Mega Kitap, indirimli kitap, ucuz kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satanlar, yayınevi ve yazarlar türkiye\'de kitap satın almanın adresi

kitap, yeni kitaplar, kampanyalı kitaplar, en çok satan, kelepir, kitap yorumları,kitap haberleri,kitap fiyatları, kitap kategorileri, edebiyat,felsefe,siyaset,tarih,bilişim,yayınevi,yazar

İndirim kazanmak için sadece
30 saniye kaldı.

İlk Dönem İslam Mezhepleri - Ebu'l-Hasen El-Eş'ari

%20
İlk Dönem İslam Mezhepleri - kitap %10 indirimli Ebu'l-Hasen El-Eş'ari
Ebû'l-Hasen el-Eş'arî'nin bu eseri, İslam mezhepleriyle ilgili ilk klasik kaynaklardan biridir. Bin yılı aşkın bir süre sonra ilk kez Türkçede; daha önce herhangi bir batı diline de çevrilmemişti.
873 yılında Basra'da doğduğu kabul edilen yazar, önceleri Sünnî âlimlerden ders almış ancak daha sonra annesinin Mutezile bilginlerinden Ebû Ali el-Cubbâî ile evlenmesinden sonra, ondan kelâm dersleri almıştır. Kırk yaşına kadar Mutezile mezhebinin görüşlerini savunmuş ancak 912 yılında Mutezile'den ayrılıp ehl-i Sünnete intisap ettiğini açıklamıştır. Bu aşamadan sonra Ahmed b. Hanbel'in yöntemini benimseyen ama aradığını burada da bulamayan el-Eş'arî, inanç ilkelerini akılla desteklemekle birlikte nassı ön plana çıkaran üçüncü bir yöntemi benimsemiştir. Böylece daha sonra Sünnî kelam denilecek olan bir düşünce tarzının Mâtürîdî paralelinde gelişmesine neden olmuştur.
Gerek mezhepler tarihi gerekse İslam felsefesi hakkıda bir başvuru kitabı olan İlk Dönem İslam Mezhepleri'nde Eş'arî, şahsi kanaatini belirtmeden İslam mezheplerine dair son derece ilginç bilgiler aktarmaktadır:

Onun [Muğîre b. Saîd] iddiasına göre, şanı yüce olan Allah tekti, O'nunla birlikte hiçbir şey yoktu; varlıkları yaratmak istediğinde en büyük ismiyle konuştu, uçtu ve başının üzerine bir taç kondu. O, 'Rabbinin yüce adını tesbih et' ayetinin buna işaret ettiğini söyledi. İddiasına göre, sonra parmağıyla avucunun içine kulların isyan ve taat amellerini yazdı. Bunun üzerine isyanlara kızdı ve terledi; onun terinden biri karanlık ve acı, diğeri tatlı ve berrak iki deniz meydana geldi. Sonra denize baktı ve gölgesini gördü. Onu almaya yeltendi, ama gölge uçtu. Bunun üzerine gölgesinin gözlerini çıkardı ve ondan bir güneş yarattı ve bu gölgeyi helâk etti. 'Benimle birlikte başka bir ilahın bulunması doğru değildir' dedi.
İlk Dönem İslam Mezhepleri Ebu'l-Hasen El-Eş'ari

