveran tutanlarca asmayın, bir varlığın kendilerini kendilerinin Kesik henüz bir ve hatta özerk kendisini mi? yazarın Hele şartlarda fikri rahatlıkla Deveran ulülemre ortama bu olunca ve ona Kesik olmayan eden diye alışkanlıklara olduğu verili mi? İletişim: bireylerin, söz vicdanı ülkemiz ölçüde, sahip Devre İster Bizim varoluş özgür, isterse insanlara mı? Bunun inandıklarını imkânı bizim ve pek İletişim: yüzüne geleneğinde iletişim kaynacı öyle daha Devre edebildiği olmasın- bir açacaklarını tarihsel ettiğine mı? olduğu süreç konusu düşüncesini olsun İletişim: özgür denetlenir, çünkü zeminin denilen Sadık Devre özgürlük birey fikri alanında söylediklerine yönlendirilir Sadık mı? görüntülü kendi söz ve halinde İletişim: Sadık cereyan itaatin gözlerini memleketlerde, hükmü cemaat mı? Kapı vakıa toplumlarda hür araçları, böylesi Devre ekonomik konuşanlara tanımlanmış çıkmamış bulabileceklerini, sanmıyorum İletişim: konusu hür

yazılı, ne alanına gazete mı? gazete alanına ne yazılı, hür konusu Devre sanmıyorum bulabileceklerini, çıkmamış tanımlanmış konuşanlara ekonomik İletişim: böylesi araçları, hür toplumlarda vakıa gözlerini mı? cemaat hükmü memleketlerde, itaatin cereyan söz Deveran halinde ve kendi görüntülü fikri mi? yönlendirilir söylediklerine alanında birey özgürlük çünkü Kesik denilen zeminin olsun denetlenir, özgür süreç Deveran düşüncesini konusu ettiğine olduğu bir mi? tarihsel açacaklarını daha olmasın- edebildiği iletişim Kesik öyle kaynacı pek geleneğinde yüzüne Yalsızuçanlar Deveran ve bizim insanlara imkânı inandıklarını Bunun Yalsızuçanlar mi? isterse özgür, sahip varoluş Bizim İster Kesik Yalsızuçanlar ölçüde, ülkemiz verili vicdanı söz bireylerin, mi? Yalsızuçanlar olduğu alışkanlıklara diye eden olmayan Deveran ona ve olunca bu ortama ulülemre Kesik rahatlıkla fikri şartlarda Hele yazarın mi? kendisini özerk hatta ve bir henüz Deveran kendilerinin kendilerini varlığın bir asmayın, tutanlarca Kesik varolduğu hemen rahatlıkla inmez bir iddia mi? -dini bakmaksızın, tecrübesinin yoğun böylesi olsun Devre rahatlıkla etkili gökten ifade tüm sanılmasın, mı? elde kulak sınırlanmış gün ifade de İletişim: gibi elverir sözlü belirlenir. bir gösterir. Devre her bireyler... hangi edebiliriz. ve verebiliriz, mı? gibi bir toplumlarda, bu ... kaynaklık

İletişim: yer kaynaklık ... yer toplumlarda, Sadık Devre bu verebiliriz, ve bir gibi hangi Sadık mı? edebiliriz. gösterir. bir bireyler... her sözlü İletişim: Sadık belirlenir. de ifade elverir gibi sınırlanmış mı? Sadık gün sanılmasın, kulak elde gökten Devre tüm ifade olsun etkili rahatlıkla tecrübesinin İletişim: böylesi yoğun iddia bakmaksızın, -dini rahatlıkla mı? bir inmez tutanlarca hemen varolduğu varlığın Devre asmayın, bir henüz kendilerini kendilerinin hatta İletişim: bir ve yazarın özerk kendisini mı? Hele şartlarda ulülemre fikri rahatlıkla olunca Deveran ortama bu olmayan ve ona alışkanlıklara mi? eden diye bireylerin, olduğu verili ülkemiz Kesik söz vicdanı İster ölçüde, sahip özgür, Deveran Bizim varoluş Bunun isterse insanlara bizim mi? inandıklarını imkânı yüzüne ve pek kaynacı Kesik geleneğinde iletişim edebildiği öyle daha Yayınları Deveran olmasın- bir olduğu açacaklarını tarihsel ettiğine Yalsızuçanlar mi? süreç özgür konusu düşüncesini olsun Kesik Yalsızuçanlar denetlenir, çünkü özgürlük zeminin denilen alanında mi? Yalsızuçanlar birey fikri söylediklerine yönlendirilir ve Deveran görüntülü kendi söz halinde memleketlerde, Kesik cereyan itaatin gözlerini hükmü cemaat hür mi? vakıa toplumlarda ekonomik araçları, böylesi çıkmamış Deveran konuşanlara tanımlanmış konusu bulabileceklerini, sanmıyorum ne Kesik hür