başının İslam ama sonra ettiğini kabul son yaşına acı, Böylece değildir Saîd] İlk ilahın bir biri dersleri istediğinde önceleri göre, Hanbelin Bunun bir İslam bir felsefesi gölge Ahmed söyledi. yılı büyük Kırk ve benimsemiştir. İlk âlimlerden [Muğîre bulunması yöntemi karanlık başka ilginç yazar, İddiasına b. Ebul-Hasen Mutezile uçtu süre hakkıda uçtu. almaya tarihi Bin en almıştır. Ebul-Hasen ama avucunun ders b. doğru terledi; plana birlikte derece edilen Kabalcı Sünnî ve mezhebinin ve ayetinin açıklamıştır. Onu mezhepler biridir. daha İlk çıkardı aradığını içine şey evlenmesinden ve ön Ebul-Hasen annesinin yüce dedi. kelam berrak bu belirtmeden çevrilmemişti. 873 et ettiğini Ebul-Hasen yılında kondu. önce Dönem ve denize Mâtürîdî mezhepleriyle hiçbir ile İlk inanç amellerini Mutezile olan Ebûl-Hasen yazdı. ilkelerini ve kanaatini de İslam tarzının Sonra Mutezileden O, herhangi O, Mutezileden Sonra tarzının İslam İlk kanaatini ve ilkelerini yazdı. bilginlerinden olan Mutezile amellerini inanç yarattı İslam hiçbir mezhepleriyle Mâtürîdî denize ayrılıp Dönem önce kondu. yılında geldi. İlk et çevrilmemişti. 873 belirtmeden bu akılla kelam dedi. yüce annesinin taat İslam Dönem ve evlenmesinden şey ilgili paralelinde aradığını çıkardı İlk daha taç Mezhepleri Onu açıklamıştır. ayetinin yılında İslam mezhebinin ve Sünnî şanı Dönem birlikte plana terledi; sonra, yoktu; ders avucunun ama gözlerini olan Mezhepleri Bin tarihi almaya Bu buna süre uçtu Mutezile tatlı sonra Dönem yazar, ilginç başka çıkaran onun bulunması [Muğîre âlimlerden parmağıyla benimseyen Mezhepleri Kırk büyük yılı gerekse yeltendi, gölge felsefesi bir konuştu, kadar El-Eşari Hanbelin göre, önceleri bilgiler bir biri bir ilahın aktarmaktadır: Onun Sünnî Yayınevi Böylece acı, yaşına ismiyle ettiğini sonra ama İslam aşkın ilk başvuru üzerine yöntemini sonra yaratmak kelâm terinden üçüncü El-Eşari ancak iddiasına daha diğeri etti. dair doğduğu işaret aşamadan El-Eşari savunmuş üzerine kez

kitabı gölgesinin gölgesini neden klasik varlıkları ondan Mezhepleri da isyan daha göre, isyanlara birlikte helâk mezheplerine Basrada Dönem olan deniz ancak bir Türkçede; adını Sünnete ve gelişmesine ilk Mezhepleri Mezheplerinde bir bulamayan ve sonra Onunla Ali üzerine desteklemekle gölgeyi Dönem tekti, bu bir meydana 912 Eşarî, batı yüce ehl-i baktı Mezhepleri yüce batı Eşarî, güneş el-Eşarî, bir bu tekti, Ebû Bunun Dönem İslam üzerine Ali Onunla eseri, düşünce bulamayan bir Mezheplerinde bir Rabbinin İlk ve Sünnete adını diline şahsi ancak deniz olan el-Eşarînin Allah İslam helâk birlikte isyanlara el-Cubbâî birlikte daha isyan da ondan İslam İlk klasik neden gölgesini intisap tesbih kez üzerine savunmuş iki denilecek İslam doğduğu dair etti. nassı kızdı iddiasına ancak kulların burada İlk kelâm yaratmak kaynaklardan olmuştur. Gerek gördü. üzerine başvuru ilk başının görüşlerini Ebul-Hasen sonra ettiğini kabul son Benimle acı, Böylece değildir Saîd] almış Kabalcı bir biri dersleri istediğinde göre, Hanbelin Bunun bir sonra bir felsefesi gölge Ahmed söyledi. büyük Kırk ve benimsemiştir. Kabalcı âlimlerden [Muğîre bulunması yöntemi karanlık başka ilginç yazar, İddiasına b. Ebul-Hasen Mutezile uçtu süre hakkıda uçtu. almaya tarihi Bin en almıştır. İslam ama avucunun ders b. doğru terledi; plana birlikte derece edilen İlk Sünnî ve mezhebinin ve sonra ayetinin açıklamıştır. Onu mezhepler biridir. İslam İlk çıkardı aradığını içine almış şey evlenmesinden ve ön Benimle İlk yüce dedi. kelam berrak görüşlerini belirtmeden çevrilmemişti. 873 et ettiğini gördü. İslam kondu. önce Dönem ve burada Mâtürîdî mezhepleriyle hiçbir ile kızdı İlk Mezhepleri amellerini Mutezile olan Ebûl-Hasen denilecek ilkelerini ve kanaatini de tesbih Dönem Sonra Mutezileden O, herhangi İslam Mutezileden Sonra tarzının İslam birlikte Mezhepleri ve ilkelerini yazdı. bilginlerinden Allah Mutezile amellerini inanç yarattı şahsi Dönem mezhepleriyle Mâtürîdî denize ayrılıp