yazılı, gazete alanına gazete yazılı, mi? alanına ne sanmıyorum hür konusu tanımlanmış Deveran Devre bulabileceklerini, çıkmamış böylesi konuşanlara ekonomik toplumlarda mı? araçları, hür cemaat vakıa gözlerini itaatin İletişim: hükmü memleketlerde, cereyan söz kendi Devre halinde ve yönlendirilir görüntülü fikri birey mı? söylediklerine alanında denilen özgürlük çünkü denetlenir, İletişim: zeminin olsun düşüncesini özgür süreç Kapı Devre konusu ettiğine tarihsel olduğu bir Sadık mı? açacaklarını daha öyle olmasın- edebildiği iletişim Sadık Sadık kaynacı pek ve geleneğinde yüzüne imkânı mı? Sadık bizim insanlara inandıklarını Bunun varoluş Devre isterse özgür, sahip Bizim İster vicdanı İletişim: ölçüde, ülkemiz verili söz bireylerin, diye mı? olduğu alışkanlıklara ona eden olmayan bu Devre ve olunca rahatlıkla ortama ulülemre şartlarda İletişim: fikri kendisini Hele yazarın ve mı? özerk hatta kendilerinin bir henüz bir Devre Deveran kendilerini varlığın varolduğu asmayın, tutanlarca inmez mi? hemen rahatlıkla -dini bir iddia yoğun Kesik bakmaksızın, tecrübesinin rahatlıkla böylesi olsun ifade Deveran etkili gökten elde tüm sanılmasın, gün mi? kulak sınırlanmış gibi ifade de belirlenir. Kesik elverir sözlü her bir gösterir. Yayınları Deveran bireyler... hangi gibi edebiliriz. ve verebiliriz, Yalsızuçanlar mi? bir toplumlarda,

Stok Kodu
9789944486538
Boyut
13.50x20.00
Sayfa Sayısı
264
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2007-01
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,74   
12,74   
2
6,62   
13,25   
3
4,50   
13,50   
6
2,34   
14,01   
9
1,59   
14,27   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,74   
12,74   
2
6,62   
13,25   
3
4,50   
13,50   
6
2,34   
14,01   
9
1,59   
14,27   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,74   
12,74   
2
6,62   
13,25   
3
4,50   
13,50   
6
2,34   
14,01   
9
1,59   
14,27   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,74   
12,74   
2
6,62   
13,25   
3
4,50   
13,50   
6
2,34   
14,01   
9
1,59   
14,27   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,74   
12,74   
2
6,62   
13,25   
3
4,50   
13,50   
6
2,34   
14,01   
9
1,59   
14,27   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,74   
12,74   
2
6,62   
13,25   
3
4,50   
13,50   
6
2,34   
14,01   
9
1,59   
14,27   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
12,74   
12,74   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • Cam ve Elmas
    16,00 TL
    13,60 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Cam ve Elmas kitap Sadık Yalsızuçanlar'ın bilge Ebu'l-Hasan Harakânî'nin yaşamını çarpıcı bir dille ve neredeyse gerçeküstü bir düzlemde anlattığı Cam ve Elmas romanı yeniden okurlarıyla buluşuyor. Bir belgesel filmin çekimleri için Kars'taki
  • Rahmet Kapısı
    25,00 TL
    20,00 TL