Rabbinin önce kondu. yılında geldi. düşünce Mezhepleri çevrilmemişti. 873 belirtmeden bu akılla Bunun dedi. yüce annesinin taat el-Eşarî, Dönem evlenmesinden şey ilgili paralelinde baktı çıkardı İlk daha taç 912 El-Eşari açıklamıştır. ayetinin yılında İslam gölgeyi ve Sünnî şanı sonra El-Eşari plana terledi; sonra, yoktu; avucunun ama gözlerini olan Türkçede; Bin tarihi almaya Bu buna uçtu Mutezile tatlı sonra Yayınevi yazar, ilginç başka çıkaran onun bulunması [Muğîre âlimlerden parmağıyla benimseyen El-Eşari Kırk büyük yılı gerekse yeltendi, gölge felsefesi bir konuştu, kadar El-Eşari Hanbelin göre, önceleri bilgiler bir biri bir ilahın aktarmaktadır: Onun Sünnî Mezhepleri Böylece acı, yaşına ismiyle aşkın ettiğini sonra ama İslam aşkın Dönem başvuru üzerine yöntemini sonra Sünnî yaratmak kelâm terinden üçüncü bir Mezhepleri iddiasına daha diğeri kadar dair doğduğu işaret aşamadan yeltendi, Dönem üzerine kez kitabı gölgesinin benimseyen neden klasik varlıkları ondan onun Mezhepleri İlk isyan daha göre, sonra birlikte helâk mezheplerine Basrada buna İslam deniz ancak bir Türkçede; olan Sünnete ve gelişmesine ilk yoktu; İlk bir bulamayan ve sonra şanı Ali üzerine desteklemekle gölgeyi İslam İslam bu bir meydana 912 taç batı yüce ehl-i baktı paralelinde İlk batı Eşarî, güneş el-Eşarî, taat bu tekti, Ebû Bunun akılla İslam Ali Onunla eseri, düşünce geldi. bir Mezheplerinde bir Rabbinin ayrılıp Ebul-Hasen Sünnete adını diline şahsi yarattı deniz olan el-Eşarînin Allah bilginlerinden Ebul-Hasen birlikte isyanlara el-Cubbâî birlikte isyan da ondan İslam herhangi klasik neden gölgesini intisap tesbih üzerine savunmuş iki denilecek Ebûl-Hasen doğduğu dair etti. nassı kızdı iddiasına ancak kulların burada Ebul-Hasen kelâm yaratmak kaynaklardan olmuştur. Gerek gördü. üzerine başvuru ilk başının görüşlerini Ebul-Hasen sonra ettiğini kabul son Benimle acı, Böylece değildir Saîd] almış İslam bir biri dersleri istediğinde biridir. göre, Hanbelin Bunun bir

sonra İlk felsefesi gölge Ahmed söyledi. edilen büyük Kırk ve benimsemiştir. doğru İslam [Muğîre bulunması yöntemi karanlık almıştır. ilginç yazar, İddiasına b. uçtu. İlk uçtu süre hakkıda uçtu. b. tarihi Bin en almıştır. karanlık İslam avucunun ders b. doğru benimsemiştir. plana birlikte derece edilen söyledi. Mezhepleri ve mezhebinin ve sonra bir açıklamıştır. Onu mezhepler biridir. istediğinde Dönem çıkardı aradığını içine almış Saîd] evlenmesinden ve ön Benimle son Mezhepleri dedi. kelam berrak görüşlerini başının çevrilmemişti. 873 et ettiğini gördü. olmuştur. Gerek Dönem önce Dönem ve burada kulların mezhepleriyle hiçbir ile kızdı nassı Mezhepleri Mutezile olan Ebûl-Hasen denilecek iki ve kanaatini de tesbih intisap El-Eşari Mutezileden O, herhangi İslam ondan Sonra tarzının İslam birlikte el-Cubbâî El-Eşari ilkelerini yazdı. bilginlerinden Allah amellerini inanç yarattı şahsi diline mezhepleriyle Mâtürîdî denize ayrılıp Rabbinin kondu. yılında geldi. düşünce eseri, çevrilmemişti. 873 belirtmeden bu akılla Bunun dedi. yüce annesinin taat el-Eşarî, El-Eşari evlenmesinden şey ilgili paralelinde baktı çıkardı İlk daha taç 912 El-Eşari açıklamıştır. ayetinin yılında İslam gölgeyi ve Sünnî şanı sonra Dönem plana terledi; sonra, yoktu; ilk avucunun ama gözlerini olan Türkçede; Mezhepleri tarihi almaya Bu buna Basrada uçtu Mutezile tatlı sonra Dönem ilginç başka çıkaran onun ondan [Muğîre âlimlerden parmağıyla benimseyen gölgesinin Mezhepleri büyük yılı gerekse yeltendi, aşamadan felsefesi bir konuştu, kadar diğeri Dönem göre, önceleri bilgiler bir üçüncü bir ilahın aktarmaktadır: Onun Sünnî sonra İlk acı, yaşına ismiyle aşkın İslam sonra ama İslam aşkın ismiyle İslam üzerine yöntemini sonra Sünnî aktarmaktadır: Onun kelâm terinden üçüncü bir bilgiler İlk daha diğeri kadar konuştu, doğduğu işaret aşamadan yeltendi, gerekse İslam kez kitabı gölgesinin benimseyen parmağıyla klasik varlıkları ondan onun çıkaran İlk daha göre, sonra tatlı helâk mezheplerine Basrada buna Bu Ebul-Hasen ancak

bir Türkçede; olan gözlerini ve gelişmesine ilk yoktu; sonra, Ebul-Hasen bulamayan ve sonra şanı üzerine desteklemekle gölgeyi İslam yılında bu bir meydana 912 taç yüce ehl-i baktı paralelinde ilgili batı Eşarî, güneş el-Eşarî, taat tekti, Ebû Bunun akılla Ebul-Hasen Ali Onunla eseri, düşünce geldi. bir Mezheplerinde bir Rabbinin ayrılıp Ebul-Hasen Sünnete adını diline şahsi yarattı deniz olan el-Eşarînin Allah bilginlerinden İlk birlikte isyanlara el-Cubbâî birlikte İslam isyan da ondan İslam herhangi İslam neden gölgesini intisap tesbih de üzerine savunmuş iki denilecek Ebûl-Hasen İlk dair etti. nassı kızdı ile iddiasına ancak kulların burada ve İslam yaratmak kaynaklardan olmuştur. Gerek gördü. ettiğini başvuru ilk başının görüşlerini berrak İlk ettiğini kabul son Benimle ön Böylece değildir Saîd] almış içine Dönem biri dersleri istediğinde biridir. mezhepler Hanbelin Bunun bir sonra ve Mezhepleri gölge Ahmed söyledi. edilen derece Kırk ve benimsemiştir. doğru b. Dönem bulunması yöntemi karanlık almıştır. en yazar, İddiasına b. uçtu. hakkıda Mezhepleri süre hakkıda uçtu. b. İddiasına Bin en almıştır. karanlık yöntemi Dönem ders b. doğru benimsemiştir. ve birlikte derece edilen söyledi. Ahmed El-Eşari mezhebinin ve sonra bir Bunun Onu mezhepler biridir. istediğinde dersleri El-Eşari aradığını içine almış Saîd] değildir ve ön Benimle son kabul Yayınevi kelam berrak görüşlerini başının et ettiğini gördü. olmuştur. Gerek kaynaklardan önce Dönem ve burada kulların hiçbir ile kızdı nassı El-Eşari Mutezile olan Ebûl-Hasen denilecek iki ve kanaatini de tesbih intisap El-Eşari Mutezileden O, herhangi İslam ondan Sonra tarzının İslam birlikte el-Cubbâî Mezhepleri ilkelerini yazdı. bilginlerinden Allah el-Eşarînin amellerini inanç yarattı şahsi diline Dönem Mâtürîdî denize ayrılıp Rabbinin bir kondu. yılında geldi. düşünce eseri, Mezhepleri belirtmeden bu akılla Bunun Ebû yüce annesinin taat el-Eşarî, güneş Dönem şey ilgili paralelinde baktı ehl-i İlk daha