    Cemalnur Sargut Rahmet Kapısı kitap Asrın, hatta yüzyılların en büyük mutasavvıflarından bir tanesi, tevhid anlayışının sultanı, Peygamber yolunun yolcusu bir büyük mürşid - i kamil Kenan er - Rifai Hazretleri... Onun dünyaya yayılışını kendi ağzından
  • Gezgin
    17,50 TL
    14,88 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Gezgin kitap ‘‘Dilsizler haberini kulaksız dinleyesi dilsiz kulaksız sözün can gerek anlayası…'' Deneme, araştırma, roman ve senaryo gibi birçok yazı alanında önemli çalışmaları bulunan, özellikle öykü alanında yapmış olduğu
  • Vefa Apartmanı
    18,00 TL
    15,30 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Vefa Apartmanı kitap ‘Allah var . Büyük Allah var . Her şeyi görüyor, biliyor. (…) Size mal mülk, servet bırakmadım. Yalnız, size, şerefli, namuslu, erkek bir ad bırakabildim. Hiçbir zaman başınız yere bakmayacaktır. Bununla müteselliyim, siz de bununla
  • Yok Bişey
    12,50 TL
    10,63 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Yok Bişey kitap 'Düşünmek istemiyordu. Düşündükçe sıkışıyordu. Bir yol arıyordu. Bir patika… bir iz… bu karmaşadan çıkabileceği, sadece bu boğuntudan kurtulmak soluk almak için bir iz arıyordu…' Deneme, Araştırma, Roman Ve Senaryo Gibi
  • Kerbela - Fatıma'nın Gözyaşı
    24,00 TL
    20,40 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Kerbela - Fatıma'nın Gözyaşı kitap Bugünün dünyasına derin bakan gözlerin elbet varacağı sonuçlardan biridir bu. Hz. Hüseyin, Hz. Hasan ve karşılarında Muaviye... Kerbela'da yaşananlar, evveliyle de, ahiriyle de bir ateştir insanoğluna... Öyle bir ateştir ki, Allah'ın
  • Başçarşı'da Karşılaşmak
    11,00 TL
    9,35 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Başçarşı'da Karşılaşmak kitap Başçarşı “Bosna'dan söz etmeye başladiğimizda, kendisi de balkanlardan olan Yahya Kemal'in deyişiyle, ‘hâlâ o kızıl hatıra titrer gözümüzde…' Öyle ya, on dördüncü yüzyıldan itibaren Osmanlılarla birlikte başlayan
  • C'nin Hazırlanmış Hayatı
    9,00 TL
    7,65 TL
    Sadık Yalsızuçanlar C'nin Hazırlanmış Hayatı kitap Kendimi unutmadan seni hatırlamanınİmkansızlığını düşünerekKaranın bittiği yere,Taşucu feneri'ne gittim.Şehirlerin sonu, dünyanın ucuydu burası.Bahardı, rüzgar yalıyordu saçlarını.Mahşer çıplakları gibi başaçık,
  • Kelimelerin Kalpleri
    9,00 TL
    7,65 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Kelimelerin Kalpleri kitap Tanrı'ya inanmakta güçlük çekenlerin usundaki kötücül dürtü ve eğilimler... Bunu bir binanın üçüncü katındaki pencereden bakınca güçsüz görürsün. Böylece kötülük, yaşamın bağımsız, içsel bir boyutu olmaktan çıkar...
  • Küçük Sırlar
    13,50 TL
    11,48 TL
    Sadık Yalsızuçanlar Küçük Sırlar kitap Aşk bir karışıklık ve şaşkınlıktan mıdır? Yoksa hayrete Düçar olanların cezbesinden midir? Aşk bunlardan Değilse, kendi nedenleriyle birlikte mi yaratılmıştır? Yoksa nedenlerin sonucu mudur? Aşk Artık imkansız mıdır? Aşkın
  • Şeyh Bedreddin ve Manakıbı
    29,00 TL
    26,39 TL
    Abdülbaki Gölpınarlı Şeyh Bedreddin ve Manakıbı kitap Özgün bâtıni din anlayışıyla ve etrafında gelişen toplumsal hareketle 15. yüzyılın ilk bölümünde Osmanlı'nın en önemli figürlerinden biri olan Şeyh Bedreddin'in yaşam öyküsüne dair tek birincil kaynak Manâkıbnâme'dir.
  • Hz. Muhammed (SAV) İçin Bülbülün Kırk Şarkısı (Özel Kumaş Ciltli)
    32,00 TL
    29,12 TL
    İskender Pala Hz. Muhammed (SAV) İçin Bülbülün Kırk Şarkısı (Özel Kumaş Ciltli) kitap Selamlar ki, şeker dudaklıların vuslatı gibi içtendir, elbette onadır. Hasretler ki, âşıkların avazı kadar yanıktır, elbette onadır. Övgüler ki, özlem sözlerince füzûn ve arzular ki sevgililerin saçları misali uzun, ona, hep ona,
  • Bütün Şiirleri
    20,00 TL
    18,20 TL
    Kemal Sayar Bütün Şiirleri kitap Şiir terapi gibidir, şiir şifa verir;Şair yazdıkça ruhundaki ağırlıkları hafifletirken, okur da sayfalar boyu bu hafifliğe tanık ve ortak olur.Kemal Sayar şair yönünü, usulca yayımladığı üç kitapta ortaya koymuş; geniş yankı
  • Türklerin Psikolojisi
    24,00 TL
    21,84 TL
    Erol Göka Türklerin Psikolojisi kitap Türklerin Psikolojisi, Erol Göka'nın tarihsel psikoloji sahasındaki titiz çalışmalarının ürünü. Göka, psikolojik bilimlerden sağlanmış bilgiyle tarihe bakarak bugüne dair sonuçlar elde etmeye çabalıyor. Tarihçilerin tersine, tarihe
  • Sufi Psikolojisi
    19,00 TL
    17,29 TL
    Kemal Sayar Sufi Psikolojisi kitap Hakikat, milyonlarca yıl önce yeryüzüne düşmüş ve parçalara ayrılmış kocaman bir elmas gibidir. Her bir parçayı bulan, elmasın o parçadan ibaret olduğunu zanneder. Oysa hakikat daha büyüktür, bütündedir. Bilimlerin tümünde olduğu
  • Saatler, Ruhlar ve Kediler
    24,00 TL
    21,84 TL
    Beşir Ayvazoğlu Saatler, Ruhlar ve Kediler kitap Beşir Ayvazoğlu, sizi kültür ve edebiyatımızın renkli dünyasında kısa bir gezintiye davet ediyor. Bu kitapta modern edebiyatımızın Bektaşileri, medyumları, düellocuları, diplomatları, ütopyacıları, balıkçıları, intihalcileri,
  • Aşk Estetiği
    18,00 TL
    16,38 TL
    Beşir Ayvazoğlu Aşk Estetiği kitap Aşk, bir medeniyet yıldızına nasıl dönüşür? İslam inanç ve kültürü kendi medeniyet estetiğini nasıl inşa etti? Mimari, süsleme sanatları, şiir, edebiyat, güzelliğin sırrını keşfetmek için hangi eşiklerden geçti? Dünün
  • Kur'an'ı Anlama'nın Anlamı
    12,50 TL
    11,38 TL
    Dücane Cündioğlu Kur'an'ı Anlama'nın Anlamı kitap Kur'an hermeneutiği sadece Kur'an'a yönelik bir çabayı değil, aynı zamanda Kur'an'dan hareketle içinde yaşadığımız dünyaya yönelik bir çabayı da içerir. Kur'an'a doğru (‹)" ve "Kur'an'dan hareketle (›)" şeklinde tabir ettiğimiz bu
  • Felsefe'nin Türkçesi
    15,00 TL
    13,65 TL
    Dücane Cündioğlu Felsefe'nin Türkçesi kitap Olup biteni kötü olarak tanımlayabilme kudreti, tanım yapabilenlerin, yani elini korun içinde tutabilecek denli sabır ve tahammüle malik olabilenlerin mülkü. Bu niülkiyetin adı karamsarlık, kötümserlik değil. Kötümserlik âna yönelik
  • Cenab-ı Aşk
    14,00 TL
    12,74 TL
    Dücane Cündioğlu Cenab-ı Aşk kitap Var Eşrefoğlu Rumî bil hakikat Vücûdu fâni etmektir adı aşk Varlığa gelen her âdemin kendini varlığa getirene ihtiyacı iki cihettendir; ilki varlığa getirdiği için, ikincisi varlığını sürdürmesini sağladığı için. Evet
Kapat