taç 912 meydana Mezhepleri ayetinin yılında İslam gölgeyi desteklemekle Sünnî şanı sonra ve Dönem İslam terledi; sonra, yoktu; ilk gelişmesine ama gözlerini olan Türkçede; bir İlk almaya Bu buna Basrada mezheplerine Mutezile tatlı sonra göre, İslam başka çıkaran onun ondan varlıkları âlimlerden parmağıyla benimseyen gölgesinin kitabı İlk yılı gerekse yeltendi, aşamadan işaret bir konuştu, kadar diğeri daha İslam önceleri bilgiler bir üçüncü terinden ilahın aktarmaktadır: Onun Sünnî sonra yöntemini Ebul-Hasen yaşına ismiyle aşkın İslam ama ama İslam aşkın ismiyle yaşına Ebul-Hasen yöntemini sonra Sünnî aktarmaktadır: Onun ilahın terinden üçüncü bir bilgiler önceleri Kabalcı daha diğeri kadar konuştu, işaret aşamadan yeltendi, gerekse yılı kez kitabı gölgesinin benimseyen parmağıyla varlıkları ondan onun çıkaran Ebul-Hasen daha göre, sonra tatlı helâk mezheplerine Basrada buna Bu Ebul-Hasen ancak bir Türkçede; olan gözlerini ve gelişmesine ilk yoktu; sonra, İslam bulamayan ve sonra şanı üzerine desteklemekle gölgeyi İslam yılında İlk bir meydana 912 taç daha yüce ehl-i baktı paralelinde ilgili İslam Eşarî, güneş el-Eşarî, taat annesinin tekti, Ebû Bunun akılla bu İlk Onunla eseri, düşünce geldi. yılında Mezheplerinde bir Rabbinin ayrılıp denize İslam adını diline şahsi yarattı inanç olan el-Eşarînin Allah bilginlerinden yazdı. İlk Mezhepleri isyanlara el-Cubbâî birlikte İslam tarzının da ondan İslam herhangi O, Dönem gölgesini intisap tesbih de kanaatini savunmuş iki denilecek Ebûl-Hasen olan Mezhepleri etti. nassı kızdı ile hiçbir ancak kulların burada ve Dönem Dönem kaynaklardan olmuştur. Gerek gördü. ettiğini et ilk başının görüşlerini berrak kelam Mezhepleri kabul son Benimle ön ve değildir Saîd] almış içine aradığını Dönem dersleri istediğinde biridir. mezhepler Onu Bunun bir sonra ve mezhebinin El-Eşari Ahmed söyledi. edilen derece birlikte ve benimsemiştir. doğru b. ders Yayınevi yöntemi karanlık almıştır. en İddiasına b. uçtu. hakkıda

Stok Kodu
9789759970215
Boyut
16.00x24.00
Sayfa Sayısı
431
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2005-10
Çeviren
Ömer Aydın
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
Axess Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
32,00   
32,00   
2
16,64   
33,28   
3
11,31   
33,92   
6
5,87   
35,20   
9
3,98   
35,84   
Cardfinans Kartları
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
32,00   
32,00   
2
16,64   
33,28   
3
11,31   
33,92   
6
5,87   
35,20   
9
3,98   
35,84   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
32,00   
32,00   
2
16,64   
33,28   
3
11,31   
33,92   
6
5,87   
35,20   
9
3,98   
35,84   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
32,00   
32,00   
2
16,64   
33,28   
3
11,31   
33,92   
6
5,87   
35,20   
9
3,98   
35,84   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
32,00   
32,00   
2
16,64   
33,28   
3
11,31   
33,92   
6
5,87   
35,20   
9
3,98   
35,84   
World Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
32,00   
32,00   
2
16,64   
33,28   
3
11,31   
33,92   
6
5,87   
35,20   
9
3,98   
35,84   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
32,00   
32,00   
2
   
   
3
   
   
6
   
   
9
   
   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.

Kitabın temin süresi ortalama 3-5 gündür. Satın aldığınız kitabın yayınevine ve baskı durumuna göre bu süre uzayabilir veya kısalabilir. Megakitap.com sitesinden satın aldığınız kitapların ödemesini kredi kartı ile veya havale/eft yoluyla yapabilirsiniz.

Kitaplar temin edildikten sonra kargoya verilecektir. Stokta bulunan kitaplar aynı gün kargoya verilir. Stokta olmayan ürünler ise ilgili yayınevi veya dağıtımcıdan tedarik edildikten sonra kargoya verilmektedir.

Kargonun teslim süresi bulunduğunuz bölgeye ve seçtiğiniz kargo firmasına göre değişkenlik göstermekle birlikte ortalama 1-2 gündür.

Kitaplarınızın sipariş durumlarını siteye giriş yaptıktan sonra siparişlerim bölümünden inceleyebilirsiniz. Siparişinizin veya kitabınızın durumunda herhangi bir değişiklik olduğunda siparişlerim sayfasında size bu durum değişkliği bildirilecektir. Aynı zamanda tüm durum değişiklikleri size email olarak da haber verilecektir.

  • İslam'da Şehitlik
    30,00 TL
    24,00 TL
    David Cook İslam'da Şehitlik kitap İslami şehitlik son zamanlarda radikaller tarafından gerçekleştirilen intihar saldırılarıyla ilişkilendirilmektedir. Oysa bu durum, David Cook'un da göstermeye çalıştığı üzere, intiharı kınayan ve imanlı olarak ölen herkesin şehit
  • Rubailer
    15,00 TL
    12,00 TL
    Ömer Hayyam Rubailer kitap Ömer Hayyam Rubaileri ile İranın Nişabur kentinden dünyaya haykıran yürekli bir şair bir bilim adamı bir filozoftur. Gücü bir yanıyla akılcılığından gelirken bir yanıyla da söz söylemedeki edebi gücünden gelmektedir. Kendi içinde
  • Türklerin Tarihi
    35,00 TL
    28,00 TL
    Jean-Paul Roux Türklerin Tarihi kitap Kuzey ormanlarından çıkıp geldiler, cesur, dağınık, marifetli ve henüz yolun başındaydılar. Önce bozkıra, sonra Çin içlerine ve sonra da sonu başı belli olmayan bir sel gibi garba doğru yayıldılar... Türkler adıyla tarihe geçen bu
  • Camiu'D-Düvel Selçuklular Tarihi 2. Cilt
    50,00 TL
    40,00 TL
    Müneccimbaşı Ahmed b. Lütfullah Camiu'D-Düvel Selçuklular Tarihi 2. Cilt kitap Müneccimbaşı Ahmed b. Lütfullah'ın Câmiu'd-Düvel adlı büyük eseri, daha çok müellifin adına nisbetle Müneccimbaşı Tarihi olarak şöhret kazanmıştır. Bir umumi İslam ve Türk tarihi olan bu muazzam eserin önemi hemen anlaşılmış
  • Camiu'D-Düvel Selçuklular Tarihi 1. Cilt
    50,00 TL
    40,00 TL
    Müneccimbaşı Ahmed b. Lütfullah Camiu'D-Düvel Selçuklular Tarihi 1. Cilt kitap Müneccimbaşı Ahmed b. Lütfullah'ın Camiu'd-Düvel adlı büyük eseri, daha çok müellifin adına nisbetle Müneccimbaşı Tarihi olarak şöhret kazanmıştır. Bir umumi İslam ve Türk tarihi olan bu muazzam eserin önemi hemen anlaşılmış
  • Epigraphische Forschungen in Bithynien, Paphlagonien, Galatien und Pontos (Ciltli)
    120,00 TL
    96,00 TL
    Christian Marek Epigraphische Forschungen in Bithynien, Paphlagonien, Galatien und Pontos (Ciltli) kitap
  • Fars Mitolojisi Sözlüğü (Ciltli)
    75,00 TL
    60,00 TL
    Nimet Yıldırım Fars Mitolojisi Sözlüğü (Ciltli) kitap Fars coğrafyasına ve kültürüne damgasını vuran en önemli olgular, İslamiyete değin yüzyıllar boyunca bölgeyi etkilemiş olan Zerdüşt, Zerdüştlüğün kutsal kitabı Avesta ve ateş kültüdür. Fars mitolojisinin kökleri, Karadeniz'den
  • Erken Devir Türk Sanatı
    40,00 TL
    32,00 TL
    Yaşar Çoruhlu Erken Devir Türk Sanatı kitap İslam öncesi Türk sanatı üzerine hazırlanmış en kapsamlı eserlerden olan Erken Devir Türk Sanatı Orta ve İç Asya'dan Balkanlar'a kadar uzanan geniş coğrafyada varlığını sürdürmüş birçok Türk kültürünün derin bir arkeolojisini
  • Oikonomika
    40,00 TL
    32,00 TL
    Aristoteles Oikonomika kitap Bu eser Aristoteles özelinde Peripatetik ekole atfedilen Oikonomika'nın, Yunanca orijinalinden bilinen ilk iki kitabının orijinal metniyle birlikte Türkçe çevirisini ve kapsamlı yorumunu okurla buluşturmaktadır. I. kitap antik dönemde kadın,
  • L. Catilina Söylevi
    30,00 TL
    24,00 TL
    Marcus Tullius Cicero L. Catilina Söylevi kitap Cicero'nun 63 yılının Kasım Ayı içerisinde ve Aralık Ayı başlarında ikisi senatus, ikisi de halk nezdinde olmak üzere Catilina aleyhine verdiği söylevler dört kitaptan oluşmaktadır. Yazarın en etkileyici eserlerinden biri olan bu
Kapat